Jansen over Odgaard: ''Hij loopt er wel tegenaan te hikken''

( 9 reacties)
Jansen over Odgaard: ''Hij loopt er wel tegenaan te hikken''

SC Heerenveen kwam zaterdagavond niet verder dan een doelpuntloos gelijkspel tegen FC Twente. De formatie van Johnny Jansen kreeg genoeg kansen, maar was niet trefzeker. 

"Hoe deze wedstrijd in 0-0 geëindigd kan zijn? Nou, je hebt het gezien. Wij misten nogal wat kansen, ja. Omdat wij slordig waren, hebben we hun in de kaart gespeeld. In fases van de opbouw waren we te slordig, maar ik heb ook goede kansen gezien."

Jansen ging ook nog in op de situatie van Jens Odgaard. De Deen is op jacht naar zijn eerste treffer "Afgelopen week scoorde hij op de training en liep hij juichend weg. Hij loopt er wel tegenaan te hikken. Hij moet gewoon door blijven gaan, hij creëert zijn kansen wel."

Reacties ›
Om een reactie te plaatsen dien je in te loggen of te registreren, dit duurt maar 1 minuut!

  • 25 Aug 2019 om 22:08
    Ik kan me toch niet voorstellen dat je twee spitsen gaat huren, terwijl je zelf geen spits hebt waar je volgend jaar mee verder kan. Ik mag toch hopen dat er een spits (hopelijk met potentie) wordt gekocht.
  • 25 Aug 2019 om 17:58
    • Quote van 25 Aug 2019 om 17:40
      Dat klopt inderdaad Je bent het vast wel met me eens dat het beter is dat ze nu eindelijk eens een spits gaan kopen ipv huren. Het zogenaamde weinige kapitaal kan beter op het veld staan. Rente trekken ze er toch niet van. En indien mogelijk gelijk Jorrit Hendrix ophalen bij Psv.
    Tuurlijk ben ik het daar mee eens. Hendrix is onhaalbaar.
  • 25 Aug 2019 om 17:51
    • Quote van 25 Aug 2019 om 17:40
      Dat klopt inderdaad Je bent het vast wel met me eens dat het beter is dat ze nu eindelijk eens een spits gaan kopen ipv huren. Het zogenaamde weinige kapitaal kan beter op het veld staan. Rente trekken ze er toch niet van. En indien mogelijk gelijk Jorrit Hendrix ophalen bij Psv.
    Waarom zou een 24 jarige middenvelder die regelmatig speelt bij een topclub en als hij wil een mooie stap naar het buitenland kan maken voor de helft van z’n huidige salaris bij ons komen spelen? Ik kan zelf namelijk geen reden verzinnen waarom hij dat zou willen doen.
  • 25 Aug 2019 om 17:51
    • Quote van 25 Aug 2019 om 17:40
      Dat klopt inderdaad Je bent het vast wel met me eens dat het beter is dat ze nu eindelijk eens een spits gaan kopen ipv huren. Het zogenaamde weinige kapitaal kan beter op het veld staan. Rente trekken ze er toch niet van. En indien mogelijk gelijk Jorrit Hendrix ophalen bij Psv.
    Jorrit Hendrix. Really. De vijf zit weer in de klok.
  • 25 Aug 2019 om 17:46
    • Quote van 25 Aug 2019 om 17:40
      Dat klopt inderdaad Je bent het vast wel met me eens dat het beter is dat ze nu eindelijk eens een spits gaan kopen ipv huren. Het zogenaamde weinige kapitaal kan beter op het veld staan. Rente trekken ze er toch niet van. En indien mogelijk gelijk Jorrit Hendrix ophalen bij Psv.
    Jorrit Hendrix heeft een transferwaarde van ongeveer 7.5 miljoen. Dat is veel te hoog voor ons. Ik denk niet dat ze Hendrix laten gaan voor 2 miljoen.
  • 25 Aug 2019 om 17:40
    • Quote van 25 Aug 2019 om 17:22
      van Bergen was ook zo'n "last minute rental player".
    Dat klopt inderdaad Je bent het vast wel met me eens dat het beter is dat ze nu eindelijk eens een spits gaan kopen ipv huren. Het zogenaamde weinige kapitaal kan beter op het veld staan. Rente trekken ze er toch niet van. En indien mogelijk gelijk Jorrit Hendrix ophalen bij Psv.
  • 25 Aug 2019 om 17:22
    • Quote van 25 Aug 2019 om 17:13
      Deze jongen kan in potentie misschien wel heel goed zijn alleen heeft hij momenteel de zekerheid dat hij altijd speelt. Misschien speelt het gebrek aan concurrentie hem wel parten. Hopelijk is dat probleem eind deze week opgelost. Gerry kennende zal het wel weer een last minute rental player worden.
    van Bergen was ook zo'n "last minute rental player".
  • 25 Aug 2019 om 17:13
    Deze jongen kan in potentie misschien wel heel goed zijn alleen heeft hij momenteel de zekerheid dat hij altijd speelt. Misschien speelt het gebrek aan concurrentie hem wel parten. Hopelijk is dat probleem eind deze week opgelost. Gerry kennende zal het wel weer een last minute rental player worden.
  • 25 Aug 2019 om 14:33
    Het is toch Jansen en niet Janssen
zondag 27 oktober 2019
12:15
Bekijk agenda › Voorspel wedstrijd ›