VIDEO | WOW! Talent SC Heerenveen maakt wereldtreffer vanaf aftrap Bruijn looft ploeggenoot: ''Hij is de beste van SC Heerenveen'' Seizoenkaarthouders gratis naar SC Heerenveen - Roda JC Jansen ziet verbeterpunten: ''Daarin willen we nog een stap maken'' Floranus wint met Jong Oranje, Van der Heide speelt doelpuntrijk gelijk

FeanFan organiseert It Petear met Roozemond, Hamstra en Jansen

( 20 reacties)
FeanFan organiseert It Petear met Roozemond, Hamstra en Jansen

Supportersvereniging FeanFan heeft opnieuw een It Petear op het programma staan. De nieuwe editie vindt plaats op donderdag 19 september.

Ditmaal zijn algemeen directeur Cees Roozemond, technisch manager Gerry Hamstra en hoofdtrainer Johnny Jansen te gast bij de forumavond. Supporters kunnen vragen stellen over onder meer het nieuwe beleidsplan, de transferperiode en de visie van Jansen.

De deuren van het Lippe Wonen - Houtnet Café, dat te bereiken is via ingang A in het Abe Lenstra Stadion, openen op donderdag 19 september om 19.30 uur. It Petear start om 20.00 uur.

Reacties ›
Om een reactie te plaatsen dien je in te loggen of te registreren, dit duurt maar 1 minuut!

  • 11 Sep 2019 om 12:26
    • Quote van 11 Sep 2019 om 12:05
      Off: nieuwe ledschermen hangen inmiddels. Beetje gek dat de club aan zulke dingen geen aandacht besteed via Insta etc. Mensen willen juist zien wat er gebeurd en veranderd binnen en buiten de club. Dit zijn mooie ontwikkelingen.
    Misschien komt dat nog bij de volgende thuiswedstrijd
  • 11 Sep 2019 om 12:05
    Off: nieuwe ledschermen hangen inmiddels. Beetje gek dat de club aan zulke dingen geen aandacht besteed via Insta etc. Mensen willen juist zien wat er gebeurd en veranderd binnen en buiten de club. Dit zijn mooie ontwikkelingen.
  • 11 Sep 2019 om 04:53
    • Quote van 10 Sep 2019 om 20:31
      Echt briljant dat de kritieklozen zoals Vries nu weer lopen te bleren dat de criticasters niet durven.... Wat een frustratie dat niet iedereen een bord voor zijn kop heeft en wel realisme heeft.
    Ten eerste ben ik niet degene die dat zei maar goed ben jij er die avond ooit kampioen ???? En de 2de zin kan ik niets mee beweer jij nou realisme te hebben terwijl je continue loopt te blèren er moet kwaliteit bij en er moeten tig nieuwe spelers bij???? Want als je nu je er toch over begint dat jezelf als realist ziet dan moet je misschien toch even een stukje zelf reflectie doen beste man want met welk geld zou dat bijvoorbeeld gedaan moeten worden. En mij bestempelen als kritiekloos is al helemaal hilarisch maar goed bij gebrek aan woorden is het blijkbaar normaal mensen van iets te beschuldigen..
  • 11 Sep 2019 om 04:49
    • Quote van 10 Sep 2019 om 19:51
      Zou er ook een mailing uitgaan naar de seizoenkaarthouders?
    Het wordt georganiseerd door Feanfan dus ik denk dat die een mailing doen naar hun leden
  • 10 Sep 2019 om 21:03
    Dan zullen ze voor die tijd wel een hoofdsponsor hebben. Anders gaat het de hele avond daarover. maar wel mooi dat ze zoiets doen.
  • 10 Sep 2019 om 20:58
    Moet wel werken die avond maar ga eens kijken of ik er heen kan gaan. Lijkt me erg interessant om de heren wat vragen te stellen.
  • 10 Sep 2019 om 20:36
    • Quote van 10 Sep 2019 om 20:31
      Echt briljant dat de kritieklozen zoals Vries nu weer lopen te bleren dat de criticasters niet durven.... Wat een frustratie dat niet iedereen een bord voor zijn kop heeft en wel realisme heeft.
    Dat was Vries niet maar ok, de stelling blijft staan. Het zal mij benieuwen wie van de Feanonlinester criticasters we kunnen begroeten deze avond, èn hoe kritisch de vragen zullen zijn. Gok op een zoetsappig avondje want online klagen is zóveel makkelijker toch....
  • 10 Sep 2019 om 20:31
    Echt briljant dat de kritieklozen zoals Vries nu weer lopen te bleren dat de criticasters niet durven.... Wat een frustratie dat niet iedereen een bord voor zijn kop heeft en wel realisme heeft.
  • 10 Sep 2019 om 19:51
    Zou er ook een mailing uitgaan naar de seizoenkaarthouders?
  • 10 Sep 2019 om 19:28
    Kritisch zijn mag natuurlijk. Probleem is dat er geen enkel alternatief meer gezien werd. Iedereen heeft elkaar zo’n beetje afgemaakt de afgelopen jaren en dan gaat een ‘derde’ er mee vandoor. CR komt natuurlijk compleet van buiten. Zijn aanstelling dan wel zelf gekozen voortzetting als directeur is bizar en eigenlijk niet ethisch maar wie dan? Niettemin zet hij aantal noodzakelijke acties in en het is te hopen dat de rust op bestuurlijk front weer keert. Echte resultaten zijn er natuurlijk nog niet, ook die kritiek is terecht. Dat hij wel ‘beloftes’ doet dan wel dingen verkoopt die hij nog niet waar kan maken is een ‘ziekte’ in de marketing die overal voor komt. Voor iedereen te hopen dat er commercieel echt resultaten komen en hopelijk hangt dat niet alleen van CR af. Voor de rest.. voetballen.
  • 10 Sep 2019 om 18:17
    Uitstekend en dapper initiatief! Ik hoop inderdaad dat de kritische mensen op dit forum naar deze avond gaan. We gaan het zien!
  • 10 Sep 2019 om 16:47
    Los van of je wel of niet moet gaan of aanwezig kan zijn....het is wel een erg mooie samenstelling, hoofdtrainer, technisch directeur en algemeen directeur!
  • 10 Sep 2019 om 16:44
    • Quote van 10 Sep 2019 om 16:23
      De enige die dat stelt, ben je tot nu toe zelf.

