''Zij staan er garant voor dat SC Heerenveen geen stap verder komt''

( 52 reacties)
''Zij staan er garant voor dat SC Heerenveen geen stap verder komt''

SC Heerenveen heeft voor komend seizoen officieel nog geen nieuwe hoofdtrainer aangesteld. Valentijn Driessen, chef voetbal van De Telegraaf, verwacht dat interim-trainer Johnny Jansen aanblijft.

"Het is natuurlijk een trekpop van die voorzitter", zegt Driessen bij Veronica Inside. "Hij wil die jongen daar graag houden, hij werkt daar al een hele tijd. Maar ze zoeken een andere trainer eromheen, die hem een beetje begeleidt." Martin Haar werd door De Telegraaf genoemd als assistent, maar FeanOnline weet dat de oud-assistent van AZ het niet gaat worden.

"Het is bezopen dat Martin Haar dan in deze cultuur komt", reageert Johan Derksen desondanks. "Eigenlijk heb ik geen enkel vertrouwen in Heerenveen sinds die voorzitter er zit die zichzelf benoemd heeft en alleen maar rare dingen zegt. Maar ook die Hamstra... Dat vind ik zo'n luchtfietser eerste klas. Ik heb hem bij De Tafel van Kees gezien en na vijf minuten had ik een hekel aan die gozer."

"Alles is verkeerd, zijn lichaamstaal en hoe hij erover denkt." Derksen snapt ook niet dat Jansen de nieuwe hoofdtrainer moet worden. "Jansen wil heel graag op die positie, maar dat is een typische hulptrainer. Sommige mensen moet je adviseren: blijf jij nou lekker hulptrainer. Dat wil ik Jansen ook adviseren", aldus de analist, die zich zorgen maakt.

"Hamstra, die voorzitter (Roozemond, red.) en Jansen vormen een trio. Dat trio staat er garant voor dat SC Heerenveen geen stap verder komt", meent Derksen. "Voor Foppe en Riemer van der Velde is het natuurlijk verschrikkelijk dat dit soort luchtfietsers de dienst uitmaken bij SC Heerenveen. Iets wat zij gecreëerd hebben met voetbalverstand."

Reacties ›
Om een reactie te plaatsen dien je in te loggen of te registreren, dit duurt maar 1 minuut!

  • 22 May 2019 om 22:16
    Oei oei. Kan dus nog wel eens vervelend uitpakken als de sponsoren er geen zin meer in hebben.
  • 22 May 2019 om 22:15
    • Quote van 22 May 2019 om 21:44
      Ben benieuwd wat de plannen in het nieuwe beleidsplan daarover zijn want wil de club stappen maken (En CR in het zadel blijven zitten) dan zal er op dat vlak hele grote stappen gemaakt moeten worden. Ik zie daar nog niet veel beweging in.
    Terwijl het daar inderdaad de hoogste tijd voor is blijkt dat onze commercieel directeur zich eerst een maandje bezig gaat houden met het samenstellen van een nieuw bestuur voor de vrouwentak. Maar ach, volgens sommigen hier was de nieuwe hoofdponsoring al in kannen en kruiken en een handtekening eigenlijk nog maar een formaliteit. Niks om ons zorgen over hoeven te maken.
  • 22 May 2019 om 22:12
    • Quote van 22 May 2019 om 22:01
      Ik had begrepen dat men de afgelopen maanden veel heeft moeten onderhandelen om aflopende contracten weer opnieuw vast te leggen. Dan is dat in ieder geval wel weer gelukt. Of weet iemand of dat anders in elkaar zit?
    Dat hoeft niet. Sponsordeals lopen meestal synchroon met het voetbalseizoen. We zitten nu nog steeds in seizoen 2018/2019. Over enkele maanden zien we wat de woorden van CR op dit gebied waard zijn.
  • 22 May 2019 om 22:01
    Ik had begrepen dat men de afgelopen maanden veel heeft moeten onderhandelen om aflopende contracten weer opnieuw vast te leggen. Dan is dat in ieder geval wel weer gelukt. Of weet iemand of dat anders in elkaar zit?
  • 22 May 2019 om 21:44
    • Quote van 22 May 2019 om 21:24
      500 Precies sinds vorige week. Vanaf eind februari, begin maart stonden we op 499.
    Ben benieuwd wat de plannen in het nieuwe beleidsplan daarover zijn want wil de club stappen maken (En CR in het zadel blijven zitten) dan zal er op dat vlak hele grote stappen gemaakt moeten worden. Ik zie daar nog niet veel beweging in.
