Nieuw Noord komt met duidelijk statement: ''Forza Heerenveen!''

( 43 reacties)
Nieuw Noord komt met duidelijk statement: ''Forza Heerenveen!''

Het was de afgelopen weken opnieuw erg onrustig bij SC Heerenveen vanwege de aanstelling van Cees Roozemond. Nieuw Noord hoopt echter dat de rust snel terugkeert en daardoor heeft men een duidelijk statement online gezet. 

"De afgelopen weken zal het niemand zijn ontgaan dat Cees Roozemond is benoemd tot algemeen directeur van onze club en dat hieromtrent de nodige reuring is geweest. Ook wij hebben de nodige vragen binnengekregen, veel daarvan over ons standpunt aangaande deze benoeming", schrijft men. 

"Nieuw Noord heeft een vertegenwoordiger in het stichtingsbestuur", vervolgt Nieuw Noord in haar verklaring. "De vertegenwoordiger van Nieuw Noord kan binnen het stichtingsbestuur autonoom handelen. Hij krijgt of vergaart de benodigde informatie om tot een goed besluit te komen. Wel wordt er waar nodig ruggespraak gehouden met het bestuur van Nieuw Noord." 

"Als bestuur staan wij volledig achter onze vertegenwoordiger en daarmee het besluit Cees te benoemen", valt te lezen. "We begrijpen echt de twijfels rond de uitgevoerde selectieprocedure. Ons is verzekerd dat het een eerlijke en integere selectie is geweest, de kwaliteiten van onze nieuwe voorzitter voldoen aan de vooraf gestelde functie-eisen." 

"Laten we er als supporters van deze mooie club nu voor zorgen dat er weer rust komt rondom de club en dat er aan een duurzaam fundament voor de toekomst gebouwd kan worden."

"FORZA HEERENVEEN!"

Reacties ›
Om een reactie te plaatsen dien je in te loggen of te registreren, dit duurt maar 1 minuut!

