Matchday | Heerenveen zónder Dreyer op jacht naar overwinning

( 84 reacties)
Matchday | Heerenveen zónder Dreyer op jacht naar overwinning

SC Heerenveen speelt zaterdagavond in eigen huis tegen FC Twente. De Friezen willen de redelijke competitiestart een positief vervolg geven tegen de promovendus. 

Anders Dreyer is nog niet speelgerechtigd. De huurling van Heerenveen is door vertraging in het papierwerk bij de Engelse voetbalbond nog niet in staat om vanavond in actie te komen. De Friezen huren Dreyer van Brighton & Hove Albion. 

Heerenveen gaat op jacht naar de tweede overwinning van het seizoen. In de eerste speelronde werd er met 0-4 gewonnen van Heracles Almelo. Een week later werd Feyenoord op 1-1 gehouden, vorige week verloor het elftal van Johnny Janssen met 2-0 van FC Emmen. 

Opstelling Heerenveen: Hahn; Floranus, Dresevic, Botman, Woudenberg, Bruijn, Faik, Kongolo, Ejuke, Odgaard, Van Bergen. 

Reacties ›
Om een reactie te plaatsen dien je in te loggen of te registreren, dit duurt maar 1 minuut!

  • 25 Aug 2019 om 10:13
    • Quote van 25 Aug 2019 om 03:57
      Hoeveel kansen hebben we dan weggegeven? We hebben na vier speelrondes al evenveel de 0 gehouden als vorig jaar in het hele seizoen. Hoezo verdedigend zwak?
    Voor de rust hebben we echt wel kansen weggegeven. We hebben geluk gehad dat Twente niet de cadeautjes van onze slordige passing en of opbouw heeft afgestraft. Dat zal een beter elftal dan FC Twente zeker wel doen. Twente deed overigens hetzelfde. Het was een wonder dat het met rust 0-0 was. De nul vandaag was meer geluk dan wijsheid. Al met al verdienden wij op basis van de tweede helft de overwinning. Gebrek aan scorend vermogen op het veld en op de bank kan ons nog wel eens gaan opbreken dit seizoen.
  • 25 Aug 2019 om 03:57
    • Quote van 24 Aug 2019 om 21:47
      Dus verdedigend is het gewoon zwak. En dat zie ik zelfs op mijn Ziggo app in Kroatië. Je kunt de bal wel snel naar voren willen spelen, alleen de kans dat je hem heel snel weer kwijt raakt is heel erg groot. Hierdoor leg je weer extra druk op je verdediging. Kunst is om onder hun voorste druk uit te spelen. Dat doe je door een extra man op het middenveld te creëren. We hebben verdedigend geen goeie voetballers. Dus is dat ongekend moeilijk met deze kwaliteiten in deze groep. Disbalans in de selectie!
    Hoeveel kansen hebben we dan weggegeven? We hebben na vier speelrondes al evenveel de 0 gehouden als vorig jaar in het hele seizoen. Hoezo verdedigend zwak?
  • 25 Aug 2019 om 03:56
    • Quote van 24 Aug 2019 om 21:46
      Ik denk dat we met dit elftal nog veel meer wedstrijden als tegen Emmen gaan zien. In die zin denk ik niet dat het een incident is geweest. Ik draai het om en vermoed dat ‘Heracles’ een incident is geweest. Ik beargumenteer er alleen maar bij waarom ik dat denk. Ik schat dit Heerenveen nog niet zo hoog in dat dat van vorig jaar ‘in the long run’. Het is nog jonger en grilliger dan afgelopen seizoen, wat logisch is gezien het gebrek aan wedstrijdervaring van de spelers die er op het veld staan. Dat er meer ‘energie’ in zit dan afgelopen jaar zie ik ook, maar stabiel vind ik het nog allerminst.
    Als Heerenveen die kansen gewoon maakt zoals tegen Heracles, dan win je hier ook met minimaal dezelfde cijfers hoor. Het is toch een totaal ander Heerenveen dan vorig jaar? Alleen al het eindeloos rondspelen achterin is vele malen minder. Natuurlijk gaat er enorm veel fout, maar dat is ook logisch als je meer risico in je passes legt, al zaten er nu ook echt domme ballen tussen. Maar ik ben al veel meer vermaakt vanavond dan in de meeste wedstrijden vorig jaar.
  • 25 Aug 2019 om 03:55
    • Quote van 25 Aug 2019 om 00:05
      Wanneer je de eerste helft zo slordig bent met passen en gepruts daardoor zoveel kansen weg geeft en in zijn geheel een stuk of acht goede kansen mist dan mag je dat matig noemen. Als als is het veel bij je. Als we goed waren hadden gewoon gewonnen. Waren we dus niet. Matig wel.
    Zoveel kansen hebben we toch niet weggegeven? Eén schot op doel van Twente. We brachten onszelf onnodig in de problemen inderdaad, maar tot enorme kansen heeft dat nauwelijks geleid.
  • 25 Aug 2019 om 00:05
    • Quote van 24 Aug 2019 om 22:49
      Matig? Als Heerenveen wat beter was met afwerken had het al 2-0 gestaan. Zou er geen kritiek te horen zijn. Alleen als ze van achteruit de bal willen passen dan gaat het fout. Moeten ze niet doen, gewoon counteren met van Bergen, Ejuke en Bruijn als hij erin staat.

