MATCHDAY | Nieuwkomers Faik, Odgaard en Bruijn in de basis tegen St. Pauli

( 71 reacties)
MATCHDAY | Nieuwkomers Faik, Odgaard en Bruijn in de basis tegen St. Pauli

Om 15:00 uur trapt Heerenveen in het Abe Lenstra Stadion af voor de oefenwedstrijd tegen de Duitse tweede Bundesliga club. 

Johnny Jansen geeft in deze wedstrijd aankopen Faik, Odgaard en Bruijn een kans. Cameron Borthwick-Jackson, op de proef bij Heerenveen, begint op de bank. 

Bij St. Pauli staat Henk Veerman onder contract. De spits maakte vorig seizoen de overstap naar de Duitse ploeg, maar is nog herstellende van een blessure en komt niet in acite.

Opstelling SC Heerenveen: Hahn, Floranus, Høegh, Dresevic, Woudenberg, Kongolo, Rienstra, Faik, Van Bergen, Odgaard, Bruijn.

Opstelling FC St. Pauli: Himmelmann, Kalla, Avevor, Østigård, Buballa, Miyaichi, Dæhli, Knoll, Becker, Conteh, Diamantakos.

De wedstrijd is live te volgen via het YouTube kanaal van SC Heerenveen.

Reacties ›
Om een reactie te plaatsen dien je in te loggen of te registreren, dit duurt maar 1 minuut!

  • 20 Jul 2019 om 19:24
    • Quote van 20 Jul 2019 om 19:12
      Ik wel, afgelopen seizoen tegen psv, toen Hornkamp kramp kreeg. En dat was geen succes kan ik me herinneren.
    Dat waren zijn eerste 10 minuten in het eerste van Heerenveen, werd koud zonder warming up voor de leeuwen gegooid. Hij was toen inderdaad behoorlijk aan het stuntelen, maar om hem daar dan meteen op af te rekenen vind ik wel wat ver gaan.
  • 20 Jul 2019 om 19:12
    • Quote van 20 Jul 2019 om 18:25
      Heb jij die ooit op rechtsback gezien dan? Ik niet.
    Ik wel, afgelopen seizoen tegen psv, toen Hornkamp kramp kreeg. En dat was geen succes kan ik me herinneren.
  • 20 Jul 2019 om 18:25
    • Quote van 20 Jul 2019 om 17:33
      Dresevic kan het ook niet
    Heb jij die ooit op rechtsback gezien dan? Ik niet.
  • 20 Jul 2019 om 18:15
    • Quote van 20 Jul 2019 om 18:06
      Volgens Tjerkstra Media is Timothy Derijck van AA Gent (oud-ADO en PSV) gespot op de tribune. Wordt dit onze nieuwe centrale verdediger? Is inmiddels al 32 jaar.
    Zat hij met zijn hoofd te schudden ?
  • 20 Jul 2019 om 18:11
    • Quote van 20 Jul 2019 om 16:19
      Je mag het best nazoeken hoor.
    Ultras Inferno 1996 was ook van de partij, weet niet wie waar verantwoordelijk voor is, was er simpelweg niet bij. Weet wel dat er met stickers is geplakt (aldus een heks, niet mijn woorden :) https://twitter.com/kutheks/status/1152548401839529984
  • 20 Jul 2019 om 18:06
    Volgens Tjerkstra Media is Timothy Derijck van AA Gent (oud-ADO en PSV) gespot op de tribune. Wordt dit onze nieuwe centrale verdediger? Is inmiddels al 32 jaar.
  • 20 Jul 2019 om 18:03
    • Quote van 20 Jul 2019 om 16:04
      Politie maar met een paar man in het centrum aanwezig. Ze vertrouwden de fanatieke linkse deugneuzen kennelijk blind. Ongelooflijk. Lekker afspraken maken zo!
