MATCHDAY | Heerenveen jaagt op koppositie tegen FC Emmen

( 206 reacties)
MATCHDAY | Heerenveen jaagt op koppositie tegen FC Emmen

SC Heerenveen wil zaterdagavond de prima competitiestart een goed vervolg geven, tegen FC Emmen. Bij een overwinning kan de ploeg van Johnny Jansen zelfs koploper worden. 

Na het 1-1 gelijkspel van Heerenveen tegen Feyenoord ziet Jansen geen reden om zijn opstelling te wijzigen. Dat is dan ook niet gebeurd. Alleen Daniel Hoegh zit nog niet bij de selectie. Hij is geblesseerd.

Ook FC Emmen-trainer Dick Lukkien ziet geen reden om zijn elftal te wijzigen, ondanks het 5-0 verlies van vorig weekend bij Ajax. Het duel in het Abe Lenstra Stadion begint om 10.45 uur. 

Opstelling SC Heerenveen: Hahn, Floranus, Dresevic, Botman, Woudenberg, Kongolo, Faik, Bruijn, Van Bergen, Odgaard, Ejuke

Opstelling FC Emmen: Telgenkamp, Bijl, Veendorp, Bakker, Burnet, Ugrinic, De Leeuw, Chacón, Laursen, Kolar, Arias

Reacties ›
Om een reactie te plaatsen dien je in te loggen of te registreren, dit duurt maar 1 minuut!

  • 18 Aug 2019 om 14:33
    • Quote van 18 Aug 2019 om 09:59
      Ik ben van mening dat je in het geval van El Jebli zeker wel gas kunt geven. Buitink is misschien een ander verhaal. Al vraag ik me ook af hoe goed hij werkelijk is. Dat dat speelt is al van een aardige tijd terug. Als je snel je reservespits kunt en wilt wegkakken moet je er ook voor zorgen dat je ijzers in het vuur hebt en dat je een alternatief hebt. Nu is er niets, nul, nada. Verkopen is geen kunst. Dat zouden jij en ik ook wel kunnen met onze beste spelers. Maar dan. Als er zoveel vertrekken en je wilt niet teveel interen op kwaliteit zul je ook boven jezelf uit moeten steken. Emmen had dat toch maar goed voor elkaar. En adequaat, geef toe. Die zijn er kwalitatief of qua vechtlust niet echt op achteruit gegaan ondanks dat hun 'sterspeler' Anco Jansen niet eens mee deed.
    Veel te makkelijk. Verkopen is zeker wel een kunst. En El Jebli heeft een redelijk goed seizoen gehad, maar ik ben nog niet echt overtuigd dat dat de aankoop moet worden die ons echt beter maakt. Hoe vaak heb je hem zien spelen, of is het vooral op basis van zijn statistieken van afgelopen seizoen? Want dan hadden we in het verleden ook Jeff Stans moeten oppikken bij Excelsior destijds, die je ook veelvuldig noemde omdat hij een goal kon maken. Ik denk dat er meer twijfels over El Jebli zijn, want hij is in tegenstelling tot veel teamgenoten nog niet weggehaald bij De Graafschap wat gedegradeerd is. Hamstra kan zijn geld maar één keer uitgeven en ik denk dat hij wacht op wat beters. En misschien ook iets waar nog eens wat op te verdienen valt. Je noemt trouwens Emmen, maar die hebben ook pas sinds gisteravond de eerste punten. Wel erg opportunistisch. Over Buitink deel ik jouw vraagtekens. Hij lijkt technisch niet hoogstaand te zijn, en we hebben al een spits die vooral bediend moet worden. Edit: Ook over het ietwat trage (maar hopelijk wel tijdig voor de deadline) handelen van Hamstra zijn we het wel eens. Ik denk dat Hamstra de tijd (en die punten die we mogelijk verliezen) op de koop toeneemt en toch de beste optie wil presenteren in plaats van het alternatief. Ik hoop voor Twente op meer duidelijkheid.
  • 18 Aug 2019 om 14:13
    • Quote van 18 Aug 2019 om 12:23
      Die was slecht, maar wie echt slecht was dat wat Kongelo. Het leek wel dat die een week lang niet had geslapen zo lui en sloom. Ook maar wegdoen!
    Lui en sloom? Totaal niet mee eens. Trekt zelden zijn been terug en knokt echt op het middenveld. Alles behalve lui. Sloom valt ook wel wat mee.. Eerder voetballend niet goed genoeg en qua passing valt hij ook niet mee. Er zit wel wat in maar moet nog een flinke ontwikkeling maken. Daarom is het belangrijk dat er twee nieuwe middenvelders worden gehaald, ook voor de concurrentie beter. En ze moeten ons direct sterker maken.
  • 18 Aug 2019 om 13:16
    • Quote van 18 Aug 2019 om 11:31
      Ik vond Ejuke gister maar een paar keer briljant. Dat was telkens langs de zijlijn als hij wat van zijn techniek liet zien. Maar het rendement is nog laag omdat wat er na gebeurd zo matig is.Ejuke moet nog leren assists te geven en oog te krijgen voor het grote plaatje.Of heeft JJ andere plannen ? Ziet hij Ejuke als 10 ? Ik vind het maar raar wat we gisteren zagen, net een soort experiment.
    Het moet misschien nog even allemaal qua samenstelling op zijn plek vallen. Verbeek stelde in het begin Alves wel op rechtsbuiten op. Een goede opstelling kan soms per toeval samenkomen.
  • 18 Aug 2019 om 12:23
    • Quote van 17 Aug 2019 om 22:30
      Slechtste man voor mij odgaard. Niet on staat om als aanspeelpunt te fungeren, zinloze acties om drie man uit te spelen en 100x balverlies en twee 100% kansen laten liggen. Vanaf minuut 80 slaat het ook nergens op qua veldspel met botman in de spits. Dan is er dus geen alternatief...
    Die was slecht, maar wie echt slecht was dat wat Kongelo. Het leek wel dat die een week lang niet had geslapen zo lui en sloom. Ook maar wegdoen!
  • 18 Aug 2019 om 12:21
    • Quote van 18 Aug 2019 om 12:00
      Wat ging er dan volgens jou mis dan ? Graag je analyse. Ik vind het maar merkwaardig om te zien tegen Emmen nota bene.
    Het was ook de tactiek tegen Heracles en tegen Feyenoord, als ik me niet vergis.
    Als je niet in de aanval bent, verstevig je je middenveld en daarmee ook je verdediging. Na vorig seizoen geen onverstandige keus.

    Wat er mis ging? Veel.
    De strijd van de vorige 2 wedstrijden was zoek en kwam pas in de 2e helft een beetje terug.
    De afvallende ballen, die we eerst wel vaak wisten op te pikken, waren nu voor Emmen. Bruijn en nog een paar hadden niet hun beste dag. Het ontbrak ook aan een beetje geluk; net naast of over.
    Zo'n wedstrijd kan er tussen zitten, en ook al komen er 4 directe versterking bij, zo'n wedstrijd zal er ook dan nog wel eens tussen zitten.