      Ze zetten tenminste druk zoals het betaamt.
    Wanneer je de eerste helft zo slordig bent met passen en gepruts daardoor zoveel kansen weg geeft en in zijn geheel een stuk of acht goede kansen mist dan mag je dat matig noemen. Als als is het veel bij je. Als we goed waren hadden gewoon gewonnen. Waren we dus niet. Matig wel.
  • 25 Aug 2019 om 00:00
    • Quote van 24 Aug 2019 om 23:09
      Wat een domme reactie weer. Kan je merken dat jouw iq niet zo hoog is.. Beetje verwijzen naar een site, als bewijs dat jij gelijk hebt.. Ik zou zeggen lees voetbalprimeur.nl eens. Die geven mij gelijk..

      Met andere woorden, het is een kwestie van subjectiviteit... Jouw site beweert dat het net zo goed 5-5 had kunnen zijn. Probleem voor die site is dat men niet beiden 5 keer op goal geschoten heeft.

    Bij een andere mening gelijk iemand beledigen over zijn iq. Zo onnodig deze poging om Alexander te proberen te kwetsen. Hoop dat de beheerder hier gaat in ingrijpen.
  • 24 Aug 2019 om 23:40
    • Quote van 24 Aug 2019 om 23:19
      Doe eens rustig man....
    Ik ben heel rustig hoor. No problem.
  • 24 Aug 2019 om 23:19
    • Quote van 24 Aug 2019 om 23:14
      Echt ik zou gaan slapen als ik jou was. Wat een domme reactie op mijn iq. Ken je mijn iq test? Of probeer je het in te in te schatten. Probeer het nog eens. En lees nog eens even terug wat ik na de 1e helft schreef. En als je denkt mensen te moeten bashen, zou ik gauw naar een ander forum gaan. Respect ken je dat?
    Doe eens rustig man....
  • 24 Aug 2019 om 23:19
    • Quote van 24 Aug 2019 om 22:59
      Hehe, alsof ik op jouw commentaar zit te wachten Alex... Het is een feit dat Heerenveen kansen genoeg gecreëerd heeft. En dat als Heerenveen met 2-0 gewonnen had was dat verdiend geweest. De enige kansen die Twente heeft gehad kwam door slecht opbouwend spel van Heerenveen. Vandaar dat ik hoop dat ze dat opbouwend gedoe achterwege laten. Je hebt twee snelle flankspelers, maak daar gebruik van. In plaats van middenvelders of centrale verdedigers aan te spelen als ze onder druk staan...

      Echt, mensen die hier een slechte match in zagen hebben gewoon geen verstand van voetbal. En als je Odgaard vandaag slecht vond spelen heb je er ook geen verstand van. Gaf een aantal mooi passjes, hield de bal bij zich. Alleen in de afronding was het slecht. Door gebrek aan vertrouwen. Maar dat is logisch als je nog niet gescoord hebt. Zelfs Dolberg scoort niet zonder vertrouwen.
    Odgaard met de rug naar de goal leverde twee kansen op. Odgaard met de neus naar de goal is echt zeer matig. Roze bril of niet. Van Bergen te druistig vandaag, ejuke keurige wedstrijd, faik onzichtbaar, kongolo uitstekend, Bruijn had er twee moeten maken, floranus 2e helft uitstekend, van rhijn betrouwbaar en dresevic en botman opbouwend te vaak verkeerde keuzes. Al met al twee verloren punten. Qua sfeer, beleving en spelopvatting is het echt beter dan vorig jaar. Wat we missen is een killer. De buitenposities zijn goes bezet, achterin ook. Hamstra moet aan de bak met een creatieve middenvelder en een spits
  • 24 Aug 2019 om 23:15
    • Quote van 24 Aug 2019 om 23:10
      Ik heb gewoon een leuke pot gezien!Inzet, strijd, plezier, kansen!
      Nog ff een week trainen op het op goal schieten en niet de bal achterin heen er weer spelen en het gaat nog leuk(er) worden!Nu alweer zin in volgende week!
    Precies!! Op naar Fortuna!!
  • 24 Aug 2019 om 23:14
    • Quote van 24 Aug 2019 om 23:09
      Wat een domme reactie weer. Kan je merken dat jouw iq niet zo hoog is.. Beetje verwijzen naar een site, als bewijs dat jij gelijk hebt.. Ik zou zeggen lees voetbalprimeur.nl eens. Die geven mij gelijk..

      Met andere woorden, het is een kwestie van subjectiviteit... Jouw site beweert dat het net zo goed 5-5 had kunnen zijn. Probleem voor die site is dat men niet beiden 5 keer op goal geschoten heeft.

    Echt ik zou gaan slapen als ik jou was. Wat een domme reactie op mijn iq. Ken je mijn iq test? Of probeer je het in te in te schatten. Probeer het nog eens. En lees nog eens even terug wat ik na de 1e helft schreef. En als je denkt mensen te moeten bashen, zou ik gauw naar een ander forum gaan. Respect ken je dat?
  • 24 Aug 2019 om 23:10
    Ik heb gewoon een leuke pot gezien!Inzet, strijd, plezier, kansen!
    Nog ff een week trainen op het op goal schieten en niet de bal achterin heen er weer spelen en het gaat nog leuk(er) worden!Nu alweer zin in volgende week!
  • 24 Aug 2019 om 23:09
    • Quote van 24 Aug 2019 om 23:06
      Lees ook even het verslag op fcupdate.nl en lees dan nog even mijn eerdere post. Ik snap dat je met een blauwe bril kijkt, dat mag uiteraard. Helaas raaskalk er ook nog termen uit dat we counter voetbal moeten spelen. Maar jij hebt verstand van voetbal, dat dan wel weer.
    Wat een domme reactie weer. Kan je merken dat jouw iq niet zo hoog is.. Beetje verwijzen naar een site, als bewijs dat jij gelijk hebt.. Ik zou zeggen lees voetbalprimeur.nl eens. Die geven mij gelijk..

