Johnsen: ''Dat zouden we in de Eredivisie niet moeten tegenkomen''

( 12 reacties)
Johnsen: ''Dat zouden we in de Eredivisie niet moeten tegenkomen''

Dennis Johnsen heeft het uitstekend naar zijn zin bij SC Heerenveen. De vleugelaanvaller, die nog onder contract staat bij Ajax, hoopt echter wel dat de kunstgrasvelden zo snel mogelijk verdwijnen uit de stadions in Nederland. 

"Dat zouden we in de Eredivisie niet moeten tegenkomen", reageert hij in gesprek met Voetbal International. "Ik krijg altijd last van mijn knieën en hielen als we op kunstgras spelen. Soms stuitert de bal ook alle kanten op", aldus Johnsen, die in de toekomst graag in de Champions League wil spelen. 

"Het liefst met Barcelona, mijn droomclub, maar bij een ander groot team zou net zo geweldig zijn", legt hij uit. "Ik kijk niet heel vaak naar voetbalwedstrijden op televisie, maar als ik kijk dan is het naar een duel in de Champions League. Dat toernooi is gewoon het hoogst mogelijke podium, dus daar wil ik naartoe."

Reacties ›
Om een reactie te plaatsen dien je in te loggen of te registreren, dit duurt maar 1 minuut!

  • 25 Apr 2019 om 20:34
    • Quote van 25 Apr 2019 om 18:42
      Weet niet zeker of je het nu over Johnson of Odegaard hebt, maar ben het voor de verandering eens met reinier eens indien je het over Odegaard hebt. Bij ons kwam het er misschien niet helemaal uit maar qua potentie is het misschien wel de beste speler die ooit in ons shirt heeft gespeeld. Die jongen heeft zo ongelooflijk veel talent en denk inderdaad dat die jongen zich prima aan kan passen aan het niveau. Als hij zich bij een club als Ajax kan ontwikkelen volgend seizoen zie ik hem de absolute top nog wel halen.
    Nee sorry. Te snel gelezen. Dacht dat het over Johnson ging. Excuus.
  • 25 Apr 2019 om 18:42
    • Quote van 25 Apr 2019 om 17:21
      Dat hebben we gezien idd. Niet dus. Leuke speler. Paar leuke acties per wedstrijd zonder vervolg. Geen goals, geen assists en veel balverlies. Ook qua omschakeling laat hij steken vallen. Of niet of te laat.
    Weet niet zeker of je het nu over Johnson of Odegaard hebt, maar ben het voor de verandering eens met reinier eens indien je het over Odegaard hebt. Bij ons kwam het er misschien niet helemaal uit maar qua potentie is het misschien wel de beste speler die ooit in ons shirt heeft gespeeld. Die jongen heeft zo ongelooflijk veel talent en denk inderdaad dat die jongen zich prima aan kan passen aan het niveau. Als hij zich bij een club als Ajax kan ontwikkelen volgend seizoen zie ik hem de absolute top nog wel halen.
  • 25 Apr 2019 om 18:19
    • Quote van 25 Apr 2019 om 17:48
      Contract aanbieden en vertrouwen geven gewoon 34 wedstrijden laten staan Onbegrijpelijk dat JJ hem op de bank zet
    Want veel rendement? Veel goals en assists?
  • 25 Apr 2019 om 17:48
    Contract aanbieden en vertrouwen geven gewoon 34 wedstrijden laten staan Onbegrijpelijk dat JJ hem op de bank zet
  • 25 Apr 2019 om 17:32
    Ik denk dat Reinier Ødegaard hiermee bedoelt Frank want zo begrijp ik het ten minste.Je hebt gelijk wat betreft Johnsen, ik vind hem zeker niet goed genoeg om terug te halen.
  • 25 Apr 2019 om 17:21
    • Quote van 25 Apr 2019 om 16:46
      Hoe zou dat komen denk je? Bij ons kwam het er niet uit, door verkeerde positie en door teveel middelmaat om hem heen. Hij is typisch zo 'n voetballer die pas rendeert als er betere spelers om hem heen staan. Let maar eens op als hij naar Ajax gaat. Dan gaat het nog beter met hem.
    Dat hebben we gezien idd. Niet dus. Leuke speler. Paar leuke acties per wedstrijd zonder vervolg. Geen goals, geen assists en veel balverlies. Ook qua omschakeling laat hij steken vallen. Of niet of te laat.
  • 25 Apr 2019 om 16:46
    • Quote van 25 Apr 2019 om 15:09
      Ik vind Johnsen een potentiële klasbak. Technisch enorm vaardig. Ik hoop voor de club dat Hamstra zo slim is hem vast te leggen, mits de gewenste transfersom op tafel kan worden gelegd en het salaris te behappen valt. Vergelijk het met Odegaard. Komt nu ook pas tot wasdom bij Vitesse.
    Hoe zou dat komen denk je? Bij ons kwam het er niet uit, door verkeerde positie en door teveel middelmaat om hem heen. Hij is typisch zo 'n voetballer die pas rendeert als er betere spelers om hem heen staan. Let maar eens op als hij naar Ajax gaat. Dan gaat het nog beter met hem.
  • 25 Apr 2019 om 15:09
    Ik vind Johnsen een potentiële klasbak. Technisch enorm vaardig. Ik hoop voor de club dat Hamstra zo slim is hem vast te leggen, mits de gewenste transfersom op tafel kan worden gelegd en het salaris te behappen valt. Vergelijk het met Odegaard. Komt nu ook pas tot wasdom bij Vitesse.
  • 25 Apr 2019 om 14:38
    • Quote van 25 Apr 2019 om 14:35
      Ach ja schrijf m maar weer af, lekker kortzichtig.
    Ach joh, Petter zit even in zo'n "alles is kut" periode.
    Laat 'm maar ff ;)
  • 25 Apr 2019 om 14:36
    Ik vindt dat Dennis Johnsen wel wat meer op zijn verkeerde been mag oefenen.
  • 25 Apr 2019 om 14:35
    Ach ja schrijf m maar weer af, lekker kortzichtig.
  • 25 Apr 2019 om 14:20
    Straks eerst maar een contract tekenen voor 4 jaar en focussen op het hier en nu. Daarna zie ik hem nog wel een stapje maken
zaterdag 31 augustus 2019
18:30
Bekijk agenda › Voorspel wedstrijd ›