VIDEO | Samenvatting: SC Heerenveen speelt gelijk tegen FC Twente

( 191 reacties)
VIDEO | Samenvatting: SC Heerenveen speelt gelijk tegen FC Twente

SC Heerenveen heeft zaterdagavond een punt overgehouden aan de wedstrijd tegen FC Twente. Het was niet altijd even goed, maar spannend bleef het tot het eind. Uiteindelijk bleef het 0-0.

De beste kansen waren voor Heerenveen, alhoewel de Friezen zéér slordig speelden. De grootste kans was voor Ibrahim Dresevic. Hij schoot vlak voor rust een vrije trap op de lat. 

FC Twente kon weinig aanvallen creëren, maar was uit dodespelmomenten toch met enige regelmaat gevaarlijk. Het feit dat het bij beide ploegen in de opbouw vaak fout ging, droeg niet bij aan de amusementswaarde. Feit is wel dat Heerenveen nu al even vaak de nul heeft gehouden als in het volledige vorige seizoen. 

Opstelling Heerenveen: Hahn; Floranus, Dresevic, Botman, Woudenberg (46' Van Rhijn), Bruijn (75' Ras), Faik, Kongolo, Ejuke (83' Van der Heide), Odgaard, Van Bergen. 

Reacties ›
Om een reactie te plaatsen dien je in te loggen of te registreren, dit duurt maar 1 minuut!

  • 26 Aug 2019 om 21:07
    • Quote van 26 Aug 2019 om 20:50
      Ook dat is niet genoeg. 4 scouts in 4 landen met tipgevers kunnen meer dan 1 scout in 4 landen met tipgevers.
    Met het budget van Heerenveen is dat nu eenmaal wat lastig. En laten we wel wezen, 99% van de spelers in een bepaald land is niet interessant voor Heerenveen. Die 1% kan via tipgevers en videobeelden, belangrijkste fase is als de speler daadwerkelijk op de radar komt. Dan moet je informeren, zijn karakter in beeld krijgen, met voormalig trainers van hem spreken, warm maken voor een transfer e.d..
  • 26 Aug 2019 om 20:56
    • Quote van 26 Aug 2019 om 20:50
      Ook dat is niet genoeg. 4 scouts in 4 landen met tipgevers kunnen meer dan 1 scout in 4 landen met tipgevers.
    Kosten ook meer....
  • 26 Aug 2019 om 20:50
    • Quote van 26 Aug 2019 om 20:37
      Kennelijk heb je het stukje van tipgevers gemist. Die man heeft een groot netwerk.
    Ook dat is niet genoeg. 4 scouts in 4 landen met tipgevers kunnen meer dan 1 scout in 4 landen met tipgevers.
  • 26 Aug 2019 om 20:37
    • Quote van 26 Aug 2019 om 19:01
      Klopt, maar dat Putevski het niet in zijn eentje kan daar zijn we het met zijn allen ook wel over eens. In elk land 1 is prima. Maar 1 iemand voor 4 landen is niet te doen. Dan loop je al snel spelers mis. En dan heb ik het over de goede.
    Kennelijk heb je het stukje van tipgevers gemist. Die man heeft een groot netwerk.
  • 26 Aug 2019 om 20:18
    • Quote van 26 Aug 2019 om 19:01
      Klopt, maar dat Putevski het niet in zijn eentje kan daar zijn we het met zijn allen ook wel over eens. In elk land 1 is prima. Maar 1 iemand voor 4 landen is niet te doen. Dan loop je al snel spelers mis. En dan heb ik het over de goede.
    Dat bedoelde ik , je ziet ze of niet of je zit op de verkeerde plaatsen. En dat Brandsma enz daarna ook gaan kijken zoals Frank zegt, allicht ! Maar het vinden en scouten "an sich" dat doet putevski alleen en naar mijn bescheiden mening werkt het niet goed.Mede wellicht door de minimale bezetting maar de opbrengst is nihil en dat schort ergens aan.
  • 26 Aug 2019 om 19:01
    • Quote van 26 Aug 2019 om 18:45
      Je denkt dat als Putevski iemand aanraadt dat destijds Hansma, Riemer, Vonk, Kuiper en nu Hamstra en dr andere scouts niet gaan kijken? Ook Putevski heeft weer tipgevers. Onlangs werd er ook een spelers gescout en dan gaan Brandsma, Jansen en Hamstra gewoon mee te kijken. Een speler aantrekken gaat over meerdere mensen van de club. Als meerderen van dit team denken dit is hem niet dan komt hij ook niet.
    Klopt, maar dat Putevski het niet in zijn eentje kan daar zijn we het met zijn allen ook wel over eens. In elk land 1 is prima. Maar 1 iemand voor 4 landen is niet te doen. Dan loop je al snel spelers mis. En dan heb ik het over de goede.
  • 26 Aug 2019 om 18:45
    • Quote van 26 Aug 2019 om 18:38
      Heb het er pas geleden nog op een ander topic over gehad. Putevski als enige scout in een enorm gebied. Dat kan niet, precies zoals jij ook zegt. Al doet hij "alleen" de landen van voormalig "Joegoslavië" . Ook zou ik als club eens goed het functioneren van hem tegen het licht houden.De "opbrengst" is veel en veel te mager, men zou zomaar van dit contingent het "tweede Scandinavische toevoer land " kunnen maken.
    Je denkt dat als Putevski iemand aanraadt dat destijds Hansma, Riemer, Vonk, Kuiper en nu Hamstra en dr andere scouts niet gaan kijken? Ook Putevski heeft weer tipgevers. Onlangs werd er ook een spelers gescout en dan gaan Brandsma, Jansen en Hamstra gewoon mee te kijken. Een speler aantrekken gaat over meerdere mensen van de club. Als meerderen van dit team denken dit is hem niet dan komt hij ook niet.
  • 26 Aug 2019 om 18:38
    • Quote van 26 Aug 2019 om 14:58
      Potentieel lid heb je nu niks aan. Sws dom dat iedereen in Europa tot de EU treedt maar dat is iets heel anders. Kroatische, Slovenische, Bulgaarse en Griekse competities. En er is maar één scout van ons. Dat wil toch niet. Aan Servische spelers hebben we niks. Tenzij je er echt heelll zeker van bent. Maar het goed doen in een competitie daar betekent niet dat je een zekerheid bent (Mihajlovic).
    Heb het er pas geleden nog op een ander topic over gehad. Putevski als enige scout in een enorm gebied. Dat kan niet, precies zoals jij ook zegt. Al doet hij "alleen" de landen van voormalig "Joegoslavië" . Ook zou ik als club eens goed het functioneren van hem tegen het licht houden.De "opbrengst" is veel en veel te mager, men zou zomaar van dit contingent het "tweede Scandinavische toevoer land " kunnen maken.
  • 26 Aug 2019 om 17:53
    • Quote van 26 Aug 2019 om 17:36
      Omdat het de laatste jaren ook niet veel soeps is. We gaan jaarlijks achteruit qua begroting. De selectie wordt elk jaar minder. De sponsoren worden minder. Gek he dat ik dan wat negatiever ben?
      Faik moet ik allemaal nog maar zien. Van Rhijn idem dito. Zodra die weer beetje in vorm is, is zijn contract alweer afgelopen en ja ze kunnen hem verlengen maar hij kan ook zeggen nee ik ga transfer vrij weg. dus 50/50 mocht dat wat zijn.
      Woudenberg prima? Mwa, vind hem niet slecht maar ook niet echt goed ofzo..

      Ik kan wel positief zijn hoor, zodra Hamstra met een spits aankomt zetten waar we eventueel weer veel op kunnen verdienen. En dus niet huren zoals we nu al 2 jaar doen..
    Je bent niet wat negatiever aanvallen. Je bent verschrikkelijk negatief. Je glas is in elke post half leeg. Je gaat niet meer naar het stadion dus je kijkt het waarschijnlijk op Fox Sports. Als je er zo ontzettendenegatief van wordt dan raad ik je aan lekker niet naar Heerenveen te kijken. Zal je veel frustratie schelen en is beter voor je bloeddruk ;-) Maar goed, ik vind de spelers die ik noemde prima spelers voor Heerenveen begrippen.
  • 26 Aug 2019 om 17:42
    • Quote van 26 Aug 2019 om 17:31
      Oh dus zonder Lammers hadden we Vlap niet verkocht ofzo? Daar doel je denk ik op? Want hoeveel miljoen heeft lammers ons opgeleverd? Precies 0.
      En vind het wel heel eenvoudig gedacht dat het door Lammers komt dat Vlap zoveel scoorde.
      Misschien kan je het ook omdraaien. En had Lammers geluk dat hij Vlap om zich heen had anders was hij misschien wel helemaal niks waard..

      Vind niet dat je daaruit conclusie kan trekken.

      Dus aan mij de vraag aan jou, wat heeft Lammers ons precies opgebracht?
      Vlap had destijds ook altijd een hele goede klik met Veerman. Diezelfde Veerman had ik trouwens nog graag er bij gehad. Een grote sterke lange spits die je er de laatste 20 min er bij in kan brengen.
    Goals??? En ga niet zeggen: Dat had een gekochte spits ook gedaan. Want niet iedereen schiet er even 16-17 in. Ik had Veerman ook graag voor die rol. Maar dat wou Veerman zelf niet. Hamstra wou ook gewoon verlengen volgensmij. Lammers en Vlap hadden een goede band en misschien was dat wel niet zo geweest met een andere spits.
  • 26 Aug 2019 om 17:39
    • Quote van 26 Aug 2019 om 17:28
      En toch is deze jongen niet even gepolst. Dus kennelijk stond hij dus niet op het lijstje.
      Waarom? Geen idee, misschien vonden de scouts hem wel niet goed genoeg. Of misschien vond Hamstra hem wel niet goed genoeg.

      Ik zeg nergens dat Hamstra niet de Nederlandse velden in de gaten houdt.. Je haalt er dingen bij die totaal niet relevant zijn..

      Ik zei dat Hamstra op ze minst hem even had kunnen polsen maar Hamstra dacht daar kennelijk anders over..
    Mooi hoe je in het begin van je relaas je uiteindelijke punt onderuit haalt :)
    "misschien vonden de scouts hem wel niet goed genoeg. Of misschien vond Hamstra hem wel niet goed genoeg"
    Als de scouts / Hamstra hem niet goed vonden, dan heeft ie dus op een lijstje gestaan.
    En als ze hem niet goed (genoeg) vonden, dan had Hamstra 'm toch moeten polsen?

    Is dat trouwens hoe jij de selectie wel even voor een fractie van het salaris en zonder netwerk in juli al op peil zou hebben gebracht? Geld, wellicht te veel, uitgeven aan spelers die niet goed genoeg bevonden zijn?

    En dat er verder eigenlijk geen belangstelling voor El Jebli was, zegt eigenlijk ook wel genoeg.
  • 26 Aug 2019 om 17:36
    • Quote van 26 Aug 2019 om 16:24
      Je bent niet misschien negatief hoor. Je bent negatief :-) Lees in ieder geval nooit iets positiefs maar wel veel al dan niet terecht geklaag. Op een positieve post over wat dan ook heb ik je in in ieder geval niet kunnen betrappen. Hoe had je Thorsby willen behouden? Een speler die zelf weg wilde en niet wilde bijtekenen. Faik is een prima voetballer. Die prima bij ons past. In Ejuke zie ik een ruwe diamant zoals we die hier zo vaak hebben gekregen ook onder Foppe en Verbeek. Van Bergen is een prima aankoop geweest, net zoals Dumfries, Dresevic, Bruijn en ook aan Woudenberg heeft Heerenveen een prima back voor Heerenveen begrippen en mogelijkheden. Tevens denk ik dat Van Rhijn een prima versterking is voor ons.
    Omdat het de laatste jaren ook niet veel soeps is. We gaan jaarlijks achteruit qua begroting. De selectie wordt elk jaar minder. De sponsoren worden minder. Gek he dat ik dan wat negatiever ben?
    Faik moet ik allemaal nog maar zien. Van Rhijn idem dito. Zodra die weer beetje in vorm is, is zijn contract alweer afgelopen en ja ze kunnen hem verlengen maar hij kan ook zeggen nee ik ga transfer vrij weg. dus 50/50 mocht dat wat zijn.
    Woudenberg prima? Mwa, vind hem niet slecht maar ook niet echt goed ofzo..

    Ik kan wel positief zijn hoor, zodra Hamstra met een spits aankomt zetten waar we eventueel weer veel op kunnen verdienen. En dus niet huren zoals we nu al 2 jaar doen..
  • 26 Aug 2019 om 17:31
    • Quote van 26 Aug 2019 om 16:19
      Huren omdat het budget minder wordt. En het huren van met name Lammers heeft ons nogal wat opgeleverd. Zolang Hamstra elke transferperiode het tekort weet te vullen doet het het gewoon goed. Niet heel goed maar goed. Ik vind Faik een prima speler. Meningen kunne verschillen. Ejuke is er nog maar net maar ik heb zaterdag van hem genoten. Als jij alleen van Bergen en Dumfries goede aankopen vindt dan is dat ook het niveau wat jij verwacht neem ik aan? Zulke spelers zal je er altijd tussen hebben maar niet al je aanwinsten zullen van die kwaliteit zijn. Dat is bij geen één team.

      Wat maakt het niet gebalanceerd dan? Dat niet elke positie dubbelbezet is? Voor zover ik weet is dan nergens zowat. Dat we nog steeds niet compleet zijn vind niemand leuk. Maar wij weten niet wat er allemaal gebeurt op de achtergrond. De verwachtingen zijn hoog. Daar moeten ook de spelers voor gehaald worden. Met ons budget is dat alleen niet realistisch. Als hij nu jongens als El Jebli en van Boomen gaat halen eindig je sws plek 10-12. En dan vliegt hij er ook gewoon uit. Het is niet zo simpel. Daarom duurt het allemaal zo lang wss.

      Als er nu niks meer bijkomt dan zal 90% procent van de supporters ontevreden zijn. Maar laten we afwachten. Ik hoop echt dat hij het regelt want ik ben bang wat komt als hij vertrekt. Ik heb er dan alleen nog hoop in als er van die denktanks worden gemaakt zoals groep Riemer ook wou. Maar dan mag Cees ook wel weg.
    Oh dus zonder Lammers hadden we Vlap niet verkocht ofzo? Daar doel je denk ik op? Want hoeveel miljoen heeft lammers ons opgeleverd? Precies 0.
    En vind het wel heel eenvoudig gedacht dat het door Lammers komt dat Vlap zoveel scoorde.
    Misschien kan je het ook omdraaien. En had Lammers geluk dat hij Vlap om zich heen had anders was hij misschien wel helemaal niks waard..

    Vind niet dat je daaruit conclusie kan trekken.

    Dus aan mij de vraag aan jou, wat heeft Lammers ons precies opgebracht?
    Vlap had destijds ook altijd een hele goede klik met Veerman. Diezelfde Veerman had ik trouwens nog graag er bij gehad. Een grote sterke lange spits die je er de laatste 20 min er bij in kan brengen.
  • 26 Aug 2019 om 17:29
    • Quote van 26 Aug 2019 om 17:28
      En toch is deze jongen niet even gepolst. Dus kennelijk stond hij dus niet op het lijstje.
      Waarom? Geen idee, misschien vonden de scouts hem wel niet goed genoeg. Of misschien vond Hamstra hem wel niet goed genoeg.

      Ik zeg nergens dat Hamstra niet de Nederlandse velden in de gaten houdt.. Je haalt er dingen bij die totaal niet relevant zijn..

      Ik zei dat Hamstra op ze minst hem even had kunnen polsen maar Hamstra dacht daar kennelijk anders over..
    Met misschien wel hele goede redenen die wij niet weten.
  • 26 Aug 2019 om 17:28
    • Quote van 26 Aug 2019 om 16:24
      Als jij denkt dat Hamstra en zijn scouts de Nederlandse velden niet in de gaten houden dan zet je jezelf echt voor gek.
    En toch is deze jongen niet even gepolst. Dus kennelijk stond hij dus niet op het lijstje.
    Waarom? Geen idee, misschien vonden de scouts hem wel niet goed genoeg. Of misschien vond Hamstra hem wel niet goed genoeg.

    Ik zeg nergens dat Hamstra niet de Nederlandse velden in de gaten houdt.. Je haalt er dingen bij die totaal niet relevant zijn..

    Ik zei dat Hamstra op ze minst hem even had kunnen polsen maar Hamstra dacht daar kennelijk anders over..
  • 26 Aug 2019 om 17:17
    • Quote van 26 Aug 2019 om 17:07
      Ze waren negatief en toch subtop? Leg eens uit wat je bedoelt.
    Nee, ze zeiden dat het niks werd en toen vroeg ik dus wat hun verwachtingen waren. Toen zeiden ze subtop. Terwijl je gewoon op plek 8-12 moet rekenen. Maar hun vinden dus dat Heerenveen subtop moet eindigen. En dat is niet realistisch op het moment.
  • 26 Aug 2019 om 17:07
    • Quote van 26 Aug 2019 om 16:33
      Ik heb het over de supporters. En in het beleidsplan staat geloof ik ook gewoon 6-9. Ik zat de wedstrijd tegen Twente met een paar anderen te kijken. Ze waren alleen maar negatief. Ik vroeg wat ze verwachtten en ze zeiden serieus subtop. Dat kan je met ons budget niet verwachten.
    Ze waren negatief en toch subtop? Leg eens uit wat je bedoelt.
  • 26 Aug 2019 om 17:05
    • Quote van 26 Aug 2019 om 16:33
      Ik heb het over de supporters. En in het beleidsplan staat geloof ik ook gewoon 6-9. Ik zat de wedstrijd tegen Twente met een paar anderen te kijken. Ze waren alleen maar negatief. Ik vroeg wat ze verwachtten en ze zeiden serieus subtop. Dat kan je met ons budget niet verwachten.
    Feit is als je nu punten laat liggen tegen de kleinere clubs, dat je die later in het seizoen weer moet sprokkelen tegen grotere clubs of directe concurrenten.
  • 26 Aug 2019 om 16:43
    Off topic: Sponsorlijst is vandaag afgenomen met 1 sponsor. Gaat om particulier. Groenleven staat er nog steeds tussen.
  • 26 Aug 2019 om 16:33
    • Quote van 26 Aug 2019 om 16:28
      De verwachting is hoog rechterrijtje en als t meevalt onderaan linkerrijtje. Positie 10-12 voldoet daar ook nog aan.. Dat is tenminste wat eerder gecommuniceerd werd met opmerking dat verwachtingen te hoog zijn bij Heerenveen. Dat blijkt ook wel uit meeste posts... Gezien huidige resultaten klopt dat ook nog aardig
    Ik heb het over de supporters. En in het beleidsplan staat geloof ik ook gewoon 6-9. Ik zat de wedstrijd tegen Twente met een paar anderen te kijken. Ze waren alleen maar negatief. Ik vroeg wat ze verwachtten en ze zeiden serieus subtop. Dat kan je met ons budget niet verwachten.
  • 26 Aug 2019 om 16:28
    • Quote van 26 Aug 2019 om 16:19
      Huren omdat het budget minder wordt. En het huren van met name Lammers heeft ons nogal wat opgeleverd. Zolang Hamstra elke transferperiode het tekort weet te vullen doet het het gewoon goed. Niet heel goed maar goed. Ik vind Faik een prima speler. Meningen kunne verschillen. Ejuke is er nog maar net maar ik heb zaterdag van hem genoten. Als jij alleen van Bergen en Dumfries goede aankopen vindt dan is dat ook het niveau wat jij verwacht neem ik aan? Zulke spelers zal je er altijd tussen hebben maar niet al je aanwinsten zullen van die kwaliteit zijn. Dat is bij geen één team.