  • 22 May 2019 om 21:24
    • Quote van 22 May 2019 om 21:18
      En nu iets boven de 500 toch?
    500 Precies sinds vorige week. Vanaf eind februari, begin maart stonden we op 499.
  • 22 May 2019 om 21:20
    • Quote van 22 May 2019 om 21:18
      En nu iets boven de 500 toch?
    Volgens mij net aan 600 stuks, gelukkig neemt men gemiddeld nog wel 2 stoelen af per sponsor.
  • 22 May 2019 om 21:18
    • Quote van 22 May 2019 om 21:13
      Tijdens de hoogtijdagen waren het er een kleine 1200. Dat we het nooit vergeten....
    En nu iets boven de 500 toch?
  • 22 May 2019 om 21:15
    • Quote van 22 May 2019 om 21:13
      Tijdens de hoogtijdagen waren het er een kleine 1200. Dat we het nooit vergeten....
    Ja klopt hoe je het ook went of keert het succes van Zwolle heeft destijds veel sponsors uit de regio gekost helaas. Maar ach ooit komen we er weer bovenop
  • 22 May 2019 om 21:13
    • Quote van 22 May 2019 om 20:59
      Dit valt allemaal wel mee. Zit zelf al jaren bij de OSSH, voor veel seizoenskaarthouders is dit meer liefdadigheid. Het ledenaantal ligt +/- rond de 600 als ik het sponsorbord zo inschat, natuurlijk niet de 950 waar we ooit op zaten maar toch niet zo slecht.
    Tijdens de hoogtijdagen waren het er een kleine 1200. Dat we het nooit vergeten....
  • 22 May 2019 om 21:12
    • Quote van 22 May 2019 om 19:33
      Belangrijkste vlak is steun onder (nieuwe) sponsoren, daar moet het geld vandaan komen. De hoofdtribune was de laatste wedstrijden akelig leeg. En ik heb nou niet het idee dat we daar daverende successen halen. Ik hoor alleen maar berichten over dalende sponsor aantallen. Iemand daar een update over? Mackan misschien?
    Jazeker. Zeer positief nieuws. De sponsorlijst is vorige week sinds maanden met 1 gegroeid. ;-)
  • 22 May 2019 om 21:08
    • Quote van 22 May 2019 om 09:11
      Cees heeft steun in alle geledingen de club. Niet alleen Nieuw Noord. Met een paar knappe aankopen ziet het er al heel anders uit en zal Cees hier nog jaren blijven
    Hamstra doet de aankopen. Voorlopig is het meer afwachten wat er gaat gebeuren met Groenleven lijkt me. Een consortium van meerdere sponsoren i.p.v één hoofdsponsor zou toch wel een heel riant bedrag per jaar op mogen leveren.
  • 22 May 2019 om 20:59
    • Quote van 22 May 2019 om 19:33
      Belangrijkste vlak is steun onder (nieuwe) sponsoren, daar moet het geld vandaan komen. De hoofdtribune was de laatste wedstrijden akelig leeg. En ik heb nou niet het idee dat we daar daverende successen halen. Ik hoor alleen maar berichten over dalende sponsor aantallen. Iemand daar een update over? Mackan misschien?
    Dit valt allemaal wel mee. Zit zelf al jaren bij de OSSH, voor veel seizoenskaarthouders is dit meer liefdadigheid. Het ledenaantal ligt +/- rond de 600 als ik het sponsorbord zo inschat, natuurlijk niet de 950 waar we ooit op zaten maar toch niet zo slecht.
  • 22 May 2019 om 20:48
    • Quote van 22 May 2019 om 19:33
      Belangrijkste vlak is steun onder (nieuwe) sponsoren, daar moet het geld vandaan komen. De hoofdtribune was de laatste wedstrijden akelig leeg. En ik heb nou niet het idee dat we daar daverende successen halen. Ik hoor alleen maar berichten over dalende sponsor aantallen. Iemand daar een update over? Mackan misschien?
    Precies, en daar schuilt een groot probleem qua draagvlak. Velen wachten af en zijn niet zo (honds)trouw als vele “supporters” Als, Stel dat er een wonder gebeurt en dkv promoveert per ongeluk, dan hoef ik niet te vertellen wat er gebeurt..... Geen daden maar woorden lijkt tot nu toe het credo van Cees. Tenminste ik heb hem nog niet op daden kunnen betrappen, wel woorden....... blablablabla
  • 22 May 2019 om 19:33
    Belangrijkste vlak is steun onder (nieuwe) sponsoren, daar moet het geld vandaan komen. De hoofdtribune was de laatste wedstrijden akelig leeg. En ik heb nou niet het idee dat we daar daverende successen halen. Ik hoor alleen maar berichten over dalende sponsor aantallen. Iemand daar een update over? Mackan misschien?
