Derksen geheimzinnig: ''Daar gaan de wildste verhalen over''

( 42 reacties)
Derksen geheimzinnig: ''Daar gaan de wildste verhalen over''

Gertjan Verbeek was maandagavond te gast bij Veronica Inside en daardoor kwam ook de bestuurlijke situatie bij SC Heerenveen ter sprake. Johan Derksen zet nog altijd vraagtekens bij de aanstelling van de algemeen directeur. 

"In zijn cv zit een gat", begint Derksen. "Hij heeft heel veel dingen in de paardenwereld gedaan en plotseling zit er een gat. Daar gaan de wildste verhalen over. Dat kun je hier niet als waarheid over tafel gooien, want dan heb je morgen een proces voor smaad aan je broek."

"Maar het is heel dubieus, want hij wordt door ijdelheid gedreven. Zo van: kijk mij eens in ieder  tv-programma", aldus Derksen. "Daar wordt hij door gedreven, niet door clubliefde. Want hij heeft zich nooit met SC Heerenveen bemoeid. Hij is verdwaald, want hij zat altijd tussen de paarden."

"Maar dat grote gat in zijn CV: daar wil hij niet over praten. Maar ik denk dat er wel een paar onderzoeksjournalisten zijn die het boven water halen", besluit Derksen geheimzinnig. 

Reacties ›
Om een reactie te plaatsen dien je in te loggen of te registreren, dit duurt maar 1 minuut!