      Wat maakt het niet gebalanceerd dan? Dat niet elke positie dubbelbezet is? Voor zover ik weet is dan nergens zowat. Dat we nog steeds niet compleet zijn vind niemand leuk. Maar wij weten niet wat er allemaal gebeurt op de achtergrond. De verwachtingen zijn hoog. Daar moeten ook de spelers voor gehaald worden. Met ons budget is dat alleen niet realistisch. Als hij nu jongens als El Jebli en van Boomen gaat halen eindig je sws plek 10-12. En dan vliegt hij er ook gewoon uit. Het is niet zo simpel. Daarom duurt het allemaal zo lang wss.

      Als er nu niks meer bijkomt dan zal 90% procent van de supporters ontevreden zijn. Maar laten we afwachten. Ik hoop echt dat hij het regelt want ik ben bang wat komt als hij vertrekt. Ik heb er dan alleen nog hoop in als er van die denktanks worden gemaakt zoals groep Riemer ook wou. Maar dan mag Cees ook wel weg.
    De verwachting is hoog rechterrijtje en als t meevalt onderaan linkerrijtje. Positie 10-12 voldoet daar ook nog aan.. Dat is tenminste wat eerder gecommuniceerd werd met opmerking dat verwachtingen te hoog zijn bij Heerenveen. Dat blijkt ook wel uit meeste posts... Gezien huidige resultaten klopt dat ook nog aardig
  • 26 Aug 2019 om 16:24
    • Quote van 26 Aug 2019 om 16:06
      Het budget wordt ook steeds minder omdat we steeds meer huren, en dat doet hamstra..
      spelers zoals thorsby gratis de deur uitlopen..
      faik een prima aanwinst? Hij heeft een goed schot maar voor de rest betwijfel ik of hij het niveau wel aankan..
      Ejuke moet ook nog maar blijken, vind hem een beetje wild..van bergen is tot nu toe de enige goede aankoop van hamstra naar mijn beleving. En als ie dumfries heeft gehaald ook.

      Hij zal er ongetwijfeld op anticiperen maar het lukt hem niet goed genoeg naar mijn mening. Selectie is niet voor niks al jaren in onbalans! En na 4 wedstrijden zijn we nog steeds niet compleet. Iets wat ik al voorspelde 2 maand terug.. toen zei men hier okk dat de competitie nog lang niet begonnen was en dat Heerenveen altjjd laat is..
      Nu is de competitie wel beginnen en hebben we nog 1 week om spelers te halen.

      Ben benieuwd hoe iedereen hier gaat reageren als er geen speler meer gekocht gaat worden. Huur tel ik niet meer mee, we moeten investeren in een spits of veel scorende 10 maar die zijn niet te betalen voor ons.

      Ik ben misschien wat negatief maar heb er gewoon weg geen vertrouwen in met hamstra.. we wachten nog een weekje en dan gaan we zien wat hamstra er van gebakken heeft.
    Je bent niet misschien negatief hoor. Je bent negatief :-) Lees in ieder geval nooit iets positiefs maar wel veel al dan niet terecht geklaag. Op een positieve post over wat dan ook heb ik je in in ieder geval niet kunnen betrappen. Hoe had je Thorsby willen behouden? Een speler die zelf weg wilde en niet wilde bijtekenen. Faik is een prima voetballer. Die prima bij ons past. In Ejuke zie ik een ruwe diamant zoals we die hier zo vaak hebben gekregen ook onder Foppe en Verbeek. Van Bergen is een prima aankoop geweest, net zoals Dumfries, Dresevic, Bruijn en ook aan Woudenberg heeft Heerenveen een prima back voor Heerenveen begrippen en mogelijkheden. Tevens denk ik dat Van Rhijn een prima versterking is voor ons.
  • 26 Aug 2019 om 16:24
    • Quote van 26 Aug 2019 om 16:08
      Hamstra he.. die kent zulke spelers niet..
      hij had op ze minst ff kunnen polsen. Denk dat die jongen wel open stond voor heerenveen
    Als jij denkt dat Hamstra en zijn scouts de Nederlandse velden niet in de gaten houden dan zet je jezelf echt voor gek.
  • 26 Aug 2019 om 16:19
    • Quote van 26 Aug 2019 om 16:06
      Het budget wordt ook steeds minder omdat we steeds meer huren, en dat doet hamstra..
      spelers zoals thorsby gratis de deur uitlopen..
      faik een prima aanwinst? Hij heeft een goed schot maar voor de rest betwijfel ik of hij het niveau wel aankan..
      Ejuke moet ook nog maar blijken, vind hem een beetje wild..van bergen is tot nu toe de enige goede aankoop van hamstra naar mijn beleving. En als ie dumfries heeft gehaald ook.

      Hij zal er ongetwijfeld op anticiperen maar het lukt hem niet goed genoeg naar mijn mening. Selectie is niet voor niks al jaren in onbalans! En na 4 wedstrijden zijn we nog steeds niet compleet. Iets wat ik al voorspelde 2 maand terug.. toen zei men hier okk dat de competitie nog lang niet begonnen was en dat Heerenveen altjjd laat is..
      Nu is de competitie wel beginnen en hebben we nog 1 week om spelers te halen.

      Ben benieuwd hoe iedereen hier gaat reageren als er geen speler meer gekocht gaat worden. Huur tel ik niet meer mee, we moeten investeren in een spits of veel scorende 10 maar die zijn niet te betalen voor ons.

      Ik ben misschien wat negatief maar heb er gewoon weg geen vertrouwen in met hamstra.. we wachten nog een weekje en dan gaan we zien wat hamstra er van gebakken heeft.
    Huren omdat het budget minder wordt. En het huren van met name Lammers heeft ons nogal wat opgeleverd. Zolang Hamstra elke transferperiode het tekort weet te vullen doet het het gewoon goed. Niet heel goed maar goed. Ik vind Faik een prima speler. Meningen kunne verschillen. Ejuke is er nog maar net maar ik heb zaterdag van hem genoten. Als jij alleen van Bergen en Dumfries goede aankopen vindt dan is dat ook het niveau wat jij verwacht neem ik aan? Zulke spelers zal je er altijd tussen hebben maar niet al je aanwinsten zullen van die kwaliteit zijn. Dat is bij geen één team.

    Wat maakt het niet gebalanceerd dan? Dat niet elke positie dubbelbezet is? Voor zover ik weet is dan nergens zowat. Dat we nog steeds niet compleet zijn vind niemand leuk. Maar wij weten niet wat er allemaal gebeurt op de achtergrond. De verwachtingen zijn hoog. Daar moeten ook de spelers voor gehaald worden. Met ons budget is dat alleen niet realistisch. Als hij nu jongens als El Jebli en van Boomen gaat halen eindig je sws plek 10-12. En dan vliegt hij er ook gewoon uit. Het is niet zo simpel. Daarom duurt het allemaal zo lang wss.

    Als er nu niks meer bijkomt dan zal 90% procent van de supporters ontevreden zijn. Maar laten we afwachten. Ik hoop echt dat hij het regelt want ik ben bang wat komt als hij vertrekt. Ik heb er dan alleen nog hoop in als er van die denktanks worden gemaakt zoals groep Riemer ook wou. Maar dan mag Cees ook wel weg.
  • 26 Aug 2019 om 16:08
    • Quote van 26 Aug 2019 om 13:14
      El Jebli is iig niet benaderd, alleen PEC en later Heracles hebben voorstel gedaan. Dat terwijl het pas veel later duidelijk werd dat er mogelijkheden in de zandbak waren voor hem. Enfin, weten we dat ook weer. Mij leek t wel een aardige optie na vertrek Rienstra.
    Hamstra he.. die kent zulke spelers niet..
    hij had op ze minst ff kunnen polsen. Denk dat die jongen wel open stond voor heerenveen
  • 26 Aug 2019 om 16:06
    • Quote van 26 Aug 2019 om 12:45
      Dat het steeds minder wordt komt ook doordat het budget minder wordt. Dat kan je Hamstra niet kwalijk nemen. Hij krijgt het elk jaar weer voor elkaar om het tekort met transfers te vullen. De rest is aan de AD. Er is weer beleving dat bedoelt hij met dat het er weer op begint te lijken. Faik, Kongolo, van Bergen en Ejuke zijn prima aanwinsten. De verdediging staat ook gewoon goed. Alhoewel ze wel moeten stoppen met.mooi doen zoals tegen Twente. Dat Hamstra niet zou weten dat er spelers vertrekken en er dus niet op anticipeert is natuurlijk de grooste onzin.
    Het budget wordt ook steeds minder omdat we steeds meer huren, en dat doet hamstra..
    spelers zoals thorsby gratis de deur uitlopen..
    faik een prima aanwinst? Hij heeft een goed schot maar voor de rest betwijfel ik of hij het niveau wel aankan..
    Ejuke moet ook nog maar blijken, vind hem een beetje wild..van bergen is tot nu toe de enige goede aankoop van hamstra naar mijn beleving. En als ie dumfries heeft gehaald ook.

    Hij zal er ongetwijfeld op anticiperen maar het lukt hem niet goed genoeg naar mijn mening. Selectie is niet voor niks al jaren in onbalans! En na 4 wedstrijden zijn we nog steeds niet compleet. Iets wat ik al voorspelde 2 maand terug.. toen zei men hier okk dat de competitie nog lang niet begonnen was en dat Heerenveen altjjd laat is..
    Nu is de competitie wel beginnen en hebben we nog 1 week om spelers te halen.

    Ben benieuwd hoe iedereen hier gaat reageren als er geen speler meer gekocht gaat worden. Huur tel ik niet meer mee, we moeten investeren in een spits of veel scorende 10 maar die zijn niet te betalen voor ons.

    Ik ben misschien wat negatief maar heb er gewoon weg geen vertrouwen in met hamstra.. we wachten nog een weekje en dan gaan we zien wat hamstra er van gebakken heeft.
  • 26 Aug 2019 om 15:08
    • Quote van 26 Aug 2019 om 13:33
      Dat laatste is op zich al heel bijzonder of beter gezegd bizar. Zonder daar verder een discussie over op te laten laaien. Edit: Heb even gezocht in de periode Eisenga-Hamstra. In die tijd zijn zowel Kobayashi, Mihajlovic, Rojas als Iredale vastgelegd. Het niet mogen halen van buiten EU spelers klopt dus niet.
    Het is ook iets recenter gezegd dan toen die spelers zijn gehaald. Eisinga wou op deze manier het tekort naar beneden brengen omdat de salarissen te hoog zijn voor wat ze prestreerden.
  • 26 Aug 2019 om 15:04
    • Quote van 26 Aug 2019 om 13:33
      Dat laatste is op zich al heel bijzonder of beter gezegd bizar. Zonder daar verder een discussie over op te laten laaien. Edit: Heb even gezocht in de periode Eisenga-Hamstra. In die tijd zijn zowel Kobayashi, Mihajlovic, Rojas als Iredale vastgelegd. Het niet mogen halen van buiten EU spelers klopt dus niet.
    Het niet meer halen van buiten EU spelers was ook een stelling van de directie van geloof een jaar terug. Vanwege de tekorten, het salarishuis en dat deze spelers geen succes zijn gebleken.
  • 26 Aug 2019 om 14:58
    • Quote van 26 Aug 2019 om 14:36
      Slovenië en Kroatië zijn volwaardig eu lid. Montenegro, Macedonië ,Albanië en Servië zijn potentieel lid.
    Potentieel lid heb je nu niks aan. Sws dom dat iedereen in Europa tot de EU treedt maar dat is iets heel anders. Kroatische, Slovenische, Bulgaarse en Griekse competities. En er is maar één scout van ons. Dat wil toch niet. Aan Servische spelers hebben we niks. Tenzij je er echt heelll zeker van bent. Maar het goed doen in een competitie daar betekent niet dat je een zekerheid bent (Mihajlovic).
  • 26 Aug 2019 om 14:36
    • Quote van 26 Aug 2019 om 12:39
      Dat zei ik ook al. We scouten in Scandinavië en de Balkan. En in de Balkan zitten voornamelijk buiten EU spelers die te veel kosten qua salaris. De rest komt via zaakwaarnemers (Kongolo) Met die Derksen lijken we alleen wel in Duistland te gaan scouten. Hij heeft voor zijn vorige clubs vooral in België en Duitsland gescout. Hij woont ook in Limburg. Zou me niks verbazen als hij die Schreck voor Groningen heeft gescout. En die lijkt voor zover ik heb gezien wel een leuke speler. Als Hamstra dan ook nog al die afvallers oppikt zoals Ted van Leeuwen doet dan komt het wel goed. Ben alleen bang dat Hamstra als TM dit niet allemaal even zomaar kan beslissen. Onder Eisinga mocht hij helemaal geen buiten EU spelers halen volgensmij. Onder Cees wel.
    Slovenië en Kroatië zijn volwaardig eu lid. Montenegro, Macedonië ,Albanië en Servië zijn potentieel lid.
  • 26 Aug 2019 om 13:51
    • Quote van 26 Aug 2019 om 12:32
      Hebben we al een nieuwe spits?
      Ik heb het puur over het functioneren van hamstra!

      Ik lok iets uit? Ik constateer volgens mij alleen maar dingen..

      En hoezo begint het dit seizoen er eindelijk op te lijken? Dat mag je trouwens best vinden hoor. Ik vind van niet maar daarin kunnen we verschillen.
      Maar lok jij nu daarmee ook reacties uit??

      Ik vind onze selectie al jaren niet in balans en het wordt elk jaar minder vooral sinds hamstra td is..

      Wij als fans wisten al lang en breed op welke posities er nieuwe spelers moesten komen. Maar ik heb het idee dat hamstra pas in de zomer doorhad. Die man weet elk detail van de contracten die de spelers hebben maar toch anticipeert hij er niet op..
      Als het blijkt dat we geen spits erbij krijgen dan had je dus hornkamp niet weg moeten doen?
      Hamstra is gewoon ongeschikt voor zijn functie!
      Nu al 5 dure punten laten liggen als je het mij vraagt en als dat tegen Fortuna ook gebeurd dan wordt het gewoon een zwaar seizoen..
      Jij roept dat het er op begint te lijken.
      Ik roep het integendeel.
      Daarmee lok ik reacties uit maar jij niet?
      Die logica snap ik niet..
    5 Punten laten liggen dit seizoen is een feit, vorig seizoen waren het er 7 na 4 speelrondes, ook een feit.
    Als we tegen Fortuna punten laten liggen is de welbekende 'als'.
    Dat we al 2x de 0 gehouden hebben in nog maar 4 wedstrijden tegenover ook 2 in 34 wedstrijden vorig seizoen is wederom een feit. Alle clean sheets die hierna nog volgen zijn pure winst. En een grotere kans op meer punten. Een als, dat wel.

    Waaraan zie je precies dat we er minder op zijn geworden? Hierover kunnen we uiteraard niet eerder oordelen dan na het sluiten van de transferwindow. Ook weer een feit.

    Mijn idee over de transfers is echter wel met een kritische blik. Ik vind het vrij bizar dat je tot aan de laatste week voor het sluiten van de transfermarkt nog steeds maar 1 (reserve) spits hebt. Waarom reserve? Omdat ik mag hopen dat de club op termijn onze 1e spits weer zelf onder contract wil hebben. Daarnaast is de het scorend vermogen van Vlap wat je bent kwijt geraakt nog niet aangevuld. En dan lees ik dat er met de Graafschap geen contact zou zijn geweest over El Jebli. En dat er wel iets zou spelen v.w.b Susic. Toegegeven, het zijn geruchten. Maar persoonlijk vind ik het vreemd dat er voor El Jebli geen enkele interesse is geweest. Een speler die tot de realistische doelwitten had behoord wanneer je er adequaat bovenop had gezeten. Er schijn interesse geweest te zijn in een vroeg stadium van Heracles. Verder kwam daar later Cluj nog bij uit een niet al te populaire competitie waarbij je ook aan de financiële verbetering voor Youssef kunt twijfelen. Nog uitgezonderd van de taal. Uiteindelijk kiest hij na uitblijven van concrete belangstelling logisch voor het gld in Saudi Arabië. De taal zal waarschijnlijk geen probleem voor hem zijn. De club en competitie is weinig aansprekend, maar het geld zal ongetwijfeld goed zijn.
    Ik vraag mij af of de vijver waaruit Hamstra wenst te vissen niet eentje is met wat te dikke vissen voor ons huidige niveau. Er wordt iedere keer gesproken over dat we als supporters wat realistischer moeten zijn. Dat verwachtingen en doelstellingen vooral niet te hoog moeten zijn. Of dat binnen de club (op meerdere gebieden) ook altijd het geval is vraag ik me wel eens af...
  • 26 Aug 2019 om 13:33
    • Quote van 26 Aug 2019 om 12:39
      Dat zei ik ook al. We scouten in Scandinavië en de Balkan. En in de Balkan zitten voornamelijk buiten EU spelers die te veel kosten qua salaris. De rest komt via zaakwaarnemers (Kongolo) Met die Derksen lijken we alleen wel in Duistland te gaan scouten. Hij heeft voor zijn vorige clubs vooral in België en Duitsland gescout. Hij woont ook in Limburg. Zou me niks verbazen als hij die Schreck voor Groningen heeft gescout. En die lijkt voor zover ik heb gezien wel een leuke speler. Als Hamstra dan ook nog al die afvallers oppikt zoals Ted van Leeuwen doet dan komt het wel goed. Ben alleen bang dat Hamstra als TM dit niet allemaal even zomaar kan beslissen. Onder Eisinga mocht hij helemaal geen buiten EU spelers halen volgensmij. Onder Cees wel.
    Dat laatste is op zich al heel bijzonder of beter gezegd bizar. Zonder daar verder een discussie over op te laten laaien. Edit: Heb even gezocht in de periode Eisenga-Hamstra. In die tijd zijn zowel Kobayashi, Mihajlovic, Rojas als Iredale vastgelegd. Het niet mogen halen van buiten EU spelers klopt dus niet.
  • 26 Aug 2019 om 13:14
    El Jebli is iig niet benaderd, alleen PEC en later Heracles hebben voorstel gedaan. Dat terwijl het pas veel later duidelijk werd dat er mogelijkheden in de zandbak waren voor hem. Enfin, weten we dat ook weer. Mij leek t wel een aardige optie na vertrek Rienstra.
  • 26 Aug 2019 om 12:45
    • Quote van 26 Aug 2019 om 12:32
      Hebben we al een nieuwe spits?
      Ik heb het puur over het functioneren van hamstra!

