Krachthonk flink opgeknapt: ''Het is nu net een kleine sporthal''

( 20 reacties)
Krachthonk flink opgeknapt: ''Het is nu net een kleine sporthal''

In afwachting op wat er precies met sportpark Skoatterwâld gaat gebeuren, heeft SC Heerenveen de afgelopen weken in het eigen Abe Lenstra Stadion al het een en ander verbouwd. Onder meer het krachthonk onder de Noordtribune is flink onder handen genomen.

Op dit moment worden laatste hand- en spandiensten verricht om het krachthonk wind- en waterdicht te maken. 'Over de volle breedte van het stadion is een windgordijn aangebracht dat bij mooie weersomstandigheden ook geopend kan worden', meldt SC Heerenveen via de officiële website.

"Ook is de ruimte opnieuw geverfd en is voor de toestellen die gebruikt worden een gedeelte voorzien van een combinatie van trottoir- en rubber tegels. De aanpassing is een hele verbetering", vertelt krachttrainer Steven Edelenbos. "Wind en regen hebben geen invloed meer, het is nu net een kleine sporthal."

Reacties ›
Om een reactie te plaatsen dien je in te loggen of te registreren, dit duurt maar 1 minuut!

  • 24 Mar 2019 om 17:44
    • Quote van 24 Mar 2019 om 11:17
      Ik snap dat je de manier waarop CR aan de macht kwam verafschuwt, maar ga je de nu de woorden van die voorzitter van de werkgroep CR in de mond leggen?

      Je zou eens bij de LC moeten solliciteren in dat geval. Die kunnen ook heel goed zulke verbanden leggen.
    Ik begrijp niet helemaal waar je met de tip om bij de LC te solliciteren heen wilt Pes5. https://www.feanonline.nl/nieuws/eerste-elftal/220340/roozemond-over-skoatterwald-je-moet-ergens-beginnen Is Cees ook al voorzitter van die werkgroep dan? Natuurlijk, dat kon ook bijna niet anders... 'Op dit moment is er een werkgroep bezig met afgevaardigden van SC Heerenveen, VV Heerenveen en de gemeente. Zij brengen in kaart hoeveel extra velden, kleedkamers en gebouwen er nodig zijn. Daarnaast wordt ook gekeken wat voor extra faciliteiten de technische- en medische staf nodig hebben. "Als er eenmaal een plan is, dan gaan we de boer op en kijken we wat haalbaar is", zegt Roozemond'. Laat weinig ruimte voor speculatie of andere interpretatie lijkt me toch, of niet?
  • 24 Mar 2019 om 16:48
    • Quote van 24 Mar 2019 om 16:36
      Tijdens de eerste 5 minuten van de wedstrijd van NEC. Meldde Leo Driessen dit.
    Dankje! Hiermee heb ik wel voldoende informatie - houd de site in de gaten. ;)
  • 24 Mar 2019 om 16:36
    • Quote van 24 Mar 2019 om 16:24
      Zeker weten! Weet je nog wanneer en door wie dit in de uitzending vermeld is? Dan kunnen we er even een artikel van maken. :)
    Tijdens de eerste 5 minuten van de wedstrijd van NEC. Meldde Leo Driessen dit.
  • 24 Mar 2019 om 16:24
    • Quote van 24 Mar 2019 om 12:20
      Hoorde trouwens net bij Fox dat Jordy Bruijn binnenkort gaat bijtekenen voor twee jaar(plus optie?)Dat zou mooi nieuws zijn!
    Zeker weten! Weet je nog wanneer en door wie dit in de uitzending vermeld is? Dan kunnen we er even een artikel van maken. :)
  • 24 Mar 2019 om 12:20
    Hoorde trouwens net bij Fox dat Jordy Bruijn binnenkort gaat bijtekenen voor twee jaar(plus optie?)Dat zou mooi nieuws zijn!
  • 24 Mar 2019 om 11:17
    • Quote van 23 Mar 2019 om 15:40
      Bouwer zou je sowieso kunnen vragen om in die werkgroep te stappen. Die werkgroep waar ook de VV in vertegenwoordigd is maar waarvan niemand precies weet wie die betrokkene is. Zou Cees een beetje goed zijn in spreekwoorden en gezegden? Al is de leugen nog zo snel..... Dit bedoelen 'wij Friezen' met Hollandse praatjesmakers Cees!! Tip: Hang niet te veel lulverhalen op, dit gaat absoluut tegen je werken.
    Ik snap dat je de manier waarop CR aan de macht kwam verafschuwt, maar ga je de nu de woorden van die voorzitter van de werkgroep CR in de mond leggen?

