Hamstra over komst Halilovic: ''We zijn niet de enige partij''

( 37 reacties)
Hamstra over komst Halilovic: ''We zijn niet de enige partij''

SC Heerenveen hoopt zich nog altijd te versterken met Alen Halilovic. Dat heeft Gerry Hamstra, technisch directeur van de Friezen, bevestigd tegenover Voetbal International

De Nederlandse transferwindow sluit in de nacht van maandag op dinsdag, om 0.00 uur. Dat wordt dus flink doorwerken voor Hamstra en zijn team. "Halilovic willen we er ook graag bij hebben", vertelt Hamstra tegenover het weekblad.

"Iemand met zijn kwaliteiten kunnen we goed gebruiken. We hebben contact met hem gehad en hij wil zelf graag komen, maar we zijn niet de enige partij." Halilovic is eigendom van AC Milan.

De Italianen hebben hem voor anderhalf seizoen verhuurd aan Standaard Luik. In België staat hij nog een jaar onder contract. Dat maakt de deal ook ingewikkeld, omdat Heerenveen met twee clubs een akkoord dient te bereiken. 

Reacties ›
Om een reactie te plaatsen dien je in te loggen of te registreren, dit duurt maar 1 minuut!

  • 1 Sep 2019 om 15:44
    • Quote van 1 Sep 2019 om 13:31
      Top! Als Heerenveen hier niet commercieel gebruik van gaat maken via social media dan bestorm ik binnenkort dat stadion. Maar verwacht wel dat dat gaat gebeuren. Hoe kom je nou weer bij een speler uit Vietnam? Dacht dat Hamstra niet zo'n groot netwerk had.
    Ik denk dat de commerciële afdeling hier meer mee aan de gang is geweest dan Gerry. Even zoeken wat het grootste talent van Vietnam is, of degene met het meeste potentieel buiten Vietnam. Dat blijkt een LB te zijn. Er is eventueel practisch nog ruimte voor een concurrent achter Lucas en voilà.
  • 1 Sep 2019 om 15:18
    • Quote van 1 Sep 2019 om 14:05
      Als je op Facebook pagina zit en je vernieuwt hem steeds, blijft de teller oplopen, echt absurd dit. Loopt er in de Filippijnen of iets dergelijks niet nog een leuke spits?
    Morgen zal het al helemaal los gaan denk ik, aangezien die dan officieel getransfereerd zal worden (hopelijk).
  • 1 Sep 2019 om 14:05
    Als je op Facebook pagina zit en je vernieuwt hem steeds, blijft de teller oplopen, echt absurd dit. Loopt er in de Filippijnen of iets dergelijks niet nog een leuke spits?
  • 1 Sep 2019 om 14:02
    • Quote van 1 Sep 2019 om 13:49
      Als je op Youtube opzoekt: Doan van Hau krijg je een filmpje van Vietnam sports: Vandaag geupload en nu al bijna 700.000 weergaven, Heerenveen wordt er ook in besproken uiteraard. Niet normaal hoeveel commercie dit meebrengt haha.
    Die nieuwe hoofdsponsor mag nu wel 20% procent meer gaan betalen. Minimaal 1 miljoen Cees! Laxh me kapot als op de volgende OSSH lijst 10 vietnamese sponsoren staan, in positieve zin natuurlijk.
  • 1 Sep 2019 om 13:58
    De presentatie van spelers mag idd wel wat meer naar deze tijd getrokken worden. Vind het social team overigens goed bezig hoor, zo niet. Denk alleen dat ze hier nog wel een stapje in kunnen maken. Al vind ik wie het is een stuk belangrijker! Een nieuwe spits mag zelfs via een fax bekend gemaakt worden, als hij maar komt!
  • 1 Sep 2019 om 13:55
    • Quote van 1 Sep 2019 om 13:50
      Even off topic, maar ben wel benieuwd wat jullie van het volgende vinden; zie net het filmpje van Doan die gepresenteerd wordt bij PSV waarbij Willy vd Kuijlen hem zijn shirt uitreikt. Is dat niet een gaaf idee, dat ex-spelers/legendes het shirt uitreiken aan de nieuwe spelers? Komen ze in contact met legendes, het DNA van de club, weten ze hoe groot ze kunnen worden als ze presteren en is een leuke bijdrage wat net dat stukje extra geeft.
