Jansen: ''Hoop dat de club gaat zeggen: we gaan het doen''

( 29 reacties)
Jansen: ''Hoop dat de club gaat zeggen: we gaan het doen''

Johnny Jansen heeft vrijdag een gesprek met de clubleiding van SC Heerenveen. De interim-trainer wil graag aanblijven als eindverantwoordelijke bij de Friese club.

"De geluiden zijn heel positief, maar nu mag de club zeggen of ze het gaan doen", reageert Jansen in gesprek met FOX Sports. "Ik heb goede gesprekken gehad met de club dat ze op dit moment gewoon tevreden zijn. Maar of het ze definitief met me verder willen, dat hoor ik vrijdag."

Jansen weet dat er een evaluatiegesprek op de rol staat. "De club zal wel een plan hebben hoe ze dat gesprek in willen gaan. Dat zullen we van tevoren bespreken en dan gaan we voor een goed gesprek", lacht Jansen. "Ik vind het hartstikke leuk om dit soort dingen mee te maken. Ik hoop dat de club gaat zeggen: we gaan het doen. Vrijdag komt er denk ik een definitief antwoord."

Reacties ›
Om een reactie te plaatsen dien je in te loggen of te registreren, dit duurt maar 1 minuut!

  • 17 May 2019 om 19:15
    • Quote van 17 May 2019 om 17:03
      Je hebt helemaal gelijk, al die topcoaches die momenteel thuis zitten! José Mourinho, Louis Van Gaal, Dieter Hecking, Allegri staan allemaal te springen om naar onze mooie club te komen en er is er gewoon nog geen een van gepresenteerd!!!! Wat een faalhazen zitten er toch in onze club. We moeten als club eens wat lef tonen. Ons structurele tekort is toch al gigantisch dus die paar miljoen kunnen er ook wel bij. Worden we kampioen dan komen de sponsoren ook wel terug.
      *sarcasme mode uit*
    Een degelijke trainer is belangrijker dan een vervanger voor vlap hoor..

    Maar hey, we hebben niks meer, volgend jaar allemaal jeugd spelers in het eerste want er is 0,0 geld!!!

    Man man
  • 17 May 2019 om 19:13
    • Quote van 17 May 2019 om 16:04
      Je denkt wel een beetje simpel of niet? We missen 8 ton aan tv gelden, bovenop de tekorten die we al hebben. En jij denkt dat het salaris dat we op een Schaars of Kobayashi besparen zo wel naar een "grote naam" als trainer kan?
    Het enige wat ik zeg dat het verschil een max 4 ton zou zijn. Nou als dat er niet meer vanaf kan dan kan je dus beter stoppen..

    Jansen kost ook geld hoor nou stel dat is 2 ton dan doe je er 4 bij en kn je wellicht een wat betere trainer halen!

