EINDSTAND | SC Heerenveen - FC Groningen (1-1)

( 65 reacties)
EINDSTAND | SC Heerenveen - FC Groningen (1-1)

SC Heerenveen neemt het zondagmiddag om 14:30 in het eigen Abe Lenstra Stadion op tegen FC Groningen. Het is zo'n beetje de laatste kans om nog aan te haken bij de subtop en daarmee zicht te houden op de play-offs voor Europees voetbal.

EINDSTAND: 1-1

38'  1-0  Pelle van Amersfoort
61'  1-1  Paul Gladon

Opstelling SC Heerenveen: Hahn; Schmidt, Høegh, Pierie, Woudenberg; Thorsby, Rienstra, Kobayashi (79' Kobayashi); Vlap (87' Hornkamp), Van Amersfoort, Van Bergen (84' Johnsen).

Opstelling FC Groningen: Padt; Zeefuik, Te Wierik, Chabot, Handwerker; Doan, Memisevic, Bel Hassani; Reis, El Hankouri, Sierhuis.

Bank HEE: Bednarek, Doornbusch, Dresevic, Mihajlovic, Johnsen, Skovgaard, Floranus, Kongolo, Hornkamp

Reacties ›
Om een reactie te plaatsen dien je in te loggen of te registreren, dit duurt maar 1 minuut!