      Ik lok iets uit? Ik constateer volgens mij alleen maar dingen..

      En hoezo begint het dit seizoen er eindelijk op te lijken? Dat mag je trouwens best vinden hoor. Ik vind van niet maar daarin kunnen we verschillen.
      Maar lok jij nu daarmee ook reacties uit??

      Ik vind onze selectie al jaren niet in balans en het wordt elk jaar minder vooral sinds hamstra td is..

      Wij als fans wisten al lang en breed op welke posities er nieuwe spelers moesten komen. Maar ik heb het idee dat hamstra pas in de zomer doorhad. Die man weet elk detail van de contracten die de spelers hebben maar toch anticipeert hij er niet op..
      Als het blijkt dat we geen spits erbij krijgen dan had je dus hornkamp niet weg moeten doen?
      Hamstra is gewoon ongeschikt voor zijn functie!
      Nu al 5 dure punten laten liggen als je het mij vraagt en als dat tegen Fortuna ook gebeurd dan wordt het gewoon een zwaar seizoen..
      Jij roept dat het er op begint te lijken.
      Ik roep het integendeel.
      Daarmee lok ik reacties uit maar jij niet?
      Die logica snap ik niet..
    Dat het steeds minder wordt komt ook doordat het budget minder wordt. Dat kan je Hamstra niet kwalijk nemen. Hij krijgt het elk jaar weer voor elkaar om het tekort met transfers te vullen. De rest is aan de AD. Er is weer beleving dat bedoelt hij met dat het er weer op begint te lijken. Faik, Kongolo, van Bergen en Ejuke zijn prima aanwinsten. De verdediging staat ook gewoon goed. Alhoewel ze wel moeten stoppen met.mooi doen zoals tegen Twente. Dat Hamstra niet zou weten dat er spelers vertrekken en er dus niet op anticipeert is natuurlijk de grooste onzin.
  • 26 Aug 2019 om 12:39
    • Quote van 26 Aug 2019 om 12:27
      De marktwaarde van bijvoorbeeld Pavlidis varieert tussen de 150k en 1 miljoen nu hij bij WillemII speelt. Deze 2-benige Griek die voor hij naar Nederland in de Duitse competities speelde was voor ons onhaalbaar geweest denk je?

      Volgens mij moeten ze de horizon qua scouting binnen Europa eens wat verbreden. Dan kun je dit soort jonge spelers best oppikken.
      Als je je vooral blind staart op Scandinavië, waar iedereen tegenwoordig in de vijver vist, en we niet de absolute nummer 1 meer zijn qua scouting dan creëer je een blinde vlek voor wat betreft andere landen. Volgens mij wordt er in Duitsland helemaal niet meer naar spelers gekeken sinds het aantrekken van Mark Uth.
    Dat zei ik ook al. We scouten in Scandinavië en de Balkan. En in de Balkan zitten voornamelijk buiten EU spelers die te veel kosten qua salaris. De rest komt via zaakwaarnemers (Kongolo) Met die Derksen lijken we alleen wel in Duistland te gaan scouten. Hij heeft voor zijn vorige clubs vooral in België en Duitsland gescout. Hij woont ook in Limburg. Zou me niks verbazen als hij die Schreck voor Groningen heeft gescout. En die lijkt voor zover ik heb gezien wel een leuke speler. Als Hamstra dan ook nog al die afvallers oppikt zoals Ted van Leeuwen doet dan komt het wel goed. Ben alleen bang dat Hamstra als TM dit niet allemaal even zomaar kan beslissen. Onder Eisinga mocht hij helemaal geen buiten EU spelers halen volgensmij. Onder Cees wel.
  • 26 Aug 2019 om 12:32
    • Quote van 26 Aug 2019 om 11:05
      Ongelooflijk hoe zwart-wit jij naar zaken kijkt. Als we winnen is alles geweldig en winnen we de champions league maar na een gelijkspel moet iedereen ontslagen worden en gaan we degraderen.

      Natuurlijk prima dat we het niet altijd eens zijn, zullen we ook nooit worden denk ik en hou zeker wel van een goede discussie. Maar je roept de afgelopen weken maar wat waarmee je alleen maar reacties uit aan het lokken bent om vervolgens de personen die reageren 'zielig te vinden'. Je hebt 100% gelijk dat het de afgelopen jaren echt slecht was, maar dit seizoen begint er eindelijk weer op te lijken maar volgens mij wil je dat gewoon niet zien. Je blijft maar roepen dat we gaan degraderen, dan kan je verwachten dat je zulke reacties krijgt toch?
    Hebben we al een nieuwe spits?
    Ik heb het puur over het functioneren van hamstra!

    Ik lok iets uit? Ik constateer volgens mij alleen maar dingen..

    En hoezo begint het dit seizoen er eindelijk op te lijken? Dat mag je trouwens best vinden hoor. Ik vind van niet maar daarin kunnen we verschillen.
    Maar lok jij nu daarmee ook reacties uit??

    Ik vind onze selectie al jaren niet in balans en het wordt elk jaar minder vooral sinds hamstra td is..

    Wij als fans wisten al lang en breed op welke posities er nieuwe spelers moesten komen. Maar ik heb het idee dat hamstra pas in de zomer doorhad. Die man weet elk detail van de contracten die de spelers hebben maar toch anticipeert hij er niet op..
    Als het blijkt dat we geen spits erbij krijgen dan had je dus hornkamp niet weg moeten doen?
    Hamstra is gewoon ongeschikt voor zijn functie!
    Nu al 5 dure punten laten liggen als je het mij vraagt en als dat tegen Fortuna ook gebeurd dan wordt het gewoon een zwaar seizoen..
    Jij roept dat het er op begint te lijken.
    Ik roep het integendeel.
    Daarmee lok ik reacties uit maar jij niet?
    Die logica snap ik niet..
  • 26 Aug 2019 om 12:27
    • Quote van 25 Aug 2019 om 15:06
      Enig idee wat een spits kost tegenwoordig ? Denk het niet als ik dit zo lees.
    De marktwaarde van bijvoorbeeld Pavlidis varieert tussen de 150k en 1 miljoen nu hij bij WillemII speelt. Deze 2-benige Griek die voor hij naar Nederland in de Duitse competities speelde was voor ons onhaalbaar geweest denk je?

    Volgens mij moeten ze de horizon qua scouting binnen Europa eens wat verbreden. Dan kun je dit soort jonge spelers best oppikken.
    Als je je vooral blind staart op Scandinavië, waar iedereen tegenwoordig in de vijver vist, en we niet de absolute nummer 1 meer zijn qua scouting dan creëer je een blinde vlek voor wat betreft andere landen. Volgens mij wordt er in Duitsland helemaal niet meer naar spelers gekeken sinds het aantrekken van Mark Uth.
  • 26 Aug 2019 om 11:51
    • Quote van 25 Aug 2019 om 20:46
      niet echt nee zit met een gebroken been gestrekt dus ja moet toch wat
    Sterkte vries153, hopelijk hou je er niets aan over.
  • 26 Aug 2019 om 11:05
    • Quote van 25 Aug 2019 om 12:19
      Het boeit me ook geen ene flikker hoe hij spelers benaderd. Ik kijk naar resultaten.
      Het is zijn verantwoordelijkheid om een degelijke selectie samen te stellen.
      Als ie dat niet kan, wordt tijd om op te stappen!
      En wie we er dan neerzetten? Daar is Cees voor!
      Al die mensen zijn geen vrijwilligers he.
      Topsport keiharde topsport is het. Hamstra heeft ook jor ontslagen he.. dat durft hamstra dan weer wel..
      nee die hamstra moet gewoon weg samen met Cees. Engnekjes..
    Ongelooflijk hoe zwart-wit jij naar zaken kijkt. Als we winnen is alles geweldig en winnen we de champions league maar na een gelijkspel moet iedereen ontslagen worden en gaan we degraderen.

    Natuurlijk prima dat we het niet altijd eens zijn, zullen we ook nooit worden denk ik en hou zeker wel van een goede discussie. Maar je roept de afgelopen weken maar wat waarmee je alleen maar reacties uit aan het lokken bent om vervolgens de personen die reageren 'zielig te vinden'. Je hebt 100% gelijk dat het de afgelopen jaren echt slecht was, maar dit seizoen begint er eindelijk weer op te lijken maar volgens mij wil je dat gewoon niet zien. Je blijft maar roepen dat we gaan degraderen, dan kan je verwachten dat je zulke reacties krijgt toch?
  • 26 Aug 2019 om 09:40
    • Quote van 26 Aug 2019 om 09:32
      Spijker op z'n kop !
    Waarom doe je dit Sibbele? Waar stook je de inhoudsloze onliner van ristoretto nog een keer op. Wat voegt dat toe behalve dat je weer reacties uitlokt. Laten we wat aardiger zijn voor elkaar.
  • 26 Aug 2019 om 09:32
    • Quote van 25 Aug 2019 om 20:34
      In de dorpjes waar jullie wonen is geloof ik echt niets te doen ?
    Spijker op z'n kop !
  • 25 Aug 2019 om 21:49
    • Quote van 25 Aug 2019 om 21:45
      Om nou meteen bans te gaan vragen? Zeker, de meningsverschillen kunnen vaak wel wat subtieler worden uitgeschreven. Waar wordt hier dan een onacceptabele grens overschreden? Geen oproep tot geweld, geen discriminatie. Volgens deze standaard moet Mwielinga er ook af, de noemde ons “simpel”.
    Nogmaals: dat flopte er wat te makkelijk uit.
  • 25 Aug 2019 om 21:45
    • Quote van 25 Aug 2019 om 17:20
      Niet iedereen over 1 kam scheren. Je beledigt en kwetst hier mensen doelbewust. Je kan geen discussie voeren zonder mensen te beledigen. Teken van onfatsoen. Jouw gedrag zal voor 100% van de mensen hier ongetwijfeld stuitend zijn. Massi doe je ding. Dank.
    Om nou meteen bans te gaan vragen? Zeker, de meningsverschillen kunnen vaak wel wat subtieler worden uitgeschreven. Waar wordt hier dan een onacceptabele grens overschreden? Geen oproep tot geweld, geen discriminatie. Volgens deze standaard moet Mwielinga er ook af, de noemde ons “simpel”.
  • 25 Aug 2019 om 20:46
    • Quote van 25 Aug 2019 om 20:34
      In de dorpjes waar jullie wonen is geloof ik echt niets te doen ?
    niet echt nee zit met een gebroken been gestrekt dus ja moet toch wat
  • 25 Aug 2019 om 20:34
    In de dorpjes waar jullie wonen is geloof ik echt niets te doen ?
  • 25 Aug 2019 om 19:52
    • Quote van 25 Aug 2019 om 19:45
      knap dat je dit op basis van 3 personen kunt concluderen misschien moet je bij het CBS of NIPO gaan werken Het taalgebruik mag inderdaad wat minder maar mensen als jij lokken het ook maar wat graag uit Aanvallen
    Knap dat hij het wel kon. Kan die niet en dus kan ik het ook als argument gebruiken met dezelfde bronnen als foppe86, namelijk niet..

    Dat had je niet door?

    En iets uitlokken zou jou juist moeten aanspreken. Want je doet het zelf ook??
    Beetje pot verwijt de ketel?
  • 25 Aug 2019 om 19:49
    • Quote van 25 Aug 2019 om 19:41
      Ja en op de volgende TD gaan we net zo hard zeiken dit gebeurd nl al sinds hansma en vonk aan het roer stonden want wat een TD bij Heerenveen ook doet met de middelen die hij heeft hij doet het nooit goed. Mensen moeten echt eens een realiteits check doen bij hunzelf en even gaan realiseren dat we niet meer meedoen om de eerste 6 plaatsen en dat dit de komende jaren buiten incidenten ook niet meer gaat gebeuren.
    Oké betweter
  • 25 Aug 2019 om 19:45
    • Quote van 25 Aug 2019 om 19:42
      Zoals je ziet ben je hier niet gewenst want meer dan 75% wil dat je weggaat en zelfs een ban krijgt.
      Dus miss kan jij beter weggaan is beter voor je hart want je begint meteen kansloos om je heen te slaan met domme woorden..

      Je zet jezelf een beetje voor lul maar je hebt het niet eens door. Opzich wel vermakelijk :d
    knap dat je dit op basis van 3 personen kunt concluderen misschien moet je bij het CBS of NIPO gaan werken Het taalgebruik mag inderdaad wat minder maar mensen als jij lokken het ook maar wat graag uit Aanvallen
  • 25 Aug 2019 om 19:42
    • Quote van 25 Aug 2019 om 17:02
      Ach kerel, niet zo mauwen. Jullie zijn al dagen alleen maar negatief en dan mauwen vanwege iets wat ik zeg over iemand IQ?
      En optyfen is niet beledigen. Het is gewoon een goede raad. Ik denk dat 75% van de mensen hier het wel beu is dat mensen alleen maar negatief commentaar kunnen geven. En zelfs al jaren praten over "volgend jaar gaan we degraderen". Dus inderdaad, dan is optyfen een goede raad. Ook beter voor aanvallen zijn hart.


    Zoals je ziet ben je hier niet gewenst want meer dan 75% wil dat je weggaat en zelfs een ban krijgt.
    Dus miss kan jij beter weggaan is beter voor je hart want je begint meteen kansloos om je heen te slaan met domme woorden..

    Je zet jezelf een beetje voor lul maar je hebt het niet eens door. Opzich wel vermakelijk :d
  • 25 Aug 2019 om 19:41
    • Quote van 25 Aug 2019 om 19:33
      En wat laat jou denken dat hamstra het beter doet?

      Ik roep dat al jaren? Ik zeg dat we jaarlijks steeds verder achteruit gaan. Dat zijn volgens mij feiten. En voor dit jaar zeg ik dat je zo maar eens zou kunnen degraderen omdat de kwaliteit op het veld minder en minder wordt. 32 goals vertrokken met vlap en lammers. En wat heeft hamstra er voor terug gehaald?

      Alles wat jij zegt kan je ook heel makkelijk omdraaien. Waarom? Wat laat jou denken dat het met hamstra beter gaat dan met een andere td?
      Heb er weinig van gezien de afgelopen jaren.. maar kennelijk ben jij tevreden met de selectie en het beleid op dat gebied. Dat mag, ik ben het niet met dezelfde simpele argumenten als die jij opgeeft :)
    Ja en op de volgende TD gaan we net zo hard zeiken dit gebeurd nl al sinds hansma en vonk aan het roer stonden want wat een TD bij Heerenveen ook doet met de middelen die hij heeft hij doet het nooit goed. Mensen moeten echt eens een realiteits check doen bij hunzelf en even gaan realiseren dat we niet meer meedoen om de eerste 6 plaatsen en dat dit de komende jaren buiten incidenten ook niet meer gaat gebeuren.
  • 25 Aug 2019 om 19:40
    • Quote van 25 Aug 2019 om 19:28
      We besparen op plastic bekertje maar we nemen ook een fanmanager.. tjah..

      En heb je mij ergens horen zeggen dat we extra scouts moeten nemen? Misschien luistert hamstra wel nooit naar zijn scouts en zijn er daarom ook wel een paar weggegaan?
      Dat is ook iets waar je rekening mee moet houden dat hamstra het gewoon niet aankan
    Dat is ook weer zo ja. Ben benieuwd wat hij nou precies gaat doen overigens xD

    Dat heb ik gezegd. Als je geen groot netwerk met zaakwaarnemers enzo hebt moet je meer scouten lijkt mij. Maar we lijken nu alleen maar te scouten in Scandinavië en in Kroatië en Servië ofzo. Terwijl die twee landen voornamelijk landelijke spelers hebben en die veel te veel geld kosten. Ga dan in Griekenland scouten als je Balkan speler wilt halen. Nu ben ik zelf een groot fan van Scandinavië maar je kan niet maar afhankelijk zijn van één vijver. Oost blok en de lagere divisies in het zuiden en het VK moeten ook te doen zijn lijkt me.
  • 25 Aug 2019 om 19:40
    • Quote van 25 Aug 2019 om 16:52
      Het wordt hoogtijd dat jij een ban krijgt. Gister Alexander al kwetsen en beledigen over zijn iQ en nu aanvallen weer beledigen. Waarom dat gescheld? Waarom hem een stumper noemen die te dik is en vervolgens zeggen dat hij moet optyfen. Agressief en walgelijke manier van discussiëren omdat iemand anders er over denkt dan jij dat doet. Graag een ban voor deze constant forumleden beledigende persoon Massi!
    Mee eens, maar t zegt meer iets over hem. Ik neem hem toch niet serieus, dus liever dat hij het zegt dan iemand met zijn volle verstand :)
  • 25 Aug 2019 om 19:38
    • Quote van 25 Aug 2019 om 16:26
      Dat negatieve van jou en anderen hier is ook niet wat topsport is. Al denken sommigen hier dat wel. Topsport wil zeggen dat als je valt je op moet staan en door moet gaan. En dat is wat we nu gaan doen. Gisteren hadden we met 2-0 kunnen winnen. Zoveel kansen die ook goed waren gecreeerd. Maar goed, kijk maar naar het negatieve. Want dat is wat zielige stumperd zoals jij kunnen. "ik weet het beter"... Waarschijnlijk ben je te dik om een balletje te trappen, en lever je commentaar vanaf de zijlijn. Echt, ga een hobby zoeken waar je wel altijd kan winnen...
      En tyf hier op. Lekker naar Ajax gaan, daar hebben ze hetzelfde.
    Haha, deze hele reactie zegt meer iets over jou dan over mij.

    Lekker meteen persoonlijk op de man afspelen.