    Met andere woorden, het is een kwestie van subjectiviteit... Jouw site beweert dat het net zo goed 5-5 had kunnen zijn. Probleem voor die site is dat men niet beiden 5 keer op goal geschoten heeft.

  • 24 Aug 2019 om 23:06
    • Quote van 24 Aug 2019 om 22:59
      Hehe, alsof ik op jouw commentaar zit te wachten Alex... Het is een feit dat Heerenveen kansen genoeg gecreëerd heeft. En dat als Heerenveen met 2-0 gewonnen had was dat verdiend geweest. De enige kansen die Twente heeft gehad kwam door slecht opbouwend spel van Heerenveen. Vandaar dat ik hoop dat ze dat opbouwend gedoe achterwege laten. Je hebt twee snelle flankspelers, maak daar gebruik van. In plaats van middenvelders of centrale verdedigers aan te spelen als ze onder druk staan...

      Echt, mensen die hier een slechte match in zagen hebben gewoon geen verstand van voetbal. En als je Odgaard vandaag slecht vond spelen heb je er ook geen verstand van. Gaf een aantal mooi passjes, hield de bal bij zich. Alleen in de afronding was het slecht. Door gebrek aan vertrouwen. Maar dat is logisch als je nog niet gescoord hebt. Zelfs Dolberg scoort niet zonder vertrouwen.
    Lees ook even het verslag op fcupdate.nl en lees dan nog even mijn eerdere post. Ik snap dat je met een blauwe bril kijkt, dat mag uiteraard. Helaas raaskalk er ook nog termen uit dat we counter voetbal moeten spelen. Maar jij hebt verstand van voetbal, dat dan wel weer.
  • 24 Aug 2019 om 23:00
    • Quote van 24 Aug 2019 om 22:57
      Nee, jij hebt er verstand van. Hou toch op man. Jij jouw mening, en wij de onze.
    Wij? Jij bedoel je?
    Of verschuil je je achter anderen?
  • 24 Aug 2019 om 22:59
    • Quote van 24 Aug 2019 om 22:52
      En jij zegt tegen anderen dat ze geen verstand van voetballen hebben. Ik zou zeggen, laat je in vervolg iets minder negatief uit tegen anderen op het forum. Gelukkig ben jij geen trainer. Man, man.
    Hehe, alsof ik op jouw commentaar zit te wachten Alex... Het is een feit dat Heerenveen kansen genoeg gecreëerd heeft. En dat als Heerenveen met 2-0 gewonnen had was dat verdiend geweest. De enige kansen die Twente heeft gehad kwam door slecht opbouwend spel van Heerenveen. Vandaar dat ik hoop dat ze dat opbouwend gedoe achterwege laten. Je hebt twee snelle flankspelers, maak daar gebruik van. In plaats van middenvelders of centrale verdedigers aan te spelen als ze onder druk staan...

    Echt, mensen die hier een slechte match in zagen hebben gewoon geen verstand van voetbal. En als je Odgaard vandaag slecht vond spelen heb je er ook geen verstand van. Gaf een aantal mooi passjes, hield de bal bij zich. Alleen in de afronding was het slecht. Door gebrek aan vertrouwen. Maar dat is logisch als je nog niet gescoord hebt. Zelfs Dolberg scoort niet zonder vertrouwen.
  • 24 Aug 2019 om 22:57
    • Quote van 24 Aug 2019 om 22:53
      Welke wedstrijd heb jij zitten kijken zeg? In de tweede helft legde Odgaard een aantal ballen pal klaar voor Bruyn en voor van Bergen. Dat zij die niet afwerkten kan Odgaard niks aan doen?
      Door hem incapabel te noemen laat je weer eens zien er weinig tot geen verstand van te hebben.
      net zoals mensen die dit een matige wedstrijd noemden. Die kijken te veel naar Barca of zo. Voor heerenveen hebben ze heel goed gespeeld. Aanvallende speelstijl, druk zetten op de verdediging van Twente, voetballend zag het er gewoon goed uit. En van Bergen bleef maar gaan, dat viel me op. Net als Ejuke.

    Nee, jij hebt er verstand van. Hou toch op man. Jij jouw mening, en wij de onze.
  • 24 Aug 2019 om 22:53
    • Quote van 24 Aug 2019 om 22:37
      Kwaliteitgebrek is het. Er zijn er te weinig die t wel kunnen. Ejuke. Van Bergen. Bruijn bij vlagen. Botman achterin. Dan houdt het wel op. De rest is jong en druistig. Met Odgaard als meest incapabele opnieuw deze wedstrijd. Floranus is in ieder geval niet de slechtste meer op het veld. Zegt veel.
    Welke wedstrijd heb jij zitten kijken zeg? In de tweede helft legde Odgaard een aantal ballen pal klaar voor Bruyn en voor van Bergen. Dat zij die niet afwerkten kan Odgaard niks aan doen?
    Door hem incapabel te noemen laat je weer eens zien er weinig tot geen verstand van te hebben.
    net zoals mensen die dit een matige wedstrijd noemden. Die kijken te veel naar Barca of zo. Voor heerenveen hebben ze heel goed gespeeld. Aanvallende speelstijl, druk zetten op de verdediging van Twente, voetballend zag het er gewoon goed uit. En van Bergen bleef maar gaan, dat viel me op. Net als Ejuke.

