VIDEO | Trefzekere Odgaard helpt Jong Denemarken aan ruime zege Botman met Oranje O20 nipt onderuit tegen Frankrijk Interlandcarrière lonkt voor Hahn: ''Hij zou op doel mogen staan'' Van den Berg terug in Heerenveen: ''We helpen graag oud-spelers'' De Jong droomt van Friese Derby: ''Mijn gevoel zit er niet vaak naast''

GroenLeven: ''Een substantieel aanbod gedaan voor drie jaar''

( 210 reacties)
GroenLeven: ''Een substantieel aanbod gedaan voor drie jaar''

GroenLeven heeft vandaag tekst en uitleg gegeven over de breuk met SC Heerenveen, zo bericht Omrop Fryslân. Het zonnepanelenbedrijf laat weten dat er een gebrek aan 'wederzijdse verliefdheid' is tussen beide partijen. 

"Ondanks de gebeurtenissen in het verleden heeft GroenLeven altijd de intentie gehad om sponsor te blijven van SC Heerenveen. De club ligt GroenLeven aan het hart en zij vindt het belangrijk om de club in onrustige tijden te blijven steunen."

"GroenLeven voelt die verantwoordelijkheid", benadrukt men. "Om deze reden is GroenLeven, na het aflopen van het hoofdsponsorschap, in gesprek gegaan met de club hoe een vervolg te geven aan het sponsorschap", blikt GroenLeven terug.

"Daaruit is een substantieel aanbod gedaan voor drie jaar, waarmee GroenLeven één van de grootste sponsoren van SC Heerenveen zou blijven. Doordat de club de beslissing over dit voorstel meerdere malen bleef uitstellen, mistte GroenLeven de wederzijdse verliefdheid die nodig is om samen de toekomst in te gaan", besluit men teleurgesteld.

Reacties ›
Om een reactie te plaatsen dien je in te loggen of te registreren, dit duurt maar 1 minuut!

  • 20 Aug 2019 om 19:44
    • Quote van 20 Aug 2019 om 17:33
      Ook niet in de periode Veenstra?

      Wat betreft je laatste punt: "De tribunes lopen leeg, sponsoren vertrekken in grote getale, prestaties worden minder, en de club is steeds maar weer negatief in het nieuws"
      Je daar zorgen over maken had jaren geleden al moeten beginnen, want dat speelt al jaren. Om daar nu opeens een punt van te maken is makkelijk te scoren..
    Wat een belachelijke reactie. Hij uit zijn zorgen. Het loopt al jaren niet goed. Je blijft zo lang mogelijk positief, maar dat stopt een keer, zolang het zo door gaat. Hij zegt dat zijn zorgen niet eerder zo hoog zijn geweest. Makkelijk scoren? Weet je wie makkelijk scoort?....juist, Cees!
  • 20 Aug 2019 om 19:23
    • Quote van 20 Aug 2019 om 18:51
      Waarschijnlijk zakelijke seizoenkaarten bij op geteld, waardoor het lijkt dat er meer seizoenkaarten zijn verkocht ;-)
    Neem aan dat dat wel naar buiten zou worden gebracht door anderen als dat zo is.
  • 20 Aug 2019 om 19:01
    • Quote van 20 Aug 2019 om 18:51
      Waarschijnlijk zakelijke seizoenkaarten bij op geteld, waardoor het lijkt dat er meer seizoenkaarten zijn verkocht ;-)
    Dit moet bijna wel, beeldvorming.
  • 20 Aug 2019 om 19:01
    • Quote van 20 Aug 2019 om 18:01
      Als we dan toch twitteraccounts promoten. Is @heerenveenstats een leuk account om te volgen. Zij Verzamelen en bundelen statistieken rondom wedstrijden van sc Heerenveen. Wat af en toe leuke inzichten geeft. Aanrader!
    Klopt! Leuke stats zijn dat. Alleen kunnen statistieken ook bedriegen. Odgaard had aardige passingscores, maar daar hoort balverlies vanwege een verkeerde aanname of omdat hij de bal niet goed afschermt niet bij.

    Net als percentages in de passing. Obligate breedteballetjes kan iedereen geven en gelden toch als succesvolle pass.
  • 20 Aug 2019 om 18:51
    • Quote van 20 Aug 2019 om 17:37
      Het aantal seizoenskaarthouders stijgt juist weer !
    Waarschijnlijk zakelijke seizoenkaarten bij op geteld, waardoor het lijkt dat er meer seizoenkaarten zijn verkocht ;-)
  • 20 Aug 2019 om 18:36
    Manmanman, weer 200+ reacties. GroenLeven haalt er op deze manier nog meer uit door niet te sponsoren dan door wel als sponsor aan te blijven met al deze aandacht. Wat een gezeik allemaal weer zonder dat iemand hier ook maar de details kent en puur op aannames reageert l.
  • 20 Aug 2019 om 18:28
    • Quote van 20 Aug 2019 om 18:25
      Dat heb ik niet. Maar geloof dat hij veel info haalt van www.tussendelinies.nl
    Er is ook veel data te koop, bv https://www.optasports.com/services/data-feeds/ Dat gaat natuurlijk wel wat ver voor een hobby, maar het is er wel!
  • 20 Aug 2019 om 18:25
    • Quote van 20 Aug 2019 om 18:14
      Bedankt ! Ik heb het toegevoegd. Opvallende namen zijn toch Dresevic en Floranus die hoog scoren met passing. Weet je ook wie het is die dit bijhoudt ? Het is op hobbybasis staat erbij, maar het is wel veel werk lijkt me.
    Dat heb ik niet. Maar geloof dat hij veel info haalt van www.tussendelinies.nl
  • 20 Aug 2019 om 18:23
    • Quote van 20 Aug 2019 om 17:50
      Voor diegenen die zijn geïnteresseerd in geruchten omtrent spelers en nieuwe spelers. SecondSCH op twitter stelt te weten dat er inmiddels een vervanger voor Mihailovic op het oog is maar daarmee verder nog niet wordt onderhandeld.Ook is er vorige week een transfer op het laatste moment niet doorgegaan (omdat de speler toch niet wilde op het laatste moment) vandaar de onduidelijkheid om een spelerspresentatie. Misschien ging dit om Kadioglu.
    Is dat die gast die zei dat Djuricic en Vetlesen zouden komen maar niet kwamen en van de komst van Van Rhijn had hij geen flauw idee? Zeggen dat de club Mihaljovic wil verkopen is geen nieuws. Moet toch niet gekker worden dit.
  • 20 Aug 2019 om 18:22
    • Quote van 20 Aug 2019 om 18:14
      Bedankt ! Ik heb het toegevoegd. Opvallende namen zijn toch Dresevic en Floranus die hoog scoren met passing. Weet je ook wie het is die dit bijhoudt ? Het is op hobbybasis staat erbij, maar het is wel veel werk lijkt me.
    Vraag me überhaupt af hoe je zoiets zou moeten bijhouden als hobbyist.
  • 20 Aug 2019 om 18:14
    • Quote van 20 Aug 2019 om 18:01
      Als we dan toch twitteraccounts promoten. Is @heerenveenstats een leuk account om te volgen. Zij Verzamelen en bundelen statistieken rondom wedstrijden van sc Heerenveen. Wat af en toe leuke inzichten geeft. Aanrader!
    Bedankt ! Ik heb het toegevoegd. Opvallende namen zijn toch Dresevic en Floranus die hoog scoren met passing. Weet je ook wie het is die dit bijhoudt ? Het is op hobbybasis staat erbij, maar het is wel veel werk lijkt me.
  • 20 Aug 2019 om 18:04
    En dit is betrouwbaar want? SecondSCH veroorzaakt veel discussie hier, zeker de laatste dagen omdat die username zou zijn overgenomen nadat het oorspronkelijke account (plotseling) is opgeheven. Dat zou natuurlijk kunnen; maar de betrouwbaarheid van de eerdere berichten was ook niet erg groot. Dus nu hier nog een extra laag van onduidelijkheid inbrengen door vage twitter berichten te posten lijkt niet verstandig.
  • 20 Aug 2019 om 18:01
    Als we dan toch twitteraccounts promoten. Is @heerenveenstats een leuk account om te volgen. Zij Verzamelen en bundelen statistieken rondom wedstrijden van sc Heerenveen. Wat af en toe leuke inzichten geeft. Aanrader!
  • 20 Aug 2019 om 17:50
    Voor diegenen die zijn geïnteresseerd in geruchten omtrent spelers en nieuwe spelers. SecondSCH op twitter stelt te weten dat er inmiddels een vervanger voor Mihailovic op het oog is maar daarmee verder nog niet wordt onderhandeld.Ook is er vorige week een transfer op het laatste moment niet doorgegaan (omdat de speler toch niet wilde op het laatste moment) vandaar de onduidelijkheid om een spelerspresentatie. Misschien ging dit om Kadioglu.
  • 20 Aug 2019 om 17:42
    • Quote van 20 Aug 2019 om 17:35
      Zo is het maar net. De club na het Eisenga tijdperk weer op de rit krijgen is verrekte lastig. Gelukkig heeft Roozemond de steun van alle stakeholders binnen de club anders was hij geen AD geworden. Met zijn allen de schouders eronder ! Alle negatieve beeldvorming van Mackan maar vergeten, daar schiet je toch niets mee op.
    Ik weet niet hoor, maar er zijn er hier meer... Lekker makkelijk joh, die zoals de wind is waait mijn vestje mentaliteit. Veel plezier daar nog mee.
  • 20 Aug 2019 om 17:41
    • Quote van 20 Aug 2019 om 16:52
      Ik geloof niet dat ik mij in bijna 35 jaar clubliefde grotere zorgen heb gemaakt over mijn club dan op heden. Heerenveen wordt inmiddels vooral geleid door zakenlieden, die het goed proberen te doen. Voor hun eigen ego. Een club als de onze leiden betekent hard zijn op zaken, maar zacht op de inhoud. Daarmee bedoel ik gevoel voor normen, waarden, tradities en emoties. Gewoon doen, recht voor zijn raap en zelfkritisch. Fouten mogen er gemaakt worden, maar kom daar eerlijk voor uit. Riemer, als keiharde zakenman nam ook wel impopulaire maatregelen. Maar altijd wist hij de club in een positief beeld te houden. Met tact, charisma en vooral clubliefde. Dat mis ik nu. En ik kan er met de kop niet bij dat er fans(?) zijn die klakkeloos en kritiekloos achter een passant aanlopen zonder clubgevoel. Een man die ons voorliegt ('ik ben tijdelijk'), terwijl hij zichzelf op het pluche hees. Die clubmensen en sponsoren met een andere mening afserveert en ondertussen nog niks gepresteerd heeft. Ik hoop heel hard dat dit niet te lang duurt. Dat ook sponsoren zich gaan verenigen en roeren. Ja, dat levert nog meer onrust op en is zeker niet goed voor de club op korte termijn. Maar voor de lange termijn denk ik dat een voortzetting van de huidige situatie nog schadelijker is. Fans, sponsoren en medewerkers identificeren zich steeds minder met onze club. De tribunes lopen leeg, sponsoren vertrekken in grote getale, prestaties worden minder, en de club is steeds maar weer negatief in het nieuws. Zorgelijk.
    Op een mooie oprechte manier zonder te willen scoren verwoord je je zorgen, als fan, die velen hebben. Chapeau.
  • 20 Aug 2019 om 17:41
    • Quote van 20 Aug 2019 om 17:17
      Dan stond dat hier wel denk je ook niet?:)
    Met zoveel reacties had ik wel even de hoop maar helaas gaan ze alleen over bestuursperikelen.
  • 20 Aug 2019 om 17:39
    • Quote van 20 Aug 2019 om 17:17
      Ga je morgen wat anders doen Mackan ? Zo maar een vraag.
    Nog geen idee. En als ik het wel wist ging ik dat in ieder geval jou niet aan je neus hangen Ristretto.
  • 20 Aug 2019 om 17:39
    • Quote van 20 Aug 2019 om 17:37
      Het aantal seizoenskaarthouders stijgt juist weer !
    Ook dat :)
    En, wellicht op een paar zuurpruimen na, een vrolijkere verlengers vanwege de extraatjes!
  • 20 Aug 2019 om 17:39
    • Quote van 20 Aug 2019 om 17:16
      Is er nog transfernieuws?
    Als je info (geruchten) hierover wil kun je eventueel SecondSCH opzoeken op twitter. Daar gaat hij gelukkig gewoon verder. Jammer genoeg hier niet meer aanwezig. Het is hier ook veel te negatief, dus snap ik dat ook wel.
  • 20 Aug 2019 om 17:37
    • Quote van 20 Aug 2019 om 17:33
      Ook niet in de periode Veenstra?

      Wat betreft je laatste punt: "De tribunes lopen leeg, sponsoren vertrekken in grote getale, prestaties worden minder, en de club is steeds maar weer negatief in het nieuws"
      Je daar zorgen over maken had jaren geleden al moeten beginnen, want dat speelt al jaren. Om daar nu opeens een punt van te maken is makkelijk te scoren..
    Het aantal seizoenskaarthouders stijgt juist weer !
  • 20 Aug 2019 om 17:35
    • Quote van 20 Aug 2019 om 17:23
      We gaan het zien Mackan. Ik wil Roozemond pas afrekenen in december 2020. Dan wordt de jaarrekening van het seizoen 19-20 openbaar, een seizoen dat volledig onder leiding van Roozemond stond, en aan de hand daarvan wil ik conclusies trekken. Ik vind het te lastig om nu een oordeel te geven over cijfers die we via via horen of via een goed ingewijde vrijwilliger. Je wordt hier al snel in een kamp geduwt, mensen zullen mij hier ongetwijfeld als Pro-Roozemond zien, maar dat is absoluut niet het geval. Ik vind het alleen lastig om iemand af te rekenen op 4 maanden dienstverband.
    Zo is het maar net. De club na het Eisenga tijdperk weer op de rit krijgen is verrekte lastig. Gelukkig heeft Roozemond de steun van alle stakeholders binnen de club anders was hij geen AD geworden. Met zijn allen de schouders eronder ! Alle negatieve beeldvorming van Mackan maar vergeten, daar schiet je toch niets mee op.
  • 20 Aug 2019 om 17:33
    • Quote van 20 Aug 2019 om 16:52
      Ik geloof niet dat ik mij in bijna 35 jaar clubliefde grotere zorgen heb gemaakt over mijn club dan op heden. Heerenveen wordt inmiddels vooral geleid door zakenlieden, die het goed proberen te doen. Voor hun eigen ego. Een club als de onze leiden betekent hard zijn op zaken, maar zacht op de inhoud. Daarmee bedoel ik gevoel voor normen, waarden, tradities en emoties. Gewoon doen, recht voor zijn raap en zelfkritisch. Fouten mogen er gemaakt worden, maar kom daar eerlijk voor uit. Riemer, als keiharde zakenman nam ook wel impopulaire maatregelen. Maar altijd wist hij de club in een positief beeld te houden. Met tact, charisma en vooral clubliefde. Dat mis ik nu. En ik kan er met de kop niet bij dat er fans(?) zijn die klakkeloos en kritiekloos achter een passant aanlopen zonder clubgevoel. Een man die ons voorliegt ('ik ben tijdelijk'), terwijl hij zichzelf op het pluche hees. Die clubmensen en sponsoren met een andere mening afserveert en ondertussen nog niks gepresteerd heeft. Ik hoop heel hard dat dit niet te lang duurt. Dat ook sponsoren zich gaan verenigen en roeren. Ja, dat levert nog meer onrust op en is zeker niet goed voor de club op korte termijn. Maar voor de lange termijn denk ik dat een voortzetting van de huidige situatie nog schadelijker is. Fans, sponsoren en medewerkers identificeren zich steeds minder met onze club. De tribunes lopen leeg, sponsoren vertrekken in grote getale, prestaties worden minder, en de club is steeds maar weer negatief in het nieuws. Zorgelijk.
    Ook niet in de periode Veenstra?