    Dit was gewoon ruk; klaar.
    Snel vergeten en op naar zaterdag!
  • 18 Aug 2019 om 12:19
    • Quote van 18 Aug 2019 om 12:00
      Wat ging er dan volgens jou mis dan ? Graag je analyse. Ik vind het maar merkwaardig om te zien tegen Emmen nota bene.
    Het zegt genoeg dat de 2-0 een voorzet van de linksback was en ingekopt werd door de rechtsback. Intenties. Daar gaat het om. Ons middenveld is zo enorm nonchalant en slordig in de passing, dat was tegen Heracles ook al, alleen profiteerde zij daar niet van. Ik vind Kongolo een enorm talent, maar die moet een goede 6 naast hem hebben, iemand die defensief iets explosiever is. Kongolo is een speler die afstanden kan overbruggen. Je hebt alleen een goede 6 en 10 naast hem nodig.
  • 18 Aug 2019 om 12:00
    • Quote van 18 Aug 2019 om 11:55
      Omdat ze schakelen tussen 433 en 442?
      Bruijn schuift een linie terug, als linker middenvelder, en Ejuke komt dan naast Odgaard te staan.
      Je hebt als er geen balbezit is, denk ik, meer aan Bruijn op 't middenveld en Ejuke in de punt dan andersom.
      Natuurlijk kan dat ook als Ejuke op linksbuiten staat en Bruijn op 10, maar dan schuif je niet alleen verticaal maar ook horizontaal.
    Wat ging er dan volgens jou mis dan ? Graag je analyse. Ik vind het maar merkwaardig om te zien tegen Emmen nota bene.
  • 18 Aug 2019 om 11:55
    • Quote van 18 Aug 2019 om 11:31
      Ik vond Ejuke gister maar een paar keer briljant. Dat was telkens langs de zijlijn als hij wat van zijn techniek liet zien. Maar het rendement is nog laag omdat wat er na gebeurd zo matig is.Ejuke moet nog leren assists te geven en oog te krijgen voor het grote plaatje.Of heeft JJ andere plannen ? Ziet hij Ejuke als 10 ? Ik vind het maar raar wat we gisteren zagen, net een soort experiment.
    Omdat ze schakelen tussen 433 en 442?
    Bruijn schuift een linie terug, als linker middenvelder, en Ejuke komt dan naast Odgaard te staan.
    Je hebt als er geen balbezit is, denk ik, meer aan Bruijn op 't middenveld en Ejuke in de punt dan andersom.
    Natuurlijk kan dat ook als Ejuke op linksbuiten staat en Bruijn op 10, maar dan schuif je niet alleen verticaal maar ook horizontaal.
  • 18 Aug 2019 om 11:35
    • Quote van 18 Aug 2019 om 11:31
      Ik vond Ejuke gister maar een paar keer briljant. Dat was telkens langs de zijlijn als hij wat van zijn techniek liet zien. Maar het rendement is nog laag omdat wat er na gebeurd zo matig is.Ejuke moet nog leren assists te geven en oog te krijgen voor het grote plaatje.Of heeft JJ andere plannen ? Ziet hij Ejuke als 10 ? Ik vind het maar raar wat we gisteren zagen, net een soort experiment.
    Het lijkt mij geen experiment maar meer een noodzaak. Jansen heeft geen alternatief. Tegen Feyenoord speelde Jansen ook met Ejuke op 10. Dat ging best ok maar zijn beste momenten had hij toen hij op de flank stond.
  • 18 Aug 2019 om 11:31
    • Quote van 18 Aug 2019 om 10:18
      Die Mackan die zegt dingen die gewoon kloppen, hij is gewoon objectief en kijkt kritisch naar dingen. Echt fijn om Mackan dingen te zien zeggen. Ik ben het namelijk helemaal mee eens dat El Jebli gehaald moet worden. Hij komt echt wel naar Heerenveen, en dan moeten we Nemanja afslijten, en we moeten een transfervrije buitenspeler halen, was die Beerens niet transfervrij? Assaidi? Koop dan nog een linksachter, transfervrij, en haal gewoon die El Jebli, en kijk dan naar het budget wat we overhouden. En daarvan hoeven we nuet per se Buitink te halen, maar iig een goede directe versterking voor de spits positie. En laten we positief blijven! #EENMETHEERENVEEN
    Denk dat het werk van onze TD terecht kritisch benaderd mag worden maar dat het ook weer niet zo simpel is als men denkt. Ik heb heel wat namen voorbij zien komen met teksten als "ophalen", "duurt lang". Zonder dat men weet of een dergelijke speler uberhaupt Heerenveen zou zien zitten en of het financieel haalbaar is. Ga er maar vanuit dat Hamstra elke dag bezig is met transfers, en als het wat langer duurt zal dat zijn omdat de voorwaarden nog niet goed genoeg zijn om een speler te halen. El Jebli leuke voetballer maar ook alweer 26 en spelend in de KKD. Waarom speelt hij daar nog als hij zo geweldig is? Waarom haalt geen Eredivisionist die jongen op? Die knaap wordt wekelijks gevolgd, iedere club weet wat hij kan. Ik snap dat er wat moet gebeuren en dat alles weer rijkelijk laat is maar dat hele transferspel gaat niet over een nacht ijs ofzo.
  • 18 Aug 2019 om 11:31
    Ik vond Ejuke gister maar een paar keer briljant. Dat was telkens langs de zijlijn als hij wat van zijn techniek liet zien. Maar het rendement is nog laag omdat wat er na gebeurd zo matig is.Ejuke moet nog leren assists te geven en oog te krijgen voor het grote plaatje.Of heeft JJ andere plannen ? Ziet hij Ejuke als 10 ? Ik vind het maar raar wat we gisteren zagen, net een soort experiment.
  • 18 Aug 2019 om 11:19
    • Quote van 18 Aug 2019 om 10:54
      Nou de rol van JJ mag je ook wel erbij halen. Ik vond de tactiek helemaal niet kloppen en het leek meer op een wedstrijd van Streppel en JOR. Ejuke mag overal en nergens opduiken wat het allemaal niet simpeler maakt. Ik heb liever dat hij als een echte linksbuiten blijft staan en niet de heel tijd naar binnen trekt.Odegaard mocht dit ook altijd en liep het elftal ook zo stroef. Hebben we na Professor Streppel dan nnu Professor Jansen ?
    Ejuke was half begrijp ik net. Rare beslissing. Ik heb nog geen reactie van JJ gelezen maar hij gaat ook zeker niet vrijuit
  • 18 Aug 2019 om 10:54
    Nou de rol van JJ mag je ook wel erbij halen. Ik vond de tactiek helemaal niet kloppen en het leek meer op een wedstrijd van Streppel en JOR. Ejuke mag overal en nergens opduiken wat het allemaal niet simpeler maakt. Ik heb liever dat hij als een echte linksbuiten blijft staan en niet de heel tijd naar binnen trekt.Odegaard mocht dit ook altijd en liep het elftal ook zo stroef. Hebben we na Professor Streppel dan nnu Professor Jansen ?
  • 18 Aug 2019 om 10:18
    • Quote van 18 Aug 2019 om 09:59
      Ik ben van mening dat je in het geval van El Jebli zeker wel gas kunt geven. Buitink is misschien een ander verhaal. Al vraag ik me ook af hoe goed hij werkelijk is. Dat dat speelt is al van een aardige tijd terug. Als je snel je reservespits kunt en wilt wegkakken moet je er ook voor zorgen dat je ijzers in het vuur hebt en dat je een alternatief hebt. Nu is er niets, nul, nada. Verkopen is geen kunst. Dat zouden jij en ik ook wel kunnen met onze beste spelers. Maar dan. Als er zoveel vertrekken en je wilt niet teveel interen op kwaliteit zul je ook boven jezelf uit moeten steken. Emmen had dat toch maar goed voor elkaar. En adequaat, geef toe. Die zijn er kwalitatief of qua vechtlust niet echt op achteruit gegaan ondanks dat hun 'sterspeler' Anco Jansen niet eens mee deed.
    Die Mackan die zegt dingen die gewoon kloppen, hij is gewoon objectief en kijkt kritisch naar dingen. Echt fijn om Mackan dingen te zien zeggen. Ik ben het namelijk helemaal mee eens dat El Jebli gehaald moet worden. Hij komt echt wel naar Heerenveen, en dan moeten we Nemanja afslijten, en we moeten een transfervrije buitenspeler halen, was die Beerens niet transfervrij? Assaidi? Koop dan nog een linksachter, transfervrij, en haal gewoon die El Jebli, en kijk dan naar het budget wat we overhouden. En daarvan hoeven we nuet per se Buitink te halen, maar iig een goede directe versterking voor de spits positie. En laten we positief blijven! #EENMETHEERENVEEN
  • 18 Aug 2019 om 09:59
    • Quote van 18 Aug 2019 om 02:32
      Wel grappig dat mensen denken dat "gas geven" zo makkelijk gaat? Bedoel je daarmee dat hij water bij de wijn moet doen ofzo? Dan verzwak je jezelf alleen maar.
    Ik ben van mening dat je in het geval van El Jebli zeker wel gas kunt geven. Buitink is misschien een ander verhaal. Al vraag ik me ook af hoe goed hij werkelijk is. Dat dat speelt is al van een aardige tijd terug. Als je snel je reservespits kunt en wilt wegkakken moet je er ook voor zorgen dat je ijzers in het vuur hebt en dat je een alternatief hebt. Nu is er niets, nul, nada. Verkopen is geen kunst. Dat zouden jij en ik ook wel kunnen met onze beste spelers. Maar dan. Als er zoveel vertrekken en je wilt niet teveel interen op kwaliteit zul je ook boven jezelf uit moeten steken. Emmen had dat toch maar goed voor elkaar. En adequaat, geef toe. Die zijn er kwalitatief of qua vechtlust niet echt op achteruit gegaan ondanks dat hun 'sterspeler' Anco Jansen niet eens mee deed.
  • 18 Aug 2019 om 09:48
    En toen we Odgaard kochten was ik der al geen voorstander van. Punt 1: huur, nooit doen bij spits, want daar kan je mee cashen. Punt 2: ik zag echt niks in hem. En koop nou gewoon een echte goede spits, niet iemand die je moet afwachten. Ik ben altijd blij met DIRECTE versterkingen, niet met dit soort prut. Bij Ejuke betaal je 2 miljoen, in de huidige financiële situatie. En je weet niet of hij het ook goed gaat doen, het is een groot risico. Maar ja ik hoop dat het uitpakt
  • 18 Aug 2019 om 09:44
    Dit doet mij enorm denken aan vorig srizoen. Eerste wedstrijd: pec uit, pittige wedstrijd, knappe overwinning, iedereen blij. Dit seizoen: Heracles uit, knappe overwinning, iedereen blij. Vorig seizoen: Vitesse thuis, sub-top tegenstander, een puntje, iedereen vindt het wel prima. Dit seizoen: Feyenoord thuis: sub-top tegenstander, puntje, iedereen prima. Vorig seizoen: Feyenoord thuis: 3-5, iedereen ontevreden. Dit seizoen: Emmen uit, 2-0, iedereen ontevreden Maar Hamstra die El Jebli kan je nog steeds ophalen man. En haal nou ook eens die Buitink. Het is triest dat H'veen nog geen hoofdsponsor heeft en de selectie nog niet op orde heeft. Heerenveen loopt ver achter op andere ploegen. We eindigen op deze manier 13 of 12 e
  • 18 Aug 2019 om 07:49
    • Quote van 17 Aug 2019 om 23:27
      Donder even heel gauw op! Ga lekker Camb**r supporten!
    Haha en er nog serieus op ingaan. Ik dacht er zal wel niemand intrappen maar is toch gelukt :)
  • 18 Aug 2019 om 02:32
    • Quote van 18 Aug 2019 om 02:10
      Middenveld: El Jebli. Spits: Buitink a.u.b. Morgen bellen en hopelijk dinsdag presentatie. Doorpakken Hamstra, gas op die lolly!
    Wel grappig dat mensen denken dat "gas geven" zo makkelijk gaat? Bedoel je daarmee dat hij water bij de wijn moet doen ofzo? Dan verzwak je jezelf alleen maar.
  • 18 Aug 2019 om 02:10
    Middenveld: El Jebli. Spits: Buitink a.u.b. Morgen bellen en hopelijk dinsdag presentatie. Doorpakken Hamstra, gas op die lolly!
  • 18 Aug 2019 om 01:23
    • Quote van 17 Aug 2019 om 23:41
      Dat is waar. Maar dat gold voor het hele team. Is dus beetje dom om het op hem af te rekenen. Dribbels van van Bergen hadden ook 0 rendement.
    Waar lees je dat ik het verlies op hem afreken?
  • 18 Aug 2019 om 00:46
    • Quote van 17 Aug 2019 om 22:46
      Maar Uth was geen huurspeler voor 1 seizoen....Odgaard wel en is volgend seizoen dus niet in staat hetzelfde voor ons te leveren wat Uth wel kon. Maar toen hadden we ook een goede td.
    Dus als een speler wordt gehuurd moet die er direct van dag 1 staan. Ik weet niet wat er in zijn huur contract staat. Maar dat is wat onmenselijk/kort door de bocht. Zoiezo de mensen die zeggen dat hij de nieuwe dalgaard is, moeten ophouden. Deze jongen heeft potentie. Als er 1 in ligt volgen er wel meer. Hij kan dodelijk zijn, mits hij goed gebruikt wordt in de 16. Daarnaast moeten we ervaring en meer creativiteit krijgen op het middenveld. Je kan niet verwachten van ons huidige middenveld om elke wedstrijden te presteren. Die ervaringen hebben ze nog niet.
  • 18 Aug 2019 om 00:37
    • Quote van 18 Aug 2019 om 00:32
      Mee eens een zwakke td, al jaren
    Ik denk niet dat wij beter zullen krijgen. Ik zou iig niet weten wie. Onrust, onrust en nog eens onrust. Ik denk dat je de club maar beter kan verkopen ofzo voor een deel. En dan het liefst een Amerikaan en niet zo'n onderdrukkend land. Het zal uiteindelijk toch wel gebeuren. Zolang de identiteit maar behouden blijft.
  • 18 Aug 2019 om 00:32
    • Quote van 17 Aug 2019 om 22:41
      Debet ligt niet bij spelers of de technische staf maar bij onze td. Hamstra faalt wederom deze transferperiode. Hij is debet aan dit verlies. Een waardig elftal met goede wisselspelers kan hij niet eens voor elkaar krijgen. Jaar in jaar uit nu al hetzelfde liedje. Huurspelers halen, geen daadkracht tonen door vooraf al in je verdediging extra kwaliteit te halen. 1 spits verkopen en met een halve spits de competitie in. Rechtsback halen die eerst fit moet worden. Wat een gepruts zeg. Ongelooflijk......en dit moet een technisch directeur zijn? Het is eerder een hampelstoet.
    Mee eens een zwakke td, al jaren
  • 17 Aug 2019 om 23:42
    • Quote van 17 Aug 2019 om 23:39
      Dacht je dat zoiets stil bleef? Dat is in eerste instantie al niet slim als je nog een keer met de andere TD moet onderhandelen en die TD zou het ook zomaar aan andere TDs vertellen. Dan verzwak je jezelf nogal.
    Ik heb verders ook geen idee hoe dat wereldje in elkaar steekt. Verkeerde gedachte dus.
  • 17 Aug 2019 om 23:41
    • Quote van 17 Aug 2019 om 22:49
      Nul rendement die dribbels vandaag en ontzettende slappe hap.
    Dat is waar. Maar dat gold voor het hele team. Is dus beetje dom om het op hem af te rekenen. Dribbels van van Bergen hadden ook 0 rendement.
  • 17 Aug 2019 om 23:39
    De tegenstander was de eerste helft beter. Dat kan gebeuren. Tweede helft heeft het team geknokt en waren we beter. En natuurlijk krijgen zij kansen omdat je risico neemt. Had er meer van verwacht... helaas op naar Twente
  • 17 Aug 2019 om 23:39
    • Quote van 17 Aug 2019 om 22:53
      Ik denk dat hij misschien de beoogde versterking zo goedkoop mogelijk wil halen. Maar ik denk nu dat ie wat water bij de wijn moet doen om ze binnen te halen.
    Dacht je dat zoiets stil bleef? Dat is in eerste instantie al niet slim als je nog een keer met de andere TD moet onderhandelen en die TD zou het ook zomaar aan andere TDs vertellen. Dan verzwak je jezelf nogal.
  • 17 Aug 2019 om 23:37
    • Quote van 17 Aug 2019 om 23:01
      Weet hoor, maar competitie is al 3 wedstrijden begonnen.
    Tja, dat is niet de fout van Hamstra. Clubs die niet MOETEN, rekken ook gewoon. van Bergen en Schaars kwamen ook erg laat. De kleinere clubs moeten gewoon middelmaat halen. Dat is erg makkelijk.
  • 17 Aug 2019 om 23:37
    • Quote van 17 Aug 2019 om 23:11
      In de studio, studiosport en verslaggever ook dus......
    Die zouden het niet over de tweede helft hebben anders kunnen ze naar pearle of Hans Anders. Of zijn ze vergeten dat men na de pauze van kant wisselt?

