Bookmakers zetten SC Heerenveen voorlopig op tiende plek

24
Bookmakers zetten SC Heerenveen voorlopig op tiende plek

Hoewel de transfermarkt nog ruim zes weken geopend is, start de Eredivisie alweer over twee weken. VTBL maakte alvast een tussenbalans op van de verwachtingen door de quoteringen van vier verschillende bookmakers met elkaar te vergelijken.

Volgens de bookies eindigt SC Heerenveen met de hudige selectie als tiende, één plek hoger dan de eindklassering vorig seizoen. Het verschil met de nummer negen ADO Den Haag is echter 'nipt'. Het verschil met nummer elf FC Twente is daarentegen ietsje groter.

Niet geheel verrassend staat Ajax bovenaan bij de bookmakers. De Amsterdammers verloren weliswaar Frenkie de Jong en Mathijs de Ligt op de transfermarkt, maar versterkten zich onder meer met Quincy Promes en Kik Pierie. PSV, Feyenoord, AZ en Vitesse completeren de top-vijf.

De gehele lijst is als volgt:

  1. Ajax
  2. PSV
  3. Feyenoord
  4. AZ Alkmaar
  5. Vitesse
  6. FC Utrecht
  7. Heracles Almelo
  8. FC Groningen
  9. ADO Den Haag
  10. SC Heerenveen
  11. FC Twente
  12. Willem II
  13. PEC Zwolle
  14. VVV-Venlo
  15. Fortuna Sittard
  16. RKC Waalwijk
  17. Sparta Rotterdam
  18. FC Emmen

Foto: FeanOnline

24 reacties ›
Om een reactie te plaatsen dien je in te loggen of te registreren, dit duurt maar 1 minuut!