    Wat betreft je laatste punt: "De tribunes lopen leeg, sponsoren vertrekken in grote getale, prestaties worden minder, en de club is steeds maar weer negatief in het nieuws"
    Je daar zorgen over maken had jaren geleden al moeten beginnen, want dat speelt al jaren. Om daar nu opeens een punt van te maken is makkelijk te scoren..
  • 20 Aug 2019 om 17:23
    • Quote van 20 Aug 2019 om 17:02
      1. Dan kan het begrotingstekort op dat moment onmogelijk 'aanzienlijk' minder zijn geweest zoals Cees beweerde. Sponsor aantallen liepen toen al behoorlijk terug. 5. Loslippigheid of grootspraak hou ik inderdaad niet van als je nog alles te bewijzen hebt. Als je daden kunt conformeren aan woorden heb ik er geen enkel probleem mee. Als je dat niet kunt heb ik er inderdaad een schijthekel aan. Zeker als je niets van je fails opsteekt.
    We gaan het zien Mackan. Ik wil Roozemond pas afrekenen in december 2020. Dan wordt de jaarrekening van het seizoen 19-20 openbaar, een seizoen dat volledig onder leiding van Roozemond stond, en aan de hand daarvan wil ik conclusies trekken. Ik vind het te lastig om nu een oordeel te geven over cijfers die we via via horen of via een goed ingewijde vrijwilliger. Je wordt hier al snel in een kamp geduwt, mensen zullen mij hier ongetwijfeld als Pro-Roozemond zien, maar dat is absoluut niet het geval. Ik vind het alleen lastig om iemand af te rekenen op 4 maanden dienstverband.
  • 20 Aug 2019 om 17:17
    Ga je morgen wat anders doen Mackan ? Zo maar een vraag.
  • 20 Aug 2019 om 17:17
    • Quote van 20 Aug 2019 om 17:16
      Is er nog transfernieuws?
    Dan stond dat hier wel denk je ook niet?:)
  • 20 Aug 2019 om 17:16
    Is er nog transfernieuws?
  • 20 Aug 2019 om 17:02
    • Quote van 20 Aug 2019 om 16:48
      1. Dat zal waarschijnlijk een jaarsalarisje zijn geweest. 2-3 ton? En volgens mij was in de periode van dat interview nog niet duidelijk dat wij nu al twee maanden zonder sponsor zouden zitten. Dus ja. Dan loopt het op. 2. Ik kan er ook niks anders van maken. 3. Oke, zal dan actueel zijn. Grote taak voor de nieuwe CCO. 4. Niet mee eens. Ik zou echt niet een betere kandidaat weten op dit moment. Roozemond heeft een aardige CV, en al zijn voorgangers hebben nou ook niet echt iets laten zien. 5. Roozemond is wat loslippig wat dat betreft, ik hou er wel van. Maar ik begrijp dat jij je er erg aan stoort.
    1. Dan kan het begrotingstekort op dat moment onmogelijk 'aanzienlijk' minder zijn geweest zoals Cees beweerde. Sponsor aantallen liepen toen al behoorlijk terug. 5. Loslippigheid of grootspraak hou ik inderdaad niet van als je nog alles te bewijzen hebt. Als je daden kunt conformeren aan woorden heb ik er geen enkel probleem mee. Als je dat niet kunt heb ik er inderdaad een schijthekel aan. Zeker als je niets van je fails opsteekt.
  • 20 Aug 2019 om 17:01
    • Quote van 20 Aug 2019 om 16:52
      Ik geloof niet dat ik mij in bijna 35 jaar clubliefde grotere zorgen heb gemaakt over mijn club dan op heden. Heerenveen wordt inmiddels vooral geleid door zakenlieden, die het goed proberen te doen. Voor hun eigen ego. Een club als de onze leiden betekent hard zijn op zaken, maar zacht op de inhoud. Daarmee bedoel ik gevoel voor normen, waarden, tradities en emoties. Gewoon doen, recht voor zijn raap en zelfkritisch. Fouten mogen er gemaakt worden, maar kom daar eerlijk voor uit. Riemer, als keiharde zakenman nam ook wel impopulaire maatregelen. Maar altijd wist hij de club in een positief beeld te houden. Met tact, charisma en vooral clubliefde. Dat mis ik nu. En ik kan er met de kop niet bij dat er fans(?) zijn die klakkeloos en kritiekloos achter een passant aanlopen zonder clubgevoel. Een man die ons voorliegt ('ik ben tijdelijk'), terwijl hij zichzelf op het pluche hees. Die clubmensen en sponsoren met een andere mening afserveert en ondertussen nog niks gepresteerd heeft. Ik hoop heel hard dat dit niet te lang duurt. Dat ook sponsoren zich gaan verenigen en roeren. Ja, dat levert nog meer onrust op en is zeker niet goed voor de club op korte termijn. Maar voor de lange termijn denk ik dat een voortzetting van de huidige situatie nog schadelijker is. Fans, sponsoren en medewerkers identificeren zich steeds minder met onze club. De tribunes lopen leeg, sponsoren vertrekken in grote getale, prestaties worden minder, en de club is steeds maar weer negatief in het nieuws. Zorgelijk.
    Dit is het dus precies. Mooi en goed verwoord.
  • 20 Aug 2019 om 17:01
    Wat Mackan68 en anderen schrijven daar ben ik het mee eens! Het is eeuwig jammer dat deze sponser zich terug trekt. Het was niet alleen maar een sponsor maar vooral zijn het Heerenveensupporters! Ondertussen is er geen hoofdsponsor in zicht.Ondanks alle mooie woorden van de Roozemond. Dit gaat zo niet goed komen met de club!
  • 20 Aug 2019 om 16:54
    • Quote van 20 Aug 2019 om 16:39
      Eens. Maar het kan ook prima dat die lijst niet heel accuraat is. Ik bedoel, het is een lijstje ergens op de website wat niet echt de hoogste prioriteit heeft imo. Ik begrijp dat Mackan er een hele studie van heeft gemaakt, dus ik geloof hem wel.
    Zo'n hele studie is dat niet hoor. Gewoon regelmatig de lijst kopiëren, plakken en opslaan in calc of excel. Als je lijsten naast elkaar legt kun je zelfs de vertrokken en nieuwe sponsoren er uit pikken. Alleen gaat me daar wat te veel tijd in zitten. Heb het wel met een paar bestanden gedaan.
  • 20 Aug 2019 om 16:52
    Ik geloof niet dat ik mij in bijna 35 jaar clubliefde grotere zorgen heb gemaakt over mijn club dan op heden. Heerenveen wordt inmiddels vooral geleid door zakenlieden, die het goed proberen te doen. Voor hun eigen ego. Een club als de onze leiden betekent hard zijn op zaken, maar zacht op de inhoud. Daarmee bedoel ik gevoel voor normen, waarden, tradities en emoties. Gewoon doen, recht voor zijn raap en zelfkritisch. Fouten mogen er gemaakt worden, maar kom daar eerlijk voor uit. Riemer, als keiharde zakenman nam ook wel impopulaire maatregelen. Maar altijd wist hij de club in een positief beeld te houden. Met tact, charisma en vooral clubliefde. Dat mis ik nu. En ik kan er met de kop niet bij dat er fans(?) zijn die klakkeloos en kritiekloos achter een passant aanlopen zonder clubgevoel. Een man die ons voorliegt ('ik ben tijdelijk'), terwijl hij zichzelf op het pluche hees. Die clubmensen en sponsoren met een andere mening afserveert en ondertussen nog niks gepresteerd heeft. Ik hoop heel hard dat dit niet te lang duurt. Dat ook sponsoren zich gaan verenigen en roeren. Ja, dat levert nog meer onrust op en is zeker niet goed voor de club op korte termijn. Maar voor de lange termijn denk ik dat een voortzetting van de huidige situatie nog schadelijker is. Fans, sponsoren en medewerkers identificeren zich steeds minder met onze club. De tribunes lopen leeg, sponsoren vertrekken in grote getale, prestaties worden minder, en de club is steeds maar weer negatief in het nieuws. Zorgelijk.
  • 20 Aug 2019 om 16:49
    • Quote van 20 Aug 2019 om 16:25
      Één ding weet ik zeker: Als Cees morgen weggestuurd zou worden zou niemand erom janken. Enige probleem is dat we dan én geen AD en geen CD hebben. En er zullen niet veel kandidaten in de rij staan.
    Ik denk het juist wel dat er dan veel mensen zullen janken. En de aanval om weet ik wat voor andere redenen inzetten op de mensen die nu ook de hoon over zich heen krijgen. Het is namelijk al een paar keer eerder gebeurd. En opvallend is dat niet nader te noemen (redelijk) nieuwe namen hier menen precies te weten hoe het allemaal zit, wat en door wie er iets gezegd is en wie anti of pro niet nader te noemen personen zouden zijn geweest. Als je de helft eens wist zou je je serieus bescheuren. FO is meer satire dan VI ooit zal worden. ;)
  • 20 Aug 2019 om 16:48
    • Quote van 20 Aug 2019 om 16:36
      1. Hoe groot was die afkoopsom? Binnen 3 maanden beweerde Cees namelijk al dat het begrotingstekort al behoorlijk was afgenomen en op dat moment was er over het hele sponsoring verhaal nog niets bekend. Er werd beweerd dat we het zonder problemen tot 2021 of 2022 (pin me niet vast op 1 jaar) uit konden zingen zonder mee rekenen van transfergelden. Vanwege punt 2 wordt er nu al geteerd op het transferpotje van deze zome. 2. Dat horen we al wekenlang. 3. Lijsten worden regelmatig bijgehouden valt op te maken door kleine of grotere variaties in aantallen. Zo is GroenLeven bijvoorbeeld al verwijderd als hoofdsponsor én businesspartner. 4. Doet verder niets af aan die situatie. Die stap geeft weer wat kennelijk de huidige normen en waarden zijn bij de club. 5. Er valt zo langzamerhand wel wat meer onder dit punt dan alleen de 1 juli. Maar dat lijstje ken je zo langzamerhand wel denk ik. Je bent geen autist neem ik aan.
    1. Dat zal waarschijnlijk een jaarsalarisje zijn geweest. 2-3 ton? En volgens mij was in de periode van dat interview nog niet duidelijk dat wij nu al twee maanden zonder sponsor zouden zitten. Dus ja. Dan loopt het op. 2. Ik kan er ook niks anders van maken. 3. Oke, zal dan actueel zijn. Grote taak voor de nieuwe CCO. 4. Niet mee eens. Ik zou echt niet een betere kandidaat weten op dit moment. Roozemond heeft een aardige CV, en al zijn voorgangers hebben nou ook niet echt iets laten zien. 5. Roozemond is wat loslippig wat dat betreft, ik hou er wel van. Maar ik begrijp dat jij je er erg aan stoort.
  • 20 Aug 2019 om 16:41
    • Quote van 20 Aug 2019 om 16:14
      Meestal heeft een organisatie redelijke grote voorraden van koffiebekertjes of afspraken met leveranciers die nog doorlopen. Pas als de voorraad op is en je contract is afgelopen kan je met de nieuwe maatregelen beginnen.
    Over de voorraad klinkt op zich plausibel. Al kun je je afvragen hoe groot die stockvoorraad daadwerkelijk is. Ik ga er niet vanuit dat er een specifiek plastic koffiebekertjes contract is wat uitgediend of afgekocht moet worden. Die worden waarschijnlijk net als andere voorraden besteld bij een supplier zoals bijvoorbeeld ActiFood.
  • 20 Aug 2019 om 16:39
    • Quote van 20 Aug 2019 om 16:32
      3) We mogen er van uit gaan dat publicaties van de club op haar eigen website kloppen en betrouwbaar zijn.
    Eens. Maar het kan ook prima dat die lijst niet heel accuraat is. Ik bedoel, het is een lijstje ergens op de website wat niet echt de hoogste prioriteit heeft imo. Ik begrijp dat Mackan er een hele studie van heeft gemaakt, dus ik geloof hem wel.
  • 20 Aug 2019 om 16:36
    • Quote van 20 Aug 2019 om 16:14
      1. Logisch. Eisenga heeft een afkoopsom meegehad + geen hoofdsponsor. Logisch dat het nu groter is. 2. Klopt, zal binnenkort wel komen. 3. Gebaseerd op een lijst op de website ja. Maar hoe actueel en accuraat is die? 4. Klopt. Dat kan je niet meer veranderen. 5. Niet zo autistisch vasthouden aan die 1 juli, kom op he.
    1. Hoe groot was die afkoopsom? Binnen 3 maanden beweerde Cees namelijk al dat het begrotingstekort al behoorlijk was afgenomen en op dat moment was er over het hele sponsoring verhaal nog niets bekend. Er werd beweerd dat we het zonder problemen tot 2021 of 2022 (pin me niet vast op 1 jaar) uit konden zingen zonder mee rekenen van transfergelden. Vanwege punt 2 wordt er nu al geteerd op het transferpotje van deze zome. 2. Dat horen we al wekenlang. 3. Lijsten worden regelmatig bijgehouden valt op te maken door kleine of grotere variaties in aantallen. Zo is GroenLeven bijvoorbeeld al verwijderd als hoofdsponsor én businesspartner. 4. Doet verder niets af aan die situatie. Die stap geeft weer wat kennelijk de huidige normen en waarden zijn bij de club. 5. Er valt zo langzamerhand wel wat meer onder dit punt dan alleen de 1 juli. Maar dat lijstje ken je zo langzamerhand wel denk ik. Je bent geen autist neem ik aan.
  • 20 Aug 2019 om 16:32
    • Quote van 20 Aug 2019 om 16:14
      1. Logisch. Eisenga heeft een afkoopsom meegehad + geen hoofdsponsor. Logisch dat het nu groter is. 2. Klopt, zal binnenkort wel komen. 3. Gebaseerd op een lijst op de website ja. Maar hoe actueel en accuraat is die? 4. Klopt. Dat kan je niet meer veranderen. 5. Niet zo autistisch vasthouden aan die 1 juli, kom op he.
    3) We mogen er van uit gaan dat publicaties van de club op haar eigen website kloppen en betrouwbaar zijn.
  • 20 Aug 2019 om 16:25
    Één ding weet ik zeker: Als Cees morgen weggestuurd zou worden zou niemand erom janken. Enige probleem is dat we dan én geen AD en geen CD hebben. En er zullen niet veel kandidaten in de rij staan.
  • 20 Aug 2019 om 16:21
    • Quote van 20 Aug 2019 om 16:14
      Meestal heeft een organisatie redelijke grote voorraden van koffiebekertjes of afspraken met leveranciers die nog doorlopen. Pas als de voorraad op is en je contract is afgelopen kan je met de nieuwe maatregelen beginnen.
    Idd een voorraad weggooien is een grotere verspilling en zou een eventuele besparing teniet doen. Net als het eventueel afkopen van een contract.
  • 20 Aug 2019 om 16:14
    • Quote van 20 Aug 2019 om 16:08
      Even iets over een bezuiniging van Cees: In één van de interview filmpjes had hij het erover dat er op de kleinste dingen bezuinigd zou worden. Zo was er bezuinigd op plastic bekertjes, dit past niet meer bij deze tijd, en dit bespaarde bijvoorbeeld €20.000. Vervolgens zie je op twitter foto’s van de voorbeschouwing en het klaarmaken van het pompebleadsje waar vervolgens plastic bekers op de tafels staan! Eigenlijk vind ik dit vrij vreemd.
    Meestal heeft een organisatie redelijke grote voorraden van koffiebekertjes of afspraken met leveranciers die nog doorlopen. Pas als de voorraad op is en je contract is afgelopen kan je met de nieuwe maatregelen beginnen.
  • 20 Aug 2019 om 16:14
    • Quote van 20 Aug 2019 om 15:53
      Kort samengevat: Een aantal mensen maakt zich zorgen omdat 1. Het begrotingstekort groter is dan ooit. Zelfs groter dan bij het vertrek van Eisenga. 2. Er geen hoofdsponsor is. 3. De OSSH lijst gevaarlijk dicht bij een nieuw historisch dieptepunt komt. 4. Omdat er een bestuurswisseling heeft plaatsgevonden die niet past bij een club als ons Heerenveen en 5. De nieuwe bestuurder een aantal niet bijster slimme/tactische/intelligente/vakbekwame acties en uitspraken heeft gedaan die hij niet heeft kunnen nakomen.

      Een andere groep net zo fanatieke forumleden heeft zich met nog geen letter uitgesproken over zorgen omtrent 5 bovengenoemde redenen. Op basis van de aanwezigheid van Cees. Of op basis van de praatjes van Cees, want veel anders is er namelijk niet.

      Op mijn door Frank herhaalde post over een heel klein lichtpuntje blijft een antwoord dat de zorgen enigszins weg kan nemen helaas uit.
    1. Logisch. Eisenga heeft een afkoopsom meegehad + geen hoofdsponsor. Logisch dat het nu groter is. 2. Klopt, zal binnenkort wel komen. 3. Gebaseerd op een lijst op de website ja. Maar hoe actueel en accuraat is die? 4. Klopt. Dat kan je niet meer veranderen. 5. Niet zo autistisch vasthouden aan die 1 juli, kom op he.
  • 20 Aug 2019 om 16:12
    • Quote van 20 Aug 2019 om 15:59
      #mei-inoar foarút! De kans op een overwinning vergroten we door massaal achter onze club en de mannen van trainer Johnny Jansen te gaan staan. Dit weekeinde – op de geliefde zaterdagavond – komt FC Twente op bezoek in het Abe Lenstra stadion, ons tweede thuisduel dit seizoen. Wat zou het mooi zijn wanneer we weer zo’n sfeer creëren als tijdens en rondom de eerste thuiswedstrijd, tegen Feyenoord (1-1).
    Ik ga er blind vanuit dat een ieder op dit forum met welke mening dan ook elke wedstrijd achter het team en Johnny staan. Dat lijkt mij vanzelfsprekend.
  • 20 Aug 2019 om 16:08
    • Quote van 20 Aug 2019 om 15:53
      Kort samengevat: Een aantal mensen maakt zich zorgen omdat 1. Het begrotingstekort groter is dan ooit. Zelfs groter dan bij het vertrek van Eisenga. 2. Er geen hoofdsponsor is. 3. De OSSH lijst gevaarlijk dicht bij een nieuw historisch dieptepunt komt. 4. Omdat er een bestuurswisseling heeft plaatsgevonden die niet past bij een club als ons Heerenveen en 5. De nieuwe bestuurder een aantal niet bijster slimme/tactische/intelligente/vakbekwame acties en uitspraken heeft gedaan die hij niet heeft kunnen nakomen.

      Een andere groep net zo fanatieke forumleden heeft zich met nog geen letter uitgesproken over zorgen omtrent 5 bovengenoemde redenen. Op basis van de aanwezigheid van Cees. Of op basis van de praatjes van Cees, want veel anders is er namelijk niet.

      Op mijn door Frank herhaalde post over een heel klein lichtpuntje blijft een antwoord dat de zorgen enigszins weg kan nemen helaas uit.
    Even iets over een bezuiniging van Cees: In één van de interview filmpjes had hij het erover dat er op de kleinste dingen bezuinigd zou worden. Zo was er bezuinigd op plastic bekertjes, dit past niet meer bij deze tijd, en dit bespaarde bijvoorbeeld €20.000. Vervolgens zie je op twitter foto’s van de voorbeschouwing en het klaarmaken van het pompebleadsje waar vervolgens plastic bekers op de tafels staan! Eigenlijk vind ik dit vrij vreemd.
  • 20 Aug 2019 om 15:59
    #mei-inoar foarút! De kans op een overwinning vergroten we door massaal achter onze club en de mannen van trainer Johnny Jansen te gaan staan. Dit weekeinde – op de geliefde zaterdagavond – komt FC Twente op bezoek in het Abe Lenstra stadion, ons tweede thuisduel dit seizoen. Wat zou het mooi zijn wanneer we weer zo’n sfeer creëren als tijdens en rondom de eerste thuiswedstrijd, tegen Feyenoord (1-1).
  • 20 Aug 2019 om 15:53
    • Quote van 20 Aug 2019 om 15:25
      Zoals reeds eerder gezegd, tweespalt! De volgers en de critici....
    Kort samengevat: Een aantal mensen maakt zich zorgen omdat 1. Het begrotingstekort groter is dan ooit. Zelfs groter dan bij het vertrek van Eisenga. 2. Er geen hoofdsponsor is. 3. De OSSH lijst gevaarlijk dicht bij een nieuw historisch dieptepunt komt. 4. Omdat er een bestuurswisseling heeft plaatsgevonden die niet past bij een club als ons Heerenveen en 5. De nieuwe bestuurder een aantal niet bijster slimme/tactische/intelligente/vakbekwame acties en uitspraken heeft gedaan die hij niet heeft kunnen nakomen.

    Een andere groep net zo fanatieke forumleden heeft zich met nog geen letter uitgesproken over zorgen omtrent 5 bovengenoemde redenen. Op basis van de aanwezigheid van Cees. Of op basis van de praatjes van Cees, want veel anders is er namelijk niet.

