''Heerenveen moet wachten tot Standard en Milan het eens raken''

( 28 reacties)
''Heerenveen moet wachten tot Standard en Milan het eens raken''

SC Heerenveen wil Alen Halilovic graag huren, maar volgens Bob Faesen zitten de Friezen in de wachtkamer. "Heerenveen moet wachten tot Standard en Milan het eens raken over ontbinding huurcontract", schrijft de Standard-watcher via Twitter.

"Ook Guimaraes houdt situatie in de gaten", besluit de verslaggever. De aanvallende middenvelder - die jarenlang te boek stond als een groot talent - speelt momenteel op huurbasis bij Standard Luik, dat hem in januari voor anderhalf jaar huurde van AC Milan.

De 23-jarige Kroaat krijgt echter weinig speeltijd bij de Belgische topclub en wil daarom vertrekken. SC Heerenveen is nog op zoek naar versterking voor het middenveld na het vertrek van Michel Vlap (Anderlecht) en Ben Rienstra (Kayserispor). 

Reacties ›
Om een reactie te plaatsen dien je in te loggen of te registreren, dit duurt maar 1 minuut!

  • 30 Aug 2019 om 21:30
    • Quote van 30 Aug 2019 om 21:19
      Klopt. Het zal zeker niet de droom spits zijn, maar bij hoge nood kan het wel. Was hij overigens ook niet bij 2 goals betrokken als spits? ;)
    Lijkt me ook wel wat. Lekkere counter opstelling in uitwedstrijden.
  • 30 Aug 2019 om 21:19
    • Quote van 30 Aug 2019 om 21:15
      In Schotland bij een counterende laagvlieger 2 volledige duels en 2 keer gewisseld.

      Had ik over het hoofd gezien inderdaad, maar denk niet dat dit hetzelfde is als wat wij in een spits zien.

      Voor de rest 1 keer als aanvallende middenvelder en verder alle duels in Denemarken, Engeland en Schotland als vleugelspeler.
    Klopt. Het zal zeker niet de droom spits zijn, maar bij hoge nood kan het wel. Was hij overigens ook niet bij 2 goals betrokken als spits? ;)
  • 30 Aug 2019 om 21:15
    • Quote van 30 Aug 2019 om 19:55
      Volgens de voetbal wiki wel: https://www.transfermarkt.nl/anders-dreyer/leistungsdaten/spieler/342389/plus/0?saison=2018
    In Schotland bij een counterende laagvlieger 2 volledige duels en 2 keer gewisseld.

    Had ik over het hoofd gezien inderdaad, maar denk niet dat dit hetzelfde is als wat wij in een spits zien.

    Voor de rest 1 keer als aanvallende middenvelder en verder alle duels in Denemarken, Engeland en Schotland als vleugelspeler.
  • 30 Aug 2019 om 20:50
    Komt nog een middenvelder en spits. Nog maar een paar dagen!
  • 30 Aug 2019 om 20:48
    • Quote van 30 Aug 2019 om 18:57
      Hoe kom je daarbij? Dreyer heeft nog nooit als spits gespeeld.

      Hamstra moet gewoon een volwaardig alternatief voor Odgaard halen, anders heeft ie gefaald.
    Bij jong Denemarken speelde hij in de spits.
  • 30 Aug 2019 om 20:47
    • Quote van 30 Aug 2019 om 20:41
      Misschien een idee om een jonge spits van Ajax te huren? Hamstra huurt graag en dan een percentage bedingen als de speler later door Ajax verkocht wordt. Ajax verkoopt spelers bijna altijd voor flinke bedragen.. kan Hamstra mooi huren, hebben wij twee spitsen en kan het financieel ook nog eens heel aantrekkelijk zijn.
    Traoré huren voor een jaar met 30% van het bedrag waarvoor hij later verkocht zou worden zou nogal wat kunnen betekenen idd. Die levert ons dan meer op dan het bedrag wat wij voor een spits zouden krijgen die we gekocht hebben. Maar betwijfel dat dat gaat gebehren. Zal die Jesper Karlsson wel worden.
  • 30 Aug 2019 om 20:41
    Misschien een idee om een jonge spits van Ajax te huren? Hamstra huurt graag en dan een percentage bedingen als de speler later door Ajax verkocht wordt. Ajax verkoopt spelers bijna altijd voor flinke bedragen.. kan Hamstra mooi huren, hebben wij twee spitsen en kan het financieel ook nog eens heel aantrekkelijk zijn.
  • 30 Aug 2019 om 19:55
    • Quote van 30 Aug 2019 om 18:57
      Hoe kom je daarbij? Dreyer heeft nog nooit als spits gespeeld.