    En dan was ook bekend, op twitter welliswaar dat de Ultras Inferno 1996 ook gezellig mee zouden komen. https://twitter.com/ultrasinferno96/status/1152483748077809664 . Weet niet of hun groepsfoto vanwege privacy geblurd is, ik heb zo mijn twijfels :)
  • 20 Jul 2019 om 17:57
    Zoals ik het hier allemaal begrijp hadden jullie vanmiddag beter naar de Tour kunnen kijken..!
  • 20 Jul 2019 om 17:55
    • Quote van 20 Jul 2019 om 17:46
      Ik heb de hele wedstrijd gekeken en ik moet eerlijk zeggen dat ik wel geschrokken ben van het vertoonde spel. De eerste 25 minuten waren prima en werd er goed druk gezet op de helft van St. Pauli. Tevens waren er een aantal leuke combinaties te zien in deze fase. Daarna draaide het spelbeeld en kwam St. Pauli er steeds beter uit. Floranus kan echt niet meer. Is zijn man keer op keer kwijt en trekt dan vervolgens aan de noodrem. Ook Dresevic matig. Opbouwend wel aardig, maar ook hij laat verdedigend heel veel steken vallen. Skovgaard is het ook niet. Die is misschien nog wel minder dan Dresevic. Wederom bijzonder slecht gescout, al kun je daar ook weer niet al te snelle conclusies over trekken. Odgaard ook nauwelijks bruikbare ballen gehad. Vond Rienstra ook matig.
      Lichtpuntjes vandaag: Faik, Bruijn en Kongolo. Kongolo man of the match. Mag van mij best een kans krijgen in de basis. Denk dat die jongen met wat vertrouwen best een goede speler voor ons kan worden.
    Heb het ook zo gezien. Persoonlijk dacht ik dat Rienstra op de 10 de voorkeur zou krijgen van JJ boven Bruijn, maar na vandaag ben ik ervan overtuigd dat Rienstra maar op de bank moet en Bruijn op 10 voortaan. Ejuke zal dan Bruijn aflossen op de linksbuiten. Kongolo en Faik bevielen me idd ook.
  • 20 Jul 2019 om 17:46
    Floranus moet echt worden vervangen
  • 20 Jul 2019 om 17:46
    Ik heb de hele wedstrijd gekeken en ik moet eerlijk zeggen dat ik wel geschrokken ben van het vertoonde spel. De eerste 25 minuten waren prima en werd er goed druk gezet op de helft van St. Pauli. Tevens waren er een aantal leuke combinaties te zien in deze fase. Daarna draaide het spelbeeld en kwam St. Pauli er steeds beter uit. Floranus kan echt niet meer. Is zijn man keer op keer kwijt en trekt dan vervolgens aan de noodrem. Ook Dresevic matig. Opbouwend wel aardig, maar ook hij laat verdedigend heel veel steken vallen. Skovgaard is het ook niet. Die is misschien nog wel minder dan Dresevic. Wederom bijzonder slecht gescout, al kun je daar ook weer niet al te snelle conclusies over trekken. Odgaard ook nauwelijks bruikbare ballen gehad. Vond Rienstra ook matig.
    Lichtpuntjes vandaag: Faik, Bruijn en Kongolo. Kongolo man of the match. Mag van mij best een kans krijgen in de basis. Denk dat die jongen met wat vertrouwen best een goede speler voor ons kan worden.
  • 20 Jul 2019 om 17:35
    • Quote van 20 Jul 2019 om 16:36
      Skovgaard dribbelt steeds in, maar heeft werkelijk geen idee wat hij moet doen. Op basis waarvan is hij gehaald?
    Goedkoop een andere reden kan ik niet bedenken.
  • 20 Jul 2019 om 17:33
    • Quote van 20 Jul 2019 om 17:19
      Zolang er geen nieuwe rechtsback is moet Dresevic zich daar maar even redden. Dan staat er met Skovgaard en Hoegh in ieder geval ook 'gewoon' weer een links- en rechtspoot centraal. Floranus kan echt niet meer. Tegen Meppen was hij drama. Tegen Mechelen was hij drama en nu was hij weer drama. Met hem opstellen roep je drama over jezelf af. Hem blijven opstellen maakt de supporters al kritisch voor het seizoen überhaupt is begonnen. Hopelijk beseft Jansen zich dat goed. En door! Dinsdag tegen het elftal clubloze spelers.