  • 20 Mar 2019 om 22:09
    • Quote van 20 Mar 2019 om 22:07
      Geen idee. Gaat ook niet gebeuren maar het zou het wel iets zuiverder maken.
    Ietsje
  • 20 Mar 2019 om 22:07
    • Quote van 20 Mar 2019 om 21:40
      Hoe ga je dat bewerkstelligen? Die houden elkaar allemaal de hand boven hoofd en in het zadel.
    Geen idee. Gaat ook niet gebeuren maar het zou het wel iets zuiverder maken.
  • 20 Mar 2019 om 21:40
    • Quote van 20 Mar 2019 om 21:37
      Laten we eens beginnen met een nieuw SB en RvC zodat er onafhankelijkheid wederom keert. Zo haal je al veel weg en zou ook eerlijk zijn naar Roozemond.
    Hoe ga je dat bewerkstelligen? Die houden elkaar allemaal de hand boven hoofd en in het zadel.
  • 20 Mar 2019 om 21:37
    • Quote van 20 Mar 2019 om 21:15
      Beide heren chargeren. Je bent het blijkbaar met me eens. Dat leidt tot negatieve beeldvorming waar je dan maar als Roozemond telkens tegen moet verweren. Ik had ook liever iemand anders gezien, maar het is even zo. Wil je dit veranderen dan zal je net zo slim moeten zijn als Roozemond en begin dan maar Bazuinen uit het SB weg te werken. Iemand enig idee hoe?
    Laten we eens beginnen met een nieuw SB en RvC zodat er onafhankelijkheid wederom keert. Zo haal je al veel weg en zou ook eerlijk zijn naar Roozemond.
  • 20 Mar 2019 om 21:15
    Beide heren chargeren. Je bent het blijkbaar met me eens. Dat leidt tot negatieve beeldvorming waar je dan maar als Roozemond telkens tegen moet verweren. Ik had ook liever iemand anders gezien, maar het is even zo. Wil je dit veranderen dan zal je net zo slim moeten zijn als Roozemond en begin dan maar Bazuinen uit het SB weg te werken. Iemand enig idee hoe?
  • 20 Mar 2019 om 21:00
    • Quote van 20 Mar 2019 om 18:31
      Kom op Frank, dat weet je best. Je volgt ook al het nieuws toch ?Het was Foppe een tijdje geleden die wist te vertellen hoe slecht het bij de club gesteld was want er werkt maar 1,5 scout. Dit soort uitspraken kloppen niet maar worden wel breed uitgemeten in de media.Verbeek net bij Veronica Inside: Roozemond die de samenstelling van het Stichtingsbestuur bepaald. Flauwekul natuurlijk. Verder Verbeek zijn opmerking nog over de ontslagen Eisenga vanwege de cijfers. Dat is hier ook al lang uitgelegd dat er meer aan de hand was.Het geeft je te denken dat deze 2 heren dan in een denktank gaan zitten terwijl ze de situatie binnen de club eigenlijk helemaal niet kennen als je deze voorbeelden even bekijkt.
      Beetje vreemd ook dat ik dit vaker dan 1 keer hier moet uitleggen (nota bene nu aan jou Frank ??)
    Wat Foppe bedoelde is dat er minder scouts werken bij de club dan voorheen. Dat klopt ook gewoon. Vriend Bazuijnen van Roozemond die hem opvolgt als voorzitter van het SB. Ook toeval? Jedenkt werkelijk dat Roozemond daar helemaal niks mee te maken heeft? Dat het allemaal buiten hem om is gegaan? Het aanstellen van de RvC? Ook vrienden van Roozemond. Ook toeval? Waarom Eisenga weg moest? Je pikt er nu even dit uit. De financiën was één van de redenen. De andere reden zijn ook bekend. Maar goed, we hebben geld zat. Volgens Cees dan.
  • 20 Mar 2019 om 18:31
    Kom op Frank, dat weet je best. Je volgt ook al het nieuws toch ?Het was Foppe een tijdje geleden die wist te vertellen hoe slecht het bij de club gesteld was want er werkt maar 1,5 scout. Dit soort uitspraken kloppen niet maar worden wel breed uitgemeten in de media.Verbeek net bij Veronica Inside: Roozemond die de samenstelling van het Stichtingsbestuur bepaald. Flauwekul natuurlijk. Verder Verbeek zijn opmerking nog over de ontslagen Eisenga vanwege de cijfers. Dat is hier ook al lang uitgelegd dat er meer aan de hand was.Het geeft je te denken dat deze 2 heren dan in een denktank gaan zitten terwijl ze de situatie binnen de club eigenlijk helemaal niet kennen als je deze voorbeelden even bekijkt.
    Beetje vreemd ook dat ik dit vaker dan 1 keer hier moet uitleggen (nota bene nu aan jou Frank ??)
  • 20 Mar 2019 om 18:21
    • Quote van 20 Mar 2019 om 18:03
      Nou Foppe en Verbeek pakken elke kans aan om te blijven stoken. Je kan er van alles van vinden maar mooi is het niet . Vooral als ze verkeerde info in de media brengen.
      Nee, dan liever het kamp Sytse Bouwer. Die blijft op de achtergrond en roert zich niet in de media.Ik hoop dat hij echter wel een strategie bedenkt om over een paar jaar de scepter over te nemen.
    Wat is dan verkeerde info? Overigens reken er maar op dat hier journalisten in gaan duiken.
  • 20 Mar 2019 om 18:03
    Nou Foppe en Verbeek pakken elke kans aan om te blijven stoken. Je kan er van alles van vinden maar mooi is het niet . Vooral als ze verkeerde info in de media brengen.
    Nee, dan liever het kamp Sytse Bouwer. Die blijft op de achtergrond en roert zich niet in de media.Ik hoop dat hij echter wel een strategie bedenkt om over een paar jaar de scepter over te nemen.
  • 20 Mar 2019 om 17:27
    • Quote van 20 Mar 2019 om 15:42
      Boegbeeld moet openheid geven en verbinden. Openheid omdat supporters recht hebben over situatie Heerenveen en verbinden omdat onze club weer verdeeld is. Derksen en Verbeek zijn niet belangrijk.
    Klopt, Derksen en Verbeek zijn onbekende nitwits in de voetballerij, Roozemond heeft jarenlang bij bvo's gewerkt en gespeeld en weet er veeeeeeeeeeel meer van! Je hebt helemaal gelijk en wat Foppe en Riemer zeggen boeit ook niet, zijn oude krenten die hun persoonlijke status belangrijker vinden dan de club Heerenveen.

