EINDSTAND | Heracles Almelo - SC Heerenveen (2-1)

( 85 reacties)
EINDSTAND | Heracles Almelo - SC Heerenveen (2-1)

SC Heerenveen neemt het vrijdagavond om 20:00 uur op tegen Heracles Almelo. Trainer Johnny Jansen kan weer beschikken over spits Sam Lammers en stelt hem weer op in de spits.

Wedstrijdverloop
27' Kuwas schiet raak vanaf elf meter: 1-0
40' Lammers maakt de 1-1 vanaf de stip!

72' Dalmau zet Heracles op 2-1

Opstelling Heracles: Blaswich; Breukers, Rossmann, Van den Buijs, Czyborra; Osman, Dos Santos, Merkel; Kuwas, Dalmau, Peterson.

Opstelling SC Heerenveen: Hahn; Schmidt, Høegh, Pierie, Woudenberg; Rienstra, Kobayashi, Van Amersfoort; Van Bergen, Lammers, Vlap.

Bank HEE: Bednarek, Doornbusch, Dresevic, Mihajlovic, Thorsby, Schaars, Skovgaard, Johnsen, Kongolo, Hornkamp, Floranus.

Reacties ›
Om een reactie te plaatsen dien je in te loggen of te registreren, dit duurt maar 1 minuut!