    Jij hebt zelf duidelijk nooit op topniveau gesport. Dat weet ik wel 100% zeker!
  • 25 Aug 2019 om 19:34
    • Quote van 25 Aug 2019 om 19:24
      Ja dat kan. Je kan ook kritisch zijn en je club supporten, wist je dat wel?
    Er is een verschil tussen kritiek en negatief zijn aanvallen kritiek is een kortstondig iets negativiteit vergalt vaak de sfeer , als voorbeeld noem ik emmen uit , de weken ervoor was het hosanna na emmen zou de wereld vergaan en de JL was een voldongen feit Je ziet ook vaak dezelfde personen die dit doen winnen ze of spelen ze degelijk dan hoor je deze mensen niet , maar waag het niet te verliezen dan gaat er een fles azijn in wordt er een hele beerput geopend.door mensen die erop uit lijken te zijn iedereen in een depressie te praten om hun eigen slechte gevoel weg te krijgen.
  • 25 Aug 2019 om 19:33
    • Quote van 25 Aug 2019 om 13:55
      En wat laat jou denken dat het beter wordt wanneer Hamstra weggaat? Jij roept volgensmij al jaren dat we gaan degraderen?
    En wat laat jou denken dat hamstra het beter doet?

    Ik roep dat al jaren? Ik zeg dat we jaarlijks steeds verder achteruit gaan. Dat zijn volgens mij feiten. En voor dit jaar zeg ik dat je zo maar eens zou kunnen degraderen omdat de kwaliteit op het veld minder en minder wordt. 32 goals vertrokken met vlap en lammers. En wat heeft hamstra er voor terug gehaald?

    Alles wat jij zegt kan je ook heel makkelijk omdraaien. Waarom? Wat laat jou denken dat het met hamstra beter gaat dan met een andere td?
    Heb er weinig van gezien de afgelopen jaren.. maar kennelijk ben jij tevreden met de selectie en het beleid op dat gebied. Dat mag, ik ben het niet met dezelfde simpele argumenten als die jij opgeeft :)
  • 25 Aug 2019 om 19:28
    • Quote van 25 Aug 2019 om 13:50
      Dat weet ik dus niet helemaal. Er is een verschil tussen een TM en TD. En een TM kan volgensmij niet alles zomaar beslissen. Maar dat weet ik niet zeker. We zijn aan het besparen op plastic bekertjes. Waarom zouden we dan wel extra scouts kunnen nemen? Dat is ook iets waar je rekening mee moet houden.
    We besparen op plastic bekertje maar we nemen ook een fanmanager.. tjah..

    En heb je mij ergens horen zeggen dat we extra scouts moeten nemen? Misschien luistert hamstra wel nooit naar zijn scouts en zijn er daarom ook wel een paar weggegaan?
    Dat is ook iets waar je rekening mee moet houden dat hamstra het gewoon niet aankan
  • 25 Aug 2019 om 19:28
    • Quote van 25 Aug 2019 om 16:48
      Ik haal je punt onderuit en dan weet ik dat je een punt hebt? Die logica ontgaat mij. Wellicht kan je beter gewoon zeggen wat je bedoelt. Iedereen over 1 kam scheren zorgde ervoor dat ik juist vind dat je geen punt had.
    Dus zou ik hieruit moeten opmaken dat jij jezelf normaal als een betweter ziet???? want ik had het over de betweters het feit dat jij je aangesproken voelt zegt meer over jou dan over mijn "volgens jou diep trieste reactie"
  • 25 Aug 2019 om 19:24
    • Quote van 25 Aug 2019 om 13:37
      Tsjonge, wat een negatieviteit man.. Ik heb gister een leuke pot gezien met een goede sfeer in het stadion. kom je op dit forum lees ik een bericht als dit. Je kunt het ook positief blijven en vol achter het team en de club blijven staan in plaats van negativiteit te verspreiden.
    Ja dat kan. Je kan ook kritisch zijn en je club supporten, wist je dat wel?
  • 25 Aug 2019 om 19:23
    • Quote van 25 Aug 2019 om 13:53
      Ik probeer jou logica te begrijpen maar dat valt niet mee. Soms zit het mee soms zit het tegen. Zo gaat dat met voetbal. Op naar zaterdagavond.
    Als telt niet in de topsport. Je wint, verliest of je speelt gelijk. Maar met als pak je geen punten. Dus je hele theorie met als dit en als dat telt niet mee..

    Zo moeilijk was dat toch niet?
  • 25 Aug 2019 om 19:22
    • Quote van 25 Aug 2019 om 17:36
      Een bankzitter van Sparta die gefaald heeft bij FC Groningen. Doe maar niet.
    Hij scoort vandaag wel weer ??
  • 25 Aug 2019 om 19:11
    • Quote van 25 Aug 2019 om 19:08
      Niet zo moeilijk denken. Heracles winst, Emmen off day, Feyenoord helaas maar had gekund en Twenthe? Wat een geluksvogels daar uit Tukkerland. Us Hearrenfean is goed bezig. En bij de jeugd loopt een 9 en een 10 ook al rond. Die kun je ook eerder brengen nietwaar? Niet van dat benauwde!
    Dan zijn we het oneens. Vleugels en verdediging + controleurs zijn prima maar de 10 en spits mag nog wel wat bij.
  • 25 Aug 2019 om 19:08
    • Quote van 25 Aug 2019 om 18:56
      Plek 6 of 4??? Wie wil je halen? Messi op 10, Ronaldo in de spits? En je hebt nu 0 wisselmogelijkheden voor in de spits en een 10 hebben we überhaupt niet. Dat heb je toch gewoon nodig? Komop man! Maar goed, we gaan het zien. Nog een week :)
    Niet zo moeilijk denken. Heracles winst, Emmen off day, Feyenoord helaas maar had gekund en Twenthe? Wat een geluksvogels daar uit Tukkerland. Us Hearrenfean is goed bezig. En bij de jeugd loopt een 9 en een 10 ook al rond. Die kun je ook eerder brengen nietwaar? Niet van dat benauwde!
  • 25 Aug 2019 om 19:08
    • Quote van 25 Aug 2019 om 18:56
      Plek 6 of 4??? Wie wil je halen? Messi op 10, Ronaldo in de spits? En je hebt nu 0 wisselmogelijkheden voor in de spits en een 10 hebben we überhaupt niet. Dat heb je toch gewoon nodig? Komop man! Maar goed, we gaan het zien. Nog een week :)
    Niet zo moeilijk denken. Heracles winst, Emmen off day, Feyenoord helaas maar had gekund en Twenthe? Wat een geluksvogels daar uit Tukkerland. Us Hearrenfean is goed bezig. En bij de jeugd loopt een 9 en een 10 ook al rond. Die kun je ook eerder brengen nietwaar? Niet van dat benauwde!
  • 25 Aug 2019 om 18:56
    • Quote van 25 Aug 2019 om 18:48
      Het is nog geen 30 of 31 augustus. Misschien, misschien kunnen we met de huidige selectie de nieuwjaarstransferperiode halen op positie 8 in de competitie. Om dan in de volgende transferperiode een of twee spelers te halen die ons een “boost” geven naar positie 6 of zelfs 4? Scheelt een half jaar spelerssariskosten.
    Plek 6 of 4??? Wie wil je halen? Messi op 10, Ronaldo in de spits? En je hebt nu 0 wisselmogelijkheden voor in de spits en een 10 hebben we überhaupt niet. Dat heb je toch gewoon nodig? Komop man! Maar goed, we gaan het zien. Nog een week :)
  • 25 Aug 2019 om 18:48
    • Quote van 25 Aug 2019 om 18:38
      Nouja, als dit de selectie wordt (en er dus niks meer bijkomt) dan hebben ze het gewoon slecht gedaan. De spelers die gehaald zijn vind ik prima maar je gaat toch niet zonder 2de spits en zonder echte 10 verder??? Maar zoals ik zei: Ik verwacht dat Hamstra nog wel wat haalt.
    Het is nog geen 30 of 31 augustus. Misschien, misschien kunnen we met de huidige selectie de nieuwjaarstransferperiode halen op positie 8 in de competitie. Om dan in de volgende transferperiode een of twee spelers te halen die ons een “boost” geven naar positie 6 of zelfs 4? Scheelt een half jaar spelerssariskosten.
  • 25 Aug 2019 om 18:38
    • Quote van 25 Aug 2019 om 18:35
      Wielinga, Wielinga, laten we hetvolgende constateren. Alle huidige eredivisiespelers zijn min of meer gelijkwaardig. Belangrijk daarna is om een team te formeren waarbij de spelers complementair aan elkaar zijn. Daar heb je “nu” niet persé 18 of 19 of ...voor nodig. Voortschrijdend inzicht in de loop van de komende maanden is belangrijker. Vooralsnog doen Hamstra en Jansen het enthousiast keurig.
    Nouja, als dit de selectie wordt (en er dus niks meer bijkomt) dan hebben ze het gewoon slecht gedaan. De spelers die gehaald zijn vind ik prima maar je gaat toch niet zonder 2de spits en zonder echte 10 verder??? Maar zoals ik zei: Ik verwacht dat Hamstra nog wel wat haalt.
  • 25 Aug 2019 om 18:35
    • Quote van 25 Aug 2019 om 18:18
      Ja en dat gaat ook wel gebeuren. Als er niet nog 2 spelers worden gehaald voeren ze het beleid niet uit. Want we zouden 18 basiswaardige spelers moeten hebben aangevuld met 4 jeugdspelers. En nu zijn het er 16. Dus nog een spits en 10. En je gaat mij niet vertellen dat Hamstra zo lang met Buitink bezig is om vervolgens niemand anders te halen. En ik verwacht niet dat Dreyer voor de spits is gehaald.
    Wielinga, Wielinga, laten we hetvolgende constateren. Alle huidige eredivisiespelers zijn min of meer gelijkwaardig. Belangrijk daarna is om een team te formeren waarbij de spelers complementair aan elkaar zijn. Daar heb je “nu” niet persé 18 of 19 of ...voor nodig. Voortschrijdend inzicht in de loop van de komende maanden is belangrijker. Vooralsnog doen Hamstra en Jansen het enthousiast keurig.
  • 25 Aug 2019 om 18:18
    • Quote van 25 Aug 2019 om 18:09
      Dan heb je naast Odgaard nog een spits nodig dus
    Ja en dat gaat ook wel gebeuren. Als er niet nog 2 spelers worden gehaald voeren ze het beleid niet uit. Want we zouden 18 basiswaardige spelers moeten hebben aangevuld met 4 jeugdspelers. En nu zijn het er 16. Dus nog een spits en 10. En je gaat mij niet vertellen dat Hamstra zo lang met Buitink bezig is om vervolgens niemand anders te halen. En ik verwacht niet dat Dreyer voor de spits is gehaald.
  • 25 Aug 2019 om 18:09
    • Quote van 25 Aug 2019 om 17:59
      Thorstvedt is geen spits maar een middenvelder. Zonder balbezit spelen wij alleen 442 en dan zou hij prima in de spits kunnen spelen. Ik zou hem natuurlijk niet als spits halen.
    Dan heb je naast Odgaard nog een spits nodig dus
  • 25 Aug 2019 om 17:59
    • Quote van 25 Aug 2019 om 17:40
      Dus 2 dezelfde type spitsen? Dat lijkt me ook verre van handig.
    Thorstvedt is geen spits maar een middenvelder. Zonder balbezit spelen wij alleen 442 en dan zou hij prima in de spits kunnen spelen. Ik zou hem natuurlijk niet als spits halen.
  • 25 Aug 2019 om 17:40
    • Quote van 25 Aug 2019 om 17:39
      Vetlesen en Thorstvedt heb ik vaak genoeg gezien. Tahiri wat minder maar de 2 wedstrijden die ik heb gezien vond ik hem goed. Niet fantastisch maar beter dan wat we nu hebben. Thorstvedt kan ook nog altijd in de spits. Met Odgaard en Thorstvedt zou je voorin twee kopsterke jongens hebben die je ook kunt aanspelen.
    Dus 2 dezelfde type spitsen? Dat lijkt me ook verre van handig.
  • 25 Aug 2019 om 17:39
    • Quote van 25 Aug 2019 om 17:35
      Wij? Die vind jij geschikt. Laat iedereen toch zijn lekker eigen mening hebben. Ik vermoed dat niemand hier, hooguit een enkeling Vetlesen,Tahiri of Thorsvedt meer dan 5 volledige wedstrijden heeft zien voetballen.
    Vetlesen en Thorstvedt heb ik vaak genoeg gezien. Tahiri wat minder maar de 2 wedstrijden die ik heb gezien vond ik hem goed. Niet fantastisch maar beter dan wat we nu hebben. Thorstvedt kan ook nog altijd in de spits. Met Odgaard en Thorstvedt zou je voorin twee kopsterke jongens hebben die je ook kunt aanspelen.
  • 25 Aug 2019 om 17:36
    • Quote van 25 Aug 2019 om 17:34
      Haal gewoon lars veldwijk ofs zit nu toch op de bank en zon iemand heb je nodig en hij kan ze erin leggen of haal gw sowieso EEN spits
    Een bankzitter van Sparta die gefaald heeft bij FC Groningen. Doe maar niet.
  • 25 Aug 2019 om 17:35
    • Quote van 25 Aug 2019 om 17:26
      We roepen hier nu al 3 dagen ofzo wat we persoonlijk vinen van de transfers en Gerry's functioneren. Zullen we daar nu maar mee stoppen en bijvoorbeeld weer namen noemen die wij geschikt vinden? Thorstvedt, Vetlesen, Susic, Tahiri???
    Wij? Die vind jij geschikt. Laat iedereen toch zijn lekker eigen mening hebben. Ik vermoed dat niemand hier, hooguit een enkeling Vetlesen,Tahiri of Thorsvedt meer dan 5 volledige wedstrijden heeft zien voetballen.
  • 25 Aug 2019 om 17:34
    Haal gewoon lars veldwijk ofs zit nu toch op de bank en zon iemand heb je nodig en hij kan ze erin leggen of haal gw sowieso EEN spits
  • 25 Aug 2019 om 17:26
    We roepen hier nu al 3 dagen ofzo wat we persoonlijk vinen van de transfers en Gerry's functioneren. Zullen we daar nu maar mee stoppen en bijvoorbeeld weer namen noemen die wij geschikt vinden? Thorstvedt, Vetlesen, Susic, Tahiri???
  • 25 Aug 2019 om 17:20
    • Quote van 25 Aug 2019 om 17:02
      Ach kerel, niet zo mauwen. Jullie zijn al dagen alleen maar negatief en dan mauwen vanwege iets wat ik zeg over iemand IQ?
      En optyfen is niet beledigen. Het is gewoon een goede raad. Ik denk dat 75% van de mensen hier het wel beu is dat mensen alleen maar negatief commentaar kunnen geven. En zelfs al jaren praten over "volgend jaar gaan we degraderen". Dus inderdaad, dan is optyfen een goede raad. Ook beter voor aanvallen zijn hart.


    Niet iedereen over 1 kam scheren. Je beledigt en kwetst hier mensen doelbewust. Je kan geen discussie voeren zonder mensen te beledigen. Teken van onfatsoen. Jouw gedrag zal voor 100% van de mensen hier ongetwijfeld stuitend zijn. Massi doe je ding. Dank.
  • 25 Aug 2019 om 17:03
    • Quote van 25 Aug 2019 om 16:56
      Mee eens. Massi grijp dan nu ook maar eens in. Bannen deze persoon!
    Spuit elf ook weer in de bocht?

    Mensen die vragen om gele kaarten mogen zelf een gele kaart krijgen. Dus mensen die vragen om een ban..... vul zelf maar in.
  • 25 Aug 2019 om 17:02
    • Quote van 25 Aug 2019 om 16:52
      Het wordt hoogtijd dat jij een ban krijgt. Gister Alexander al kwetsen en beledigen over zijn iQ en nu aanvallen weer beledigen. Waarom dat gescheld? Waarom hem een stumper noemen die te dik is en vervolgens zeggen dat hij moet optyfen. Agressief en walgelijke manier van discussiëren omdat iemand anders er over denkt dan jij dat doet. Graag een ban voor deze constant forumleden beledigende persoon Massi!
    Ach kerel, niet zo mauwen. Jullie zijn al dagen alleen maar negatief en dan mauwen vanwege iets wat ik zeg over iemand IQ?
    En optyfen is niet beledigen. Het is gewoon een goede raad. Ik denk dat 75% van de mensen hier het wel beu is dat mensen alleen maar negatief commentaar kunnen geven. En zelfs al jaren praten over "volgend jaar gaan we degraderen". Dus inderdaad, dan is optyfen een goede raad. Ook beter voor aanvallen zijn hart.