    Je hebt helemaal gelijk jongen.
  • 20 Mar 2019 om 15:42
    Boegbeeld moet openheid geven en verbinden. Openheid omdat supporters recht hebben over situatie Heerenveen en verbinden omdat onze club weer verdeeld is. Derksen en Verbeek zijn niet belangrijk.
  • 20 Mar 2019 om 13:54
    CR is een sekteleider, zie hier zijn volgelingen!!!
  • 20 Mar 2019 om 13:47
    • Quote van 19 Mar 2019 om 22:58
      En bij deze benoeming is alle zorgvuldigheid in het oog gehouden ;-)
    Tsja, daar heb ik weinig tegenin te brengen :)
  • 20 Mar 2019 om 09:47
    • Quote van 19 Mar 2019 om 22:12
      Hoewel ik ook ernstige twijfels heb over de aanstelling van CR in t algemeen, geloof ik niet dat dit gat op z'n CV iets heel ergs kan zijn.
      Het kan best dat hij niet in de krant wil schrijven wat dat inhoudt, maar de club zal altijd een background check doen en dit dus prive hebben geverifieerd. Het zou enorm slordig zijn als dat process was overgeslagen, maar het is standaard procedure in het bedrijfsleven op dit niveau dus daar kun je wel vanuit gaan.
    Ik wil dat ook best wel geloven maar waarom wordt er zo geheimzinnig overgedaan?
  • 19 Mar 2019 om 22:58
    • Quote van 19 Mar 2019 om 22:12
      Hoewel ik ook ernstige twijfels heb over de aanstelling van CR in t algemeen, geloof ik niet dat dit gat op z'n CV iets heel ergs kan zijn.
      Het kan best dat hij niet in de krant wil schrijven wat dat inhoudt, maar de club zal altijd een background check doen en dit dus prive hebben geverifieerd. Het zou enorm slordig zijn als dat process was overgeslagen, maar het is standaard procedure in het bedrijfsleven op dit niveau dus daar kun je wel vanuit gaan.
    En bij deze benoeming is alle zorgvuldigheid in het oog gehouden ;-)
  • 19 Mar 2019 om 22:16
    • Quote van 19 Mar 2019 om 21:01
      Neen hoor, zo schimmig is het allemaal niet. Alleen de zielige personen die zeggen "wij als supporters hebben recht om alles te weten, anders is het ween ween" vinden het schimmig. NN en FF hebben een statement naar buiten gebracht, mensen die weten waar ze het over hebben hebben dat statement geschreven. Deal with it, en blijf niet als een koppige fries met je voetjes op de vloer stampen...

      Supporters hoeven niet alles te weten, erevoorzitters ook niet. En intern zijn ze het erover eens dat men Cees heeft aangewezen en niet andersom. Dit kan je geloven of niet. De mensen die het niet geloven zijn zielige mensen waar medelijden voor op zijn plaats is.
    Jaja Foppe wijze woorden.... de cr-liefhebbers blinken uit in argumentatie en debat. De rest is zielig....
  • 19 Mar 2019 om 22:12
    • Quote van 19 Mar 2019 om 20:40
      Als ik een bedrijf heb en ik heb een functie vrij waarbij een salaris komt kijken van ruim 2 ton ja dan wil ik weten wat zijn gat is op zijn cv. Zo niet geen baan voor deze man. Genoeg mensen die wel een nette cv hebben, want daar begint het allemaal mee. Als je al niet eens een complete CV kan aanleveren wat kan je dan wel? Wat als er straks een gat van 2 jaar ontbreekt op de begroting? Ach boeie? Maakt niet uit toch? Kan jou het schelen, hij bluft ons dan weer af dat het ons niks aangaat? Als het begin, want dat is je cv, het begin al niet eens compleet is hoe compleet ben je dan als werknemer? Geen enkel bedrijf waar je zo'n salaris verdient gaat akkoord met een gat van 2 jaar op je cv zonder enige verklaring. Geen enkel bedrijf, maar Heerenveen wel want meneer ging over zijn eigen sollicitatie procedure!
    Hoewel ik ook ernstige twijfels heb over de aanstelling van CR in t algemeen, geloof ik niet dat dit gat op z'n CV iets heel ergs kan zijn.
    Het kan best dat hij niet in de krant wil schrijven wat dat inhoudt, maar de club zal altijd een background check doen en dit dus prive hebben geverifieerd. Het zou enorm slordig zijn als dat process was overgeslagen, maar het is standaard procedure in het bedrijfsleven op dit niveau dus daar kun je wel vanuit gaan.
  • 19 Mar 2019 om 21:45
    • Quote van 19 Mar 2019 om 21:10
      Sorry nu diskwalificeer je jezelf. De controlerende macht hoort nooit op de stoel van de uitvoerende macht te gaan zitten. Dat gaat tegen alle beginselen van behoorlijk bestuur in. En van voorzitter SB via interim RVC naar voorzitter SCH is daar een goed voorbeeld van. En dat jij het wel met die gang van zaken eens bent zegt meer over jou dan over een ander. Ook mensen verwijten te janken, stampen en huilen komt erg sterk over om je punt te bewijzen.
    bedankt, dit bedoel ik.