  • 20 Apr 2019 om 09:06
    • Quote van 19 Apr 2019 om 22:18
      Ga eens regtop staan joh. Zijn zoveel beter dan Hamstra! Waarom zou ik dit moeten onderbouwen? Dan ben je ws een jaar of 13 en ken je de club niet. Alles zegt genoeg toch? Doe niet zo naïef joh.
    En nog ben je verbaasd dat niemand jou serieus neemt?
  • 20 Apr 2019 om 09:04
    • Quote van 19 Apr 2019 om 22:13
      2e Wedstrijd op rij dat hij niet wisselt op het moment dat wedstrijd kantelt of dreigt te kantelen. Ze begonnen weer eens achteruit te lopen en voilá. Verder de wissel van Hornkamp weer veel te laat. Ik had het hem graag anders zien doen, maar hij overtuigt me allerminst. Is in zijn tactiek verder niets anders dan Streppel of JOR. Alleen hij kan de spelers in ieder geval 2x een eerste helft motiveren om vol gas te geven. Da's een verbetering. Nu zijn wisselmomenten nog beter uitzoeken en niet als het te laat is. Of dat er in zit? Ik heb geen idee. Hij is in al 5 punten mis gelopen...
    U heeft er aardig kijk op. Vacature is nog vacant.
  • 20 Apr 2019 om 00:41
    • Quote van 19 Apr 2019 om 22:34
      Waarom je zou moeten onderbouwen?
      Nou, dat doen volwassen mensen als ze discussieren en anderen pogen te overtuigen.
      Dat je de mensen die je wilt overtuigen uit gaat maken voor 13 jarigen en "de club niet kennen" en naïef zijn.. Dát zegt genoeg..
    Haha, zit jullie naast elkaar? Jij praat alleen maar met de wind mee.
  • 19 Apr 2019 om 22:34
    • Quote van 19 Apr 2019 om 22:18
      Ga eens regtop staan joh. Zijn zoveel beter dan Hamstra! Waarom zou ik dit moeten onderbouwen? Dan ben je ws een jaar of 13 en ken je de club niet. Alles zegt genoeg toch? Doe niet zo naïef joh.
    Waarom je zou moeten onderbouwen?
    Nou, dat doen volwassen mensen als ze discussieren en anderen pogen te overtuigen.
    Dat je de mensen die je wilt overtuigen uit gaat maken voor 13 jarigen en "de club niet kennen" en naïef zijn.. Dát zegt genoeg..
  • 19 Apr 2019 om 22:30
    • Quote van 19 Apr 2019 om 22:13
      2e Wedstrijd op rij dat hij niet wisselt op het moment dat wedstrijd kantelt of dreigt te kantelen. Ze begonnen weer eens achteruit te lopen en voilá. Verder de wissel van Hornkamp weer veel te laat. Ik had het hem graag anders zien doen, maar hij overtuigt me allerminst. Is in zijn tactiek verder niets anders dan Streppel of JOR. Alleen hij kan de spelers in ieder geval 2x een eerste helft motiveren om vol gas te geven. Da's een verbetering. Nu zijn wisselmomenten nog beter uitzoeken en niet als het te laat is. Of dat er in zit? Ik heb geen idee. Hij is in al 5 punten mis gelopen...
    Eens, je voelde dat er meer spirit in moest komen, waarom voelt Jansen dat niet aan en de supporters wel? Alles of niks spelen toen het nog 1-1 stond. Heracles bakte er toch niks van!
  • 19 Apr 2019 om 22:29
    • Quote van 19 Apr 2019 om 22:18
      Ga eens regtop staan joh. Zijn zoveel beter dan Hamstra! Waarom zou ik dit moeten onderbouwen? Dan ben je ws een jaar of 13 en ken je de club niet. Alles zegt genoeg toch? Doe niet zo naïef joh.
    Waar ben ik naïef dan? Ik vraag oprecht naar jouw oplossingen. Heb ik ergens mijn mening geschreven. Maar toe eens, wie moet TD worden? En welke spelers moet SCH halen?
  • 19 Apr 2019 om 22:18
    • Quote van 19 Apr 2019 om 21:48
      Nou nog maar een keer dan Lassie. Wie moet er gehaald worden als vervanger van Hamstra? En welke spelers adviseer je? Je hebt kritiek, dat mag, maar doe eens een suggestie hoe het beter moet. Ben benieuwd naar jouw oplossingen.
    Ga eens regtop staan joh. Zijn zoveel beter dan Hamstra! Waarom zou ik dit moeten onderbouwen? Dan ben je ws een jaar of 13 en ken je de club niet. Alles zegt genoeg toch? Doe niet zo naïef joh.
  • 19 Apr 2019 om 22:13
    • Quote van 19 Apr 2019 om 22:01
      Zeker. Onder JJ is er wel degelijk sprake van een beter soort spel. Jammer dat Thorsby zoveel kansen mist.
    2e Wedstrijd op rij dat hij niet wisselt op het moment dat wedstrijd kantelt of dreigt te kantelen. Ze begonnen weer eens achteruit te lopen en voilá. Verder de wissel van Hornkamp weer veel te laat. Ik had het hem graag anders zien doen, maar hij overtuigt me allerminst. Is in zijn tactiek verder niets anders dan Streppel of JOR. Alleen hij kan de spelers in ieder geval 2x een eerste helft motiveren om vol gas te geven. Da's een verbetering. Nu zijn wisselmomenten nog beter uitzoeken en niet als het te laat is. Of dat er in zit? Ik heb geen idee. Hij is in al 5 punten mis gelopen...
  • 19 Apr 2019 om 22:12