    Op mijn door Frank herhaalde post over een heel klein lichtpuntje blijft een antwoord dat de zorgen enigszins weg kan nemen helaas uit.
  • 20 Aug 2019 om 15:43
    • Quote van 20 Aug 2019 om 15:18
      Geen citaat. Anders stond het wel tussen " "
    Ja, omdat een stuk tekst met allemaal " " zo lekker leest. Cees zal het misschien niet letterlijk zo hebben gezegd, maar wel hebben laten doorschemeren dat het zou lukken, anders had er niet gestaan 'volgens Heerenveen-directeur Roozemond' maar 'volgens ons' gaat het wel lukken.
  • 20 Aug 2019 om 15:39
    • Quote van 20 Aug 2019 om 15:09
      Hebben zij dat bewezen? Oke!? Ga nou niet doen alsof vrijwilligers weten wat er op management niveau speelt. Ik ken ook een aantal vrijwilligers, sommigen zelfs vanuit de jaren 80, maar om nou te doen alsof zij weten wat er speelt. Nou, nee.
    Ja, in eerdere situaties hebben ze dingen verklaard die laten uitgekomen zijn. Voor mij dus geen reden om aan hun geloofwaardigheid te twijfelen. Dat jij bij jouw kennissen een ander gevoel hebt zal best zo zijn, prima.
  • 20 Aug 2019 om 15:25
    • Quote van 20 Aug 2019 om 14:40
      Laten we het even omdraaien: wat heeft Cees ons tot nu toe gebracht? Buiten de rookmachines en de iets luidere muziek in het stadion ;-) Idd helemaal niks. Praatjesmaker! Iemand die totaal niet bij onze club past. Weg met die man.
    Zoals reeds eerder gezegd, tweespalt! De volgers en de critici....
  • 20 Aug 2019 om 15:25
    • Quote van 20 Aug 2019 om 14:40
      Laten we het even omdraaien: wat heeft Cees ons tot nu toe gebracht? Buiten de rookmachines en de iets luidere muziek in het stadion ;-) Idd helemaal niks. Praatjesmaker! Iemand die totaal niet bij onze club past. Weg met die man.
    Zoals reeds eerder gezegd, tweespalt! De volgers en de critici....
  • 20 Aug 2019 om 15:18
    • Quote van 20 Aug 2019 om 14:59
      Pechtold komt maandag terug en volgens Heerenveen-directeur Roozemond gaat het wel lukken. Woorden van OF inderdaad, maar een citaat van Roozemond.
      Verder is je post weer uitermate respectvol en niet op de man. Klasse Foppe -> Negeermodus #On
    Geen citaat. Anders stond het wel tussen " "
  • 20 Aug 2019 om 15:09
    • Quote van 20 Aug 2019 om 14:45
      Oudere clubmannen die bewezen hebben over meer zaken kennis te hebben dan jij inderdaad. Sommige van die mannen zijn jaren vrijwilliger geweest binnen de club. Hoe vaak kom jij daar door de week? Wat is jouw netwerk daar? Kom je sowieso wel eens op de club of alleen op wedstrijddagen? Geef jezelf eens een goede reden om stoer uit de hoek te komen.
      Heb je de podcast al geluisterd trouwens? Moet je horen hoe een van de trouwste supporters Hielke over Cees' prestaties praat.
    Hebben zij dat bewezen? Oke!? Ga nou niet doen alsof vrijwilligers weten wat er op management niveau speelt. Ik ken ook een aantal vrijwilligers, sommigen zelfs vanuit de jaren 80, maar om nou te doen alsof zij weten wat er speelt. Nou, nee.
  • 20 Aug 2019 om 15:06
    • Quote van 20 Aug 2019 om 14:43
      Kerel wat voegt het toch toe om elke weer op de man te spelen? Accepteer eens dat 1 meer weet dan een ander. Probeer eens gewoon te discussieren zonder een persoon zwart te maken.
    Popi weet niks. He-le-maal niks!
  • 20 Aug 2019 om 15:04
    • Quote van 20 Aug 2019 om 14:41
      Je werkt toch in een restaurant? Jouw chef vergelijk je met Cees. En idd ik kan niet rustig blijven met die onzin die jij hier uitkraamt.
    En jij wilt mij en Frank beschuldigen van zelf verzonnen verhalen? Kijk in de spiegel man. Deze post van jou is één en al onzin. Het restaurant is een aanname van je die niet klopt. Ik vergelijk mijn chef niet met Cees of diens positie. Ik beweer dat een bedrijf gewoon door draait wanneer een chef of directeur er niet is. En dat officiële zaken waargenomen kunnen worden door een aanwezige statutair directeur. Bij deze ook Popi-> Negeermodus #ON. Ruimt lekker op zo! :)
  • 20 Aug 2019 om 14:59
    • Quote van 20 Aug 2019 om 14:34
      Kan je wel lezen Mackan? De tekst "gaat wel lukken" komt niet van Roozemond maar van Omrop Fryslan. Roozemond zelf zei dat ze bij elkaar gaan zitten de komende tijd.. Mijn vertrouwen in jouw kennis van zaken was al broos, maar als je normale Nederlandse teksten al zo verwart en verkeerd begrijpt dan is dat vertrouwen dus zelfs te veel geweest.. Begrijp je de oude mannetjes op het voetbalveld ook zo verkeerd? En praten ze met hun kunstgebit in of eruit? Scheelt ook veel namelijk, in verstaanbaarheid.
    Pechtold komt maandag terug en volgens Heerenveen-directeur Roozemond gaat het wel lukken. Woorden van OF inderdaad, maar een citaat van Roozemond.
    Verder is je post weer uitermate respectvol en niet op de man. Klasse Foppe -> Negeermodus #On
  • 20 Aug 2019 om 14:56
    We zijn nog niet klaar... #beerput
  • 20 Aug 2019 om 14:54
    • Quote van 20 Aug 2019 om 11:09
      Ben wel een beetje klaar met dat GroenLeven.....
    Ik met Cees Gladjanus.
  • 20 Aug 2019 om 14:53
    • Quote van 20 Aug 2019 om 14:32
      Dat is geen beeldvorming. Dat is gewoon erg slecht lezen van jou. Mocht je dit bedoelen: Pechtold komt maandag terug en volgens Heerenveen-directeur Cees Roozemond gaat het wel lukken.

      Dat is een conclusie van OF, dus geen uitspraak van Roozemond.
    Je kon er op wachten. OF gaat zomaar zonder reden Roozemond woorden in de mond leggen die niet kloppen. Dat Pechtold maandag terug komt gaat wel lukken.... Of dat ze bij elkaar gaan zitten gaat wel lukken. Tsja, als het volgens jouw geen beeldvorming is hou ik het maar bij vrije interpretatie van het woord. Wie de slechte lezer is in het midden latend.
  • 20 Aug 2019 om 14:49
    • Quote van 20 Aug 2019 om 14:34
      Kan je wel lezen Mackan? De tekst "gaat wel lukken" komt niet van Roozemond maar van Omrop Fryslan. Roozemond zelf zei dat ze bij elkaar gaan zitten de komende tijd.. Mijn vertrouwen in jouw kennis van zaken was al broos, maar als je normale Nederlandse teksten al zo verwart en verkeerd begrijpt dan is dat vertrouwen dus zelfs te veel geweest.. Begrijp je de oude mannetjes op het voetbalveld ook zo verkeerd? En praten ze met hun kunstgebit in of eruit? Scheelt ook veel namelijk, in verstaanbaarheid.
    Bedankt voor duidelijkheid. Cees heeft dus helemaal niks gezegd en beloofd omtrent Groenleven als sponsor voor de jeugd.
  • 20 Aug 2019 om 14:47
    • Quote van 20 Aug 2019 om 14:36
      Is geen satire, oa jij en Mackan zijn daar meesters in om tweespalt te zaaien. Hele teksten wss zelf verzonnen.
    Ik post deze post van Mackan nog maar eens. Probeer hier nou eens op te reageren ipv met post op de man te spelen.

    Het is heel simpel. Het is een geval van vraag en aanbod. Als er zoveel sponsoren zouden zijn die meer dan 5 ton zouden willen betalen dan was er toch al lang een nieuwe sponsor geweest die minimaal 7½ betaalt? Weken terug waren er al gesprekken met 3 serieuze kandidaten welke tegen de afrondende fase aan zouden zitten. Althans, dat werd beweerd. Zouden ook de gesprekken met die 3 partijen in de koelkast gestopt zijn, wachtend op nóg een beter bod?

    Nogmaals een logische opsomming van feiten:
    - Onze vorige hoofdsponsor Groenleven werd 3 jaar terug na 3 speelrondes gepresenteerd. Na maanden zoeken, mede gebruik makend van de diensten van de in de voetbalwereld gerespecteerde specialist op dit gebied Chris Woerts. Kennelijk het maximaal haalbare resultaat op dat moment.
    - Sindsdien is het met de club zowel sportief als financieel niet echt beter geworden. Of stabieler, in tegendeel.
    - Hoe kun je dan 3 jaar later met een nog groter gat in de begroting eisen dat er voor de nieuwe termijn minimaal 7½ ton geschoven moet worden voor het hoofdsponsorschap, wie die nieuwe sponsor ook gaat zijn? Hier speelt het levensgrote verschil tussen een wens en de realiteit. Vraag en aanbod. Is de wens realistisch ten opzichte van de situatie bij onze club. Waarde van shirts van Groningen, PEC of iedere willekeurige andere club die er bij gehaald worden doen niet ter zake. Klinisch en puur zoals het is zonder 'maren' of 'alsen'.
    - Potentiële nieuwe sponsoren wisten dat het contract per 1 juli dit jaar afliep en konden dus kenbaar maken dat ze zouden willen sponsoren. Sterker nog, ze wisten al geruime tijd daarvoor dat de gesprekken tussen de club en GroenLeven allerminst glad verliepen. Mogelijkheden dus om daar in te duiken.
    - Maar wat is er sindsdien gebeurd? Praatjes. Alleen mooie en hoopvolle praatjes.
    - Kritische mensen zeggen dat de hele gang van zaken nergens op lijkt. Te beginnen met de manier waarop Cees directeur is geworden. Anderen twijfelen aan de hele situatie rond Roozemond maar willen het de kans geven. En nog weer anderen beweren dat het allemaal prima is wat hij doet. Op basis van wat? Niemand komt met iets wat de twijfelaars of kritische mensen van gedachten kan laten veranderen.

    Het enige moment waarop Cees niet kon wachten was het moment waarop hij directeur werd. Puur feitelijk niet nodig aangezien er met Hylke van der Veen op dat moment 'gewoon' een statutair directeur was bij de club. De club was absoluut niet stuurloos geweest. Als mijn chef er 3 weken niet is draait de ploeg van collega's ook gewoon door. Na zijn benoeming hangt het allemaal van (af)wachten aan elkaar.
    Is er één iemand die mij het kleine lichtpuntje kan aanwijzen wat er zou zijn op gebied van sponsoring? Zonder hoofdsponsor en met een OSSH lijst van slechts 414 bedrijven? Meer vraag ik niet. Één persoon
  • 20 Aug 2019 om 14:45
    • Quote van 20 Aug 2019 om 13:13
      Ach Mackan, dit meen je niet serieus toch? Gebaseerd op oude mannetjes bij het tweede?
    Oudere clubmannen die bewezen hebben over meer zaken kennis te hebben dan jij inderdaad. Sommige van die mannen zijn jaren vrijwilliger geweest binnen de club. Hoe vaak kom jij daar door de week? Wat is jouw netwerk daar? Kom je sowieso wel eens op de club of alleen op wedstrijddagen? Geef jezelf eens een goede reden om stoer uit de hoek te komen.
    Heb je de podcast al geluisterd trouwens? Moet je horen hoe een van de trouwste supporters Hielke over Cees' prestaties praat.
  • 20 Aug 2019 om 14:44
    • Quote van 20 Aug 2019 om 14:33
      "Het contract ligt al klaar, maar zeker is het nog niet" Is wat de schrijver van het stuk zeg (Roelof de Vries) en is niet een uitspraak van GroenLeven of SC Heerenveen.
    Dat zegt ie toch niet?

    Terwijl OmropFryslan, op 11 augustus, schreef:
    "Het contract ligt al klaar, maar zeker is het nog niet"
  • 20 Aug 2019 om 14:43
    • Quote van 20 Aug 2019 om 14:37
      Frank vind feiten niet belangrijk. Alleen z,n eigen geneuzel.
    Kerel wat voegt het toch toe om elke weer op de man te spelen? Accepteer eens dat 1 meer weet dan een ander. Probeer eens gewoon te discussieren zonder een persoon zwart te maken.
  • 20 Aug 2019 om 14:42
    • Quote van 20 Aug 2019 om 14:33
      Lees je eens in voordat je je mond open trekt. Anti Riemer en Foppe en nu ineens voor. Man, man, man!
    Ik weet daar nl alles van.
  • 20 Aug 2019 om 14:41
    Je werkt toch in een restaurant? Jouw chef vergelijk je met Cees. En idd ik kan niet rustig blijven met die onzin die jij hier uitkraamt.
  • 20 Aug 2019 om 14:41
    • Quote van 20 Aug 2019 om 14:28
      Wat had ie dan moeten zeggen; we gaan er toch niet uitkomen, dus laat maar?
      Er is niets mis mee om de intentie uit te spreken dat je het wilt laten slagen..

      Maar goed; je moet als professioneel Cees afzeiker toch wat....
    Vanuit hoe Zem het beschreef zou het wel opmerkelijk zijn. Zou je niet willen dat GroenLeven een deel van de club sponsort omdat je het in het geheel bij een hoofdsponsor zou willen onderbrengen dan had dat ook gelijk gecommuniceerd kunnen worden.
  • 20 Aug 2019 om 14:40
    Laten we het even omdraaien: wat heeft Cees ons tot nu toe gebracht? Buiten de rookmachines en de iets luidere muziek in het stadion ;-) Idd helemaal niks. Praatjesmaker! Iemand die totaal niet bij onze club past. Weg met die man.
  • 20 Aug 2019 om 14:38
    • Quote van 20 Aug 2019 om 14:28
      Wat had ie dan moeten zeggen; we gaan er toch niet uitkomen, dus laat maar?
      Er is niets mis mee om de intentie uit te spreken dat je het wilt laten slagen..

      Maar goed; je moet als professioneel Cees afzeiker toch wat....
    Gezien de hele situatie was 'we gaan zien of we nog wat voor elkaar kunnen betekenen en of we er uitkomen' inderdaad beter geweest dan valse verwachtingen scheppen met het gaat wel lukken. Maar ach, als professioneel goedprater moet je toch wat.... Cees is gewoon een praatjesmaker en sommigen tuinen er met open ogen in.
  • 20 Aug 2019 om 14:37
    • Quote van 20 Aug 2019 om 14:12
      Vorige week is het definitieve bericht naar buiten gekomen dat de concurrent de order heeft gekregen.
    Frank vind feiten niet belangrijk. Alleen z,n eigen geneuzel.
  • 20 Aug 2019 om 14:36
    • Quote van 20 Aug 2019 om 13:54
      "Cees heeft die tweespalt niet gebracht, bepaalde figuren hebben die hier gebracht". Dit is satire mag ik hopen haha.
    Is geen satire, oa jij en Mackan zijn daar meesters in om tweespalt te zaaien. Hele teksten wss zelf verzonnen.
  • 20 Aug 2019 om 14:35
    • Quote van 20 Aug 2019 om 14:28
      Eerder vergeleek je ons anders wel met Twente, en nu hebben zij niets met onze situatie te maken?
    Over mogelijkheden en onmogelijkheden voor wat betreft sponsoring? Nee, over het goedpraten en dat het allemaal wel wat meeviel.... Probeer nog eens. Grapjas.
  • 20 Aug 2019 om 14:34
    • Quote van 20 Aug 2019 om 14:24
      https://www.omropfryslan.nl/nieuws/901157-groenleven-sponsor-van-jeugd-sportclub-heerenveen Volgens OF heeft Cees wel degelijk de uitspraak gedaan dat het wel ging lukken. Maar goed, ook dat is beeldvorming.
    Kan je wel lezen Mackan? De tekst "gaat wel lukken" komt niet van Roozemond maar van Omrop Fryslan. Roozemond zelf zei dat ze bij elkaar gaan zitten de komende tijd.. Mijn vertrouwen in jouw kennis van zaken was al broos, maar als je normale Nederlandse teksten al zo verwart en verkeerd begrijpt dan is dat vertrouwen dus zelfs te veel geweest.. Begrijp je de oude mannetjes op het voetbalveld ook zo verkeerd? En praten ze met hun kunstgebit in of eruit? Scheelt ook veel namelijk, in verstaanbaarheid.
  • 20 Aug 2019 om 14:33
    • Quote van 20 Aug 2019 om 14:26
      Wel bijzonder dat Groenleven zegt: "Doordat de club de beslissing over dit voorstel meerdere malen bleef uitstellen".

      Terwijl OmropFryslan, op 11 augustus, schreef:
      "Het contract ligt al klaar, maar zeker is het nog niet"
      "Dat het nog niet helemaal zeker is dat GroenLeven hoofdsponsor bij de jeugd wordt, komt door de mogelijke hoofdsponsor van de vrouwen en de vakantie van directeur Roland Pechtold, de directeur van GroenLeven. "
      "GroenLeven was zondag niet bereikbaar voor commentaar."
      https://www.omropfryslan.nl/nieuws/901157-groenleven-sponsor-van-jeugd-sportclub-heerenveen

      Dan is toch toch alleen nog maar een kwestie van tekenen?
      Of is GL, na Pechtold's vakantie en de berichtgeving over Zonel, toch 'opeens' met nieuwe eisen gekomen en waren die te gortig voor Heerenveen?
    "Het contract ligt al klaar, maar zeker is het nog niet" Is wat de schrijver van het stuk zeg (Roelof de Vries) en is niet een uitspraak van GroenLeven of SC Heerenveen.
  • 20 Aug 2019 om 14:33
    • Quote van 20 Aug 2019 om 14:27
      Kun je nagaan wat zijn bron is, hij doet alsof hij alles weet. De oude wijzen vertellen hem dit. Mackan was altijd anti Riemer en Foppe en nu is hij ineens voor hun. Apart mannetje.
    Lees je eens in voordat je je mond open trekt. Anti Riemer en Foppe en nu ineens voor. Man, man, man!
  • 20 Aug 2019 om 14:32
    • Quote van 20 Aug 2019 om 14:24
      https://www.omropfryslan.nl/nieuws/901157-groenleven-sponsor-van-jeugd-sportclub-heerenveen Volgens OF heeft Cees wel degelijk de uitspraak gedaan dat het wel ging lukken. Maar goed, ook dat is beeldvorming.
    Dat is geen beeldvorming. Dat is gewoon erg slecht lezen van jou. Mocht je dit bedoelen: Pechtold komt maandag terug en volgens Heerenveen-directeur Cees Roozemond gaat het wel lukken.

    Dat is een conclusie van OF, dus geen uitspraak van Roozemond.
  • 20 Aug 2019 om 14:30
    • Quote van 20 Aug 2019 om 14:24
      Jij gaat serieus jouw chef van een restaurant vergelijken met de positie van Cees? Grapjas.
    Wie heeft het over een restaurant Popi? Ik geef aan dat de club niet stuurloos was geweest zonder Cees aangezien er een statutair directeur aanwezig was. En dat daarnaast het werk gewoon doorgaat ook als een chef of directeur er niet is. Lastig hè om rustig te blijven? Grapjas.
  • 20 Aug 2019 om 14:28
    • Quote van 20 Aug 2019 om 14:24
      https://www.omropfryslan.nl/nieuws/901157-groenleven-sponsor-van-jeugd-sportclub-heerenveen Volgens OF heeft Cees wel degelijk de uitspraak gedaan dat het wel ging lukken. Maar goed, ook dat is beeldvorming.
    Wat had ie dan moeten zeggen; we gaan er toch niet uitkomen, dus laat maar?
    Er is niets mis mee om de intentie uit te spreken dat je het wilt laten slagen..

    Maar goed; je moet als professioneel Cees afzeiker toch wat....
  • 20 Aug 2019 om 14:28
    • Quote van 20 Aug 2019 om 13:22
      Wij hebben NIETS met de situatie bij Groningen of Twente te maken. Het gaat om de situatie bij onze club. Het is geen hogere wiskunde?!
    Eerder vergeleek je ons anders wel met Twente, en nu hebben zij niets met onze situatie te maken?
  • 20 Aug 2019 om 14:27
    • Quote van 20 Aug 2019 om 13:13
      Ach Mackan, dit meen je niet serieus toch? Gebaseerd op oude mannetjes bij het tweede?
    Kun je nagaan wat zijn bron is, hij doet alsof hij alles weet. De oude wijzen vertellen hem dit. Mackan was altijd anti Riemer en Foppe en nu is hij ineens voor hun. Apart mannetje.
  • 20 Aug 2019 om 14:26
    Wel bijzonder dat Groenleven zegt: "Doordat de club de beslissing over dit voorstel meerdere malen bleef uitstellen".