    Ik zeg helemaal niet op dat Roozemond slecht is, maar hij moet zichzelf eerst maar eens bewijzen. Dat is heel normaal. Als het dan begint met een gat op zijn cv en vervolgens heeft hij eigenlijk zijn eigen groepjes uitgezocht die over hem mogen oordelen als sollicitant..
    Zo werkt dat gewoon niet. Dat brengt vragen met zich mee en daar maak ik mij zorgen om.
    En kennelijk ben ik niet de enige want mensen die ook echt liefde voor Heerenveen hebben en die zichzelf prima weg kunnen cijferen ten behoeve van de club ( foppe/riemer/Verbeek ) hebben ook zo hun twijfels terwijl deze mensen erg dicht op het vuur zitten.

    Ik vind het daarom ook gewoon echt raar dat men het hier allemaal zo maar slikt en accepteert.
  • 19 Mar 2019 om 21:42
    • Quote van 19 Mar 2019 om 21:13
      Blijven ademhalen aanvallen, blijven ademhalen..... Een gat op zijn cv, poeh, echt schandalig, niet best en misschien ook wel duister? Welkom in 2019 aanvallen! We leven in een tijd waar een gat in een CV totaal geen uitzondering meer is. Bovendien, dat jij niet weet wat hij uitgespookt heeft wil niet zeggen dat de club dat niet weet. Maar van harte, je hebt een stokje gevonden om mee te slaan. Succes met je kruistocht!
    Dat het op jouw niveau solliciteren niet belangrijk is wil niet zeggen dat het voor dit soort functies ook geldt.

    Dit zijn top functies met topsalarissen. Daar hoort als EERSTE een fatsoenlijke cv bij en vervolgens mag je op gesprek jezelf gaan presenteren. Een gat op je cv is vaak al een reden om niet uitgenodigd te worden voor een sollicitatie gesprek op zulke functies.

    Dat de plaatselijke bakker het niks kan schelen dat jij een gat van 2 jaar op je cv hebt, dat klopt. Maar voor dit soort functies is dat wel even heel wat anders!

    De club weet het wel, want hij is ook de controlerende macht geweest, dus hij heeft het aan zichzelf verteld, petje af voor de openheid!! Petje af voor de duidelijkheid!

    Welkom in 2019 waar het niet normaal is als men een onverklaarbare gat op zijn cv heeft zitten. We leven inderdaad niet meer in de jaren 70 waar niemand dat wat boeide.
    En het gaat hier ook niet om een baan als postbode, het gaat hier om een baan met een riant salaris, dat salaris heeft ie ook zeker met zichzelf afgesproken?
    Ik dacht dat we in Heerenveen wel wat nuchterder waren, maar kennelijk vind men het heel normaal dat de bobo's zichzelf zo een positie binnen de club geven.

    Om te kotsen!
  • 19 Mar 2019 om 21:22
    • Quote van 19 Mar 2019 om 21:01
      Neen hoor, zo schimmig is het allemaal niet. Alleen de zielige personen die zeggen "wij als supporters hebben recht om alles te weten, anders is het ween ween" vinden het schimmig. NN en FF hebben een statement naar buiten gebracht, mensen die weten waar ze het over hebben hebben dat statement geschreven. Deal with it, en blijf niet als een koppige fries met je voetjes op de vloer stampen...