  • 16 Mar 2019 om 23:26
    • Quote van 16 Mar 2019 om 15:29
      "Als bestuur staan wij volledig achter onze vertegenwoordiger en daarmee het besluit Cees te benoemen.""Laten we er als supporters van deze mooie club nu voor zorgen dat er weer rust komt rondom de club en dat er aan een duurzaam fundament voor de toekomst gebouwd kan worden."
      ==Triest dat voor sommigen hier dit kennelijk nog steeds een tekst in het russisch of chinees lijkt!==Grow up, stop crying!
    Prima keuze! Accepteer alleen wel dat niet iedereen het met jullie al dan niet van hoger hand opgelegde keuze eens is. Natuurlijk moet het er voor de buitenwacht uitzien dat jullie een happy family zijn. Dit is in een dictatuur heel normaal en ach jullie willen natuurlijk ook niet afvallig zijn bij de grote mannen. Nieuw Noord stond altijd voor een kritische geluid naar het bestuur en directie van de club maar dat is helaas vergane glorie. En de tekst ==Triest dat voor sommigen hier dit kennelijk nog steeds een tekst in het russisch of chinees lijkt!==Grow up, stop crying! vertelt kort en bondig hoe u tegen het klootjesvolk op de tribune aan kijkt. Jammer maar het is zo! Het publiek is helaas niet gek en er zullen velen bij zijn die niets zeggen maar hun protest laten klinken door volgend seizoen hun seizoenskaart niet te verlengen. Nieuw Noord! sterkte en weet dat u ontstaan bent boven in vak 26 op zuid waar een kleine groep fanatieke supporters zich sterk maakte voor de belangen van de supporters.
  • 16 Mar 2019 om 22:33
    • Quote van 16 Mar 2019 om 22:05
      Troost je mijn doek is ook weggehaald: "Peterb1602 opzouten weg ermee"
    Ach gut, heb ik je tegen je zere been getrapt?
  • 16 Mar 2019 om 22:05
    • Quote van 16 Mar 2019 om 21:45
      Blijkbaar is dit statement van Nieuw Noord niets waard getuige het spandoek in vak 13 naast de trap opgang met de tekst 'worst Cees Scenario'. Ceesie was hier blijkbaar niet van gediend omdat het spandoek bij het begin van de wedstrijd verwijderd is. Hoezo vrijheid van meningsuiting.
    Troost je mijn doek is ook weggehaald: "Peterb1602 opzouten weg ermee"
  • 16 Mar 2019 om 21:45
    Blijkbaar is dit statement van Nieuw Noord niets waard getuige het spandoek in vak 13 naast de trap opgang met de tekst 'worst Cees Scenario'. Ceesie was hier blijkbaar niet van gediend omdat het spandoek bij het begin van de wedstrijd verwijderd is. Hoezo vrijheid van meningsuiting.
  • 16 Mar 2019 om 15:29
    "Als bestuur staan wij volledig achter onze vertegenwoordiger en daarmee het besluit Cees te benoemen.""Laten we er als supporters van deze mooie club nu voor zorgen dat er weer rust komt rondom de club en dat er aan een duurzaam fundament voor de toekomst gebouwd kan worden."
    ==Triest dat voor sommigen hier dit kennelijk nog steeds een tekst in het russisch of chinees lijkt!==Grow up, stop crying!
  • 16 Mar 2019 om 10:30
    • Quote van 16 Mar 2019 om 02:35
      Ik begin steeds meer het gevoel bij CR te krijgen dat hij een grote dictator is die alles wel even naar zijn hand zet. Het doel is heilig, de manier waarop interesseert hem niet. Dat NN en FF achter CR staan kan, maar laat ze er dan eens bijvertellen in hoeverre hun vertegenwoordigers in het SB betrokken waren bij de procedure. Laat ze dan gewoon openheid van zaken geven, waarom er zoveel aanwijzingen zijn dat het vriendjespolitiek is. Waarom het nodig is het gros van de supporters een heel vervelend gevoel te geven over de wijze waarop CR directeur is geworden.. eerlijkheid duurt het langst, en dat er dingen niet eerlijk zijn gegaan staat voor mij als een paal boven water. Waarom heeft het zo lang geduurd trouwens voordat deze statements naar buiten zijn gebracht.. dat wekt de indruk dat ze deze richting in gepusht zijn. Ik probeer me er verder maar een beetje voor af te sluiten en me te richten op hetgeen waarom ik supporter ben geworden..het voetballen zelf. Morgen voor de vierde op rij hopenlijk!!