    Heerenveen heeft de tweede helft alleen maar aangevallen, steeds op dezelfde manier maar goed, en Emmen alleen maar verdedigd.
  • 17 Aug 2019 om 23:30
    Gaat een wedstrijd slecht en iedereen is weer aan het zeiken..... Donder alsjeblieft een eind op! #éénmetHEERENVEEN!
  • 17 Aug 2019 om 23:27
    • Quote van 17 Aug 2019 om 22:39
      #jansenout ;)
    Donder even heel gauw op! Ga lekker Camb**r supporten!
  • 17 Aug 2019 om 23:11
    • Quote van 17 Aug 2019 om 23:03
      Jij vond Emmen ook de 2e helft beter dan ons ? Laat mij niet lachen man
    In de studio, studiosport en verslaggever ook dus......
  • 17 Aug 2019 om 23:09
    • Quote van 17 Aug 2019 om 22:59
      Tja dat heb je met zulke spelers...hij moet er door omstandigheden ook direct staan iets rustiger brengen was beter geweest ... vond Bruijn nog slechter trouwens.
      En weer Floranus in de fout bij een tegengoal....
    Bruijn moet lekker voor de positie van nr 8 gaan. Komt nog te kort om op de helft van de tegenstander het overzicht te bewaren. Verder moeten we nu ook niet in paniek raken, net zoals de hosannastemming na Heracles en Feyenoord overdreven was. Hamstra weet dondersgoed dat hij het voor 31-8 moet laten zien, anders is het over en sluiten voor hem. Aan hem om nu 2-3 directe versterkingen te presenteren en dan na de duels tegen FC Fraude en Fortuna maar eens de balans opmaken.
  • 17 Aug 2019 om 23:08
    • Quote van 17 Aug 2019 om 23:06
      Toch heb je bij hem wel het idee dat hij veel beter kan. In z'n aanname, het versnellen en z'n snelle doorspelen van vorige week.

      Bij iemand als Woudenberg zie je dat hij dit totaal niet heeft. Die loopt hier op z'n tenen en komt met heel veel vechtlust tot redelijke prestaties, maar het zal altijd een zwakke plek blijven als hij bij ons op linksback speelt.
    Woudenberg geen 1 goede voorzet..
  • 17 Aug 2019 om 23:06
    • Quote van 17 Aug 2019 om 22:49
      Nul rendement die dribbels vandaag en ontzettende slappe hap.
    Toch heb je bij hem wel het idee dat hij veel beter kan. In z'n aanname, het versnellen en z'n snelle doorspelen van vorige week.