  • 22 May 2019 om 18:03
    • Quote van 22 May 2019 om 11:53
      Er zijn wel een handje vol die hem een kans willen geven volgens mij.....
    Klopt. Maar dat is wat anders dan het volste vertrouwen in hem hebben.
  • 22 May 2019 om 18:00
    CR zit er nu eenmaal, daar kunnen we niet veel meer aan doen, laten we hopen dat hij en Hamstra hun werk zo goed mogelijk doen,
  • 22 May 2019 om 11:53
    • Quote van 22 May 2019 om 11:36
      Heel Noord Nederland is ook sterk overdreven. Maar ik moet de eerste nog tegenkomen die zegt; met die Roozemond hebben ze echt de ideale man gevonden voor Heerenveen.
    Er zijn wel een handje vol die hem een kans willen geven volgens mij.....
  • 22 May 2019 om 11:36
    • Quote van 22 May 2019 om 11:12
      Heel noord nederland is iets groter dan een handjevol mensen hier en een groepje twitteraars waarvan niet vastgesteld is of het echte accounts zijn.
    Heel Noord Nederland is ook sterk overdreven. Maar ik moet de eerste nog tegenkomen die zegt; met die Roozemond hebben ze echt de ideale man gevonden voor Heerenveen.
  • 22 May 2019 om 11:12
    • Quote van 21 May 2019 om 18:17
      Ik snap niet dat dat CR en GH zelf hun biezen niet pakken ,heel noord Nederland valt over hun heen en JJ gaat het eerste slachtoffer worden .Nog geen BELEIDSPLAN zou toch op 1 mei klaar zijn ???
    Heel noord nederland is iets groter dan een handjevol mensen hier en een groepje twitteraars waarvan niet vastgesteld is of het echte accounts zijn.
  • 22 May 2019 om 10:12
    • Quote van 22 May 2019 om 09:11
      Cees heeft steun in alle geledingen de club. Niet alleen Nieuw Noord. Met een paar knappe aankopen ziet het er al heel anders uit en zal Cees hier nog jaren blijven
    Hamstra en aankopen! of miskopen.
  • 22 May 2019 om 10:01
    • Quote van 22 May 2019 om 09:30
      Hoop jij ....?
    Ik hoop op succes voor de club Sibbele.
  • 22 May 2019 om 09:30
    • Quote van 22 May 2019 om 09:11
      Cees heeft steun in alle geledingen de club. Niet alleen Nieuw Noord. Met een paar knappe aankopen ziet het er al heel anders uit en zal Cees hier nog jaren blijven
    Hoop jij ....?
  • 22 May 2019 om 09:11
    Cees heeft steun in alle geledingen de club. Niet alleen Nieuw Noord. Met een paar knappe aankopen ziet het er al heel anders uit en zal Cees hier nog jaren blijven
  • 22 May 2019 om 09:03
    • Quote van 21 May 2019 om 18:17
      Ik snap niet dat dat CR en GH zelf hun biezen niet pakken ,heel noord Nederland valt over hun heen en JJ gaat het eerste slachtoffer worden .Nog geen BELEIDSPLAN zou toch op 1 mei klaar zijn ???
    Nieuw Noord (Nederland) zit wel bij de fanclub van Cees en co ;)
  • 22 May 2019 om 08:16
    CR heeft niks te zoeken bij SCH. En ook niet bij VI. Ik zie dit nog helemaal mislopen en worst case kan dat zomaar eens degradatie betekenen.
  • 22 May 2019 om 06:32
    VI is een voetbalpraatprogramma. Waarom zou Derksen dan in gesprek gaan met Roozemond? Die heeft niks met voetbal. Wel wat met paarden en zichzelf. Logisch dat Derksen dat niet wil.
  • 22 May 2019 om 05:29
    • Quote van 22 May 2019 om 00:30
      Bron?
    Uitzending VI geen idee welke datum.
  • 22 May 2019 om 00:46
    • Quote van 21 May 2019 om 23:11
      Die snor was toch compleet van de trap gelazerd daar bij hem thuis in Oudewater ? Zou een zware hersenschudding hebben gehad, dat kan natuurlijk niet, want daarvoor moet je wel hersens hebben. Ook zou hij kneuzingen en botbreuken in zijn gezicht hebben opgelopen... Binnen een week was die oetlul weer op de buis. Ik denk dat ie van de onderste trede is gevallen en nu maar hopen dat bij de volgende poging een paar treetjes hoger.