  • 14 Apr 2019 om 18:19
    Toen Padt zich geblesseerd meldde was zeker een Streppeltje? De spelers gingen in ieder geval naar de trainer toe en gaf hun instructies zo te zien vanaf oost.
  • 14 Apr 2019 om 17:21
    • Quote van 14 Apr 2019 om 16:27
      Waarschijnlijk niks want waar zijn de miljoenen van finnbogason gebleven?
    Gestopt in oa de gaten door het wegblijven uit het stadion van supporters, waar jij misschien ook wel eentje van bent?
  • 14 Apr 2019 om 16:27
    • Quote van 14 Apr 2019 om 16:26
      Seizoen is wel afgelopen nu, misschien maar beter ook. 1-1 ook wel terecht qua wedstrijdbeeld maar helaas heb je hier helemaal niks aan. Durf om aanvallend te wisselen is er niet maar dat is achteraf, als Hornkamp die laatste bal er in schiet zou je niemand over het wisselen horen.
      Op naar volgend seizoen mannen, benieuwd wat ze met de miljoenen van Kik gaan doen
    Waarschijnlijk niks want waar zijn de miljoenen van finnbogason gebleven?
  • 14 Apr 2019 om 16:26
    Seizoen is wel afgelopen nu, misschien maar beter ook. 1-1 ook wel terecht qua wedstrijdbeeld maar helaas heb je hier helemaal niks aan. Durf om aanvallend te wisselen is er niet maar dat is achteraf, als Hornkamp die laatste bal er in schiet zou je niemand over het wisselen horen.
    Op naar volgend seizoen mannen, benieuwd wat ze met de miljoenen van Kik gaan doen
  • 14 Apr 2019 om 16:25
    Daaaaaag seizoen! Weer niks!
  • 14 Apr 2019 om 16:24
    Mooie 1 e helft en een matige 2 e helft. Jammer, genoeg inzet gezien. Kunnen we mee door. Play-offs maar uit de kop zetten. Maar bouwen aan een nieuwe ploeg waarmee we volgend seizoen doorkunnen.
  • 14 Apr 2019 om 16:20
    Als ze winnen konden ze er volgende week overheen aangezien willem 2 psv ontvangt en ajax naar groningen gaat
  • 14 Apr 2019 om 16:20
    Seizoen is klaar, vizier op volgend seizoen.Spelers die vertrekken niet meer opstellen.
  • 14 Apr 2019 om 16:18
    • Quote van 14 Apr 2019 om 16:17
      1-1 heb je niks aan want verschil blijft dan 5 punten, bovendien staat willem 2 2-0 voor
    Dat krijg je met deze.coach J.J. Aanvallend wisselen ho maar.
  • 14 Apr 2019 om 16:17
    • Quote van 14 Apr 2019 om 16:15
      Durft niet, eigen belang 1-1 is beter dan 1-2.
    1-1 heb je niks aan want verschil blijft dan 5 punten, bovendien staat willem 2 2-0 voor
  • 14 Apr 2019 om 16:15
    • Quote van 14 Apr 2019 om 16:10
      Er mag wel wat gebeuren in de aanval. Ze zijn op.
    Durft niet, eigen belang 1-1 is beter dan 1-2.
  • 14 Apr 2019 om 16:15
    Wat een waardeloze maniet van wisselen. Verdediger voor middenvelder en aanvaller voor aanvaller. Ze MOETEN winnen anders is het hele seizoen wéér verklooit
  • 14 Apr 2019 om 16:10
    Er mag wel wat gebeuren in de aanval. Ze zijn op.
  • 14 Apr 2019 om 16:05
    • Quote van 14 Apr 2019 om 16:03
      Johnson brengen ....
    Nu zelf maar op de counter spelem
  • 14 Apr 2019 om 16:03
    • Quote van 14 Apr 2019 om 15:57
      Wat een verschil opeens met de eerste helft, moeten nu toch echt doordrukken
    Johnson brengen ....
  • 14 Apr 2019 om 15:57
    Wat een verschil opeens met de eerste helft, moeten nu toch echt doordrukken
  • 14 Apr 2019 om 15:56
    • Quote van 14 Apr 2019 om 15:55
      Wat is het shirt ineens lelijk, was dat al zo bij de voorzijde hals met die gebogen blauwe strepen? Of valt het me nu pas op omdat de achterkant anders is..
    De sponsor is groter op de borst dus word alles word omhoog geschoven.
  • 14 Apr 2019 om 15:55
    Wat is het shirt ineens lelijk, was dat al zo bij de voorzijde hals met die gebogen blauwe strepen? Of valt het me nu pas op omdat de achterkant anders is..