    Inderdaad, zelfde mening toegedaan. Men denkt en hoopt dat wij dombo's zijn en dat het overwaait mettertijd. Dan denk Ik dat ze hun hand enorm overspelen, dit achtervolgd hun allemaal continu , als je vieze spelletjes speelt zal de waarheid het Altijd achterhalen. Daarom verliezen ze uiteindelijk. Van lieverlee een groepje vazallen hier op dit forum die menen de "publieke opinie" wel om te kunnen draaien . Vergeefse moeite.
  • 16 Mar 2019 om 09:24
    De zogenaamde supportersvertegenwoordigers hebben een autonome positie in het SB. Ze mogen op persoonlijke titel reageren/beslissen. Dat is prima, maar doe dat dan niet uit naam van de supporters. Je ziet hier alleen al hoeveel verdeeldheid er is. Juist zij hadden na vorige crisis' bij onze club aan moeten voelen dat er vraagtekens zouden komen en onrust. Helemaal als een logische verklaring voor een ieder uitblijft. De verguisde Jaap Stekelenburg werd hier en daar weggehoond toen hij vlak voor de nieuwjaarsreceptie verkondigde dat Cees zich zou laten benoemen tot AD. Was het een slimme zet om hier eerst een functie van gedelegeerd bestuurder van te maken om vervolgens zijn vooraf uitgesproken wenst alsnog in vervulling te laten gaan een paar weken later? De glazen bol van Jaap had kennelijk een waas voor het moment, maar de voorspelling is helaas wel uitgekomen. Het team zal ik blijven steunen waar ik kan, maar Cees en co zullen hun uiterste best moeten doen om bij mij het gevoel terug te krijgen dat de club nog wel van mij is. Na het zoveelste dubieuze verhaal ben ik er voorlopig klaar mee. Voor vanavond: Come on you boys in white and blue. Vol gas en werken aan een beter doelsaldo!
  • 16 Mar 2019 om 08:18
    • Quote van 15 Mar 2019 om 18:19
      Mooi om te zien dat er ook nog suppórters zijn!
    Wat een rare opmerking. Omdat er mensen zijn die een hele nare smaak hebben over de gang van zaken, die een andere mening hebben dan die van jouw, ben je geen supporter? hoe kortzichtig ben je dan? Iedereen hier op het forum wil dat de jongens winnen vanavond. Ik kan me gewoon niet neerleggen met op wat voor slinkse wijze t bestuur dit gedaan heeft. Ik kan daar geen respect voor hebben.
  • 16 Mar 2019 om 02:35
    • Quote van 15 Mar 2019 om 17:34
      Wat nou "zucht" !? Jij vond het dan dus wél een zeer integere procedure ? Hoe alles is verlopen en nog steeds loopt? Dit zal (op den duur) glad verkeerd gaan , ze hebben allemaal weer een stukje pluche onder de reet, met cs als de "grote leider" , ze hebben ook allemaal een "bruine arm" , en het allerergste is dat de zuiverst mogelijke mensen die het beste met de club voor hebben / hadden op een schofterige manier zijn weggezet. Ik geef dit Vriendenclubje ! hooguit één jaar ( hopelijk) korter.
    Ik begin steeds meer het gevoel bij CR te krijgen dat hij een grote dictator is die alles wel even naar zijn hand zet. Het doel is heilig, de manier waarop interesseert hem niet. Dat NN en FF achter CR staan kan, maar laat ze er dan eens bijvertellen in hoeverre hun vertegenwoordigers in het SB betrokken waren bij de procedure. Laat ze dan gewoon openheid van zaken geven, waarom er zoveel aanwijzingen zijn dat het vriendjespolitiek is. Waarom het nodig is het gros van de supporters een heel vervelend gevoel te geven over de wijze waarop CR directeur is geworden.. eerlijkheid duurt het langst, en dat er dingen niet eerlijk zijn gegaan staat voor mij als een paal boven water. Waarom heeft het zo lang geduurd trouwens voordat deze statements naar buiten zijn gebracht.. dat wekt de indruk dat ze deze richting in gepusht zijn. Ik probeer me er verder maar een beetje voor af te sluiten en me te richten op hetgeen waarom ik supporter ben geworden..het voetballen zelf. Morgen voor de vierde op rij hopenlijk!!
  • 16 Mar 2019 om 00:03
    • Quote van 15 Mar 2019 om 17:49
      Wordt tijd om je kop eens uit het zand te halen Stylard... Het lijkt er diep te zitten.
    heel erg diep is mij ook opgevallen.
  • 15 Mar 2019 om 23:07
    • Quote van 15 Mar 2019 om 22:57
      Valt wel mee, niet iedereen is zo dramatisch als jij ;)