    Moeilijk beetje begrijpend lezen
  • 17 May 2019 om 17:03
    • Quote van 16 May 2019 om 23:36
      Als we er geen geld zou zijn voor een fatsoenlijke trainer kunnen we net zo goed stoppen. Kom op zeg, waar hebben we het over. Een trainer hoeft geen miljoenen te kosten hoor. Wat zou Jansen verdienen? 2 ton? Nou Schaars stopt er mee en was toch een aardige groot verdiener. Dus dat salaris kan je aan een trainer geven, dus dat gezeik dat er geen geld is voor een trainer is dikke onzin.Met alle respect hoor, maar als je geen geld hebt voor een trainer moet je gewoon stoppen, zonder een goede trainer hoef je ook niet te investeren in spelers.
      Het is van belang dat je een trainer neemt met een duidelijke visie, een visie die past binnen onze club. Een aanvallende visie met 433 voetbal!Vervolgens moet Hamstra daar de juiste spelers eens bij gaan zoeken. Dus zoek gvd eens vleugelspelers! En een rechtsback!! Want Doke is al jaren ondermaats, aardige jongen maar komt gewoon te kort en gokken op Floranus was ook niet al te slim.. Daar had allang in de winterstop een rechtsback gehaald moeten worden.Van Bergen ben ik zeer tevreden over en vind ik een goede aankoop van Hamstra. Maar dat is ook de enige...Rienstra... Drama..Kongolo... Geen idee..Lammers.. Geld verknoeiing, Waar je normaal gesproken het meeste aan verdiend aan de verkoop van een spits nu nul!
      Jansen heeft 0,0 ervaring als hoofdtrainer, zit al meerdere jaren als assistent op de bank. Zoals we kunnen zien gaat Jansen door waar Jor is gestopt dus ik weet nu al hoe we volgend jaar spelen. Net zoals dit jaar alleen dan nog slechter! Jansen gaat volgend jaar echt niet opeens aanvallend voetbal spelen hoor. Nee die gaat behoudend spelen en gokken op de omschakeling. Boringgggggggg
      Blij dat ik mijn kaart nog niet verlengd heb want met Jansen als trainer kom ik niet in het stadion.
      2 jaar streppel was al zwaar toen kwam Jor was ook zwaar, toen kwam Jansen nog even voor het schokeffect, nou het was nog erger dan onder Jor..
      Zolang de club niet met een beetje degelijke trainer aan komt zetten kom ik er niet meer. Ik kom om te genieten van het spelletje dus ik wil goals zien. En niet ouwe wijven voetbal die rond de 16 staan toe te kijken hoe de tegenstander aan het voetballen is.
    Je hebt helemaal gelijk, al die topcoaches die momenteel thuis zitten! José Mourinho, Louis Van Gaal, Dieter Hecking, Allegri staan allemaal te springen om naar onze mooie club te komen en er is er gewoon nog geen een van gepresenteerd!!!! Wat een faalhazen zitten er toch in onze club. We moeten als club eens wat lef tonen. Ons structurele tekort is toch al gigantisch dus die paar miljoen kunnen er ook wel bij. Worden we kampioen dan komen de sponsoren ook wel terug.
    *sarcasme mode uit*
  • 17 May 2019 om 16:04
    • Quote van 16 May 2019 om 23:36
      Als we er geen geld zou zijn voor een fatsoenlijke trainer kunnen we net zo goed stoppen. Kom op zeg, waar hebben we het over. Een trainer hoeft geen miljoenen te kosten hoor. Wat zou Jansen verdienen? 2 ton? Nou Schaars stopt er mee en was toch een aardige groot verdiener. Dus dat salaris kan je aan een trainer geven, dus dat gezeik dat er geen geld is voor een trainer is dikke onzin.Met alle respect hoor, maar als je geen geld hebt voor een trainer moet je gewoon stoppen, zonder een goede trainer hoef je ook niet te investeren in spelers.
      Het is van belang dat je een trainer neemt met een duidelijke visie, een visie die past binnen onze club. Een aanvallende visie met 433 voetbal!Vervolgens moet Hamstra daar de juiste spelers eens bij gaan zoeken. Dus zoek gvd eens vleugelspelers! En een rechtsback!! Want Doke is al jaren ondermaats, aardige jongen maar komt gewoon te kort en gokken op Floranus was ook niet al te slim.. Daar had allang in de winterstop een rechtsback gehaald moeten worden.Van Bergen ben ik zeer tevreden over en vind ik een goede aankoop van Hamstra. Maar dat is ook de enige...Rienstra... Drama..Kongolo... Geen idee..Lammers.. Geld verknoeiing, Waar je normaal gesproken het meeste aan verdiend aan de verkoop van een spits nu nul!
      Jansen heeft 0,0 ervaring als hoofdtrainer, zit al meerdere jaren als assistent op de bank. Zoals we kunnen zien gaat Jansen door waar Jor is gestopt dus ik weet nu al hoe we volgend jaar spelen. Net zoals dit jaar alleen dan nog slechter! Jansen gaat volgend jaar echt niet opeens aanvallend voetbal spelen hoor. Nee die gaat behoudend spelen en gokken op de omschakeling. Boringgggggggg
      Blij dat ik mijn kaart nog niet verlengd heb want met Jansen als trainer kom ik niet in het stadion.
      2 jaar streppel was al zwaar toen kwam Jor was ook zwaar, toen kwam Jansen nog even voor het schokeffect, nou het was nog erger dan onder Jor..
      Zolang de club niet met een beetje degelijke trainer aan komt zetten kom ik er niet meer. Ik kom om te genieten van het spelletje dus ik wil goals zien. En niet ouwe wijven voetbal die rond de 16 staan toe te kijken hoe de tegenstander aan het voetballen is.
