Bruijn maakt indruk: ''Ik ben nu al ongelooflijk trots op Jordy''

( 35 reacties)
Bruijn maakt indruk: ''Ik ben nu al ongelooflijk trots op Jordy''

Gery Vink is vol lof over de ontwikkeling die Jordy Bruijn heeft doorgemaakt. Hij werkte in het verleden bij Ajax samen met de middenvelder, die dit seizoen onder trainer Johnny Jansen het vertrouwen krijgt bij SC Heerenveen. 

"Ik ben nu al ongelooflijk trots op Jordy", legt hij uit in gesprek met Voetbal International. "Hij heeft de betrekkelijkheid van het voetbal heel intens meegemaakt. Hij moet er nu gewoon van genieten dat hij zover is gekomen, dat hij het profvoetbal heeft gehaald en een Eredivisie-speler is", aldus Vink.

"Iedere week als hij een vol stadion binnenloopt, moet hij genieten", vervolgt hij enthousiast. "Hij verrast me overigens wel. Vroeger was hij niet zo beweeglijk, ik had nooit verwacht dat hij het zo goed zou doen als linksbuiten, maar hij is duidelijk sneller geworden. Toch zie ik ook nog de Jordy uit de Ajax-jeugd, met zijn branie en ook het gif in zijn spel", besluit Vink over de 23-jarige Amsterdammer. 

Reacties ›
Om een reactie te plaatsen dien je in te loggen of te registreren, dit duurt maar 1 minuut!

  • 23 Aug 2019 om 11:46
    Anders dreyer naar Heerenveen wel huur waarschijnlijk
  • 23 Aug 2019 om 11:19
    • Quote van 23 Aug 2019 om 07:17
      Kijk even op az.nl
    En? Ik zie nog altijd geen echte 10
  • 23 Aug 2019 om 11:19
    Kan me vooratellen dat Jansen gek wordt. Als het niet loopt dan heeft hij geen wisselmogelijkheden. Dat kan echt niet. Er moeten sowieso 3 spelers bij. Lukt dat Hamstra niet, dan krijgt hij een dikke onvoldoende.
  • 23 Aug 2019 om 10:34
    • Quote van 23 Aug 2019 om 09:20
      Waar zit je aan te denken dan,

      Spelers als Marko Vejinovi?? Ik weet niet of ik daar helemala de polonaise voor ga lopen.
    Geen idee eerlijk gezegd. Maar dat soort spelers zouden het denk ik moeten zijn. Echter is de transfermarkt nog tot en met volgende week maandag open. Dus hij heeft nog even.
  • 23 Aug 2019 om 10:15
    • Quote van 23 Aug 2019 om 10:05
      Waarschijnlijk blijft het maar bij 1 versterking.
    Ja..
  • 23 Aug 2019 om 10:05
    • Quote van 23 Aug 2019 om 09:34
      Waarschijnlijk komen er volgende week nog 3 spelers bij.
    Waarschijnlijk blijft het maar bij 1 versterking.
  • 23 Aug 2019 om 09:52
    • Quote van 23 Aug 2019 om 08:45
      Het duurt wel erg lang. Laatste weekje nog drie spelers erbij. Als dat maar niet spelers gaan worden die het allemaal net niet zijn doordat we simpelweg overal te laat zijn geweest. Ben erg benieuwd hoe het zich gaat ontwikkelen.
    Ik ben ook erg benieuwd. Fingers crossed dat we volgende week rond deze tijd 3 punten en hopelijk ook 3 spelers rijker zijn!
  • 23 Aug 2019 om 09:51
    • Quote van 23 Aug 2019 om 08:23
      Straks last minute transfersen dan ook nog huur ..bedankt Hamstra. Je weet dat je in periode tot 31 augustus niet op vakantie kunt.. Werk aan de winkel.
    De beste spelers die Hamstra haalde kwamen vlak voor het sluiten van de markt, dus hoe meer spelers hij de laatste week haalt hoe beter ;).

    Hoezo mag hij niet op vakantie? Als hij scout zit hij soms toch ook in het buitenland? Dan laat hij alle andere dossiers toch ook niet liggen?