    En toch ben jij en velen met een (weer) grote mond er ook niet gerust op , die indruk peil ik op alle topics en reacties van de zogenaamde "voorstanders" .
  • 15 Mar 2019 om 22:57
    • Quote van 15 Mar 2019 om 22:50
      Droom fijn verder beste "over de club moet verder" , zo gaat dat nooit lukken.Bestaat niet, kijk hoe machtsgrepen altijd eindigen, altijd dramatisch.
    Valt wel mee, niet iedereen is zo dramatisch als jij ;)

  • 15 Mar 2019 om 22:50
    • Quote van 15 Mar 2019 om 18:17
      Jij beseft het zelf misschien niet, maar mensen zoals jij helpen de club, hoe zeg ik dit positief..., niet echt verder. Volhard alsjeblieft niet in je geklaag, de club gaat doooorrrrr, en de supporters ook!
    Droom fijn verder beste "over de club moet verder" , zo gaat dat nooit lukken.Bestaat niet, kijk hoe machtsgrepen altijd eindigen, altijd dramatisch.
  • 15 Mar 2019 om 22:43
    • Quote van 15 Mar 2019 om 21:52
      Super! FeanFan en Nieuw Noord rennen als makke schapen achter de grote ziener Cees aan. De opstelling voor morgen tegen de Graafschap is ook bekent! Op doel Cees R. achterhoede linksachter Cees R. centrum verdedigers Cees R. en Cees R. rechtsachter Cees R. Middenveld van links naar rechts Cees R. Cees R. en Cees R. Linksvoor Cees R. Centrumspits Cees R. rechtsvoor Cees. R. Trainer Cees R. Succes gegarandeerd! Overwinning 9-0. De wedstrijd kan schriftelijk afgedaan worden en Henk de Jong kan thuis blijven. Oja Toiletjuffrouw, assistent trainer, kantine beheerder en stadion schoonmaker berg jullie maar alvast want Cees komt ook jullie werk overnemen. FeanFan, Nieuw Noord, Stichting bestuur en RVC zijn het er allemaal mee eens en komen luid applaudisseren. Havenbaron Cees en Rico ook een beetje natuurlijk. Veel succes met het met harde hand regeren slopen van SC Heerenveen en zijn identiteit.
    Mooi en terecht gesproken !
  • 15 Mar 2019 om 21:57
    • Quote van 15 Mar 2019 om 21:52
      Super! FeanFan en Nieuw Noord rennen als makke schapen achter de grote ziener Cees aan. De opstelling voor morgen tegen de Graafschap is ook bekent! Op doel Cees R. achterhoede linksachter Cees R. centrum verdedigers Cees R. en Cees R. rechtsachter Cees R. Middenveld van links naar rechts Cees R. Cees R. en Cees R. Linksvoor Cees R. Centrumspits Cees R. rechtsvoor Cees. R. Trainer Cees R. Succes gegarandeerd! Overwinning 9-0. De wedstrijd kan schriftelijk afgedaan worden en Henk de Jong kan thuis blijven. Oja Toiletjuffrouw, assistent trainer, kantine beheerder en stadion schoonmaker berg jullie maar alvast want Cees komt ook jullie werk overnemen. FeanFan, Nieuw Noord, Stichting bestuur en RVC zijn het er allemaal mee eens en komen luid applaudisseren. Havenbaron Cees en Rico ook een beetje natuurlijk. Veel succes met het met harde hand regeren slopen van SC Heerenveen en zijn identiteit.
    Droom maak lekker door
  • 15 Mar 2019 om 21:52
    Super! FeanFan en Nieuw Noord rennen als makke schapen achter de grote ziener Cees aan. De opstelling voor morgen tegen de Graafschap is ook bekent! Op doel Cees R. achterhoede linksachter Cees R. centrum verdedigers Cees R. en Cees R. rechtsachter Cees R. Middenveld van links naar rechts Cees R. Cees R. en Cees R. Linksvoor Cees R. Centrumspits Cees R. rechtsvoor Cees. R. Trainer Cees R. Succes gegarandeerd! Overwinning 9-0. De wedstrijd kan schriftelijk afgedaan worden en Henk de Jong kan thuis blijven. Oja Toiletjuffrouw, assistent trainer, kantine beheerder en stadion schoonmaker berg jullie maar alvast want Cees komt ook jullie werk overnemen. FeanFan, Nieuw Noord, Stichting bestuur en RVC zijn het er allemaal mee eens en komen luid applaudisseren. Havenbaron Cees en Rico ook een beetje natuurlijk. Veel succes met het met harde hand regeren slopen van SC Heerenveen en zijn identiteit.
  • 15 Mar 2019 om 20:45
    • Quote van 15 Mar 2019 om 18:17
      Jij beseft het zelf misschien niet, maar mensen zoals jij helpen de club, hoe zeg ik dit positief..., niet echt verder. Volhard alsjeblieft niet in je geklaag, de club gaat doooorrrrr, en de supporters ook!
    De club moet door, natuurlijk. Supporter ben je en blijf je voor altijd! En toch ben ik net als zovelen onder ons nog steeds verschrikkelijk kwaad op de schandelijke manier waarop de huidige leider van onze club zichzelf omhoog gemanoeuvreerd heeft. Deze man heeft helemaal geen voetbal DNA in z, n aderen en zit er alleen voor zichzelf. Toch moeten we met z,n allen door dezelfde deur. Namelijk die op weg naar succes.
  • 15 Mar 2019 om 20:12
    • Quote van 15 Mar 2019 om 17:11
      Even serieus fc hogerop denk je werkelijk dat Cees Roozemond aan het bestuur van NN zegt dit bericht moeten jullie even de wereld in slingeren en hun ja en amen zeggen? Ken een paar jongens in het bestuur van NN en die bepalen echt wel zelf wat ze na buiten brengen en op welk tijdstip. En ik heb goed gelezen maar ik kan niet de twijfels vinden die jij zegt dat ze erin staan en die 52 sollicitanten hebben alleen bestaan en Johan Derksen zijn betoog tegen CR. Krijg je uitleg van NN, oké dat je het er niet mee eens bent maar blijf dan wel bij de feiten.
    Het verbaast me niks dat jij een paar mensen van het NN bestuur kent en (je duikt hier sinds een paar weken op en het enige wat je doet is) dit besluit dit te vuur en te zwaard verdedigen.