    Je denkt wel een beetje simpel of niet? We missen 8 ton aan tv gelden, bovenop de tekorten die we al hebben. En jij denkt dat het salaris dat we op een Schaars of Kobayashi besparen zo wel naar een "grote naam" als trainer kan?
  • 17 May 2019 om 07:45
    Inderdaad Hendrikus. Kan maar zo gebeuren met al die negatievelingen. Ze verpesten de sfeer. Je zou denken dat het Cambuur trollen zijn. In plaats de schouders eronder te zetten maken ze anti reclame. Erg funest.
  • 17 May 2019 om 07:38
    • Quote van 16 May 2019 om 23:36
      Als we er geen geld zou zijn voor een fatsoenlijke trainer kunnen we net zo goed stoppen. Kom op zeg, waar hebben we het over. Een trainer hoeft geen miljoenen te kosten hoor. Wat zou Jansen verdienen? 2 ton? Nou Schaars stopt er mee en was toch een aardige groot verdiener. Dus dat salaris kan je aan een trainer geven, dus dat gezeik dat er geen geld is voor een trainer is dikke onzin.Met alle respect hoor, maar als je geen geld hebt voor een trainer moet je gewoon stoppen, zonder een goede trainer hoef je ook niet te investeren in spelers.
      Het is van belang dat je een trainer neemt met een duidelijke visie, een visie die past binnen onze club. Een aanvallende visie met 433 voetbal!Vervolgens moet Hamstra daar de juiste spelers eens bij gaan zoeken. Dus zoek gvd eens vleugelspelers! En een rechtsback!! Want Doke is al jaren ondermaats, aardige jongen maar komt gewoon te kort en gokken op Floranus was ook niet al te slim.. Daar had allang in de winterstop een rechtsback gehaald moeten worden.Van Bergen ben ik zeer tevreden over en vind ik een goede aankoop van Hamstra. Maar dat is ook de enige...Rienstra... Drama..Kongolo... Geen idee..Lammers.. Geld verknoeiing, Waar je normaal gesproken het meeste aan verdiend aan de verkoop van een spits nu nul!
      Jansen heeft 0,0 ervaring als hoofdtrainer, zit al meerdere jaren als assistent op de bank. Zoals we kunnen zien gaat Jansen door waar Jor is gestopt dus ik weet nu al hoe we volgend jaar spelen. Net zoals dit jaar alleen dan nog slechter! Jansen gaat volgend jaar echt niet opeens aanvallend voetbal spelen hoor. Nee die gaat behoudend spelen en gokken op de omschakeling. Boringgggggggg
      Blij dat ik mijn kaart nog niet verlengd heb want met Jansen als trainer kom ik niet in het stadion.
      2 jaar streppel was al zwaar toen kwam Jor was ook zwaar, toen kwam Jansen nog even voor het schokeffect, nou het was nog erger dan onder Jor..
      Zolang de club niet met een beetje degelijke trainer aan komt zetten kom ik er niet meer. Ik kom om te genieten van het spelletje dus ik wil goals zien. En niet ouwe wijven voetbal die rond de 16 staan toe te kijken hoe de tegenstander aan het voetballen is.
    Die van jou is even zielig, kleuter nivo zelfs. Jansen wrdt trainer nou dan doe ik niet meer mee behhhhhh behhhh. Stel je volwassen op man en ga achter de club staan, in ieder geval achter het team.
  • 17 May 2019 om 07:02
    Heerenveen pas maar op Fc Emmen gaat juliie volgend seizoen voorbij.Ze hebben een klasse trainer , een spelersgroep die kwalitatief stukken minder is dan de selectie van Fean ,maar die wel een groep die een eenheid is en niet zoals bij Fean ieder voor zich.En het belangrijkste er heerst rust bij die club niet iedere dag gezeik over dat klote bestuur dat werkt ook door op de selectie.Terwijl de begroting een fractie is t.o.v. Fean ,directie ga je schamen en maak van Heerenveen weer een gezellige ,knusse , subtopper waar de mensen weer met veel plezier gaan kijken en trots op zijn.
  • 17 May 2019 om 00:46
    • Quote van 16 May 2019 om 20:36
      Wie hebben we hier ? Een nieuwe Cambuur trol net als Mackan ?
    Mackan een Cambuur troll noemen. Dan snap je er echt helemaal niks van.
  • 16 May 2019 om 23:38
    • Quote van 16 May 2019 om 20:36
      Wie hebben we hier ? Een nieuwe Cambuur trol net als Mackan ?
    Zielig zulke reacties.. Niks beters te doen op een donderdag avond?
  • 16 May 2019 om 23:36
    Als we er geen geld zou zijn voor een fatsoenlijke trainer kunnen we net zo goed stoppen. Kom op zeg, waar hebben we het over. Een trainer hoeft geen miljoenen te kosten hoor. Wat zou Jansen verdienen? 2 ton? Nou Schaars stopt er mee en was toch een aardige groot verdiener. Dus dat salaris kan je aan een trainer geven, dus dat gezeik dat er geen geld is voor een trainer is dikke onzin.Met alle respect hoor, maar als je geen geld hebt voor een trainer moet je gewoon stoppen, zonder een goede trainer hoef je ook niet te investeren in spelers.
    Het is van belang dat je een trainer neemt met een duidelijke visie, een visie die past binnen onze club. Een aanvallende visie met 433 voetbal!Vervolgens moet Hamstra daar de juiste spelers eens bij gaan zoeken. Dus zoek gvd eens vleugelspelers! En een rechtsback!! Want Doke is al jaren ondermaats, aardige jongen maar komt gewoon te kort en gokken op Floranus was ook niet al te slim.. Daar had allang in de winterstop een rechtsback gehaald moeten worden.Van Bergen ben ik zeer tevreden over en vind ik een goede aankoop van Hamstra. Maar dat is ook de enige...Rienstra... Drama..Kongolo... Geen idee..Lammers.. Geld verknoeiing, Waar je normaal gesproken het meeste aan verdiend aan de verkoop van een spits nu nul!
