FOTO | Spelers SC Heerenveen bellen seizoenkaarthouders

( 28 reacties)
FOTO | Spelers SC Heerenveen bellen seizoenkaarthouders

De spelers van SC Heerenveen zijn een dag na de nederlaag tegen FC Utrecht alweer druk bezig. De selectie heeft een speciale activiteit op het programma staan.

De ploeg van trainer Johnny Jansen belt namelijk met seizoenkaarthouders om hen te bedanken voor hun steun het afgelopen seizoen. Ook wordt aan de supporters van SC Heerenveen gevraagd of ze voor de komende voetbaljaargang hun seizoenkaart willen verlengen.

Reacties ›
Om een reactie te plaatsen dien je in te loggen of te registreren, dit duurt maar 1 minuut!

  • 17 May 2019 om 15:58
    • Quote van 16 May 2019 om 21:44
      Ach Mackan stap toch eens uit de schaduw en loop in de zon. Stop eens met dat negativisme en koop een nieuwe seizoenskaart.
    Stop jij eerst maar eens met je geouwehoer en valse beschuldigingen....Heb je al mijn oproepen tot opzeggen al gevonden? Prutsert.
  • 17 May 2019 om 12:16
    • Quote van 17 May 2019 om 09:53
      Het is dus ook nooit goed crazy Argos. Jammer dit negativisme
    Ja, hallo met Daniel hoegh. Wij hebben woensdagavond 8 ton verloren. Ook hebben wij dit seizoen niet altijd ons best gedaan. Maar heeft u even 294 euro klaar liggen voor volgend seizoen? Duhhh....
  • 17 May 2019 om 10:11
    • Quote van 17 May 2019 om 09:53
      Het is dus ook nooit goed crazy Argos. Jammer dit negativisme
    Want hij heeft ongelijk?
    De actie an sich is niks mis mee.
    Het is alleen diep triest dat het nodig is.
    Van wachtlijst naar deze actie, ja dat is wel goed samen te vatten als diep triest.
  • 17 May 2019 om 09:53
    • Quote van 16 May 2019 om 12:39
      Serieus? Dit is diep en diep triest. Hoe lullig is dit voor onze club.
    Het is dus ook nooit goed crazy Argos. Jammer dit negativisme
  • 17 May 2019 om 09:46
    • Quote van 17 May 2019 om 06:56
      2 juni
    Dank je
  • 17 May 2019 om 06:56
    • Quote van 17 May 2019 om 06:46
      Het was een vraag aan iedereen.
    2 juni
  • 17 May 2019 om 06:46
    • Quote van 16 May 2019 om 21:44
      Ach Mackan stap toch eens uit de schaduw en loop in de zon. Stop eens met dat negativisme en koop een nieuwe seizoenskaart.
    Het was een vraag aan iedereen.
  • 16 May 2019 om 21:44
    Ach Mackan stap toch eens uit de schaduw en loop in de zon. Stop eens met dat negativisme en koop een nieuwe seizoenskaart.
  • 16 May 2019 om 21:31
    • Quote van 16 May 2019 om 21:26
      Vraag je dat aan Mackan ?
    Blablablabla?? Heb je al mijn oproepen om niet te verlengen al gevonden? Kom op jong, wie a zegt moet ook ballen hebben voor b.
  • 16 May 2019 om 21:26
    • Quote van 16 May 2019 om 21:24
      Wat is het uiterste datum voor verlengen van je eigen stoel?
    Vraag je dat aan Mackan ?
  • 16 May 2019 om 21:24
    Wat is het uiterste datum voor verlengen van je eigen stoel?
  • 16 May 2019 om 20:16
    • Quote van 16 May 2019 om 20:09
      Hoop wel dat de mensen die hier week in week uit online de spelers affikken dit ook over de telefoon doen als dezelfde spelers bellen. Maar goed, we weten allemaal wat het antwoord op die vraag is. Iets met helden op sokken en stuurlui op de wal. Prima actie verder, die gasten worden rijkelijk betaald. Kunnen ze ook prima elk een lijstje met fans bellen nu het zo tegen zit.
    Als er een wanprestatie geleverd wordt kun je ook prima met die jongens of met de heren trainers in gesprek op de trainingen hoor. Kun je elkaar ook nog eens in de ogen kijken. Voor de telefoon is het net zo heldhaftig als online. Zo'n held hoef je voor een man tot man gesprek overigens niet te zijn.
  • 16 May 2019 om 20:09
    • Quote van 16 May 2019 om 14:40
      Het idee is prima. Interactie tussen spelers en publiek. Maar..... We hadden als supporters liever op het veld actie gezien om de mensen die vanwege slecht voetbal/resultaten twijfelen over verlengen. De mensen die stellig zijn over het niet verlengen door het verhaal CR gaan toch niet om door een gesprekje met Pierie, Rienstra of Vlap.