  • 24 Aug 2019 om 22:52
    • Quote van 24 Aug 2019 om 22:49
      Matig? Als Heerenveen wat beter was met afwerken had het al 2-0 gestaan. Zou er geen kritiek te horen zijn. Alleen als ze van achteruit de bal willen passen dan gaat het fout. Moeten ze niet doen, gewoon counteren met van Bergen, Ejuke en Bruijn als hij erin staat.

      Ze zetten tenminste druk zoals het betaamt.
    En jij zegt tegen anderen dat ze geen verstand van voetballen hebben. Ik zou zeggen, laat je in vervolg iets minder negatief uit tegen anderen op het forum. Gelukkig ben jij geen trainer. Man, man.
  • 24 Aug 2019 om 22:51
    • Quote van 24 Aug 2019 om 22:43
      Odgaard kunnen we voorzichtig al wel af gaan schrijven. Ik hoor steeds: hij is nog zoekende. Snap ik niet zo. Ik zie een gemankeerde voetballer. Te weinig techniek in de kleine ruimte. Balbehandeling ver ondermaats. Geen snelheid. Geen slim positiekiezen ofzo. Gewoon matig. Gewoon ‘Dalgaard-niveau’. Toch?
    Als Van Bergen in de eerste helft scoort en Bruin in de 2e helft staat hij gewoon op 2 assists. Voor de rest in veel van zijn acties ongelukkig, maar ik vind het nog te vroeg om hem al af te schrijven
  • 24 Aug 2019 om 22:49
    • Quote van 24 Aug 2019 om 22:26
      Tussen willen en kunnen zit nog een wereld van verschil bij ons clubbie. Echt ontzettend matig vanavond. D,r moet toch echt wel wat kwaliteit bijgehaald worden.
    Matig? Als Heerenveen wat beter was met afwerken had het al 2-0 gestaan. Zou er geen kritiek te horen zijn. Alleen als ze van achteruit de bal willen passen dan gaat het fout. Moeten ze niet doen, gewoon counteren met van Bergen, Ejuke en Bruijn als hij erin staat.