    Terwijl OmropFryslan, op 11 augustus, schreef:
    "Het contract ligt al klaar, maar zeker is het nog niet"
    "Dat het nog niet helemaal zeker is dat GroenLeven hoofdsponsor bij de jeugd wordt, komt door de mogelijke hoofdsponsor van de vrouwen en de vakantie van directeur Roland Pechtold, de directeur van GroenLeven. "
    "GroenLeven was zondag niet bereikbaar voor commentaar."
    https://www.omropfryslan.nl/nieuws/901157-groenleven-sponsor-van-jeugd-sportclub-heerenveen

    Dan is toch toch alleen nog maar een kwestie van tekenen?
    Of is GL, na Pechtold's vakantie en de berichtgeving over Zonel, toch 'opeens' met nieuwe eisen gekomen en waren die te gortig voor Heerenveen?
  • 20 Aug 2019 om 14:24
    • Quote van 20 Aug 2019 om 13:47
      Roozemond zei niet 'dit komt wel goed'. Hij zei: "We zitten op korte termijn bij elkaar. Het is voor de club vanzelfsprekend erg mooi dat GroenLeven dit wil doen. Over het bedrag dat Heerenveen daarvoor krijgt, wil Roozemond niet al teveel kwijt. "Het is een substantieel bedrag."

      Groenleven is gewoon erg raar bezig. Business partner willen blijven, de jeugd willen sponsoren. En nu een week later wil je dat allemaal niet meer omdat het te lang duurt? Wat is lang? Ze hebben toch geen haast. Iets zegt mij dat Groenleven totaal niet de intentie heeft gehad om sponsor te blijven.
    https://www.omropfryslan.nl/nieuws/901157-groenleven-sponsor-van-jeugd-sportclub-heerenveen Volgens OF heeft Cees wel degelijk de uitspraak gedaan dat het wel ging lukken. Maar goed, ook dat is beeldvorming.
  • 20 Aug 2019 om 14:24
    • Quote van 20 Aug 2019 om 13:01
      Al eerder uitgelegd. Het is heel simpel. Het is een geval van vraag en aanbod. Als er zoveel sponsoren zouden zijn die meer dan 5 ton zouden willen betalen dan was er toch al lang een nieuwe sponsor geweest die minimaal 7½ betaalt? Weken terug waren er al gesprekken met 3 serieuze kandidaten welke tegen de afrondende fase aan zouden zitten. Althans, dat werd beweerd. Zouden ook de gesprekken met die 3 partijen in de koelkast gestopt zijn, wachtent op nóg een beter bod?

      Nogmaals een logische opsomming van feiten:
      - Onze vorige hoofdsponsor Groenleven werd 3 jaar terug na 3 speelrondes gepresenteerd. Na maanden zoeken, mede gebruik makend van de diensten van de in de voetbalwereld gerespecteerde specialist op dit gebied Chris Woerts. Kennelijk het maximaal haalbare resultaat op dat moment.
      - Sindsdien is het met de club zowel sportief als financieel niet echt beter geworden. Of stabieler, in tegendeel.
      - Hoe kun je dan 3 jaar later met een nog groter gat in de begroting eisen dat er voor de nieuwe termijn minimaal 7½ ton geschoven moet worden voor het hoofdsponsorschap, wie die nieuwe sponsor ook gaat zijn? Hier speelt het levensgrote verschil tussen een wens en de realiteit. Vraag en aanbod. Is de wens realistisch ten opzichte van de situatie bij onze club. Waarde van shirts van Groningen, PEC of iedere willekeurige andere club die er bij gehaald worden doen niet ter zake. Klinisch en puur zoals het is zonder 'maren' of 'alsen'.
      - Potentiële nieuwe sponsoren wisten dat het contract per 1 juli dit jaar afliep en konden dus kenbaar maken dat ze zouden willen sponsoren. Sterker nog, ze wisten al geruime tijd daarvoor dat de gesprekken tussen de club en GroenLeven allerminst glad verliepen. Mogelijkheden dus om daar in te duiken.
      - Maar wat is er sindsdien gebeurd? Praatjes. Alleen mooie en hoopvolle praatjes.
      - Kritische mensen zeggen dat de hele gang van zaken nergens op lijkt. Te beginnen met de manier waarop Cees directeur is geworden. Anderen twijfelen aan de hele situatie rond Roozemond maar willen het de kans geven. En nog weer anderen beweren dat het allemaal prima is wat hij doet. Op basis van wat? Niemand komt met iets wat de twijfelaars of kritische mensen van gedachten kan laten veranderen.

      Het enige moment waarop Cees niet kon wachten was het moment waarop hij directeur werd. Puur feitelijk niet nodig aangezien er met Hylke van der Veen op dat moment 'gewoon' een statutair directeur was bij de club. De club was absoluut niet stuurloos geweest. Als mijn chef er 3 weken niet is draait de ploeg van collega's ook gewoon door. Na zijn benoeming hangt het allemaal van (af)wachten aan elkaar.
      Is er één iemand die mij het kleine lichtpuntje kan aanwijzen wat er zou zijn op gebied van sponsoring? Zonder hoofdsponsor en met een OSSH lijst van slechts 414 bedrijven? Meer vraag ik niet. Één persoon.
    Jij gaat serieus jouw chef van een restaurant vergelijken met de positie van Cees? Grapjas.
  • 20 Aug 2019 om 14:22
    • Quote van 20 Aug 2019 om 14:20
      Waarom? Jij had het bewijs toch? Met zo,n antwoord weet ik genoeg Beenen, je lult maar wat. Schrijf weer eens een column ofzo.
    Hahaha nou moet ik het weer voor je gaan uitkauwen omdat je te lui bent om iets terug te zoeken. Helaas weet je helemaal niks. Dat blijkt. Ik heb aangegeven hoe en wat en dat blijf ik niet doen.
  • 20 Aug 2019 om 14:20
    • Quote van 20 Aug 2019 om 12:57
      Ga het even lekker terug zoeken dan weet je hoe en wat.
    Waarom? Jij had het bewijs toch? Met zo,n antwoord weet ik genoeg Beenen, je lult maar wat. Schrijf weer eens een column ofzo.
  • 20 Aug 2019 om 14:14
    Maar goed. Is het hoofdstuk GroenLeven dan nu voor eens en altijd afgesloten qua sponsoring ?Het leidt toch alleen maar hier tot zinloos discussieren omdat je alle details en feiten niet weet.De club zal binnenkort toch wel met een nieuwe hoofdsponsor komen.
  • 20 Aug 2019 om 14:13
    • Quote van 20 Aug 2019 om 14:12
      Vorige week is het definitieve bericht naar buiten gekomen dat de concurrent de order heeft gekregen.
    Klopt maar dat heeft niks te maken met de sponsering van de jeugdteams. Dat GroenLeven niet de opdracht zou gaan krijgen was min of meer al bekend bij ze.
  • 20 Aug 2019 om 14:12
    • Quote van 20 Aug 2019 om 14:09
      Dat was een eerder stadium en staat los van de huidige situatie.
    Vorige week is het definitieve bericht naar buiten gekomen dat de concurrent de order heeft gekregen.
  • 20 Aug 2019 om 14:09
    • Quote van 20 Aug 2019 om 14:07
      De voornaamste reden waarom dat Groenleven niet meer wil sponsoren lijkt me toch dat zonnepanelen van de concurrent straks op het stadion liggen. Toen ik het bericht vorige week las ging ik er al vanuit dat ze per direct gingen stoppen met sponsoren. Dat is marketingtechnisch niet te verkopen voor ze.
    Dat was een eerder stadium en staat los van de huidige situatie.
  • 20 Aug 2019 om 14:07
    • Quote van 20 Aug 2019 om 13:47
      Roozemond zei niet 'dit komt wel goed'. Hij zei: "We zitten op korte termijn bij elkaar. Het is voor de club vanzelfsprekend erg mooi dat GroenLeven dit wil doen. Over het bedrag dat Heerenveen daarvoor krijgt, wil Roozemond niet al teveel kwijt. "Het is een substantieel bedrag."

      Groenleven is gewoon erg raar bezig. Business partner willen blijven, de jeugd willen sponsoren. En nu een week later wil je dat allemaal niet meer omdat het te lang duurt? Wat is lang? Ze hebben toch geen haast. Iets zegt mij dat Groenleven totaal niet de intentie heeft gehad om sponsor te blijven.
    De voornaamste reden waarom dat Groenleven niet meer wil sponsoren lijkt me toch dat zonnepanelen van de concurrent straks op het stadion liggen. Toen ik het bericht vorige week las ging ik er al vanuit dat ze per direct gingen stoppen met sponsoren. Dat is marketingtechnisch niet te verkopen voor ze.
  • 20 Aug 2019 om 14:02
    • Quote van 20 Aug 2019 om 13:48
      Lul toch niet zo dom zeg. Cees heeft die tweespalt niet gebracht, bepaalde figuren hebben die hier gebracht. Met name mensen die altijd maar kritiek hebben en nooit hun kritiek met bewijzen kunnen staven. Bijvoorbeeld dat Cees Roozemond zich een nieuwe wagen heeft laten aanmeten op kosten van de club. Of dat Cees Roozemond een sponsor laat weglopen zonder een nieuwe sponsor hiervoor te krijgen...

      Ook typisch dat de mensen die nog wel positief staan als naief worden bestempeld. Dan weet ik meteen uit welk kamp jij bent..
      Maar het is zo makkelijk (en voor stijfkoppige Friezen blijkbaar zo moeilijk): Cees zit er nu, deal with it. Als hij er over 1 jaar nog een puinhoop van heeft gemaakt dan is hij de eerste die eruit moet. Maar die zogenaamde "critici die hunkeren naar tastbare bewijzen" moeten hem eerst de kans geven. Geef je hem die niet, dan moet je niet zeuren dat het een puinhoop blijft..
      Doet me ergens ver weg denken aan Amerika. Waar Obama van alles voor elkaar wilde krijgen maar dwars werd gezeten door republikeinen. Dezelfde republikeinen zeiden bij de verkiezingen "Obama heeft niks voor elkaar gekregen!". Waar ze dus zelf debet aan waren..
      Nou hebben de mensen hier gelukkig bijna geen vinger in de pap, dus de vergelijking loopt mank. Maar toch, het doet er aan denken..

      En de vergelijking gaat prima op, als je kijkt naar die zogenaamde tweespalt. Cees is nooit meer in de media verschenen dus die is niet debet aan de tweespalt. Dat zijn de mensen die zelfs bij een 0-4 overwinning op Heracles nog "Cees is slecht" riepen.


    Duidelijk, jij hoort bij de Cees “aanhangers” ;p
  • 20 Aug 2019 om 14:01
    • Quote van 20 Aug 2019 om 13:57
      Ik sprak laatst met een paar jonge mannetjes en die bevestigden dit wel allemaal trouwens. Zij weten heel veel van de club, want ze volgens ze op Fb, Insta en Twitter. Beken nu maar gewoon Frank.
    Hahahaha
  • 20 Aug 2019 om 14:00
    • Quote van 20 Aug 2019 om 13:47
      Roozemond zei niet 'dit komt wel goed'. Hij zei: "We zitten op korte termijn bij elkaar. Het is voor de club vanzelfsprekend erg mooi dat GroenLeven dit wil doen. Over het bedrag dat Heerenveen daarvoor krijgt, wil Roozemond niet al teveel kwijt. "Het is een substantieel bedrag."

      Groenleven is gewoon erg raar bezig. Business partner willen blijven, de jeugd willen sponsoren. En nu een week later wil je dat allemaal niet meer omdat het te lang duurt? Wat is lang? Ze hebben toch geen haast. Iets zegt mij dat Groenleven totaal niet de intentie heeft gehad om sponsor te blijven.
    Of Groenleven raar bezig is of SC Heerenveen dat is de vraag en dat zullen we niet weten. Als SC Heerenveen zo denkt zoals jij het hebt beschreven dan had SC Heerenveen ook gelijk duidelijkheid kunnen verschaffen en kunnen zeggen we zoeken geen sponsor voor de jeugd. Je zou ook kunnen stellen dat SC Heerenveen GroenLeven achter de hand heeft gehouden en dat GroenLeven daar niet (dan terecht) niet aan mee wil werken. Graag of niet. Let wel, dit is stel, ik beweer het niet maar naar GroenLeven wijzen als boosdoener is net als naar SC Heerenveen niet fair zonder inns en outs te weten.
  • 20 Aug 2019 om 13:57
    • Quote van 20 Aug 2019 om 13:54
      "Cees heeft die tweespalt niet gebracht, bepaalde figuren hebben die hier gebracht". Dit is satire mag ik hopen haha.
    Ik sprak laatst met een paar jonge mannetjes en die bevestigden dit wel allemaal trouwens. Zij weten heel veel van de club, want ze volgens ze op Fb, Insta en Twitter. Beken nu maar gewoon Frank.
  • 20 Aug 2019 om 13:57
    • Quote van 20 Aug 2019 om 13:33
      De vrouwen zullen spoedig onderdeel worden van sc. En daar worden ondergebracht.
    Waar haal jij dat dan vandaan? Er is een nieuwe stichting opgericht met een tijdelijk bestuur. Nergens staat dat ze onderdeel van ons worden.
  • 20 Aug 2019 om 13:54
    • Quote van 20 Aug 2019 om 13:48
      Lul toch niet zo dom zeg. Cees heeft die tweespalt niet gebracht, bepaalde figuren hebben die hier gebracht. Met name mensen die altijd maar kritiek hebben en nooit hun kritiek met bewijzen kunnen staven. Bijvoorbeeld dat Cees Roozemond zich een nieuwe wagen heeft laten aanmeten op kosten van de club. Of dat Cees Roozemond een sponsor laat weglopen zonder een nieuwe sponsor hiervoor te krijgen...

      Ook typisch dat de mensen die nog wel positief staan als naief worden bestempeld. Dan weet ik meteen uit welk kamp jij bent..
      Maar het is zo makkelijk (en voor stijfkoppige Friezen blijkbaar zo moeilijk): Cees zit er nu, deal with it. Als hij er over 1 jaar nog een puinhoop van heeft gemaakt dan is hij de eerste die eruit moet. Maar die zogenaamde "critici die hunkeren naar tastbare bewijzen" moeten hem eerst de kans geven. Geef je hem die niet, dan moet je niet zeuren dat het een puinhoop blijft..
      Doet me ergens ver weg denken aan Amerika. Waar Obama van alles voor elkaar wilde krijgen maar dwars werd gezeten door republikeinen. Dezelfde republikeinen zeiden bij de verkiezingen "Obama heeft niks voor elkaar gekregen!". Waar ze dus zelf debet aan waren..
      Nou hebben de mensen hier gelukkig bijna geen vinger in de pap, dus de vergelijking loopt mank. Maar toch, het doet er aan denken..

      En de vergelijking gaat prima op, als je kijkt naar die zogenaamde tweespalt. Cees is nooit meer in de media verschenen dus die is niet debet aan de tweespalt. Dat zijn de mensen die zelfs bij een 0-4 overwinning op Heracles nog "Cees is slecht" riepen.


    "Cees heeft die tweespalt niet gebracht, bepaalde figuren hebben die hier gebracht". Dit is satire mag ik hopen haha.
  • 20 Aug 2019 om 13:49
    • Quote van 20 Aug 2019 om 13:33
      De vrouwen zullen spoedig onderdeel worden van sc. En daar worden ondergebracht.
    Het nieuwe beleidsplan houdt anders nog wel heel veel slag om de arm. Zo ontzettend worden de dames niet omarmd:

    "sc Heerenveen spreekt de intentie uit om het
    vrouwenvoetbal structureel te ondersteunen, mits het
    seizoen 2019/2020 hiertoe aanleiding geeft in sportief,
    organisatorisch en bovenal financiële zin, waarbij ook
    de KNVB en de gemeente Heerenveen een blijvende rol
    spelen. De club is bovendien bereid te onderzoeken of
    het vrouwenvoetbal op middellange termijn geïntegreerd
    kan worden."
  • 20 Aug 2019 om 13:48
    • Quote van 20 Aug 2019 om 13:33
      Beste Martin en Frank, Ik kan jullie precies vertellen wat het grootste resultaat is dat Cees de club heeft gebracht. En dan heb ik het niet over praatjes, loze beloften en lulverhalen! Cees heeft ons verdeeldheid gebracht, tweespalt kampen van goedgelovige Cees “aanhangers” en daar lijnrecht tegenover de critici die hunkeren naar tastbare resultaten. Blijf het jammer vinden dat op deze wijze is gelopen......
    Lul toch niet zo dom zeg. Cees heeft die tweespalt niet gebracht, bepaalde figuren hebben die hier gebracht. Met name mensen die altijd maar kritiek hebben en nooit hun kritiek met bewijzen kunnen staven. Bijvoorbeeld dat Cees Roozemond zich een nieuwe wagen heeft laten aanmeten op kosten van de club. Of dat Cees Roozemond een sponsor laat weglopen zonder een nieuwe sponsor hiervoor te krijgen...

    Ook typisch dat de mensen die nog wel positief staan als naief worden bestempeld. Dan weet ik meteen uit welk kamp jij bent..
    Maar het is zo makkelijk (en voor stijfkoppige Friezen blijkbaar zo moeilijk): Cees zit er nu, deal with it. Als hij er over 1 jaar nog een puinhoop van heeft gemaakt dan is hij de eerste die eruit moet. Maar die zogenaamde "critici die hunkeren naar tastbare bewijzen" moeten hem eerst de kans geven. Geef je hem die niet, dan moet je niet zeuren dat het een puinhoop blijft..
    Doet me ergens ver weg denken aan Amerika. Waar Obama van alles voor elkaar wilde krijgen maar dwars werd gezeten door republikeinen. Dezelfde republikeinen zeiden bij de verkiezingen "Obama heeft niks voor elkaar gekregen!". Waar ze dus zelf debet aan waren..
    Nou hebben de mensen hier gelukkig bijna geen vinger in de pap, dus de vergelijking loopt mank. Maar toch, het doet er aan denken..

    En de vergelijking gaat prima op, als je kijkt naar die zogenaamde tweespalt. Cees is nooit meer in de media verschenen dus die is niet debet aan de tweespalt. Dat zijn de mensen die zelfs bij een 0-4 overwinning op Heracles nog "Cees is slecht" riepen.


  • 20 Aug 2019 om 13:47
    • Quote van 20 Aug 2019 om 13:41
      Heel aannemelijk en klinkt ook zeer logisch. Heb hier ook al eens aangegeven dat de exposure van de hoofdsponsor bij één of twee teams veel minder is dan wanneer alle teams met hun naam op de borst lopen. Maar zei Roozemond niet over de sponsoring van GroenLeven bij de jeugd, ‘dit komt wel goed’ ? Het is wel opmerkelijk dat GroenLeven ook niet meer als sponsor aanblijft van de club. De club gaf in juni aan dat GroenLeven nog wel drie jaar als gewone sponsor zou blijven. Echter is dat bericht ook van de clubwebsite gehaald. https://www.sc-heerenveen.nl/nieuws/groenleven-blijft-verbonden-aan-sc-heerenveen/10
    Roozemond zei niet 'dit komt wel goed'. Hij zei: "We zitten op korte termijn bij elkaar. Het is voor de club vanzelfsprekend erg mooi dat GroenLeven dit wil doen. Over het bedrag dat Heerenveen daarvoor krijgt, wil Roozemond niet al teveel kwijt. "Het is een substantieel bedrag."

