NAC Breda bij SC Heerenveen gesteund door honderden fans

7
NAC Breda bij SC Heerenveen gesteund door honderden fans

Ondanks dat NAC Breda directe degradatie bijna niet meer kan ontlopen, geven de fans van de Bredase club de moed niet op. Komende zondag tegen SC Heerenveen wordt de ploeg van trainer Ruud Brood gesteund door 240 supporters.

Zij maken net als de selectie de reis naar Friesland, waar zij plaatsen nemen in het uitvak, dat plaatst biedt aan 1.200 fans. NAC Breda móét winnen van SC Heerenveen om nog kans te maken op de nacompetitie, maar is daarbij afhankelijk van het resultaat van nummer zeventien Excelsior bij Heracles Almelo.

7 reacties ›
Om een reactie te plaatsen dien je in te loggen of te registreren, dit duurt maar 1 minuut!

  • 10 May 2019 om 09:57
    Ik denk dat wij wel als laatste mogen oordelen over uitsupporters van een andere club. Ons gemiddelde is ook niet om over naar huis te schrijven... dat van NAC ligt gemiddeld nog hoger volgens mij. De kans dat NAC overleefd in de eredivisie is 1%. En de kans dat het zondag al klaar is is vrijwel zeker. 240 uitsupporters vind ik daarom ook best een keurig aantal.
  • 9 May 2019 om 22:23
    • Quote van 9 May 2019 om 20:06
      Met alle respect maar NAC is zeker nog niet uitgeschakeld. Je speelt uit bij ons zoekende Heerenveen(in thuiswedstrijden) en kan maar zo winnen. Dat zou dat uitvak toch afgeladen moeten zijn?
    Geen idee of je NAC de laatste tijd een beetje gevolgd hebt, maar geen NAC-speler geeft er nog blijk van te strijden voor de laatste kans en vrijwel geen NAC-supporter die er nog in gelooft. Het is niet voor niets dat de supporters niet in grote getale vanuit Breda deze kant op komen. Eigenlijk is het bijzonder dat er überhaupt nog zo'n 240 man deze kant op komt.
  • 9 May 2019 om 20:06
    Met alle respect maar NAC is zeker nog niet uitgeschakeld. Je speelt uit bij ons zoekende Heerenveen(in thuiswedstrijden) en kan maar zo winnen. Dat zou dat uitvak toch afgeladen moeten zijn?
  • 9 May 2019 om 15:29
    • Quote van 9 May 2019 om 12:00
      Dit verbaast mij niet. Als Bredanaar en regelmatige bezoeker van NAC Breda weet ik: het zijn geweldige supporters.
    Ik vind het nog best weinig. Als je ziet hoe vol hun stadion zit in thuiswedstrijden. Aan de andere kant is het wel een behoorlijk aantal voor een club die bijna gedegradeerd is.
  • 9 May 2019 om 12:41
    • Quote van 9 May 2019 om 12:00
      Dit verbaast mij niet. Als Bredanaar en regelmatige bezoeker van NAC Breda weet ik: het zijn geweldige supporters.
    Sterkte zondag, volgende seizoen Knac vs hertjes in de eerste divisie
  • 9 May 2019 om 12:40
    240 noem ik niet honderden
  • 9 May 2019 om 12:00
    Dit verbaast mij niet. Als Bredanaar en regelmatige bezoeker van NAC Breda weet ik: het zijn geweldige supporters.
zaterdag 14 maart 2020
18:30
Bekijk agenda › Voorspel wedstrijd ›