    Jansen heeft 0,0 ervaring als hoofdtrainer, zit al meerdere jaren als assistent op de bank. Zoals we kunnen zien gaat Jansen door waar Jor is gestopt dus ik weet nu al hoe we volgend jaar spelen. Net zoals dit jaar alleen dan nog slechter! Jansen gaat volgend jaar echt niet opeens aanvallend voetbal spelen hoor. Nee die gaat behoudend spelen en gokken op de omschakeling. Boringgggggggg
    Blij dat ik mijn kaart nog niet verlengd heb want met Jansen als trainer kom ik niet in het stadion.
    2 jaar streppel was al zwaar toen kwam Jor was ook zwaar, toen kwam Jansen nog even voor het schokeffect, nou het was nog erger dan onder Jor..
    Zolang de club niet met een beetje degelijke trainer aan komt zetten kom ik er niet meer. Ik kom om te genieten van het spelletje dus ik wil goals zien. En niet ouwe wijven voetbal die rond de 16 staan toe te kijken hoe de tegenstander aan het voetballen is.
  • 16 May 2019 om 22:28
    • Quote van 16 May 2019 om 21:25
      Sibbele ziet spoken.
    Nou....? :-)
  • 16 May 2019 om 21:25
    Sibbele ziet spoken.
  • 16 May 2019 om 21:11
    • Quote van 16 May 2019 om 20:53
      Als jij onzin kunt verkondigen, ik kan het ook. Als je ook maar 1 post vind waarin ik oproep om niet te verlengen. 1!! Ik heb alleen aangegeven dat ik dat voor mijzelf als enige optie zie om aan te geven dat wat er op bestuurlijk vlak niet kan en mij het gevoel geeft dat het niet meer mijn club is. Oproepen? Een leugen. Pure onzin. Maar dat weet je zelf ook heel goed. Maar bij deze de uitdaging. Met je 'niet aflatende' ga ik er vanuit dat je in een poep en een zucht wel 10 posts weet te vinden. Succes maat!!
    Mackan, Martin, Deze zelfbenoemde "heilige" is volgens mij één van de "stillen" hier op dit forum. Daar moet ik dan het "orakel uit Smallingerland" toch gelijk in geven .:-)
  • 16 May 2019 om 21:01
    Normaal gesproken zou ik Jansen best een kans willen geven, echter hebben we te maken met een toplaag die te weinig draagvlak heeft en die in de toekomst ook niet zal krijgen. Iedere beslissing die ze daar gaan maken zal later rechtgezet moeten worden en veel geld kosten. Ik blijf erbij volledige schoonmaak, nieuwe plannen met visie en clubmensen. CR heeft wat mij betreft net zoveel draagvlak als de burgemeester van Amsterdam. Deze zelfbenoemde ijdeltuit mag wat mij betreft zo snel mogelijk exit met zijn gladde volgevreten vriendjes. Doei.
  • 16 May 2019 om 20:53
    • Quote van 16 May 2019 om 20:48
      Zo, zo. Voor jouw info ik zie liever CR gaan dan komen. Zie liever een echte clubman Sytse Bouwer als directeur.
      Verder is jou niet aflatende destructieve oproepen om de seizoenskaart maar op te zeggen velen niet ontgaan
    Als jij onzin kunt verkondigen, ik kan het ook. Als je ook maar 1 post vind waarin ik oproep om niet te verlengen. 1!! Ik heb alleen aangegeven dat ik dat voor mijzelf als enige optie zie om aan te geven dat wat er op bestuurlijk vlak niet kan en mij het gevoel geeft dat het niet meer mijn club is. Oproepen? Een leugen. Pure onzin. Maar dat weet je zelf ook heel goed. Maar bij deze de uitdaging. Met je 'niet aflatende' ga ik er vanuit dat je in een poep en een zucht wel 10 posts weet te vinden. Succes maat!!
  • 16 May 2019 om 20:48
    • Quote van 16 May 2019 om 20:42
      Er is al eerder een CR troll ontmaskerd en geblocked op deze site. Je hebt geluk dat ze jou toen hebben laten gaan met je onzin. Iedereen die hier al wat langer omspaant weet dat ik niets, nul, noppes, nada heb met het Leeuwarder kneuterclubje. Zo anti dat ik er sinds de jaren 90 zelfs niet meer ben geweest tijdens de uitwedstrijden. Die club verdient aan mij geen cent.
    Zo, zo. Voor jouw info ik zie liever CR gaan dan komen. Zie liever een echte clubman Sytse Bouwer als directeur.
    Verder is jou niet aflatende destructieve oproepen om de seizoenskaart maar op te zeggen velen niet ontgaan
  • 16 May 2019 om 20:42
    • Quote van 16 May 2019 om 20:36
      Wie hebben we hier ? Een nieuwe Cambuur trol net als Mackan ?
    Er is al eerder een CR troll ontmaskerd en geblocked op deze site. Je hebt geluk dat ze jou toen hebben laten gaan met je onzin. Iedereen die hier al wat langer omspaant weet dat ik niets, nul, noppes, nada heb met het Leeuwarder kneuterclubje. Zo anti dat ik er sinds de jaren 90 zelfs niet meer ben geweest tijdens de uitwedstrijden. Die club verdient aan mij geen cent.
  • 16 May 2019 om 20:37
    • Quote van 16 May 2019 om 20:23
      Mafketel.
    Ik zal een mafketel zijn, maar zal helaas wel gelijk krijgen.
    Er is geen geld en we hebben weer geen Europees voetbal gehaald en voor komend seizoen zullen we alleen de play-offs voor degradatie halen.
    Heerenveen zakt steeds verder weg en niemand die het blijkbaar ziet.
    Nog even en al het werk van vd Velde is helemaal niks van over en weer zijn weer een anonieme kk competitie deelnemer

