EINDSTAND | SC Heerenveen - VVV-Venlo (2-2)

( 55 reacties)
EINDSTAND | SC Heerenveen - VVV-Venlo (2-2)

SC Heerenveen neemt het vanavond in de 32e speelronde van de Eredivisie op tegen VVV-Venlo. Om 19:45 uur is de aftrap in het Abe Lenstra Stadion. FeanOnline doet via Twitter live verslag van het duel tussen de nummers tien en negen van de Eredivisie.

TUSSENSTAND: 2-2

31'  1-0  Michel Vlap
50'  1-1  Jay-Roy Grot
75'  2-1  Michel Vlap
89'  2-2  Sem Steijn

Opstelling SC Heerenveen: Hahn; Schmidt, Høegh, Pierie, Woudenberg; Kobayashi, Rienstra, Van Amersfoort; Van Bergen, Lammers, Vlap.

Opstelling VVV-Venlo: Unnerstall; Rutten, Röseler, Kum, Janssen; Opoku, Post, Susic; Van Ooijen, Mlapa, Joosten.

Bank HEE: Bednarek, Doornbusch, Dresevic, Mihajlovic, Thorsby, Schaars, Skovgaard, Johnsen, Kongolo, Hornkamp, Floranus.

Reacties ›
Om een reactie te plaatsen dien je in te loggen of te registreren, dit duurt maar 1 minuut!