    Zolang hij niet in een tentje in de uitgestrekte bossen van Canada zit, ga ik er van uit dat hij gewoon over wifi en gsm connectie beschikt. Veel van zijn taken zijn niet plaatsgebonden volgens mij.
  • 23 Aug 2019 om 09:48
    • Quote van 23 Aug 2019 om 09:34
      Waarschijnlijk komen er volgende week nog 3 spelers bij.
    "waarschijnlijk" is het woord van deze transferperiode.
  • 23 Aug 2019 om 09:34
    Waarschijnlijk komen er volgende week nog 3 spelers bij.
  • 23 Aug 2019 om 09:29
    Lijkt vandaag ook niks bij te komen, dan krijgen we volgende week bijna elke dag een nieuwe speler (3/4 stuks). Wordt een leuke en spannende week, zin in! Hamstra army lets go!
  • 23 Aug 2019 om 09:20
    • Quote van 23 Aug 2019 om 08:55
      Waarschijnlijk zullen dat dus spelers zijn die nu of nog strijden voor EL of nu buiten de selectie van de club vallen na een paar wedstrijden.
    Waar zit je aan te denken dan,

    Spelers als Marko Vejinovi?? Ik weet niet of ik daar helemala de polonaise voor ga lopen.
  • 23 Aug 2019 om 08:55
    Waarschijnlijk zullen dat dus spelers zijn die nu of nog strijden voor EL of nu buiten de selectie van de club vallen na een paar wedstrijden.
  • 23 Aug 2019 om 08:45
    Het duurt wel erg lang. Laatste weekje nog drie spelers erbij. Als dat maar niet spelers gaan worden die het allemaal net niet zijn doordat we simpelweg overal te laat zijn geweest. Ben erg benieuwd hoe het zich gaat ontwikkelen.
  • 23 Aug 2019 om 08:42
    • Quote van 23 Aug 2019 om 08:23
      Straks last minute transfersen dan ook nog huur ..bedankt Hamstra. Je weet dat je in periode tot 31 augustus niet op vakantie kunt.. Werk aan de winkel.
    Ik begin hem wel te knijpen inderdaad. Het duurt maar en duurt maar. Als er niks bij komt, of er worden 2 huis tuin en keuken voetballers gehaald, dan moet CR hamstra ontslaan.
  • 23 Aug 2019 om 08:23
    Straks last minute transfersen dan ook nog huur ..bedankt Hamstra. Je weet dat je in periode tot 31 augustus niet op vakantie kunt.. Werk aan de winkel.
  • 23 Aug 2019 om 07:17
    • Quote van 23 Aug 2019 om 00:07
      Wou je dan met 3 controleurs spelen ofzo? Ze hebben geen aanvallende middenvelder.
    Kijk even op az.nl
  • 23 Aug 2019 om 07:17
    • Quote van 23 Aug 2019 om 00:07
      Wou je dan met 3 controleurs spelen ofzo? Ze hebben geen aanvallende middenvelder.
    Kijk even op az.nl
  • 23 Aug 2019 om 02:11
    • Quote van 22 Aug 2019 om 17:46
      Gerry Koning had vast fitter geweest;)
    Vroeger was alles beter... ;-)
  • 23 Aug 2019 om 00:07
    • Quote van 22 Aug 2019 om 23:41
      En Clasie op de bank? Kom aub met goede argumenten
    Wou je dan met 3 controleurs spelen ofzo? Ze hebben geen aanvallende middenvelder.
  • 22 Aug 2019 om 23:41
    • Quote van 22 Aug 2019 om 23:39
      Ze spelen nu met een linksback op de 10........ Koopmeiners, Clasie, Midtsjö zijn allemaal controleurs. Reijnders en Veijnovic zijn al afgeschreven voor zover ik weet. Dan blijft Goudmijn over maar die is er blijkbaar nog niet klaar voor. Koopmeiners/Ramselaar/Midtsjö en Idrissi/Boadu/Stengs ervoor. Svensson/Sugawara op rechtsback en Ouwejan/Wijndal op linksback. Bizot is ook een prima keeper. Dan missen ze alleen goeie centrale verdedigers.
    En Clasie op de bank? Kom aub met goede argumenten
  • 22 Aug 2019 om 23:39
    • Quote van 22 Aug 2019 om 23:10
      Az en Utrecht hebben een bomvol middenveld. Ter illustratie: clasie zit gewoon op de bank bij az.