    Ze zetten tenminste druk zoals het betaamt.
  • 24 Aug 2019 om 22:48
    • Quote van 24 Aug 2019 om 22:44
      Inzet, strijdplan, beleving prima. We missen toch echt de spits...
    Scorende middenvelder nr 10.
  • 24 Aug 2019 om 22:48
    • Quote van 24 Aug 2019 om 22:43
      Odgaard kunnen we voorzichtig al wel af gaan schrijven. Ik hoor steeds: hij is nog zoekende. Snap ik niet zo. Ik zie een gemankeerde voetballer. Te weinig techniek in de kleine ruimte. Balbehandeling ver ondermaats. Geen snelheid. Geen slim positiekiezen ofzo. Gewoon matig. Gewoon ‘Dalgaard-niveau’. Toch?
    Je ziet soms.wel glimpen van kwaliteit. Maar niet stabiel ofzo. Laten we hopen dat het er nog uitkomt maar een andere spits is wel echt nodig.
  • 24 Aug 2019 om 22:44
    • Quote van 24 Aug 2019 om 22:42
      Naar welke wedstrijd heb jij zitten kijken dan Reinier? Legio kansen gecreëerd, kneiter hard gewerkt! Wat verwacht je nog meer, buiten dat ze er in moeten? Kom op! Dikke pluim voor het vertoonde spel, met meer spanning op de tribune gezeten dan het gehele vorige seizoen!
    Inzet, strijdplan, beleving prima. We missen toch echt de spits...
  • 24 Aug 2019 om 22:43
    • Quote van 24 Aug 2019 om 22:39
      Eens
    Odgaard kunnen we voorzichtig al wel af gaan schrijven. Ik hoor steeds: hij is nog zoekende. Snap ik niet zo. Ik zie een gemankeerde voetballer. Te weinig techniek in de kleine ruimte. Balbehandeling ver ondermaats. Geen snelheid. Geen slim positiekiezen ofzo. Gewoon matig. Gewoon ‘Dalgaard-niveau’. Toch?
  • 24 Aug 2019 om 22:42
    • Quote van 24 Aug 2019 om 22:26
      Tussen willen en kunnen zit nog een wereld van verschil bij ons clubbie. Echt ontzettend matig vanavond. D,r moet toch echt wel wat kwaliteit bijgehaald worden.
    Naar welke wedstrijd heb jij zitten kijken dan Reinier? Legio kansen gecreëerd, kneiter hard gewerkt! Wat verwacht je nog meer, buiten dat ze er in moeten? Kom op! Dikke pluim voor het vertoonde spel, met meer spanning op de tribune gezeten dan het gehele vorige seizoen!
  • 24 Aug 2019 om 22:41
    Ach, aangezien beide teams niet beter kunnen, toch wel een terechte uitslag. Hoe hard onze Johnny ook zijn best doet, Hamstra moet echt deze week ballen tonen en gaan voor kwaliteit. Gelul over geen geld slaat echt nergens op, rendement moet je kopen. Laat de leiding van de club maar eens daadkrachtig zijn en es een keer een hoofdsponsor regelen.. Het was vanavond echt ontzettend matig.
  • 24 Aug 2019 om 22:39
    • Quote van 24 Aug 2019 om 22:39
      Als je Woudenberg op Floranus zijn plek zet en een nieuwe spits haalt is het al wat beter. Dan kan je met Dreyer en vd Heide voorin nog wat nieuw elan brengen. Nu wilde Odgaard té graag scoren waardoor hij kansen van Kongolo en vd Heide afpakt..
    Eens
  • 24 Aug 2019 om 22:39
    Buitink, dessers, dalmau waren niet haalbaar. Odgaard is niet de spits die wij nodig hebben. Laat voetballend te weinig zien. Benieuwd wat hier nog bij komt. Vejnovic van az? Toch nog buitink?
  • 24 Aug 2019 om 22:39
    • Quote van 24 Aug 2019 om 22:37
      Kwaliteitgebrek is het. Er zijn er te weinig die t wel kunnen. Ejuke. Van Bergen. Bruijn bij vlagen. Botman achterin. Dan houdt het wel op. De rest is jong en druistig. Met Odgaard als meest incapabele opnieuw deze wedstrijd. Floranus is in ieder geval niet de slechtste meer op het veld. Zegt veel.
    Als je Woudenberg op Floranus zijn plek zet en een nieuwe spits haalt is het al wat beter. Dan kan je met Dreyer en vd Heide voorin nog wat nieuw elan brengen. Nu wilde Odgaard té graag scoren waardoor hij kansen van Kongolo en vd Heide afpakt..
  • 24 Aug 2019 om 22:37
    • Quote van 24 Aug 2019 om 22:34