      Hamstra moet gewoon een volwaardig alternatief voor Odgaard halen, anders heeft ie gefaald.
    Volgens de voetbal wiki wel: https://www.transfermarkt.nl/anders-dreyer/leistungsdaten/spieler/342389/plus/0?saison=2018
  • 30 Aug 2019 om 19:31
    • Quote van 30 Aug 2019 om 18:46
      Wat jij vind interesseert niemand, Omdat jij niks voorstelt.
    Stoere kerel!
  • 30 Aug 2019 om 19:13
    • Quote van 30 Aug 2019 om 18:47
      Siem de Jong komt niet, Heeft zijn zaakwaarnemer verteld. Veldwijk wil alleen weg uit Rotterdam voor een buitenlands avontuur. Dus 2 namen die niet komen.
    Dat bedoel ik, zo lastig is het. Is dus niet zo dat Hamstra meteen faalt. Zoals gezegd, talentvolle buitenlanders gaan overal heen, alle min of meer logische opties zitten vast, weinig budget etc etc.
  • 30 Aug 2019 om 18:57
    • Quote van 30 Aug 2019 om 15:33
      Dreyer kan ook in de spits spelen. Alhoewel ik wel hoop/denk dat er nog een spits bijkomt.
    Hoe kom je daarbij? Dreyer heeft nog nooit als spits gespeeld.

