EINDSTAND | FC Utrecht - SC Heerenveen (3-1)

( 67 reacties)
EINDSTAND | FC Utrecht - SC Heerenveen (3-1)

SC Heerenveen neemt het vanavond in de laatste wedstrijd van het seizoen op tegen FC Utrecht. In de Domstad doet interim-trainer Johnny Jansen een beroep op dezelfde elf spelers die afgelopen zondag met moeite wisten te winnen van NAC Breda.

EINDSTAND: 3-1

30'  0-1  Ben Rienstra
41'  1-1  Willem Janssen
48'  2-1  Sander van de Streek
81'  3-1  Cyriel Dessers

Opstelling FC Utrecht: Jensen; Klaiber, Bergström, Janssen, Van der Maarel; Van Overeem, Van de Streek, Gustafson, Bazoer; Kerk, Dessers

Opstelling SC Heerenveen: Hahn; Schmidt, Høegh, Pierie, Woudenberg; Rienstra, Kobayashi, Van Amersfoort; Van Bergen, Lammers, Michel Vlap.

Bank HEE: Bednarek, Doornbusch, Dresevic, Mihajlovic, Thorsby, Skovgaard, Johnsen, Kongolo, Frederiksen, Floranus, Hornkamp.

Reacties ›
Om een reactie te plaatsen dien je in te loggen of te registreren, dit duurt maar 1 minuut!

  • 16 May 2019 om 07:48
    • Quote van 15 May 2019 om 21:33
      Ik vind Hahn ook prima. Over het algemeen keept hij hij gewoon prima. Maar soms wat blunders, maar net zo vaak ook hele goede reddingen. Veel beter kunnen wij toch niet krijgen. Maar er moet een spits komen die pit heeft en vuil kan zijn, en middenvelders met energie en lef. En verdedigers die kunnen verdedigen. En een trainer die de goede spelers opstelt, en weet hoe je je ploeg goed laat verdedigen. En ik weet niet wie dat wel of niet zou zijn, daarom ben ik supporter :)
    Hahn heeft misschien 6 punten gepakt op eigen presteren. Hij heeft een meervoud verloren. Hij heeft vaak flitsende acties als het leed als is geschied. En dan lijkt het allemaal wel mooi en spectaculair, maar je hebt er geen drol aan. Die 2-0 van gisteravond. Hij stond erbij en keek er naar. Totaal geen beweging. Alsof hij zijn positie in de goal compleet kwijt was en dacht dat de bal naast of over zou gaan. Zenuwpees van de 1e orde. Warner is een prima gast, maar ik heb liever dat hij het ergens anders gaat proberen. Trevor maar vanaf de voorbereiding het vertrouwen geven.
  • 16 May 2019 om 07:36
    • Quote van 15 May 2019 om 19:12
      Ja man, lekker negatief.
      Heb je al nieuwe sponsoren aangedragen, je seizoenskaart verlengd en al je familieleden, kennissen, buren etc overgehaald om ook een seizoenskaart te nemen ?
    Ja, want iedereen heeft onnozele meelopers in hun familie en vriendenkring nou goed? Wil je nu écht zeggen dat wij als supporters moeten doen waar mensen bij de club een riant salaris voor opstrijken, hoe is't fierder mei de holle? Laat ze vanuit de club eerst maar eens zien wat ze de supporters graag gunnen. Je ziet daar momenteel namelijk bar weinig van. Mooie praatjes, meer niet!
  • 16 May 2019 om 02:45
    • Quote van 15 May 2019 om 20:57
      Kijk nu eens waar wij staan als Utrecht gevaarlijk is bij een voorzet. Ons middenveld staat gvd op dat moment nog in de middencirkel. Vind je het gek dat er druk op onze defensie komt?

      En dan vallen die foutjes daar extra op. Wat die Yuki, Lammers en Rienstra in defensief opzicht doen, is gewoon de rest in de stront laten zakken.
    Spijker op zijn kop Pes5. Heb dit op het andere forum ook al benoemd, in de wedstrijd van afgelopen zondag was dit ook goed te zien. Wedstrijden van deze ploeg voelen als een moetje. Heel teleurstellend voor een ploeg vol jonge gasten die alles te bewijzen hebben, zou je zeggen. Alleen Van Bergen lijkt er echt alles aan te willen doen.