      Supporters hoeven niet alles te weten, erevoorzitters ook niet. En intern zijn ze het erover eens dat men Cees heeft aangewezen en niet andersom. Dit kan je geloven of niet. De mensen die het niet geloven zijn zielige mensen waar medelijden voor op zijn plaats is.
    waarom hoeven supporters niet alles te weten het is onze club. cees zit er nog maar paar jaar als sponsor van az voorzitter van heerenveen.!??
  • 19 Mar 2019 om 21:13
    • Quote van 19 Mar 2019 om 20:40
      Als ik een bedrijf heb en ik heb een functie vrij waarbij een salaris komt kijken van ruim 2 ton ja dan wil ik weten wat zijn gat is op zijn cv. Zo niet geen baan voor deze man. Genoeg mensen die wel een nette cv hebben, want daar begint het allemaal mee. Als je al niet eens een complete CV kan aanleveren wat kan je dan wel? Wat als er straks een gat van 2 jaar ontbreekt op de begroting? Ach boeie? Maakt niet uit toch? Kan jou het schelen, hij bluft ons dan weer af dat het ons niks aangaat? Als het begin, want dat is je cv, het begin al niet eens compleet is hoe compleet ben je dan als werknemer? Geen enkel bedrijf waar je zo'n salaris verdient gaat akkoord met een gat van 2 jaar op je cv zonder enige verklaring. Geen enkel bedrijf, maar Heerenveen wel want meneer ging over zijn eigen sollicitatie procedure!
    Blijven ademhalen aanvallen, blijven ademhalen..... Een gat op zijn cv, poeh, echt schandalig, niet best en misschien ook wel duister? Welkom in 2019 aanvallen! We leven in een tijd waar een gat in een CV totaal geen uitzondering meer is. Bovendien, dat jij niet weet wat hij uitgespookt heeft wil niet zeggen dat de club dat niet weet. Maar van harte, je hebt een stokje gevonden om mee te slaan. Succes met je kruistocht!
  • 19 Mar 2019 om 21:10
    • Quote van 19 Mar 2019 om 21:01
      Neen hoor, zo schimmig is het allemaal niet. Alleen de zielige personen die zeggen "wij als supporters hebben recht om alles te weten, anders is het ween ween" vinden het schimmig. NN en FF hebben een statement naar buiten gebracht, mensen die weten waar ze het over hebben hebben dat statement geschreven. Deal with it, en blijf niet als een koppige fries met je voetjes op de vloer stampen...

      Supporters hoeven niet alles te weten, erevoorzitters ook niet. En intern zijn ze het erover eens dat men Cees heeft aangewezen en niet andersom. Dit kan je geloven of niet. De mensen die het niet geloven zijn zielige mensen waar medelijden voor op zijn plaats is.
    Sorry nu diskwalificeer je jezelf. De controlerende macht hoort nooit op de stoel van de uitvoerende macht te gaan zitten. Dat gaat tegen alle beginselen van behoorlijk bestuur in. En van voorzitter SB via interim RVC naar voorzitter SCH is daar een goed voorbeeld van. En dat jij het wel met die gang van zaken eens bent zegt meer over jou dan over een ander. Ook mensen verwijten te janken, stampen en huilen komt erg sterk over om je punt te bewijzen.
  • 19 Mar 2019 om 21:01
    • Quote van 19 Mar 2019 om 20:35
      Bij een voorzitter die op een normale correcte manier benoemd is, zou het veel minder interessant zijn. (Tenzij hij bij ISIS in Syrië zat ofzo) Echter heeft deze zichzelf (laten) benoemen, als zijnde de ideale capabele candidaat, na een hele schimmige procedure. Etc etc.
    Neen hoor, zo schimmig is het allemaal niet. Alleen de zielige personen die zeggen "wij als supporters hebben recht om alles te weten, anders is het ween ween" vinden het schimmig. NN en FF hebben een statement naar buiten gebracht, mensen die weten waar ze het over hebben hebben dat statement geschreven. Deal with it, en blijf niet als een koppige fries met je voetjes op de vloer stampen...

    Supporters hoeven niet alles te weten, erevoorzitters ook niet. En intern zijn ze het erover eens dat men Cees heeft aangewezen en niet andersom. Dit kan je geloven of niet. De mensen die het niet geloven zijn zielige mensen waar medelijden voor op zijn plaats is.
  • 19 Mar 2019 om 20:56
    Een profclub mag dan een bedrijf zijn, het is wel een bedrijf dat je als maatschappelijk eigendom mag beschouwen. Daarbij is transparantie en openheid nog nelangrijker dan bij een 'gewoon' bedrijf. Dat geldt ook voor een procedure die is doorlopen die leidt tot een aanstelling. In dit geval hangt er teveel schimmigheod om heen om het te vertrouwen. Waarmee niet gezegd is dat Roozemomd onbetrouwbaar is. Maar dit moet je zo niet willen.
  • 19 Mar 2019 om 20:40
    • Quote van 19 Mar 2019 om 20:35
      Waarom hij dat weigert? Omdat dat jou geen ene reet aan gaat misschien? Ongeacht of deze man er nu wel of niet terecht zit, het slinkse opruien van gasten als Derksen is ronduit schandalig. Maar hij komt er mee weg want hij brandt zich net niet.
    Als ik een bedrijf heb en ik heb een functie vrij waarbij een salaris komt kijken van ruim 2 ton ja dan wil ik weten wat zijn gat is op zijn cv. Zo niet geen baan voor deze man. Genoeg mensen die wel een nette cv hebben, want daar begint het allemaal mee. Als je al niet eens een complete CV kan aanleveren wat kan je dan wel? Wat als er straks een gat van 2 jaar ontbreekt op de begroting? Ach boeie? Maakt niet uit toch? Kan jou het schelen, hij bluft ons dan weer af dat het ons niks aangaat? Als het begin, want dat is je cv, het begin al niet eens compleet is hoe compleet ben je dan als werknemer? Geen enkel bedrijf waar je zo'n salaris verdient gaat akkoord met een gat van 2 jaar op je cv zonder enige verklaring. Geen enkel bedrijf, maar Heerenveen wel want meneer ging over zijn eigen sollicitatie procedure!
  • 19 Mar 2019 om 20:39
    • Quote van 19 Mar 2019 om 19:26