    Om je dood te schamen zulke reacties.. mag toch aannemen dat dit soort rotzooi wordt verwijderd en de gebruiker een waarschuwing krijgt?
    Zielig, schaam mij voor zulke mensen die helaas dezelfde club lief hebben
  • 22 May 2019 om 00:30
    • Quote van 21 May 2019 om 17:53
      Derksen is een laffe hond, na de aanstelling van CR stelde Genee voor om CR uitgenodigen in Het programma maar Derksen wou niet met hem in gesprek.
    Bron?
  • 21 May 2019 om 23:13
    • Quote van 21 May 2019 om 22:43
      (Die Ødegaard van Vitesse zou een mooie '10' kunnen zijn bij ons.... ........Het is toch om te janken dat die die jongen, waar je echt voor naar het stadion gaat..., zo misbruikt is bij ons .... eeuwig zonde..!!)
    Die Ødegaard van Vitesse heeft daar, net als bij ons, ook vaak genoeg als valse rechtsbuiten gespeeld.
  • 21 May 2019 om 23:11
    Die snor was toch compleet van de trap gelazerd daar bij hem thuis in Oudewater ? Zou een zware hersenschudding hebben gehad, dat kan natuurlijk niet, want daarvoor moet je wel hersens hebben. Ook zou hij kneuzingen en botbreuken in zijn gezicht hebben opgelopen... Binnen een week was die oetlul weer op de buis. Ik denk dat ie van de onderste trede is gevallen en nu maar hopen dat bij de volgende poging een paar treetjes hoger.
  • 21 May 2019 om 22:43
    (Die Ødegaard van Vitesse zou een mooie '10' kunnen zijn bij ons.... ........Het is toch om te janken dat die die jongen, waar je echt voor naar het stadion gaat..., zo misbruikt is bij ons .... eeuwig zonde..!!)
  • 21 May 2019 om 22:23
    Inderdaad had nou gewoon iemand uit de regio genomen. Sytse Bouwer bijvoorbeeld. De acceptatie is dan zoveel groter.
  • 21 May 2019 om 21:56
    Het Friese hart is uit de club..... Ik denk dat dat toch echt een belangrijk punt is als je kijkt naar alle mogelijke betrokkenheid bij de club.
  • 21 May 2019 om 21:38
    Ik zeg ook niet het met de gang van zaken eens te zijn maar dat gezeik van die snor etc daarmee ben ik al heel lang helemaal klaar
  • 21 May 2019 om 21:03
    Met CR wordt het niets, ken hem al sinds de jaren tachtig bij Ceteco denkt alleen aan zijn eigen ego.
  • 21 May 2019 om 20:17
    • Quote van 21 May 2019 om 17:53
      Derksen is een laffe hond, na de aanstelling van CR stelde Genee voor om CR uitgenodigen in Het programma maar Derksen wou niet met hem in gesprek.
    Waar zou je met hem over in gesprek moeten?
    Zijn aanstelling? "Die is keurig volgens de statuten gegaan" Klaar
    Z'n beleidsplan? Welk beleidsplan, zolang dat er niet is zijn het mooie woorden etc. (En het is ook nog geen eind mei)
    Dus dan moet je hem een podium geven voor zijn charme offensief? Want het is echt allemaal beeldvorming natuurlijk.
    En Genee zit er alleen maar als aangever, dus dat die het voorstelt dat snap ik wel. "Of SigaarSnor gaat los waarom niet, of SigaarSnor kan los tijdens een uitzending met CR, of SigaarSnor kan los gaan omdat CR niet wil komen. 3 x sensatie tv, dat is makkelijk scoren.
  • 21 May 2019 om 20:05
    • Quote van 21 May 2019 om 17:46
      Feit is wel dat Jansen in de laatste wedstrijden geen “Jansen effect” heeft bereikt..... Hamstra en Cees denken om hun budget en daar past Jansen prima in! Ik begrijp de bezorgdheid van die oude zeik Snor wel....
    Ik ook . Ben totaal geen snor adept maar kan het hier volledig eens zijn met hem en Driessen.
  • 21 May 2019 om 19:55
    Houdt toch op man. Die jongens zitten daar alleen maar om te zeiken en voor hun eigen ego en portemonnee. Is toch geen zinnig woord uitgekomen de laatste jaren.