    En wij als supporters doen gewoon niks.

    We speelden ooit Champions League en nog even zo door gaan we spelen kk play offs en niemand doet iets.
    Niemand van het bestuur geen sponsor en ook geen supporter.
    We raken allemaal spelers kwijt en geen enkele kwalitatieve speler komt er voor terug.
    En terwijl we nog niet zolang geleden goede spelers hadden.

    Laat van der Velde de club weer goed neerzetten want de club gaat op deze heel snel bergafwaarts.
    Een paardenman als voorzitter en een amateur trainer die een blauwe maandag in het betaalde voetbal trainer is geweest en niemand die ingrijpt. Zelfs Cambuur heeft een.betere organisatie staan.
  • 16 May 2019 om 20:36
    • Quote van 16 May 2019 om 20:24
      Er is toch geen geld gebrek toch volgens deze voorzitter!
      Janssen kan echt niet.niks gepresteerd met het 2e en als helemaal niks gepresenteerd met het 1e het is een assistent en meer kan hij niet en meer zit er ook niet in Olderiekerink heeft het echt niet beter gedaan. Als je een trainer ontslaat, dan moet je niet een assistent als opvolger benoemen want dan veranderd er niks. Kijk maar naar de clubs die een trainer ontsloeg en dan de assistent als trainer neerzetten geen enkele ploeg had daarna succes misschien 1 wedstrijd. Dus als je een trainer ontslaat dan moet je de hele staf ontslaan.
      Anders heeft het geen zin.
      En wie. Als Heerenveen zitten met een amateur trainer als technische man en een. Assistent trainer die nooit een 1e team onder zijn leiding geeft gehad een geheel seizoen.