  • 25 Aug 2019 om 16:56
    • Quote van 25 Aug 2019 om 16:52
      Het wordt hoogtijd dat jij een ban krijgt. Gister Alexander al kwetsen en beledigen over zijn iQ en nu aanvallen weer beledigen. Waarom dat gescheld? Waarom hem een stumper noemen die te dik is en vervolgens zeggen dat hij moet optyfen. Agressief en walgelijke manier van discussiëren omdat iemand anders er over denkt dan jij dat doet. Graag een ban voor deze constant forumleden beledigende persoon Massi!
    Mee eens. Massi grijp dan nu ook maar eens in. Bannen deze persoon!
  • 25 Aug 2019 om 16:52
    • Quote van 25 Aug 2019 om 16:26
      Dat negatieve van jou en anderen hier is ook niet wat topsport is. Al denken sommigen hier dat wel. Topsport wil zeggen dat als je valt je op moet staan en door moet gaan. En dat is wat we nu gaan doen. Gisteren hadden we met 2-0 kunnen winnen. Zoveel kansen die ook goed waren gecreeerd. Maar goed, kijk maar naar het negatieve. Want dat is wat zielige stumperd zoals jij kunnen. "ik weet het beter"... Waarschijnlijk ben je te dik om een balletje te trappen, en lever je commentaar vanaf de zijlijn. Echt, ga een hobby zoeken waar je wel altijd kan winnen...
      En tyf hier op. Lekker naar Ajax gaan, daar hebben ze hetzelfde.
    Het wordt hoogtijd dat jij een ban krijgt. Gister Alexander al kwetsen en beledigen over zijn iQ en nu aanvallen weer beledigen. Waarom dat gescheld? Waarom hem een stumper noemen die te dik is en vervolgens zeggen dat hij moet optyfen. Agressief en walgelijke manier van discussiëren omdat iemand anders er over denkt dan jij dat doet. Graag een ban voor deze constant forumleden beledigende persoon Massi!
  • 25 Aug 2019 om 16:48
    • Quote van 25 Aug 2019 om 16:08
      Kijk en dit wou ik dus uitlokken want je weet gewoon dat ik een punt heb , toen Hansma er zat deed die weinig goed bij een grote groep , toen vonk er zat zelfde verhaal en nu dat Hamstra er zit gaat het eigenlijk weer precies zo . Ik bedoelde enkel te zeggen dat wie er ook gaat zitten je krijgt gewoon dezelfde reactie dat jij het diep triest vind moet jij weten maar dat hoef je mij echt niet te vertellen hoor want dat boeit me geen fluit . Er wordt al een Hetze gevoerd tegen Hamstra sinds zijn aanstelling door een aantal lieden hier die zonder benul van de stand van zaken altijd maar lopen te zeuren en zeiken op zijn functioneren. Een nieuwe TD ik geef het diegene te doen je begint met een 5-0 achterstand want de eisen van sommige "fans"zijn zo onrealistisch dat je eigenlijk gedoemd bent te falen.
    Ik haal je punt onderuit en dan weet ik dat je een punt hebt? Die logica ontgaat mij. Wellicht kan je beter gewoon zeggen wat je bedoelt. Iedereen over 1 kam scheren zorgde ervoor dat ik juist vind dat je geen punt had.
  • 25 Aug 2019 om 16:31
    • Quote van 25 Aug 2019 om 16:08
      Kijk en dit wou ik dus uitlokken want je weet gewoon dat ik een punt heb , toen Hansma er zat deed die weinig goed bij een grote groep , toen vonk er zat zelfde verhaal en nu dat Hamstra er zit gaat het eigenlijk weer precies zo . Ik bedoelde enkel te zeggen dat wie er ook gaat zitten je krijgt gewoon dezelfde reactie dat jij het diep triest vind moet jij weten maar dat hoef je mij echt niet te vertellen hoor want dat boeit me geen fluit . Er wordt al een Hetze gevoerd tegen Hamstra sinds zijn aanstelling door een aantal lieden hier die zonder benul van de stand van zaken altijd maar lopen te zeuren en zeiken op zijn functioneren. Een nieuwe TD ik geef het diegene te doen je begint met een 5-0 achterstand want de eisen van sommige "fans"zijn zo onrealistisch dat je eigenlijk gedoemd bent te falen.
    Precies.. Het is toch ook van den gekke dat men Odgaard na 4 wedstrijden al afkeurt en weer een nieuwe spits eist? Hij heeft nog geen goal gemaakt. Maar kon gisteren wel al 3 assists hebben. Leek wel een beetje op Uth. die scoorde op den duur ook niet meer, maar gaf wel meer dan 10 assists. Dat is ook belangrijk voor een aanvaller. De tijden dat een spits alleen maar goals maakte is allang verleden tijd. Als je kijkt naar de buitenspelers die we nu hebben. Die hebben geen krijt aan de schoenen, maar komen naar binnen om zelf te scoren. Odgaard blijft ook niet alleen maar binnen staan maar gaat ook naar de lijnen om zo ruimte te creeeren voor die buitenspelers..
    Een Odgaard met Yildirim en Pranjic als buitenspelers had er meer kunnen maken, want kreeg vaker de bal in goede positie.
  • 25 Aug 2019 om 16:26
    • Quote van 25 Aug 2019 om 13:26
      En steek je kop maar in het zand!!

      Heb medelijden met hamstra de man werkt zo hard.. en moet het met zo weinig doen.. oooh wat kut voor hem ja. Kennelijk is hij niet geschikt voor deze functie!

      Jij komt ook over als een betweter want jij weet alweer hoe t hier aan toe zou gaan..

      Denk je dat hamstra ook zo over Jor dacht? Die heeft hij ontslagen en waarom? Omdat de prestaties niet goed waren. Nu moet Cees optreden en hamstra ontslaan met dezelfde reden die hamstra aan jor gaf.

      Ik snap wel dat de club naar de kloten gaat en dat Kik aangaf dat er bij Ajax meer topsport mentaliteit is.
      Hier vindt men het allemaal wel best en als we winnen is het mooi meegenomen en als we verliezen is het jammer en weer door..
      zo werkt het niet in de topsport!
    Dat negatieve van jou en anderen hier is ook niet wat topsport is. Al denken sommigen hier dat wel. Topsport wil zeggen dat als je valt je op moet staan en door moet gaan. En dat is wat we nu gaan doen. Gisteren hadden we met 2-0 kunnen winnen. Zoveel kansen die ook goed waren gecreeerd. Maar goed, kijk maar naar het negatieve. Want dat is wat zielige stumperd zoals jij kunnen. "ik weet het beter"... Waarschijnlijk ben je te dik om een balletje te trappen, en lever je commentaar vanaf de zijlijn. Echt, ga een hobby zoeken waar je wel altijd kan winnen...
    En tyf hier op. Lekker naar Ajax gaan, daar hebben ze hetzelfde.
  • 25 Aug 2019 om 16:08
    • Quote van 25 Aug 2019 om 15:16
      Diep trieste reactie! Volgens mij zijn er verschillende meningen. Ik zie ook mensen die het voor Hamstra opnemen, dus zeggen dat iedereen het beter weet slaat nergens op. Als iedereen alles maar goed zou vinden is er ook weinig te discussiëren. Ik vind dat je best kritiek mag hebben op het feit dat Hamstra niet in staat is om een degelijke spits te kopen. Dat betekent niet dat alles wat Hamstra doet ik niet goed vind.
    Kijk en dit wou ik dus uitlokken want je weet gewoon dat ik een punt heb , toen Hansma er zat deed die weinig goed bij een grote groep , toen vonk er zat zelfde verhaal en nu dat Hamstra er zit gaat het eigenlijk weer precies zo . Ik bedoelde enkel te zeggen dat wie er ook gaat zitten je krijgt gewoon dezelfde reactie dat jij het diep triest vind moet jij weten maar dat hoef je mij echt niet te vertellen hoor want dat boeit me geen fluit . Er wordt al een Hetze gevoerd tegen Hamstra sinds zijn aanstelling door een aantal lieden hier die zonder benul van de stand van zaken altijd maar lopen te zeuren en zeiken op zijn functioneren. Een nieuwe TD ik geef het diegene te doen je begint met een 5-0 achterstand want de eisen van sommige "fans"zijn zo onrealistisch dat je eigenlijk gedoemd bent te falen.
  • 25 Aug 2019 om 15:32
    Voor de mensen die nog 4 spelers willen/verwachten. In het beleidsplan staat dat de selectie uit 22 spelers moet bestaan waarvan 4 jeugd en dus 18 basiswaardig. Momenteel bestaat de selectie uit 16 basiswaardig en 6 jeugd. Ik denk dat er dus nog 2 aanwinsten komen en dat Frederiksen en Hajal dan alleen maar bij jong gaan spelen en ook niet meer op de bank zullen zitten tenzij er iemand geblesseerd is. Dan ziet het er als volgt uit:

    Hahn (GK)
    Bednarek (GK)
    van Rhijn (RV)
    Floranus (RV/LV)
    Woudenberg (LV)
    Høegh (CV)
    Dresevic (CV)
    Botman* (CV)
    Skovgaard (CV)
    Faik (DM)
    Kongolo (CM)
    Bruijn (CM)
    ???? (AM)
    Ejuke (LB)
    van Bergen (RB)
    Dreyer* (RB)
    Odgaard* (CS)
    ???? (CS)

    Doornbusch (GK)
    Akujobi DM)
    Ras (AM)
    van der Heide (LB)

  • 25 Aug 2019 om 15:28
    • Quote van 25 Aug 2019 om 15:06
      Enig idee wat een spits kost tegenwoordig ? Denk het niet als ik dit zo lees.
    Zat recente voorbeelden van scorende spitsen in de Eredivisie die echt geen miljoenen kostten hoor. Maar laten we het afwachten, volgende week is de deadline en dan moet er iemand staan. Het is nog te vroeg om Hamstra af te schieten, al vind ik het sowieso wel wat aan de late kant worden. Hopelijk levert het lange wachten dan ook daadwerkelijk iets moois op!
  • 25 Aug 2019 om 15:16
    • Quote van 25 Aug 2019 om 13:18
      de beste stuurlui staan aan wal lees ik al weer , we weten het allemaal beter , we kunnen het allemaal beter en wat Hamstra ook doet of niet doet het is toch nooit goed. Wie zou het dan moeten doen , en geloof mij ook die wordt weer slachtoffer van de betweters hier , dan is dit niet goed of dat is niet goed.
    Diep trieste reactie! Volgens mij zijn er verschillende meningen. Ik zie ook mensen die het voor Hamstra opnemen, dus zeggen dat iedereen het beter weet slaat nergens op. Als iedereen alles maar goed zou vinden is er ook weinig te discussiëren. Ik vind dat je best kritiek mag hebben op het feit dat Hamstra niet in staat is om een degelijke spits te kopen. Dat betekent niet dat alles wat Hamstra doet ik niet goed vind.
  • 25 Aug 2019 om 15:06
    • Quote van 24 Aug 2019 om 23:18
      Niet de nieuwe pispaal, in mijn ogen hebben we geen pispalen maar gewoon 11 spelers waarvan de ene beter dan de andere. Ik heb 4 wedstrijden nu gezien en odgaard niet veel goeds zien doen. Hij is een spits en die hoort doelpunten te maken maar daarentegen verspeelt hij vrijwel continu de bal. Als we een andere spits hadden, ben ik er 100% zeker van dat hij niet meer gespeeld had. Maarja die transfers duren weer lang en dat lange wachten heeft ons nu alweer genoeg punten gekost. Precies die punten die je aan het einde nodig bent.
    Enig idee wat een spits kost tegenwoordig ? Denk het niet als ik dit zo lees.
  • 25 Aug 2019 om 14:47
    • Quote van 25 Aug 2019 om 09:39
      Waar lees je dat ik commentaar op het aantrekken van Odgaard heb? Je ziet dat we een 2e spits missen om in te laten vallen. Daarnaast zie je aan de bank en het invallen van Ras en VD Heide dat de selectie te mager is en er nog wat bij moet. Dat duurt te lang in mijn ogen.
    Van der Heide is prima om in te laten vallen. Heeft nog niet het niveau voor een basisspeler maar is goed genoeg voor de bank. Ook is het goed voor zijn ontwikkeling om af en toe mee te doen in de eredivisie ook vergroot het je kans om hem binnenboord te houden.
  • 25 Aug 2019 om 14:04
    • Quote van 25 Aug 2019 om 13:59
      Of iemand het beter doet tegen hetzelfde salaris dan Hamstra ennmet dezelfde mogelijkheden is uiteindelijk altijd de vraag. Aankomende week wordt weer een mooie.
    Laten we aankomende week dan ook maar afwachten.
  • 25 Aug 2019 om 14:02
    • Quote van 25 Aug 2019 om 13:48
      Sta je 2 meter voor doel en dan knallen ze de bal meters over...
    Gebeurde aan beide kanten.
  • 25 Aug 2019 om 13:59
    • Quote van 25 Aug 2019 om 13:55
      En wat laat jou denken dat het beter wordt wanneer Hamstra weggaat? Jij roept volgensmij al jaren dat we gaan degraderen?
    Of iemand het beter doet tegen hetzelfde salaris dan Hamstra ennmet dezelfde mogelijkheden is uiteindelijk altijd de vraag. Aankomende week wordt weer een mooie.
  • 25 Aug 2019 om 13:55
    • Quote van 25 Aug 2019 om 13:30
      Ja en als we van Feyenoord wonnen en als we van Emmen wonnen en als we van Twente wonnen.. ja dan stonden bovenaan!!

      Aan als heb je niks..

      Het is al meerdere jaren als als als.. wat nou als we degraderen? Dan was het ook een meesterzet om hamstra de hand boven zijn hoofd te houden? Als je toch zo graag in als theorieën praat
    En wat laat jou denken dat het beter wordt wanneer Hamstra weggaat? Jij roept volgensmij al jaren dat we gaan degraderen?
  • 25 Aug 2019 om 13:53
    • Quote van 25 Aug 2019 om 13:30
      Ja en als we van Feyenoord wonnen en als we van Emmen wonnen en als we van Twente wonnen.. ja dan stonden bovenaan!!

      Aan als heb je niks..

      Het is al meerdere jaren als als als.. wat nou als we degraderen? Dan was het ook een meesterzet om hamstra de hand boven zijn hoofd te houden? Als je toch zo graag in als theorieën praat
    Ik probeer jou logica te begrijpen maar dat valt niet mee. Soms zit het mee soms zit het tegen. Zo gaat dat met voetbal. Op naar zaterdagavond.
  • 25 Aug 2019 om 13:50
    • Quote van 25 Aug 2019 om 13:21
      En wie is verantwoordelijk voor die scouting? Precies hamstra..
    Dat weet ik dus niet helemaal. Er is een verschil tussen een TM en TD. En een TM kan volgensmij niet alles zomaar beslissen. Maar dat weet ik niet zeker. We zijn aan het besparen op plastic bekertjes. Waarom zouden we dan wel extra scouts kunnen nemen? Dat is ook iets waar je rekening mee moet houden.
  • 25 Aug 2019 om 13:48
    Sta je 2 meter voor doel en dan knallen ze de bal meters over...
  • 25 Aug 2019 om 13:37
    • Quote van 25 Aug 2019 om 13:30
      Ja en als we van Feyenoord wonnen en als we van Emmen wonnen en als we van Twente wonnen.. ja dan stonden bovenaan!!

      Aan als heb je niks..

      Het is al meerdere jaren als als als.. wat nou als we degraderen? Dan was het ook een meesterzet om hamstra de hand boven zijn hoofd te houden? Als je toch zo graag in als theorieën praat
    Tsjonge, wat een negatieviteit man.. Ik heb gister een leuke pot gezien met een goede sfeer in het stadion. kom je op dit forum lees ik een bericht als dit. Je kunt het ook positief blijven en vol achter het team en de club blijven staan in plaats van negativiteit te verspreiden.
  • 25 Aug 2019 om 13:30
    • Quote van 25 Aug 2019 om 13:24
      Ja en als die ballen er in gegaan waren, was het een meesterzet van Hamstra.
    Ja en als we van Feyenoord wonnen en als we van Emmen wonnen en als we van Twente wonnen.. ja dan stonden bovenaan!!

    Aan als heb je niks..

    Het is al meerdere jaren als als als.. wat nou als we degraderen? Dan was het ook een meesterzet om hamstra de hand boven zijn hoofd te houden? Als je toch zo graag in als theorieën praat
  • 25 Aug 2019 om 13:26
    • Quote van 25 Aug 2019 om 13:18
      de beste stuurlui staan aan wal lees ik al weer , we weten het allemaal beter , we kunnen het allemaal beter en wat Hamstra ook doet of niet doet het is toch nooit goed. Wie zou het dan moeten doen , en geloof mij ook die wordt weer slachtoffer van de betweters hier , dan is dit niet goed of dat is niet goed.
    En steek je kop maar in het zand!!

    Heb medelijden met hamstra de man werkt zo hard.. en moet het met zo weinig doen.. oooh wat kut voor hem ja. Kennelijk is hij niet geschikt voor deze functie!

    Jij komt ook over als een betweter want jij weet alweer hoe t hier aan toe zou gaan..

    Denk je dat hamstra ook zo over Jor dacht? Die heeft hij ontslagen en waarom? Omdat de prestaties niet goed waren. Nu moet Cees optreden en hamstra ontslaan met dezelfde reden die hamstra aan jor gaf.

    Ik snap wel dat de club naar de kloten gaat en dat Kik aangaf dat er bij Ajax meer topsport mentaliteit is.
    Hier vindt men het allemaal wel best en als we winnen is het mooi meegenomen en als we verliezen is het jammer en weer door..
    zo werkt het niet in de topsport!
  • 25 Aug 2019 om 13:24
    • Quote van 25 Aug 2019 om 13:21
      En wie is verantwoordelijk voor die scouting? Precies hamstra..
    Ja en als die ballen er in gegaan waren, was het een meesterzet van Hamstra.
  • 25 Aug 2019 om 13:21
    • Quote van 25 Aug 2019 om 12:40
      Dat ligt aan je scouting. Sol en Pavlidis hadden wij alleen ook moeten kunnen halen idd. Iedereen denkt hier dat ik Hamstra geweldig vind maar dat vind ik niet. Ik vind hem degelijk maar het zou beter moeten. Beter gaan we alleen niet krijgen. Let maar op.
    En wie is verantwoordelijk voor die scouting? Precies hamstra..
  • 25 Aug 2019 om 13:19
    • Quote van 25 Aug 2019 om 12:35
      Ja maar Lamprou, Buitink, Kulenovic, Ramselaar, Skov Olsen enzo zijn gewoon te hoog gegrepen. Dan cocurreer je met betere/grotere clubs. Natuurlijk moet je het wel proberen want Ejuke is wel gewoon gelukt (Hamstra kan het dus ook wel. Wij waren ook echt niet de grootste/beste club die Ödegaard wou huren). Hamstra is niet de beste maar noem mij nou eens een naam van een TM die het beter zou doen? Sommigen willen Verbeek. Maar die gaat het echt niet beter doen. Het is ook niet aan ons om zo iemand aan te stellen maar ik ben echt heel bang dat we er met het wegsturen van Hamstra niet op vooruit zullen gaan. Waarom kunnen wij nou nooit een leuk stabiel bestuur hebben? :(
    Als die spelers te hoog gegrepen zijn dan moet je verder zoeken! Hoe moeilijk kan het zijn?
    En wat is precies gelukt met ejuke? Hebben we daarmee Vitesse en az overtroffen? Die waren ook voor hem in de race? Miss is juist ejuke wel zon speler die wat minder is wat jij inschetst, want we hebben hem toch al tijdje in Heerenveen?
    Dus ejuke is van het niveau Zwolle zoals jij het noemt?

    Of ga je dit weer zo omdraaien dat dit dan wel de verdiensten zijn van hamstra? We weten nog niet eens hoe goed die jongen is is nog maar afwachten. Dus wie zegt me dat ejuke niet de “ snelle “ aankoop is die jij noemt die dan het niveau Zwolle heeft..