  • 21 May 2019 om 19:11
    Ik neem de hele club niet meer serieus zolang die figuren aanwezig zijn. JJ is ook geen goede keuze meer, hij zal na aanstelling zo dankbaar zijn dat hij alleen nog maar ja kan knikken tegen onze dictator. Heerenveen begint een beetje de club van de gemiste kansen te worden, financieel hadden we zoveel mooiere dingen kunnen doen. Qua draagvlak hadden we er veel beter voor kunnen staan, er zijn verdorie mensen afgeserveerd die de club gemaakt hebben, ik begrijp het niet. Qua spelers materiaal hadden we er veel beter voor kunnen staan, wat hebben we nu nog op het veld staan aan vermogen in verhouding met 10 jaar geleden, niets. De club is groot geworden op een manier met wijsheden die nu verloren zijn. Ik ga me er voorlopig ook maar niet meer over opwinden, de tijd zal het leren met die pipos in apenpakjes en al hun gladde vriendjes. RIP Heerenveen.
  • 21 May 2019 om 19:02
    Cees zit voorlopig nog stevig in het zadel.Maar wat Frank zegt, er moet wel wat neergezet worden.
  • 21 May 2019 om 18:32
    • Quote van 21 May 2019 om 18:17
      Ik snap niet dat dat CR en GH zelf hun biezen niet pakken ,heel noord Nederland valt over hun heen en JJ gaat het eerste slachtoffer worden .Nog geen BELEIDSPLAN zou toch op 1 mei klaar zijn ???
    Nee. Eind mei.
  • 21 May 2019 om 18:30
    • Quote van 21 May 2019 om 17:53
      Derksen is een laffe hond, na de aanstelling van CR stelde Genee voor om CR uitgenodigen in Het programma maar Derksen wou niet met hem in gesprek.
    Zie ook niet waarom Derksen in gesprek moet met iemand die tot op heden nog niks gepresteerd heeft in de voetballerij. De manier hoe hij er is gekomen zal altijd een nasmaak houden. Dat zal een praatje van Roozemond niet veranderen. Dat kan hij alleen laten verdwijnen door prestaties.
  • 21 May 2019 om 18:27
    Doeslief mensen
  • 21 May 2019 om 18:22
    • Quote van 21 May 2019 om 18:17
      Ik snap niet dat dat CR en GH zelf hun biezen niet pakken ,heel noord Nederland valt over hun heen en JJ gaat het eerste slachtoffer worden .Nog geen BELEIDSPLAN zou toch op 1 mei klaar zijn ???
    Cees was te druk bezig, hij moest de selectie naar de Drafsportbaan in Wolvega sturen om paardensport te bekijken ;)
  • 21 May 2019 om 18:17
    Ik snap niet dat dat CR en GH zelf hun biezen niet pakken ,heel noord Nederland valt over hun heen en JJ gaat het eerste slachtoffer worden .Nog geen BELEIDSPLAN zou toch op 1 mei klaar zijn ???
  • 21 May 2019 om 17:53
    Derksen is een laffe hond, na de aanstelling van CR stelde Genee voor om CR uitgenodigen in Het programma maar Derksen wou niet met hem in gesprek.
  • 21 May 2019 om 17:49
    Derksen heeft volkomen gelijk. Het gaat op deze manier totaal de verkeerde kant op. Let maar op. Voetbalverstand is bij de club ver te zoeken. Allemaal ego,'s bij de clubleiding. Ze hebben helemaal nog niks klaargespeeld en als het zo doorgaat gaat dat ook niet gebeuren.
  • 21 May 2019 om 17:46
    Feit is wel dat Jansen in de laatste wedstrijden geen “Jansen effect” heeft bereikt..... Hamstra en Cees denken om hun budget en daar past Jansen prima in! Ik begrijp de bezorgdheid van die oude zeik Snor wel....
  • 21 May 2019 om 17:45
    Op de manier waarop Roozemond algemeen directeur is geworden daar vind ik ook wat van. Maar wat Derksen nu uitkraamt is één en al prietpraat gebaseerd op niks. Gister zat die andere roeptoeter Driessen er ook bij, die het hele jaar Ten Hag liep te bashen. Totaal niet meer serieus te nemen dit soort charlatans.
  • 21 May 2019 om 17:41
    Ach wat moet je nu met dit soort emotionele prietpraat. Alles gebaseerd op vooringenomenheid en niet gebaseerd op op kennis van zaken of feiten.
zondag 4 augustus 2019
12:15
Bekijk agenda › Voorspel wedstrijd ›