SC Heerenveen legt Veerman vast: ''Volgen hem al langere tijd''

( 33 reacties)
SC Heerenveen legt Veerman vast: ''Volgen hem al langere tijd''

Joey Veerman zet zijn loopbaan voort bij SC Heerenveen, zo laten de Friezen weten via de officiële website. De technisch begaafde middenvelder komt over van FC Volendam en tekent een contract voor drie jaar met een optie voor nog een jaar.

Technisch directeur Gerry Hamstra toont zich tevreden. "We volgen hem al langere tijd en kennen zijn kwaliteiten", legt hij uit op de clubsite. "Joey is technisch vaardig, heeft een goed inzicht en kan zich bij ons uitstekend doorontwikkelen", besluit de bestuurder. 

Veerman, die op 17-jarige leeftijd al zijn debuut maakte, heeft 79 wedstrijden voor 'Het Andere Oranje' gespeeld en daarin was hij twaalf keer trefzeker en gaf hij twaalf assists. Volgens Kees Kwakman was Veerman 'de beste speler' van de Keuken Kampioen Divisie. 

Reacties ›
Om een reactie te plaatsen dien je in te loggen of te registreren, dit duurt maar 1 minuut!

  • 30 Aug 2019 om 22:15
    • Quote van 30 Aug 2019 om 13:20
      @meetsma Piet kan mooi het volkslied zingen ;) Kan niet meer rechtstreeks reageren, erg vreemd. Ook niets meer plaatsen alleen via de app.
    Hebben we ook een keer een goede zanger.
    In Heerenveen.
  • 30 Aug 2019 om 20:58
    • Quote van 30 Aug 2019 om 20:49
      Sailing home!
    Is ook nog transfervrij.
  • 30 Aug 2019 om 20:49
    • Quote van 30 Aug 2019 om 20:44
      Nu voor de spits piet veerman halen.Een goede spits.
    Sailing home!
  • 30 Aug 2019 om 20:44
    Nu voor de spits piet veerman halen.Een goede spits.
  • 30 Aug 2019 om 17:23
    • Quote van 30 Aug 2019 om 17:04
      Toch apart dan dat andere eredivisie clubs het niet eerder hebben geprobeerd hem vast te leggen.
    Emmen geloof ik?
    Maar die vonden 'm te duur.
  • 30 Aug 2019 om 17:19
    • Quote van 30 Aug 2019 om 17:04
      Toch apart dan dat andere eredivisie clubs het niet eerder hebben geprobeerd hem vast te leggen.
    Utrecht was destijds concreet. Veerman raakte afgelopen seizoen lang geblesseerd, dus dan zijn de meeste clubs toch wat huiverig. Heerenveen durft het wel aan en het is te hopen dat Hamstra gelijk krijgt.
  • 30 Aug 2019 om 17:06
    • Quote van 30 Aug 2019 om 17:04
      Toch apart dan dat andere eredivisie clubs het niet eerder hebben geprobeerd hem vast te leggen.
    Dan zijn hun Hamstra’s nog slechter dan onze Hamstra blijkbaar.
  • 30 Aug 2019 om 17:04
    Toch apart dan dat andere eredivisie clubs het niet eerder hebben geprobeerd hem vast te leggen.
  • 30 Aug 2019 om 16:55
    Bij FOX noemden ze hem net de beste speler in de KKD. Hopen dat hij het dan ook in de eredivisie laat zien!
  • 30 Aug 2019 om 15:56
    Las ergens op FO dat hij 23 is.. volgens VI is hij 20
  • 30 Aug 2019 om 15:37
    • Quote van 30 Aug 2019 om 14:34
      Welke plaats krijgt hij op het middenveld? Of blijft het middenveld (ondanks de aankopen) Kongolo - Faik - Bruijn?
    Zal samen met Faik, Kongolo en Akujobi om een plek als controleur gaan vechten.
  • 30 Aug 2019 om 15:36
    Hoeveel hebben we hier voor moeten betalen?
  • 30 Aug 2019 om 15:18
    een Urker raakt geblesseerd, als vervanger mag iemand uit een ander vissersdorp komen ;). Mooie transfer, ben benieuwd hoe hij het een niveau hoger gaat doen.
  • 30 Aug 2019 om 14:34
    Welke plaats krijgt hij op het middenveld? Of blijft het middenveld (ondanks de aankopen) Kongolo - Faik - Bruijn?
  • 30 Aug 2019 om 13:20
    @meetsma Piet kan mooi het volkslied zingen ;) Kan niet meer rechtstreeks reageren, erg vreemd. Ook niets meer plaatsen alleen via de app.
  • 30 Aug 2019 om 13:15
    • Quote van 30 Aug 2019 om 12:47
      Meestal is het wel bekend dat er een speler wordt gepresenteerd bij FeanOnline? Of heb ik dit over het hoofd gelezen?
    In het interview gaf hij aan dat ze gisterochtend gemeld hadden en dat er rond 6 uur savonds een akkoord was. Vrij snel gegaan dus.
  • 30 Aug 2019 om 12:47
    • Quote van 30 Aug 2019 om 12:27
      alle veerman shirtjes kunnen weer uit de kast
    Qua inkomsten uit merchandise dus niet zo’n beste zet!
  • 30 Aug 2019 om 12:47
    Meestal is het wel bekend dat er een speler wordt gepresenteerd bij FeanOnline? Of heb ik dit over het hoofd gelezen?
  • 30 Aug 2019 om 12:29
    Goeie aankoop weer van Hamstra. Welkom Joey. Nu nog een spits uit de hoge hoed toveren Gerry.
  • 30 Aug 2019 om 12:28
    Jonge speler met potentie. Prima aankoop. Mag hopen dat de presentatie van een gekochte spits snel volgt..
  • 30 Aug 2019 om 12:27
    • Quote van 30 Aug 2019 om 12:21
      20, zelfde als henkie destijds
    alle veerman shirtjes kunnen weer uit de kast
  • 30 Aug 2019 om 12:21
    Wij wil-len joey zien!
  • 30 Aug 2019 om 12:21
    • Quote van 30 Aug 2019 om 12:13
      welk nummer krijgt hij?
    20, zelfde als henkie destijds
  • 30 Aug 2019 om 12:19
    • Quote van 30 Aug 2019 om 12:17
      Familie van Henk?
    Nee geen familie van.
  • 30 Aug 2019 om 12:17
    Familie van Henk?
  • 30 Aug 2019 om 12:16
    Rugnummer 20. Als je nog een Veerman shirt had, is die dus prima her te gebruiken.
  • 30 Aug 2019 om 12:15
    Nou die 2de spits nog, mocht Odgard geblesseerd raken heb je niet eens een reserve spits
  • 30 Aug 2019 om 12:13
    welk nummer krijgt hij?
  • 30 Aug 2019 om 12:09
    Kwestie van tijd totdat Piet ook komt. ;)
  • 30 Aug 2019 om 12:06
    Hoppa! Goede transfer! Heel blij mee
  • 30 Aug 2019 om 12:06
    Goed nieuws in de vroege middag.
  • 30 Aug 2019 om 12:05
    Alle ballen op joowiiee!
  • 30 Aug 2019 om 12:04
    Top nieuws!! Zeer benieuwd of die snel kan aanhaken bij het niveau.
zondag 22 september 2019
12:15
Bekijk agenda › Voorspel wedstrijd ›