  • 24 Apr 2019 om 01:44
    • Quote van 23 Apr 2019 om 21:41
      Dat is Egbert van Hes volgens mij werd Roozemond door hem aangedragen. Hij heeft volgens zit of zat ook in de RvC
    Ja klopt, deze man heeft CR voorgedragen. Zit er al jaren. Is ook nog directeur/ eigenaar van Eisma Media. Eisma Media is sponsor van de club. Volgens mij krijgt Van Hes niet betaald door de club, maar moet in ruil daarvoor wat reclame uitingen worden getoond. Kan niet goed inschatten wat de bedoelingen zijn van deze man. Weet iemand wat meer over Van Hes?
  • 24 Apr 2019 om 00:21
    • Quote van 23 Apr 2019 om 22:47
      Het besef wat dit voor de club betekend heerst zeker niet in de selectie! Eerst mocht je geen commentaar leveren, want was je kritisch, te zuur want ach, ze hadden toch ook n zwaar programma gehad en nu zouden de punten komen....tja, achteraf hadden wij toch gelijk maar ach ja, tis niet anders niet waar? Kan gebeuren? Who cares.....zucht! (Baalt, huilt uit en hoopt op betere tijden....gadver)
    Na dat zware progamma ging het met Vlap en Lammers ook erg goed. Alleen nu scoren ze niet meer zoveel (Vlap vandaag 2 maar verder staat hij droog). Verder is het verdedigend DRA-MA-TISCH. Als het verdedigend goed ging haalden we echt wel de play-offs. Wij hebben momenteel een directie waar niemand wat mee heeft en hebben ook al jaren trainers waar niemand wat mee heeft. We moeten meer club mensen hebben. Ik denk dat Johnny en Michel-Jansen het volgend seizoen maar moeten doen. Financieel gezien is dat ook beter. We kunnen wel van Bronckhorst of Rutten gaan halen maar wat hebben de supporters daar mee? Het liefst zou ik de hele directie incl. RvC ontslaan en helemaal opnieuw beginnen. Dat is alleen onrealistisch en we sturen mensen nu al jaren weg maar het wordt er maar niet beter op. Ik kan alleen maar hopen dat er allemaal sponsoren komen en dat Hamstra geniale aankopen doet. En laten we niet doen alsof Hamstra alleen maar slechte aankopen heeft gedaan.
  • 23 Apr 2019 om 22:53
    Hup Heerenveen, volgend seizoen, met frisse moed er tegen aan.
  • 23 Apr 2019 om 22:47
    • Quote van 23 Apr 2019 om 21:41
      Het zal ook nooit meezitten :/ Groningen, Heracles en VVV, we waren alle drie wedstrijden beter. Nu gaat ADO morgen ook nog eens over ons heen en weg 8 ton.
    Het besef wat dit voor de club betekend heerst zeker niet in de selectie! Eerst mocht je geen commentaar leveren, want was je kritisch, te zuur want ach, ze hadden toch ook n zwaar programma gehad en nu zouden de punten komen....tja, achteraf hadden wij toch gelijk maar ach ja, tis niet anders niet waar? Kan gebeuren? Who cares.....zucht! (Baalt, huilt uit en hoopt op betere tijden....gadver)
  • 23 Apr 2019 om 21:57
    • Quote van 23 Apr 2019 om 21:06
      Welke trainer denkt er nu nog dat Yuki en Rienstra een goed duo vormen? Sjokstra en Sjokstra!
    Kunnen zo aan vierdaagse van Nijmegen meedoen
  • 23 Apr 2019 om 21:51
    • Quote van 23 Apr 2019 om 21:49
      Hamstra vader en zoon Steijn vastleggen
    Ik zou Lammers inruilen voor die Grot.. die komt tenminste een man voorbij, Lammers struikelde steeds over zn eigen voeten
  • 23 Apr 2019 om 21:49
    Hamstra vader en zoon Steijn vastleggen
  • 23 Apr 2019 om 21:44
    • Quote van 23 Apr 2019 om 21:40
      Welke bedoel je? Heb de eerste goal helaas net gemist, dus dat dan inderdaad terzijde. Neemt niet weg dat ik hem verder gewoon stabiel vond, met name Hoegh die toch weer defensief even helemaal z'n man kwijt was viel erg tegen, Rienstra en Yuki weer ouderwets lood in de schoenen, Lammers nog een lange weg te gaan
    Stabiel? Hou toch op man. Doke is zeer beperkt en staat constant verkeerd te dekken, hier komt ook de goal uit.
  • 23 Apr 2019 om 21:42
    • Quote van 23 Apr 2019 om 21:40
      Welke bedoel je? Heb de eerste goal helaas net gemist, dus dat dan inderdaad terzijde. Neemt niet weg dat ik hem verder gewoon stabiel vond, met name Hoegh die toch weer defensief even helemaal z'n man kwijt was viel erg tegen, Rienstra en Yuki weer ouderwets lood in de schoenen, Lammers nog een lange weg te gaan
    De 1-1 was Doke zijn fout, liet zich binnendoor verrassen, wat je zeg maar in de D'tjes leert.
  • 23 Apr 2019 om 21:42
    Ach, maakt het uit. Alles zit toch al tegen dit seizoen, wederom. Nu weer hetzelfde verhaaltje een week lang. Doelpunten die je makkelijk tegen krijgt. Blijf het bijzonder vinden dat er in de winterstop 2 centrale verdedigers worden gehaald(zonde geld), terwijl Doke en Floranus beide zeer beperkt zijn. Doke is overigens een jongen die makkelijk kaarten pakt en als een blind paard telkens in komt. Jammer, 1ste helft hadden ze het af moeten maken. Gaat weer hoop seizoenkaarten kosten volgend seizoen en met huidige aan en verkoopbeleid zal dit niet beter worden.
  • 23 Apr 2019 om 21:41
    Het zal ook nooit meezitten :/ Groningen, Heracles en VVV, we waren alle drie wedstrijden beter. Nu gaat ADO morgen ook nog eens over ons heen en weg 8 ton.
  • 23 Apr 2019 om 21:41
    • Quote van 23 Apr 2019 om 21:38