    Groenleven is gewoon erg raar bezig. Business partner willen blijven, de jeugd willen sponsoren. En nu een week later wil je dat allemaal niet meer omdat het te lang duurt? Wat is lang? Ze hebben toch geen haast. Iets zegt mij dat Groenleven totaal niet de intentie heeft gehad om sponsor te blijven.
  • 20 Aug 2019 om 13:47
    • Quote van 20 Aug 2019 om 13:32
      Moet je teleurstellen ben allang geen tiener puber of jong volwassene meer, toen ik nog een jong volwassene was ging ik trouwens wel naar de beloftes kijken maar jammer genoeg nu geen tijd meer voor.
    Mij teleurstellen vanwege je leeftijd? Neer hoor, meer omdat je 'voor de jeugdigen onder ons' kennelijk niet begrepen hebt. Dat was namelijk het moment dat de post niet alleen meer voor jou bedoeld was :)
  • 20 Aug 2019 om 13:41
    • Quote van 20 Aug 2019 om 12:02
      Het is als volgt: Roozemond is bezig met een hoofdsponsor. Aangezien zij in onderhandeling zijn wil hij alle opties open laten. Dus misschien wil die hoofdsponsor wel op het shirt van zowel het eerste, de dames als de jeugd. Dat is mogelijk. Dus staat Groenleven even in de wacht, want eerst moet er een hoofdsponsor komen. Je kan pas onderhandelen met Groenleven op het moment dat de nieuwe hoofdsponsor aangeeft niet op het jeugdshirt te willen. Groenleven wil blijkbaar niet wachten. Als je nu Ja zegt tegen Groenleven, dan maak je het jezelf lastig met het onderhandelen voor een hoofdsponsor, want op de jeugdshirts is dan immers geen plaats meer. Maar goed, het klinkt beter om te roepen dat het aan Roozemond ligt.
    Heel aannemelijk en klinkt ook zeer logisch. Heb hier ook al eens aangegeven dat de exposure van de hoofdsponsor bij één of twee teams veel minder is dan wanneer alle teams met hun naam op de borst lopen. Maar zei Roozemond niet over de sponsoring van GroenLeven bij de jeugd, ‘dit komt wel goed’ ? Het is wel opmerkelijk dat GroenLeven ook niet meer als sponsor aanblijft van de club. De club gaf in juni aan dat GroenLeven nog wel drie jaar als gewone sponsor zou blijven. Echter is dat bericht ook van de clubwebsite gehaald. https://www.sc-heerenveen.nl/nieuws/groenleven-blijft-verbonden-aan-sc-heerenveen/10
  • 20 Aug 2019 om 13:39
    • Quote van 20 Aug 2019 om 13:32
      Kom op jelmer. We zijn allemaal subtop eredivisie clubs dat een hoofdsponsor hetzelfde kan bieden. (met uitzondering misschien van de stadionnaam.). De nieuwe hoofdsponsor van Fc Groningen is Office Centre uit Almere.
    Top! Lekker makkelijk! Dan zal de nieuwe hoofdsponsor vast niet lang meer op zich laten wachten voor pak em beet een miljoen.
  • 20 Aug 2019 om 13:38
    • Quote van 20 Aug 2019 om 13:29
      Dat is alleen zinvol om te doen bij gelijke omstandigheden. De economische situatie van Groningen, Twente en Heerenveen zijn totaal anders (economische potentie / achterland etc) Dit is het zelfde als 4 identieke huizen op Funda tekoop zetten met identieke oppervlakte grond in Utrecht, Groningen, Enschede en Heerenveen en verwachten dat ze hetzelfde opbrengen. En dan verbaast zijn als dit niet zo is.
    Juist!!
  • 20 Aug 2019 om 13:37
    • Quote van 20 Aug 2019 om 13:34
      Mee eens. Payt sponsort nu op de achterzijde van de shirts van Fc Groningen.Waarom wacht GroenLeven nu niet even en gaat ook zoiets doen. Het zaakje stinkt wat GroenLeven betreft.
    Inderdaad. Waarom heeft Groenleven haast? Het is vakantietijd, wij zoeken eerst een hoofdsponsor. Groenleven is over een maand toch niet failliet? Vanwaar die haast? Ik vertrouw dat Groenleven voor geen meter.
  • 20 Aug 2019 om 13:36
    • Quote van 20 Aug 2019 om 13:13
      Dat ze achter de schermen druk bezig zijn met een reorganisatie op de commerciële afdeling. Denk aan nieuwe mensen op de commerciële afdeling, aantrekkelijke sponsorpakketten, meer activiteiten etc. mei-inoar foarút!
    Het welbekende maar nooit uitgelegde verhaal over de frisse wind. Daar gaan we maar niet meer over door.
    Op basis van https://www.sc-heerenveen.nl/nieuws/groenleven-nieuwe-hoofdsponsor-sc-heerenveen/10 maak ik me zorgen wat voor invloed het stoppen van GroenLeven zal hebben op de resterende OSSH leden. De connectie tussen die 2 partijen schijnt behoorlijk hecht te zijn.
  • 20 Aug 2019 om 13:34
    • Quote van 20 Aug 2019 om 13:30
      Klopt.
    Mee eens. Payt sponsort nu op de achterzijde van de shirts van Fc Groningen.Waarom wacht GroenLeven nu niet even en gaat ook zoiets doen. Het zaakje stinkt wat GroenLeven betreft.
  • 20 Aug 2019 om 13:33
    • Quote van 20 Aug 2019 om 12:50
      Kom op zeg. Nu doe je alsof er enorme puinhopen zijn achter gelaten door Eisenga. Stel dat dat zo is, dan is er wel erg onbekwaam toezicht gehouden door de toezichthouders..
    Lees de hele bult stront nog maar eens terug van afgelopen december. Eisenga heeft er een janboel van gemaakt. Financiële puinhoop, dossier skw wat volgens hem behoorlijk opschoot, maar wat totaal niet klopte, gelul over Netflix, gedoe met loze beloftes aan GroenLeven, gedoe met Bloemers, mislukte opvolging met Kamminga en later bleek ook Vd Veen ongeschikt. stichtingsbestuur tegen hem, personeel tegen hem. Waar blijft de visie van Eisenga? Lees al die stukken nog maar eens terug van LC, Friesch Dagblad en VI.
  • 20 Aug 2019 om 13:33
    Beste Martin en Frank, Ik kan jullie precies vertellen wat het grootste resultaat is dat Cees de club heeft gebracht. En dan heb ik het niet over praatjes, loze beloften en lulverhalen! Cees heeft ons verdeeldheid gebracht, tweespalt kampen van goedgelovige Cees “aanhangers” en daar lijnrecht tegenover de critici die hunkeren naar tastbare resultaten. Blijf het jammer vinden dat op deze wijze is gelopen......
  • 20 Aug 2019 om 13:33
    • Quote van 20 Aug 2019 om 12:10
      Precies dit, maar nogmaals: de vrouwen zijn onderdeel van een andere stichting/organisatie. Ze hadden net zo goed FC Noord kunnen heten ofzo.
    De vrouwen zullen spoedig onderdeel worden van sc. En daar worden ondergebracht.
  • 20 Aug 2019 om 13:32
    • Quote van 20 Aug 2019 om 13:29
      Dat is alleen zinvol om te doen bij gelijke omstandigheden. De economische situatie van Groningen, Twente en Heerenveen zijn totaal anders (economische potentie / achterland etc) Dit is het zelfde als 4 identieke huizen op Funda tekoop zetten met identieke oppervlakte grond in Utrecht, Groningen, Enschede en Heerenveen en verwachten dat ze hetzelfde opbrengen. En dan verbaast zijn als dit niet zo is.
    Kom op jelmer. We zijn allemaal subtop eredivisie clubs dat een hoofdsponsor hetzelfde kan bieden. (met uitzondering misschien van de stadionnaam.). De nieuwe hoofdsponsor van Fc Groningen is Office Centre uit Almere.
  • 20 Aug 2019 om 13:32
    • Quote van 20 Aug 2019 om 13:06
      Dit is op basis van wat ik gister hoorde bij de beloftes. Misschien een aanrader voor sommigen. Als je daar de juiste mensen leert kennen, merk je op termijn dat je daar veel informatie op kunt pikken. Informatie die vaak niet ver van de waarheid af ligt. Voor de jeugdigen onder ons, dat zijn vaak de wat oudere mensen die er rondlopen. En ik snap dat je daar als tiener, puber of jong volwassene niet zo snel het gesprek mee aan gaat.
    Moet je teleurstellen ben allang geen tiener puber of jong volwassene meer, toen ik nog een jong volwassene was ging ik trouwens wel naar de beloftes kijken maar jammer genoeg nu geen tijd meer voor.
  • 20 Aug 2019 om 13:30
    • Quote van 20 Aug 2019 om 13:02
      Het is speculeren maar ik denk dat je dicht bij de werkelijkheid zit. De club (Cees) wenst een hoofdsponsor die 7,5 ton inbrengt voor meerdere jaren. GroenLeven biedt dat dus niet. Stel dat ze 5ton inbrengen voor drie jaar dan is dat 1,5 miljoen in totaal.Stel dat je een hoofdsponsor hebt van 7,5 ton voor 3 jaar dan zit daar in totaal 7,5 ton minder in in 3 jaar. Dat is het nadeel als je voor langere tijd verbindt. Komt bij dat de gokbedrijven op korte termijn (1 jan 2021) ook toegang krijgen tot de eredivisie sponsoring. Dan kun je beter dus even geen langdurige verbintenis aan gaan want dan kun je die niet meteen vastleggen op 1 jan 2021.
    Vandaar ook dat Cees de legendarische woorden sprak dat ze op zoek waren naar niet zomaar een sponsor voor korte termijn, maar naar een partner voor langere tijd. Als hij daarin voor 7½ ton of meer slaagt zal ik de 1e zijn hem te feliciteren en mijn respect uit te spreken. Maar ik geloof niet in sprookjes.
  • 20 Aug 2019 om 13:30
    • Quote van 20 Aug 2019 om 12:02
      Het is als volgt: Roozemond is bezig met een hoofdsponsor. Aangezien zij in onderhandeling zijn wil hij alle opties open laten. Dus misschien wil die hoofdsponsor wel op het shirt van zowel het eerste, de dames als de jeugd. Dat is mogelijk. Dus staat Groenleven even in de wacht, want eerst moet er een hoofdsponsor komen. Je kan pas onderhandelen met Groenleven op het moment dat de nieuwe hoofdsponsor aangeeft niet op het jeugdshirt te willen. Groenleven wil blijkbaar niet wachten. Als je nu Ja zegt tegen Groenleven, dan maak je het jezelf lastig met het onderhandelen voor een hoofdsponsor, want op de jeugdshirts is dan immers geen plaats meer. Maar goed, het klinkt beter om te roepen dat het aan Roozemond ligt.
    Klopt.
  • 20 Aug 2019 om 13:29
    • Quote van 20 Aug 2019 om 13:24
      Benchmarking noemen ze dat. Heel zinvol om te doen.
    Dat is alleen zinvol om te doen bij gelijke omstandigheden. De economische situatie van Groningen, Twente en Heerenveen zijn totaal anders (economische potentie / achterland etc) Dit is het zelfde als 4 identieke huizen op Funda tekoop zetten met identieke oppervlakte grond in Utrecht, Groningen, Enschede en Heerenveen en verwachten dat ze hetzelfde opbrengen. En dan verbaast zijn als dit niet zo is.
  • 20 Aug 2019 om 13:24
    • Quote van 20 Aug 2019 om 13:22
      Wij hebben NIETS met de situatie bij Groningen of Twente te maken. Het gaat om de situatie bij onze club. Het is geen hogere wiskunde?!
    Benchmarking noemen ze dat. Heel zinvol om te doen.
  • 20 Aug 2019 om 13:23
    Probeer overigens maar eens de sponsordeals bij bijv. Fc Groningen in detail te krijgen. Ik zie bijvoorbeeld dat Office Centre en Fc Groningen gewoon geen uitlatingen doen over bedragen.https://www.voetbalzone.nl/doc.asp?uid=299701
    ... Wel info over Payt die 2 jaar sponsorde en nu achterop het shirt staan.
    Had GroenLeven ook kunnen doen.
  • 20 Aug 2019 om 13:22
    • Quote van 20 Aug 2019 om 12:56
      Zijn de details van het aanbod van GroenLeven voorhanden ? Dan kunnen we dit eens rustig bekijken en vergelijken met andere hoofdsponsoren van bijv. Fc Groningen of Fc Twente etc.Voorlopig wordt er hier weer eens ruzie gemaakt.
    Wij hebben NIETS met de situatie bij Groningen of Twente te maken. Het gaat om de situatie bij onze club. Het is geen hogere wiskunde?!
  • 20 Aug 2019 om 13:20
    Hangt ervan af of die "oude mannetjes" directe toegang hebben. Misschien hebben die ook weer een netwerk binnen de club. Maar je kan net zo makkelijk op het verkeerde been worden gezet.Wellicht is Cees wel meer iemand die rechtstreeks contacten heeft met potentiele sponsoren. Dan weten die "oude mannetjes" er ook weinig vanaf .Oordelen over Cees is dan ook niet zo makkelijk. Kunnen we ook pas over een jaar doen. Wie weet is er volgende week een nieuwe hoofdsponsor.
  • 20 Aug 2019 om 13:20
    • Quote van 20 Aug 2019 om 12:46
      Ja hij krijgt iig een jaar de kans, hij zit er nog maar net. Of had jij het binnen 3 maand voor elkaar gekregen? Hij moest ook nog de rotzooi van Eisinga opruimen. Ik wil jouw reactie wel eens zien als Cees straks met een geweldige sponsor aankomt.
    Als. En wanneer is straks? Geloof je het zelf op basis logische gegevens op dit moment of is het slechts ijdele hoop?
  • 20 Aug 2019 om 13:13
    • Quote van 20 Aug 2019 om 13:06
      Dit is op basis van wat ik gister hoorde bij de beloftes. Misschien een aanrader voor sommigen. Als je daar de juiste mensen leert kennen, merk je op termijn dat je daar veel informatie op kunt pikken. Informatie die vaak niet ver van de waarheid af ligt. Voor de jeugdigen onder ons, dat zijn vaak de wat oudere mensen die er rondlopen. En ik snap dat je daar als tiener, puber of jong volwassene niet zo snel het gesprek mee aan gaat.
    Ach Mackan, dit meen je niet serieus toch? Gebaseerd op oude mannetjes bij het tweede?
  • 20 Aug 2019 om 13:13
    • Quote van 20 Aug 2019 om 13:01
      Al eerder uitgelegd. Het is heel simpel. Het is een geval van vraag en aanbod. Als er zoveel sponsoren zouden zijn die meer dan 5 ton zouden willen betalen dan was er toch al lang een nieuwe sponsor geweest die minimaal 7½ betaalt? Weken terug waren er al gesprekken met 3 serieuze kandidaten welke tegen de afrondende fase aan zouden zitten. Althans, dat werd beweerd. Zouden ook de gesprekken met die 3 partijen in de koelkast gestopt zijn, wachtent op nóg een beter bod?

      Nogmaals een logische opsomming van feiten:
      - Onze vorige hoofdsponsor Groenleven werd 3 jaar terug na 3 speelrondes gepresenteerd. Na maanden zoeken, mede gebruik makend van de diensten van de in de voetbalwereld gerespecteerde specialist op dit gebied Chris Woerts. Kennelijk het maximaal haalbare resultaat op dat moment.
      - Sindsdien is het met de club zowel sportief als financieel niet echt beter geworden. Of stabieler, in tegendeel.
      - Hoe kun je dan 3 jaar later met een nog groter gat in de begroting eisen dat er voor de nieuwe termijn minimaal 7½ ton geschoven moet worden voor het hoofdsponsorschap, wie die nieuwe sponsor ook gaat zijn? Hier speelt het levensgrote verschil tussen een wens en de realiteit. Vraag en aanbod. Is de wens realistisch ten opzichte van de situatie bij onze club. Waarde van shirts van Groningen, PEC of iedere willekeurige andere club die er bij gehaald worden doen niet ter zake. Klinisch en puur zoals het is zonder 'maren' of 'alsen'.
      - Potentiële nieuwe sponsoren wisten dat het contract per 1 juli dit jaar afliep en konden dus kenbaar maken dat ze zouden willen sponsoren. Sterker nog, ze wisten al geruime tijd daarvoor dat de gesprekken tussen de club en GroenLeven allerminst glad verliepen. Mogelijkheden dus om daar in te duiken.
      - Maar wat is er sindsdien gebeurd? Praatjes. Alleen mooie en hoopvolle praatjes.
      - Kritische mensen zeggen dat de hele gang van zaken nergens op lijkt. Te beginnen met de manier waarop Cees directeur is geworden. Anderen twijfelen aan de hele situatie rond Roozemond maar willen het de kans geven. En nog weer anderen beweren dat het allemaal prima is wat hij doet. Op basis van wat? Niemand komt met iets wat de twijfelaars of kritische mensen van gedachten kan laten veranderen.