      Het gaat er mij om dat je toch opbouwend en meedenkend wil zijn als supporters? Kritiek spuien is toch niet alleen een uitlaatklep of afbreken van mensen? Als je hier zo kritisch bent bent, is het wat mij betreft alleen maar heel nuttig om die mensen ook face to face te confronteren. Je hebt toch een bepaalde zienswijze en kunt dus eindelijk je kritiek omzetten in iets constructiefs. Daar zou de club, en dus iedere supporter, mee geholpen zijn toch?
    OK, dan heb ik de voorgaande reacties duidelijk anders geïnterpreteerd? Want dat wordt er toch wel enigszins mee bedoelt toch?
    Maar goed, ik zeg ook helemaal niet of ik het daar wel of niet mee eens ben....ik vind het alleen net even iets tekort door de bocht maar daar moet een ieder het zijne maar van denken.
  • 10 Sep 2019 om 16:38
    • Quote van 10 Sep 2019 om 16:08
      Je weet het antwoord al van deze mensen Zem: moet werken , heb een feetje , moet helaas naar school , moet oppassen op de kinderen etc

    Precies, en dat is jammer. Want als ze nou één keer hun hart luchten bij de mensen die ook daadwerkelijk verantwoordelijk zijn, dan scheelt dat ons weer gezeik in de reacties. Ze kunnen wel tegen ons aan lopen zeiken, maar ik kan er verder ook vrij weinig aan doen ;)
  • 10 Sep 2019 om 16:23
    • Quote van 10 Sep 2019 om 16:16
      Uhm, niet iedereen woont in Heerenveen? Het betreft een donderdag? Voor mij persoonlijk betekend dat een reisje van zo'n ruim 200 km?
      Uiteraard snap ik dat wanneer je erg kritisch bent dit een mooie aangelegenheid is om eens meer feeling te krijgen met de personen en het gedachtegoed maar het is iets te makkelijk gesteld dat je er bij aanwezig MOET zijn omdat je anders geen recht van stem meer hebt?
    De enige die dat stelt, ben je tot nu toe zelf.

    Het gaat er mij om dat je toch opbouwend en meedenkend wil zijn als supporters? Kritiek spuien is toch niet alleen een uitlaatklep of afbreken van mensen? Als je hier zo kritisch bent bent, is het wat mij betreft alleen maar heel nuttig om die mensen ook face to face te confronteren. Je hebt toch een bepaalde zienswijze en kunt dus eindelijk je kritiek omzetten in iets constructiefs. Daar zou de club, en dus iedere supporter, mee geholpen zijn toch?
  • 10 Sep 2019 om 16:16
    Uhm, niet iedereen woont in Heerenveen? Het betreft een donderdag? Voor mij persoonlijk betekend dat een reisje van zo'n ruim 200 km?
    Uiteraard snap ik dat wanneer je erg kritisch bent dit een mooie aangelegenheid is om eens meer feeling te krijgen met de personen en het gedachtegoed maar het is iets te makkelijk gesteld dat je er bij aanwezig MOET zijn omdat je anders geen recht van stem meer hebt?
  • 10 Sep 2019 om 16:16
    • Quote van 10 Sep 2019 om 16:08
      Je weet het antwoord al van deze mensen Zem: moet werken , heb een feetje , moet helaas naar school , moet oppassen op de kinderen etc

    Of ze komen wel maar durven die avond geen vragen te stellen. Alleen op Social media, is wel zo makkelijk.
  • 10 Sep 2019 om 16:08
    Je weet het antwoord al van deze mensen Zem: moet werken , heb een feetje , moet helaas naar school , moet oppassen op de kinderen etc

  • 10 Sep 2019 om 15:52
    Nou jongons. Iedereen die loopt te zeiken hier, heen gaan.
  • 10 Sep 2019 om 15:50
    Nou dat zal storm gaan lopen. Nu kunnen alle criticasters hier hun meningen rechtstreeks de betreffende personen ventileren.
zondag 24 november 2019
14:30
Bekijk agenda › Voorspel wedstrijd ›