Van den Boomen legt uit: ''Zou graag nog een stap willen maken''

( 7 reacties)
Van den Boomen legt uit: ''Zou graag nog een stap willen maken''

Branco van den Boomen is niet van plan om zijn contract bij FC Eindhoven te verlengen, zo laat de Keuken Kampioen Divisie-club weten via de officiële kanalen. De voormalig SC Heerenveen-middenvelder heeft een verbeterd contractvoorstel voor meerdere jaren afgewezen. 

"Ik ben blij met het vertrouwen vanuit de club, maar ik zou graag nog een stap willen maken", legt hij uit op de website van zijn werkgever. "Als het niet mocht lukken blijf ik me volledig inzetten voor de Blauw-Witten", benadrukt Van den Boomen. Technisch manager Marc Scheepers betreurt het besluit. 

"Branco is een topspeler, die wil je niet zomaar kwijt", reageert hij. "We hebben een voorstel bij Branco en zijn zaakwaarnemer neergelegd, met dit aanbod hebben we onze nek voor hem uitgestoken. We moeten zijn keuze om niet te verlengen respecteren. Hij heeft de wens uitgesproken om een stap hogerop te willen spelen, dat is zijn goed recht", besluit de bestuurder realistisch. 

Reacties ›
Om een reactie te plaatsen dien je in te loggen of te registreren, dit duurt maar 1 minuut!

  • 20 Aug 2019 om 20:46
    Ach, we gaan zien waar Gerry nog mee komt. Nog 2 spelers en bij verhuur/vertrek van Mihajlovic nog 3. Worden leuke 2 weken (nouja, hopelijk).
  • 20 Aug 2019 om 20:43
    • Quote van 20 Aug 2019 om 20:39
      De vraag was: waarom heeft hij het niet gered. Nu lijkt hij een betere speler dan toen.
    Kennelijk zijn daar twijfels over bij veel Eredvisie clubs anders was hij toch wel opgepikt zou je zeggen.
  • 20 Aug 2019 om 20:39
    De vraag was: waarom heeft hij het niet gered. Nu lijkt hij een betere speler dan toen.
  • 20 Aug 2019 om 20:02
    • Quote van 20 Aug 2019 om 19:06
      Tebweinig dynamiek, explosiviteit, loopvermogen, verdedigend werd het ook kwetsbaar met hem. Daat kwam het op neer.
    Dat was toen. Het gaat om het heden!
  • 20 Aug 2019 om 19:06
    • Quote van 20 Aug 2019 om 18:28
      Geef die jonge nog eens een kans ik ben er van overtuigd dat hij slaagt,ik ben 1 van de weinige die het nooit gesnapt heeft waarom hij het niet eerder heeft gered bij Heerenveen.
    Tebweinig dynamiek, explosiviteit, loopvermogen, verdedigend werd het ook kwetsbaar met hem. Daat kwam het op neer.
  • 20 Aug 2019 om 18:30
    Van den Boomen heeft, nadat hij is teruggegaan naar Eindhoven, een prima ontwikkeling doorgemaakt, maar ik betwijfel ten zeerste of hij het ziet zitten om hier voor de breedte (opnieuw) binnen te komen. Los daarvan denk ik dat hij absoluut z'n waarde zou hebben in dit elftal, ook omdat het een sterke vent is, die wel één en ander zou kunnen forceren in een wedstrijd, mocht dat nodig zijn.
  • 20 Aug 2019 om 18:28
    Geef die jonge nog eens een kans ik ben er van overtuigd dat hij slaagt,ik ben 1 van de weinige die het nooit gesnapt heeft waarom hij het niet eerder heeft gered bij Heerenveen.
zaterdag 19 oktober 2019
18:30
Bekijk agenda › Voorspel wedstrijd ›