Jansen lovend: ''Hebben ons kranig geweerd tegen Vitesse''

( 10 reacties)
Jansen lovend: ''Hebben ons kranig geweerd tegen Vitesse''

SC Heerenveen speelde met 1-1 gelijk tegen Vitesse. De thuisploeg verscheen met een combinatieteam van spelers van het eerste elftal en beloftenteam aan de aftrap, maar wist dus niet te winnen. Johnny Jansen, trainer van Jong SC Heerenveen is trots op het resultaat.

"We hebben ons met een mix van spelers van het eerste elftal en jeugd kranig geweerd tegen een sterke tegenstander. Het was een nuttige wedstrijd waarin we op onze tenen moesten lopen om Vitesse bij te benen", begint Jansen op de officiële clubsite van SC Heerenveen.

Bij de thuisploeg deden onder andere Stijn Schaars en Floranus, die terugkwamen van een blessure, mee. De verdediging was ook anders geformeerd dan normaliter. Centraal stonden namelijk Dresevic en Skovgaard, terwijl op linksback Marcelo uit de A speelde. 

Jansen was daarnaast lovend over Rodney Kongolo. "Rodney liet zich gelden. Hij kan tot een echte box-to-box speler uitgroeien en heeft dat vandaag laten zien", stelt Jansen.

Reacties ›
Om een reactie te plaatsen dien je in te loggen of te registreren, dit duurt maar 1 minuut!

  • 21 Mar 2019 om 15:47
    • Quote van 21 Mar 2019 om 13:03
      Het is inderdaad al langer bekend dat De Wagt ziek is, maar de club heeft op zijn nadrukkelijke verzoek verder geen aandacht aan besteedt in hun communicatie. Hij staat zover ik weet nog steeds onder behandeling van artsen maar heeft wel de hoop uitgesproken om dit jaar weer terug te keren op het trainingsveld.
    Oke, duidelijk. Klinkt heftig. Mocht hij hier meelezen, sterkte Chris.
  • 21 Mar 2019 om 13:03
    Het is inderdaad al langer bekend dat De Wagt ziek is, maar de club heeft op zijn nadrukkelijke verzoek verder geen aandacht aan besteedt in hun communicatie. Hij staat zover ik weet nog steeds onder behandeling van artsen maar heeft wel de hoop uitgesproken om dit jaar weer terug te keren op het trainingsveld.
  • 21 Mar 2019 om 12:51
    In de bekende wandelgangen wordt inderdaad gesproken over de 'ernstig zieke' de Wagt. Wel bijzonder dat het combi-team door verschillende coaches geleid wordt. Deze keer dus Johnny Jansen. De vorige keer was JOR zef coach en in de beloften/reservecompetitie is Michel Jansen de verantwoordelijke coach.
  • 21 Mar 2019 om 09:46
    De laatste 'update' was op 4 februari:
    https://twitter.com/Cdw112/status/1092472617334988800
  • 21 Mar 2019 om 09:12
    • Quote van 20 Mar 2019 om 23:36
      Ze hadden vorig jaar idd een shirt met "sterkte"erop. Maar dan zou hij dus al lange tijd ziek zijn want dat was september 2018.
    Ja klopt zal wel ihkv de AVG niets gezegd worden.
  • 20 Mar 2019 om 23:36
    • Quote van 20 Mar 2019 om 22:07
      Volgensmij is Chris de wagt al een tijdje ziek. En wordt hij nu vervangen door de assistenten van JOR. Correct me if i’m wrong
    Ze hadden vorig jaar idd een shirt met "sterkte"erop. Maar dan zou hij dus al lange tijd ziek zijn want dat was september 2018.
  • 20 Mar 2019 om 22:07
    Volgensmij is Chris de wagt al een tijdje ziek. En wordt hij nu vervangen door de assistenten van JOR. Correct me if i’m wrong
  • 20 Mar 2019 om 21:34
    • Quote van 20 Mar 2019 om 21:25
      Vroeg ik me ook af want vorige week was Michel Jansen bij jong. Chris de Wagt was het toch?
    Ja, de Wagt inderdaad, was z'n naam even kwijt. Ik zie zijn naam inderdaad nooit meer staan.
  • 20 Mar 2019 om 21:25
    • Quote van 20 Mar 2019 om 20:54
      Waar is die coach van Jong Heerenveen gebleven?
    Vroeg ik me ook af want vorige week was Michel Jansen bij jong. Chris de Wagt was het toch?
  • 20 Mar 2019 om 20:54
    Waar is die coach van Jong Heerenveen gebleven?
zondag 4 augustus 2019
12:15
Bekijk agenda › Voorspel wedstrijd ›