    • Quote van 19 Apr 2019 om 21:56
      Helemaal klaar met dit seizoen, hopen dat er nog genoeg geld overblijft voor versterkingen...
    Balen he, een goede pot?
  • 19 Apr 2019 om 22:12
    Eens. Maar wat is het spel door de trainerswissel beter geworden zeg!
  • 19 Apr 2019 om 22:07
    • Quote van 19 Apr 2019 om 22:01
      Zeker. Onder JJ is er wel degelijk sprake van een beter soort spel. Jammer dat Thorsby zoveel kansen mist.
    Niet alleen Thorsby, iedereen mist kansen, het zo geroemde scorend vermogen is allang met vakantie. Nu je het nodig hebt, is het er niet. Jammer, de jeugd maar een kans geven. Kost minder en levert misschien op termijn wel meer op.
  • 19 Apr 2019 om 22:01
    • Quote van 19 Apr 2019 om 21:56
      Heerenveen speelde een prima pot. Er hadden hier moeten winnen!
    Zeker. Onder JJ is er wel degelijk sprake van een beter soort spel. Jammer dat Thorsby zoveel kansen mist.
  • 19 Apr 2019 om 22:00
    Tja, dat was het dan. Tot volgende seizoen.. Vanaf nu geen enkele speler meer opstellen die gaat vertrekken, geef de jeugd en de toekomst maar een kans. Misschien loopt daar nog iets leuks, een Johnson gevalletje. Schmidt, Thorsby, Kobayashi, Lammers, Pierie, van Amersfoort en Schaars, bedankt voor jullie inzet, dit was wat mij betreft jullie laatste wedstrijd van Heerenveen, Schaars nog een afscheids westrijd en klaar is het. De groeten.
  • 19 Apr 2019 om 21:58
    • Quote van 19 Apr 2019 om 21:54
      Wat de positivo 's ook denken, ik blijf erbij dat doorgaan op deze weg voor volgend seizoen weinig tot geen verbetering zal geven. Je moet als club afscheid nemen van een flink aantal leidinggevenden en alles opnieuw opbouwen. En als er geen nieuwe mensen beschikbaar zijn Dan maar met de groep Van der Velde. Zo kan het gewoonweg niet verder. Alweer een verloren seizoen!
    We hadden gewoon moeten winnen. Tel erbij op dat Kobayashi straks weg is, dan krijg je ook niet zo'n domme penalty tegen.
  • 19 Apr 2019 om 21:56
    Heerenveen speelde een prima pot. Er hadden hier moeten winnen!
  • 19 Apr 2019 om 21:56
    Helemaal klaar met dit seizoen, hopen dat er nog genoeg geld overblijft voor versterkingen...
  • 19 Apr 2019 om 21:54
    Helemaal klaar met dit seizoen.
  • 19 Apr 2019 om 21:54
    Wat de positivo 's ook denken, ik blijf erbij dat doorgaan op deze weg voor volgend seizoen weinig tot geen verbetering zal geven. Je moet als club afscheid nemen van een flink aantal leidinggevenden en alles opnieuw opbouwen. En als er geen nieuwe mensen beschikbaar zijn Dan maar met de groep Van der Velde. Zo kan het gewoonweg niet verder. Alweer een verloren seizoen!
  • 19 Apr 2019 om 21:51
    • Quote van 19 Apr 2019 om 21:50
      Qua kansen waren we veel beter, zo jammer. Heracles heeft niets laten zien.
    Echt he, dat je er nu afgaat is zo niet nodig.
  • 19 Apr 2019 om 21:50
    Qua kansen waren we veel beter, zo jammer. Heracles heeft niets laten zien.
  • 19 Apr 2019 om 21:49
    Erg veel pech bij de afronding. Zeker ook de schuld van Hamstra?
  • 19 Apr 2019 om 21:48
    • Quote van 19 Apr 2019 om 21:35
      Vind dit zo mooi! Iedereen zeuren op de spelers en Hamstra mag lekker blijven! Jullie moeten lekker je oogkleppen ophouden! Dus zeur dan ook niet
    Nou nog maar een keer dan Lassie. Wie moet er gehaald worden als vervanger van Hamstra? En welke spelers adviseer je? Je hebt kritiek, dat mag, maar doe eens een suggestie hoe het beter moet. Ben benieuwd naar jouw oplossingen.
  • 19 Apr 2019 om 21:47
    Hornkamp, wat wil je nog zo laat? Alleen de 3 punten tellen.
  • 19 Apr 2019 om 21:45
    Thorsby laat even snel zien dat die altijd had moeten spelen blijven.
  • 19 Apr 2019 om 21:44
    • Quote van 19 Apr 2019 om 21:42
      Pierie echt de slechste man op het veld, 5 miljoen lekker hoor.
    Yuki een goede 2e, wat is dat een miskoop geweest.
  • 19 Apr 2019 om 21:43
    Veel te laat die wissels
  • 19 Apr 2019 om 21:43
    De bal wil er maar niet in.
  • 19 Apr 2019 om 21:42
    Pierie echt de slechste man op het veld, 5 miljoen lekker hoor.
  • 19 Apr 2019 om 21:38
    • Quote van 19 Apr 2019 om 21:36
      Heracles wordt nu echt wakker. Voor Heerenveen is het nu te laat, ze hebben hun kansen gehad.
    Precies, je voelde dat diegene die de tweede goal zou maken, de wedstrijd ook over de streep zou trekken. Kansen daarvoor zeker gehad.
  • 19 Apr 2019 om 21:37
    Kom op bestook ze over beide flanken, johnsen erin! Volle bak gaan nu.
  • 19 Apr 2019 om 21:36
    Heracles wordt nu echt wakker. Voor Heerenveen is het nu te laat, ze hebben hun kansen gehad.
