Vlap: ''Als we zo voetballen hebben we niks in de play-offs te zoeken''

( 12 reacties)
Vlap: ''Als we zo voetballen hebben we niks in de play-offs te zoeken''

Door de nederlaag tegen FC Emmen (2-0) blijf Heerenveen op een tiende plek staan. De ploeg van trainer Jan Olde Riekerink vecht voor een plaats bij de play-offs.

''Als we zo voetballen hebben we niks in de play-offs te zoeken'', begint Michel Vlap bij de NOS. ''We moeten echt in de spiegel gaan kijken en zorgen dat we het op de rit krijgen. We moeten eerst zorgen dat we met goed voetbal wedstrijden gaan winnen en dan kijken we wel of we bij de play-offs terechtkomen.''

''Ik heb geen idee waar dit vandaan komt. Ik heb er echt geen antwoord voor'', vervolgt de middenvelder van Heerenveen. ''FC Emmen was overal beter in en wij waren overal een stap te laat. Het was allemaal op z'n elfendertigst. Ik kijk ook naar mezelf en speelde echt geen goede wedstrijd. Dat is klote want je wil toch belangrijk zijn voor het team, maar dat was vandaag absoluut niet het geval. Het was echt onder de maat'', zo besluit Vlap.

Reacties ›
Om een reactie te plaatsen dien je in te loggen of te registreren, dit duurt maar 1 minuut!

  • 9 Apr 2019 om 12:53
    Maar Groningen wil/kan strijden. Wij kunnen dat niet.
  • 9 Apr 2019 om 09:57
    • Quote van 9 Apr 2019 om 09:17
      Vergeet niet Groningen is ook een zwak elftal.Dat kan Heerenveen ook wel winnen.Alle ploegen van 5 tot 14 zijn erg wisselvallig.
    Ik zie heerenveen echt niet winnen van groningen zondag.
  • 9 Apr 2019 om 09:37
    • Quote van 9 Apr 2019 om 09:17
      Vergeet niet Groningen is ook een zwak elftal.Dat kan Heerenveen ook wel winnen.Alle ploegen van 5 tot 14 zijn erg wisselvallig.
    Uhm....
  • 9 Apr 2019 om 09:36
    • Quote van 9 Apr 2019 om 07:51
      Ik vrees dat als er zondag weer verloren wordt dat dan de Pleuris uitbreekt.
    Dat is dan misschien ook eens een keer goed.
  • 9 Apr 2019 om 09:29
    • Quote van 9 Apr 2019 om 09:17
      Vergeet niet Groningen is ook een zwak elftal.Dat kan Heerenveen ook wel winnen.Alle ploegen van 5 tot 14 zijn erg wisselvallig.
    Zo zwak dat ze de op 1 na beste ploeg van 2019 zijn.
  • 9 Apr 2019 om 09:17
    Vergeet niet Groningen is ook een zwak elftal.Dat kan Heerenveen ook wel winnen.Alle ploegen van 5 tot 14 zijn erg wisselvallig.
  • 9 Apr 2019 om 08:49
    Misschien moeten de spelers onze seizoenkaarten voor volgend jaar betalen ipv die ene uit wedstrijd?
  • 9 Apr 2019 om 08:47
    • Quote van 9 Apr 2019 om 07:51
      Ik vrees dat als er zondag weer verloren wordt dat dan de Pleuris uitbreekt.
    Ben er ook bang voor!
  • 9 Apr 2019 om 07:51
    Ik vrees dat als er zondag weer verloren wordt dat dan de Pleuris uitbreekt.
  • 9 Apr 2019 om 06:55
    De spelers moeten eens stoppen met praten. Allemaal open deuren. In de Kuip liepen ze er passie- en emotieloos bij, en in Emmen wisten ze dat weer te doen. Dat zegt alles over deze groep. Geen enkele reactie op de Kuip. Het was zelfs nog erger. Het heeft allemaal met beleving te maken. En dat heeft deze groep niet. Als je ze al ziet lopen, spelers als Rienstra, Johnsen en Lammers. Wat een slappe hap. Weg ermee!!
  • 9 Apr 2019 om 00:48
    • Quote van 8 Apr 2019 om 22:52
      Euhm....... Welke playoffs?
    Hij zegt hier niets geks...
  • 8 Apr 2019 om 22:52
    Euhm....... Welke playoffs?
zaterdag 19 oktober 2019
18:30
Bekijk agenda › Voorspel wedstrijd ›