    Hamstra moet gewoon een volwaardig alternatief voor Odgaard halen, anders heeft ie gefaald.
  • 30 Aug 2019 om 18:47
    • Quote van 30 Aug 2019 om 16:50
      Bedenk er maar eentje dan... Odgaard was ook echt niet eerste keus. Wat mij betreft gaan we voor iemand die oorlog kan maken in laatste kwartier en evt kans heeft om basis te halen. Lang geleden dat we zo iemand hadden. Type Camataru/Keur. Veldwijk is een mooie vechter, paar voorwaarden ih contract dat ie zich gedraagt verder en klaar. Geen basis speler echter en dat wil hij schijnbaar perse.. Anders toch s balletje bij Siem de Jong opgooien, zal toch niet alles verleerd zijn. Of t wordt weer een onbekend talent waarbij je alles moet afwachten, kan ook maar nog lastiger
    Siem de Jong komt niet, Heeft zijn zaakwaarnemer verteld. Veldwijk wil alleen weg uit Rotterdam voor een buitenlands avontuur. Dus 2 namen die niet komen.
  • 30 Aug 2019 om 18:46
    • Quote van 30 Aug 2019 om 12:32
      We zullen het wel horen binnenkort. Van mij mag ie komen.
    Wat jij vind interesseert niemand, Omdat jij niks voorstelt.
  • 30 Aug 2019 om 18:22
    • Quote van 30 Aug 2019 om 17:05
      Zou best kunnen dat hij op lijstje ‘Scandinavië’ heeft gestaan voordat hij naar Italië vertrok? Zelfde kan gelden voor Dreyer. Dan zou ik t nog begrijpen, gewoon 2e kans pakken. Huren is dan ook niet zo erg, gros mislukt bij extreem grote clubs en in grote competities (zie PL waar Locadia, Jahanbaks gewoon verzuipen laat staan jeugdspelers). Slim eerste recht koop bedingen zou ik wel doen
    Klopt, beide spelers werden al gevolgd in Scandinavië
  • 30 Aug 2019 om 17:18
    • Quote van 30 Aug 2019 om 17:01
      Precies, je weet al ruim een jaar dat je deze zomer een spits moet kopen. Of je hebt je lijstje met namen niet liggen, of je bent niet sterk genoeg in het onderhandelen. Ik hoop dat hij ons komende dagen nog kan verblijden.
    Hm. Weet je nu dan ook al dat je volgend jaar rond deze tijd een spits moet kopen? Dan moet je al weer twee lijstjes hebben. Ingewikkeld hoor.
  • 30 Aug 2019 om 17:05
    • Quote van 30 Aug 2019 om 16:52
      Durf het niet met 100% zekerheid te zeggen, maar volgensmij is Odgaard in het afgelopen jaar/half jaar niet gescout is. Heerenveen kon hem relatief goedkoop huren en had nog minimaal één spits nodig. Het gaf Heerenveen wat meer lucht. Overigens werd hij voor dat hij naar Italië ging wel intensief gescout. Het is trouwens niet opmerkelijk dat het zo gaat, gebeurt vaak.
    Zou best kunnen dat hij op lijstje ‘Scandinavië’ heeft gestaan voordat hij naar Italië vertrok? Zelfde kan gelden voor Dreyer. Dan zou ik t nog begrijpen, gewoon 2e kans pakken. Huren is dan ook niet zo erg, gros mislukt bij extreem grote clubs en in grote competities (zie PL waar Locadia, Jahanbaks gewoon verzuipen laat staan jeugdspelers). Slim eerste recht koop bedingen zou ik wel doen
  • 30 Aug 2019 om 17:01
    • Quote van 30 Aug 2019 om 16:41
      Als er geen ervaren spits bij komt heeft Hamstra gefaald..
    Precies, je weet al ruim een jaar dat je deze zomer een spits moet kopen. Of je hebt je lijstje met namen niet liggen, of je bent niet sterk genoeg in het onderhandelen. Ik hoop dat hij ons komende dagen nog kan verblijden.
  • 30 Aug 2019 om 16:52
    • Quote van 30 Aug 2019 om 16:50
      Bedenk er maar eentje dan... Odgaard was ook echt niet eerste keus. Wat mij betreft gaan we voor iemand die oorlog kan maken in laatste kwartier en evt kans heeft om basis te halen. Lang geleden dat we zo iemand hadden. Type Camataru/Keur. Veldwijk is een mooie vechter, paar voorwaarden ih contract dat ie zich gedraagt verder en klaar. Geen basis speler echter en dat wil hij schijnbaar perse.. Anders toch s balletje bij Siem de Jong opgooien, zal toch niet alles verleerd zijn. Of t wordt weer een onbekend talent waarbij je alles moet afwachten, kan ook maar nog lastiger