    Misschien eens een keer verplicht op werkbezoek naar teams als Liverpool. Technisch natuurlijk vele malen beter, onvergelijkbaar uiteraard, maar die passie die er bij die gasten in zit. Ze gaan er 110% voor. Ondanks de dikke salarissen en hordes buitenlandse spelers in de Premier League, zie je dat het publiek zich altijd nog kan identificeren met het elftal. Hoe vaak zie je wel niet dat Nederlandse clubs slap een wedstrijd ingaan? Volgens mij is dat daar echt ondenkbaar. Ook bij middelmatige clubs met middelmatige spelers zoals Newcastle, waar ik zelf nog ben geweest, zie je die geweldige mentaliteit. De tribunes zitten daar ook niet voor niets vol.
  • 16 May 2019 om 02:39
    • Quote van 15 May 2019 om 21:29
      Aardige namen, al vind ik dat Hahn in normale doen een prima keeper is. Heeft het dit seizoen te weinig laten zien. Wat meer karakter in de ploeg kan geen kwaad, dit kost zoveel (nep) supporters.
    Ik kan wel begrijpen dat mensen een beetje klaar zijn met types als Hahn, Pierie, Yuki, Rienstra en Lammers die alleen voor zichzelf spelen, tegen de grote ploegen wel een stapje extra zetten om zichzelf in de schijnwerpers te zetten, maar zodra er voor hun zelf niets meer op het spel staat zoals de laatste weken maar voor de club des te meer (8 ton), er dan maar met de pet naar te gooien. Ik ben daar in ieder geval heel erg teleurgesteld over. Ik verleng overigens wel, maar ik zou graag bij de meet & greet die ik erbij krijg de eerder genoemde spelers nog even een schop onder hun kont willen geven. Wát een ergernis deze ploeg. Bah.
  • 15 May 2019 om 22:04
    • Quote van 15 May 2019 om 21:00
      Respect dat je uberhaubt nog kijkt naar dit armoedig zootje haha.
    Blijft je club he?
  • 15 May 2019 om 21:50
    • Quote van 15 May 2019 om 21:19
      Eens!
    Helemaal eens
  • 15 May 2019 om 21:33
    • Quote van 15 May 2019 om 21:29
      Aardige namen, al vind ik dat Hahn in normale doen een prima keeper is. Heeft het dit seizoen te weinig laten zien. Wat meer karakter in de ploeg kan geen kwaad, dit kost zoveel (nep) supporters.
    Ik vind Hahn ook prima. Over het algemeen keept hij hij gewoon prima. Maar soms wat blunders, maar net zo vaak ook hele goede reddingen. Veel beter kunnen wij toch niet krijgen. Maar er moet een spits komen die pit heeft en vuil kan zijn, en middenvelders met energie en lef. En verdedigers die kunnen verdedigen. En een trainer die de goede spelers opstelt, en weet hoe je je ploeg goed laat verdedigen. En ik weet niet wie dat wel of niet zou zijn, daarom ben ik supporter :)
  • 15 May 2019 om 21:31
    Uithuilen en opnieuw beginnen. Helaas zitten er bestuurlijk niet de juiste mensen op de juiste stoel. Hamstra moet ook eens heel goed in de spiegel kijken. Moet hij nog wel een gesprek hebben met Jansen?
  • 15 May 2019 om 21:29
    • Quote van 15 May 2019 om 21:21
      Matisuva, Becker el jebli van der werf druif en van der hart. Dat is allemaal eredivisie materiaal en vele malen beter dan niveau iredale, naess, Schmidt, floranus, thorsby, kobyashi etc.
    Aardige namen, al vind ik dat Hahn in normale doen een prima keeper is. Heeft het dit seizoen te weinig laten zien. Wat meer karakter in de ploeg kan geen kwaad, dit kost zoveel (nep) supporters.
  • 15 May 2019 om 21:27
    Het seizoen in stijl afgesloten. Zaadpot nummer zoveel waarin je ook zomaar weer 5/6 goals tegen had kunnen krijgen en zelf veel te weinig afdwingt.
    De bezem er maar door.
  • 15 May 2019 om 21:25
    Jansen aanstellen als nieuwe hoofdcoach gaat de volgende blunder worden. Ik mag hopen dat ze dat niet in hun hoofd halen.
  • 15 May 2019 om 21:25
    • Quote van 15 May 2019 om 21:17
      Nieuwe trainer. Svp. Doet totaal niks anders dan die andere prutsers. En mits betaalbaar een paar ongelofelijke buffels om dit dolende elftal op sleeptouw te nemen volgend seizoen. Potverdomme ons jubileumjaar notabene.. Als we dat op dezelfde manier beleven als dit seizoen. Ik ben d,r helemaal klaar mee.
    Geen andere trainer doet het beter.
    Met deze slechte achter hoede.
    En het middenveld is ook niet super.
    Zelf de voorhoede is de laatste weken niet sterk.