    Dresevic kan het ook niet
  • 20 Jul 2019 om 17:32
    • Quote van 20 Jul 2019 om 16:50
      Ik vind hem wel lekker invallen! Durft in te dribbelen en hetmiddenveld in te spelen. Waar Dresevic vooral afkapte en Hoegh inspeelde.
    Dresevic was dramatisch, maar Skovgaard niet veel beter. Leuk dat indribbelen, maar niet als je halverwege nog moet bedenken waar je de bal heen moet spelen.

    Ik vond het begin aardig, maar daarna vreselijk matig. Faik speelt heel veel terug en vertraagt vaak, net als Rienstra, die weer afwezig was vandaag. Odgaard geen enkele keer bediend vanaf de zijkant en aanvallend waren we verder onmachtig. Een schot op de lat en de goal, dat was het wel zo'n beetje.

    Verdedigend ben je nog steeds erg kwetsbaar. Iets stabieler in omschakeling, maar nog steeds bestaat onze defensie en de twee ervoor hoofdzakelijk uit pussy's. Daar moet echt nog iets gebeuren door Hamstra, anders gaan we weer een troosteloos seizoen tegemoet.

    Ik had wel wat meer verwacht, ook al duurt het nog even tot de competitie begint.
  • 20 Jul 2019 om 17:32
    • Quote van 20 Jul 2019 om 16:03
      Ik word er nog niet warm van. Heel laag tempo, enorm statisch en de achterste 6 ogen allesbehalve stabiel. Dresevic is absoluut de minste tot nu toe. De opbouw via hem, Høegh en de backs is dramatisch.
      Er moet nog een hoop gebeuren! Sowieso een middenvelder, rechtsback, centrale verdediger en reservespits erbij.
    Dresevic heb het al meteen gezegd geen aanwinst punt.
  • 20 Jul 2019 om 17:28
    • Quote van 20 Jul 2019 om 16:42
      Nee, deze waan en droom noemt men de wetenschap. Geweld moet je altijd afkeuren en dat doe ik ook. Alleen is het gebruiken en misbruiken van grote historische besmette begrippen mij een doorn in het oog. Door wie dan ook. Laten wij het maar weer over de wedstrijd hebben. Het valt mij niet tegen maar er mag wel wat bij.
    Ooit een politieke carrière overwogen? Daar doen ze niets anders dan dit soort bullshit af te keuren en het tegelijkertijd te bagatelliseren.
  • 20 Jul 2019 om 17:19
    Zolang er geen nieuwe rechtsback is moet Dresevic zich daar maar even redden. Dan staat er met Skovgaard en Hoegh in ieder geval ook 'gewoon' weer een links- en rechtspoot centraal. Floranus kan echt niet meer. Tegen Meppen was hij drama. Tegen Mechelen was hij drama en nu was hij weer drama. Met hem opstellen roep je drama over jezelf af. Hem blijven opstellen maakt de supporters al kritisch voor het seizoen überhaupt is begonnen. Hopelijk beseft Jansen zich dat goed. En door! Dinsdag tegen het elftal clubloze spelers.
  • 20 Jul 2019 om 16:57
    Tegen Mechelen was dat er wel. Veel merr trmpo voorwaarts dan anders. Zal tijd vragen om dat er structureel in te krijgen.
  • 20 Jul 2019 om 16:55
    Ik had gehoopt dat er onder Jansen sneller en meer vooruit gevoetbald zou worden. Op basis van deze pot niet. Wat een breedte ballen... Weinig hoopvol was dit.
  • 20 Jul 2019 om 16:50
    • Quote van 20 Jul 2019 om 16:36
      Skovgaard dribbelt steeds in, maar heeft werkelijk geen idee wat hij moet doen. Op basis waarvan is hij gehaald?