    Bij iemand als Woudenberg zie je dat hij dit totaal niet heeft. Die loopt hier op z'n tenen en komt met heel veel vechtlust tot redelijke prestaties, maar het zal altijd een zwakke plek blijven als hij bij ons op linksback speelt.
  • 17 Aug 2019 om 23:03
    • Quote van 17 Aug 2019 om 22:53
      Emmen waren die rood witte en wij die blauw witte hoor!!
    Jij vond Emmen ook de 2e helft beter dan ons ? Laat mij niet lachen man
  • 17 Aug 2019 om 23:01
    • Quote van 17 Aug 2019 om 22:48
      Tuurlijk doet hij dat. Erger me helemaal kapot aan de mensen die denken dat hij niks doet.
    Weet hoor, maar competitie is al 3 wedstrijden begonnen.
  • 17 Aug 2019 om 22:59
    • Quote van 17 Aug 2019 om 22:49
      Nul rendement die dribbels vandaag en ontzettende slappe hap.
    Tja dat heb je met zulke spelers...hij moet er door omstandigheden ook direct staan iets rustiger brengen was beter geweest ... vond Bruijn nog slechter trouwens.
    En weer Floranus in de fout bij een tegengoal....
  • 17 Aug 2019 om 22:53
    • Quote van 17 Aug 2019 om 22:48
      Tuurlijk doet hij dat. Erger me helemaal kapot aan de mensen die denken dat hij niks doet.
    Ik denk dat hij misschien de beoogde versterking zo goedkoop mogelijk wil halen. Maar ik denk nu dat ie wat water bij de wijn moet doen om ze binnen te halen.
  • 17 Aug 2019 om 22:53
    • Quote van 17 Aug 2019 om 22:31
      Beste wedstrijd? Die zijn nog slechter dan wij in de 1e helft man
    Emmen waren die rood witte en wij die blauw witte hoor!!
  • 17 Aug 2019 om 22:52
    • Quote van 17 Aug 2019 om 22:42
      Vond ik ook. Die schop van Payne had zo rood kunnen zijn. Ik zag Emmen eens met Ippon iemand van Heerenveen vloeren en er gebeurde niks. In dezelfde aanval liep een speler van Heerenveen even tegen een Emmenaar op en hij gaf aan "voordeel". Had hij anders dus wel voor gefloten..

      OIk ga mijn foxsports abbo opzeggen. Gewoon ouderwets Langs de Lijn luisteren, erger ik me minder aan die spelers van Heerenveen. Dacht dat ze een team waren, maar kreeg flashbacks naar vorig seizoen. En dan met minder kwaliteiten. Zo'n Faik, wat doe hij bij Heerenveen? Alle stilstaande fases gaan bij hem nergens naar toe. Afstandsschoten die ruim over of naast gaan. Ballen alleen voor de keeper die hij wil plaatsen in plaats van hard schieten. Odgaard, de nieuwe spits. Niet gezien. Twee kansen gekregen, te mooi af willen maken. Voor de rest liep hij overal en vooral nergens, want in de spits liep hij niet.

      Maar goed, als je de tweede helft zag had Heerenveen dit nooit hoeven verliezen natuurlijk.
    Lekker langs de lijn luisteren dan! Misschien ook dit account verwijderen??? Negatief geouwehoer...
  • 17 Aug 2019 om 22:52
    • Quote van 17 Aug 2019 om 22:35
      Precies dit. Die spits is echt niet best! Alle 3 wedstrijden ver onder de maat!
    Als het aan jou lag waren alle 11 spelers, JJ en Hamstra al ontslagen natuurlijk
  • 17 Aug 2019 om 22:51
    • Quote van 17 Aug 2019 om 22:47
      Het probleem is dat Odgaard maar één jaar heeft. Hij moet het nú laten zien.
    En dat gaat hij niet doen. Positionering, balbehandeling, voetenwerk, explosiviteit, sprongkracht. Het is allemaal heel matig. Tijd voor een echte spits.
  • 17 Aug 2019 om 22:49
    • Quote van 17 Aug 2019 om 22:41
      Vond Jan Ras wel echt sterk invallen, leuk talent is dat.
    Nou, dat zou nog wel eens een voordeel van de huidige dunne selectie kunnen zijn . Eigen jeugd omdat er niet iets anders is. Laat ze in ... hun kans pakken
  • 17 Aug 2019 om 22:49
    • Quote van 17 Aug 2019 om 22:40
      Hij is er nog maar net dus dat vind ik een beetje makkelijk. Had ook aardig wat succesvolle dribbels.
    Nul rendement die dribbels vandaag en ontzettende slappe hap.
  • 17 Aug 2019 om 22:48
    • Quote van 17 Aug 2019 om 22:43
      Hopelijk is Hamstra al aan het bellen voor de beoogde versterkingen. Een spits en 2 middenvelders is sowieso een must.
    Tuurlijk doet hij dat. Erger me helemaal kapot aan de mensen die denken dat hij niks doet.
  • 17 Aug 2019 om 22:47
    • Quote van 17 Aug 2019 om 22:41
      Odgaard is goed te gebruiken in de 16. Daar is die wel dreigend. Als aanspeelpunt komt die op dit moment te kort. Het probleem zat hem vandaag echt in het winnen van de 2e bal en van daaruit voetballen. Dit was een collectief wanprestatie. Om 1 speler aan te vallen is te makkelijk. Daarnaast had Uth het in het 1e jaar ook niet makkelijk. Odgaard ervaart op dit moment hetzelfde.
    Het probleem is dat Odgaard maar één jaar heeft. Hij moet het nú laten zien.
  • 17 Aug 2019 om 22:46
    • Quote van 17 Aug 2019 om 22:41
      Odgaard is goed te gebruiken in de 16. Daar is die wel dreigend. Als aanspeelpunt komt die op dit moment te kort. Het probleem zat hem vandaag echt in het winnen van de 2e bal en van daaruit voetballen. Dit was een collectief wanprestatie. Om 1 speler aan te vallen is te makkelijk. Daarnaast had Uth het in het 1e jaar ook niet makkelijk. Odgaard ervaart op dit moment hetzelfde.
    Maar Uth was geen huurspeler voor 1 seizoen....Odgaard wel en is volgend seizoen dus niet in staat hetzelfde voor ons te leveren wat Uth wel kon. Maar toen hadden we ook een goede td.
  • 17 Aug 2019 om 22:43
    • Quote van 17 Aug 2019 om 22:36
      Ben er nog niet helemaal achter wat JJ nou precies ziet in Ejuke als 10. Ik kan niks vinden. Beetje zelfde als met Bergwijn bij PSV. Haal een 10, controleur en spits.
    Hopelijk is Hamstra al aan het bellen voor de beoogde versterkingen. Een spits en 2 middenvelders is sowieso een must.
  • 17 Aug 2019 om 22:42
    • Quote van 17 Aug 2019 om 21:53
      Zijn er meer mensen die Nijhuis gek vinden fluiten? Overtredingen laat ie doorspelen maar iets wat niks voor stelt fluit ‘ie voor. Dan weet je toch niet wat je er aan hebt
    Vond ik ook. Die schop van Payne had zo rood kunnen zijn. Ik zag Emmen eens met Ippon iemand van Heerenveen vloeren en er gebeurde niks. In dezelfde aanval liep een speler van Heerenveen even tegen een Emmenaar op en hij gaf aan "voordeel". Had hij anders dus wel voor gefloten..

    OIk ga mijn foxsports abbo opzeggen. Gewoon ouderwets Langs de Lijn luisteren, erger ik me minder aan die spelers van Heerenveen. Dacht dat ze een team waren, maar kreeg flashbacks naar vorig seizoen. En dan met minder kwaliteiten. Zo'n Faik, wat doe hij bij Heerenveen? Alle stilstaande fases gaan bij hem nergens naar toe. Afstandsschoten die ruim over of naast gaan. Ballen alleen voor de keeper die hij wil plaatsen in plaats van hard schieten. Odgaard, de nieuwe spits. Niet gezien. Twee kansen gekregen, te mooi af willen maken. Voor de rest liep hij overal en vooral nergens, want in de spits liep hij niet.