    Durf het niet met 100% zekerheid te zeggen, maar volgensmij is Odgaard in het afgelopen jaar/half jaar niet gescout is. Heerenveen kon hem relatief goedkoop huren en had nog minimaal één spits nodig. Het gaf Heerenveen wat meer lucht. Overigens werd hij voor dat hij naar Italië ging wel intensief gescout. Het is trouwens niet opmerkelijk dat het zo gaat, gebeurt vaak.
  • 30 Aug 2019 om 16:50
    • Quote van 30 Aug 2019 om 16:41
      Als er geen ervaren spits bij komt heeft Hamstra gefaald..
    Bedenk er maar eentje dan... Odgaard was ook echt niet eerste keus. Wat mij betreft gaan we voor iemand die oorlog kan maken in laatste kwartier en evt kans heeft om basis te halen. Lang geleden dat we zo iemand hadden. Type Camataru/Keur. Veldwijk is een mooie vechter, paar voorwaarden ih contract dat ie zich gedraagt verder en klaar. Geen basis speler echter en dat wil hij schijnbaar perse.. Anders toch s balletje bij Siem de Jong opgooien, zal toch niet alles verleerd zijn. Of t wordt weer een onbekend talent waarbij je alles moet afwachten, kan ook maar nog lastiger
  • 30 Aug 2019 om 16:41
    • Quote van 30 Aug 2019 om 15:24
      Veerman contract is binnen 1 dag van het begin tot het einde rondgekomen, dus daar werd pas laat geschakeld. Waarschijnlijk gebaseerd op de moeizame/moeilijke onderhandelingen en onzekerheden over de mogelijke Kroatische aanwinst en het wegvallen van Jan Ras. Ben wel blij met deze potentiële topper.Dat er nog een spits komt wordt twijfelachtig, alles zou dan rond moeten komen voor de deadline van 3 september wat wel heel dichtbij komt, als er niemand komt is er bij een (langere) blessure van Odgaard eigenlijk geen vervanger wat een ramp zou zijn en ons cluppie onwaardig.
    Als er geen ervaren spits bij komt heeft Hamstra gefaald..
  • 30 Aug 2019 om 15:33
    • Quote van 30 Aug 2019 om 15:24
      Veerman contract is binnen 1 dag van het begin tot het einde rondgekomen, dus daar werd pas laat geschakeld. Waarschijnlijk gebaseerd op de moeizame/moeilijke onderhandelingen en onzekerheden over de mogelijke Kroatische aanwinst en het wegvallen van Jan Ras. Ben wel blij met deze potentiële topper.Dat er nog een spits komt wordt twijfelachtig, alles zou dan rond moeten komen voor de deadline van 3 september wat wel heel dichtbij komt, als er niemand komt is er bij een (langere) blessure van Odgaard eigenlijk geen vervanger wat een ramp zou zijn en ons cluppie onwaardig.
    Dreyer kan ook in de spits spelen. Alhoewel ik wel hoop/denk dat er nog een spits bijkomt.
  • 30 Aug 2019 om 15:24
    Veerman contract is binnen 1 dag van het begin tot het einde rondgekomen, dus daar werd pas laat geschakeld. Waarschijnlijk gebaseerd op de moeizame/moeilijke onderhandelingen en onzekerheden over de mogelijke Kroatische aanwinst en het wegvallen van Jan Ras. Ben wel blij met deze potentiële topper.Dat er nog een spits komt wordt twijfelachtig, alles zou dan rond moeten komen voor de deadline van 3 september wat wel heel dichtbij komt, als er niemand komt is er bij een (langere) blessure van Odgaard eigenlijk geen vervanger wat een ramp zou zijn en ons cluppie onwaardig.
  • 30 Aug 2019 om 14:07
    • Quote van 30 Aug 2019 om 14:01
      Gaat met het halen van Veerman ook niet meer door lijkt me
    Denk dat ze idd met Bruijn en Dreyer op de 10 zullen gaan spelen. Vraag me af wie de nieuwe spits wordt.
  • 30 Aug 2019 om 14:01
    Gaat met het halen van Veerman ook niet meer door lijkt me
  • 30 Aug 2019 om 12:50
    Benieuwd of die speler uit de Turkse competitie nog komt. Massi nog iets gehoord?
  • 30 Aug 2019 om 12:48
    Inderdaad, straks papierwerk niet in orde. Er zouden vandaag 2 worden gepresenteerd toch? Spits? Waar blijft die?
  • 30 Aug 2019 om 12:45
    En doorschakelen...
  • 30 Aug 2019 om 12:32
    We zullen het wel horen binnenkort. Van mij mag ie komen.
zaterdag 19 oktober 2019
18:30
Bekijk agenda › Voorspel wedstrijd ›