  • 14 Apr 2019 om 15:50
    • Quote van 14 Apr 2019 om 15:44
      Zie net die overtreding van Memisevic op Thorsby, maar als zelfs dat geen trekken is...
    Bedoel je die in de 16? Snap inderdaad niet dat daar niet naar gekeken werdt. Ajax/Feyenoord/PSV had daar een penalty gekregen.
  • 14 Apr 2019 om 15:50
    Verdorie, jammer weer zo. Na zo,'n fantastische redding. De druk moet teruggedrongen worden.
  • 14 Apr 2019 om 15:48
    Sterke redding van Hahn!
  • 14 Apr 2019 om 15:47
    Fantastische redding Hahn
  • 14 Apr 2019 om 15:45
    Mooie pot tot nog toe. Vol de druk erop houden, dan moet het goedkomen vanmiddag.
  • 14 Apr 2019 om 15:44
    Zie net die overtreding van Memisevic op Thorsby, maar als zelfs dat geen trekken is...
  • 14 Apr 2019 om 15:38
    • Quote van 14 Apr 2019 om 15:34
      Schmidt scoort op basis van de 1e helft ook een dikke voldoende!
    Zeker waar! Beste van Heerenveen tot nu toe
  • 14 Apr 2019 om 15:36
    • Quote van 14 Apr 2019 om 15:34
      Schmidt scoort op basis van de 1e helft ook een dikke voldoende!
    Tot nu toe motm. Gun ik hem wel. Hij vertrekt tenslotte
  • 14 Apr 2019 om 15:34
    Schmidt scoort op basis van de 1e helft ook een dikke voldoende!
  • 14 Apr 2019 om 15:31
    • Quote van 14 Apr 2019 om 15:25
      Ach, laat hij zich niet zien is het niet goed laat hij zich wel zien is het nog steeds niet goed. Wat hebben sommige toch een zwaar leven als alles negatief is
    Haha kom niet aan Cees. Ik ben hier altijd positief maar niet over cees. Deze man doet alles met een reden. Er zijn altijd mensen die er in trappen. Maar goed, ieder zijn mening. T maakt je niet een mindere supporter en mij ook niet. ;-)
  • 14 Apr 2019 om 15:29
    • Quote van 14 Apr 2019 om 15:26
      Ze gooiden er 2. Wat een idioten. Er zitten kinderen hier.
    Vraagje, hoorde van Groningen supporters dat er een ijzeren staat werd gegooid, is daar iets van waar? Dan nog ronduit schandalig om 2 fakkels te gooien.
  • 14 Apr 2019 om 15:27
    • Quote van 14 Apr 2019 om 15:10
      Oprecht, de spelers stralen de passie en enthousiasme uit. Dat is alleen al een overwinning
    Eens!!!
  • 14 Apr 2019 om 15:27
    • Quote van 14 Apr 2019 om 15:25
      Dan nog, weinig in zijn positie die dit gedaan hebben. Uiteraard doet ie dit mede om de supporters meer voor zich te krijgen maar blijft een klasse actie.
    Zo komt t bij niet over. Maar goed ieder zijn eigen. T werkt wel blijkbaar.
  • 14 Apr 2019 om 15:26
    • Quote van 14 Apr 2019 om 15:03
      Hij kan het ook niet doen, natuurlijk. Dat zou nog meer 'obvious' zijn, of niet?
    Nee. Trap hier toch niet in man.
  • 14 Apr 2019 om 15:26
    • Quote van 14 Apr 2019 om 15:21
      Wat een idioten om zo’n fakkel in het Heerenveen-vak te gooien.. enige revanche kan je nemen door op het veld te winnen! Óf dat ze nog een fakkel gooien en de wedstrijd regulier wordt verloren met 3-0.
    Ze gooiden er 2. Wat een idioten. Er zitten kinderen hier.
  • 14 Apr 2019 om 15:25
    • Quote van 14 Apr 2019 om 15:21
      Goh, moet zieltjes winnen zeker?
    Dan nog, weinig in zijn positie die dit gedaan hebben. Uiteraard doet ie dit mede om de supporters meer voor zich te krijgen maar blijft een klasse actie.
  • 14 Apr 2019 om 15:25
    • Quote van 14 Apr 2019 om 15:21
      Goh, moet zieltjes winnen zeker?
    Ach, laat hij zich niet zien is het niet goed laat hij zich wel zien is het nog steeds niet goed. Wat hebben sommige toch een zwaar leven als alles negatief is
  • 14 Apr 2019 om 15:25
    • Quote van 14 Apr 2019 om 15:21
      Goh, moet zieltjes winnen zeker?