      ADVIES KOOP GEEN SEIZOENSKAART.
      IS WEG GEGOOID GELD.
    Wie hebben we hier ? Een nieuwe Cambuur trol net als Mackan ?
  • 16 May 2019 om 20:24
    • Quote van 16 May 2019 om 19:13
      Sorry, lees net dat het vwb Martin Haar nog niet zeker is. Er lopen vast nog wel een paar gepensioneerden rond met wat jaartjes voetbal ervaring.
    Er is toch geen geld gebrek toch volgens deze voorzitter!
    Janssen kan echt niet.niks gepresteerd met het 2e en als helemaal niks gepresenteerd met het 1e het is een assistent en meer kan hij niet en meer zit er ook niet in Olderiekerink heeft het echt niet beter gedaan. Als je een trainer ontslaat, dan moet je niet een assistent als opvolger benoemen want dan veranderd er niks. Kijk maar naar de clubs die een trainer ontsloeg en dan de assistent als trainer neerzetten geen enkele ploeg had daarna succes misschien 1 wedstrijd. Dus als je een trainer ontslaat dan moet je de hele staf ontslaan.
    Anders heeft het geen zin.
    En wie. Als Heerenveen zitten met een amateur trainer als technische man en een. Assistent trainer die nooit een 1e team onder zijn leiding geeft gehad een geheel seizoen.