  • 15 May 2019 om 21:24
    Wij spelen 2 jaar met odegaard op rechtsbuiten. Die gast speelt op 10 bij Vitesse de sterren van de hemel. Dat is het verschil met ons. Trainers verheffen zich zelf tot tactische wonders en we hebben een td die zijn broer verantwoordelijk was voor het aantrekken van jor. Ik ben er klaar mee. Doeislief kan je beter vervangen door doejebest
  • 15 May 2019 om 21:22
    Ik zie nog liever 11 jonge honden met clubliefde dan een stelletje zoutzakken als wat er dit seizoen stond. Straalt níks vanaf; geen inzet, geen passie, geen beleving, geen clubliefde. Zo lang zij maar hun salaris krijgen vinden ze het wel prima, waar wij als supporters aan mee betalen maar dat besef hebben ze niet... totaal geen reclame voor klantenbinding dit.
  • 15 May 2019 om 21:21
    • Quote van 15 May 2019 om 21:18
      Hamstra gaat het heel zwaar krijgen komende zomerstop. Niet alleen omdat hij een handvol spelers moet vervangen, maar ook omdat hij ons met een aantal prutsers heeft opgezadeld waar we nog aan vast zitten komend seizoen. Tel daarbij op dat hij blijk heeft gegeven de afgelopen seizoenen er geen kijk op te hebben, op een enkele uitzondering na (Dumfries, Van Bergen) maakt dat het eigenlijk rampzalig is dat hij ook volgend seizoen de kwaliteit van de selectie verder af kan kalven.l Een troost voor Roozemond, hij is in ieder geval niet de enige waar je je kapot voor zou moeten schamen.
    Matisuva, Becker el jebli van der werf druif en van der hart. Dat is allemaal eredivisie materiaal en vele malen beter dan niveau iredale, naess, Schmidt, floranus, thorsby, kobyashi etc.
  • 15 May 2019 om 21:20
    Moet Heerenveen nog voetballen vandaag?
  • 15 May 2019 om 21:19
    • Quote van 15 May 2019 om 21:13
      Werkelijk. Per direct afscheid nemen van die zeer middelmatige keeper van ons. Wat een prutser is dat toch.
    Eens!
  • 15 May 2019 om 21:18
    Hamstra gaat het heel zwaar krijgen komende zomerstop. Niet alleen omdat hij een handvol spelers moet vervangen, maar ook omdat hij ons met een aantal prutsers heeft opgezadeld waar we nog aan vast zitten komend seizoen. Tel daarbij op dat hij blijk heeft gegeven de afgelopen seizoenen er geen kijk op te hebben, op een enkele uitzondering na (Dumfries, Van Bergen) maakt dat het eigenlijk rampzalig is dat hij ook volgend seizoen de kwaliteit van de selectie verder af kan kalven.l Een troost voor Roozemond, hij is in ieder geval niet de enige waar je je kapot voor zou moeten schamen.
  • 15 May 2019 om 21:17
    Nieuwe trainer. Svp. Doet totaal niks anders dan die andere prutsers. En mits betaalbaar een paar ongelofelijke buffels om dit dolende elftal op sleeptouw te nemen volgend seizoen. Potverdomme ons jubileumjaar notabene.. Als we dat op dezelfde manier beleven als dit seizoen. Ik ben d,r helemaal klaar mee.
  • 15 May 2019 om 21:14
    Waarom komt het dat ik altijd het gevoel heb alsof wij met een man minder spelen? Dat klopt gewoon niet.
  • 15 May 2019 om 21:14
    Je kan 1 punt achter Groningen komen. Die Schmidt staat opnieuw te klootviolen. Haal matisuva, becker, van der werf, druif van der hart en el jebli maar op. Alleen druif kost geld. De anderen hebben meer drive en ballen dan dit zooitje
  • 15 May 2019 om 21:13
    Werkelijk. Per direct afscheid nemen van die zeer middelmatige keeper van ons. Wat een prutser is dat toch.
  • 15 May 2019 om 21:03
    • Quote van 15 May 2019 om 20:52
      Je kunt hier op de defensie zeiken, maar het gaat bij ons mis in de defensieve discipline. Alleen Van Bergen doet heel veel in defensief opzicht. De rest van de voorste 6 doet weinig tot niets. Er is zo vaak een ondertal bij ons achterin. Daar komt veel te veel druk op en ieder foutje is dan fataal.
    Ik zeg ook niet dat het àlleen dankzij de verdediging zo slecht gaat, wel? Maar aangezien er een grote opruiming plaatsvind , kunnen deze 2 naar mijn mening ook wel vervangen worden.
  • 15 May 2019 om 21:00
    • Quote van 15 May 2019 om 20:57
      Kijk nu eens waar wij staan als Utrecht gevaarlijk is bij een voorzet. Ons middenveld staat gvd op dat moment nog in de middencirkel. Vind je het gek dat er druk op onze defensie komt?