    Ik vind hem wel lekker invallen! Durft in te dribbelen en hetmiddenveld in te spelen. Waar Dresevic vooral afkapte en Hoegh inspeelde.
  • 20 Jul 2019 om 16:42
    • Quote van 20 Jul 2019 om 16:31
      Nou ja je mag ook in je eigen waan en droom leven. Niks mis mee maar noem die geen kleine ongeregeldheden. Men mag best de vinger op de zere plek leggen en het beestje bij zijn naam noemen.
    Nee, deze waan en droom noemt men de wetenschap. Geweld moet je altijd afkeuren en dat doe ik ook. Alleen is het gebruiken en misbruiken van grote historische besmette begrippen mij een doorn in het oog. Door wie dan ook. Laten wij het maar weer over de wedstrijd hebben. Het valt mij niet tegen maar er mag wel wat bij.
  • 20 Jul 2019 om 16:40
    • Quote van 20 Jul 2019 om 16:36
      Skovgaard dribbelt steeds in, maar heeft werkelijk geen idee wat hij moet doen. Op basis waarvan is hij gehaald?
    Verdedigen
  • 20 Jul 2019 om 16:39
    Absoluut.
  • 20 Jul 2019 om 16:37
    Joooooooooordy Bruiiiiiijjjjjjjjn!! Hmm scheisse, het blijft 1-1
  • 20 Jul 2019 om 16:36
    Skovgaard dribbelt steeds in, maar heeft werkelijk geen idee wat hij moet doen. Op basis waarvan is hij gehaald?
  • 20 Jul 2019 om 16:31
    • Quote van 20 Jul 2019 om 16:27
      Het is mijn werk????
    Nou ja je mag ook in je eigen waan en droom leven. Niks mis mee maar noem die geen kleine ongeregeldheden. Men mag best de vinger op de zere plek leggen en het beestje bij zijn naam noemen.
  • 20 Jul 2019 om 16:27
    • Quote van 20 Jul 2019 om 16:19
      Je mag het best nazoeken hoor.
    Het is mijn werk????
  • 20 Jul 2019 om 16:27
    Misschien Kongolo omscholen, Bruin op middenveld erbij. Als er niets bij komt op rechtsback want met iemand als Floranus vraag je om problemen.
  • 20 Jul 2019 om 16:25
    • Quote van 20 Jul 2019 om 16:17
      Beetje grote woorden met veel lading over een kleine gebeurtenis door een klein groepje mensen in een klein dorpje. ????
    Kleine gebeurtenis? Hoor net dat er mensen met kinderen in de auto daar langs reden en vast stonden tussen deze mongolen die met ijzeren staven en stokken hun bedreigden. Dat noem ik geen kleine gebeurtenis voor deze kids.
  • 20 Jul 2019 om 16:25
    Verlos ons aub van Floranus. Echt een aanfluiting dat de club nog geen back heeft gehaald. Lekker afwachten Hamstra! Dit wisten ze al een half jaar. Voetbal is niks beter dan vorig jaar. Wat een gebrek aan tempo en creativiteit...Gaap.
  • 20 Jul 2019 om 16:24
    • Quote van 20 Jul 2019 om 16:17
      Beetje grote woorden met veel lading over een kleine gebeurtenis door een klein groepje mensen in een klein dorpje. ????
    Ga het lekker goedpraten joh... Koekoek!
  • 20 Jul 2019 om 16:24
    Kan iemand Floranus een stadionverbod geven?
    Ik hoor JJ zeggen dat ze goed op weg zijn, maar heb nog geen fatsoenlijke aanval gezien. Alles staat stil. Tempo van de tachtigjarige oorlog en defensief weer enorm slap.
    Alleen Van Bergen is een lichtpuntje en Kongolo was voor rust ook prima.
  • 20 Jul 2019 om 16:24
    • Quote van 20 Jul 2019 om 16:23
      Lekker floranus even iemand onder uithalen in strafschopgebied die op volle snelheid is.
