Bruijn looft ploeggenoot: ''Hij is de beste van SC Heerenveen'' Seizoenkaarthouders gratis naar SC Heerenveen - Roda JC Jansen ziet verbeterpunten: ''Daarin willen we nog een stap maken'' Floranus wint met Jong Oranje, Van der Heide speelt doelpuntrijk gelijk Blessure weerhoudt Veerman van debuut voor Jong Oranje

Faik: ''Heerenveen hoort tegen Twente gewoon te winnen''

( 7 reacties)
Faik: ''Heerenveen hoort tegen Twente gewoon te winnen''

SC Heerenveen kreeg zaterdagavond genoeg kansen, maar de goal tegen FC Twente wilde maar niet vallen. Hicham Faik, aanvoerder van de Friezen, baalt van de gemiste kansen. 

"Je denkt: schiet hem er nou in", begint Faik voor de camera van FOX Sports. "De ballen gaan op dit moment steeds net naast of net over. We misten de scherpte een beetje. We hebben acht goede kansen gekregen, maar als je er niet eentje in weet te schieten wordt het een lastige avond."

Voordat Faik de betaalzender te woord stond, liep Peet Bijen tevreden weg bij de camera's. De aanvoerder van de promovendus kon leven met een gelijkspel. "Ik snap dat hij blij is. Wij horen hier tegen deze tegenstander gewoon drie punten te pakken."

Reacties ›
Om een reactie te plaatsen dien je in te loggen of te registreren, dit duurt maar 1 minuut!

  • 25 Aug 2019 om 13:47
    • Quote van 25 Aug 2019 om 13:40
      Jij hebt ook wel wat gelijk. Alleen denk en hoop ik dat de club voor het verstrijken van de transferdeadline nog wel minimaal 4 spelers gaat halen, waarvan minstens 2 met echt ervaring. En de andere 2 dan met de door jou geopperde potentie. Er is heus wel wat geld over van de gigantische berg die is binnen gekomen..
    Ik ben al tevreden met 2 spelers. Faik, Bruijn, Kongolo en Akujobi kunnen prima als onze controleurs spelen. Voor de 10 hebben we alleen maar jeugdspelers (Ras, Frederiksen, Hajal). Daar moet dus echt wat bij. Die Dreyer kan ook wel op 10 maar als het nog kan zou ik ook nog een 10 halen. Tenzij we anders een hele goede spits kunnen halen. Maar we gaan het zien. Alleen aanvallend in de as moet er dus wat bij. Verdedigend en op de vleugels is het wel breed genoeg.
  • 25 Aug 2019 om 13:40
    • Quote van 25 Aug 2019 om 12:45
      Faik is een 6.... Frenkie scoort ook nooit. Matige speler dus...... Als we iedereen gaan scouten gebaseerd op statistieken is het ook niet best. Er is ook zoiets als potentie. Odgaard en Ejuke scoorden ook bij hun clubs. En dat gaan ze hier ook doen. Het kan alleen ook zijn dat het er bij een bepaalde club niet uitkomt waardoor die de doelpunten eerder wel maakte maar nu niet meer. Je kan niks garanderen.
    Jij hebt ook wel wat gelijk. Alleen denk en hoop ik dat de club voor het verstrijken van de transferdeadline nog wel minimaal 4 spelers gaat halen, waarvan minstens 2 met echt ervaring. En de andere 2 dan met de door jou geopperde potentie. Er is heus wel wat geld over van de gigantische berg die is binnen gekomen..
  • 25 Aug 2019 om 12:45
    • Quote van 25 Aug 2019 om 12:41
      Je kunt al TD toch wel statistieken gaan bekijken en aan de hand daarvan weet je gewoon dat normaal gesproken zo,'n speler de doelpunten die die gemiddeld genomen altijd heeft gemaakt ook bij onze club zal maken. Dat bedoel ik nou met gegarandeerde goals. Zo moeilijk kan het niet zijn. Zo,n Faik is gewoon geen speler die veel doelpunten gaat maken. Statistisch gezien dan.
    Faik is een 6.... Frenkie scoort ook nooit. Matige speler dus...... Als we iedereen gaan scouten gebaseerd op statistieken is het ook niet best. Er is ook zoiets als potentie. Odgaard en Ejuke scoorden ook bij hun clubs. En dat gaan ze hier ook doen. Het kan alleen ook zijn dat het er bij een bepaalde club niet uitkomt waardoor die de doelpunten eerder wel maakte maar nu niet meer. Je kan niks garanderen.
  • 25 Aug 2019 om 12:41
    • Quote van 25 Aug 2019 om 11:39
      Gegarandeerde doelpunten bestaan niet. Tenzij je echt top voetballers haalt. We hebben 4 wedstrijden gespeeld en iedereen denkt al dat dit de max is ofzo. Daarnaast is het elftal (mag ik hopen) ook nog niet compleet. Over een maand kan je zeggen of het er wel of niet inzit.
    Je kunt al TD toch wel statistieken gaan bekijken en aan de hand daarvan weet je gewoon dat normaal gesproken zo,'n speler de doelpunten die die gemiddeld genomen altijd heeft gemaakt ook bij onze club zal maken. Dat bedoel ik nou met gegarandeerde goals. Zo moeilijk kan het niet zijn. Zo,n Faik is gewoon geen speler die veel doelpunten gaat maken. Statistisch gezien dan.
  • 25 Aug 2019 om 11:39
    • Quote van 25 Aug 2019 om 11:25
      Dat is het grootste probleem ook. De gegarandeerde doelpunten terughalen. Dat was / is ook een taak van onze TD. Met deze selectie gaat dat hem echt niet worden. Verhalen van in potentie, en wat/als, Daar kun je helemaal niks mee. Er moeten nu gewoonweg gegarandeerde goals gehaald worden. Hoe maak me niet uit. Als ze er maar komen!
    Gegarandeerde doelpunten bestaan niet. Tenzij je echt top voetballers haalt. We hebben 4 wedstrijden gespeeld en iedereen denkt al dat dit de max is ofzo. Daarnaast is het elftal (mag ik hopen) ook nog niet compleet. Over een maand kan je zeggen of het er wel of niet inzit.
  • 25 Aug 2019 om 11:25
    Dat is het grootste probleem ook. De gegarandeerde doelpunten terughalen. Dat was / is ook een taak van onze TD. Met deze selectie gaat dat hem echt niet worden. Verhalen van in potentie, en wat/als, Daar kun je helemaal niks mee. Er moeten nu gewoonweg gegarandeerde goals gehaald worden. Hoe maak me niet uit. Als ze er maar komen!
  • 25 Aug 2019 om 10:22
    Tja, tegen Emmen ook.. Nu zag je tenminste strijd, dan heb ik er veel minder moeite mee. Als de kansen worden afgemaakt win je deze pot gewoon.
zondag 24 november 2019
14:30
Bekijk agenda › Voorspel wedstrijd ›