    Zo praat je het wel makkelijk allemaal recht wat hamstra krom doet..
  • 25 Aug 2019 om 13:18
    de beste stuurlui staan aan wal lees ik al weer , we weten het allemaal beter , we kunnen het allemaal beter en wat Hamstra ook doet of niet doet het is toch nooit goed. Wie zou het dan moeten doen , en geloof mij ook die wordt weer slachtoffer van de betweters hier , dan is dit niet goed of dat is niet goed.
  • 25 Aug 2019 om 12:49
    • Quote van 25 Aug 2019 om 12:09
      Apart om te zien dat mensen altijd weer excuses gaan gezoeken met betrekking tot Gerry. Volgens mij was het vorig seizoen al bekend dat we spits moeten hebben en ook al enige tijd bekend was dat Vlap zou vertrekken. Dat je dan een spits gaat huren, Hornnkamp laat vertrekken, maar nu nog steeds geen opvolger hebt, is Hamstra zeker wel aan te rekenen. Het blijkt nu maar weer dat dit dus punten kost. Odgaard is een leuke voetballer, maar heeft verder nog nergens iets bewezen. Moet het nu allemaal nog in de laatste dagen gebeuren? Voordat nieuwe spelers dan 'gewend' zijn, ben je weer 2 wedstrijden verder. Met de komst van Eujeke had ik weer een beetje hoop, maar toch zie ik het weer somber in met deze man. Dit is al de zoveelste transferwindow dat Gerry het niet op orde heeft. Hoelang blijven we dat nog aanzien? Stop eens met dat gemekker, dat we in een andere tijd leven en niet iedereen naar Hveen wil, Gerry is gewoon verantwoordelijk en moet zorgen dat er een juiste selectie staat. Dit blijkt de laatste 2 a 3 jaren niet zo te zijn.
    Lassie, je hebt helemaal gelijk. Scheelt mij weer een hoop getik vwb Gerry z,'n functioneren. Dat is gemiddeld genomen niet goed. Een betere TD zou ik zo ook niet weten. Alleen hij heeft gewoonweg voor de zoveelste keer zijn zaakjes niet voorelkaar. ( de selectie) En dan hebben we ook nog zo,'n waardeloos bestuur. Straks is de competitie op een derde en bouwen wij nog aan een team.
  • 25 Aug 2019 om 12:40
    • Quote van 25 Aug 2019 om 12:33
      Waarom lul je er steeds zo dom in om? Hamstra lukt het maar niet om een degelijke spits te kopen, komt niet verder dan huren. Willem 2 lukt het toch ook om een spits te kopen bijvoorbeeld.
    Dat ligt aan je scouting. Sol en Pavlidis hadden wij alleen ook moeten kunnen halen idd. Iedereen denkt hier dat ik Hamstra geweldig vind maar dat vind ik niet. Ik vind hem degelijk maar het zou beter moeten. Beter gaan we alleen niet krijgen. Let maar op.
  • 25 Aug 2019 om 12:35
    • Quote van 25 Aug 2019 om 12:22
      Wie zegt dat je dan voor mindere spelers moet gaan kiezen? Je moet de juiste spelers vinden en laat dat nou precies zijn baan zijn. Dus Hamstra moet maar een stapje harder lopen anders kan ie gewoon achter jor aan gaan die hij heeft ontslagen!
    Ja maar Lamprou, Buitink, Kulenovic, Ramselaar, Skov Olsen enzo zijn gewoon te hoog gegrepen. Dan cocurreer je met betere/grotere clubs. Natuurlijk moet je het wel proberen want Ejuke is wel gewoon gelukt (Hamstra kan het dus ook wel. Wij waren ook echt niet de grootste/beste club die Ödegaard wou huren). Hamstra is niet de beste maar noem mij nou eens een naam van een TM die het beter zou doen? Sommigen willen Verbeek. Maar die gaat het echt niet beter doen. Het is ook niet aan ons om zo iemand aan te stellen maar ik ben echt heel bang dat we er met het wegsturen van Hamstra niet op vooruit zullen gaan. Waarom kunnen wij nou nooit een leuk stabiel bestuur hebben? :(
  • 25 Aug 2019 om 12:33
    • Quote van 25 Aug 2019 om 12:18
      Als de geruchten over Lamprou, Buitink, Kulenovic enzo waar zijn zou het wel zo kunnen zijn dat Hamstra gewoon onhaalbare spelers wil halen. Als hij spelers van een lager niveau gaat proberen zal hjj de selectie wel op tijd klaar hebben maar heb je wel mindere spelers. Zie Zwolle.
    Waarom lul je er steeds zo dom in om? Hamstra lukt het maar niet om een degelijke spits te kopen, komt niet verder dan huren. Willem 2 lukt het toch ook om een spits te kopen bijvoorbeeld.
  • 25 Aug 2019 om 12:22
    • Quote van 25 Aug 2019 om 12:18
      Als de geruchten over Lamprou, Buitink, Kulenovic enzo waar zijn zou het wel zo kunnen zijn dat Hamstra gewoon onhaalbare spelers wil halen. Als hij spelers van een lager niveau gaat proberen zal hjj de selectie wel op tijd klaar hebben maar heb je wel mindere spelers. Zie Zwolle.
    Wie zegt dat je dan voor mindere spelers moet gaan kiezen? Je moet de juiste spelers vinden en laat dat nou precies zijn baan zijn. Dus Hamstra moet maar een stapje harder lopen anders kan ie gewoon achter jor aan gaan die hij heeft ontslagen!
  • 25 Aug 2019 om 12:19
    • Quote van 25 Aug 2019 om 11:54
      Volgens mij kent niemand hier Hamstra echt persoonlijk en hebben wij echt geen flauw idee hoe hij spelers benaderd of wat hij doet om ze binnen te halen, het enige wat mensen hier doen is gokken waar hij is, wat hij doet en door een specifieke groep mensen bekritiseren zonder iets te weten. En ja, ook ik had meer gehoopt, ook ik had natuurlijk in de voorbereiding al een compleet team willen zien met een dubbele bezetting maar helaas. Maar het verbaasd me altijd weer hoeveel 'kenners' we hier hebben die Hamstra wel even zal vertellen wie hij moet halen en hoe ie te werk moet gaan (zoals de mensen die hem mailen alsof ze de hoofdscouting zijn en dan ook echt denken dat iemand naar ze luistert)
    Het boeit me ook geen ene flikker hoe hij spelers benaderd. Ik kijk naar resultaten.
    Het is zijn verantwoordelijkheid om een degelijke selectie samen te stellen.
    Als ie dat niet kan, wordt tijd om op te stappen!
    En wie we er dan neerzetten? Daar is Cees voor!
    Al die mensen zijn geen vrijwilligers he.
    Topsport keiharde topsport is het. Hamstra heeft ook jor ontslagen he.. dat durft hamstra dan weer wel..
    nee die hamstra moet gewoon weg samen met Cees. Engnekjes..
  • 25 Aug 2019 om 12:18
    • Quote van 25 Aug 2019 om 12:09
      Apart om te zien dat mensen altijd weer excuses gaan gezoeken met betrekking tot Gerry. Volgens mij was het vorig seizoen al bekend dat we spits moeten hebben en ook al enige tijd bekend was dat Vlap zou vertrekken. Dat je dan een spits gaat huren, Hornnkamp laat vertrekken, maar nu nog steeds geen opvolger hebt, is Hamstra zeker wel aan te rekenen. Het blijkt nu maar weer dat dit dus punten kost. Odgaard is een leuke voetballer, maar heeft verder nog nergens iets bewezen. Moet het nu allemaal nog in de laatste dagen gebeuren? Voordat nieuwe spelers dan 'gewend' zijn, ben je weer 2 wedstrijden verder. Met de komst van Eujeke had ik weer een beetje hoop, maar toch zie ik het weer somber in met deze man. Dit is al de zoveelste transferwindow dat Gerry het niet op orde heeft. Hoelang blijven we dat nog aanzien? Stop eens met dat gemekker, dat we in een andere tijd leven en niet iedereen naar Hveen wil, Gerry is gewoon verantwoordelijk en moet zorgen dat er een juiste selectie staat. Dit blijkt de laatste 2 a 3 jaren niet zo te zijn.
    Als de geruchten over Lamprou, Buitink, Kulenovic enzo waar zijn zou het wel zo kunnen zijn dat Hamstra gewoon onhaalbare spelers wil halen. Als hij spelers van een lager niveau gaat proberen zal hjj de selectie wel op tijd klaar hebben maar heb je wel mindere spelers. Zie Zwolle.
  • 25 Aug 2019 om 12:09
    Apart om te zien dat mensen altijd weer excuses gaan gezoeken met betrekking tot Gerry. Volgens mij was het vorig seizoen al bekend dat we spits moeten hebben en ook al enige tijd bekend was dat Vlap zou vertrekken. Dat je dan een spits gaat huren, Hornnkamp laat vertrekken, maar nu nog steeds geen opvolger hebt, is Hamstra zeker wel aan te rekenen. Het blijkt nu maar weer dat dit dus punten kost. Odgaard is een leuke voetballer, maar heeft verder nog nergens iets bewezen. Moet het nu allemaal nog in de laatste dagen gebeuren? Voordat nieuwe spelers dan 'gewend' zijn, ben je weer 2 wedstrijden verder. Met de komst van Eujeke had ik weer een beetje hoop, maar toch zie ik het weer somber in met deze man. Dit is al de zoveelste transferwindow dat Gerry het niet op orde heeft. Hoelang blijven we dat nog aanzien? Stop eens met dat gemekker, dat we in een andere tijd leven en niet iedereen naar Hveen wil, Gerry is gewoon verantwoordelijk en moet zorgen dat er een juiste selectie staat. Dit blijkt de laatste 2 a 3 jaren niet zo te zijn.
  • 25 Aug 2019 om 11:54
    • Quote van 25 Aug 2019 om 11:42
      Ben je nou serieus? En dan maak je andere mensen hier uit voor simpele?

      Wat hamstra precies fout doet? Dat hij te vaak een speler niet kan overtuigen. Dus of hij kiest te hoog of zijn aanbod is troep.
      En dat is niet erg, maar als het te vaak gebeurd en je daardoor met een niet complete selectie kom te zitten dan faalt ie gewoon.
      Jij zegt die spits komt wel, waarom zou die nu wel komen dan? Straks heeft hamstra onderhandelingen en dan komt ie er achter dat die speler te veel eist zoals jij schetst. En dan? Dan komt er dus geen spits. Kan hamstra daar dan niks aan doen??
      Zo werkt dat niet op top niveau en zeker niet als diegene daar vorstelijk voor beloond wordt op gebied van salaris..
      Dan wordt er meer van je verwacht!
      Even schouders ophalen en zeggen ja sorry jongens maar deze jongen koos voor az ipv Heerenveen. Oké niks aan te doen.. dan maar geen spits. Maakt het uit toch maar een spelletje?
    Volgens mij kent niemand hier Hamstra echt persoonlijk en hebben wij echt geen flauw idee hoe hij spelers benaderd of wat hij doet om ze binnen te halen, het enige wat mensen hier doen is gokken waar hij is, wat hij doet en door een specifieke groep mensen bekritiseren zonder iets te weten. En ja, ook ik had meer gehoopt, ook ik had natuurlijk in de voorbereiding al een compleet team willen zien met een dubbele bezetting maar helaas. Maar het verbaasd me altijd weer hoeveel 'kenners' we hier hebben die Hamstra wel even zal vertellen wie hij moet halen en hoe ie te werk moet gaan (zoals de mensen die hem mailen alsof ze de hoofdscouting zijn en dan ook echt denken dat iemand naar ze luistert)
  • 25 Aug 2019 om 11:50
    • Quote van 25 Aug 2019 om 11:48
      Dacht hamstra nog steeds vakantie had?? Informeer s bij sparta naar lars veldwijk
    Alsjeblieft niet, heb die wedstrijd gezien maar die kan er vrij weinig van
  • 25 Aug 2019 om 11:48
    Dacht hamstra nog steeds vakantie had?? Informeer s bij sparta naar lars veldwijk
  • 25 Aug 2019 om 11:42
    • Quote van 25 Aug 2019 om 00:22
      Mijn vragen: wat denk jij dat Hamstra in die tussentijd heeft gedaan en wat had hij moeten doen. Vanuit de scouting en via zaakwaarnemers enzo zijn er spelers op een lijstje gekomen. Vervolgens heeft Hamstra de spelers uitgekozen waarvan hij ook echt overtuigd was en contact opgenomen met de club en zaakwaarnemer. In de onderhandelingen is alleen gebleken dat die spelers teveel eisen stellen of er beter clubs waren met beter perspectief. Wat doet Hamstra precies fout dan? Je zou kunnen zeggen dat de gescoute spelers gewoon te hoog gegrepen zijn maar je gaat toch niet mindere spelers scouten puur zodat je kan zeggen dat je selectie eerder compleet is???
    Ben je nou serieus? En dan maak je andere mensen hier uit voor simpele?

    Wat hamstra precies fout doet? Dat hij te vaak een speler niet kan overtuigen. Dus of hij kiest te hoog of zijn aanbod is troep.
    En dat is niet erg, maar als het te vaak gebeurd en je daardoor met een niet complete selectie kom te zitten dan faalt ie gewoon.
    Jij zegt die spits komt wel, waarom zou die nu wel komen dan? Straks heeft hamstra onderhandelingen en dan komt ie er achter dat die speler te veel eist zoals jij schetst. En dan? Dan komt er dus geen spits. Kan hamstra daar dan niks aan doen??
    Zo werkt dat niet op top niveau en zeker niet als diegene daar vorstelijk voor beloond wordt op gebied van salaris..
    Dan wordt er meer van je verwacht!
    Even schouders ophalen en zeggen ja sorry jongens maar deze jongen koos voor az ipv Heerenveen. Oké niks aan te doen.. dan maar geen spits. Maakt het uit toch maar een spelletje?
  • 25 Aug 2019 om 11:34
    Voor het even. Maar als die Jorrit Hendrix van PSV niet naar Bologna gaat, kunnen wij hem dan niet kopen/ huren. Het zal wel weer een slecht ondoordacht idee van mij zijn. Maar zo,'n speler maakt ons elftal stukken stabieler. Type Schaars. Deze knaap koppelt mentaliteit aan voetbalinteligentie. Ik ben persoonlijk wel fan van hem. Cement tussen de stenen.
  • 25 Aug 2019 om 11:13
    • Quote van 24 Aug 2019 om 23:41
      Die spelers die jij opnoemt geen echte voetballers? Hahahahaha
    Beter lezen Wielenga. Zij zijn juist de spelers die het verschil kunnen maken. En dat zijn er m.i. Te weinig. Mannen als Floranes, Woudenberg, Kongolo, Botman werken weliswaar keihard, maar zijn zeer zwak in de opbouw. Ik pleit dus voor meer spelers die graag de bal willen hebben. Als JJ dan ook nog een Bruin en Ejuke wisselt, dan blijft er voetballend niets meer over...
  • 25 Aug 2019 om 09:55
    • Quote van 25 Aug 2019 om 08:08
      Helaas kon ik de wedstrijd niet zien. Op basis van sommige berichten hier denk je dat we enorm slecht speelden. Op basis van de NOS samenvatting waren we veruit de betere partij. En is het een wonder dat we niet gescoord hebben. Tegen Heracles vloog alles er in, nu ging alles over of naast. Feit is dat Odgaard is zijn vorm van de voorbereiding echt helemaal kwijt. Of hij kan het niet tegen betere tegenstanders? Dat valt me wel enorm tegen zeg. Van hem had ik veel meer verwacht. Ik hoop dat er een goede spits komt deze week. Of wellicht heeft Odgaard gewoon een doelpuntje nodig om op gang de komen?
    Op basis van berichten hier waren we vorige week al gedegradeerd, was de club failliet, waren er al 8 nieuwe TD's geweest en was het stadion een drafbaan geworden. Het was soms inderdaad niet goed maar met vlagen ook erg leuk voetbal, Heerenveen was de terechte winnaar geweest als de bal net even goed viel. Odgaard nog erg ongelukkig, denk voor hem geluk dat er nog geen nieuwe spits bij gehaald is.
  • 25 Aug 2019 om 09:39
    • Quote van 25 Aug 2019 om 09:00
      Hamstra is wisselvallig, net als SC Heerenveen, maar met onze Nigeriaanse vriend, Faik, Odgaard en vorig jaar Van Bergen is hij juist uitstekend bezig. Iedereen vergeten hoe Odgaard in de voorbereiding speelde? Ja, hij moet de vorm weer vinden, maar kun je dat een TD verwijten? Kom op zeg.
    Waar lees je dat ik commentaar op het aantrekken van Odgaard heb? Je ziet dat we een 2e spits missen om in te laten vallen. Daarnaast zie je aan de bank en het invallen van Ras en VD Heide dat de selectie te mager is en er nog wat bij moet. Dat duurt te lang in mijn ogen.
  • 25 Aug 2019 om 09:28
    • Quote van 25 Aug 2019 om 09:13
      Jammer, zat meer in. Odgaard is een grote twijfel. Hij doet wel echte ‘spitsdingen’ maar is erg ongelukkig. Misschien heeft hij nog een paar wedstrijden nodig.
    Odgaard mist Rienstra, samenwerking met bruin en ejuke is nog niet zo geweldig. Heel verschil met de voorbereiding.
  • 25 Aug 2019 om 09:20
    • Quote van 25 Aug 2019 om 00:52
      Tuurlijk mag je daar kritisch op zijn. Maar na het wegsturen van Hamstra komt hier echt geen Ted van Leeuwen ofzo hoor. Eerder een slechter iemand.
    Ik heb niet gezegd dat Hamstra weg moet, maar wel dat hij beter werk moet gaan leveren. Ik begrijp oprecht niet dat je tijdens het seizoen nog zoveel bepalende spelers moet halen wat je al weken zo niet maanden wist. Als de laatste speler waar je nu mee bezig bent mislukt, hebben we NIKS! Ik baal hiervan en dit zijn aan het einde weer kostbare punten!
  • 25 Aug 2019 om 09:13
    Jammer, zat meer in. Odgaard is een grote twijfel. Hij doet wel echte ‘spitsdingen’ maar is erg ongelukkig. Misschien heeft hij nog een paar wedstrijden nodig.
  • 25 Aug 2019 om 09:05
    • Quote van 25 Aug 2019 om 09:00
      Hamstra is wisselvallig, net als SC Heerenveen, maar met onze Nigeriaanse vriend, Faik, Odgaard en vorig jaar Van Bergen is hij juist uitstekend bezig. Iedereen vergeten hoe Odgaard in de voorbereiding speelde? Ja, hij moet de vorm weer vinden, maar kun je dat een TD verwijten? Kom op zeg.
    Ik ben het helemaal met mezelf eens.
  • 25 Aug 2019 om 09:04
    • Quote van 25 Aug 2019 om 07:44
      Denk dat Woudenberg het slachtoffer is geworden ipv Floranus. Centraal achterin zijn we wel sterk, als ik Hamstra was zou ik Botman na al proberen te kopen. Er moeten nog zeker twee spelers bij een spits en een aanvallende middenvelder. Deze week maar weer afwachten waar Hamstra mee komt.
    Woudenberg moet last hebben gehad. Dat is en blijft onze eerste man op links. Wat me wel opviel dat skovgaard een linkspoot er niet in kwam. Floranus was aanvallend erg matig op linksbenige levert de bal af en toe levensgevaarlijk in.
  • 25 Aug 2019 om 09:00
    • Quote van 25 Aug 2019 om 00:49
      Hamstra moet gewoon zorgen dat de selectie tijdig op orde is, dat is zijn full time job en hij krijgt daar een vorstelijk salaris voor.