    Deze hele procedure is ongelovelijk schimmig en ondoorzichtig geweest en in strijd met alle beginselen van behoorlijk bestuur. Als je dan als Supportersvereniging je controlerende taak in het SB en met het statement komt "Ons is verzekerd dat het een eerlijke en integere selectie is geweest, de kwaliteiten van onze nieuwe voorzitter voldoen aan de vooraf gestelde functie-eisen." Dat is wel heel naief en struisvogelachtig. Dat is het zelfde als dat een waarnemer van verkiezingen in een Afrikaans land vraagt aan de dictator: "Zijn de verkiezingen eerlijk verlopen?" "Ja uiteraard" "Mooi ons werk zit er op we kunnen naar huis""

    Dat Riemer weer invloed binnen de club kon krijgen was blijkbaar iets wat koste wat kost verkomen moest worden. Prima. Ik hoop dat de mensen die dit besluit genomen hebben over 2 jaar nog zo blij zijn met dit besluit (en onder tussen een paar boeken lezen over behoorlijk bestuur)

    En zaterdag is het weer Forza Heerenveen!
  • 15 Mar 2019 om 19:56
    • Quote van 15 Mar 2019 om 18:53
      Heb je er ook een betere onderbouwing bij?
    Ja hoor, maar hield het kort aangezien ik je reactie wel heel naief vond & elke post die ik van je gezien heb de afgelopen weken extreem pro CR is.
    Maar om wat meer te onderbouwen, deze berichten van de supporters verenigingen zijn natuurlijk overduidelijk georchestreerd door CR. En dat op zich is niet erg, het is slim besturen en was nodig met de vele negatieve aandacht afgelopen weken. Maar denken dat niet is hoe werkt, is zeer naief.
    En ik moet ook zeggen dat het waarschijnlijk nu de juiste stap is, we kunnen idd niet negatief blijven, CR zit er nou eenmaal en lijkt niet weg te gaan. Wellicht is hij een prima bestuurder, lijkt wat dat betreft slim en ervaren genoeg.
    Maar bij mij heeft hij de zeer wrange smaak nog niet weg kunnen spoelen, zeer onbeschoft hoe hij zich in de positie heeft gewerkt.
    Maar goed, zoals Marcel al zei, misschien is een coup wel wat we nodig hadden op dit moment. Iemand die sluw genoeg is om weer eens zelf te leiden zonder inmenging van alle meningen.
    Om af te sluiten - iedereen heeft nu wel gewoon gelijk dat we door moeten en een positieve houding de enige is die de club op dit moment verder helpt. Maar het zit mij nog niet lekker, gelukkig gaat het voetballend wel goed nu!!
  • 15 Mar 2019 om 18:53
    • Quote van 15 Mar 2019 om 17:49
      Wordt tijd om je kop eens uit het zand te halen Stylard... Het lijkt er diep te zitten.
    Heb je er ook een betere onderbouwing bij?
  • 15 Mar 2019 om 18:24
    • Quote van 15 Mar 2019 om 15:34
      Top! Morgen weer volle bak achter het team staan.
    Ben er bij! Neefjes mee voor half geld!
  • 15 Mar 2019 om 18:19
    • Quote van 15 Mar 2019 om 15:24
      Geweldig. Dit is mannen taal. Vertrouwen hebben in degenen die jou vertegenwoordigen. En het weer over voetbal hebben. Klasse!
    Mooi om te zien dat er ook nog suppórters zijn!
  • 15 Mar 2019 om 18:18
    • Quote van 15 Mar 2019 om 17:08