    Je zou eens bij de LC moeten solliciteren in dat geval. Die kunnen ook heel goed zulke verbanden leggen.
  • 24 Mar 2019 om 04:02
    • Quote van 23 Mar 2019 om 23:04
      Ik gok dat die mensen in die werkgroep allemaal weer een salaris krijgen..

      Ja dat is een aanname van mij. Weet jij daar toevallig meer over?
    Die werkgroep zal bestaan uit mensen van sc, VV Heerenveen en de gemeente. Die van VV zijn vrijwillers en die van sc en de gemeente zijn al in loondienst.
  • 23 Mar 2019 om 23:04
    • Quote van 23 Mar 2019 om 12:22
      Er wordt al jaren naar buiten toe gecommuniceerd dat ze er mee bezig zijn. Eisenga deed dat ook. Mooie verhalen nu ook weer. Pas als er daadwerkelijk wat verandert dan applaus. Nu moet er weer een werkgroep komen, die moet nog opgericht worden. Tik tak tik tak.
    Ik gok dat die mensen in die werkgroep allemaal weer een salaris krijgen..

    Ja dat is een aanname van mij. Weet jij daar toevallig meer over?
  • 23 Mar 2019 om 19:21
    • Quote van 23 Mar 2019 om 12:22
      Er wordt al jaren naar buiten toe gecommuniceerd dat ze er mee bezig zijn. Eisenga deed dat ook. Mooie verhalen nu ook weer. Pas als er daadwerkelijk wat verandert dan applaus. Nu moet er weer een werkgroep komen, die moet nog opgericht worden. Tik tak tik tak.
    Bedoelde meer dat ze tenminste even de moeite namen om foto's te maken van het resultaat etc. Van de onlangs gerealiseerde 'krachthonk.' Ze hadden het ook kunnen realiseren zonder er aandacht aan te geven.
  • 23 Mar 2019 om 16:07
    • Quote van 23 Mar 2019 om 15:40
      Bouwer zou je sowieso kunnen vragen om in die werkgroep te stappen. Die werkgroep waar ook de VV in vertegenwoordigd is maar waarvan niemand precies weet wie die betrokkene is. Zou Cees een beetje goed zijn in spreekwoorden en gezegden? Al is de leugen nog zo snel..... Dit bedoelen 'wij Friezen' met Hollandse praatjesmakers Cees!! Tip: Hang niet te veel lulverhalen op, dit gaat absoluut tegen je werken.
    Je ziet het verkeerd... Dit is allemaal beeldvorming ;-)
  • 23 Mar 2019 om 15:40
    • Quote van 23 Mar 2019 om 13:12
      Eens. Aan deze opdracht zijn door de jaren heen al zo vaak mensen begonnen, rapporten gemaakt, werkgroepen opgesteld etc. Onder Veenstra is zelfs al het plan Frysonello gepresenteerd. Hopelijk wil een Sietse Brouwer alsnog inversteren, alleen dan (met financiele hulp) zie ik een dergelijk nieuw plan nog enigszins snel in uitwerking gaan.
    Bouwer zou je sowieso kunnen vragen om in die werkgroep te stappen. Die werkgroep waar ook de VV in vertegenwoordigd is maar waarvan niemand precies weet wie die betrokkene is. Zou Cees een beetje goed zijn in spreekwoorden en gezegden? Al is de leugen nog zo snel..... Dit bedoelen 'wij Friezen' met Hollandse praatjesmakers Cees!! Tip: Hang niet te veel lulverhalen op, dit gaat absoluut tegen je werken.
  • 23 Mar 2019 om 13:12
    • Quote van 23 Mar 2019 om 12:22