      “Maar het is heel dubieus, want hij wordt door ijdelheid gedreven. Zo van: kijk mij eens in ieder tv-programma", aldus Derksen.”
      Echt waar, dat zegt die Derksen. Die kop die bijna uit je TV komt kruipen!
    Inderdaad!!!, wié is nu de grootste narcist van NL !? ....juist.
  • 19 Mar 2019 om 20:36
    • Quote van 19 Mar 2019 om 20:24
      Alsof het ons maar iets kan uitmaken of er een gat in zijn cv zit? Misschien heeft hij thuis wel een cursus bloemschikken gedaan. Maar blijkbaar moet men alles weten van een voorzitter.. Echt, fucking overdreven allemaal...

      En mensen alhier lopen weer achter Derksen aan alsof hij alleen maar waarheden predikt. Het is roddel en achterklap wat die kerel en Heerenveen betreft. Nooit noemt hij B, maar wel steeds A zeggen. Gewoon niet naar luisteren, die man is een cambuurfan pur sang. Hij wil graag tweespalt zaaien bij Heerenveen. Zijn favoriete vijand.
    Gaat het jongen? Heeft derksen je meisje vroeger afgepakt ofzo?

    Als hij een cursus bloemschikken had gedaan dan had hij dat rustig kunnen zeggen. Mensen die zulke dikke salarissen ontvangen moeten zichzelf ook kunnen verantwoorden. Iemand die zijn gat op zijn cv niet kan verantwoorden en vooral niet WIL verantwoorden vind ik raar. Zo werkt dat niet, maar aangezien hij zichzelf heeft aangenomen doet niemand moeilijk over dat gat op zijn cv.

    Mensen lopen hier achter Roozemond aan, die heeft wat precies gepresteerd om het vertrouwen te hebben? Derksen is betrouwbaarder dan Roozemond wat mij betreft, Roozemond moet zichzelf nog bewijzen en als je dan ook nog eens met een gat in je cv begint wat niet gebruikelijk is van iemand van zijn "niveau " dan moeten er vragen gesteld worden. Echter die vragen worden door hem zelf gesteld en beantwoord, lekker makkelijk.
    Zo werken sollicitaties procedures niet!

    Wellicht heeft deze man wel 2 jaar in het buitenland duistere zaken gedaan is het helemaal niet zo'n nette man. Een nette club als Heerenveen moet niet met duistere mensen in zee gaan. Wie zegt ons dat deze man geen rare dingen heeft gedaan? Waarom verklaart hij niet wat hij gedaan heeft in die 2 jaar?
    Hij kan al die geruchten zo makkelijk uit de lucht halen maar kennelijk heeft hij liever die geruchten dan de waarheid.

    Raar als je het mij vraagt. Maar goed, loop jij blind achter Roozemond aan, hoe goed ken je die? Loop ik wel blind achter Derksen aan, daar heb ik iets meer vertrouwen in, aan Roozemond om zijn gelijken te bewijzen. Echter zou het mooi zijn als dat gebeurde voordat hij benoemt werd!
  • 19 Mar 2019 om 20:35
    • Quote van 19 Mar 2019 om 20:06
      Het is een FEIT dat er een GAT in zijn CV zit, wat snap je daar niet aan?