    Los daarvan, op 5 prima minuten na, schandalig slecht.
  • 20 Jul 2019 om 16:23
    Wat speelt Floranus weet onthutsend zwak zeg, snel een andere rechtsback halen aub!
  • 20 Jul 2019 om 16:23
    Lekker floranus even iemand onder uithalen in strafschopgebied die op volle snelheid is.
  • 20 Jul 2019 om 16:23
    Hamstra had dit in de winter moeten oplossen op de rechtsback. Maar nee hij haalde Skovgaard en Dresevic???
  • 20 Jul 2019 om 16:23
    Lekker Floranus!! Verlos deze jongen alsjeblieft uit zijn lijden. Dit was het niet, is het niet en wordt het ook niet. Start te laat en te traag en moet aan de noodrem trekken. Gebeurt hem te vaak. En zo is het 1-1.
  • 20 Jul 2019 om 16:21
    Heb je het al, floranus geeft een penalty weg.. onvoorstelbaar wat zwak weer.
  • 20 Jul 2019 om 16:19
    • Quote van 20 Jul 2019 om 16:17
      Beetje grote woorden met veel lading over een kleine gebeurtenis door een klein groepje mensen in een klein dorpje. ????
    Je mag het best nazoeken hoor.
  • 20 Jul 2019 om 16:17
    • Quote van 20 Jul 2019 om 16:10
      Nee dat is dus het bijzondere aan deze supportersgroep. Ze spreken zich hier openlijk over uit en doen vaak mee aan demonstraties van linkse groeperingen. Natuurlijk zijn zij dan ook voornamelijk de raddraaiers die het uit de hand laten lopen.
    Beetje grote woorden met veel lading over een kleine gebeurtenis door een klein groepje mensen in een klein dorpje. ????
  • 20 Jul 2019 om 16:16
    Hoe zou Sherell zelf trouwens over zijn prestaties denken. Staat daar net ook weer opzichtig te schutteren met een net te zacht balletje net buiten de eigen 16. Met hem voor zich zal Hahn zich nooit zeker voelen. Andere keepers ook niet trouwens.... Hier moet echt een betere speler voor komen. En ik betwijfel of de blessuregevoelige Nieuwkoop dat is.
  • 20 Jul 2019 om 16:16
    • Quote van 20 Jul 2019 om 15:59
      https://grootheerenveen.nl/nieuws/112/2019/07/20/ernstige-ongeregeldheden-met-supporters-fc-st-pauli-in-centrum-heerenveen/
    Linkse sukkels
  • 20 Jul 2019 om 16:16
    Valt me niet mee tot nu toe. Weinig vernuft en verassing. Op deze manier wordt het rechterrijtje.
  • 20 Jul 2019 om 16:11
    Er is wel degelijk over gesproken vooraf maar de lokale overheden wilden de wedstrijd mogelijk maken. Hadden ze achteraf beter niet kunnen tiestaan dus. Helaas... Maar het is ook een les voor kpmende seizoen. Met clubs als Grojingen en Feyenoord retestrak zijn. Verplichte buscombi e.d. en als het niet goed verloopt de volgende keet nog minder speelruimte voor fans van die clubs. En fans die zich goed gedragen mogen beloond worden.
  • 20 Jul 2019 om 16:10
    • Quote van 20 Jul 2019 om 16:08
      Linkse fascisten is een beetje een contradictie. Zijn hooligans zonder enig politiek benul.
    Nee dat is dus het bijzondere aan deze supportersgroep. Ze spreken zich hier openlijk over uit en doen vaak mee aan demonstraties van linkse groeperingen. Natuurlijk zijn zij dan ook voornamelijk de raddraaiers die het uit de hand laten lopen.
  • 20 Jul 2019 om 16:08
    • Quote van 20 Jul 2019 om 16:06
      Iedereen kon weten dat deze linkse fascisten niet te vertrouwen zijn. Getuige hiervan was dat ze grotendeels verantwoordelijk waren voor een avondklok in Hamburg tijdens de G7. Was er destijds toevallig voor werk en het was een waar oorlogsgebied. Ambulances onderweg naar oproepen werden tegengehouden en belemmert. Naïef van de politie hier.