  • 19 Apr 2019 om 21:36
    • Quote van 19 Apr 2019 om 21:02
      Wij hebben onze trainer al in huis. Zijn manier van spelen kan bevalt mij goed! Veel sneller het midden inspelen en naar voren voetballen. Veel sneller een kans creeeren. Stationnetjes overslaan! Top! Ik zeg: Janssen!
    Echt niet die gast wisselt echt niet net als bij Groningen anticipeert hij totaal niet. Goede assistent meer niet
  • 19 Apr 2019 om 21:36
    Sorry hoor, die Janssen ziet het nu blijkbaar ook even niet. Als het nou draaide als een tierelier, maar het is gewoon helemaal niks qua spel. Wissel dan potdomme! Straks weer net als JOR div slappe excuses. Nu moet je ingrijpen.
  • 19 Apr 2019 om 21:35
    Vind dit zo mooi! Iedereen zeuren op de spelers en Hamstra mag lekker blijven! Jullie moeten lekker je oogkleppen ophouden! Dus zeur dan ook niet
  • 19 Apr 2019 om 21:35
    Tegen de verhouding staan we achter ik nu een zwaar hoofd in tik naar tik
  • 19 Apr 2019 om 21:34
    Wat zou Dalmau een leuke spits zijn voor Heerenveen
  • 19 Apr 2019 om 21:34
    Jansen had al moeten wisselen, man man
  • 19 Apr 2019 om 21:33
    Slappe balletjes, kom op, geloof en overtuiging
  • 19 Apr 2019 om 21:32
    Johnny wisselen NU !!!!
  • 19 Apr 2019 om 21:31
    Toch briljant werk van Hamstra dat we nog miljoenen voor Pierie krijgen, man man man...
  • 19 Apr 2019 om 21:31
    2-1
  • 19 Apr 2019 om 21:24
    • Quote van 19 Apr 2019 om 21:02
      Wij hebben onze trainer al in huis. Zijn manier van spelen kan bevalt mij goed! Veel sneller het midden inspelen en naar voren voetballen. Veel sneller een kans creeeren. Stationnetjes overslaan! Top! Ik zeg: Janssen!
    Klopt helemaal, alleen een echte spelverdeler ontbreekt nog.
  • 19 Apr 2019 om 21:23
    Dit Heracles is te pakken. Johnny wisselen nu.
  • 19 Apr 2019 om 21:22
    Tijd voor de wissels.
  • 19 Apr 2019 om 21:20
    • Quote van 19 Apr 2019 om 21:17
      Coby, da's toch de kantine juffrouw?
    Zo voetbalt die wel
  • 19 Apr 2019 om 21:18
    Het zal wel erg loom weer zijn want er lukt erg weinig. Heracles is zeker niet goed dus deze moet gewonnen worden.
  • 19 Apr 2019 om 21:17
    • Quote van 19 Apr 2019 om 21:12
      Coby 899x balverlies. Mag ik kongolo aub?
    Coby, da's toch de kantine juffrouw?
  • 19 Apr 2019 om 21:16
    Johnny Yuki eruit Johnson op links en Vlap achter Sam
  • 19 Apr 2019 om 21:14
    Wat een kansen zeg...
  • 19 Apr 2019 om 21:13
    • Quote van 19 Apr 2019 om 21:12
      Coby 899x balverlies. Mag ik kongolo aub?
    Wil het ook net zeggen, man wat levert die man een hoop ballen in.
  • 19 Apr 2019 om 21:12
    Coby 899x balverlies. Mag ik kongolo aub?
  • 19 Apr 2019 om 21:12
    • Quote van 19 Apr 2019 om 21:03
      Het beeld blijft steeds stilstaan. Hebben meer daar last van?
    Ja, wij ook.
  • 19 Apr 2019 om 21:05
    die commentator heeft duidelijk wat tegen woudenberg
  • 19 Apr 2019 om 21:04
    • Quote van 19 Apr 2019 om 21:03
      Het beeld blijft steeds stilstaan. Hebben meer daar last van?
    Nope
  • 19 Apr 2019 om 21:03
    Het beeld blijft steeds stilstaan. Hebben meer daar last van?
  • 19 Apr 2019 om 21:02
    Wij hebben onze trainer al in huis. Zijn manier van spelen kan bevalt mij goed! Veel sneller het midden inspelen en naar voren voetballen. Veel sneller een kans creeeren. Stationnetjes overslaan! Top! Ik zeg: Janssen!
  • 19 Apr 2019 om 21:01
    • Quote van 19 Apr 2019 om 20:54
      Prima Ippon door Yuki. Jammer dat het hem geen punten oplevert. Realisme is hier verboden?
    Ach toen was die strafschop er nog niet.
  • 19 Apr 2019 om 20:54
    • Quote van 19 Apr 2019 om 20:25
      Alweer negatief
    Prima Ippon door Yuki. Jammer dat het hem geen punten oplevert. Realisme is hier verboden?
  • 19 Apr 2019 om 20:54
    • Quote van 19 Apr 2019 om 20:44
      Wat een ouwehoer die Teeling, hoe duidelijk wil je het hebben. Duidelijk voor de Heraclieden.
    Dat ja, alsof Kuwas niet makkelijk gaat liggen..
  • 19 Apr 2019 om 20:52
    Altijd weer die Kobayashi en Rienstra. Helemaal klaar mee. Kobayashi weer zo dom, net als toen tegen NAC. Gebruik je hersenen. En Rienstra die van mening is dat ie meer in de 16 moet komen, terwijl hij elke kans die hij krijgt in de 16 verprutst. Verder gaat het wel aardig. Vlap ook nog een beste kans. Wij verdienen de 3 punten meer dan Heracles als je kijkt naar het spel en kansen. Maar dan je moet je het wel afmaken.
  • 19 Apr 2019 om 20:52
    Nou Rienstra, die moet er gewoon in man.