    Ze spelen nu met een linksback op de 10........ Koopmeiners, Clasie, Midtsjö zijn allemaal controleurs. Reijnders en Veijnovic zijn al afgeschreven voor zover ik weet. Dan blijft Goudmijn over maar die is er blijkbaar nog niet klaar voor. Koopmeiners/Ramselaar/Midtsjö en Idrissi/Boadu/Stengs ervoor. Svensson/Sugawara op rechtsback en Ouwejan/Wijndal op linksback. Bizot is ook een prima keeper. Dan missen ze alleen goeie centrale verdedigers.
  • 22 Aug 2019 om 23:10
    • Quote van 22 Aug 2019 om 18:56
      Ramselaar komt.niet naar Heerenveen en twijfelt tussen AZ en Utrecht. AZ zou nu beste papieren hebben met oog op Europeze groepsfase. Maar hij schijnt weinig vertrouwen te hebben aan Slot.
    Az en Utrecht hebben een bomvol middenveld. Ter illustratie: clasie zit gewoon op de bank bij az.
  • 22 Aug 2019 om 21:28
    • Quote van 22 Aug 2019 om 17:24
      Off: El Jebli kunnen we ook afgeschrijven van ons lijstje, die is op weg naar de zandbak.
    Mooi.
  • 22 Aug 2019 om 20:40
    • Quote van 22 Aug 2019 om 17:46
      Gerry Koning had vast fitter geweest;)
    Gerry Koning dat waren nog een tijden
  • 22 Aug 2019 om 20:33
    • Quote van 22 Aug 2019 om 20:25
      Nooit van gehoord!...Hoe kan dat nou ?
    Ik bedoel dat het een speler zal worden waarvan wij nog nooit gehoord hebben. Of iig die wij nog niet genoemd hebben. Tuurlijk ken ik Susic.
  • 22 Aug 2019 om 20:25
    • Quote van 22 Aug 2019 om 19:35
      Dan maar Susic. Hopen dat hij begin volgende week wordt gepresenteerd. Alhoewel het wel een speler zal worden waar wij nog nooit van hebben gehoord haha.
    Nooit van gehoord!...Hoe kan dat nou ?
  • 22 Aug 2019 om 19:35
    • Quote van 22 Aug 2019 om 18:56
      Ramselaar komt.niet naar Heerenveen en twijfelt tussen AZ en Utrecht. AZ zou nu beste papieren hebben met oog op Europeze groepsfase. Maar hij schijnt weinig vertrouwen te hebben aan Slot.
    Dan maar Susic. Hopen dat hij begin volgende week wordt gepresenteerd. Alhoewel het wel een speler zal worden waar wij nog nooit van hebben gehoord haha.
  • 22 Aug 2019 om 18:56
    Ramselaar komt.niet naar Heerenveen en twijfelt tussen AZ en Utrecht. AZ zou nu beste papieren hebben met oog op Europeze groepsfase. Maar hij schijnt weinig vertrouwen te hebben aan Slot.
  • 22 Aug 2019 om 17:46
    • Quote van 22 Aug 2019 om 17:42
      Ja, na de transfer van de lang niet wedstrijdfitte van Rhijn zou dat inderdaad naadloos aansluiten op de eisen die Gerry dan kennelijk aan nieuwe spelers stelt.
    Gerry Koning had vast fitter geweest;)
  • 22 Aug 2019 om 17:45
    • Quote van 22 Aug 2019 om 17:43
      Bron?
    https://www.voetbalprimeur.nl/nieuws/892098/-el-jebli-mondeling-akkoord-smaakmaker-onderweg-naar-saudi-arabi-.html
  • 22 Aug 2019 om 17:43
    • Quote van 22 Aug 2019 om 17:24
      Off: El Jebli kunnen we ook afgeschrijven van ons lijstje, die is op weg naar de zandbak.
    Bron?
  • 22 Aug 2019 om 17:42
    • Quote van 22 Aug 2019 om 17:30
      Kan me ook niet voorstellen dat Hamstra hiermee bezig was.Eerder geloof ik het Susic gerucht.
    Ja, na de transfer van de lang niet wedstrijdfitte van Rhijn zou dat inderdaad naadloos aansluiten op de eisen die Gerry dan kennelijk aan nieuwe spelers stelt.
  • 22 Aug 2019 om 17:30
    Kan me ook niet voorstellen dat Hamstra hiermee bezig was.Eerder geloof ik het Susic gerucht.
  • 22 Aug 2019 om 17:24
    Off: El Jebli kunnen we ook afgeschrijven van ons lijstje, die is op weg naar de zandbak.
zaterdag 19 oktober 2019
18:30
Bekijk agenda › Voorspel wedstrijd ›