  • 20 Jul 2019 om 11:35
    • Quote van 19 Jul 2019 om 18:53
      Off topic: https://www.indehekken.net/we-spraken-met-feanonline/ Leuk stukje m.b.t. de redactie van FeanOnline! Via deze weg mag het ook wel eens gezegd worden; complimenten voor de redactie voor alle geleverde moeite en werk wat ook 24/7 door gaat.
    Helemaal mee eens, fantastisch werk dat zeer gewaardeerd wordt!!
  • 20 Jul 2019 om 07:43
    • Quote van 19 Jul 2019 om 20:26
      Wij zijn ook 30 goals kwijt geraakt? Dus tjah..
      Moet zeggen dat ik het wel in Odgaard zie zitten
    Ik ook maar als hij goed is dan is hij volgende zomer vertrokken zonder opbrengst. Ben geen fan van dit business model.
  • 19 Jul 2019 om 22:53
    • Quote van 19 Jul 2019 om 18:53
      Off topic: https://www.indehekken.net/we-spraken-met-feanonline/ Leuk stukje m.b.t. de redactie van FeanOnline! Via deze weg mag het ook wel eens gezegd worden; complimenten voor de redactie voor alle geleverde moeite en werk wat ook 24/7 door gaat.
    Heb het gelezen. Een mooi stuk. Er is altijd veel kritiek, maar voor al jullie werkzaamheden is respekt zeker op zijn plaats. Hopelijk merken we het komend seizoen daar wat meer van. De tendens van de lastste weken geeft vertrouwen.
  • 19 Jul 2019 om 21:41
    Ik denk ook dat Odgaard een ware attractie wordt. Die jongen kan veel moois bedenken en uitvoeren.
  • 19 Jul 2019 om 21:27
    • Quote van 19 Jul 2019 om 20:26
      Wij zijn ook 30 goals kwijt geraakt? Dus tjah..
      Moet zeggen dat ik het wel in Odgaard zie zitten
    Denk ook dat Odgaard ons dit seizoen gaat verbazen, mooie spits!
  • 19 Jul 2019 om 20:26
    • Quote van 19 Jul 2019 om 16:43
      Die zijn ruim 30 doelpunten kwijtgeraakt deze zomer die gaan echt geen 7e worden komend seizoen.
    Wij zijn ook 30 goals kwijt geraakt? Dus tjah..
    Moet zeggen dat ik het wel in Odgaard zie zitten
  • 19 Jul 2019 om 19:32
    Als Foppe het positief in ziet wie ben ik dan om het tegen te spreken.Hoop in ieder geval wel dat we boven Groningen en Heracles eindigen.En wacht in spanning af wat er nog bijkomt.
  • 19 Jul 2019 om 19:27
    • Quote van 19 Jul 2019 om 18:53
      Off topic: https://www.indehekken.net/we-spraken-met-feanonline/ Leuk stukje m.b.t. de redactie van FeanOnline! Via deze weg mag het ook wel eens gezegd worden; complimenten voor de redactie voor alle geleverde moeite en werk wat ook 24/7 door gaat.
    Sluit ik me volledig bij aan. Deze toppers verdienden ook wel eens complimenten.
  • 19 Jul 2019 om 19:26
    • Quote van 19 Jul 2019 om 18:53
      Off topic: https://www.indehekken.net/we-spraken-met-feanonline/ Leuk stukje m.b.t. de redactie van FeanOnline! Via deze weg mag het ook wel eens gezegd worden; complimenten voor de redactie voor alle geleverde moeite en werk wat ook 24/7 door gaat.
    Helemaal mee eens !
  • 19 Jul 2019 om 18:53
    Off topic: https://www.indehekken.net/we-spraken-met-feanonline/ Leuk stukje m.b.t. de redactie van FeanOnline! Via deze weg mag het ook wel eens gezegd worden; complimenten voor de redactie voor alle geleverde moeite en werk wat ook 24/7 door gaat.
  • 19 Jul 2019 om 17:40
    • Quote van 19 Jul 2019 om 17:28
      Wedstrijd morgen middag om 15u.
    Klopt. Ik haalde even de komende 2 wedstrijden door elkaar. Dinsdag ging van 's middags naar de avond. Morgenmiddag tegen St.Pauli.
  • 19 Jul 2019 om 17:37
    • Quote van 19 Jul 2019 om 16:43
      Die zijn ruim 30 doelpunten kwijtgeraakt deze zomer die gaan echt geen 7e worden komend seizoen.
    Wij ook. Hoeveelste zouden wij dan wel niet moeten worden komend seizoen? ;-)
  • 19 Jul 2019 om 17:28
    • Quote van 19 Jul 2019 om 17:04
      Die zit volgens mij in Noorwegen in afwachting van een werkvergunning. Ik verwacht hem er zeker nog niet bij morgenavond. Misschien, met heel veel geluk komende dinsdagavond, maar zelfs dat betwijfel ik.
    Wedstrijd morgen middag om 15u.
  • 19 Jul 2019 om 17:20
    • Quote van 19 Jul 2019 om 16:43
      Die zijn ruim 30 doelpunten kwijtgeraakt deze zomer die gaan echt geen 7e worden komend seizoen.
    Nouja wij hebben met vlap en lammers ook behoorlijk ingeleverd... Ik wil zeker niet een negatieveling zijn maar ik denk dat plek 7 voor ons al een mooie klassering zou zijn. Hoop nog wel op een nieuwe rechtsback. Maar ik heb wel vertrouwen en vooral heel veel zin in het nieuwe seizoen.
  • 19 Jul 2019 om 17:08
    • Quote van 19 Jul 2019 om 17:04
      Die zit volgens mij in Noorwegen in afwachting van een werkvergunning. Ik verwacht hem er zeker nog niet bij morgenavond. Misschien, met heel veel geluk komende dinsdagavond, maar zelfs dat betwijfel ik.
    Oké dankuwel!
  • 19 Jul 2019 om 17:04
    • Quote van 19 Jul 2019 om 16:57
      Off: Weet iemand of Ejuke zaterdag meedoet?
    Die zit volgens mij in Noorwegen in afwachting van een werkvergunning. Ik verwacht hem er zeker nog niet bij morgenavond. Misschien, met heel veel geluk komende dinsdagavond, maar zelfs dat betwijfel ik.
  • 19 Jul 2019 om 17:03
    • Quote van 19 Jul 2019 om 16:57
      Off: Weet iemand of Ejuke zaterdag meedoet?
    Je hebt gemist dat ie eerst een werkvergunning nodig heeft en dat het nog een week of 2 duurt voordat ie uberhaupt iets mag doen voor/bij de club? ;)
  • 19 Jul 2019 om 16:57
    Off: Weet iemand of Ejuke zaterdag meedoet?
  • 19 Jul 2019 om 16:48
    We zijn gelijkwaardig aan de 3 teams net boven ons. En op een goede dag, kunnen we het Utrecht, Vitesse en AZ knap lastig maken. Alles valt en staat met geluk. Vorig seizoen zat alles ook wel een beetje tegen, als dat allemaal nu mee zit kun je ook zo strijden om plek 5. Maar weet ook dat vorig jaar het team een bijzonder lage ondergrens had, dat veranderen scheelt al enorm! Met nog een paar aankopen zie ik het wel positief in, het publiek erachter en dan vol gas geven, richting de play-offs!
  • 19 Jul 2019 om 16:43
    • Quote van 19 Jul 2019 om 16:34
      Het wordt tijd dat Heracles eens een duikeling gaat maken.
    Die zijn ruim 30 doelpunten kwijtgeraakt deze zomer die gaan echt geen 7e worden komend seizoen.
  • 19 Jul 2019 om 16:34
    Het wordt tijd dat Heracles eens een duikeling gaat maken.
  • 19 Jul 2019 om 16:23
    Scheelt weer dat ADO zojuist El Khayati is kwijtgeraakt. Die was wel heel belangrijk voor dat team
  • 19 Jul 2019 om 16:19
    Toch hoop ik (en met de juiste aankopen nog is dat zeker mogelijk) dat we boven Ado, Groningen en Heracles eindigen.
  • 19 Jul 2019 om 16:12
    Kan me er aardig in vinden al denk ik dat Utrecht boven Vitesse eindigt. Emmen laatste verwacht ik ook niet, RKC is toch wel degradatie kandidaat nummer 1.
vrijdag 2 oktober 2020
20:00
Bekijk agenda › Voorspel wedstrijd ›