      En dan vallen die foutjes daar extra op. Wat die Yuki, Lammers en Rienstra in defensief opzicht doen, is gewoon de rest in de stront laten zakken.
    Respect dat je uberhaubt nog kijkt naar dit armoedig zootje haha.
  • 15 May 2019 om 20:59
    Dat denk ik ook, enige wat zou kunnen is dat spelers als Hoegh en Rienstra spelen om ze te kunnen verkopen nog. Daarom begrijp ik niet dat Kobayashi nog speelt, die gaat hoe dan ook weg
  • 15 May 2019 om 20:57
    • Quote van 15 May 2019 om 20:55
      Je wilt toch niet beweren dat het niet de schuld is van de verdediging? Sorry hoor maar we hebben echt een verdediging om je dood te schamen...
    Kijk nu eens waar wij staan als Utrecht gevaarlijk is bij een voorzet. Ons middenveld staat gvd op dat moment nog in de middencirkel. Vind je het gek dat er druk op onze defensie komt?

    En dan vallen die foutjes daar extra op. Wat die Yuki, Lammers en Rienstra in defensief opzicht doen, is gewoon de rest in de stront laten zakken.
  • 15 May 2019 om 20:55
    • Quote van 15 May 2019 om 20:52
      Je kunt hier op de defensie zeiken, maar het gaat bij ons mis in de defensieve discipline. Alleen Van Bergen doet heel veel in defensief opzicht. De rest van de voorste 6 doet weinig tot niets. Er is zo vaak een ondertal bij ons achterin. Daar komt veel te veel druk op en ieder foutje is dan fataal.
    Je wilt toch niet beweren dat het niet de schuld is van de verdediging? Sorry hoor maar we hebben echt een verdediging om je dood te schamen...
  • 15 May 2019 om 20:52
    • Quote van 15 May 2019 om 20:48
      Hoegh en Hahn ook maar vervangen. Prima kerels beiden maar zeer matig. Vind vooral Hoegh een topgozer maar die verliest zo ongelofelijk veel duels en kost simpelweg punten op die manier..
    Je kunt hier op de defensie zeiken, maar het gaat bij ons mis in de defensieve discipline. Alleen Van Bergen doet heel veel in defensief opzicht. De rest van de voorste 6 doet weinig tot niets. Er is zo vaak een ondertal bij ons achterin. Daar komt veel te veel druk op en ieder foutje is dan fataal.
  • 15 May 2019 om 20:51
    • Quote van 15 May 2019 om 20:46
      Zijn contract wordt niet verlengd heb ik gelezen.
    Ok , dank je
  • 15 May 2019 om 20:49
    Overal (onder ieder artikel) lees ik dat Skovgaard en Dresevic de redder van het centrum zullen zijn, maar waar baseren jullie dat op?
  • 15 May 2019 om 20:48
    Hoegh en Hahn ook maar vervangen. Prima kerels beiden maar zeer matig. Vind vooral Hoegh een topgozer maar die verliest zo ongelofelijk veel duels en kost simpelweg punten op die manier..
  • 15 May 2019 om 20:46
    Fc Groningen achter, Ado achter...en wij ook weer achter, wat is die Hahn slecht vandaag zeg! Ongelofelijk, dacht dat ie eindelijk zijn oude vorm weer had. Beide goals mag je hem weer aanrekenen. 2e goal was niet eens echt in de hoek. Als we vandaag geen punten pakken verdien je ook helemaal niks.
  • 15 May 2019 om 20:46
    • Quote van 15 May 2019 om 20:42
      Drkusic ?
    Zijn contract wordt niet verlengd heb ik gelezen.
  • 15 May 2019 om 20:42
    Gelijkspelen is 8 ton behouden.... laten we het hopen
  • 15 May 2019 om 20:42
    • Quote van 15 May 2019 om 20:36