      Ik zag hem ook..vast een uit de paardenwereld. Jammer voor Janssen. Zelfde liedje...toch waardeloos
    Dat is Egbert van Hes volgens mij werd Roozemond door hem aangedragen. Hij heeft volgens zit of zat ook in de RvC
  • 23 Apr 2019 om 21:40
    In 1 klap weer stront chagrijnig, gadver!!! Wat ben ik blij dat dit waardeloze seizoen bijna voorbij is!!
  • 23 Apr 2019 om 21:40
    Gezien programma van Groningen kan deze wel eens fataal zijn geweest.
  • 23 Apr 2019 om 21:40
    • Quote van 23 Apr 2019 om 21:37
      Doke kost je een doelpunt, maar dat geheel terzijde.
    Welke bedoel je? Heb de eerste goal helaas net gemist, dus dat dan inderdaad terzijde. Neemt niet weg dat ik hem verder gewoon stabiel vond, met name Hoegh die toch weer defensief even helemaal z'n man kwijt was viel erg tegen, Rienstra en Yuki weer ouderwets lood in de schoenen, Lammers nog een lange weg te gaan
  • 23 Apr 2019 om 21:39
    • Quote van 23 Apr 2019 om 21:34
      Hoegh. Tegen emmen, Heracles en VVV laat die zich drie keer de kaas van het brood eten.
    Bij 2-2 laat Schaars zijn man lopen.
  • 23 Apr 2019 om 21:39
    Het is ook een kunst om jezelf niet te belonen. Voor de zoveelste keer. Erg sneu, vooral voor JJ. Alleen Vlap kan hogerop en gaat dat ook zeker doen. Lammers mag nog niet de veters vastmaken van Luuk de Jong. Wat een matige speler, maar z,n haar zit goed.
  • 23 Apr 2019 om 21:38
    Zucht.... Heb er geen woorden voor.
  • 23 Apr 2019 om 21:38
    • Quote van 23 Apr 2019 om 21:35
      Wie was die dikke gladjanus die naast CR zit, die net in beeld waren? Geniepig vies lachje had hij na die tegengoal.
    Ik zag hem ook..vast een uit de paardenwereld. Jammer voor Janssen. Zelfde liedje...toch waardeloos
  • 23 Apr 2019 om 21:37
    • Quote van 23 Apr 2019 om 21:26
      Wat speelt Doke ook weer een stabiele pot zeg. Niet dat ie nou zoveel kwaliteit heeft/laat zien maar doet wel gewoon wat Floranus en Hornkamp niet konden daar.
    Doke kost je een doelpunt, maar dat geheel terzijde.
  • 23 Apr 2019 om 21:36
    • Quote van 23 Apr 2019 om 21:35
      Wie was die dikke gladjanus die naast CR zit, die net in beeld waren? Geniepig vies lachje had hij na die tegengoal.
    Die van Hes toch?
  • 23 Apr 2019 om 21:35
    Wie was die dikke gladjanus die naast CR zit, die net in beeld waren? Geniepig vies lachje had hij na die tegengoal.
  • 23 Apr 2019 om 21:34
    De tering zeg, even gas geven en hij valt alweer.
  • 23 Apr 2019 om 21:34
    Ai, vanuit een doeltrap dat een corner moest zijn. Wat een belachelijk slechte scheids is dit toch. Neemt niet weg dat het wederom defensief falen is natuurlijk. Maar goed, duidelijk waar de focus moet liggen komend seizoen, gelukkig dat er toch niets meer te winnen viel.
  • 23 Apr 2019 om 21:34
    Hoegh. Tegen emmen, Heracles en VVV laat die zich drie keer de kaas van het brood eten.
  • 23 Apr 2019 om 21:33
    Wat een stelletje gigantische Sukkels. Echt, oelewapper zijn het.
  • 23 Apr 2019 om 21:26
    Wat speelt Doke ook weer een stabiele pot zeg. Niet dat ie nou zoveel kwaliteit heeft/laat zien maar doet wel gewoon wat Floranus en Hornkamp niet konden daar.
  • 23 Apr 2019 om 21:20
    Zo, kunnen we weer een half miljoen extra vragen voor Vlap. Wat mij betreft zitten we nu op 8,5 miljoen. Iedere 2 doelpunten vanaf nu er maar een halve bij. Anders volgend seizoen nog maar een jaartje van hem genieten.
  • 23 Apr 2019 om 21:18
    Alweer Vlappppieee.
  • 23 Apr 2019 om 21:06
    Welke trainer denkt er nu nog dat Yuki en Rienstra een goed duo vormen? Sjokstra en Sjokstra!
  • 23 Apr 2019 om 21:04
    • Quote van 23 Apr 2019 om 21:02
      Gelukkig voetballen we heel redelijk...
    Ah kijk, je hebt je zin gekregen ;-)
  • 23 Apr 2019 om 21:02
    Gelukkig voetballen we heel redelijk...
  • 23 Apr 2019 om 21:00
    Zo he, middenveld is nu al helemaal kapot? Yuki en Rienstra nergens te bekennen. Eerst Kongolo en Rienstra er maar bij
  • 23 Apr 2019 om 21:00
    Ja hoor. Ik ben verdediger en hoe moet dat ook alweer, verdedigen...
  • 23 Apr 2019 om 20:58
    • Quote van 23 Apr 2019 om 20:57
      Is dit Miet Siemen mulder?
    Nee dit is Rob Dieperink.
  • 23 Apr 2019 om 20:57
    • Quote van 23 Apr 2019 om 20:46
      Nee hoor, de man komt uit de Achterhoek...maar snapt er niet zo heel veel van...
    Is dit Miet Siemen mulder?
  • 23 Apr 2019 om 20:46
    • Quote van 23 Apr 2019 om 20:33
      Komt uit Groningen he
    Nee hoor, de man komt uit de Achterhoek...maar snapt er niet zo heel veel van...
  • 23 Apr 2019 om 20:44
    • Quote van 23 Apr 2019 om 20:38
      Het gaat er toch niet om hoeveel kansen de tegenpartij heeft. Heerenveen creeert genoeg naar desondanks Jan her big steeds matig Zion.
    Wat is er dan zo slecht aan als ik vragen mag?
  • 23 Apr 2019 om 20:44
    • Quote van 23 Apr 2019 om 20:38
      Het gaat er toch niet om hoeveel kansen de tegenpartij heeft. Heerenveen creeert genoeg naar desondanks Jan her big steeds matig Zion.
    Volgens mij verwacht jij dat Heerenveen een tegenstander helemaal aan gort speelt, als je dat wilt zien geef ik je een tip, Barcelona speelt om half 10.