      Schijnbaar heeft hij niet een juist netwerk om tijdig de juiste en betaalbare spelers te halen, daar mag je best kritisch op zijn.
    Hamstra is wisselvallig, net als SC Heerenveen, maar met onze Nigeriaanse vriend, Faik, Odgaard en vorig jaar Van Bergen is hij juist uitstekend bezig. Iedereen vergeten hoe Odgaard in de voorbereiding speelde? Ja, hij moet de vorm weer vinden, maar kun je dat een TD verwijten? Kom op zeg.
  • 25 Aug 2019 om 08:58
    Heb toch liever 3-1 winst haha.
  • 25 Aug 2019 om 08:08
    Helaas kon ik de wedstrijd niet zien. Op basis van sommige berichten hier denk je dat we enorm slecht speelden. Op basis van de NOS samenvatting waren we veruit de betere partij. En is het een wonder dat we niet gescoord hebben. Tegen Heracles vloog alles er in, nu ging alles over of naast. Feit is dat Odgaard is zijn vorm van de voorbereiding echt helemaal kwijt. Of hij kan het niet tegen betere tegenstanders? Dat valt me wel enorm tegen zeg. Van hem had ik veel meer verwacht. Ik hoop dat er een goede spits komt deze week. Of wellicht heeft Odgaard gewoon een doelpuntje nodig om op gang de komen?
  • 25 Aug 2019 om 07:49
    • Quote van 25 Aug 2019 om 07:44
      Denk dat Woudenberg het slachtoffer is geworden ipv Floranus. Centraal achterin zijn we wel sterk, als ik Hamstra was zou ik Botman na al proberen te kopen. Er moeten nog zeker twee spelers bij een spits en een aanvallende middenvelder. Deze week maar weer afwachten waar Hamstra mee komt.
    Moet inderdaad scorend vermogen bij. Met Lammers en Vlap wel erg veel goals ingeleverd en die heb je nog niet terug met deze selectie. 1 voordeel, het lijkt alsof we iets meer defensieve zekerheid hebben, hierdoor ook iets minder goals nodig. Al zou het natuurlijk lekker zijn als we net zoveel goals maken en minder tegen;)
  • 25 Aug 2019 om 07:44
    Denk dat Woudenberg het slachtoffer is geworden ipv Floranus. Centraal achterin zijn we wel sterk, als ik Hamstra was zou ik Botman na al proberen te kopen. Er moeten nog zeker twee spelers bij een spits en een aanvallende middenvelder. Deze week maar weer afwachten waar Hamstra mee komt.
  • 25 Aug 2019 om 03:00
    • Quote van 24 Aug 2019 om 23:57
      ik vond Floranus vooral de 2de helft zeer goed spelen ik schrok gewoon toen hij de middel lijn over ging en de oplossing naar voren zocht inplaats van tikkie terug en blijven hangen , ook verdedigend degelijk, ja hij maakt nog wel eens een foutje maar iedereen lijkt te vergeten dat de jongen nog steeds maar 21 en geen ervaren speler. Waar ik vorig seizoen wel eens dacht wat moeten we hier mee zie ik nu dat hij enorme stappen heeft gemaakt maar er nog lang niet is.
    Hij maakt zeker stappen inderdaad. Is er ook nog lang niet, maar hij valt nu al vier wedstrijden op rij niet uit de toon en dat is gewoon heel knap als je nagaat waar hij vandaan komt. Van Rhijn vond ik verdedigend nog wat onwennig, maar ik denk dat dat wel goed gaat komen.
  • 25 Aug 2019 om 02:58
    • Quote van 25 Aug 2019 om 00:14
      Leuke pot voetbal gezien en bij het laatste fluitsignaal had er eigenlijk minstens 1-0 moeten staan. Nog wel veel fouten, maar er zit meer muziek in dan vorig jaar. Spits er bij zou mooi zijn, want Odgaard is het net (nog) niet. Was wel beter dan vorige wedstrijden, maar hoop dat hij verder groeit. De beide backs vind ik zwak al heb ik wel vertrouwen in Woudrnberg. Van Rhijn op rechtsback en denk dat Floranus op de bank gaat. Kortom ben niet ontevreden hoe het er nu voorstaat en het is nog maar begin van seizoen.
      Volgende week kan ik helaas niet, maar dan is 3 punter een must.
      Fijne nacht nog !
    Vond Floranus anders beter spelen van de trage en in balbezit zeer matige Woudenberg. Als hij dan ook nog eens verdedigend in de problemen komt, blijft er niet veel over. Hij heeft zich vorig jaar verdedigend goed herpakt, maar vind hem dit seizoen, waarin de verwachtingen natuurlijk weer wat hoger liggen bij hem, nog tegenvallen.
  • 25 Aug 2019 om 01:49
    Nog geen winst in de thuisduels dit seizoen. Maar ook geen verlies. Vanavond weer tegen een tegenstander waar we het eigenlijk altijd lastig mee hebben. Echt heel lastig was het vandaag niet, alleen het scoren wél, helaas. De grote winst van gisteravond is de goodwill die weer een stukje is gegroeid. Hopelijk weet Hamstra een zeer doelgerichte spits te presenteren komende week. Dat is het enige wat dit team ontbeert. Het scorend vermogen is één groot vraagteken. Ietsje teleurstellend resultaat, wel weer hoop voor de volgende pot.
  • 25 Aug 2019 om 00:54
    Vermakelijke pot vanavond in het ALS. Je had natuurlijk moeten winnen, als je het spelbeeld bekijkt. Ga je dit Heerenveen vergelijken met Vorig jaar is dit toch heerlijk om te zien. Maar nee we bekijken het toch maar weer vanuit het negatieve oogpunt. Als we maandag bijv. Een creatieve middenvelder huren. Zijn we dan blij omdat er toch weer kwaliteit bij komt, of gaan we dan weer negatief doen omdat de club volgens velen moet kopen. Je hebt genoeg spelers waar we aan kunnen verdienen. Op dit moment moet onze selectie breder worden. Kom op blijf positief met zijn allen!
  • 25 Aug 2019 om 00:52
    • Quote van 25 Aug 2019 om 00:49
      Hamstra moet gewoon zorgen dat de selectie tijdig op orde is, dat is zijn full time job en hij krijgt daar een vorstelijk salaris voor.

      Schijnbaar heeft hij niet een juist netwerk om tijdig de juiste en betaalbare spelers te halen, daar mag je best kritisch op zijn.
    Tuurlijk mag je daar kritisch op zijn. Maar na het wegsturen van Hamstra komt hier echt geen Ted van Leeuwen ofzo hoor. Eerder een slechter iemand.
  • 25 Aug 2019 om 00:50
    • Quote van 25 Aug 2019 om 00:30
      Je redenering is duidelijk maar is dat niet het werk van Hamstra? Als andere clubs het kunnen dan zou Hamstra het in ruim een jaar toch ook moeten kunnen? Of zeg je eigenlijk dat Hamstra niet geschikt is?
    Ik vind Hamstra niet geweldig maar vind hem ook niet heel slecht. Ik vind dat hij duidelijk is over wat voor voetballers hij wil halen qua persoonlijkheid. Van die jongens met veel bluf zal hij niet snel halen. Hoe goed ze kunnen voetballen maakt dan niet uit. Dat is natuurlijk ook een nadeel maar ik hoef hier geen Ziyech meer ofzo. Ik denk dat het probleem eerder bij de scouting ligt. Want als je een prutser bent haal je echt niet spelers als Schaars en Ödegaard binnen. De scouting is sterk afgebouwd en dat moet echt beter. In de balkan lopen te weinig scouts rond voor zover wij weten (maar één). Alhoewel ik me ook afvraag of je daar wel moet scouten. Want het is voornamelijk non EU. En dat kost qua salaris gewoon te veel. Baltische landen, afvallers bij grote clubs (zie Twente) Spelers uit de league one en championship, oostblok, schotland, ierland, wales. Weet ik het. Hamstra is alleen technisch MANAGER en niet DIRECTEUR. Volgensmij kan Hamstra wel meer scouts willen maar moet de AD (nu Cees) hier wel toestemming voor geven. En misschien is dat financieel wel niet haalbaar. Ik vind het dus een beetje te makkelijk gezegd dat Hamstra per direct zou moeten vertrekken en dat hij het dramatisch gedaan heeft. Als hij weggaat hou ik mijn hart vast want ik betwijfel dat wij een betere gaan krijgen. Dat Hamstra sommige spelers niet weet te halen lijkt mij niet omdat hij geen goed plan voorschotelt ofzo. Want dat snapt iedereen wel dat dat moet.
  • 25 Aug 2019 om 00:49
    • Quote van 25 Aug 2019 om 00:22
      Mijn vragen: wat denk jij dat Hamstra in die tussentijd heeft gedaan en wat had hij moeten doen. Vanuit de scouting en via zaakwaarnemers enzo zijn er spelers op een lijstje gekomen. Vervolgens heeft Hamstra de spelers uitgekozen waarvan hij ook echt overtuigd was en contact opgenomen met de club en zaakwaarnemer. In de onderhandelingen is alleen gebleken dat die spelers teveel eisen stellen of er beter clubs waren met beter perspectief. Wat doet Hamstra precies fout dan? Je zou kunnen zeggen dat de gescoute spelers gewoon te hoog gegrepen zijn maar je gaat toch niet mindere spelers scouten puur zodat je kan zeggen dat je selectie eerder compleet is???
    Hamstra moet gewoon zorgen dat de selectie tijdig op orde is, dat is zijn full time job en hij krijgt daar een vorstelijk salaris voor.