      Het enige moment waarop Cees niet kon wachten was het moment waarop hij directeur werd. Puur feitelijk niet nodig aangezien er met Hylke van der Veen op dat moment 'gewoon' een statutair directeur was bij de club. De club was absoluut niet stuurloos geweest. Als mijn chef er 3 weken niet is draait de ploeg van collega's ook gewoon door. Na zijn benoeming hangt het allemaal van (af)wachten aan elkaar.
      Is er één iemand die mij het kleine lichtpuntje kan aanwijzen wat er zou zijn op gebied van sponsoring? Zonder hoofdsponsor en met een OSSH lijst van slechts 414 bedrijven? Meer vraag ik niet. Één persoon.
    Dat ze achter de schermen druk bezig zijn met een reorganisatie op de commerciële afdeling. Denk aan nieuwe mensen op de commerciële afdeling, aantrekkelijke sponsorpakketten, meer activiteiten etc. mei-inoar foarút!
  • 20 Aug 2019 om 13:10
    • Quote van 20 Aug 2019 om 12:11
      Daar doe je zelf lekker aan mee, aan dat wegzakken.. waar is de nuchtere houding van de frysken gebleven? Paniek reacties hiero
    Bij Twente dachten er ook zat supporters dat het allemaal wel wat meeviel. Check het .org forum of het www maar eens op posts van Tukkers Delight. Die vond zichzelf ook een insider. Wat er door bepaalde Fean supporters voorspeld werd is uiteindelijk allemaal uitgekomen.
  • 20 Aug 2019 om 13:06
    • Quote van 20 Aug 2019 om 12:10
      Heb je met CR gebeld of gepraat ? Of is dit een aanname van jezelf?
    Dit is op basis van wat ik gister hoorde bij de beloftes. Misschien een aanrader voor sommigen. Als je daar de juiste mensen leert kennen, merk je op termijn dat je daar veel informatie op kunt pikken. Informatie die vaak niet ver van de waarheid af ligt. Voor de jeugdigen onder ons, dat zijn vaak de wat oudere mensen die er rondlopen. En ik snap dat je daar als tiener, puber of jong volwassene niet zo snel het gesprek mee aan gaat.
  • 20 Aug 2019 om 13:06
    • Quote van 20 Aug 2019 om 12:24
      Ik heb veel vertrouwen in Cees Roozemond. Hij laat zich niet gek maken. Verder ook duidelijk en helder naar buiten toe over bepaalde zaken. Een nieuwe hoofdsponsor vinden kost nu eenmaal veel tijd. Binnenkort verwacht ik dan ook een hoofdsponsor. Straks wanneer er een geschikte commercieel directeur wordt aangesteld en een reorganisatie op de commerciële afdeling ben ik ervan overtuigd dat de club weer gaat groeien.
    Cees ben je zelf achter het toetsenbord gekropen? Of is hij een trollenleger aan het opbouwen?
    "Verder ook duidelijk en helder". Hij was vooral heel onduidelijkheid en ronduit slecht in de communicatie naar buiten toe. Het enige dat duidelijk is, is dat hij zijn eigen deadlines mist en dat hij incompetent is.
  • 20 Aug 2019 om 13:02
    • Quote van 20 Aug 2019 om 12:56
      Vooralsnog ligt t feitelijk gewoon zo dat GL afgehaakt is en dat er geen hoofdsponsor is wat Heerenveen beide eigenlijk niet kan permitteren. Wie zn schuld dit is laat ik in t midden maar dat de gevolgen vrij funest zijn lijkt me duidelijk. Gezien eerdere uitspraken over hoogte financiële vergoeding, aankondigingen en behandeling van GL geniet directie van Heerenveen nou niet echt voordeel van de twijfel. Enige valide reden zou kunnen zijn dat er een concurrent in de race is om hoofdsponsor te worden, dat zou uitstel van afspraken verklaren. Beter is om open kaart te spelen en aangeven dat eerst hoofdsponsor moet komen alvorens andere sub sponsor afspraken te maken. Met enige achterdocht zou je kunnen stellen dat GL door het op de spits te drijven een makkelijke escape heeft maar dat lijkt me te ver gaan gezien de steun in de afgelopen jaren en de huidige intenties. Enfin, wordt vervolgd.
    Het is speculeren maar ik denk dat je dicht bij de werkelijkheid zit. De club (Cees) wenst een hoofdsponsor die 7,5 ton inbrengt voor meerdere jaren. GroenLeven biedt dat dus niet. Stel dat ze 5ton inbrengen voor drie jaar dan is dat 1,5 miljoen in totaal.Stel dat je een hoofdsponsor hebt van 7,5 ton voor 3 jaar dan zit daar in totaal 7,5 ton minder in in 3 jaar. Dat is het nadeel als je voor langere tijd verbindt. Komt bij dat de gokbedrijven op korte termijn (1 jan 2021) ook toegang krijgen tot de eredivisie sponsoring. Dan kun je beter dus even geen langdurige verbintenis aan gaan want dan kun je die niet meteen vastleggen op 1 jan 2021.
  • 20 Aug 2019 om 13:01
    • Quote van 20 Aug 2019 om 12:58
      Het SB is de toezichthouder.
    De toezichthouder voor de directie en de dagelijkse zaken is de RVC daarna komt het SB pas in beeld.
  • 20 Aug 2019 om 13:01
    • Quote van 20 Aug 2019 om 12:09
      Dus moet je het pakket voor een nieuwe hoofdsponsor maar alvast verkleinen? En hey, het is een stelling, ik zeg niet dat het werkelijk zo is..
    Al eerder uitgelegd. Het is heel simpel. Het is een geval van vraag en aanbod. Als er zoveel sponsoren zouden zijn die meer dan 5 ton zouden willen betalen dan was er toch al lang een nieuwe sponsor geweest die minimaal 7½ betaalt? Weken terug waren er al gesprekken met 3 serieuze kandidaten welke tegen de afrondende fase aan zouden zitten. Althans, dat werd beweerd. Zouden ook de gesprekken met die 3 partijen in de koelkast gestopt zijn, wachtent op nóg een beter bod?

    Nogmaals een logische opsomming van feiten:
    - Onze vorige hoofdsponsor Groenleven werd 3 jaar terug na 3 speelrondes gepresenteerd. Na maanden zoeken, mede gebruik makend van de diensten van de in de voetbalwereld gerespecteerde specialist op dit gebied Chris Woerts. Kennelijk het maximaal haalbare resultaat op dat moment.
    - Sindsdien is het met de club zowel sportief als financieel niet echt beter geworden. Of stabieler, in tegendeel.
    - Hoe kun je dan 3 jaar later met een nog groter gat in de begroting eisen dat er voor de nieuwe termijn minimaal 7½ ton geschoven moet worden voor het hoofdsponsorschap, wie die nieuwe sponsor ook gaat zijn? Hier speelt het levensgrote verschil tussen een wens en de realiteit. Vraag en aanbod. Is de wens realistisch ten opzichte van de situatie bij onze club. Waarde van shirts van Groningen, PEC of iedere willekeurige andere club die er bij gehaald worden doen niet ter zake. Klinisch en puur zoals het is zonder 'maren' of 'alsen'.
    - Potentiële nieuwe sponsoren wisten dat het contract per 1 juli dit jaar afliep en konden dus kenbaar maken dat ze zouden willen sponsoren. Sterker nog, ze wisten al geruime tijd daarvoor dat de gesprekken tussen de club en GroenLeven allerminst glad verliepen. Mogelijkheden dus om daar in te duiken.
    - Maar wat is er sindsdien gebeurd? Praatjes. Alleen mooie en hoopvolle praatjes.
    - Kritische mensen zeggen dat de hele gang van zaken nergens op lijkt. Te beginnen met de manier waarop Cees directeur is geworden. Anderen twijfelen aan de hele situatie rond Roozemond maar willen het de kans geven. En nog weer anderen beweren dat het allemaal prima is wat hij doet. Op basis van wat? Niemand komt met iets wat de twijfelaars of kritische mensen van gedachten kan laten veranderen.

    Het enige moment waarop Cees niet kon wachten was het moment waarop hij directeur werd. Puur feitelijk niet nodig aangezien er met Hylke van der Veen op dat moment 'gewoon' een statutair directeur was bij de club. De club was absoluut niet stuurloos geweest. Als mijn chef er 3 weken niet is draait de ploeg van collega's ook gewoon door. Na zijn benoeming hangt het allemaal van (af)wachten aan elkaar.
    Is er één iemand die mij het kleine lichtpuntje kan aanwijzen wat er zou zijn op gebied van sponsoring? Zonder hoofdsponsor en met een OSSH lijst van slechts 414 bedrijven? Meer vraag ik niet. Één persoon.
  • 20 Aug 2019 om 12:58
    • Quote van 20 Aug 2019 om 12:50
      Kom op zeg. Nu doe je alsof er enorme puinhopen zijn achter gelaten door Eisenga. Stel dat dat zo is, dan is er wel erg onbekwaam toezicht gehouden door de toezichthouders..
    Inderdaad Cees was zelf verantwoordelijk als toezichthouder in de RvC. Eisenga heeft verder niets raars gedaan met kon het ook niet uit het slop trekken. Toch heeft hij zeker geen puinhoop achter gelaten. De stadionhuur heeft hij trouwens wel naar beneden gekregen.

    Feit is dat Cees tot nu toe gewoon een praatjesmaker is. Hoofdsponsor sus en zo. We hebben al drie wedstrijden gespeeld en er is nog steeds geen nieuwe hoofdsponsor. Cees zou wel even snel iemand fixen die fors meer aftikt. Verder is het gewoon niet netjes om je niet te melden bij Groenleven. Als je niet door wilt gaan vanuit de club omdat je denkt dat je betere deals kan krijgen dan moet je dat aangeven of een tegenvoorstel doen. Niet je potentiële sponsor laten wachten totdat hij het zat is.
  • 20 Aug 2019 om 12:58
    • Quote van 20 Aug 2019 om 12:52
      Vandaar dat ze ook allemaal weg zijn.
    Het SB is de toezichthouder.
  • 20 Aug 2019 om 12:57
    • Quote van 20 Aug 2019 om 12:24
      Ik heb veel vertrouwen in Cees Roozemond. Hij laat zich niet gek maken. Verder ook duidelijk en helder naar buiten toe over bepaalde zaken. Een nieuwe hoofdsponsor vinden kost nu eenmaal veel tijd. Binnenkort verwacht ik dan ook een hoofdsponsor. Straks wanneer er een geschikte commercieel directeur wordt aangesteld en een reorganisatie op de commerciële afdeling ben ik ervan overtuigd dat de club weer gaat groeien.
    Binnenkort....straks........ nooit....
  • 20 Aug 2019 om 12:57
    • Quote van 20 Aug 2019 om 12:51
      Waar is dat dan? Als er iemand roep toetert dan ben jij t wel.
    Ga het even lekker terug zoeken dan weet je hoe en wat.
  • 20 Aug 2019 om 12:56
    Vooralsnog ligt t feitelijk gewoon zo dat GL afgehaakt is en dat er geen hoofdsponsor is wat Heerenveen beide eigenlijk niet kan permitteren. Wie zn schuld dit is laat ik in t midden maar dat de gevolgen vrij funest zijn lijkt me duidelijk. Gezien eerdere uitspraken over hoogte financiële vergoeding, aankondigingen en behandeling van GL geniet directie van Heerenveen nou niet echt voordeel van de twijfel. Enige valide reden zou kunnen zijn dat er een concurrent in de race is om hoofdsponsor te worden, dat zou uitstel van afspraken verklaren. Beter is om open kaart te spelen en aangeven dat eerst hoofdsponsor moet komen alvorens andere sub sponsor afspraken te maken. Met enige achterdocht zou je kunnen stellen dat GL door het op de spits te drijven een makkelijke escape heeft maar dat lijkt me te ver gaan gezien de steun in de afgelopen jaren en de huidige intenties. Enfin, wordt vervolgd.
  • 20 Aug 2019 om 12:56
    Zijn de details van het aanbod van GroenLeven voorhanden ? Dan kunnen we dit eens rustig bekijken en vergelijken met andere hoofdsponsoren van bijv. Fc Groningen of Fc Twente etc.Voorlopig wordt er hier weer eens ruzie gemaakt.
  • 20 Aug 2019 om 12:52
    • Quote van 20 Aug 2019 om 12:50
      Kom op zeg. Nu doe je alsof er enorme puinhopen zijn achter gelaten door Eisenga. Stel dat dat zo is, dan is er wel erg onbekwaam toezicht gehouden door de toezichthouders..
    Vandaar dat ze ook allemaal weg zijn.
  • 20 Aug 2019 om 12:51
    • Quote van 20 Aug 2019 om 12:43
      Hou eens op met je geroeptoeter. Bewijs is aangeboden. Dat daar niet op ingegaan wordt kan ik niet helpen.
    Waar is dat dan? Als er iemand roep toetert dan ben jij t wel.
  • 20 Aug 2019 om 12:50
    • Quote van 20 Aug 2019 om 12:46
      Ja hij krijgt iig een jaar de kans, hij zit er nog maar net. Of had jij het binnen 3 maand voor elkaar gekregen? Hij moest ook nog de rotzooi van Eisinga opruimen. Ik wil jouw reactie wel eens zien als Cees straks met een geweldige sponsor aankomt.
    Kom op zeg. Nu doe je alsof er enorme puinhopen zijn achter gelaten door Eisenga. Stel dat dat zo is, dan is er wel erg onbekwaam toezicht gehouden door de toezichthouders..
  • 20 Aug 2019 om 12:46
    • Quote van 20 Aug 2019 om 12:13
      Hoeveel kansen krijgt Cees dan? Hoelang nog zonder hoofdsponsor? Krijgt Cees daar een jaar de tijd voor ofzo?
      Op dit moment krijgen we NIKS. Hoelanger het duurt hoe minder je krijgt..
      stel dat je elke maand 60000 krijgt van je hoofdsponsor wat op 720.000 per jaar zou betekenen.
      Elke maand dat het langer duurt kost ons dus geld! En het is niet dat je even aan de nieuwe hoofdsponsor kan vragen hey betaal ook nog even voor de maand juli en augustus..

      Maar ach we geven Cees de kans. Neem de tijd Cees er is geld zat...
    Ja hij krijgt iig een jaar de kans, hij zit er nog maar net. Of had jij het binnen 3 maand voor elkaar gekregen? Hij moest ook nog de rotzooi van Eisinga opruimen. Ik wil jouw reactie wel eens zien als Cees straks met een geweldige sponsor aankomt.
  • 20 Aug 2019 om 12:43
    • Quote van 20 Aug 2019 om 12:38
      Dus jij mag wel zomaar wat roeptoeteren zonder onderbouwing? Want men vraagt om onderbouwing van jouw "er gebeurt niks, nada noppes".. Waar blijft je antwoord?
      Je lijkt wel het tweelingbroertje van Franklegs. Die roept ook van alles, maar als er om bewijs wordt gevraagd is het "ik kan het zo geven hoor". Maar het blijft al maanden stil.
    Hou eens op met je geroeptoeter. Bewijs is aangeboden. Dat daar niet op ingegaan wordt kan ik niet helpen.
  • 20 Aug 2019 om 12:42
    • Quote van 20 Aug 2019 om 12:36
      Dan alsnog , voor je het weet zijn er wel mensen. Als de identiteit verdwijnt kan ik de club ook gewoon niet meer supporten. Dan voel ik er niks meer bij.
    Natuurlijk was de stadionnaam verkopen sarcastisch. Maar waarom zou je dan nu wel zo spoedig mogelijk een hoofdsponsor willen hebben. Die hoofdsponsor komt er echt wel. En mochten we in financiële nood komen, dan zou de stadionnaam verkopen voor €1,5 miljoen per jaar een overweging kunnen zijn.
  • 20 Aug 2019 om 12:42
    • Quote van 20 Aug 2019 om 12:36
      Dan alsnog , voor je het weet zijn er wel mensen. Als de identiteit verdwijnt kan ik de club ook gewoon niet meer supporten. Dan voel ik er niks meer bij.
    Natuurlijk was de stadionnaam verkopen sarcastisch. Maar waarom zou je dan nu wel zo spoedig mogelijk een hoofdsponsor willen hebben. Die hoofdsponsor komt er echt wel. En mochten we in financiële nood komen, dan zou de stadionnaam verkopen voor €1,5 miljoen per jaar een overweging kunnen zijn.
  • 20 Aug 2019 om 12:41
    • Quote van 20 Aug 2019 om 12:36
      Dan alsnog , voor je het weet zijn er wel mensen. Als de identiteit verdwijnt kan ik de club ook gewoon niet meer supporten. Dan voel ik er niks meer bij.
    Bij een naamsverandering zal het SB ( unaniem dacht ik weet ik niet 100% zeker) moeten instemmen. En aangezien Feanfans en NN daarin zitten zie ik dat niet zo snel gebeuren.
  • 20 Aug 2019 om 12:38
    • Quote van 20 Aug 2019 om 12:17
      Ja, allemaal insiders ook gelukkig. Ontzettend jammer dat de huidige realiteit zowat alles tegenspreekt wat jij beweert. Over naïviteit gesproken.
    Dus jij mag wel zomaar wat roeptoeteren zonder onderbouwing? Want men vraagt om onderbouwing van jouw "er gebeurt niks, nada noppes".. Waar blijft je antwoord?
    Je lijkt wel het tweelingbroertje van Franklegs. Die roept ook van alles, maar als er om bewijs wordt gevraagd is het "ik kan het zo geven hoor". Maar het blijft al maanden stil.
  • 20 Aug 2019 om 12:36
    • Quote van 20 Aug 2019 om 12:31
      Dat was duidelijk een sarcastisch bericht, denk niet dat iemand het in zijn hoofd gaat halen om de naam van het stadion te veranderen.
    Dan alsnog , voor je het weet zijn er wel mensen. Als de identiteit verdwijnt kan ik de club ook gewoon niet meer supporten. Dan voel ik er niks meer bij.
  • 20 Aug 2019 om 12:31
    • Quote van 20 Aug 2019 om 12:29
      Dan nog liever failliet. Als de sponsor hun naam op het trainingscomplex wil hebben ofzo vind ik het best. Maar de stadionnaam blijft.
    Dat was duidelijk een sarcastisch bericht, denk niet dat iemand het in zijn hoofd gaat halen om de naam van het stadion te veranderen.
  • 20 Aug 2019 om 12:29
    • Quote van 20 Aug 2019 om 12:17
      Unibet etc. zal ook kunnen. Dat Roozemond hiermee aan het wachten is. Eisenga had destijds meende ik ook aangegeven dat dit een mooie optie voor de toekomst is. En als sommigen hier zo snel mogelijk het operationele tekort willen zien verbeteren, moeten we maar onze stadionsnaam verkopen.
    Dan nog liever failliet. Als de sponsor hun naam op het trainingscomplex wil hebben ofzo vind ik het best. Maar de stadionnaam blijft.
  • 20 Aug 2019 om 12:29
    • Quote van 20 Aug 2019 om 12:18
      Klopt dat zou Cees voor 1 juli doen. Nou waar is Cees met zijn sponsor dan??
      Waarom geloof je niks van groen leven die meer voor de club heeft betekend dan Cees? En waarom geloof je Cees wel die x op x aantoont het niet waar te kunnen maken wat hij beloofd?

      De feiten zijn duidelijk, Cees komt zijn beloftes niet waar!!
    Niet iedereen wil dat zien.
  • 20 Aug 2019 om 12:28
    • Quote van 20 Aug 2019 om 12:11
      Daar doe je zelf lekker aan mee, aan dat wegzakken.. waar is de nuchtere houding van de frysken gebleven? Paniek reacties hiero
    Misschien is er wel paniek...
  • 20 Aug 2019 om 12:24
    Ik heb veel vertrouwen in Cees Roozemond. Hij laat zich niet gek maken. Verder ook duidelijk en helder naar buiten toe over bepaalde zaken. Een nieuwe hoofdsponsor vinden kost nu eenmaal veel tijd. Binnenkort verwacht ik dan ook een hoofdsponsor. Straks wanneer er een geschikte commercieel directeur wordt aangesteld en een reorganisatie op de commerciële afdeling ben ik ervan overtuigd dat de club weer gaat groeien.
  • 20 Aug 2019 om 12:19
    • Quote van 20 Aug 2019 om 12:13
      Hoeveel kansen krijgt Cees dan? Hoelang nog zonder hoofdsponsor? Krijgt Cees daar een jaar de tijd voor ofzo?
      Op dit moment krijgen we NIKS. Hoelanger het duurt hoe minder je krijgt..
      stel dat je elke maand 60000 krijgt van je hoofdsponsor wat op 720.000 per jaar zou betekenen.
      Elke maand dat het langer duurt kost ons dus geld! En het is niet dat je even aan de nieuwe hoofdsponsor kan vragen hey betaal ook nog even voor de maand juli en augustus..

