''Ik zie Henk de Jong nog wel eens bij Heerenveen terechtkomen''

( 9 reacties)
''Ik zie Henk de Jong nog wel eens bij Heerenveen terechtkomen''

Henk de Jong vertrekt na dit seizoen bij De Graafschap en daardoor wordt de oefenmeester direct in verband gebracht met verschillende clubs. Ate de Jong, die het boek 'Henk' schreef, is ook benieuwd waar zijn toekomst ligt. 

"Hij moet ooit weer terug naar Cambuur. Samen met Sandor van der Heide", vertelt hij in een interview met het Friesch Dagblad. "Henk heeft ook wel gezegd het niet erg te vinden om dan als assistent naast hem op de bank te gaan zitten", aldus De Jong.

"Ook zie ik hem nog wel eens bij Heerenveen terechtkomen", voorspelt hij. "Of er nog een volgend boek komt? Dat weet je nooit. Dan wel pas na zijn carrière, denk ik. En zover is het nog niet", besluit De Jong over de loopbaan van de 54-jarige trainer. 

Reacties ›
Om een reactie te plaatsen dien je in te loggen of te registreren, dit duurt maar 1 minuut!

  • 15 Mar 2019 om 19:58
    • Quote van 15 Mar 2019 om 19:22
      Wij hebben volgens mij een vacature: Jeugdscout. Wellicht iets voor Henk ?
    Ze kunnen hem dit zaterdagavond voorleggen;) maar Henk staat het liefst op het veld met de jongens.

  • 15 Mar 2019 om 19:22
    Wij hebben volgens mij een vacature: Jeugdscout. Wellicht iets voor Henk ?
  • 15 Mar 2019 om 18:54
    Ik las zonet even op cambuuronline, onderwerp "H de Jong" maar enkelen zijn doodsbenauwd dat ie naar Heerenveen gaat. Alleen daarom zou ik het al toejuichen dat ie hier een functie krijgt haha.

  • 15 Mar 2019 om 18:27
    Ik zie m morgen al verschijnen bij Heerenveen. En zonder punten vertrekken dezelfde dag!
  • 15 Mar 2019 om 15:36
    Zou het mooi vinden als hij inderdaad een leuke taak binnen de club krijgt! Maar ik verwacht dat hij assistent trainer van Cambuur gaat worden achter Sandor vd Heide
  • 15 Mar 2019 om 14:49
    • Quote van 15 Mar 2019 om 14:40
      Hoofd jeugdscouting. Lekker met kinderen werken, bij alle amateurclubs in de regio kijken. Warme contacten onderhouden. Prima uithangbord!
    Eens.
  • 15 Mar 2019 om 14:40
    • Quote van 15 Mar 2019 om 14:24
      Maar als wat? Misschien zou hij hier iets in de commercie kunnen doen? Als trainer ongeschikt, technisch directeur niet capabel/geen ervaring.
    Hoofd jeugdscouting. Lekker met kinderen werken, bij alle amateurclubs in de regio kijken. Warme contacten onderhouden. Prima uithangbord!
  • 15 Mar 2019 om 14:24
    Maar als wat? Misschien zou hij hier iets in de commercie kunnen doen? Als trainer ongeschikt, technisch directeur niet capabel/geen ervaring.
  • 15 Mar 2019 om 13:40
    Henk keert niet terug . Hij is te hecht met de supporters van c*mbuur