    Gezien het seizoen en het gigantische aantal tegendoelpunten wat wij krijgen spelen we nu gewoon een degelijk tot goede pot, van verdediging tot aanval.

    Maar goed wat wij er van vinden doet er niet zoveel toe, wat er wel toe doet is dat Heerenveen zo door gaat en er nog een stuk of 2-3 bij prikt.
  • 23 Apr 2019 om 20:38
    • Quote van 23 Apr 2019 om 20:33
      Het enige wat ze niet doen, is meer scoren. VVV heeft één moment gehad en dat komt niet alleen omdat ze niet zo goed zijn in de eerste helft.
    Het gaat er toch niet om hoeveel kansen de tegenpartij heeft. Heerenveen creeert genoeg naar desondanks Jan her big steeds matig Zion.
  • 23 Apr 2019 om 20:33
    • Quote van 23 Apr 2019 om 20:28
      Wel een dramatische scheids dit trouwens, zoveelste fout die hij maakt, voor beide kanten.
    Komt uit Groningen he
  • 23 Apr 2019 om 20:33
    • Quote van 23 Apr 2019 om 20:25
      Hoezo.. zet je fan bril eens af.. kijk hoeveel dom balverlies er is, hoeveel gaten er verdedigend zijn.. het is echt waar armoedig.. maar ben blij dat jij je vermaakt.. Ik vind het nergens op lijken.
    Het enige wat ze niet doen, is meer scoren. VVV heeft één moment gehad en dat komt niet alleen omdat ze niet zo goed zijn in de eerste helft.
  • 23 Apr 2019 om 20:30
    Had eigenlijk al 3-0 moeten staan. Rienstra weet de bal op de paal te schieten. Lammers schiet op Unnerstall. De eerst kans van Vlap had er ook in gemogen. Oogt af en toe wat slordig en het tempo mag wel wat omhoog. Dan zou je toch een paar goals moeten kunnen maken. Voorala hopen dat we geen domme goal weggeven.
  • 23 Apr 2019 om 20:28
    Wel een dramatische scheids dit trouwens, zoveelste fout die hij maakt, voor beide kanten.
  • 23 Apr 2019 om 20:28
    • Quote van 23 Apr 2019 om 20:25
      Hoezo.. zet je fan bril eens af.. kijk hoeveel dom balverlies er is, hoeveel gaten er verdedigend zijn.. het is echt waar armoedig.. maar ben blij dat jij je vermaakt.. Ik vind het nergens op lijken.
    Ik denk dat je een andere wedstrijd kijkt. Er speelt er maar 1 heel slecht, dat is Kobayashi, verder is het leuk om naar te kijken.
  • 23 Apr 2019 om 20:26
    • Quote van 23 Apr 2019 om 20:07
      Armoedige pot.. strontvervelend om naar te kijken
    Valt wel mee toch? Kwam wat moeilijk op gang maar verder prima. Heerenveen veruit de betere partij maar staat wederom tegen een muur te voetballen
  • 23 Apr 2019 om 20:25
    • Quote van 23 Apr 2019 om 20:13
      Vervelend hé als we de betere partij zijn, aardig voetballen en alleen moeite hebben met een limburgse muur
    Hoezo.. zet je fan bril eens af.. kijk hoeveel dom balverlies er is, hoeveel gaten er verdedigend zijn.. het is echt waar armoedig.. maar ben blij dat jij je vermaakt.. Ik vind het nergens op lijken.
  • 23 Apr 2019 om 20:17
    Team speelt gewoon stabiel. Complimenten voor Schmidt, die komt nu over als een vrij aardige verdediger met wat meer durf. Het zou me niets verbazen dat de manier van communiceren (onduidelijk) van JOR sterke invloed had op het presteren van een aantal spelers.
  • 23 Apr 2019 om 20:15
    • Quote van 23 Apr 2019 om 20:13
      Vervelend hé als we de betere partij zijn, aardig voetballen en alleen moeite hebben met een limburgse muur
    Idd prima voetbal
  • 23 Apr 2019 om 20:14
    Wel een mooie pass van yuki, dat dan weer wel. Verder zeer matig.
  • 23 Apr 2019 om 20:13
    Vlappie.