      Maar ach we geven Cees de kans. Neem de tijd Cees er is geld zat...
    Groenleven werdt ook pas nu gepresenteerd een aantal jaren geleden. En ja het kost geld dat er geen hoofdsponsor is. Maar het gaat erover wat de nieuwe betaald. Van Univé naar groenleven koste de club ook meer dan 5 ton per jaar.
  • 20 Aug 2019 om 12:18
    • Quote van 20 Aug 2019 om 11:53
      Groenleven zal wel bepaalde voorwaarden hebben gehad. Daarnaast geloof ik er niks van dat ze hoofdsponsor van de jeugd wilden worden. Cees Roozemond zal binnenkort wel met een andere grote sponsor komen.
    Klopt dat zou Cees voor 1 juli doen. Nou waar is Cees met zijn sponsor dan??
    Waarom geloof je niks van groen leven die meer voor de club heeft betekend dan Cees? En waarom geloof je Cees wel die x op x aantoont het niet waar te kunnen maken wat hij beloofd?

    De feiten zijn duidelijk, Cees komt zijn beloftes niet waar!!
  • 20 Aug 2019 om 12:18
    • Quote van 20 Aug 2019 om 12:14
      Cees doet het gelukkig stukken beter. Alles komt goed man, geen zorgen. Wij zijn niet bang want Ceesie is er bij!
    Hoogmoed komt voor de val.....
  • 20 Aug 2019 om 12:17
    • Quote van 20 Aug 2019 om 12:08
      Je moet niet alles geloven wat 1 partij naar buiten brengt. Sta je zo ook in het echte leven? Dus buiten het voetbal? Jantje zegt Zus dus het is Zus. Pietje zegt Zo dus het is Zo?

      Als andere clubs 1 miljoen of meer krijgen voor sponsoring dan moet je als Heerenveen zijnde verder kijken als jouw hoofdsponsor het grote bedrag van 5 ton betaald. Lijkt me vrij logisch. En eerlijk. Je mag het ook zeggen. Misschien niet zo op TV maar je moet er eerlijk over zijn.

      En denk je nou werkelijk dat ze bij Heerenveen niet reageren op Groen Leven als ze niet met anderen in gesprek zijn? Dat ze hun schoen verkopen voor ze nieuwe hebben? Doe eens niet zo naief..
      Komt nog bij dat Brouwer, de mede eigenaar van Groen Leven, in feite zichzelf al op het pluche zag, totdat Roozemond het stokje overnam. En zie hier, de hetze die Groen Leven nu voert tegen Roozemond. Dan moet je wel heel naief zijn om alles te geloven van 1 kant, zonder de andere kant te horen.

      Cees Roozemond heeft fouten genoeg gemaakt en zal ze nog wel meer maken ook. Maar zoals men nu alles gelooft wat maar negatief over hem is is wel schrijnend. Al zijn er gelukkig ook andere geluiden te horen. Zelfs op deze site.





    Ja, allemaal insiders ook gelukkig. Ontzettend jammer dat de huidige realiteit zowat alles tegenspreekt wat jij beweert. Over naïviteit gesproken.
  • 20 Aug 2019 om 12:17
    • Quote van 20 Aug 2019 om 12:06
      Die hoofdsponsor die er niet is bedoel je? Er speelt momenteel helemaal niets op dat gebied. Niets, nul, nada.
    Onderbouw dat is dat er niets speelt, ik kan ook wel van alles roeptoeteren
  • 20 Aug 2019 om 12:17
    Unibet etc. zal ook kunnen. Dat Roozemond hiermee aan het wachten is. Eisenga had destijds meende ik ook aangegeven dat dit een mooie optie voor de toekomst is. En als sommigen hier zo snel mogelijk het operationele tekort willen zien verbeteren, moeten we maar onze stadionsnaam verkopen.
  • 20 Aug 2019 om 12:14
    • Quote van 20 Aug 2019 om 11:59
      Straks zal wel een zielige reactie van Sietse Brouwer komen. De man die zogenaamd vrijwillig directeur wilde zijn en wilde investeren in het sportcomplex onder bepaalde voorwaarden. Ik weet wil één ding, Sietse Brouwer is ongeschikt om onze sportclub te leiden.
    Cees doet het gelukkig stukken beter. Alles komt goed man, geen zorgen. Wij zijn niet bang want Ceesie is er bij!
  • 20 Aug 2019 om 12:13
    • Quote van 20 Aug 2019 om 12:02
      Het is als volgt: Roozemond is bezig met een hoofdsponsor. Aangezien zij in onderhandeling zijn wil hij alle opties open laten. Dus misschien wil die hoofdsponsor wel op het shirt van zowel het eerste, de dames als de jeugd. Dat is mogelijk. Dus staat Groenleven even in de wacht, want eerst moet er een hoofdsponsor komen. Je kan pas onderhandelen met Groenleven op het moment dat de nieuwe hoofdsponsor aangeeft niet op het jeugdshirt te willen. Groenleven wil blijkbaar niet wachten. Als je nu Ja zegt tegen Groenleven, dan maak je het jezelf lastig met het onderhandelen voor een hoofdsponsor, want op de jeugdshirts is dan immers geen plaats meer. Maar goed, het klinkt beter om te roepen dat het aan Roozemond ligt.
    Klinkt zo wel logisch, hoop dat er gauw duidelijkheid komt ook voor de fans hier onderling.
  • 20 Aug 2019 om 12:13
    • Quote van 20 Aug 2019 om 11:36
      Dat jij geen fan bent van Cees weten we wel. Ik geef elke bestuurder een kans. Maar dat zal bij jou niet gebeuren merk ik.
    Hoeveel kansen krijgt Cees dan? Hoelang nog zonder hoofdsponsor? Krijgt Cees daar een jaar de tijd voor ofzo?
    Op dit moment krijgen we NIKS. Hoelanger het duurt hoe minder je krijgt..
    stel dat je elke maand 60000 krijgt van je hoofdsponsor wat op 720.000 per jaar zou betekenen.
    Elke maand dat het langer duurt kost ons dus geld! En het is niet dat je even aan de nieuwe hoofdsponsor kan vragen hey betaal ook nog even voor de maand juli en augustus..

    Maar ach we geven Cees de kans. Neem de tijd Cees er is geld zat...
  • 20 Aug 2019 om 12:12
    • Quote van 20 Aug 2019 om 12:02
      Het is als volgt: Roozemond is bezig met een hoofdsponsor. Aangezien zij in onderhandeling zijn wil hij alle opties open laten. Dus misschien wil die hoofdsponsor wel op het shirt van zowel het eerste, de dames als de jeugd. Dat is mogelijk. Dus staat Groenleven even in de wacht, want eerst moet er een hoofdsponsor komen. Je kan pas onderhandelen met Groenleven op het moment dat de nieuwe hoofdsponsor aangeeft niet op het jeugdshirt te willen. Groenleven wil blijkbaar niet wachten. Als je nu Ja zegt tegen Groenleven, dan maak je het jezelf lastig met het onderhandelen voor een hoofdsponsor, want op de jeugdshirts is dan immers geen plaats meer. Maar goed, het klinkt beter om te roepen dat het aan Roozemond ligt.
    Precies! Fijn dat Roozemond zich niet gek laat maken door Groenleven!
  • 20 Aug 2019 om 12:11
    • Quote van 20 Aug 2019 om 12:01
      Ja hoor. Je moet het zelf weten. Iedereen een mening. Het doet mij zeer, dat de club langzaam weg zakt.
    Daar doe je zelf lekker aan mee, aan dat wegzakken.. waar is de nuchtere houding van de frysken gebleven? Paniek reacties hiero
  • 20 Aug 2019 om 12:10
    • Quote van 20 Aug 2019 om 11:53
      Ik wil ook wel sponsor worden, mag ik dan ook bepalen wat ik wil bij de club? Moet niet gekker worden..
    Als je grote sponsor bent mag je inderdaad wel wat onderhandelen over voorwaarden ja. Dat is ook waar het mis ging tussen Eisenga en Bloemers, weet je nog? Vaste vs. flexibele contracten. Om het iedere sponsor naar de zin te kunnen maken. Om iedereen zich thuis en welkom te laten voelen bij de club.
  • 20 Aug 2019 om 12:10
    • Quote van 20 Aug 2019 om 12:06
      Die hoofdsponsor die er niet is bedoel je? Er speelt momenteel helemaal niets op dat gebied. Niets, nul, nada.
    Wat weet jij er nou van Mackan? Of Roozemond niet in gesprek is met potentiele hoofdsponsors? Denk je nou werkelijk dat een van die partijen ermee naar buiten komt? Neen, als het inkt droog is dan komt het naar buiten..

    Maar ja, Mackan en eerlijk en oprecht mensen een kans geven. Zit er niet in, op deze site althans.
  • 20 Aug 2019 om 12:10
    • Quote van 20 Aug 2019 om 12:06
      Die hoofdsponsor die er niet is bedoel je? Er speelt momenteel helemaal niets op dat gebied. Niets, nul, nada.
    Heb je met CR gebeld of gepraat ? Of is dit een aanname van jezelf?
  • 20 Aug 2019 om 12:10
    • Quote van 20 Aug 2019 om 12:02
      Het is als volgt: Roozemond is bezig met een hoofdsponsor. Aangezien zij in onderhandeling zijn wil hij alle opties open laten. Dus misschien wil die hoofdsponsor wel op het shirt van zowel het eerste, de dames als de jeugd. Dat is mogelijk. Dus staat Groenleven even in de wacht, want eerst moet er een hoofdsponsor komen. Je kan pas onderhandelen met Groenleven op het moment dat de nieuwe hoofdsponsor aangeeft niet op het jeugdshirt te willen. Groenleven wil blijkbaar niet wachten. Als je nu Ja zegt tegen Groenleven, dan maak je het jezelf lastig met het onderhandelen voor een hoofdsponsor, want op de jeugdshirts is dan immers geen plaats meer. Maar goed, het klinkt beter om te roepen dat het aan Roozemond ligt.
    Precies dit, maar nogmaals: de vrouwen zijn onderdeel van een andere stichting/organisatie. Ze hadden net zo goed FC Noord kunnen heten ofzo.
  • 20 Aug 2019 om 12:09
    • Quote van 20 Aug 2019 om 12:06
      Die hoofdsponsor die er niet is bedoel je? Er speelt momenteel helemaal niets op dat gebied. Niets, nul, nada.
    Dus moet je het pakket voor een nieuwe hoofdsponsor maar alvast verkleinen? En hey, het is een stelling, ik zeg niet dat het werkelijk zo is..
  • 20 Aug 2019 om 12:08
    • Quote van 20 Aug 2019 om 11:49
      Wat een onzin zeg! GroenLeven is sponsors geworden toen niemand in wou stappen! Daarnaast is er nu nog steeds geen sponsor die wel meer wil betalen. Waarom GroenLeven fout zou zitten is mij onduidelijk, ze doen een voorstel en Heerenveen reageert er niet op. Dat je dan op een gegeven moment het voorstel in trekt is normaal. Het is toch de waarheid dat Heerenveen te laks heeft gereageerd en ook zijn hand heeft overspeeld om te denken dat ze voor 1 juli wel even een nieuwe hoofdsponsor zouden hebben die veel meer zou betalen.
    Je moet niet alles geloven wat 1 partij naar buiten brengt. Sta je zo ook in het echte leven? Dus buiten het voetbal? Jantje zegt Zus dus het is Zus. Pietje zegt Zo dus het is Zo?

    Als andere clubs 1 miljoen of meer krijgen voor sponsoring dan moet je als Heerenveen zijnde verder kijken als jouw hoofdsponsor het grote bedrag van 5 ton betaald. Lijkt me vrij logisch. En eerlijk. Je mag het ook zeggen. Misschien niet zo op TV maar je moet er eerlijk over zijn.

    En denk je nou werkelijk dat ze bij Heerenveen niet reageren op Groen Leven als ze niet met anderen in gesprek zijn? Dat ze hun schoen verkopen voor ze nieuwe hebben? Doe eens niet zo naief..
    Komt nog bij dat Brouwer, de mede eigenaar van Groen Leven, in feite zichzelf al op het pluche zag, totdat Roozemond het stokje overnam. En zie hier, de hetze die Groen Leven nu voert tegen Roozemond. Dan moet je wel heel naief zijn om alles te geloven van 1 kant, zonder de andere kant te horen.

    Cees Roozemond heeft fouten genoeg gemaakt en zal ze nog wel meer maken ook. Maar zoals men nu alles gelooft wat maar negatief over hem is is wel schrijnend. Al zijn er gelukkig ook andere geluiden te horen. Zelfs op deze site.





  • 20 Aug 2019 om 12:07
    • Quote van 20 Aug 2019 om 11:53
      Groenleven zal wel bepaalde voorwaarden hebben gehad. Daarnaast geloof ik er niks van dat ze hoofdsponsor van de jeugd wilden worden. Cees Roozemond zal binnenkort wel met een andere grote sponsor komen.
    Cees komt wel met een andere grote(re) sponsor. Dat moeten we al maanden aanhoren. Praatjes vullen geen gaatjes.
  • 20 Aug 2019 om 12:06
    • Quote van 20 Aug 2019 om 11:51
      Stel; Groenleven wil voor 3 jaar op de shirts van de jeugd, zou dat voor een eventuele nieuwe hoofdsponsor ook gunstig zijn? Ik zou als hoofdsponsor, die dus het meeste betaald, op alle shirts willen staan binnen sc Heerenveen. Dus ook op de shirts van de jeugd.. Maar goed, ik ken de feiten verder niet, net als een ieder hier.. Wel vind ik dat Groenleven altijd een beetje zielig een statement wil maken via de media, wat wil je daarmee bereiken!? De club doet dat nu toch ook niet? Beetje zieltjes proberen te winnen...
    Die hoofdsponsor die er niet is bedoel je? Er speelt momenteel helemaal niets op dat gebied. Niets, nul, nada.
  • 20 Aug 2019 om 12:03
    • Quote van 20 Aug 2019 om 11:19
      Jij en anderen zijn te bizar voor woorden. Echt alles wordt uit de kast getrokken om te kunnen fitten op Cees Roozemond en zijn mensen.. Je gelooft Groen Leven op hun blauwe ogen..

      Terwijl iedereen die een beetje cynisch in het leven staat kan zien dat het juist Groen Leven is dat hier fout zit. Ten eerste hadden ze maar 5 ton aan sponsorgeld gegeven en wilde Cees hier mee uit halen. Je kan het dan niet, zoals hij wel deed, op tv uit de doeken doen maar het is het goed recht van Heerenveen om meer geld te vragen. Daar reageerde Groen Leven al gepikeerd op. Beetje dom van Groen Leven.
      Ten tweede was de tweede baas van Groen Leven in de race om voorzitter te worden. Sterker nog, het was hem al beloofd door Riemer en diens kamp. Dit is niet gelukt en nu haalt die tweede man zijn gram door als hoofdsponsor weg te gaan EN zijn straatje schoon te vegen en alle schuld bij Heerenveen te leggen. Helaas gaan mensen hiermee in, die snappen het vuile spelletje niet.