    Linkse fascisten is een beetje een contradictie. Zijn hooligans zonder enig politiek benul.
  • 20 Jul 2019 om 16:07
    Die zijn gebrieft waar ze de slag moesten aan gsan. Waardeloos dit. Kan dus gewoon niet weer.
  • 20 Jul 2019 om 16:06
    • Quote van 20 Jul 2019 om 16:04
      Politie maar met een paar man in het centrum aanwezig. Ze vertrouwden de fanatieke linkse deugneuzen kennelijk blind. Ongelooflijk. Lekker afspraken maken zo!
    Iedereen kon weten dat deze linkse fascisten niet te vertrouwen zijn. Getuige hiervan was dat ze grotendeels verantwoordelijk waren voor een avondklok in Hamburg tijdens de G7. Was er destijds toevallig voor werk en het was een waar oorlogsgebied. Ambulances onderweg naar oproepen werden tegengehouden en belemmert. Naïef van de politie hier.
  • 20 Jul 2019 om 16:04
    Overigens; maximaal 500 fans uit Hamburg? Doe daar maar 1000 bij.
  • 20 Jul 2019 om 16:04
    • Quote van 20 Jul 2019 om 15:50
      https://grootheerenveen.nl/nieuws/112/2019/07/20/ernstige-ongeregeldheden-met-supporters-fc-st-pauli-in-centrum-heerenveen/
    Politie maar met een paar man in het centrum aanwezig. Ze vertrouwden de fanatieke linkse deugneuzen kennelijk blind. Ongelooflijk. Lekker afspraken maken zo!
  • 20 Jul 2019 om 16:03
    Ik word er nog niet warm van. Heel laag tempo, enorm statisch en de achterste 6 ogen allesbehalve stabiel. Dresevic is absoluut de minste tot nu toe. De opbouw via hem, Høegh en de backs is dramatisch.
    Er moet nog een hoop gebeuren! Sowieso een middenvelder, rechtsback, centrale verdediger en reservespits erbij.
  • 20 Jul 2019 om 15:59
    https://grootheerenveen.nl/nieuws/112/2019/07/20/ernstige-ongeregeldheden-met-supporters-fc-st-pauli-in-centrum-heerenveen/
  • 20 Jul 2019 om 15:53
    • Quote van 20 Jul 2019 om 15:36
      Die anus kan er weer geen kloot van. Jammer is hem wel gegund. Verder prima pot !
    jongetje toch #doeslief je kunt vinden van floranus dat ie niet goed genoeg is voor Heerenveen maar hou het een beetje beschaafd
  • 20 Jul 2019 om 15:52
    • Quote van 20 Jul 2019 om 15:17
      Mooie pot tot dusver. Grootste pijnpint: floranus, was bekend maar zwaar ondermaats. Groot respect voor de uit fans, staan daar alsof ze de finale van de champions league zien, fantastisch.
    Wij zijn voor hen ook een tegenstander van champions league niveau! ;)
  • 20 Jul 2019 om 15:50
    Slechte inspeelballen richting voorwaarts. Duitsers zijn zo in onze 16.
  • 20 Jul 2019 om 15:50
    • Quote van 20 Jul 2019 om 15:36
      Die anus kan er weer geen kloot van. Jammer is hem wel gegund. Verder prima pot !
    Je eigen spelers zo noemen, das pas jammer.
  • 20 Jul 2019 om 15:50
    • Quote van 20 Jul 2019 om 15:25
      ? Niks van in de media te vinden.
    https://grootheerenveen.nl/nieuws/112/2019/07/20/ernstige-ongeregeldheden-met-supporters-fc-st-pauli-in-centrum-heerenveen/
  • 20 Jul 2019 om 15:45
    • Quote van 20 Jul 2019 om 15:43
      Kongolo speelt ook prima. Rienstra valt tot nu toe tegen.