      Goed statement van een supportersvereniging die er is om de sfeer in het stadion te verhogen. Al die onderlinge tweestrijd leidt tot niets. De situatie is nou eenmaal zoals die is. Accepteer dat en ga als supporter gezamenlijk achter de ploeg staan tijdens de wedstrijden.
      Forza Heerenveen!
    Klopt, prima omschreven!
  • 15 Mar 2019 om 18:17
    • Quote van 15 Mar 2019 om 17:34
      Wat nou "zucht" !? Jij vond het dan dus wél een zeer integere procedure ? Hoe alles is verlopen en nog steeds loopt? Dit zal (op den duur) glad verkeerd gaan , ze hebben allemaal weer een stukje pluche onder de reet, met cs als de "grote leider" , ze hebben ook allemaal een "bruine arm" , en het allerergste is dat de zuiverst mogelijke mensen die het beste met de club voor hebben / hadden op een schofterige manier zijn weggezet. Ik geef dit Vriendenclubje ! hooguit één jaar ( hopelijk) korter.
    Jij beseft het zelf misschien niet, maar mensen zoals jij helpen de club, hoe zeg ik dit positief..., niet echt verder. Volhard alsjeblieft niet in je geklaag, de club gaat doooorrrrr, en de supporters ook!
  • 15 Mar 2019 om 17:49
    • Quote van 15 Mar 2019 om 17:11
      Even serieus fc hogerop denk je werkelijk dat Cees Roozemond aan het bestuur van NN zegt dit bericht moeten jullie even de wereld in slingeren en hun ja en amen zeggen? Ken een paar jongens in het bestuur van NN en die bepalen echt wel zelf wat ze na buiten brengen en op welk tijdstip. En ik heb goed gelezen maar ik kan niet de twijfels vinden die jij zegt dat ze erin staan en die 52 sollicitanten hebben alleen bestaan en Johan Derksen zijn betoog tegen CR. Krijg je uitleg van NN, oké dat je het er niet mee eens bent maar blijf dan wel bij de feiten.
    Wordt tijd om je kop eens uit het zand te halen Stylard... Het lijkt er diep te zitten.
  • 15 Mar 2019 om 17:34
    • Quote van 15 Mar 2019 om 16:10
      Zucht
    Wat nou "zucht" !? Jij vond het dan dus wél een zeer integere procedure ? Hoe alles is verlopen en nog steeds loopt? Dit zal (op den duur) glad verkeerd gaan , ze hebben allemaal weer een stukje pluche onder de reet, met cs als de "grote leider" , ze hebben ook allemaal een "bruine arm" , en het allerergste is dat de zuiverst mogelijke mensen die het beste met de club voor hebben / hadden op een schofterige manier zijn weggezet. Ik geef dit Vriendenclubje ! hooguit één jaar ( hopelijk) korter.
  • 15 Mar 2019 om 17:11
    • Quote van 15 Mar 2019 om 16:37
      Ik vraag me af wie dit bericht voor het weekend de wereld heeft ingebracht sterk vermoeden dat dit goed nieuws bericht uit de koker van Cees Roozemond komt .Want als je goed leest betwijfelen de 2 bestuursleden van de supporters clubs dat de juiste procedure rond de selectieprocedure wel goed is geweest ..........( 52 sollicitanten ) En tot mijn grote verbazing later spreken ze van een integere selectie !!!!In het overleg van het SB met de groep van der Velde waren deze 2 afgevaardigen ook niet eens aanwezig ?Wij leven in Friesland ,maar dit begint op Rusland te lijken .