    Hoop wel dat de mensen die hier week in week uit online de spelers affikken dit ook over de telefoon doen als dezelfde spelers bellen. Maar goed, we weten allemaal wat het antwoord op die vraag is. Iets met helden op sokken en stuurlui op de wal. Prima actie verder, die gasten worden rijkelijk betaald. Kunnen ze ook prima elk een lijstje met fans bellen nu het zo tegen zit.
  • 16 May 2019 om 18:19
    Phoef iedereen die hier ook weer kritiek op heeft moet lekker even gebruik gaan maken van de break. Het is ook nooit goed. Vind het juist, ondanks de resultaten, een sympathiek gebaar. Kon zelf helaas niet opnemen, maar Hornkamp had keurig en uitgebreid bericht achtergelaten.
  • 16 May 2019 om 14:41
    • Quote van 16 May 2019 om 12:35
      Goedemorgen met Kik Pierie! Ik bel u om te vragen of u uw seizoenkaart wil verlengen! Feanfan: Maar Kik je gaat toch zelf ook weg! Kik: Ik verbind u door met Dresevic Dresevic: Iek kan niet good Niederlands! Iek verbiend u door met Hahn! Hahn: Wilt u alsjeblief verlengen meneer? Feanfan: Houdt u dan op met fouten maken? Hahn: Uhmm ik verbind u door onze Poolse keeper Bednarek. Bednarek: Als u verlengt meineer, kom iek ook als echte Pool muurtje metselen! Feanfan: Ik heb geen muurtje nodig! Bednarek: Oh oke iek verbind u deur miet onze directeur! Roozemond: Met Cees! U gaat toch wel verlengen meneertje! Feanfan: Ik wil wel directeur worden, hoe ik daar kom kunt u mij ongetwijfeld vertellen? Roozemond: Uhmm kan ik u doorverbinden met Van Hes? Feanfan: Prima! Van Hes: Verleng nou maar gewoon. Krijgt u ook een abonnementje van onze paardenkrant Horses. Hoe lijkt u dat?! Feanfan: Tuut.. tuut.. tuut..
    Heb je je duim niet teveel geblesseerd Frank? ;)) Hier kan geen 10x mis en 10x raak tegenop.
  • 16 May 2019 om 14:40
    • Quote van 16 May 2019 om 12:39
      Serieus? Dit is diep en diep triest. Hoe lullig is dit voor onze club.
    Het idee is prima. Interactie tussen spelers en publiek. Maar..... We hadden als supporters liever op het veld actie gezien om de mensen die vanwege slecht voetbal/resultaten twijfelen over verlengen. De mensen die stellig zijn over het niet verlengen door het verhaal CR gaan toch niet om door een gesprekje met Pierie, Rienstra of Vlap.
  • 16 May 2019 om 13:20
    • Quote van 16 May 2019 om 12:35
      Goedemorgen met Kik Pierie! Ik bel u om te vragen of u uw seizoenkaart wil verlengen! Feanfan: Maar Kik je gaat toch zelf ook weg! Kik: Ik verbind u door met Dresevic Dresevic: Iek kan niet good Niederlands! Iek verbiend u door met Hahn! Hahn: Wilt u alsjeblief verlengen meneer? Feanfan: Houdt u dan op met fouten maken? Hahn: Uhmm ik verbind u door onze Poolse keeper Bednarek. Bednarek: Als u verlengt meineer, kom iek ook als echte Pool muurtje metselen! Feanfan: Ik heb geen muurtje nodig! Bednarek: Oh oke iek verbind u deur miet onze directeur! Roozemond: Met Cees! U gaat toch wel verlengen meneertje! Feanfan: Ik wil wel directeur worden, hoe ik daar kom kunt u mij ongetwijfeld vertellen? Roozemond: Uhmm kan ik u doorverbinden met Van Hes? Feanfan: Prima! Van Hes: Verleng nou maar gewoon. Krijgt u ook een abonnementje van onze paardenkrant Horses. Hoe lijkt u dat?! Feanfan: Tuut.. tuut.. tuut..
    Hilarisch!
  • 16 May 2019 om 13:09
    • Quote van 16 May 2019 om 12:35
      Goedemorgen met Kik Pierie! Ik bel u om te vragen of u uw seizoenkaart wil verlengen! Feanfan: Maar Kik je gaat toch zelf ook weg! Kik: Ik verbind u door met Dresevic Dresevic: Iek kan niet good Niederlands! Iek verbiend u door met Hahn! Hahn: Wilt u alsjeblief verlengen meneer? Feanfan: Houdt u dan op met fouten maken? Hahn: Uhmm ik verbind u door onze Poolse keeper Bednarek. Bednarek: Als u verlengt meineer, kom iek ook als echte Pool muurtje metselen! Feanfan: Ik heb geen muurtje nodig! Bednarek: Oh oke iek verbind u deur miet onze directeur! Roozemond: Met Cees! U gaat toch wel verlengen meneertje! Feanfan: Ik wil wel directeur worden, hoe ik daar kom kunt u mij ongetwijfeld vertellen? Roozemond: Uhmm kan ik u doorverbinden met Van Hes? Feanfan: Prima! Van Hes: Verleng nou maar gewoon. Krijgt u ook een abonnementje van onze paardenkrant Horses. Hoe lijkt u dat?! Feanfan: Tuut.. tuut.. tuut..