      Wat een frustrerende pot. Het is al een stuk minder stroperig dan vorig seizoen en ze werken zich allemaal een slag in de rondte. Maar ze willen vooral voorin té graag en het is allemaal veel te gehaast.
    Kwaliteitgebrek is het. Er zijn er te weinig die t wel kunnen. Ejuke. Van Bergen. Bruijn bij vlagen. Botman achterin. Dan houdt het wel op. De rest is jong en druistig. Met Odgaard als meest incapabele opnieuw deze wedstrijd. Floranus is in ieder geval niet de slechtste meer op het veld. Zegt veel.
  • 24 Aug 2019 om 22:34
    Wat een frustrerende pot. Het is al een stuk minder stroperig dan vorig seizoen en ze werken zich allemaal een slag in de rondte. Maar ze willen vooral voorin té graag en het is allemaal veel te gehaast.
  • 24 Aug 2019 om 22:33
    Odgard, Odgard, Odgard of eigenlijk moet ik zeggen Hamstra, Hamstra, Hamstra.
  • 24 Aug 2019 om 22:32
    • Quote van 24 Aug 2019 om 22:31
      Odgaard is echt geen aanwinst tot nu toe.. flink op achteruit gegaan in vergelijking met Lammers.
    Je wint de understatement-award van deze week. Gefeliciteerd!
  • 24 Aug 2019 om 22:31
    Odgaard is echt geen aanwinst tot nu toe.. flink op achteruit gegaan in vergelijking met Lammers.
  • 24 Aug 2019 om 22:26
    Tussen willen en kunnen zit nog een wereld van verschil bij ons clubbie. Echt ontzettend matig vanavond. D,r moet toch echt wel wat kwaliteit bijgehaald worden.
  • 24 Aug 2019 om 22:19
    • Quote van 24 Aug 2019 om 22:18
      Bier halen?
    Haha die is beter, laten we staan.
  • 24 Aug 2019 om 22:18
    • Quote van 24 Aug 2019 om 22:16
      2 woorden, 9 letters
    Bier halen?
  • 24 Aug 2019 om 22:17
    • Quote van 24 Aug 2019 om 22:13
      Gaat moeilijk vanuit Griekenland ;-)
    Moet je 1 of andere Russische stream zoeken. Versta je dr niks van. Scheelt weer ergernis. ;-)
  • 24 Aug 2019 om 22:16
    2 woorden, 9 letters
  • 24 Aug 2019 om 22:15
    Tjonge jonge, eerst van de week maar even trainen op afwerking. Wat een missers allemaal. Hoe moeilijk kan het nou zijn om als profvoetballer tussen de palen te schieten.
  • 24 Aug 2019 om 22:13
    • Quote van 24 Aug 2019 om 22:09
      Zit in het stadion. Daar heb je er geen last van...
    Gaat moeilijk vanuit Griekenland ;-)
  • 24 Aug 2019 om 22:09
    • Quote van 24 Aug 2019 om 22:03
      Zijn er meer mensen die zich storen aan deze commentator? Alleen maar cynisch en negatief.
    Zit in het stadion. Daar heb je er geen last van...
  • 24 Aug 2019 om 22:03
    Zijn er meer mensen die zich storen aan deze commentator? Alleen maar cynisch en negatief.
  • 24 Aug 2019 om 22:00
    Floranus er maar uit halen. Nog liever met 10 man dan met hem, jezus... over 10 man gesproken; deed Kongolo ook niet heel slim
  • 24 Aug 2019 om 21:55
    Afstraffen die maffia
  • 24 Aug 2019 om 21:49
    Zozo Van Rhijn. Woudenberg geblesseerd?
  • 24 Aug 2019 om 21:47
    • Quote van 24 Aug 2019 om 21:45
      Bruijn komt te kort als de afstanden groot zijn of veel in duels komt. Voetballend gewoon ijzersterk. En Kongolo is gewoon ongelofelijk compleet. Als hij zo doorgaat is hij volgend jaar voor 8+ miljoen vertrokken. Als hij die laksheid uit zijn spel haalt echt een topper in wording.
    Ik hoop het met je mee, maar ik vermoed dat hij nog wat seizoen nodig heeft om dat te bereiken.
  • 24 Aug 2019 om 21:47
    • Quote van 24 Aug 2019 om 21:39
      Wat heb jij toch weinig verstand van voetbal zeg. Emmen was wel een incident. Het enige probleem is nu dat ze achterin teveel de bal rondspelen met foute passes als gevolg. Ze moeten nog sneller naar voren spelen, van Bergen is op de brommer, Bruin komt er goed bij, goede nummer 10. En zelfs Odgaard speelt heel aardig. In het begin wat onwennig, maar draagt nu goed bij aan het spel. Balvast, mooie steekpasses. Alleen nog even een goal maken, dan is hij ook los.