      Gifkikker Bruijn is een prima aanvulling, maar ook hij is klein. Dan heb je vrij kleine en lichte backs en Dresevic en Skovgaard zijn ook niet bepaald slopers. Er zal fysiek echt een en ander bij moeten.
    Drkusic ?
  • 15 May 2019 om 20:41
    Mooi laten schieten joh.In die fase voor die corner stonden we ook helemaal verkeerd. Verdedigende discipline is echt nul komma nul op ons middenveld.En JJ laat het maar mooi staan zo. Je moet gewoon meer fysiek en balans op je middenveld brengen en dat doe je dus niet door een middenvelder op de flank te zetten. Dat doe je door Peppi en Kokkie voor je verdediging vandaan te halen.
  • 15 May 2019 om 20:40
    En Hahn weer aan de grond genageld. Wat een sjoelbak is het toch
  • 15 May 2019 om 20:40
    Die keeper ziet de bal toch aankomen. En hij doet werkelijk helemaal niets. Onbegrijpelijk.
  • 15 May 2019 om 20:38
    Och Doke toch..
  • 15 May 2019 om 20:36
    Gifkikker Bruijn is een prima aanvulling, maar ook hij is klein. Dan heb je vrij kleine en lichte backs en Dresevic en Skovgaard zijn ook niet bepaald slopers. Er zal fysiek echt een en ander bij moeten.
  • 15 May 2019 om 20:30
    • Quote van 15 May 2019 om 20:17
      Gelukkig leren wij van onze fouten. Weer een goal tegen en weer is Høegh zijn man kwijt.
      Ons probleem ligt op het fysieke vlak en we hebben geen balafpakker op het middenveld. Daar missen we dynamiek en veel tegenstanders hebben op ons middenveld een vrije middenvelder, omdat onze middenvelders te beroerd zijn om mee te verdedigen of überhaupt een duel aan te gaan. Yuki en Rienstra werkt gewoon niet samen.
      Je moet volgend jaar zorgen voor meer fysieke kwaliteiten achterin en een balafpakker op het middenveld. Anders ga je wederom heel veel goals moeten slikken.
    Met Jordy volgend seizoen hebben we er een prima speler bij. En met die 2 Scandinavische verdedigers zal het er niet minder op worden achterin. Nou nog een puntenpakkende keeper zien te regelen.
  • 15 May 2019 om 20:27
    • Quote van 15 May 2019 om 20:23
      Het leek erop dat op moment dat Hoegh wou springen naar de bal hij tegengehouden werd of aan shirt getrokken zodat dat niet kon. Daardoor kon die andere kwibus hem inkoppen.
    Dat is nu juist het probleem. Die kwibus is dus slimmer en feller. Wij laten ons veel te makkelijk afbluffen. Brave schooljongetjes hebben we.
  • 15 May 2019 om 20:23
    • Quote van 15 May 2019 om 20:15
      Weer Hoegh die zijn man kwijt is, was zondag bij de tegengoal ook al zo
    Het leek erop dat op moment dat Hoegh wou springen naar de bal hij tegengehouden werd of aan shirt getrokken zodat dat niet kon. Daardoor kon die andere kwibus hem inkoppen.
  • 15 May 2019 om 20:18
    Hoegh is een leuke voetballer maar geen winnaar. Als we hem.kunnen slijten gewoon doen. Die twee nieuwe mannen in het centrum zijn beter.
  • 15 May 2019 om 20:17
    Gelukkig leren wij van onze fouten. Weer een goal tegen en weer is Høegh zijn man kwijt.
    Ons probleem ligt op het fysieke vlak en we hebben geen balafpakker op het middenveld. Daar missen we dynamiek en veel tegenstanders hebben op ons middenveld een vrije middenvelder, omdat onze middenvelders te beroerd zijn om mee te verdedigen of überhaupt een duel aan te gaan. Yuki en Rienstra werkt gewoon niet samen.