    Goed idee
  • 1 Sep 2019 om 13:50
    Even off topic, maar ben wel benieuwd wat jullie van het volgende vinden; zie net het filmpje van Doan die gepresenteerd wordt bij PSV waarbij Willy vd Kuijlen hem zijn shirt uitreikt. Is dat niet een gaaf idee, dat ex-spelers/legendes het shirt uitreiken aan de nieuwe spelers? Komen ze in contact met legendes, het DNA van de club, weten ze hoe groot ze kunnen worden als ze presteren en is een leuke bijdrage wat net dat stukje extra geeft.
  • 1 Sep 2019 om 13:49
    Als je op Youtube opzoekt: Doan van Hau krijg je een filmpje van Vietnam sports: Vandaag geupload en nu al bijna 700.000 weergaven, Heerenveen wordt er ook in besproken uiteraard. Niet normaal hoeveel commercie dit meebrengt haha.
  • 1 Sep 2019 om 13:32
    • Quote van 1 Sep 2019 om 13:31
      Top! Als Heerenveen hier niet commercieel gebruik van gaat maken via social media dan bestorm ik binnenkort dat stadion. Maar verwacht wel dat dat gaat gebeuren. Hoe kom je nou weer bij een speler uit Vietnam? Dacht dat Hamstra niet zo'n groot netwerk had.
    Laat iemand dat filmen! Mwielenga die over geen enkel social media profiel als instagram, Facebook, twitter of Snapchat beschikt en het stadion gaat bestormen :-p gekkigheid. Dit moet hoe dan ook slagen, niet op voetbalgebied dan wel op marketing technisch gebied’
  • 1 Sep 2019 om 13:31
    • Quote van 1 Sep 2019 om 13:28
      Doan staat al met een ‘Een met Heerenveen sjaal’ op zijn instagram!
    Top! Als Heerenveen hier niet commercieel gebruik van gaat maken via social media dan bestorm ik binnenkort dat stadion. Maar verwacht wel dat dat gaat gebeuren. Hoe kom je nou weer bij een speler uit Vietnam? Dacht dat Hamstra niet zo'n groot netwerk had.
  • 1 Sep 2019 om 13:28
    Romeny is een talent, maar hij is denk ik nog niet klaar voor het eerste van Heerenveen. Hij heeft zelf ook aangegeven dat hij geen echte puntspeler is, maar meer een speler voor achter de spits of vanaf de vleugel.
  • 1 Sep 2019 om 13:28
    Doan staat al met een ‘Een met Heerenveen sjaal’ op zijn instagram!
  • 1 Sep 2019 om 13:27
    En aan enkelen hier: Dervisogule? Gaat naar Engeland. Drobbey? Je bedoelt Brobbey? Laten ze nooit gaan bij Ajax. Moet de nieuwe Kluivert worden. Het zou fijn zijn als mensen meer inlezen en feiten checken voordat ze hier iets plaatsen.
  • 1 Sep 2019 om 13:20
    Update; NEC heeft aangegeven dat Romeny niet te koop is. Ik denk dat we hier niet rouwig om moeten zijn. We hebben een spits nodig die er meteen zal staan. Romeny heeft het Heerenveen-niveau nog lang niet.
  • 1 Sep 2019 om 13:16
    • Quote van 1 Sep 2019 om 13:03
      Ja ik ken Romeny aardig goed. Woon in de buurt van Nijmegen, ga af en toe wel eens kijken. Romeny is 19 jaar en jeugdinternational. Vind hem zelf eigenlijk beter op de linksbuiten positie. Dat is ook de positie waar hij de afgelopen 2 seizoenen stond. Dit seizoen staat hij voornamelijk in de spits, maar vind zelf dat hij daar te zwak voor is. Hij heeft een goede individuele actie en is beweeglijk, maar heeft het fysiek van een saté prikker. Ligt om de haverklap op de grond omdat hij dan opzij wordt gezet door zijn directe tegenstander. Hij heeft potentie, maar is op dit moment nog flink verwijderd van het niveau om een goede Eredivisie spits te worden. Odgaard zal (hoe slecht hij nu ook is) de concurrentiestrijd wel gaan winnen van hem. Dit zal als hij gehaald wordt vooral als een lange termijn oplossing gezien moeten worden.