      Alleen achterin is het wel erg broos. Dus die bal zo snel mogelijk voorin krijgen en je wint gewoon van dit Twente. Vond dat mensen alhier Twente wel erg ophemelden. Alsof ze een Utrecht of AZ waren. Terwijl ze tegen PSV ook enorm opgehemeld werden door de media. Twee schoten op goal van Twente tegenover 25 van PSV spreken anders.
    Dus verdedigend is het gewoon zwak. En dat zie ik zelfs op mijn Ziggo app in Kroatië. Je kunt de bal wel snel naar voren willen spelen, alleen de kans dat je hem heel snel weer kwijt raakt is heel erg groot. Hierdoor leg je weer extra druk op je verdediging. Kunst is om onder hun voorste druk uit te spelen. Dat doe je door een extra man op het middenveld te creëren. We hebben verdedigend geen goeie voetballers. Dus is dat ongekend moeilijk met deze kwaliteiten in deze groep. Disbalans in de selectie!
  • 24 Aug 2019 om 21:46
    • Quote van 24 Aug 2019 om 21:39
      Wat heb jij toch weinig verstand van voetbal zeg. Emmen was wel een incident. Het enige probleem is nu dat ze achterin teveel de bal rondspelen met foute passes als gevolg. Ze moeten nog sneller naar voren spelen, van Bergen is op de brommer, Bruin komt er goed bij, goede nummer 10. En zelfs Odgaard speelt heel aardig. In het begin wat onwennig, maar draagt nu goed bij aan het spel. Balvast, mooie steekpasses. Alleen nog even een goal maken, dan is hij ook los.

      Alleen achterin is het wel erg broos. Dus die bal zo snel mogelijk voorin krijgen en je wint gewoon van dit Twente. Vond dat mensen alhier Twente wel erg ophemelden. Alsof ze een Utrecht of AZ waren. Terwijl ze tegen PSV ook enorm opgehemeld werden door de media. Twee schoten op goal van Twente tegenover 25 van PSV spreken anders.
    Ik denk dat we met dit elftal nog veel meer wedstrijden als tegen Emmen gaan zien. In die zin denk ik niet dat het een incident is geweest. Ik draai het om en vermoed dat ‘Heracles’ een incident is geweest. Ik beargumenteer er alleen maar bij waarom ik dat denk. Ik schat dit Heerenveen nog niet zo hoog in dat dat van vorig jaar ‘in the long run’. Het is nog jonger en grilliger dan afgelopen seizoen, wat logisch is gezien het gebrek aan wedstrijdervaring van de spelers die er op het veld staan. Dat er meer ‘energie’ in zit dan afgelopen jaar zie ik ook, maar stabiel vind ik het nog allerminst.
  • 24 Aug 2019 om 21:45
    • Quote van 24 Aug 2019 om 21:40
      Ik zeg niet dat Bruijn een slechte speler is. Ik zeg wel dat het vorig jaar geen basisspelers waren en dat ze dat nu wel zijn, zonder dat ze ineens significant beter zijn geworden vooralsnog. Het is dus logisch dat we er niet op vooruit zijn gegaan ten opzichte van afgelopen jaar. In Kongolo zie ik het niet nee. Veel te druistig. Te weinig technisch vermogen, dus te weinig voetbal.
    Bruijn komt te kort als de afstanden groot zijn of veel in duels komt. Voetballend gewoon ijzersterk. En Kongolo is gewoon ongelofelijk compleet. Als hij zo doorgaat is hij volgend jaar voor 8+ miljoen vertrokken. Als hij die laksheid uit zijn spel haalt echt een topper in wording.
  • 24 Aug 2019 om 21:43
    • Quote van 24 Aug 2019 om 21:37
      Wat een onzin. Als jij de dynamiek van Bruijn en Kongolo niet ziet ben je echt blind. Die Kongolo is echt een fantastische speler. Wat een loopvermogen en diepgang. Bruijn is aanvallend ook erg gevaarlijke, durft vuile meters te maken en heeft een geweldige versnelling.
    En tel daarbij op dat Odgaard heeft laten zien een prima aanspeelpunt te zijn, zowel bij Heracles als nu tegen Twente. Alleen tegen bepaalde tegenstanders heeft Odgaard een mindere dag, en als hij dan ook nog niet scoort is het niet veel. Maar ben benieuwd wie de spits gaat zijn na 31 augustus.
    Als Odgaard vandaag scoort dan zal hij wat relaxter worden en nog meer bijdragen aan het spel van Heerenveen, daar ben ik wel van overtuigd.
  • 24 Aug 2019 om 21:42
    • Quote van 24 Aug 2019 om 21:40
      Ik zeg niet dat Bruijn een slechte speler is. Ik zeg wel dat het vorig jaar geen basisspelers waren en dat ze dat nu wel zijn, zonder dat ze ineens significant beter zijn geworden vooralsnog. Het is dus logisch dat we er niet op vooruit zijn gegaan ten opzichte van afgelopen jaar. In Kongolo zie ik het niet nee. Veel te druistig. Te weinig technisch vermogen, dus te weinig voetbal.
    Vorig jaar hadden we Thorsby, die was voetballend een stuk minder dan Kongolo. Dus in dat opzich zijn we er wel op vooruit gegaan. Thorsby speelde vaak wat volwassener, maar had ook veel meer ervaring.
  • 24 Aug 2019 om 21:40
    • Quote van 24 Aug 2019 om 21:37
      Eerste twintig minuten waren anders niet om aan te zien. Fijn dat ie zich weer wat weet te herpakken. Ik vind het desondanks geen basismateriaal, daar ondergrens nog altijd veel te laag.
    Eerste 20min was het van iedereen super slordig achterin. Logisch dat zo'n jonge dan in paniek raakt. Heb wel vertrouwen in hem, geef hem nog maar paar wedstrijden het vertrouwen.
  • 24 Aug 2019 om 21:40
    • Quote van 24 Aug 2019 om 21:37
      Wat een onzin. Als jij de dynamiek van Bruijn en Kongolo niet ziet ben je echt blind. Die Kongolo is echt een fantastische speler. Wat een loopvermogen en diepgang. Bruijn is aanvallend ook erg gevaarlijke, durft vuile meters te maken en heeft een geweldige versnelling.
    Ik zeg niet dat Bruijn een slechte speler is. Ik zeg wel dat het vorig jaar geen basisspelers waren en dat ze dat nu wel zijn, zonder dat ze ineens significant beter zijn geworden vooralsnog. Het is dus logisch dat we er niet op vooruit zijn gegaan ten opzichte van afgelopen jaar. In Kongolo zie ik het niet nee. Veel te druistig. Te weinig technisch vermogen, dus te weinig voetbal.
  • 24 Aug 2019 om 21:39
    • Quote van 24 Aug 2019 om 21:23
      We hebben de kansen gehad, maar laten tegelijkertijd ook zien dat ‘Emmen’ geen incident was. ‘Heracles’ uitgezonderd is het nog amper veel beter dan vorig seizoen. Kan ook niet als je ziet dat spelers als Kongolo, Floranus en Bruijn ineens basisspelers zijn overigens. En als dan blijkt dat we er in de spits enorm op achteruit zijn gegaan is de optelsom ook snel gemaakt.
    Wat heb jij toch weinig verstand van voetbal zeg. Emmen was wel een incident. Het enige probleem is nu dat ze achterin teveel de bal rondspelen met foute passes als gevolg. Ze moeten nog sneller naar voren spelen, van Bergen is op de brommer, Bruin komt er goed bij, goede nummer 10. En zelfs Odgaard speelt heel aardig. In het begin wat onwennig, maar draagt nu goed bij aan het spel. Balvast, mooie steekpasses. Alleen nog even een goal maken, dan is hij ook los.