    ADVIES KOOP GEEN SEIZOENSKAART.
    IS WEG GEGOOID GELD.
  • 16 May 2019 om 20:23
    • Quote van 16 May 2019 om 20:12
      Deze man heeft het niks beter gedaan dan JOG.Dus Zo wil deze voorzitter geld besparen?Ja op deze manier lukt dat wel want als deze man hoofdtrainer wordt spelen we volgend seizoen kk competitie.Er moet een trainer van naam komen en omdat we volgend s onze paarden kan gezond zijn hoeven we geen assistent trainer die helemaal niks gepresenteerd heeft in het betaalde voetbal als supporters te accepteren.Wij als supporters moeten nu echt ingrijpen.Als wij zo gezond zijn volgens deze voorzitter dan haal je een trainer. Aan naam en vaak je een selectie waarmee we net 2 vingers in de neus Europees voetbal gaan halen.ZONIET dan moet deze voorzitter z'n grote mond heel snel houden en heel snel maken dat hij weg komt.Dus zeker geen Assistent als hoofdtrainer neerzetten en hij heeft wel eens moet nu een kwalitatieve selectie neerzetten.
      En als hij Zo gek is om Jansen als hoofdtrainer neer te zetten dan moeten wij als supporters echt gaan optreden.Deze voorzitter heeft een te grote mond nou laat het maar zien: Kom net een trainer van naam en met een selectie zo niet dan grote mond houden en meteen opstappen. Want ik zou het als trainer beter doen dan een. Assistentie als Jansen die niet eens met het 2e van Heerenveen de kampioenspoule haalde. Dat alleen al moet reden zijn datBdeze ma. Totaal ongeschikt is als trainer van het 1e.Supporters koop geen seizoenskaart als ze zo idioot bezig zijn.Er zijn genoeg goede trainers beschikbaar zoals Van Bronckhorst en ja die kost wat geld maar volgens onze voorzitter hebben we geld zat dus kom maar op met deze trainer en niet een nul als Janssen want die heeft het totaal niet vetter gedaan dan JOR en gisteren tegen Utrecht was een aanfluiting.Ik denk dat de groep Van der Velde toch wat meer voetbal verstand heeft dan deze paardenman.Johnnie als hoofdtrainer wat een grap wat een idioot hebben we nu als voorzitter. Ga aub met je paarden spelen mafkees
    Mafketel.
  • 16 May 2019 om 20:12
    Deze man heeft het niks beter gedaan dan JOG.Dus Zo wil deze voorzitter geld besparen?Ja op deze manier lukt dat wel want als deze man hoofdtrainer wordt spelen we volgend seizoen kk competitie.Er moet een trainer van naam komen en omdat we volgend s onze paarden kan gezond zijn hoeven we geen assistent trainer die helemaal niks gepresenteerd heeft in het betaalde voetbal als supporters te accepteren.Wij als supporters moeten nu echt ingrijpen.Als wij zo gezond zijn volgens deze voorzitter dan haal je een trainer. Aan naam en vaak je een selectie waarmee we net 2 vingers in de neus Europees voetbal gaan halen.ZONIET dan moet deze voorzitter z'n grote mond heel snel houden en heel snel maken dat hij weg komt.Dus zeker geen Assistent als hoofdtrainer neerzetten en hij heeft wel eens moet nu een kwalitatieve selectie neerzetten.
    En als hij Zo gek is om Jansen als hoofdtrainer neer te zetten dan moeten wij als supporters echt gaan optreden.Deze voorzitter heeft een te grote mond nou laat het maar zien: Kom net een trainer van naam en met een selectie zo niet dan grote mond houden en meteen opstappen. Want ik zou het als trainer beter doen dan een. Assistentie als Jansen die niet eens met het 2e van Heerenveen de kampioenspoule haalde. Dat alleen al moet reden zijn datBdeze ma. Totaal ongeschikt is als trainer van het 1e.Supporters koop geen seizoenskaart als ze zo idioot bezig zijn.Er zijn genoeg goede trainers beschikbaar zoals Van Bronckhorst en ja die kost wat geld maar volgens onze voorzitter hebben we geld zat dus kom maar op met deze trainer en niet een nul als Janssen want die heeft het totaal niet vetter gedaan dan JOR en gisteren tegen Utrecht was een aanfluiting.Ik denk dat de groep Van der Velde toch wat meer voetbal verstand heeft dan deze paardenman.Johnnie als hoofdtrainer wat een grap wat een idioot hebben we nu als voorzitter. Ga aub met je paarden spelen mafkees
  • 16 May 2019 om 20:08
    Slap gelul allemaal J.J weet het al dat hij het wordt ..
  • 16 May 2019 om 19:13
    • Quote van 16 May 2019 om 19:09
      Vooral vanwege geldgebrek zal JJ het wel worden, zeker niet op basis van z, n kwaliteiten. Hij kan beter het DNA gevoel blijven uitdragen bij de club. Nu zal die Martin Haar wel ernaast gezet worden om de mensen wat rustig te houden. Ja,tuurlijk die heeft genoeg ervaring, ook alleen maar als assistent. Maar als je geen of weinig geld hebt kun je ook niks goeds krijgen
    Sorry, lees net dat het vwb Martin Haar nog niet zeker is. Er lopen vast nog wel een paar gepensioneerden rond met wat jaartjes voetbal ervaring.
  • 16 May 2019 om 19:13
    Tenzij er nog een buitenkansje voorbij komt a la Hjulmand zie ik geen reden voor de club om Jansen nu niet de kans te gunnen het een seizoen lang te laten zien. Het is een goedkope optie, hij staat er goed op bij spelers en fans, en kent de club door en door en weet ook van de spelers die er aan komen. Samen met Hamstra de taak voor hem om een evenwichtige selectie te vinden die herkenbaar voetbal kan gaan spelen en volgend jaar in ieder geval weer kan eindigen in het linkerrijtje.
  • 16 May 2019 om 19:09
    Vooral vanwege geldgebrek zal JJ het wel worden, zeker niet op basis van z, n kwaliteiten. Hij kan beter het DNA gevoel blijven uitdragen bij de club. Nu zal die Martin Haar wel ernaast gezet worden om de mensen wat rustig te houden. Ja,tuurlijk die heeft genoeg ervaring, ook alleen maar als assistent. Maar als je geen of weinig geld hebt kun je ook niks goeds krijgen
  • 16 May 2019 om 18:53
    Waaruit blijken de TRAINERS-kwaliteiten van deze man?
  • 16 May 2019 om 18:04
    Wat weer tenenkrommend, maar hij zal het wel worden.
  • 16 May 2019 om 18:03
    Zal wel gewoon JJ worden denk ik volgend seizoen.
zaterdag 31 augustus 2019
18:30
Bekijk agenda › Voorspel wedstrijd ›