    Hou eens op en geef die man een kans. Dit is toch een prima actie?
  • 14 Apr 2019 om 15:21
    • Quote van 14 Apr 2019 om 15:19
      Cees staat de hele 1e helft al naast ons. Drinkt zijn biertje en laat zich van de goeie kant zien. Mag ook gezegd worden! Prima 1e helft
    Goh, moet zieltjes winnen zeker?
  • 14 Apr 2019 om 15:21
    Wat een idioten om zo’n fakkel in het Heerenveen-vak te gooien.. enige revanche kan je nemen door op het veld te winnen! Óf dat ze nog een fakkel gooien en de wedstrijd regulier wordt verloren met 3-0.
  • 14 Apr 2019 om 15:21
    Wat un kleren herrie
  • 14 Apr 2019 om 15:19
    Cees staat de hele 1e helft al naast ons. Drinkt zijn biertje en laat zich van de goeie kant zien. Mag ook gezegd worden! Prima 1e helft
  • 14 Apr 2019 om 15:19
    Ok, het voetbal kan beter maar de heren strijden voor elke bal. Jammer dat dat onder JOR niet kon.... Zo doorgaan, dan gaat het lukken!!
  • 14 Apr 2019 om 15:11
    Lekkere kopbal! ????
  • 14 Apr 2019 om 15:10
    Oprecht, de spelers stralen de passie en enthousiasme uit. Dat is alleen al een overwinning
  • 14 Apr 2019 om 15:10
    Dank voor de info heren. Lekkere goal nu ook, puik werk van thorsby en een heerlijke voorzet van Woudenberg. Hoop toch dat hij snel bijtekent!
  • 14 Apr 2019 om 15:09
    Wat een verschil met de afgelopen week zeg, super! Volledig terecht, dominant Heerenveen tegen zeer zwak Groningen. Zo door gaan boys!
  • 14 Apr 2019 om 15:09
    Mooi doelpunt Pelle. Super jonge.
  • 14 Apr 2019 om 15:08
    • Quote van 14 Apr 2019 om 15:06
      Schakel net in, vraag ik me ook af. Is hij geschorst/geblesseerd?
    Kuitblessure
  • 14 Apr 2019 om 15:08
    • Quote van 14 Apr 2019 om 15:06
      Schakel net in, vraag ik me ook af. Is hij geschorst/geblesseerd?
    Geblesseerd aan z’n kuit, schoot er eer gisteren in zei Johnny Janssen net voor de wedstrijd
  • 14 Apr 2019 om 15:08
    • Quote van 14 Apr 2019 om 15:06
      Schakel net in, vraag ik me ook af. Is hij geschorst/geblesseerd?
    Blessure aan de kuit heb ik begrepen.
  • 14 Apr 2019 om 15:06
    • Quote van 14 Apr 2019 om 15:01
      Waar is Lammers?
    Schakel net in, vraag ik me ook af. Is hij geschorst/geblesseerd?
  • 14 Apr 2019 om 15:03
    • Quote van 14 Apr 2019 om 14:57
      Cees tussen de supporters op 413. Too obvious.
    Hij kan het ook niet doen, natuurlijk. Dat zou nog meer 'obvious' zijn, of niet?
  • 14 Apr 2019 om 15:01
    Waar is Lammers?
  • 14 Apr 2019 om 14:57
    Cees tussen de supporters op 413. Too obvious.
  • 14 Apr 2019 om 14:33
    2-1 voor ons Heerenveen. Succes mannen!
  • 14 Apr 2019 om 14:28
    1 - 2 voor Groningen
  • 14 Apr 2019 om 14:25
    Waar zijn alle Groningen supporters?
  • 14 Apr 2019 om 14:17
    Vleugels???????
  • 14 Apr 2019 om 14:14
    Gaat weer genieten worden met doke
  • 14 Apr 2019 om 14:01
    Doke?? mijn god!..Pierie?? zit allang met zijn gedachten in Amsterdam!..ik zeg1-3.
  • 14 Apr 2019 om 13:58
    Lekker met doke achterin
  • 14 Apr 2019 om 13:54
    Schaars niet op de bank?
  • 14 Apr 2019 om 13:41
    Dacht dat Hornkamp spits was....oh nee is rechts back ..hahaha....eigenlijk zielig dat we niks meer achter de hand hebben. Wat een matige bank ook he.
  • 14 Apr 2019 om 13:38
    Heel bijzonder inderdaad! Ben benieuwd hoe dit nu weer uit gaat pakken, heb er niet veel vertrouwen in. Maar laat me graag verrassen!!
  • 14 Apr 2019 om 13:37
    Vlap op de zijkant? 3 controlerende middenvelders en geen aanvallende? Wéér Schmidt? Als dit maar goed komt...
  • 14 Apr 2019 om 13:33
    Jansen nu al de weg kwijt?
zondag 12 mei 2019
14:30
Bekijk agenda › Voorspel wedstrijd ›