    Als je dit zo leest mag je nog hopen op 2 spitsen erbij!
  • 1 Sep 2019 om 13:15
    • Quote van 1 Sep 2019 om 12:21
      En een dervisoglu? Van Sparta
    Die is allang verkocht, even een beetje Google gebruiken aub ;)
  • 1 Sep 2019 om 13:05
    Ik zou zelf voor Darwin nunez van Almería in Spanje marktwaarde 750k en is nog maar 20 jaar en heeft 21 wedstrijden met 6 goals
  • 1 Sep 2019 om 13:05
    • Quote van 1 Sep 2019 om 13:03
      Ja ik ken Romeny aardig goed. Woon in de buurt van Nijmegen, ga af en toe wel eens kijken. Romeny is 19 jaar en jeugdinternational. Vind hem zelf eigenlijk beter op de linksbuiten positie. Dat is ook de positie waar hij de afgelopen 2 seizoenen stond. Dit seizoen staat hij voornamelijk in de spits, maar vind zelf dat hij daar te zwak voor is. Hij heeft een goede individuele actie en is beweeglijk, maar heeft het fysiek van een saté prikker. Ligt om de haverklap op de grond omdat hij dan opzij wordt gezet door zijn directe tegenstander. Hij heeft potentie, maar is op dit moment nog flink verwijderd van het niveau om een goede Eredivisie spits te worden. Odgaard zal (hoe slecht hij nu ook is) de concurrentiestrijd wel gaan winnen van hem. Dit zal als hij gehaald wordt vooral als een lange termijn oplossing gezien moeten worden.
    Bedankt!
  • 1 Sep 2019 om 13:03
    • Quote van 1 Sep 2019 om 12:58
      Ole romeny die gast heeft vorig jaar een keer gescoord en nu toevallig 2 keer. Iemand die hem wat beter kent?
    Ja ik ken Romeny aardig goed. Woon in de buurt van Nijmegen, ga af en toe wel eens kijken. Romeny is 19 jaar en jeugdinternational. Vind hem zelf eigenlijk beter op de linksbuiten positie. Dat is ook de positie waar hij de afgelopen 2 seizoenen stond. Dit seizoen staat hij voornamelijk in de spits, maar vind zelf dat hij daar te zwak voor is. Hij heeft een goede individuele actie en is beweeglijk, maar heeft het fysiek van een saté prikker. Ligt om de haverklap op de grond omdat hij dan opzij wordt gezet door zijn directe tegenstander. Hij heeft potentie, maar is op dit moment nog flink verwijderd van het niveau om een goede Eredivisie spits te worden. Odgaard zal (hoe slecht hij nu ook is) de concurrentiestrijd wel gaan winnen van hem. Dit zal als hij gehaald wordt vooral als een lange termijn oplossing gezien moeten worden.
  • 1 Sep 2019 om 12:59
    • Quote van 1 Sep 2019 om 12:58
      Ole romeny die gast heeft vorig jaar een keer gescoord en nu toevallig 2 keer. Iemand die hem wat beter kent?
    Zijn er beelden van die 2 goals tegen Telstar ?
  • 1 Sep 2019 om 12:58
    Ole romeny die gast heeft vorig jaar een keer gescoord en nu toevallig 2 keer. Iemand die hem wat beter kent?
  • 1 Sep 2019 om 12:57
    • Quote van 1 Sep 2019 om 12:47
      We zijn wat socialmediabetreft straks de 4e grootste club van NL.
    Ik denk de 5e hoor. Ajax, Feyenoord, PSV en Twente lijkt mij ook.
  • 1 Sep 2019 om 12:47
    • Quote van 1 Sep 2019 om 12:44
      77k
    We zijn wat socialmediabetreft straks de 4e grootste club van NL.
  • 1 Sep 2019 om 12:44
    • Quote van 1 Sep 2019 om 12:43
      Hoeveel waren het er eerst?
    77k