      Hij beschuldigd hem nergens van want anders is het laster idd zoals hij zelf ook al aangaf.
      Feit blijft dat hij een gat in zijn cv heeft zitten en iemand die zo ijdel is als hij heeft dat normaal gesproken niet of kan het heel simpel verklaren, Roozemond weigert er ook maar om er over te praten. Dat zijn de feiten
    Waarom hij dat weigert? Omdat dat jou geen ene reet aan gaat misschien? Ongeacht of deze man er nu wel of niet terecht zit, het slinkse opruien van gasten als Derksen is ronduit schandalig. Maar hij komt er mee weg want hij brandt zich net niet.
  • 19 Mar 2019 om 20:35
    • Quote van 19 Mar 2019 om 20:24
      Alsof het ons maar iets kan uitmaken of er een gat in zijn cv zit? Misschien heeft hij thuis wel een cursus bloemschikken gedaan. Maar blijkbaar moet men alles weten van een voorzitter.. Echt, fucking overdreven allemaal...

      En mensen alhier lopen weer achter Derksen aan alsof hij alleen maar waarheden predikt. Het is roddel en achterklap wat die kerel en Heerenveen betreft. Nooit noemt hij B, maar wel steeds A zeggen. Gewoon niet naar luisteren, die man is een cambuurfan pur sang. Hij wil graag tweespalt zaaien bij Heerenveen. Zijn favoriete vijand.
    Bij een voorzitter die op een normale correcte manier benoemd is, zou het veel minder interessant zijn. (Tenzij hij bij ISIS in Syrië zat ofzo) Echter heeft deze zichzelf (laten) benoemen, als zijnde de ideale capabele candidaat, na een hele schimmige procedure. Etc etc.
  • 19 Mar 2019 om 20:24
    • Quote van 19 Mar 2019 om 20:16
      Aangezien het de voorzitter betreft van mijn favoriete voetbalclub. Vind ik dat wel interessant. Ook heb ik graag een capabele voorzitter op die plek met een cv wat voor zichzelf spreekt. Ook heb ik graag een voorzitter van onbesproken gedrag maar dat wordt na z’n WC eend actie best lastig.
    Alsof het ons maar iets kan uitmaken of er een gat in zijn cv zit? Misschien heeft hij thuis wel een cursus bloemschikken gedaan. Maar blijkbaar moet men alles weten van een voorzitter.. Echt, fucking overdreven allemaal...

    En mensen alhier lopen weer achter Derksen aan alsof hij alleen maar waarheden predikt. Het is roddel en achterklap wat die kerel en Heerenveen betreft. Nooit noemt hij B, maar wel steeds A zeggen. Gewoon niet naar luisteren, die man is een cambuurfan pur sang. Hij wil graag tweespalt zaaien bij Heerenveen. Zijn favoriete vijand.
  • 19 Mar 2019 om 20:16
    • Quote van 19 Mar 2019 om 20:06
      Ja dat snapt iedereen wel. So what? Alsof een leven lang alleen maar werken alles is. Bovendien, al zat ie in Tibet, wat gaat dat jou aan?
    Aangezien het de voorzitter betreft van mijn favoriete voetbalclub. Vind ik dat wel interessant. Ook heb ik graag een capabele voorzitter op die plek met een cv wat voor zichzelf spreekt. Ook heb ik graag een voorzitter van onbesproken gedrag maar dat wordt na z’n WC eend actie best lastig.
  • 19 Mar 2019 om 20:09
    • Quote van 19 Mar 2019 om 19:05
      Je gelooft het nog meteen ook. Zo werkt laster dus.
      Derksen had kennelijks niets zinnigs te melden, dus maar weer laster.
      Jij nog wat?
    Jij denkt dat Derksen gewoon laster op tv doet? En niemand die hem iets aandoet? Dat geloof je zelf? Zodra de beste man maar iets over homo's zegt krijgt hij al zoveel gezeik over zich heen. De beste man weet echt wel wat hij kan zeggen en wat wel of niet mag.

    Snap jij het uberhaupt wel? Heb je wel gehoord wat hij gezegd heeft in die uitzending?
    Jij beweert dus dat Derksen laster pleegt.. Denk nog maar eens goed na over wat je allemaal zegt want er klopt niks van
  • 19 Mar 2019 om 20:06
    • Quote van 19 Mar 2019 om 19:22
      Geloof wat niet? Een gat in een CV wat is dat dan? denk eens over na.
      Die oude man maakt er suggestief van alles van, zonder feitelijkheden.
      Waarvan beschuldigd hij hem nu dan precies? Juist dat zegt die vent niet, maar hij suggereert wel van alles. Uiterst laf. Noem dan man en...paard! :)
    Het is een FEIT dat er een GAT in zijn CV zit, wat snap je daar niet aan?