    Maar goed, als je de tweede helft zag had Heerenveen dit nooit hoeven verliezen natuurlijk.
  • 17 Aug 2019 om 22:41
    Odgaard is goed te gebruiken in de 16. Daar is die wel dreigend. Als aanspeelpunt komt die op dit moment te kort. Het probleem zat hem vandaag echt in het winnen van de 2e bal en van daaruit voetballen. Dit was een collectief wanprestatie. Om 1 speler aan te vallen is te makkelijk. Daarnaast had Uth het in het 1e jaar ook niet makkelijk. Odgaard ervaart op dit moment hetzelfde.
  • 17 Aug 2019 om 22:41
    Debet ligt niet bij spelers of de technische staf maar bij onze td. Hamstra faalt wederom deze transferperiode. Hij is debet aan dit verlies. Een waardig elftal met goede wisselspelers kan hij niet eens voor elkaar krijgen. Jaar in jaar uit nu al hetzelfde liedje. Huurspelers halen, geen daadkracht tonen door vooraf al in je verdediging extra kwaliteit te halen. 1 spits verkopen en met een halve spits de competitie in. Rechtsback halen die eerst fit moet worden. Wat een gepruts zeg. Ongelooflijk......en dit moet een technisch directeur zijn? Het is eerder een hampelstoet.
  • 17 Aug 2019 om 22:41
    Vond Jan Ras wel echt sterk invallen, leuk talent is dat.
  • 17 Aug 2019 om 22:40
    • Quote van 17 Aug 2019 om 22:38
      Ik zie het sowieso nog niet zo in Ejuke. Rendement 0. Veel balverlies op gevaarlijke plekken, beetje alibi mee verdedigen. Moet echt beter.
    Hij is er nog maar net dus dat vind ik een beetje makkelijk. Had ook aardig wat succesvolle dribbels.
  • 17 Aug 2019 om 22:40
    Godverdomme jongens! Één slechte wedstrijd, en het is hier hel en verdoemenis. Tuurlijk is het kut, tuurlijk hebben we een onervaren bank en tuurlijk moeten er spelers bij voor de breedte. Maar kom op, om hier nou door sommigen volslagen debiele reacties te plaatsen? Deze wedstrijden zitten er nou eenmaal tussen in een seizoen. Kop ervoor! Op naar zaterdag! Nog 31(!) wedstrijden! Fijn weekend allemaal!
  • 17 Aug 2019 om 22:39
    #jansenout ;)
  • 17 Aug 2019 om 22:39
    Poeh, een off day? Misschien maar ook een gebrek aan mogelijkheden om in te grijpen. Vind Odgaard toch wel heel zwaar tegenvallen zeg. Maar goed, op naar de volgende pot en alle hoop op enkele echte versterkingen!!
  • 17 Aug 2019 om 22:38
    • Quote van 17 Aug 2019 om 22:36
      Ben er nog niet helemaal achter wat JJ nou precies ziet in Ejuke als 10. Ik kan niks vinden. Beetje zelfde als met Bergwijn bij PSV. Haal een 10, controleur en spits.
    Ejuke was dan misschien ook wel één van de aller zwaksten vandaag.
  • 17 Aug 2019 om 22:38
    • Quote van 17 Aug 2019 om 22:36
      Ben er nog niet helemaal achter wat JJ nou precies ziet in Ejuke als 10. Ik kan niks vinden. Beetje zelfde als met Bergwijn bij PSV. Haal een 10, controleur en spits.
    Ik zie het sowieso nog niet zo in Ejuke. Rendement 0. Veel balverlies op gevaarlijke plekken, beetje alibi mee verdedigen. Moet echt beter.
  • 17 Aug 2019 om 22:36
    4 punten uit 3 wedstrijden is geen ramp. Hopelijk was dit een off-day en niet een voorbode voor het hele seizoen. Graag wat versterkingen erbij en meer lijn in het spel. Thuis tegen Twente en Fortuna weer mooie kansen op driepunters..
  • 17 Aug 2019 om 22:36
    Ben er nog niet helemaal achter wat JJ nou precies ziet in Ejuke als 10. Ik kan niks vinden. Beetje zelfde als met Bergwijn bij PSV. Haal een 10, controleur en spits.
  • 17 Aug 2019 om 22:35
    • Quote van 17 Aug 2019 om 22:34
      Snel Buitink ophalen.. Odgaard kan echt niet.
    Precies dit. Die spits is echt niet best! Alle 3 wedstrijden ver onder de maat!
  • 17 Aug 2019 om 22:34
    De muur van Emmen heeft het vandaag gered maar hier kom je niet voor naar t stadion. Alleen tegenhouden op dat kunstgras.
  • 17 Aug 2019 om 22:34
    Snel Buitink ophalen.. Odgaard kan echt niet.
  • 17 Aug 2019 om 22:34
    • Quote van 17 Aug 2019 om 22:32
      De nieuwe Dalgaard was ook weer goed zeg.
    Positief geformuleerd. Het is geen Lammers....
  • 17 Aug 2019 om 22:34
    Respect voor uitvak..
  • 17 Aug 2019 om 22:33
    • Quote van 17 Aug 2019 om 22:31
      Beste wedstrijd? Die zijn nog slechter dan wij in de 1e helft man
    Correct
  • 17 Aug 2019 om 22:32
    De nieuwe Dalgaard was ook weer goed zeg.
  • 17 Aug 2019 om 22:31
    Inzet en passie was vandaag niet aanwezig! Zat geen lijn in het spel er werd maar wat aan gerommeld.
  • 17 Aug 2019 om 22:31
    • Quote van 17 Aug 2019 om 22:21
      Wel weer typisch dat emmen tegen ons, de beste wedstrijd van het seizoen speelt..
    Beste wedstrijd? Die zijn nog slechter dan wij in de 1e helft man
  • 17 Aug 2019 om 22:30
    Slechtste man voor mij odgaard. Niet on staat om als aanspeelpunt te fungeren, zinloze acties om drie man uit te spelen en 100x balverlies en twee 100% kansen laten liggen. Vanaf minuut 80 slaat het ook nergens op qua veldspel met botman in de spits. Dan is er dus geen alternatief...
  • 17 Aug 2019 om 22:30
    • Quote van 17 Aug 2019 om 22:19
      Vandaag goed te zien dat Bruijn nog te kort komt. Mag zeker nog wat bij!
    Na verkoop van Rienstra had er meteen een vervanger gehaald moeten worden...... Had er niet wat eerder gewisseld moeten worden om iets te forceren? Niet dat dat veel nut had gehad.
  • 17 Aug 2019 om 22:29
    Uht, Sibon... mooie tijden waren.dat
  • 17 Aug 2019 om 22:28
    • Quote van 17 Aug 2019 om 22:27
      Nou het azijn aan de kant! Kop omhoog! En door naar de volgende pot. Gewoon off day van ûs fean...
    Tja, het is net wat je wil zien. Bestempel je Heracles uit als incident, of de wedstrijd tegen Emmen. Ik denk dat Heracles uit een incident was en dit niet.
  • 17 Aug 2019 om 22:28
    En te vaak naar verkeerde kleur. Ze maken het zichzelf zo.moeilijk met al dat domme balverlies..
  • 17 Aug 2019 om 22:27
    Nou het azijn aan de kant! Kop omhoog! En door naar de volgende pot. Gewoon off day van ûs fean...
  • 17 Aug 2019 om 22:27
    Nou Hamstra een spits en een nr 10 graag met deze invaller wordt het nix. Succes.....
  • 17 Aug 2019 om 22:26
    We hebben geen scorend vermogen..
  • 17 Aug 2019 om 22:25
    T'is niet best maar we hebben eigenlijk geen spits.
  • 17 Aug 2019 om 22:25
    Zonde dat we niks leuks op de bank hebben. Met dit materiaal word je 14e/15e/16e.
  • 17 Aug 2019 om 22:25
    Als je geen juiste balans in de selectie hebt en je bent 3 wedstrijden onderweg dan heb je als td gefaald! Conclusie; jammer had niet gehoeven. Transferperiode met Hamstra afmaken en dan heel snel op zoek naar een td met een groot netwerk en daadkracht en die in oktober eens denkt; zal ik nu eens op vakantie kunnen gaan?
  • 17 Aug 2019 om 22:24
    Kunnen we ons stadiondak niet gedeeltelijk verkopen aan AZ? Kunnen de zuidtribune wel afbreken.
  • 17 Aug 2019 om 22:24
    Kunnen we ons stadiondak niet gedeeltelijk verkopen aan AZ? Kunnen de zuidtribune wel afbreken.
  • 17 Aug 2019 om 22:22
    Voetbalt Mark de Vries nog?
  • 17 Aug 2019 om 22:22
    • Quote van 17 Aug 2019 om 22:21
      Wel weer typisch dat emmen tegen ons, de beste wedstrijd van het seizoen speelt..
    Dat ligt hem niet aan emmen, maar aan de instelling van onze spelers.
  • 17 Aug 2019 om 22:21
    Wat een bende weer.
  • 17 Aug 2019 om 22:21
    De coach is een living statue
  • 17 Aug 2019 om 22:21
    Wel weer typisch dat emmen tegen ons, de beste wedstrijd van het seizoen speelt..
  • 17 Aug 2019 om 22:20
    • Quote van 17 Aug 2019 om 22:18
      Die Odgaard heeft geen flauw benul van hoe hij een bal moet afschermen.
    Het is na drie wedstrijden duidelijk dat volgende week buitink erbij komt.
  • 17 Aug 2019 om 22:20
    • Quote van 17 Aug 2019 om 22:12
      Er worden vandaag geen 500 seizoenskaarten verkocht...
    500 gaan retour denk ik.
  • 17 Aug 2019 om 22:19
    • Quote van 17 Aug 2019 om 22:05
      Ejuke is echt dramatisch vanavond.
    Het zegt voldoende dat Jansen alleen bij een blessure wisselt.
  • 17 Aug 2019 om 22:19
    Vandaag goed te zien dat Bruijn nog te kort komt. Mag zeker nog wat bij!
  • 17 Aug 2019 om 22:19
    • Quote van 17 Aug 2019 om 22:18
      Die Odgaard heeft geen flauw benul van hoe hij een bal moet afschermen.
    Wie is dat eigenlijk? Vind hem een beetje op calimero lijken.
  • 17 Aug 2019 om 22:18
    Beter een heel nieuw elftal, niet om aan te gluren.
  • 17 Aug 2019 om 22:18
    Die Odgaard heeft geen flauw benul van hoe hij een bal moet afschermen.
  • 17 Aug 2019 om 22:17
    Onze spits komt er niet aan te pas...
  • 17 Aug 2019 om 22:17
    Echt doodzonde dat we nu weer punten Verneuken tegen de nummer 18.. snel een spits halen, ervaren nummer 10.
  • 17 Aug 2019 om 22:14
    • Quote van 17 Aug 2019 om 22:12
      Er worden vandaag geen 500 seizoenskaarten verkocht...
    Ook geen 10
  • 17 Aug 2019 om 22:14
    Emmen is vet slecht 2e helft ongelooflijk dat we niet profiteren.....
  • 17 Aug 2019 om 22:13
    Waar the fuck is die VAR dan...
  • 17 Aug 2019 om 22:12
    Er worden vandaag geen 500 seizoenskaarten verkocht...
  • 17 Aug 2019 om 22:12
    • Quote van 17 Aug 2019 om 22:05
      Ejuke is echt dramatisch vanavond.
    Mee eens
  • 17 Aug 2019 om 22:10
    • Quote van 17 Aug 2019 om 22:09
      Alles via rechts! Die Payne kan er niks van...
    Inderdaad en daar staat onze beste man!
  • 17 Aug 2019 om 22:09
    Alles via rechts! Die Payne kan er niks van...
  • 17 Aug 2019 om 22:09
    • Quote van 17 Aug 2019 om 22:05
      Ejuke is echt dramatisch vanavond.
    Beeldvorming
  • 17 Aug 2019 om 22:08
    Emmen is niks bijzonders.. Nu 2-1 maken en dan is er nog best wat mogelijk
  • 17 Aug 2019 om 22:07
    • Quote van 17 Aug 2019 om 22:05
      Ejuke is echt dramatisch vanavond.
    Hij wordt niet begrepen ;-)
  • 17 Aug 2019 om 22:05
    • Quote van 17 Aug 2019 om 22:03
      Ejuke en Bruyn er af. Nemanja en Ras er in verwacht ik
    Ejuke is echt dramatisch vanavond.
  • 17 Aug 2019 om 22:05
    Die arme Jansen heeft ook niet veel aanvallend te wisselen.
  • 17 Aug 2019 om 22:05
    Emmen toont tenminste wel strijdlust. Floranus slap in duels, ejuke slordig. Aanpakken Johnny!!
  • 17 Aug 2019 om 22:05
    • Quote van 17 Aug 2019 om 21:53
      Zijn er meer mensen die Nijhuis gek vinden fluiten? Overtredingen laat ie doorspelen maar iets wat niks voor stelt fluit ‘ie voor. Dan weet je toch niet wat je er aan hebt
    Helemaal mee eens. Die vent bedenkt zijn eigen spelregels.
  • 17 Aug 2019 om 22:04
    Bruijn komt veel beter tot zijn recht als 8. Heeft ie veel meer tijd voor een voortzetting.
    Het is wel schrijnend dat je als trainer helemaal niemand op de bank hebt om iets te forceren.
  • 17 Aug 2019 om 22:03
    • Quote van 17 Aug 2019 om 22:01
      Tijd voor wissels! Of is het weer volgens het boekje rond de 70ste minuut? Come on boys
    Ejuke en Bruyn er af. Nemanja en Ras er in verwacht ik
  • 17 Aug 2019 om 22:03
    • Quote van 17 Aug 2019 om 22:02
      Gefeliciteerd met je transfer naar Frankfurt
    Bedankt Abe
  • 17 Aug 2019 om 22:03
    • Quote van 17 Aug 2019 om 21:53
      Zijn er meer mensen die Nijhuis gek vinden fluiten? Overtredingen laat ie doorspelen maar iets wat niks voor stelt fluit ‘ie voor. Dan weet je toch niet wat je er aan hebt
    Ja ik
  • 17 Aug 2019 om 22:02
    • Quote van 17 Aug 2019 om 21:53
      Heeft gewoon wat pech, komt wel goed met hem....
    Gefeliciteerd met je transfer naar Frankfurt
  • 17 Aug 2019 om 22:01
    Tijd voor wissels! Of is het weer volgens het boekje rond de 70ste minuut? Come on boys
  • 17 Aug 2019 om 22:01
    • Quote van 17 Aug 2019 om 22:00
      Van Bergen speelt wel goed vandaag.
    Verreweg de beste idd
  • 17 Aug 2019 om 22:00
    Van Bergen speelt wel goed vandaag.
  • 17 Aug 2019 om 21:59
    Tegen 8 verdedigers wordt het ook wel lastig te scoren..
  • 17 Aug 2019 om 21:58
    Heeft hij wel een fluit? Owja daar is die....
  • 17 Aug 2019 om 21:56
    • Quote van 17 Aug 2019 om 21:53
      Zijn er meer mensen die Nijhuis gek vinden fluiten? Overtredingen laat ie doorspelen maar iets wat niks voor stelt fluit ‘ie voor. Dan weet je toch niet wat je er aan hebt
    Ach, Nijhuis vindt zichzelf wss weer belangrijker dan de wedstrijd!
  • 17 Aug 2019 om 21:53
    Zijn er meer mensen die Nijhuis gek vinden fluiten? Overtredingen laat ie doorspelen maar iets wat niks voor stelt fluit ‘ie voor. Dan weet je toch niet wat je er aan hebt
  • 17 Aug 2019 om 21:53
    • Quote van 17 Aug 2019 om 21:51
      Een spits die scoort is ook wel aardig
    Heeft gewoon wat pech, komt wel goed met hem....
  • 17 Aug 2019 om 21:52
    Woudenberg moet echt wel eens oefenen op zijn voorzet. Volgens mij is nog niet eentje aangekomen
  • 17 Aug 2019 om 21:51
    Een spits die scoort is ook wel aardig
  • 17 Aug 2019 om 21:50
    Kunnen we Nijhuis ook wegsturen?
  • 17 Aug 2019 om 21:45
    Ik snap niet dat de verwachting zo hoog was. Bij Heracles viel alles op zijn plek dankzij het slechte spel van hun en bij Feyenoord was er ook geen creativiteit en dankzij het schot van Dresevic hebben we nog een punt.Verdedigend stond het in die wedstrijden wel beter. Hopelijk een betere 2e helft.