    Iek slout mij gier bij aan =)
  • 16 May 2019 om 12:49
    • Quote van 16 May 2019 om 12:47
      Is toch zo? Iedereen zit hier gal te spugen, doe dat dan ook rechtstreeks naar de spelers (als deze azijnzijkers gebeld worden)
    Zal ik ook zeker doen. Ben nog niet gebeld. Wacht het rustig af.
  • 16 May 2019 om 12:47
    • Quote van 16 May 2019 om 11:56
      Waarom niet? Dan ben je gewoon eerlijk. Ben benieuwd hoe de spelers dan reageren.... "Ja volgend jaar tijdens het jubileum jaar dan doen we echt ons best"
    Is toch zo? Iedereen zit hier gal te spugen, doe dat dan ook rechtstreeks naar de spelers (als deze azijnzijkers gebeld worden)
  • 16 May 2019 om 12:39
    • Quote van 16 May 2019 om 12:35
      Goedemorgen met Kik Pierie! Ik bel u om te vragen of u uw seizoenkaart wil verlengen! Feanfan: Maar Kik je gaat toch zelf ook weg! Kik: Ik verbind u door met Dresevic Dresevic: Iek kan niet good Niederlands! Iek verbiend u door met Hahn! Hahn: Wilt u alsjeblief verlengen meneer? Feanfan: Houdt u dan op met fouten maken? Hahn: Uhmm ik verbind u door onze Poolse keeper Bednarek. Bednarek: Als u verlengt meineer, kom iek ook als echte Pool muurtje metselen! Feanfan: Ik heb geen muurtje nodig! Bednarek: Oh oke iek verbind u deur miet onze directeur! Roozemond: Met Cees! U gaat toch wel verlengen meneertje! Feanfan: Ik wil wel directeur worden, hoe ik daar kom kunt u mij ongetwijfeld vertellen? Roozemond: Uhmm kan ik u doorverbinden met Van Hes? Feanfan: Prima! Van Hes: Verleng nou maar gewoon. Krijgt u ook een abonnementje van onze paardenkrant Horses. Hoe lijkt u dat?! Feanfan: Tuut.. tuut.. tuut..
    Fantastisch dit
  • 16 May 2019 om 12:39
    • Quote van 16 May 2019 om 11:55
      Leuke en goede actie.
    Serieus? Dit is diep en diep triest. Hoe lullig is dit voor onze club.
  • 16 May 2019 om 12:35
    Goedemorgen met Kik Pierie! Ik bel u om te vragen of u uw seizoenkaart wil verlengen! Feanfan: Maar Kik je gaat toch zelf ook weg! Kik: Ik verbind u door met Dresevic Dresevic: Iek kan niet good Niederlands! Iek verbiend u door met Hahn! Hahn: Wilt u alsjeblief verlengen meneer? Feanfan: Houdt u dan op met fouten maken? Hahn: Uhmm ik verbind u door onze Poolse keeper Bednarek. Bednarek: Als u verlengt meineer, kom iek ook als echte Pool muurtje metselen! Feanfan: Ik heb geen muurtje nodig! Bednarek: Oh oke iek verbind u deur miet onze directeur! Roozemond: Met Cees! U gaat toch wel verlengen meneertje! Feanfan: Ik wil wel directeur worden, hoe ik daar kom kunt u mij ongetwijfeld vertellen? Roozemond: Uhmm kan ik u doorverbinden met Van Hes? Feanfan: Prima! Van Hes: Verleng nou maar gewoon. Krijgt u ook een abonnementje van onze paardenkrant Horses. Hoe lijkt u dat?! Feanfan: Tuut.. tuut.. tuut..
  • 16 May 2019 om 12:26
    Leuke actie!
  • 16 May 2019 om 12:16
    Hele goede actie!!!
  • 16 May 2019 om 11:56
    • Quote van 16 May 2019 om 11:52
      Hopelijk worden degene die een seizoenskaart hebben en hier altijd een grote mond hebben gebeld. Kunnen ze het direct kenbaar maken aan de spelers! Hopelijk doen ze dat, en laten ze het weten.
    Waarom niet? Dan ben je gewoon eerlijk. Ben benieuwd hoe de spelers dan reageren.... "Ja volgend jaar tijdens het jubileum jaar dan doen we echt ons best"
  • 16 May 2019 om 11:55
    Leuke en goede actie.
  • 16 May 2019 om 11:52
    Hopelijk worden degene die een seizoenskaart hebben en hier altijd een grote mond hebben gebeld. Kunnen ze het direct kenbaar maken aan de spelers! Hopelijk doen ze dat, en laten ze het weten.
zaterdag 31 augustus 2019
18:30
Bekijk agenda › Voorspel wedstrijd ›