    Vind ik persoonlijk iets te zwart wit, Rienstra zeker niet fantastisch maar wel verdienstelijk als je het mij vraagt.
  • 20 Jul 2019 om 15:44
    • Quote van 20 Jul 2019 om 15:43
      Je mist echt dreiging en snelheid vanaf links. Maar dat gaat opgelost worden met Ejuke. Bruijn op 10 lijkt mij dan ook geen gek idee. Rienstra...ik weet het gewoon niet.
    Exact! Verder prima wedstrijd, floranus herpakt zich aardig de laatste 5 minuten.
  • 20 Jul 2019 om 15:43
    Kongolo speelt ook prima. Rienstra valt tot nu toe tegen.
  • 20 Jul 2019 om 15:43
    • Quote van 20 Jul 2019 om 15:34
      Voetballend ziet het er niet heel slecht uit. Ik zou zelf Bruijn nog wel eens op 10 willen zien. Echt een heerlijke speler! Floranus echt verre weg de minste, top prioriteit. Ramselaar zou natuurlijk een hele leuke speler zijn, ik vraag me wel af wat hij momenteel toe kan voegen. Zowel het middenveld als de aanval staat prima!
    Je mist echt dreiging en snelheid vanaf links. Maar dat gaat opgelost worden met Ejuke. Bruijn op 10 lijkt mij dan ook geen gek idee. Rienstra...ik weet het gewoon niet.
  • 20 Jul 2019 om 15:36
    Die anus kan er weer geen kloot van. Jammer is hem wel gegund. Verder prima pot !
  • 20 Jul 2019 om 15:34
    Voetballend ziet het er niet heel slecht uit. Ik zou zelf Bruijn nog wel eens op 10 willen zien. Echt een heerlijke speler! Floranus echt verre weg de minste, top prioriteit. Ramselaar zou natuurlijk een hele leuke speler zijn, ik vraag me wel af wat hij momenteel toe kan voegen. Zowel het middenveld als de aanval staat prima!
  • 20 Jul 2019 om 15:25
    • Quote van 20 Jul 2019 om 15:22
      Jammer van de rellen in het centrum.
    ? Niks van in de media te vinden.
  • 20 Jul 2019 om 15:23
    • Quote van 20 Jul 2019 om 15:22
      Jammer van de rellen in het centrum.
    Echt? Verbaasd me weinig, zo extreem fanatiek in het stadion voor een oefenwedstrijd. Jammer.
  • 20 Jul 2019 om 15:22
    • Quote van 20 Jul 2019 om 15:17
      Mooie pot tot dusver. Grootste pijnpint: floranus, was bekend maar zwaar ondermaats. Groot respect voor de uit fans, staan daar alsof ze de finale van de champions league zien, fantastisch.
    Jammer van de rellen in het centrum.
  • 20 Jul 2019 om 15:17
    Mooie pot tot dusver. Grootste pijnpint: floranus, was bekend maar zwaar ondermaats. Groot respect voor de uit fans, staan daar alsof ze de finale van de champions league zien, fantastisch.
  • 20 Jul 2019 om 15:03
    1-0 faik
  • 20 Jul 2019 om 15:03
    • Quote van 20 Jul 2019 om 14:54
      Top thanks. Is volgens mij nergens aangegeven of wel..?
    Nee klopt kwam het zelf toevallig tegen
  • 20 Jul 2019 om 14:54
    • Quote van 20 Jul 2019 om 14:45
      Voor de mensen die er niet bij kunnen zijn Sc Heerenveen zelf is om 15:00 live op YouTube.
    Top thanks. Is volgens mij nergens aangegeven of wel..?
  • 20 Jul 2019 om 14:45
    Voor de mensen die er niet bij kunnen zijn Sc Heerenveen zelf is om 15:00 live op YouTube.
zaterdag 24 augustus 2019
20:45
Bekijk agenda › Voorspel wedstrijd ›