    Alleen achterin is het wel erg broos. Dus die bal zo snel mogelijk voorin krijgen en je wint gewoon van dit Twente. Vond dat mensen alhier Twente wel erg ophemelden. Alsof ze een Utrecht of AZ waren. Terwijl ze tegen PSV ook enorm opgehemeld werden door de media. Twee schoten op goal van Twente tegenover 25 van PSV spreken anders.
  • 24 Aug 2019 om 21:39
    • Quote van 24 Aug 2019 om 21:34
      Is er geen var??
    Tuurlijk wel maar waarvoor wilde je de VAR dan?
  • 24 Aug 2019 om 21:37
    • Quote van 24 Aug 2019 om 21:32
      Vind Kongolo niet slecht spelen btw..
    Eerste twintig minuten waren anders niet om aan te zien. Fijn dat ie zich weer wat weet te herpakken. Ik vind het desondanks geen basismateriaal, daar ondergrens nog altijd veel te laag.
  • 24 Aug 2019 om 21:37
    • Quote van 24 Aug 2019 om 21:34
      Is er geen var??
    Jawel, maar ook niet nodig gehad?
  • 24 Aug 2019 om 21:37
    • Quote van 24 Aug 2019 om 21:23
      We hebben de kansen gehad, maar laten tegelijkertijd ook zien dat ‘Emmen’ geen incident was. ‘Heracles’ uitgezonderd is het nog amper veel beter dan vorig seizoen. Kan ook niet als je ziet dat spelers als Kongolo, Floranus en Bruijn ineens basisspelers zijn overigens. En als dan blijkt dat we er in de spits enorm op achteruit zijn gegaan is de optelsom ook snel gemaakt.
    Wat een onzin. Als jij de dynamiek van Bruijn en Kongolo niet ziet ben je echt blind. Die Kongolo is echt een fantastische speler. Wat een loopvermogen en diepgang. Bruijn is aanvallend ook erg gevaarlijke, durft vuile meters te maken en heeft een geweldige versnelling.
  • 24 Aug 2019 om 21:34
    Is er geen var??
  • 24 Aug 2019 om 21:32
    • Quote van 24 Aug 2019 om 21:23
      We hebben de kansen gehad, maar laten tegelijkertijd ook zien dat ‘Emmen’ geen incident was. ‘Heracles’ uitgezonderd is het nog amper veel beter dan vorig seizoen. Kan ook niet als je ziet dat spelers als Kongolo, Floranus en Bruijn ineens basisspelers zijn overigens. En als dan blijkt dat we er in de spits enorm op achteruit zijn gegaan is de optelsom ook snel gemaakt.
    Vind Kongolo niet slecht spelen btw..
  • 24 Aug 2019 om 21:30
    Wat een mooi Schot van Dresevic. Jammer.
  • 24 Aug 2019 om 21:27
    • Quote van 24 Aug 2019 om 20:50
      Maar was dit een verbetering of?
    Duurt een fractie langer voordat ie 'groen' geeft, maar verder wel een verbetering.
    Sowieso bij papieren tickets! En nu dus ook digitale mogelijkheden.
  • 24 Aug 2019 om 21:25
    • Quote van 24 Aug 2019 om 20:43
      ‘t vreten? Serieus?
    Autocorrectje...
    Maar idd, culinair hoogstandje is 't niet.
    Spul ligt minimaal een half uur in zo'n warmhoudbak...
  • 24 Aug 2019 om 21:23
    We hebben de kansen gehad, maar laten tegelijkertijd ook zien dat ‘Emmen’ geen incident was. ‘Heracles’ uitgezonderd is het nog amper veel beter dan vorig seizoen. Kan ook niet als je ziet dat spelers als Kongolo, Floranus en Bruijn ineens basisspelers zijn overigens. En als dan blijkt dat we er in de spits enorm op achteruit zijn gegaan is de optelsom ook snel gemaakt.
  • 24 Aug 2019 om 21:18
    Potverdorie, die bal moet er gewoon in. Goaltje mag toch zo wel eens vallen.
  • 24 Aug 2019 om 21:13
    • Quote van 24 Aug 2019 om 21:12
      Odgaard is nog niet zo’n gekke transfer geweest van Hamstra, hoor. Het wordt er nu een stuk makkelijker op om een nieuwe spits te vinden die een basisplaats kan afdwingen en de huurspeler op de bank houdt. In het kader van het voorkomen van kapitaalvernietiging.
    Agree, alleen die spits vinden en halen blijkt een hele klus te zijn voor Hamstra.
  • 24 Aug 2019 om 21:12
    Odgaard is nog niet zo’n gekke transfer geweest van Hamstra, hoor. Het wordt er nu een stuk makkelijker op om een nieuwe spits te vinden die een basisplaats kan afdwingen en de huurspeler op de bank houdt. In het kader van het voorkomen van kapitaalvernietiging.
  • 24 Aug 2019 om 21:10
    • Quote van 24 Aug 2019 om 21:09
      Oh oh oh Odgaard hij ver kan je missen
    Wat, een, prutser, is, dat, zeg. Twee linker schoenen aan
  • 24 Aug 2019 om 21:09
    Oh oh oh Odgaard hij ver kan je missen
  • 24 Aug 2019 om 21:06
    Wanneer komt die verdedigende middenvelder? Kongolo opstellen is je reinste zelfmoord. Die kan bikkelen, maar voetballen is er niet bij hoor. Fout op fout.
  • 24 Aug 2019 om 20:53
    Wanneer komt die spits?
  • 24 Aug 2019 om 20:53
    • Quote van 24 Aug 2019 om 20:38
      Onder 't mom "kleine dingen tellen ook";De nieuwe handscanners!!Muziek bij beide hoeken op Noord!Papieren bakjes bij 't vreten onder Oost!
      Nu nog ff een leuke pot, vechtersmentaliteit bij de spelers én 3 punten!Hoppa!
    Had het idee dat ik langer in de rij stond dan voorheen. Of het is nog wennen in het gebruik of ze hebben er nog niet genoeg.
  • 24 Aug 2019 om 20:51
    • Quote van 24 Aug 2019 om 20:44
      Noem jij het een culinaire hap?
    Ach, zo gaat het dus nog steeds in de schoolkantines.
  • 24 Aug 2019 om 20:50
    • Quote van 24 Aug 2019 om 20:45
      Ja, bij de hoek oost/noord hadden ze handscanners om de kaarten te scannen.
      De scanners op de palen waren buiten werking.
    Maar was dit een verbetering of?
  • 24 Aug 2019 om 20:45
    • Quote van 24 Aug 2019 om 20:40
      Handscanners?
    Ja, bij de hoek oost/noord hadden ze handscanners om de kaarten te scannen.
    De scanners op de palen waren buiten werking.
  • 24 Aug 2019 om 20:44
    • Quote van 24 Aug 2019 om 20:43
      ‘t vreten? Serieus?
    Noem jij het een culinaire hap?
  • 24 Aug 2019 om 20:43
    • Quote van 24 Aug 2019 om 20:38
      Onder 't mom "kleine dingen tellen ook";De nieuwe handscanners!!Muziek bij beide hoeken op Noord!Papieren bakjes bij 't vreten onder Oost!
      Nu nog ff een leuke pot, vechtersmentaliteit bij de spelers én 3 punten!Hoppa!
    ‘t vreten? Serieus?
  • 24 Aug 2019 om 20:40
    • Quote van 24 Aug 2019 om 20:38
      Onder 't mom "kleine dingen tellen ook";De nieuwe handscanners!!Muziek bij beide hoeken op Noord!Papieren bakjes bij 't vreten onder Oost!
      Nu nog ff een leuke pot, vechtersmentaliteit bij de spelers én 3 punten!Hoppa!
    Handscanners?
  • 24 Aug 2019 om 20:38
    Onder 't mom "kleine dingen tellen ook";De nieuwe handscanners!!Muziek bij beide hoeken op Noord!Papieren bakjes bij 't vreten onder Oost!
    Nu nog ff een leuke pot, vechtersmentaliteit bij de spelers én 3 punten!Hoppa!
  • 24 Aug 2019 om 20:26
    jammer, had wel zin om hem te zien spelen.
  • 24 Aug 2019 om 20:21
    Jammer dit weer. Zonder hem moeten ook kunnen winnen van Twente. Iedereen is fit, goed getraind zegt Johnny, dus niets ligt een mooie voetbalavond in de weg. Op naar hopelijk 3 punten en een aantrekkelijke wedstrijd. Ik heb er zin in!
  • 24 Aug 2019 om 20:04
    Vreemd, ik dacht dat ie mee zou doen. Dat stomme papierwerk ook.
zondag 22 september 2019
12:15
Bekijk agenda › Voorspel wedstrijd ›