  • 17 Aug 2019 om 21:45
    Man man man, ga toch weg van de club als je alleen maar loopt te janken! Kan nog altijd tegen die flut ploeg uit Emmen....
  • 17 Aug 2019 om 21:44
    Gerry heeft er vertrouwen in dus geen paniek mensen!!
  • 17 Aug 2019 om 21:44
    Kom op mannen! Rug rechten en aanpakken die lui. Zo goed zijn ze niet!
  • 17 Aug 2019 om 21:44
    • Quote van 17 Aug 2019 om 21:34
      Beter dan Hanh? In ons G-elftal lopen betere rond. Schuldig aan de twee tegengoals. De vrije trap mag er nooit in. Maar Hahn steekt nooit zijn armen uit. Alsof hij altijd aan de grond genageld staat. En bij de 2-0 komt hij uit maar heeft de bal niet. Kan men Floranus wel de schuld geven, maar een keeper staat er om ballen uit te houden.

      snap niet dat Heerenveen nog niet gescoord heeft. Emmen gaf zoveel ruimte weg de eerste helft. Tevens sprak de commentator over dat Emmen verzorgder speelde, maar ik vind het vooral hotse knotse begonia voetbal. Zit geen lijn in. Zag je ook aan de aantal schoten, 9 om 7. Normaal zie je dat na een wedstrijd.