  • 1 Sep 2019 om 12:43
    • Quote van 1 Sep 2019 om 12:33
      Wtf Facebookpagina 93k volgers.. moet je nagaan als hij morgen gepresenteerd wordt, hoeveel er dan nog bijkomen, dient echt rven een leuke presentatie video gemaakt te worden, net vietnamese ondertitelingen. Dit is marketingtechnisch echt een enorme slimme zet geweest.
    Hoeveel waren het er eerst?
  • 1 Sep 2019 om 12:33
    Wtf Facebookpagina 93k volgers.. moet je nagaan als hij morgen gepresenteerd wordt, hoeveel er dan nog bijkomen, dient echt rven een leuke presentatie video gemaakt te worden, net vietnamese ondertitelingen. Dit is marketingtechnisch echt een enorme slimme zet geweest.
  • 1 Sep 2019 om 12:24
    Laat halilovic maar schieten en ga voor een spits. Ik ben blij verrast door veerman die stuurt met zijn eerste actie 3 man het bos in. Hij is rustig aan de bal en heeft overzicht bruin moet vrezen voor zijn positie.Odgaard heeft concurrentie nodig in de spits dat is volgens mij prio 1.
  • 1 Sep 2019 om 12:21
    • Quote van 1 Sep 2019 om 12:18
      Zet dat maar uit je hoofd. Die komt niet.
    En een dervisoglu? Van Sparta
  • 1 Sep 2019 om 12:18
    • Quote van 1 Sep 2019 om 12:15
      Misschien is Brian drobbey wel wat marktwaarde 1 miljoen maar als je 2,5 bied heb je hem misschien is een groot talent
    Zet dat maar uit je hoofd. Die komt niet.
  • 1 Sep 2019 om 12:15
    Misschien is Brian drobbey wel wat marktwaarde 1 miljoen maar als je 2,5 bied heb je hem misschien is een groot talent
  • 1 Sep 2019 om 12:08
    Ben vooral benieuwd welke spits er gaat komen. Lijkt erop dat Hamstra de transfer weer stil heeft weten te houden. Als Halovic komt hebben we genoeg spelers voor het middenveld. Ik denk dat Kongolo en Bruijn voor hun positie moeten vrezen..
  • 1 Sep 2019 om 12:08
    • Quote van 1 Sep 2019 om 12:01
      Het wordt morgen een interessant dagje.
    Ben benieuwd denk eerlijk gezecht dat er geen nieuwe spits komt
  • 1 Sep 2019 om 12:01
    Het wordt morgen een interessant dagje.
  • 1 Sep 2019 om 11:52
    • Quote van 1 Sep 2019 om 10:56
      Denk dat een spits meer prioriteit heeft. Veerman en Dreyer bevielen mij wel. De 0-0 tegen Fortune blijft pijnlijk we hadden gewoon moeten winnen, ondanks de goede keeper van Fortuna.
    1 1 dacht ik. Met onterecht goal van fortuna na overtreding en strafschop nog voor oldgaard
  • 1 Sep 2019 om 11:29
    • Quote van 1 Sep 2019 om 10:59
      Haal aub een spits die scoort. Desnoods huren als er geen fatsoenlijke kan worden gekocht. Maar met alleen Odgaard redden we het niet ben ik bang. Dan moet hij echt wel wat scherper worden voor de goal.
    Ik denk dat Hamstra dat zich absoluut beseft. Maar goede spitsen die betaalbaar zijn zijn niet voor het oprapen. Die spits komt er wel, wees daar maar gerust op. Hou alsjeblieft op met de vraag naar een spits. Reken er maar op dat Hamstra enorm druk is met deze versterking.
  • 1 Sep 2019 om 10:59
    Haal aub een spits die scoort. Desnoods huren als er geen fatsoenlijke kan worden gekocht. Maar met alleen Odgaard redden we het niet ben ik bang. Dan moet hij echt wel wat scherper worden voor de goal.
  • 1 Sep 2019 om 10:56
    Denk dat een spits meer prioriteit heeft. Veerman en Dreyer bevielen mij wel. De 0-0 tegen Fortune blijft pijnlijk we hadden gewoon moeten winnen, ondanks de goede keeper van Fortuna.
zondag 22 september 2019
12:15
Bekijk agenda › Voorspel wedstrijd ›