    Je moet volgend jaar zorgen voor meer fysieke kwaliteiten achterin en een balafpakker op het middenveld. Anders ga je wederom heel veel goals moeten slikken.
  • 15 May 2019 om 20:15
    Weer Hoegh die zijn man kwijt is, was zondag bij de tegengoal ook al zo
  • 15 May 2019 om 20:14
    Als vanouds blijkt dat het erg moeilijk is om een voorsprong vast te houden.
  • 15 May 2019 om 20:14
    Wat een bende die verdediging!! Ze kunnen ook echt niks.. hoegh?
  • 15 May 2019 om 20:13
    Wat is het toch een drama altijd met de standaardsituaties, jammer
  • 15 May 2019 om 20:13
    K..t keeper doet weer niks. Die heeft dit seizoen echt een punt of 12 laten liggen.
  • 15 May 2019 om 20:13
    Hoekschop tegen....dus goal tegen.....
  • 15 May 2019 om 20:13
    Lekker ook dat er niemand bij die 2e paal staat... Wie verzint dat?
  • 15 May 2019 om 20:06
    Mooi voor Ben. Dus scoren kan hij wel Kwestie van vaker voor de goal komen.
  • 15 May 2019 om 20:06
    Fc Groningen achter W2 ado gelijk.
  • 15 May 2019 om 20:03
    Kunnen we deze speelronde niet gewoon extra apart doen en overal affluiten? :)
  • 15 May 2019 om 20:03
    Ben Rienstra, grote speler
  • 15 May 2019 om 20:02
    En uitgerekend Rienstra maakt de 0-1. Knappe goal.
  • 15 May 2019 om 19:57
    Nou alleen wij nog
  • 15 May 2019 om 19:41
    • Quote van 15 May 2019 om 19:38
      Waar kijk je dan? Ik weet niet op welke zender ik dit keer moet zijn..
    Online via Fox Sports 10.
  • 15 May 2019 om 19:40
    De wedstrijd is nog geen 10 minuten onderweg en die Rienstra heeft al drie kutpasses gegeven en is al twee keer over de bal gestruikeld.
    Ik heb zelden zo'n kleurloos figuur in ons shirt gezien.
  • 15 May 2019 om 19:38
    • Quote van 15 May 2019 om 19:37
      Beeld blijft af en toe haperen, meer mensen daar last van?
    Waar kijk je dan? Ik weet niet op welke zender ik dit keer moet zijn..
  • 15 May 2019 om 19:37
    Beeld blijft af en toe haperen, meer mensen daar last van?
  • 15 May 2019 om 19:22
    • Quote van 15 May 2019 om 19:16
      Weer Rienstra met Kobayashi en een middenvelder op de vleugel. Gewoon omdat het zo lekker loopt op die manier.
    Achja die moeten zich nog even in de kijker spelen.. hopelijk laatste wedstrijd van beiden in ons shirt.
  • 15 May 2019 om 19:21
    • Quote van 15 May 2019 om 19:12
      Ja man, lekker negatief.
      Heb je al nieuwe sponsoren aangedragen, je seizoenskaart verlengd en al je familieleden, kennissen, buren etc overgehaald om ook een seizoenskaart te nemen ?
    Nee sorry, wordt helaas dit jaar ook niet verlengd. Kan helaas tig leukere dingen verzinnen op mijn zaterdagavonden en zondagmiddags. Eerst maar eens inzet en leuk voetbal zien, dan komt die kaart er wellicht wel weer een keertje.
  • 15 May 2019 om 19:16
    Weer Rienstra met Kobayashi en een middenvelder op de vleugel. Gewoon omdat het zo lekker loopt op die manier.
  • 15 May 2019 om 19:12
    • Quote van 15 May 2019 om 19:06
      Zo we staan al met 7 ton achter! Denk een 3 - 1 nederlaag.
    Ja man, lekker negatief.
    Heb je al nieuwe sponsoren aangedragen, je seizoenskaart verlengd en al je familieleden, kennissen, buren etc overgehaald om ook een seizoenskaart te nemen ?
  • 15 May 2019 om 19:06
    Zo we staan al met 7 ton achter! Denk een 3 - 1 nederlaag.