      Er wordt al jaren naar buiten toe gecommuniceerd dat ze er mee bezig zijn. Eisenga deed dat ook. Mooie verhalen nu ook weer. Pas als er daadwerkelijk wat verandert dan applaus. Nu moet er weer een werkgroep komen, die moet nog opgericht worden. Tik tak tik tak.
    Eens. Aan deze opdracht zijn door de jaren heen al zo vaak mensen begonnen, rapporten gemaakt, werkgroepen opgesteld etc. Onder Veenstra is zelfs al het plan Frysonello gepresenteerd. Hopelijk wil een Sietse Brouwer alsnog inversteren, alleen dan (met financiele hulp) zie ik een dergelijk nieuw plan nog enigszins snel in uitwerking gaan.
  • 23 Mar 2019 om 12:22
    • Quote van 23 Mar 2019 om 12:13
      Je weet hoe politiek gaat, bovendien zijn er meerdere partijen, dus het ligt allemaal niet zo simpel. Maar ben wel blij met het feit dat er feministe kleine stappen worden gezet, en dat dit ook gewoon naar buiten wordt gecommuniceerd. Belangrijk ook voor sponsoren ok aan te haken als een club aangeeft te willen investeren.
    Er wordt al jaren naar buiten toe gecommuniceerd dat ze er mee bezig zijn. Eisenga deed dat ook. Mooie verhalen nu ook weer. Pas als er daadwerkelijk wat verandert dan applaus. Nu moet er weer een werkgroep komen, die moet nog opgericht worden. Tik tak tik tak.
  • 23 Mar 2019 om 12:13
    • Quote van 23 Mar 2019 om 11:29
      Dat is natuurlijk ook zo. Het kan wel eens veel langer duren eigenlijk. Een nieuw complex zie ik Cees niet zo gauw realiseren. Geef het gefaseerd een jaar of 8?
    Je weet hoe politiek gaat, bovendien zijn er meerdere partijen, dus het ligt allemaal niet zo simpel. Maar ben wel blij met het feit dat er feministe kleine stappen worden gezet, en dat dit ook gewoon naar buiten wordt gecommuniceerd. Belangrijk ook voor sponsoren ok aan te haken als een club aangeeft te willen investeren.
  • 23 Mar 2019 om 11:29
    Dat is natuurlijk ook zo. Het kan wel eens veel langer duren eigenlijk. Een nieuw complex zie ik Cees niet zo gauw realiseren. Geef het gefaseerd een jaar of 8?
  • 23 Mar 2019 om 11:04
    • Quote van 22 Mar 2019 om 18:38
      Was dit nou nodig met een nieuw skoatterwald in het verschiet?
    Voor dat dat daadwerkelijk gerealiseerd is, ben je 2 jaar of langer verder. Wil jij al onze talenten 2 jaar niet of nauwelijks de mogelijkheid bieden om krachttraining te doen? Bovendien kun je bijna al.het materiaal meenemen, plus dat voor de ruimte zelf, nu hij wind en waterdicht is wel een andere bestemming gevonden kan worden na de tijd.
  • 22 Mar 2019 om 23:39
    • Quote van 22 Mar 2019 om 18:56
      Zit niet zo te zeuren, is ook nooit goed.
    Gewoon een hele terechte opmerking, je kan het geld immers maar 1 keer uitgegeven.
  • 22 Mar 2019 om 20:35
    Ik dacht ze daar Sportstad voor gebruikten.
  • 22 Mar 2019 om 18:56
    • Quote van 22 Mar 2019 om 18:38
      Was dit nou nodig met een nieuw skoatterwald in het verschiet?
    Zit niet zo te zeuren, is ook nooit goed.
  • 22 Mar 2019 om 18:38
    Was dit nou nodig met een nieuw skoatterwald in het verschiet?
zondag 27 oktober 2019
12:15
Bekijk agenda › Voorspel wedstrijd ›