    Ik vind dat je Emmen tekort doet. Zij spelen met passie en staan meer dan terecht voor. Heerenveen moet vooral naar zichzelf kijken
  • 17 Aug 2019 om 21:44
    • Quote van 17 Aug 2019 om 21:04
      Ok ik ben weg hier vandaag hoe de houding van mensen hier kan omslaan door 15 minuten dat het minder gaat/niet loopt :(
    Nee ze spellen de sterren van de hemel. 2e helft komt nog...
  • 17 Aug 2019 om 21:43
    • Quote van 17 Aug 2019 om 21:31
      Doei floranus, welkom van Rhijn. Bizar dat floranus überhaupt nog speelt! Wat een drama weer vandaag
    Speelde de eerste 2 wedstrijden met een dikke voldoende dus meer dan logisch dat hij speelt toch, deze wedstrijd 1 fout (wat natuurlijk ook slecht is) die gelijk afgestraft is
  • 17 Aug 2019 om 21:43
    Floranus is 1 van de betere vandaag.. mja het is zo makkelijk om hem weer af te zeiken.. bij de tweede goal moet hij uitstappen, terwijl Burnett(linksback)op snelheid is, en Bijl(rechtsback) vrij mag inkoppen! Waar is ons middenveld en aanval om mee te verdedigen!? Bruijn slechtste man, net als vorige week..
  • 17 Aug 2019 om 21:42
    Het is nog niet best, maar heb nog vertrouwen in de tweede held!
  • 17 Aug 2019 om 21:42
    • Quote van 17 Aug 2019 om 21:38
      Doei!!!

      Jouw reacties zijn ook altijd om te janken!

      Dus blijf maar weg!

      15 min minder loopt..
      deze wedstrijd is het niveau wat we vorige jaar continu haalde. Dus hoezo 15 min? Dit soort wedstrijden heb ik vorig jaar wel 20x gezien!

      Maar hey, 1 uitschieter bij Heracles. En gelukkig 1-1 tegen Feyenoord en men denkt meteen dat Heerenveen weer mee doet in de middenmoot?

      Maar ach, het gaat eventjes 15 min minder. En vorig jaar ben je alweer vergeten?
    Kijk, daar zijn de zeikstralen al weer. Vorig jaar er natuurlijk gelijk bij halen en zeggen dat de 1-1 vorige week gelukkig was, dan heb je er sowieso niet erg veel verstand van.
  • 17 Aug 2019 om 21:41
    • Quote van 17 Aug 2019 om 21:38
      Doei!!!

      Jouw reacties zijn ook altijd om te janken!

      Dus blijf maar weg!

      15 min minder loopt..
      deze wedstrijd is het niveau wat we vorige jaar continu haalde. Dus hoezo 15 min? Dit soort wedstrijden heb ik vorig jaar wel 20x gezien!

      Maar hey, 1 uitschieter bij Heracles. En gelukkig 1-1 tegen Feyenoord en men denkt meteen dat Heerenveen weer mee doet in de middenmoot?

      Maar ach, het gaat eventjes 15 min minder. En vorig jaar ben je alweer vergeten?
    Die 1-1 tegen Feyenoord was gewoon terecht. Maar de eerste helft vandaag lijkt inderdaad nergens naar. Vooral hoe makkelijk Emmen tot grote kansen kan komen is dramatisch. Hopelijk krijgen ze een wondermiddeltje in de rust
  • 17 Aug 2019 om 21:40
    • Quote van 17 Aug 2019 om 21:39
      De eerste twee wedstrijden hebben blijkbaar nog veel verbloemd. Bij rust 2-0 achter staan tegen Emmen is niet best. Het kwalijke is, dat er helemaal niet ingegrepen kan worden want we hebben nauwelijks 1 fatsoenlijke wissel. Hamstra moet toch echt aan de bak, want deze situatie kan gewoon niet. Hopelijk herstellen ze zich de tweede helft!
    Hamstra maakt zich geen zorgen. Voor de wedstrijd met hem gesproken op de parkeerplaats. Wordt "gewoon" 0-2 volgens Gerry. Plus pluntje hele aardige open kerel.
  • 17 Aug 2019 om 21:40
    • Quote van 17 Aug 2019 om 21:30
      Precies. Als de organisatie niet klopt, vallen ze zwaar door de mand.

      Na rust maar een extra spits erbij. Oh wacht.
    Faik doet alles in één tempo, heeft geen versnelling in zijn spel en is slordig/nonchalant in de passing. En Kongolo is precies zo. Daarvoor loopt een dribbelaar en opportunist Bruijn. Zit totaal geen balans in.
  • 17 Aug 2019 om 21:39
    Hoewel het voetbal natuurlijk ontzettend slecht is en ook ik vandaag nog niet iets positiefs weet te brengen, is het toch weer typisch hoe snel er weer zo'n 15 accounts worden afgestoft om te zeggen hoe slecht het team en Hamstra weer zijn.
  • 17 Aug 2019 om 21:39
    De eerste twee wedstrijden hebben blijkbaar nog veel verbloemd. Bij rust 2-0 achter staan tegen Emmen is niet best. Het kwalijke is, dat er helemaal niet ingegrepen kan worden want we hebben nauwelijks 1 fatsoenlijke wissel. Hamstra moet toch echt aan de bak, want deze situatie kan gewoon niet. Hopelijk herstellen ze zich de tweede helft!
  • 17 Aug 2019 om 21:38
    Er is niks verandert ten op zichte van vorig seizoen. Er is ook niemand goed. Hopelijk kan het de 2e helft omgedraaid worden maar ik zie t eerder 4-0 worden dan dat wij 1 maken. Floranus weer dramatisch, laat zich door Burnett op 1 been passeren en een assist geven. Hahn in de fout bij de 1-0. Waarom een stap opzij doen?
  • 17 Aug 2019 om 21:38
    • Quote van 17 Aug 2019 om 21:04
      Ok ik ben weg hier vandaag hoe de houding van mensen hier kan omslaan door 15 minuten dat het minder gaat/niet loopt :(
    Doei!!!

    Jouw reacties zijn ook altijd om te janken!

    Dus blijf maar weg!

    15 min minder loopt..
    deze wedstrijd is het niveau wat we vorige jaar continu haalde. Dus hoezo 15 min? Dit soort wedstrijden heb ik vorig jaar wel 20x gezien!

    Maar hey, 1 uitschieter bij Heracles. En gelukkig 1-1 tegen Feyenoord en men denkt meteen dat Heerenveen weer mee doet in de middenmoot?

    Maar ach, het gaat eventjes 15 min minder. En vorig jaar ben je alweer vergeten?
  • 17 Aug 2019 om 21:38
    Doordat Heracles ons de goals cadeau gaf en we tegen Feijenoord een zondagsschot maken, leek het iets. Maar kom op dit ploegje is gewoon degradatie of hopelijk net er boven.
  • 17 Aug 2019 om 21:38
    • Quote van 17 Aug 2019 om 21:30
      Precies. Als de organisatie niet klopt, vallen ze zwaar door de mand.

      Na rust maar een extra spits erbij. Oh wacht.
    Zei ik ook al, maar de meesten denken dat wij een goed middenveld hebben en eventuele aankopen niet nodig. Volgens sommige is de bank ook prima, lachwekkend. Die mensen die dat roepen, kunnen beter korfbal gaan kijken.
  • 17 Aug 2019 om 21:36
    Zo, kunnen we weer normaal doen. Ben benieuwd of er mensen nu toch wel versterkingen willen hebben? Haha.
  • 17 Aug 2019 om 21:35
    • Quote van 17 Aug 2019 om 20:55
      Jullie zijn nog veranderlijker dan het weer , we staan achter en het is gelijk weer slecht als vorig jaar etc etc Gelijk weer spelers af kraken en negatief doen :(
    Wat voor positiefs zie jij tot nu toe?
  • 17 Aug 2019 om 21:34
    • Quote van 17 Aug 2019 om 21:10
      Andere keeper? Beter krijgen we niet.
    Beter dan Hanh? In ons G-elftal lopen betere rond. Schuldig aan de twee tegengoals. De vrije trap mag er nooit in. Maar Hahn steekt nooit zijn armen uit. Alsof hij altijd aan de grond genageld staat. En bij de 2-0 komt hij uit maar heeft de bal niet. Kan men Floranus wel de schuld geven, maar een keeper staat er om ballen uit te houden.

    snap niet dat Heerenveen nog niet gescoord heeft. Emmen gaf zoveel ruimte weg de eerste helft. Tevens sprak de commentator over dat Emmen verzorgder speelde, maar ik vind het vooral hotse knotse begonia voetbal. Zit geen lijn in. Zag je ook aan de aantal schoten, 9 om 7. Normaal zie je dat na een wedstrijd.