    Schijnbaar heeft hij niet een juist netwerk om tijdig de juiste en betaalbare spelers te halen, daar mag je best kritisch op zijn.
  • 25 Aug 2019 om 00:30
    • Quote van 25 Aug 2019 om 00:22
      Mijn vragen: wat denk jij dat Hamstra in die tussentijd heeft gedaan en wat had hij moeten doen. Vanuit de scouting en via zaakwaarnemers enzo zijn er spelers op een lijstje gekomen. Vervolgens heeft Hamstra de spelers uitgekozen waarvan hij ook echt overtuigd was en contact opgenomen met de club en zaakwaarnemer. In de onderhandelingen is alleen gebleken dat die spelers teveel eisen stellen of er beter clubs waren met beter perspectief. Wat doet Hamstra precies fout dan? Je zou kunnen zeggen dat de gescoute spelers gewoon te hoog gegrepen zijn maar je gaat toch niet mindere spelers scouten puur zodat je kan zeggen dat je selectie eerder compleet is???
    Je redenering is duidelijk maar is dat niet het werk van Hamstra? Als andere clubs het kunnen dan zou Hamstra het in ruim een jaar toch ook moeten kunnen? Of zeg je eigenlijk dat Hamstra niet geschikt is?
  • 25 Aug 2019 om 00:24
    • Quote van 25 Aug 2019 om 00:16
      Dan verschillen wij van mening en dat is niet erg. Sterker, dat maakt alles juist leuker/interessanter.
    Heb je helemaal gelijk in ;)
  • 25 Aug 2019 om 00:22
    • Quote van 25 Aug 2019 om 00:12
      Ik denk niet te makkelijk over transfers en heb geen inside informatie. 1 ding weet ik wel, al sinds de zomer van 2018 weten we dat we een spits nodig hebben. Hoeveel tijd wil je hebben dan?
    Mijn vragen: wat denk jij dat Hamstra in die tussentijd heeft gedaan en wat had hij moeten doen. Vanuit de scouting en via zaakwaarnemers enzo zijn er spelers op een lijstje gekomen. Vervolgens heeft Hamstra de spelers uitgekozen waarvan hij ook echt overtuigd was en contact opgenomen met de club en zaakwaarnemer. In de onderhandelingen is alleen gebleken dat die spelers teveel eisen stellen of er beter clubs waren met beter perspectief. Wat doet Hamstra precies fout dan? Je zou kunnen zeggen dat de gescoute spelers gewoon te hoog gegrepen zijn maar je gaat toch niet mindere spelers scouten puur zodat je kan zeggen dat je selectie eerder compleet is???
  • 25 Aug 2019 om 00:16
    • Quote van 24 Aug 2019 om 23:50
      Twente is geen degradatiekandidaat. Onze verdediging kwetsbaar? Wij spelen twee keer de nul dit seizoen, net zoveel als het hele vorige seizoen. Twente heeft 1 schot op goal gehad. Ik herken helemaal niks in jouw verhaal. Dresevic en Botman zijn voetballend uitstekend. Een prima centraal duo. Als ik eerlijk ben slaat jouw bericht nergens op.
    Dan verschillen wij van mening en dat is niet erg. Sterker, dat maakt alles juist leuker/interessanter.
  • 25 Aug 2019 om 00:14
    Leuke pot voetbal gezien en bij het laatste fluitsignaal had er eigenlijk minstens 1-0 moeten staan. Nog wel veel fouten, maar er zit meer muziek in dan vorig jaar. Spits er bij zou mooi zijn, want Odgaard is het net (nog) niet. Was wel beter dan vorige wedstrijden, maar hoop dat hij verder groeit. De beide backs vind ik zwak al heb ik wel vertrouwen in Woudrnberg. Van Rhijn op rechtsback en denk dat Floranus op de bank gaat. Kortom ben niet ontevreden hoe het er nu voorstaat en het is nog maar begin van seizoen.
    Volgende week kan ik helaas niet, maar dan is 3 punter een must.
    Fijne nacht nog !
  • 25 Aug 2019 om 00:14
    • Quote van 25 Aug 2019 om 00:09
      Simpele volk? Spoel je mond eens snel. Je hebt geen enkele reden om je verheven te voelen.
    Misschien wat te snel gezegd maar velen denken hier zo verdomd simpel over dingen zoals transfers. Alleen maar negativiteit en denken dat ze het zelf wel even beter kunnen.
  • 25 Aug 2019 om 00:12
    • Quote van 24 Aug 2019 om 23:44
      Ejuke en van Bergen zijn beide spelers die het verschil kunnen maken. Beide zorgen constant voor dreiging. Ze zijn alleen jong en maken niet altijd de beste keuzes. Jij denkt ook weer veel te simpel over transfers.......
    Ik denk niet te makkelijk over transfers en heb geen inside informatie. 1 ding weet ik wel, al sinds de zomer van 2018 weten we dat we een spits nodig hebben. Hoeveel tijd wil je hebben dan?
  • 25 Aug 2019 om 00:09
    • Quote van 24 Aug 2019 om 23:32
      Hamstra mag aan de bak blah blah blah. Hamstra zit rustig achterover hoor. Die vind dat hij klaar is natuurlijk. Wat een open deuren intrappen hier. Tuurlijk komt er nog een spits en wat op het middenveld. Dat weet Hamstra ook wel. Ik word gek van al dat simpele volk hier.
    Simpele volk? Spoel je mond eens snel. Je hebt geen enkele reden om je verheven te voelen.
  • 25 Aug 2019 om 00:03
    • Quote van 24 Aug 2019 om 23:50
      Twente is geen degradatiekandidaat. Onze verdediging kwetsbaar? Wij spelen twee keer de nul dit seizoen, net zoveel als het hele vorige seizoen. Twente heeft 1 schot op goal gehad. Ik herken helemaal niks in jouw verhaal. Dresevic en Botman zijn voetballend uitstekend. Een prima centraal duo. Als ik eerlijk ben slaat jouw bericht nergens op.
    Onze verdediging staat opzich goed vind ik. Hetgeen wat mij het meeste zorgen baart is dat men niet in staat is om fatsoenlijk op te bouwen. Ligt ook voornamelijk aan de backs. Maar dit was net als tegen Emmen een terugkerend probleem. Ook is Hahn niet overtuigend met opbouwen. Dit alles te samen maakt het conditioneel stukken lastiger aangezien je meer onder druk staat. Over de gemiste kansen maak(te) ik me alleen vanavond druk. Als je volgende week dezelfde kansen krijgt vliegen er waarschijnlijk 2 a 3 in.
  • 25 Aug 2019 om 00:02
    • Quote van 24 Aug 2019 om 23:54
      Voetbal is geen logica en zeker transferbeleid is geen logica. Beleid maak je en voer je uit. Dat doe je in een zo vroeg mogelijk stadium. Dan is het beleid logica. Nu is het paniek beleid!
    te diep in het glaasje gekeken alexander mensen beginnen dan vaak onzin uit te kramen?? De Sambuco moet goed smaken daar in Griekenland
  • 24 Aug 2019 om 23:57
    ik vond Floranus vooral de 2de helft zeer goed spelen ik schrok gewoon toen hij de middel lijn over ging en de oplossing naar voren zocht inplaats van tikkie terug en blijven hangen , ook verdedigend degelijk, ja hij maakt nog wel eens een foutje maar iedereen lijkt te vergeten dat de jongen nog steeds maar 21 en geen ervaren speler. Waar ik vorig seizoen wel eens dacht wat moeten we hier mee zie ik nu dat hij enorme stappen heeft gemaakt maar er nog lang niet is.
  • 24 Aug 2019 om 23:56
    • Quote van 24 Aug 2019 om 23:36
      Er zijn bij dit Heerenveen te weinig spelers die geen ruzie hebben met de bal. Faik, Bruin, Van Bergen en Ejuke zijn spelers die vaak asn de bal moeten komen. Als zij een matige dag hebben, dan draait het team niet. Zaak voor Hamstra om meer echte voetballers te halen.
    Denk dat de meeste ploegen een lastige wedstrijd tegemoed gaan als het halve elftal een matige dag hebben.
  • 24 Aug 2019 om 23:54
    • Quote van 24 Aug 2019 om 23:42
      Dat is gewoon logica. Als hij niet een spits haalt dan weet hij ook wel dat hij eruit ligt.
    Voetbal is geen logica en zeker transferbeleid is geen logica. Beleid maak je en voer je uit. Dat doe je in een zo vroeg mogelijk stadium. Dan is het beleid logica. Nu is het paniek beleid!
  • 24 Aug 2019 om 23:50
    • Quote van 24 Aug 2019 om 23:46
      Ik zit inmiddels thuis met dubbele gevoelens. Niet gewonnen, wel de kansen. Niet gewonnen, wel de nul. Niet gewonnen van een degradatiekandidaat. Niet gewonnen in eigen huis. Kortom, ik weet nog niet wat ik hier mee moet.
      Ik vond de verdediging kwetsbaar dit keer. Naar mijn idee bestaat onze achterhoede teveel uit pure mandekkers. Ze schakelen de man uit, maar weten vervolgens niet wat ze met de bal moeten. Als Kongolo en Faik dan niet in de wedstrijd zitten, zie je dus Dresevic kansloze lange ballen geven. Dat moet echt beter allemaal.
      Hoe gek het ook klinkt, ik heb nog wel vertrouwen in Odgaard. Vond hem balvast en een aantal keer goed kaatsen. Hij is echter wel erg langzaam. Wellicht dat wij na tien wedstrijden zeggen dat het 'm toch niet is, maar voor nu wil ik hem nog wel tijd gunnen.
      Ik wil toch wel afsluiten met een bezorgde noot. Als wij deze wedstrijden dit seizoen niet over de streep trekken gaan wij het gewoon moeilijk krijgen (degradatievoetbal?). De wedstrijd tegen Fortuna van volgende week is zo vroeg in het seizoen al een hele belangrijke geworden, helaas.
    Twente is geen degradatiekandidaat. Onze verdediging kwetsbaar? Wij spelen twee keer de nul dit seizoen, net zoveel als het hele vorige seizoen. Twente heeft 1 schot op goal gehad. Ik herken helemaal niks in jouw verhaal. Dresevic en Botman zijn voetballend uitstekend. Een prima centraal duo. Als ik eerlijk ben slaat jouw bericht nergens op.
  • 24 Aug 2019 om 23:49
    • Quote van 24 Aug 2019 om 23:32
      Hamstra mag aan de bak blah blah blah. Hamstra zit rustig achterover hoor. Die vind dat hij klaar is natuurlijk. Wat een open deuren intrappen hier. Tuurlijk komt er nog een spits en wat op het middenveld. Dat weet Hamstra ook wel. Ik word gek van al dat simpele volk hier.
    Zou je mij niet 'simpel' willen noemen, snotneus... dank!
  • 24 Aug 2019 om 23:46
    Ik zit inmiddels thuis met dubbele gevoelens. Niet gewonnen, wel de kansen. Niet gewonnen, wel de nul. Niet gewonnen van een degradatiekandidaat. Niet gewonnen in eigen huis. Kortom, ik weet nog niet wat ik hier mee moet.
    Ik vond de verdediging kwetsbaar dit keer. Naar mijn idee bestaat onze achterhoede teveel uit pure mandekkers. Ze schakelen de man uit, maar weten vervolgens niet wat ze met de bal moeten. Als Kongolo en Faik dan niet in de wedstrijd zitten, zie je dus Dresevic kansloze lange ballen geven. Dat moet echt beter allemaal.
    Hoe gek het ook klinkt, ik heb nog wel vertrouwen in Odgaard. Vond hem balvast en een aantal keer goed kaatsen. Hij is echter wel erg langzaam. Wellicht dat wij na tien wedstrijden zeggen dat het 'm toch niet is, maar voor nu wil ik hem nog wel tijd gunnen.
    Ik wil toch wel afsluiten met een bezorgde noot. Als wij deze wedstrijden dit seizoen niet over de streep trekken gaan wij het gewoon moeilijk krijgen (degradatievoetbal?). De wedstrijd tegen Fortuna van volgende week is zo vroeg in het seizoen al een hele belangrijke geworden, helaas.
  • 24 Aug 2019 om 23:44
    • Quote van 24 Aug 2019 om 23:38
      Wat lul je nou.. kijk je überhaupt de wedstrijden? Dan zie je toch dat we nog niet iets hebben wat het verschil kan maken voorin? Dat Hamstra bezig is, is hem geraden, we zijn alleen al 4 wedstrijden bezig dus die spits is zeker 6 weken te laat! Dit heeft ons nu al punten gekost dus wie is hier nou dom?
    Ejuke en van Bergen zijn beide spelers die het verschil kunnen maken. Beide zorgen constant voor dreiging. Ze zijn alleen jong en maken niet altijd de beste keuzes. Jij denkt ook weer veel te simpel over transfers.......
  • 24 Aug 2019 om 23:44
    • Quote van 24 Aug 2019 om 22:54
      Odgaard de nieuwe pispaal hier? Had die jongen er vanavond eentje ingelegd, dan had hij een puike pot gespeeld. Zet gewoon twee keer een alleen voor de keeper, sterk in de duels. Wat ontbreekt is een goal, niks meer en niks minder!!
    Ik geef je gedeeltelijk gelijk. Tuurlijk hij deed leuk mee met het spel. Maar de goals is waar ie toch echt op word afgerekend. Die zullen ook echt van hem moeten komen. We kunnen namelijk niet variëren (waar hij dan weer niks aan kan doen). Al met al staat hij er gewoon om 2 van de 4 kansen te benutten. En daar mag hij (En gedeeltelijk hamstra) vind ik op afgerekend worden
  • 24 Aug 2019 om 23:42
    • Quote van 24 Aug 2019 om 23:36
      Op basis waarvan? Inside information? Ik denk dat we aan het einde van de week weer een heel naar en hol gevoel hebben. Dat is geen inside information maar gebaseerd op de acties van Hamstra in het verleden.
    Dat is gewoon logica. Als hij niet een spits haalt dan weet hij ook wel dat hij eruit ligt.
  • 24 Aug 2019 om 23:41
    • Quote van 24 Aug 2019 om 23:36
      Er zijn bij dit Heerenveen te weinig spelers die geen ruzie hebben met de bal. Faik, Bruin, Van Bergen en Ejuke zijn spelers die vaak asn de bal moeten komen. Als zij een matige dag hebben, dan draait het team niet. Zaak voor Hamstra om meer echte voetballers te halen.
    Die spelers die jij opnoemt geen echte voetballers? Hahahahaha
  • 24 Aug 2019 om 23:38
    • Quote van 24 Aug 2019 om 23:32
      Hamstra mag aan de bak blah blah blah. Hamstra zit rustig achterover hoor. Die vind dat hij klaar is natuurlijk. Wat een open deuren intrappen hier. Tuurlijk komt er nog een spits en wat op het middenveld. Dat weet Hamstra ook wel. Ik word gek van al dat simpele volk hier.
    Wat lul je nou.. kijk je überhaupt de wedstrijden? Dan zie je toch dat we nog niet iets hebben wat het verschil kan maken voorin? Dat Hamstra bezig is, is hem geraden, we zijn alleen al 4 wedstrijden bezig dus die spits is zeker 6 weken te laat! Dit heeft ons nu al punten gekost dus wie is hier nou dom?
  • 24 Aug 2019 om 23:37
    Ondanks 0-0 een vermakelijke pot voetbal gezien, is vorig seizoen wel eens anders geweest. Ik zie een jong team dat er iig voor gaat, op basis van de 2e helft hadden wij absoluut recht op de zege. Fc Twente is nog ongeslagen dus zo slecht was dit niet, alleen her benutten van kansen. Opbouwend hadden we veel moeite en hadden ze meer de lange bal moeten spelen. Floranus weer uitstekend, verdedigend staat het centraal beter dan Pierie Hoegh vorig seizoen. Odgaard ook prima, doelpuntje maken en hij is helemaal los. Extra spits erbij is broodnodig als pinch hitter. Faik is matig, wat te verwachten was, zie zijn vorige clubs.. aparte aankoop van Hamstra.Ik wil dit seizoen leuker voetbal zien, dat is vanavond gelukt. Nu nog de 3 punten.
  • 24 Aug 2019 om 23:37
    Defensief staat het prima, een dikke vooruitgang met vorig jaar. Hopelijk komt Hoegh niet terug in de basis.
    Gerry Huurstra heeft nog een week om zijn slechte beleid recht te breien. Odgaard speelt nu al 4 wedstrijden onvoldoende en wij hebben geen wisselmogelijkheden. Profclub onwaardig. Dus een goede eerste spits halen en een tien. Dan staat er een leuk elftal. Want ondanks de 0-0 zag het er niet slecht uit.
  • 24 Aug 2019 om 23:36
    • Quote van 24 Aug 2019 om 23:32
      Hamstra mag aan de bak blah blah blah. Hamstra zit rustig achterover hoor. Die vind dat hij klaar is natuurlijk. Wat een open deuren intrappen hier. Tuurlijk komt er nog een spits en wat op het middenveld. Dat weet Hamstra ook wel. Ik word gek van al dat simpele volk hier.
    Er zijn bij dit Heerenveen te weinig spelers die geen ruzie hebben met de bal. Faik, Bruin, Van Bergen en Ejuke zijn spelers die vaak asn de bal moeten komen. Als zij een matige dag hebben, dan draait het team niet. Zaak voor Hamstra om meer echte voetballers te halen.
  • 24 Aug 2019 om 23:36
    • Quote van 24 Aug 2019 om 23:32
      Hamstra mag aan de bak blah blah blah. Hamstra zit rustig achterover hoor. Die vind dat hij klaar is natuurlijk. Wat een open deuren intrappen hier. Tuurlijk komt er nog een spits en wat op het middenveld. Dat weet Hamstra ook wel. Ik word gek van al dat simpele volk hier.
    Op basis waarvan? Inside information? Ik denk dat we aan het einde van de week weer een heel naar en hol gevoel hebben. Dat is geen inside information maar gebaseerd op de acties van Hamstra in het verleden.
  • 24 Aug 2019 om 23:35
    • Quote van 24 Aug 2019 om 23:32
      Hamstra mag aan de bak blah blah blah. Hamstra zit rustig achterover hoor. Die vind dat hij klaar is natuurlijk. Wat een open deuren intrappen hier. Tuurlijk komt er nog een spits en wat op het middenveld. Dat weet Hamstra ook wel. Ik word gek van al dat simpele volk hier.
    Mooi dat jij je boven de rest verheft.
  • 24 Aug 2019 om 23:33
    • Quote van 24 Aug 2019 om 22:51
      Ik vind Odgaard een beetje Uthiaans spelen. Zou me niet verbazen als de plankenkoorts voorbij is dat hij ze er 1 voor 1 inknalt. Deed Uth dat in het begin ook niet?
    Geen enkele spits stond er in het begin. Er moet wel concurrentie komen maar ik heb zeker vertrouwen in die jongen.
  • 24 Aug 2019 om 23:32
    Hamstra mag aan de bak blah blah blah. Hamstra zit rustig achterover hoor. Die vind dat hij klaar is natuurlijk. Wat een open deuren intrappen hier. Tuurlijk komt er nog een spits en wat op het middenveld. Dat weet Hamstra ook wel. Ik word gek van al dat simpele volk hier.
  • 24 Aug 2019 om 23:29
    Ik heb me prima vermaakt, maar met dit middenveld gaan we geen potten breken. Kongolo en Bruijn komen te kort in handelen en passing. Beiden zijn lopers. Faik is meer een passer, maar heeft geen rechterbeen en is daarom kwetsbaar. Hamstra moet handelen nu, want verder staat er een leuke ploeg!
  • 24 Aug 2019 om 23:26
    • Quote van 24 Aug 2019 om 22:54
      Odgaard de nieuwe pispaal hier? Had die jongen er vanavond eentje ingelegd, dan had hij een puike pot gespeeld. Zet gewoon twee keer een alleen voor de keeper, sterk in de duels. Wat ontbreekt is een goal, niks meer en niks minder!!
    Nee. Als je het hveen shirt draagt dan ben je geen pispaal. Odgaard gaat er geen 15 maken. Nog zorgelijker: er is geen concurrent. De buitenspelers zijn nu dubbel bezet. Achterin ook. Middenveld en spits positie niet. Hamstra mag aan de bak. 3 huurspelers is geen kapitaal op het veld.
  • 24 Aug 2019 om 23:26
    Vond vooral dat er op het middenveld veel slordig en onnodig balverlies werd geleden. Faik en Bruijn leverden veel ballen onnodig in.
  • 24 Aug 2019 om 23:18
    • Quote van 24 Aug 2019 om 22:54
      Odgaard de nieuwe pispaal hier? Had die jongen er vanavond eentje ingelegd, dan had hij een puike pot gespeeld. Zet gewoon twee keer een alleen voor de keeper, sterk in de duels. Wat ontbreekt is een goal, niks meer en niks minder!!
    Niet de nieuwe pispaal, in mijn ogen hebben we geen pispalen maar gewoon 11 spelers waarvan de ene beter dan de andere. Ik heb 4 wedstrijden nu gezien en odgaard niet veel goeds zien doen. Hij is een spits en die hoort doelpunten te maken maar daarentegen verspeelt hij vrijwel continu de bal. Als we een andere spits hadden, ben ik er 100% zeker van dat hij niet meer gespeeld had. Maarja die transfers duren weer lang en dat lange wachten heeft ons nu alweer genoeg punten gekost. Precies die punten die je aan het einde nodig bent.
  • 24 Aug 2019 om 23:17
    • Quote van 24 Aug 2019 om 23:15
      Precies. Zelfs toen Floranus naar de linkerkant moest bleef hij het goed doen. Ik vond van van Reijn niet zo sterk spelen. Ook best langzaam.
    Was zijn eerste wedstrijd. Dan speelt niemand zijn beste wedstrijd. Floranus was bij Spart linksback voor zover ik weet.
  • 24 Aug 2019 om 23:15
    • Quote van 24 Aug 2019 om 22:48
      Tja. Aan de ene kant vind ik Odgaard het best aardig doen, alleen het begint wel problematisch te worden dat hij maar niet weet te scoren. Het spel was redelijk aardig, maar het benutten van de kansen zit er nog niet echt in. Ook wil ik (weer) benoemen dat Floranus een van de betere was vanavond. Na alle kritiek die hij afgelopen seizoen te verwerken kreeg (wat niet geheel onterecht was) lijkt hij zich dit seizoen toch flink te herpakken. Aanvallen kan het allemaal nog beter maar verdedigend vond ik hem weer erg sterk.
    Precies. Zelfs toen Floranus naar de linkerkant moest bleef hij het goed doen. Ik vond van van Reijn niet zo sterk spelen. Ook best langzaam.
  • 24 Aug 2019 om 23:12
    • Quote van 24 Aug 2019 om 23:02
      Kongolo is wel een beest hoor. Ik vond het harde werken van Thorsby altijd genieten maar dat doe ik hier ook van!
    Helemaal mee eens. Faik zakte door het ijs, vond ik. Die had (wederom?) een offday.
  • 24 Aug 2019 om 23:04
    • Quote van 24 Aug 2019 om 23:02
      Kongolo is wel een beest hoor. Ik vond het harde werken van Thorsby altijd genieten maar dat doe ik hier ook van!
    League One (toch?) he ;) Fysieke competitie
  • 24 Aug 2019 om 23:02
    Kongolo is wel een beest hoor. Ik vond het harde werken van Thorsby altijd genieten maar dat doe ik hier ook van!
  • 24 Aug 2019 om 23:02
    Odgaard komt wel. Zit een goeie kop op!
  • 24 Aug 2019 om 23:00
    Vonden jullie Van der Heide ook sterk invallen?
  • 24 Aug 2019 om 23:00
    Op zich prima spel van Heerenveen.. Faik speelde wel slecht vandaag, erg veel foute passes. Ras en van der Heide vielen leuk in!
  • 24 Aug 2019 om 22:58
    Er zit iig wel vooruitgang in. Dat is mooi om te zien. Odgaard lijkt steeds iets beter en Ejuke speelde ook erg sterk. Op naar Fortuna!!
  • 24 Aug 2019 om 22:55
    • Quote van 24 Aug 2019 om 22:51
      Ik vind Odgaard een beetje Uthiaans spelen. Zou me niet verbazen als de plankenkoorts voorbij is dat hij ze er 1 voor 1 inknalt. Deed Uth dat in het begin ook niet?
    Uth deed dat in zijn 2e seizoen. Helaas is Odgard dan alweer vertrokken. Uth was een eigen speler. Odgard niet en het gaat hem zo niet met hem worden.
  • 24 Aug 2019 om 22:55
    Ik denk dat we er heel aardig op staan, en dat er echt wel een plan is, maar dat we, als het net niet lukt, zoals vanavond bij Odgaard, in de breedte gewoon versterkingen nodig hebben. Als je een extra spits erbij haalt kun je een verse kracht brengen in de tweede helft om iets te forceren. Overall vond ik vanavond Floranus behoorlijk, van Bergen bij vlagen sterk, Kongolo sterk aanwezig op het middenveld en ook bijvoorbeeld Botman solide. Kortom: ik blijf positief, mits er 2 á 3 spelers bij komen die er gelijk staan.
  • 24 Aug 2019 om 22:54
    Odgaard de nieuwe pispaal hier? Had die jongen er vanavond eentje ingelegd, dan had hij een puike pot gespeeld. Zet gewoon twee keer een alleen voor de keeper, sterk in de duels. Wat ontbreekt is een goal, niks meer en niks minder!!
  • 24 Aug 2019 om 22:53
    Vond het niet veel van beide kanten. Maar we hebben weer de nul das een troostprijs
  • 24 Aug 2019 om 22:51
    Wordt wel problematisch zo langzamerhand, het benutten van kansen. Dat moet echt anders, maar hoe langer het duurt hoe meer druk erop komt
  • 24 Aug 2019 om 22:51
    Ik vind Odgaard een beetje Uthiaans spelen. Zou me niet verbazen als de plankenkoorts voorbij is dat hij ze er 1 voor 1 inknalt. Deed Uth dat in het begin ook niet?
  • 24 Aug 2019 om 22:48
    Tja. Aan de ene kant vind ik Odgaard het best aardig doen, alleen het begint wel problematisch te worden dat hij maar niet weet te scoren. Het spel was redelijk aardig, maar het benutten van de kansen zit er nog niet echt in. Ook wil ik (weer) benoemen dat Floranus een van de betere was vanavond. Na alle kritiek die hij afgelopen seizoen te verwerken kreeg (wat niet geheel onterecht was) lijkt hij zich dit seizoen toch flink te herpakken. Aanvallen kan het allemaal nog beter maar verdedigend vond ik hem weer erg sterk.
  • 24 Aug 2019 om 22:47
    Misschien moeten we t maar s zonder spits proberen. Dreyer erbij voor Odgaard en veel posities wisselen, zo deed Cruijff t ook wel s, kunnen veel teams niet mee omgaan. Zeker bij uitwedstrijden op de counter lijkt me dat een doeltreffender oplossing dan huidige opstelling.
  • 24 Aug 2019 om 22:46
    Tóch zette Odgaard wel twee keer een speler één op één met de keeper.
  • 24 Aug 2019 om 22:43
    Ik heb me vermaakt en gefrustreed tegelijk. Hoe kunnen die ballen er niet inrollen????!!
  • 24 Aug 2019 om 22:41
    Zonde, twee punten laten liggen. Twente was niets bijzonders. Heerenveen slordig in de opbouw, maar we kwamen er mee weg. Aanvallend is het te mager. Odgaard onzeker, Ejuke te weinig teamspeler, Van Bergen ook niet doorslaggevend. Toch nog een sloot aan kansen. Maar helaas...
  • 24 Aug 2019 om 22:41
    Hahaha, onze spits. Dalgaard was weer goed hoor.
  • 24 Aug 2019 om 22:39
    Potver wat een kansen
zondag 27 oktober 2019
12:15
Bekijk agenda › Voorspel wedstrijd ›