    Even serieus fc hogerop denk je werkelijk dat Cees Roozemond aan het bestuur van NN zegt dit bericht moeten jullie even de wereld in slingeren en hun ja en amen zeggen? Ken een paar jongens in het bestuur van NN en die bepalen echt wel zelf wat ze na buiten brengen en op welk tijdstip. En ik heb goed gelezen maar ik kan niet de twijfels vinden die jij zegt dat ze erin staan en die 52 sollicitanten hebben alleen bestaan en Johan Derksen zijn betoog tegen CR. Krijg je uitleg van NN, oké dat je het er niet mee eens bent maar blijf dan wel bij de feiten.
  • 15 Mar 2019 om 17:08
    Goed statement van een supportersvereniging die er is om de sfeer in het stadion te verhogen. Al die onderlinge tweestrijd leidt tot niets. De situatie is nou eenmaal zoals die is. Accepteer dat en ga als supporter gezamenlijk achter de ploeg staan tijdens de wedstrijden.
    Forza Heerenveen!
  • 15 Mar 2019 om 17:00
    • Quote van 15 Mar 2019 om 16:37
      Ik vraag me af wie dit bericht voor het weekend de wereld heeft ingebracht sterk vermoeden dat dit goed nieuws bericht uit de koker van Cees Roozemond komt .Want als je goed leest betwijfelen de 2 bestuursleden van de supporters clubs dat de juiste procedure rond de selectieprocedure wel goed is geweest ..........( 52 sollicitanten ) En tot mijn grote verbazing later spreken ze van een integere selectie !!!!In het overleg van het SB met de groep van der Velde waren deze 2 afgevaardigen ook niet eens aanwezig ?Wij leven in Friesland ,maar dit begint op Rusland te lijken .


    Word jij niet eens moe van jezelf? alle positieve verhalen komen uit de koker van Roozemond zelf? Mensen die positief zijn zijn familie van Roozemond?
    Op die manier kan je natuurlijk alles wat je niet welgevallig is wegzetten..

    Ben jij niet toevallig een fake account van Riemer of Foppe of Gertjan? Ben jij geen familie van Yme Kuiper?

    Ontopic:

    Goed verhaal van NN, nu door naar de werkelijkheid. Drie punten halen tegen de Graafschap.
  • 15 Mar 2019 om 16:57
    NN zit ook al met hun kop in de .... van Cees net als zijn andere vriendjes die hem hebben benoemd
  • 15 Mar 2019 om 16:37
    Ik vraag me af wie dit bericht voor het weekend de wereld heeft ingebracht sterk vermoeden dat dit goed nieuws bericht uit de koker van Cees Roozemond komt .Want als je goed leest betwijfelen de 2 bestuursleden van de supporters clubs dat de juiste procedure rond de selectieprocedure wel goed is geweest ..........( 52 sollicitanten ) En tot mijn grote verbazing later spreken ze van een integere selectie !!!!In het overleg van het SB met de groep van der Velde waren deze 2 afgevaardigen ook niet eens aanwezig ?Wij leven in Friesland ,maar dit begint op Rusland te lijken .


  • 15 Mar 2019 om 16:36
    En nu winnen dit weekend! Das veel belangrijker!!
  • 15 Mar 2019 om 16:19
    De teerling is geworpen.........
  • 15 Mar 2019 om 16:18
    Kijken of ze dat ook zijn over 2 jaar...
  • 15 Mar 2019 om 16:10
    • Quote van 15 Mar 2019 om 16:01
      omgeluld en door de knieen gegaan. integere procedure..??
    Zucht
  • 15 Mar 2019 om 16:01
    omgeluld en door de knieen gegaan. integere procedure..??
  • 15 Mar 2019 om 15:56
    Nou daar was dan eindelijk het statement vanuit NN. Duidelijkheid over procedurele en inhoudelijke kant van de zaak. Het verbaast me dat NN er zo in staat maar hier kunnen we in ieder geval verder mee.
  • 15 Mar 2019 om 15:56
    Ik wil dat wel maar doe t toch maar niet. Gewoon omdat t geen zin in. Ik loop niet mee in de meute. Ben er wel uit.
  • 15 Mar 2019 om 15:39
    Mooi dat er duidelijkheid is vanuit NN en FeanFan. Nu weer volle focus op het voetbal, en laat de mensen van het bestuur zich daar op focussen. Volledig achter het team staan en steun ze!
  • 15 Mar 2019 om 15:39
    Goede zaak! Met zijn allen knallen en vol voor de playoffs
  • 15 Mar 2019 om 15:34
    Top! Morgen weer volle bak achter het team staan.
  • 15 Mar 2019 om 15:24
    Geweldig. Dit is mannen taal. Vertrouwen hebben in degenen die jou vertegenwoordigen. En het weer over voetbal hebben. Klasse!
  • 15 Mar 2019 om 15:12
    Nuver verhaal..