    Hij beschuldigd hem nergens van want anders is het laster idd zoals hij zelf ook al aangaf.
    Feit blijft dat hij een gat in zijn cv heeft zitten en iemand die zo ijdel is als hij heeft dat normaal gesproken niet of kan het heel simpel verklaren, Roozemond weigert er ook maar om er over te praten. Dat zijn de feiten
  • 19 Mar 2019 om 20:06
    • Quote van 19 Mar 2019 om 19:44
      Wat dat is? Een periode waar hij blijkbaar tussen 2 functies in zat? Wat? Geen idee. Hoe lang? Geen idee. Al zat ie in een klooster in Tibet om zichzelf uit vinden. (Als de perfecte voorzitter uiteraard) Iemand zal het vast wel uitzoeken.
    Ja dat snapt iedereen wel. So what? Alsof een leven lang alleen maar werken alles is. Bovendien, al zat ie in Tibet, wat gaat dat jou aan?
  • 19 Mar 2019 om 19:44
    • Quote van 19 Mar 2019 om 19:22
      Geloof wat niet? Een gat in een CV wat is dat dan? denk eens over na.
      Die oude man maakt er suggestief van alles van, zonder feitelijkheden.
      Waarvan beschuldigd hij hem nu dan precies? Juist dat zegt die vent niet, maar hij suggereert wel van alles. Uiterst laf. Noem dan man en...paard! :)
    Wat dat is? Een periode waar hij blijkbaar tussen 2 functies in zat? Wat? Geen idee. Hoe lang? Geen idee. Al zat ie in een klooster in Tibet om zichzelf uit vinden. (Als de perfecte voorzitter uiteraard) Iemand zal het vast wel uitzoeken.
  • 19 Mar 2019 om 19:26

    “Maar het is heel dubieus, want hij wordt door ijdelheid gedreven. Zo van: kijk mij eens in ieder tv-programma", aldus Derksen.”
    Echt waar, dat zegt die Derksen. Die kop die bijna uit je TV komt kruipen!
  • 19 Mar 2019 om 19:22
    • Quote van 19 Mar 2019 om 19:09
      Als het gat in z’n cv niet waar is, is dat heel simpel te weerleggen. Evenals een telefoontje naar een advocaat wegens smaad. Niet handig als je als sigaar - snor graag op tv wilt blijven. Maar goed jij gelooft het dus niet? En of er een gat is, is niet eens interessant, wat het is en waarom het er zit is veel interessanter.
    Geloof wat niet? Een gat in een CV wat is dat dan? denk eens over na.
    Die oude man maakt er suggestief van alles van, zonder feitelijkheden.
    Waarvan beschuldigd hij hem nu dan precies? Juist dat zegt die vent niet, maar hij suggereert wel van alles. Uiterst laf. Noem dan man en...paard! :)
  • 19 Mar 2019 om 19:09
    • Quote van 19 Mar 2019 om 19:05
      Je gelooft het nog meteen ook. Zo werkt laster dus.
      Derksen had kennelijks niets zinnigs te melden, dus maar weer laster.
      Jij nog wat?
    Als het gat in z’n cv niet waar is, is dat heel simpel te weerleggen. Evenals een telefoontje naar een advocaat wegens smaad. Niet handig als je als sigaar - snor graag op tv wilt blijven. Maar goed jij gelooft het dus niet? En of er een gat is, is niet eens interessant, wat het is en waarom het er zit is veel interessanter.
  • 19 Mar 2019 om 19:05
    • Quote van 19 Mar 2019 om 18:28
      Dat gat in z’n cv is er blijkbaar, dat meisje ook? Verder nog iets zinnigs toe te voegen?
    Je gelooft het nog meteen ook. Zo werkt laster dus.
    Derksen had kennelijks niets zinnigs te melden, dus maar weer laster.
    Jij nog wat?
  • 19 Mar 2019 om 18:28
    • Quote van 19 Mar 2019 om 18:22
      Derksen en dat minderjarige meisje, een paar jaar terug. Gaan de wildste verhalen over. Verder zeg ik niets. Dat zou niet netjes zijn.
    Dat gat in z’n cv is er blijkbaar, dat meisje ook? Verder nog iets zinnigs toe te voegen?
  • 19 Mar 2019 om 18:22
    Derksen en dat minderjarige meisje, een paar jaar terug. Gaan de wildste verhalen over. Verder zeg ik niets. Dat zou niet netjes zijn.
  • 19 Mar 2019 om 16:59
    nou aanvallen, je wordt op je wenken bediend. ;-)