  • 17 Aug 2019 om 21:32
    Beschamende eerste helft, we hoeven toch niet door FC Emmen weggespeeld te worden? Hoop dat ze 2e helft nog wat goed maken anders zijn we weer terug bij af.
  • 17 Aug 2019 om 21:32
    Dan maar hopen op een gelijkspel :/
  • 17 Aug 2019 om 21:32
    Middenveld wordt compleet overlopen. Odgaard totaal niet balvast. Verliest zowat al zijn duels. Backs staan nooit vooruit, altijd met de rug naar het aanvallende doel. Ejuke en Bruijn lopen zich continu vast. Het lijkt werkelijk nergens op. Erg jammer dit. Had dit niet verwacht na de eerste 2 wedstrijden.
  • 17 Aug 2019 om 21:31
    Dankzij geweldig werk van Hamstra kan Jansen eens even goed wisselen!
  • 17 Aug 2019 om 21:31
    • Quote van 17 Aug 2019 om 21:04
      Ok ik ben weg hier vandaag hoe de houding van mensen hier kan omslaan door 15 minuten dat het minder gaat/niet loopt :(
    47 minuten inmiddels al...
  • 17 Aug 2019 om 21:31
    Doei floranus, welkom van Rhijn. Bizar dat floranus überhaupt nog speelt! Wat een drama weer vandaag
  • 17 Aug 2019 om 21:30
    • Quote van 17 Aug 2019 om 21:28
      Ons middenveld is veel te slecht. Dat zei ik na Heracles uit al, maar toen was ik een zeikerd en negatief.
    Precies. Als de organisatie niet klopt, vallen ze zwaar door de mand.

    Na rust maar een extra spits erbij. Oh wacht.
  • 17 Aug 2019 om 21:30
    Jansen mag wel even hard ingrijpen.
  • 17 Aug 2019 om 21:29
    Bruyn en Ejuke, beide dramatisch slecht vandaag!
  • 17 Aug 2019 om 21:29
    Tweede helft maar met 2 spitsen spelen! oh wacht...
  • 17 Aug 2019 om 21:28
    Is van Rhijn al eens fit? Misschien bakt die er meer van
  • 17 Aug 2019 om 21:28
    Ons middenveld is veel te slecht. Dat zei ik na Heracles uit al, maar toen was ik een zeikerd en negatief.
  • 17 Aug 2019 om 21:28
    De heren zijn na 4 punten gaan denken dat ze heel goed zijn. Een wedstrijd zo beginnen zet je niet recht. Wat een gebrek aan arbeid.
  • 17 Aug 2019 om 21:28
    Floranus kan echt niet.
  • 17 Aug 2019 om 21:26
    Niks geen revanche, wat een slappe hap zeg.
  • 17 Aug 2019 om 21:26
    Geblesseerd of niet, Floranus loop je wel voorbij
  • 17 Aug 2019 om 21:26
    Wat een waardeloze pot. Overklast worden door Emmen..
  • 17 Aug 2019 om 21:26
    Achja iets met beide benen op de grond. Gerry heeft nog wat te doen de komende twee weken.
  • 17 Aug 2019 om 21:26
    Verkeerd instappen van Floranus. Nou lijkt het wel gespeeld wamt gaan wij twee keer scoren en tich de biel dicht houden achterim? Denk het niet.
  • 17 Aug 2019 om 21:26
    Leuke ploeg dat Emmen. Wat een spirit
  • 17 Aug 2019 om 21:26
    Aanvallers van Heerenveen denken volgens mij dat ze recht door de tegenstander heen kunnen lopen.. Er ligt zoveel ruimte hopelijk weten ze dat nog te benutten.
  • 17 Aug 2019 om 21:26
    En dat is 2 dit maken ze niet meer goed deze wedstrijd.
  • 17 Aug 2019 om 21:26
    wat een zaadpartij... echt niets lukt
  • 17 Aug 2019 om 21:25
    Het is godsgeklaagd hoe slecht wij spelen.
    Je mag je handjes dichtknijpen met 2-0.

  • 17 Aug 2019 om 21:25
    Einde wedstrijd... niets geleerd van vorig seizoen...
  • 17 Aug 2019 om 21:24
    Heerenveen krijgt ruimte om te voetballen. Achterin de boel dichthouden dan is er nog wel wat te halen.
  • 17 Aug 2019 om 21:24
    • Quote van 17 Aug 2019 om 21:22
      Middenveld staat compleet verkeerd. Kongolo staat continue tegenover 2 man.
    Klopt, hele probleem! Eljuke snel naar de vleugel en Bruijn een linie zakken.
  • 17 Aug 2019 om 21:22
    • Quote van 17 Aug 2019 om 21:18
      Schei uit inderdaad met een betere keeper. Hahn is een prima doelman.

      Volgens mij hebben meerderen hier ook na Heracles en Feyenoord benoemd dat we een middenvelder missen die iets kan creëren, een extra spits en concurrentie voor de matige Woudenberg. Er stond een hecht team in de eerste duels, maar die zwakke plekken zijn er nog steeds.

      Bruijn en Kongolo zijn renners, maar matig aan de bal en Odgaard heeft geen idee hoe hij met een man in de rug moet spelen.

      Overigens klopt vandaag van die organisatie geen kant, want Emmen had er al 4 kunnen maken.
    Middenveld staat compleet verkeerd. Kongolo staat continue tegenover 2 man.
  • 17 Aug 2019 om 21:22
    Ik schakel pas vanaf minuut 25 in, maar heb nu al gezien dat het het net niet is bij Heerenveen. Helpt natuurlijk ook niet mee dat Emmen zo stug speelt en een dikke muur neerzet. Dat in combinatie met het klote kunstgras en tokkie publiek wordt dit een hele zware avond..
  • 17 Aug 2019 om 21:20
    Emmen voetballend beter, maarja ook wel logisch als je altijd op dat kutkunstgras kunt trainen.
  • 17 Aug 2019 om 21:18
    • Quote van 17 Aug 2019 om 21:10
      Andere keeper? Beter krijgen we niet.
    Schei uit inderdaad met een betere keeper. Hahn is een prima doelman.

    Volgens mij hebben meerderen hier ook na Heracles en Feyenoord benoemd dat we een middenvelder missen die iets kan creëren, een extra spits en concurrentie voor de matige Woudenberg. Er stond een hecht team in de eerste duels, maar die zwakke plekken zijn er nog steeds.

    Bruijn en Kongolo zijn renners, maar matig aan de bal en Odgaard heeft geen idee hoe hij met een man in de rug moet spelen.

    Overigens klopt vandaag van die organisatie geen kant, want Emmen had er al 4 kunnen maken.
  • 17 Aug 2019 om 21:15
    Die Nijhuis wat een bokiti is dat toch
  • 17 Aug 2019 om 21:15
    Het is niet best. Had al 3-0 kunnen staan. Alhoewel Hahn hier goed aan zat
  • 17 Aug 2019 om 21:14
    • Quote van 17 Aug 2019 om 21:04
      Deze Feyenoord variant werkt niet. Ejuke linksvoor en Bruijn op 10. ..
    Is nu omgezet volgens mij
  • 17 Aug 2019 om 21:10
    • Quote van 17 Aug 2019 om 21:03
      Bruijn en Ejuke ook niet scherp vandaag... Andere keeper ook wel een pre
    Andere keeper? Beter krijgen we niet.
  • 17 Aug 2019 om 21:10
    • Quote van 17 Aug 2019 om 21:04
      Deze Feyenoord variant werkt niet. Ejuke linksvoor en Bruijn op 10. ..
    Dat sowieso, de snelheid van ejuke gebruiken
  • 17 Aug 2019 om 21:04
    Ok ik ben weg hier vandaag hoe de houding van mensen hier kan omslaan door 15 minuten dat het minder gaat/niet loopt :(
  • 17 Aug 2019 om 21:04
    • Quote van 17 Aug 2019 om 21:01
      #DTV, hebben we eigenlijk ook een spits?
    Deze Feyenoord variant werkt niet. Ejuke linksvoor en Bruijn op 10. ..
  • 17 Aug 2019 om 21:03
    Bruijn en Ejuke ook niet scherp vandaag... Andere keeper ook wel een pre
  • 17 Aug 2019 om 21:01
    #DTV, hebben we eigenlijk ook een spits?
  • 17 Aug 2019 om 21:01
    Schiettent is het. Slap middenveld, worden overlopen en winnen bijna geen duel.
  • 17 Aug 2019 om 20:57
    Rustaghhh mensen. Geef het de tijd! Komt goed.
  • 17 Aug 2019 om 20:56
    Misschien geen populaire mening, maar ik vind dat Bruijn veel en veel nauwkeuriger moet worden in de passing. Hij is een harde werker, maar verspeelt de bal veel te vaak. Zeker als de ruimtes klein zijn, is zijn passing slordig. De 1-0 ontstaat uit zo'n moment, ook al moet Hahn die bal hebben, en even daarna levert ie de bal weer zo in en levert dit weer balverlies en gevaar op.
  • 17 Aug 2019 om 20:55
    Jullie zijn nog veranderlijker dan het weer , we staan achter en het is gelijk weer slecht als vorig jaar etc etc Gelijk weer spelers af kraken en negatief doen :(
  • 17 Aug 2019 om 20:53
    Het rondspelennachterin was in het begin te zelfsverzekerd en relaxed. Moet je daar niet doen tegen zo'n ploeg.
  • 17 Aug 2019 om 20:53