VIDEO | Hilarisch! Pierie zingt longen uit zijn lijf bij OSSH-bijeenkomst

( 7 reacties)
VIDEO | Hilarisch! Pierie zingt longen uit zijn lijf bij OSSH-bijeenkomst

Op de dag dat zijn toekomstige ploeggenoten bij Ajax luidkeels werden toegezongen bij de huldiging in Amsterdam, heeft Kik Pierie donderdagavond luidkeels van zichzelf laten horen bij de OSSH-bijeenkomst van SC Heerenveen.

Naar verluidt zong de 18-jarige centrumverdediger het nummer 'De Vlieger' van André Hazes omdat hij enkele weken geleden te laat op de club verscheen nadat hij had doorgehaald op Koningsdag.

Reacties ›
Om een reactie te plaatsen dien je in te loggen of te registreren, dit duurt maar 1 minuut!

  • 17 May 2019 om 10:27
    • Quote van 16 May 2019 om 19:16
      Hartstikke leuk allemaal, maar een beetje not done wat mij betreft na weer een wanprestatie gisteren.
    Eens. Schande dat hij en de rest niet in donkere kleren liepen en in diepe rouw waren. Ik heb er ook een paar zien lachen. Ronduit schandalig. Wat denken zij wel niet!
  • 16 May 2019 om 23:23
    Zo'n straf zou ik erger vinden dan een boete betalen. Zeker als ik prof zou zijn en je weet dat het in het nieuws komt. Je staat zo toch meer voor lul dan even simpel een bedragje over te maken naar een rekeningnummer.
  • 16 May 2019 om 22:55
    Wat een zeikerds hier. Is toch een mooi filmpje. En al helemaal als je er bij was vanavond.
  • 16 May 2019 om 20:54
    Op het veld zingt hij meestal een toontje lager.
  • 16 May 2019 om 20:38
    • Quote van 16 May 2019 om 19:16
      Hartstikke leuk allemaal, maar een beetje not done wat mij betreft na weer een wanprestatie gisteren.
    Ik denk dat Kik door de wissel wel genoeg gestraft is. Verwacht je echt dat spelers hier dagen gefrustreerd mee rond lopen?
  • 16 May 2019 om 20:25
    Prima, hij weet hoe je leuk met andere mensen omgaat. Kunnen velen hier nog wat van leren!
  • 16 May 2019 om 19:16
    Hartstikke leuk allemaal, maar een beetje not done wat mij betreft na weer een wanprestatie gisteren.
zaterdag 31 augustus 2019
18:30
Bekijk agenda › Voorspel wedstrijd ›