    Eigenlijk ben je nauwelijks in de problemen geweest, buiten die fouten van Yuki en Woudenberg. Verder best tevreden. Nu doorzetten en de tweede helft iets doortastender in die laatste pass.
  • 19 Apr 2019 om 20:49
    Snap wat JJ probeert met vlap en van Amersfoort, maar lijkt daardoor af en toe ook te vol in de as van het veld. Zou toch liever vlap weer op 10 zien en johnsen met zijn snelheid op de vleugel.
  • 19 Apr 2019 om 20:48
    Rienstra waarom laat je die bal niet lopen voor Pelle grrr
  • 19 Apr 2019 om 20:44
    Wat een ouwehoer die Teeling, hoe duidelijk wil je het hebben. Duidelijk voor de Heraclieden.
  • 19 Apr 2019 om 20:43
    Wat een spanning. Klasse Lammers, gewoon zijn focus gehouden.
  • 19 Apr 2019 om 20:43
    Die VAR... Dat duurt toch gewoon veel te lang...
  • 19 Apr 2019 om 20:41
    Doelpunt, yesssss
  • 19 Apr 2019 om 20:39
    Yes terecht
  • 19 Apr 2019 om 20:38
    Denk dat de 11 bankzitters het zeker niet minder zouden doen.
  • 19 Apr 2019 om 20:36
    Woudenberg erg onzeker.
  • 19 Apr 2019 om 20:36
    • Quote van 19 Apr 2019 om 20:30
      Yuki wisselen slappe hap net als die Rienstra
    Middenveld is drama! Zit niks in, we missen een echte bal stopper en creatieve middenvelder
  • 19 Apr 2019 om 20:30
    Yuki wisselen slappe hap net als die Rienstra
  • 19 Apr 2019 om 20:30
    Maar het komt wel door dom en onnodig balverlies op het middenveld (van Amersfoort was het?)Daardoor was Woudenberg uit positie en moest Yuki het opknappen.. dan nog is het dom, maar hij had niet in die positie hoeven staan/komen.
  • 19 Apr 2019 om 20:29
    Tegen de verhoudingen in achter. Nu moeten we scoren.
  • 19 Apr 2019 om 20:29
    Wat een ongelofelijk domme actie, echt niet te geloven. Veel dommer ga je ze niet zien. Wat mij betreft genoeg om direct te worden gewisseld.
  • 19 Apr 2019 om 20:28
    Phoef..wat dom..
  • 19 Apr 2019 om 20:27
    • Quote van 19 Apr 2019 om 20:25
      Alweer negatief
    Kijk z,n actie maar even na.
  • 19 Apr 2019 om 20:27
    Yuki, hoe dom kun je zijn?!?
  • 19 Apr 2019 om 20:25
    We zijn wel beter.
  • 19 Apr 2019 om 20:25
    • Quote van 19 Apr 2019 om 20:21
      Wat voegt Yuki nou toe aan het middenveld. Er komt helemaal geen creativiteit vanuit het middenveld, en dat zou wel moeten. Vanuit links ook al niet. Het is zeer matig de eerste 20 minuten.
    Alweer negatief
  • 19 Apr 2019 om 20:24
    Wat een onzin!! Gewoon een duel.
  • 19 Apr 2019 om 20:21
    Wat voegt Yuki nou toe aan het middenveld. Er komt helemaal geen creativiteit vanuit het middenveld, en dat zou wel moeten. Vanuit links ook al niet. Het is zeer matig de eerste 20 minuten.
  • 19 Apr 2019 om 20:20
    Johnson is een prachtige voetballer maar zijn gebrek aan rendement nelt hem nu. Zie de club nog niet 9 ton voor hem uittrekken nu hij bankzitter is geworden. Zonde eigenlijk.
  • 19 Apr 2019 om 19:51
    Zou het niet te warm zijn voor de heren? Voor mij mag daar een bui vallen.
  • 19 Apr 2019 om 19:42
    Jammer geen Johnson.
zaterdag 31 augustus 2019
18:30
Bekijk agenda › Voorspel wedstrijd ›