VIDEO | Trefzekere Odgaard helpt Jong Denemarken aan ruime zege Botman met Oranje O20 nipt onderuit tegen Frankrijk Interlandcarrière lonkt voor Hahn: ''Hij zou op doel mogen staan'' Van den Berg terug in Heerenveen: ''We helpen graag oud-spelers'' De Jong droomt van Friese Derby: ''Mijn gevoel zit er niet vaak naast''

Jansen: ''Sommige jongens vroegen zich af of dat wel verstandig was''

( 8 reacties)
Jansen: ''Sommige jongens vroegen zich af of dat wel verstandig was''

SC Heerenveen speelde zondagmiddag in het Abe Lenstra Stadion met 1-1 gelijk tegen Feyenoord en trainer Johnny Jansen kon na afloop wel leven met een punt. De oefenmeester was dolblij met de fraaie treffer van Ibrahim Dresevic. 

"Schieten is gewoon een kwaliteit van Ibrahim", legt hij uit in de Leeuwarder Courant. "We weten dat hij dit kan. Het was een prachtige zwabberbal. Dit doelpunt doet ongelooflijk veel met de groep, geeft een geweldige boost. Je mag gerust weten dat ik heel blij ben met dit punt. We hebben er een gewonnen, niet twee verloren. Zo voelt het echt", aldus Jansen. 

"Ook fijn was de wisselwerking tussen onze spelers en het publiek", vervolgt hij enthousiast. "Een klik met onze supporters is een must. De jongens gingen met applaus van het veld en zaten blij in de kleedkamer. Ze hebben spijkerhard geknokt om met elkaar een resultaat te halen. Dit is wat we graag willen", vertelt Jansen, die blij is dat de inzet van de Friezen werd beloond. 

"We hebben deze week best hard getraind", blikt hij terug. "Sommige jongens vroegen zich af of dat wel verstandig was. Maar je ziet dat we in staat waren om tegen Feyenoord heel veel energie te leveren. Een ding weet ik zeker: er zit nog veel meer in het vat als we dat blijven doen", besluit Jansen.

Reacties ›
Om een reactie te plaatsen dien je in te loggen of te registreren, dit duurt maar 1 minuut!

  • 12 Aug 2019 om 22:02
    • Quote van 12 Aug 2019 om 21:52
      Benieuwd waar dat vandaan kwam, op Noord de hele wedstrijd gezongen en achter het team gestaan.
    Leek van Oost te komen maar werd snel overstemd door Noord
  • 12 Aug 2019 om 21:52
    • Quote van 12 Aug 2019 om 21:38
      Zo vond ik het ook zo typerend dat in de 60e Kongolo een verkeerde bal gaf en er mensen begonnen te fluiten. Ik schaamde mij bijna, waar halen mensen het lef vandaan om te gaan fluiten? Heerenveen gaf alles, we zijn al niet meer de nummer 4 en mensen verwachten blijkbaar nog hetzelfde voetbal? Schei uit, wees blij dat er tenminste weer echt een team staat en er vol voor gaan. Steun het team, van fluiten wordt niemand beter, vooral in deze situatie waar Heerenveen nu in zit.
    Benieuwd waar dat vandaan kwam, op Noord de hele wedstrijd gezongen en achter het team gestaan.
  • 12 Aug 2019 om 21:46
    • Quote van 12 Aug 2019 om 21:38
      Zo vond ik het ook zo typerend dat in de 60e Kongolo een verkeerde bal gaf en er mensen begonnen te fluiten. Ik schaamde mij bijna, waar halen mensen het lef vandaan om te gaan fluiten? Heerenveen gaf alles, we zijn al niet meer de nummer 4 en mensen verwachten blijkbaar nog hetzelfde voetbal? Schei uit, wees blij dat er tenminste weer echt een team staat en er vol voor gaan. Steun het team, van fluiten wordt niemand beter, vooral in deze situatie waar Heerenveen nu in zit.
    Fean supporters zijn helaas weer heel snel teleurgesteld :/
  • 12 Aug 2019 om 21:38
    Zo vond ik het ook zo typerend dat in de 60e Kongolo een verkeerde bal gaf en er mensen begonnen te fluiten. Ik schaamde mij bijna, waar halen mensen het lef vandaan om te gaan fluiten? Heerenveen gaf alles, we zijn al niet meer de nummer 4 en mensen verwachten blijkbaar nog hetzelfde voetbal? Schei uit, wees blij dat er tenminste weer echt een team staat en er vol voor gaan. Steun het team, van fluiten wordt niemand beter, vooral in deze situatie waar Heerenveen nu in zit.
  • 12 Aug 2019 om 21:21
    • Quote van 12 Aug 2019 om 19:38
      Klopt helemaal dat we hard gewerkt hebben, alleen niet de volle 92 minuten. Er zaten grote fases bij in de wedstrijd die van beide kanten niet om aan te gluren waren zo slecht. Dat vertellen de beide trainers er niet bij.
    Elke wedstrijd ter wereld heeft zijn slechte fases, ook in de beste competities. Maar jij denkt dat Heerenveen 90 minuten lang perfect kan spelen?
  • 12 Aug 2019 om 19:54
    • Quote van 12 Aug 2019 om 19:42
      Een slechte fase houdt niet in dat er niet hard gewerk wordt op dat moment. Ik weet niet wat jij allemaal verwacht van Heerenveen op het veld of de transfermarkt maar reëel is het allemaal niet bij je.
    Gelukkig je bent er weer. Jij jouw mening, en ik de mijne. Mooi toch!
  • 12 Aug 2019 om 19:42
    • Quote van 12 Aug 2019 om 19:38
      Klopt helemaal dat we hard gewerkt hebben, alleen niet de volle 92 minuten. Er zaten grote fases bij in de wedstrijd die van beide kanten niet om aan te gluren waren zo slecht. Dat vertellen de beide trainers er niet bij.
    Een slechte fase houdt niet in dat er niet hard gewerk wordt op dat moment. Ik weet niet wat jij allemaal verwacht van Heerenveen op het veld of de transfermarkt maar reëel is het allemaal niet bij je.
  • 12 Aug 2019 om 19:38
    Klopt helemaal dat we hard gewerkt hebben, alleen niet de volle 92 minuten. Er zaten grote fases bij in de wedstrijd die van beide kanten niet om aan te gluren waren zo slecht. Dat vertellen de beide trainers er niet bij.
zondag 24 november 2019
14:30
Bekijk agenda › Voorspel wedstrijd ›