      Het zijn overigens ook lachwekkende woorden "wederzijdse verliefdheid". Man, het is een zakelijke deal. Daar komt geen liefde bij kijken.
    Goed man, dat jij over zoveel exacte details beschikt! 2e Baas van GroenLeven hahaha. Sytse was eigenaar en directeur. Nu niets meer dan aandeelhouder. Was in de race? Bron? Die is nooit in de race geweest omdat er laat en met een fout geschreven naam gereageerd werd op de brief die hij de club schreef. Of dat werkelijk een sollicitatie was of wellicht een zakelijk voorstel v.w.b investeren in Nij Skoatterwâld, wie zal het zeggen. Wat daar over gezegd wordt zijn ook niet meer dan aannames. Naast sponsor is Sytse al jaren Feanfan, mocht je dat in je enthousiasme even vergeten zijn. Wat er nu wel of niet met GroenLeven gebeurt heeft verder niets meer met hem te maken. Slechte beeldvorming en op de persoon gericht die geen partij is in het uit de hand gelopen conflict.
  • 20 Aug 2019 om 12:02
    • Quote van 20 Aug 2019 om 11:53
      Groenleven zal wel bepaalde voorwaarden hebben gehad. Daarnaast geloof ik er niks van dat ze hoofdsponsor van de jeugd wilden worden. Cees Roozemond zal binnenkort wel met een andere grote sponsor komen.
    Ook als je bepaalde voorwaarden hebt. Kun je als Heerenveen toch reageren met: helaas kunnen we niet aan jullie eisen voldoen. Elke sponsor is er een, mocht het door bepaalde eisen niet doorgaan dan heb je natuurlijk een goed argument. Maar als de club straks een jaar zonder hoofdsponsor zit, ontstaat er wel een groot probleem.
  • 20 Aug 2019 om 12:02
    Het is als volgt: Roozemond is bezig met een hoofdsponsor. Aangezien zij in onderhandeling zijn wil hij alle opties open laten. Dus misschien wil die hoofdsponsor wel op het shirt van zowel het eerste, de dames als de jeugd. Dat is mogelijk. Dus staat Groenleven even in de wacht, want eerst moet er een hoofdsponsor komen. Je kan pas onderhandelen met Groenleven op het moment dat de nieuwe hoofdsponsor aangeeft niet op het jeugdshirt te willen. Groenleven wil blijkbaar niet wachten. Als je nu Ja zegt tegen Groenleven, dan maak je het jezelf lastig met het onderhandelen voor een hoofdsponsor, want op de jeugdshirts is dan immers geen plaats meer. Maar goed, het klinkt beter om te roepen dat het aan Roozemond ligt.
  • 20 Aug 2019 om 12:01
    • Quote van 20 Aug 2019 om 11:59
      Idd, roeptoeteren in je eigen straatje gaat je prima af..
    Ja hoor. Je moet het zelf weten. Iedereen een mening. Het doet mij zeer, dat de club langzaam weg zakt.
  • 20 Aug 2019 om 11:59
    Straks zal wel een zielige reactie van Sietse Brouwer komen. De man die zogenaamd vrijwillig directeur wilde zijn en wilde investeren in het sportcomplex onder bepaalde voorwaarden. Ik weet wil één ding, Sietse Brouwer is ongeschikt om onze sportclub te leiden.
  • 20 Aug 2019 om 11:59
    • Quote van 20 Aug 2019 om 11:57
      Ja de meeste sponsoren hebben wel tot op zekere hoogte inspraak / invloed wat ze terugkrijgen voor hun jaarlijkse bijdrage (reclame actie met speler X, reclame uitingen etc) het zijn al lang geen standaard pakketten meer en veel meer maatwerk.
    Klopt. Maar waarom krijgt groenleven dan helemaal geen reactie?
  • 20 Aug 2019 om 11:59
    • Quote van 20 Aug 2019 om 11:58
      Yep. Te moeilijk voor mij. Laat ik aan anderen over.
    Idd, roeptoeteren in je eigen straatje gaat je prima af..
  • 20 Aug 2019 om 11:59
    Het pakket bij Univé was alles toch jeugd en senioren. Het kan toch best zo zijn dat Heerenveen ook met een partij aan het onderhandelen is die dit ook weer wil doen?
  • 20 Aug 2019 om 11:58
    • Quote van 20 Aug 2019 om 11:54
      En wat vind je van de stelling dan? Of wordt dat te moeilijk voor je?
    Yep. Te moeilijk voor mij. Laat ik aan anderen over.
  • 20 Aug 2019 om 11:57
    • Quote van 20 Aug 2019 om 11:53
      Ik wil ook wel sponsor worden, mag ik dan ook bepalen wat ik wil bij de club? Moet niet gekker worden..
    Ja de meeste sponsoren hebben wel tot op zekere hoogte inspraak / invloed wat ze terugkrijgen voor hun jaarlijkse bijdrage (reclame actie met speler X, reclame uitingen etc) het zijn al lang geen standaard pakketten meer en veel meer maatwerk.
  • 20 Aug 2019 om 11:57
    • Quote van 20 Aug 2019 om 11:53
      Ik wil ook wel sponsor worden, mag ik dan ook bepalen wat ik wil bij de club? Moet niet gekker worden..
    Wie zegt dat ze wat willen bepalen? Ze hebben een financieel voorstel gedaan. Wat de club moet doen, is op zijn minst reageren. Maar dat doen ze niet, want Cees is bang voor deze mensen. Omdat zij bij kamp Riemer horen. Het is toch duidelijk. Cees wil alleen zijn eigen vrienden bij de club. Maar zijn kring wordt kleiner en kleiner... #beerput
  • 20 Aug 2019 om 11:54
    • Quote van 20 Aug 2019 om 11:52
      Zieltjes winnen? Mensen die bedriegen reageren niet.. #beerput
    En wat vind je van de stelling dan? Of wordt dat te moeilijk voor je?
  • 20 Aug 2019 om 11:54
    Probleem is dat Cees niet meer met een realistische sponsor kan aankomen. Realistich sponsorbedrag bedoel ik dan. Hij heeft zichzelf door zijn grootspraak dik in de problemen geluld. Overall denk ik dat, net als wat je merkt aan de wisselede reacties tav Cees op dit forum, een behoorlijk aantal sponsors gewoon niks met deze direkteur ( te maken willen) hebben. Te weinig draagvlak en goodwill.
  • 20 Aug 2019 om 11:53
    • Quote van 20 Aug 2019 om 11:49
      Familie van? Triest dat er nog mensen zijn die in Cees geloven! Dat is pas ongeloofwaardig. Je moet met iedere sponsor blij zijn, wat de bedragen ook zijn. #beerput
    Ik wil ook wel sponsor worden, mag ik dan ook bepalen wat ik wil bij de club? Moet niet gekker worden..
  • 20 Aug 2019 om 11:53
    • Quote van 20 Aug 2019 om 11:49
      Familie van? Triest dat er nog mensen zijn die in Cees geloven! Dat is pas ongeloofwaardig. Je moet met iedere sponsor blij zijn, wat de bedragen ook zijn. #beerput
    Groenleven zal wel bepaalde voorwaarden hebben gehad. Daarnaast geloof ik er niks van dat ze hoofdsponsor van de jeugd wilden worden. Cees Roozemond zal binnenkort wel met een andere grote sponsor komen.
  • 20 Aug 2019 om 11:52
    • Quote van 20 Aug 2019 om 11:51
      Stel; Groenleven wil voor 3 jaar op de shirts van de jeugd, zou dat voor een eventuele nieuwe hoofdsponsor ook gunstig zijn? Ik zou als hoofdsponsor, die dus het meeste betaald, op alle shirts willen staan binnen sc Heerenveen. Dus ook op de shirts van de jeugd.. Maar goed, ik ken de feiten verder niet, net als een ieder hier.. Wel vind ik dat Groenleven altijd een beetje zielig een statement wil maken via de media, wat wil je daarmee bereiken!? De club doet dat nu toch ook niet? Beetje zieltjes proberen te winnen...
    Zieltjes winnen? Mensen die bedriegen reageren niet.. #beerput
  • 20 Aug 2019 om 11:51
    Stel; Groenleven wil voor 3 jaar op de shirts van de jeugd, zou dat voor een eventuele nieuwe hoofdsponsor ook gunstig zijn? Ik zou als hoofdsponsor, die dus het meeste betaald, op alle shirts willen staan binnen sc Heerenveen. Dus ook op de shirts van de jeugd.. Maar goed, ik ken de feiten verder niet, net als een ieder hier.. Wel vind ik dat Groenleven altijd een beetje zielig een statement wil maken via de media, wat wil je daarmee bereiken!? De club doet dat nu toch ook niet? Beetje zieltjes proberen te winnen...
  • 20 Aug 2019 om 11:51
    • Quote van 20 Aug 2019 om 11:49
      Wat een onzin zeg! GroenLeven is sponsors geworden toen niemand in wou stappen! Daarnaast is er nu nog steeds geen sponsor die wel meer wil betalen. Waarom GroenLeven fout zou zitten is mij onduidelijk, ze doen een voorstel en Heerenveen reageert er niet op. Dat je dan op een gegeven moment het voorstel in trekt is normaal. Het is toch de waarheid dat Heerenveen te laks heeft gereageerd en ook zijn hand heeft overspeeld om te denken dat ze voor 1 juli wel even een nieuwe hoofdsponsor zouden hebben die veel meer zou betalen.
    Dat ze niet reageren doen ze vaker. Net zoals toen Brouwer zijn sollicitatie stuurde. Ook hij kreeg geen reactie. Tot dat de deadline was verstreken, toen kwam er reactie.
  • 20 Aug 2019 om 11:49
    • Quote van 20 Aug 2019 om 11:19
      Jij en anderen zijn te bizar voor woorden. Echt alles wordt uit de kast getrokken om te kunnen fitten op Cees Roozemond en zijn mensen.. Je gelooft Groen Leven op hun blauwe ogen..

      Terwijl iedereen die een beetje cynisch in het leven staat kan zien dat het juist Groen Leven is dat hier fout zit. Ten eerste hadden ze maar 5 ton aan sponsorgeld gegeven en wilde Cees hier mee uit halen. Je kan het dan niet, zoals hij wel deed, op tv uit de doeken doen maar het is het goed recht van Heerenveen om meer geld te vragen. Daar reageerde Groen Leven al gepikeerd op. Beetje dom van Groen Leven.
      Ten tweede was de tweede baas van Groen Leven in de race om voorzitter te worden. Sterker nog, het was hem al beloofd door Riemer en diens kamp. Dit is niet gelukt en nu haalt die tweede man zijn gram door als hoofdsponsor weg te gaan EN zijn straatje schoon te vegen en alle schuld bij Heerenveen te leggen. Helaas gaan mensen hiermee in, die snappen het vuile spelletje niet.

      Het zijn overigens ook lachwekkende woorden "wederzijdse verliefdheid". Man, het is een zakelijke deal. Daar komt geen liefde bij kijken.
    Familie van? Triest dat er nog mensen zijn die in Cees geloven! Dat is pas ongeloofwaardig. Je moet met iedere sponsor blij zijn, wat de bedragen ook zijn. #beerput
  • 20 Aug 2019 om 11:49
    • Quote van 20 Aug 2019 om 11:19
      Jij en anderen zijn te bizar voor woorden. Echt alles wordt uit de kast getrokken om te kunnen fitten op Cees Roozemond en zijn mensen.. Je gelooft Groen Leven op hun blauwe ogen..

      Terwijl iedereen die een beetje cynisch in het leven staat kan zien dat het juist Groen Leven is dat hier fout zit. Ten eerste hadden ze maar 5 ton aan sponsorgeld gegeven en wilde Cees hier mee uit halen. Je kan het dan niet, zoals hij wel deed, op tv uit de doeken doen maar het is het goed recht van Heerenveen om meer geld te vragen. Daar reageerde Groen Leven al gepikeerd op. Beetje dom van Groen Leven.
      Ten tweede was de tweede baas van Groen Leven in de race om voorzitter te worden. Sterker nog, het was hem al beloofd door Riemer en diens kamp. Dit is niet gelukt en nu haalt die tweede man zijn gram door als hoofdsponsor weg te gaan EN zijn straatje schoon te vegen en alle schuld bij Heerenveen te leggen. Helaas gaan mensen hiermee in, die snappen het vuile spelletje niet.

      Het zijn overigens ook lachwekkende woorden "wederzijdse verliefdheid". Man, het is een zakelijke deal. Daar komt geen liefde bij kijken.
    Wat een onzin zeg! GroenLeven is sponsors geworden toen niemand in wou stappen! Daarnaast is er nu nog steeds geen sponsor die wel meer wil betalen. Waarom GroenLeven fout zou zitten is mij onduidelijk, ze doen een voorstel en Heerenveen reageert er niet op. Dat je dan op een gegeven moment het voorstel in trekt is normaal. Het is toch de waarheid dat Heerenveen te laks heeft gereageerd en ook zijn hand heeft overspeeld om te denken dat ze voor 1 juli wel even een nieuwe hoofdsponsor zouden hebben die veel meer zou betalen.
  • 20 Aug 2019 om 11:48
    Dit bedoel ik dus, zielig clubje dat Groenleven. Blij dat we hier geen zaken meer meedoen. Eng clubje! Wederom dit roepen in de media, zoals wel vaker. Beetje proberen te scoren en Heerenveen in het negatief daglicht te zetten. Vreselijk.
  • 20 Aug 2019 om 11:46
    Wat is Groenleven weer zielig. Ben wel klaar met Groenleven. Zal me niks verbazen dat Cees binnenkort met een grote hoofdsponsor komt. Verder vindt ik het onterecht dat de schuld nu volledig bij Cees komt. Cees doet en kan het niet allemaal alleen!
  • 20 Aug 2019 om 11:43
    Oh oh oh wat is dit triest..... "Doordat de club de beslissing over dit voorstel meerdere malen bleef uitstellen". Wie was er hier ook alweer op vakantie? En weten ze wel waarom het werd uitgesteld? Misschien had dat wel hele goede redenen. Alle andere club zijn overigens ook verliefd op al hun sponsors xD
  • 20 Aug 2019 om 11:37
    • Quote van 20 Aug 2019 om 11:19
      Jij en anderen zijn te bizar voor woorden. Echt alles wordt uit de kast getrokken om te kunnen fitten op Cees Roozemond en zijn mensen.. Je gelooft Groen Leven op hun blauwe ogen..

      Terwijl iedereen die een beetje cynisch in het leven staat kan zien dat het juist Groen Leven is dat hier fout zit. Ten eerste hadden ze maar 5 ton aan sponsorgeld gegeven en wilde Cees hier mee uit halen. Je kan het dan niet, zoals hij wel deed, op tv uit de doeken doen maar het is het goed recht van Heerenveen om meer geld te vragen. Daar reageerde Groen Leven al gepikeerd op. Beetje dom van Groen Leven.
      Ten tweede was de tweede baas van Groen Leven in de race om voorzitter te worden. Sterker nog, het was hem al beloofd door Riemer en diens kamp. Dit is niet gelukt en nu haalt die tweede man zijn gram door als hoofdsponsor weg te gaan EN zijn straatje schoon te vegen en alle schuld bij Heerenveen te leggen. Helaas gaan mensen hiermee in, die snappen het vuile spelletje niet.

      Het zijn overigens ook lachwekkende woorden "wederzijdse verliefdheid". Man, het is een zakelijke deal. Daar komt geen liefde bij kijken.
    Juist dit dus.
  • 20 Aug 2019 om 11:36
    • Quote van 20 Aug 2019 om 11:10
      Voor 3 jaar een van de grootste sponsoren zou ik niet willen wegzetten als voor een dubbeltje op de eerste rang. Ik vind het echt bizar hoeveel mensen even makkelijk meegaan in het waardeloze niveau wat Cees bij onze club laat zien. Dat je hem tijd wil geven en wil wachten op succes ok. Maar dat je zegt dat het goed is wat Cees doet? Werkelijk te zot voor woorden!! Cees schoffeert, zet de ex-hoofdsponsor in de wachtkamer en komt voorlopig met niets terwijl het seizoen als is begonnen. Was Eisenga of iedere willekeurige andere voorzitten of algemeen directeur hier ook mee weg gekomen? Gewoon even een vraagje. Geld uit voormalige transfers moeten gebruiken omdat je je tegen een groot sponsor in gebaar als een eersteklas hork gedraagt. Mooie praatjes over en weer vullen de gaten in de begroting niet. Cees ligt op ramkoers. Top!
    Dat jij geen fan bent van Cees weten we wel. Ik geef elke bestuurder een kans. Maar dat zal bij jou niet gebeuren merk ik.
  • 20 Aug 2019 om 11:34
    Zonde dat we een sponsor als Groenleven verliezen. Juist de partij die op het moment dat er weinig aanbod was onze club als hoofdsponsor sponsorde. Heerenveen is naar mijn mening gebaad bij een grote groep sponsoren. Of het nu Groenleven is die voor 1 a 2 ton sponsoren of installatie bedrijf het CV perfect voor 20.000. Feit is wel dat er nog steeds geen commercieel directeur is. Die dit soort dingen misschien beter kan coördineren..
  • 20 Aug 2019 om 11:34
    • Quote van 20 Aug 2019 om 11:02
      Jij kent de bedragen?
    Jij wel dan?
  • 20 Aug 2019 om 11:28
    • Quote van 20 Aug 2019 om 11:10
      Voor 3 jaar een van de grootste sponsoren zou ik niet willen wegzetten als voor een dubbeltje op de eerste rang. Ik vind het echt bizar hoeveel mensen even makkelijk meegaan in het waardeloze niveau wat Cees bij onze club laat zien. Dat je hem tijd wil geven en wil wachten op succes ok. Maar dat je zegt dat het goed is wat Cees doet? Werkelijk te zot voor woorden!! Cees schoffeert, zet de ex-hoofdsponsor in de wachtkamer en komt voorlopig met niets terwijl het seizoen als is begonnen. Was Eisenga of iedere willekeurige andere voorzitten of algemeen directeur hier ook mee weg gekomen? Gewoon even een vraagje. Geld uit voormalige transfers moeten gebruiken omdat je je tegen een groot sponsor in gebaar als een eersteklas hork gedraagt. Mooie praatjes over en weer vullen de gaten in de begroting niet. Cees ligt op ramkoers. Top!
    Je kent de feiten over het aanbod niet, dus kun je er niet over oordelen. Als je dat wel doet zegt dat meer over jouw dan over Cees
  • 20 Aug 2019 om 11:27
    Wat de deal ook was, ik denk dat je als Fean zijnde blij moet zijn met een sponsor als Groenleven. Weinig bedrijven die staan te poppelen om ons te sponsoren. Of Cees tovert straks iets uit de hoge hoed en de keuze valt te begrijpen of Cees moet op ze blote knietjes smekend terug naar Groenleven om te vragen of ze toch niet aub sponsor willen blijven in welke vorm dan ook. Supermooi KiKa, eerlijk waar, maar de tijd is wat mij betreft wel echt op.
  • 20 Aug 2019 om 11:26
    Makkelijke reactie Crash , iets voor de landelijke politiek;-)
  • 20 Aug 2019 om 11:21
    • Quote van 20 Aug 2019 om 11:10
      Voor 3 jaar een van de grootste sponsoren zou ik niet willen wegzetten als voor een dubbeltje op de eerste rang. Ik vind het echt bizar hoeveel mensen even makkelijk meegaan in het waardeloze niveau wat Cees bij onze club laat zien. Dat je hem tijd wil geven en wil wachten op succes ok. Maar dat je zegt dat het goed is wat Cees doet? Werkelijk te zot voor woorden!! Cees schoffeert, zet de ex-hoofdsponsor in de wachtkamer en komt voorlopig met niets terwijl het seizoen als is begonnen. Was Eisenga of iedere willekeurige andere voorzitten of algemeen directeur hier ook mee weg gekomen? Gewoon even een vraagje. Geld uit voormalige transfers moeten gebruiken omdat je je tegen een groot sponsor in gebaar als een eersteklas hork gedraagt. Mooie praatjes over en weer vullen de gaten in de begroting niet. Cees ligt op ramkoers. Top!
    5 ton. Onze concurrenten minimaal 1+ miljoen. Volgens mij is dat voor een dubbeltje op de eerste rang.
  • 20 Aug 2019 om 11:20
    @Mackan68 : weet jij de bedragen? Het valt me tegen dat een bedrijf, wat afhankelijk is van commercialiteit met dit statement naar buiten komt , komt bij mij een beetje over als een huilend kindje dat zijn zin niet heeft gekregen. Als jarenlang supporter had ik al lang een aanbod van Groen Leven verwacht voor zonnepanelen , ik heb ze nu van een ander op mijn dak liggen.Ik weet ook geen bedragen maar als ik bedragen van 5 a 6 ton hoor dan kan ik me voorstellen dat CR denkt dat de club meer waard is.Laten wij ons als supporters nu eens met de competitie bezig houden en laat de directie zijn ding doen.
  • 20 Aug 2019 om 11:19
    • Quote van 20 Aug 2019 om 11:02
      Jij kent de bedragen?
    Jij ook niet.
  • 20 Aug 2019 om 11:19
    • Quote van 20 Aug 2019 om 11:10
      Voor 3 jaar een van de grootste sponsoren zou ik niet willen wegzetten als voor een dubbeltje op de eerste rang. Ik vind het echt bizar hoeveel mensen even makkelijk meegaan in het waardeloze niveau wat Cees bij onze club laat zien. Dat je hem tijd wil geven en wil wachten op succes ok. Maar dat je zegt dat het goed is wat Cees doet? Werkelijk te zot voor woorden!! Cees schoffeert, zet de ex-hoofdsponsor in de wachtkamer en komt voorlopig met niets terwijl het seizoen als is begonnen. Was Eisenga of iedere willekeurige andere voorzitten of algemeen directeur hier ook mee weg gekomen? Gewoon even een vraagje. Geld uit voormalige transfers moeten gebruiken omdat je je tegen een groot sponsor in gebaar als een eersteklas hork gedraagt. Mooie praatjes over en weer vullen de gaten in de begroting niet. Cees ligt op ramkoers. Top!
    Jij en anderen zijn te bizar voor woorden. Echt alles wordt uit de kast getrokken om te kunnen fitten op Cees Roozemond en zijn mensen.. Je gelooft Groen Leven op hun blauwe ogen..

    Terwijl iedereen die een beetje cynisch in het leven staat kan zien dat het juist Groen Leven is dat hier fout zit. Ten eerste hadden ze maar 5 ton aan sponsorgeld gegeven en wilde Cees hier mee uit halen. Je kan het dan niet, zoals hij wel deed, op tv uit de doeken doen maar het is het goed recht van Heerenveen om meer geld te vragen. Daar reageerde Groen Leven al gepikeerd op. Beetje dom van Groen Leven.
    Ten tweede was de tweede baas van Groen Leven in de race om voorzitter te worden. Sterker nog, het was hem al beloofd door Riemer en diens kamp. Dit is niet gelukt en nu haalt die tweede man zijn gram door als hoofdsponsor weg te gaan EN zijn straatje schoon te vegen en alle schuld bij Heerenveen te leggen. Helaas gaan mensen hiermee in, die snappen het vuile spelletje niet.

    Het zijn overigens ook lachwekkende woorden "wederzijdse verliefdheid". Man, het is een zakelijke deal. Daar komt geen liefde bij kijken.
zondag 24 november 2019
14:30
Bekijk agenda › Voorspel wedstrijd ›