''Dan kopen ze Lammers, Vlap en Pierie voor vier miljoen''

( 14 reacties)
''Dan kopen ze Lammers, Vlap en Pierie voor vier miljoen''

Volgens René van der Gijp moet Feyenoord serieus oppassen dat de club uit Rotterdam niet wordt ingehaald door AZ. Volgens de analist heeft Feyenoord een paar gerichte aankopen nodig en denkt daarbij aan spelers van SC Heerenveen.

"Ik denk dat Feyenoord bang moet zijn dat het ingehaald wordt door AZ", zegt Van der Gijp bij Recht uit Rotterdam. "Als AZ slim is, dat zijn ze waarschijnlijk niet, dan kopen ze Sam Lammers, Michel Vlap en Kik Pierie van Heerenveen. Geeft ze vier miljoen, zijn ze blij mee. Oké, Lammers is van PSV..."

"Als AZ zoiets doet, dan zijn ze beter dan Feyenoord. Dan wordt Feyenoord vierde. Ajax is weg, PSV binnenkort waarschijnlijk ook", vervolgt Van der Gijp, die de selectie van Feyenoord niet sterk vindt. "Advocaat zei tegen mij: met twee gerichte aankopen doet Feyenoord weer mee. Hoe kom je daar nou bij!? Twee gerichte aankopen? Een verdediger en een middenvelder?"

Reacties ›
Om een reactie te plaatsen dien je in te loggen of te registreren, dit duurt maar 1 minuut!

  • 15 Mar 2019 om 17:09
    • Quote van 15 Mar 2019 om 15:32
      of jij door te denken dat er een club is die 10 mln gaat neerleggen voor Vlap
    Hier kom je nog wel op terug. Dumfries is voor 6,5 mil weggegaan en dat is een verdediger. Een middenvelder met al 14 goals op zijn naam gaat voor bijna het dubbele als dumfries. Dus ja minimaal 10 mil. We komen hier nog wel eens op terug. Bovendien hij hoeft ook niet verkocht te worden hij kan nog prima een jaartje blijven dus moet je sowieso hoog zitten.
  • 15 Mar 2019 om 15:32
    • Quote van 15 Mar 2019 om 10:45
      Vlap minimaal 10 milKik minimaal 6
      Bovendien gaat vlap nog niet weg ras echte Friezen die voor minder als een dumfries verkocht gaan worden? Voor minder dan 10 mil gaat vlap niet weg, doet de club dat wel zijn ze helemaal van padje af
    of jij door te denken dat er een club is die 10 mln gaat neerleggen voor Vlap
  • 15 Mar 2019 om 12:51
    Nou Vlap is lang vastgelegd dus daar kan je nog een flinke transfersom voor vragen. Voor Pierie weet ik dit niet zo zeker, nog een jaar contract? . Verder vind ik Pierie niet altijd overtuigen. Die kan beter bijtekenen,
  • 15 Mar 2019 om 10:45
    Vlap minimaal 10 milKik minimaal 6
    Bovendien gaat vlap nog niet weg ras echte Friezen die voor minder als een dumfries verkocht gaan worden? Voor minder dan 10 mil gaat vlap niet weg, doet de club dat wel zijn ze helemaal van padje af
  • 15 Mar 2019 om 04:19
    Hoop dat ie die 4 miljoen per speler bedoeld wat ik opzich voor (14 goals op dit moment en stel dat dit 18 of meer wordt ) Vlap te weinig vind , goals voor een middenvelder in deze omvang is gewoon zo waardevol , persoonlijk denk ik dat je Vlap zomaar voor 5,5 tot 6 miljoen moet verkopen + natuurlijk de bekende percentages.
  • 14 Mar 2019 om 22:37
    Zo wordt er dus al over Heerenveen gedacht. Het kleine clubje verkoopt zijn talenten voor een appel en een ei aan de grote jongens, zoals AZ. Die Gijp heeft ze ook niet meer op een rij.
  • 14 Mar 2019 om 22:15
    • Quote van 14 Mar 2019 om 22:14
      Kan iemand mij helpen aan andere forums waarin alle heerenveen artikelen altijd besproken worden? Vind het leuk om al het nieuws te lezen en de reacties die erbij horen maar helaas wordt dat op deze site inmiddels onmogelijk. Wanneer ik reacties wil lezen moet ik 100x naar onderen scrollen en dan gaat hij automatisch weer naar boven. Blijf bezig. Dit gemeld maar helaas geen verandering dus nu opzoek naar een ander forum. Wie heeft tips?
    Je hebt nog http://sc.heerenveen.org Maar dat is écht een forum, niet zozeer een nieuws/discussie site zoals hier.
  • 14 Mar 2019 om 22:14
    Kan iemand mij helpen aan andere forums waarin alle heerenveen artikelen altijd besproken worden? Vind het leuk om al het nieuws te lezen en de reacties die erbij horen maar helaas wordt dat op deze site inmiddels onmogelijk. Wanneer ik reacties wil lezen moet ik 100x naar onderen scrollen en dan gaat hij automatisch weer naar boven. Blijf bezig. Dit gemeld maar helaas geen verandering dus nu opzoek naar een ander forum. Wie heeft tips?
  • 14 Mar 2019 om 20:55
    • Quote van 14 Mar 2019 om 20:48
      Gijp heeft vroeger met zijn Rotterdamse maatje de biervoorraad uit de koelkast van SCH leeggedronken, heeft ie nu nog last van , hersenverweking.
    Niet alleen de voorraad van SCH; in Club Champino hebben ze het nog altijd over die hoogtijdagen (qua omzet) ;)
  • 14 Mar 2019 om 20:48
    Gijp heeft vroeger met zijn Rotterdamse maatje de biervoorraad uit de koelkast van SCH leeggedronken, heeft ie nu nog last van , hersenverweking.
  • 14 Mar 2019 om 20:29
    Jullie nemen Gijp toch niet serieus?
    Die roept ook maar wat; dat staat ook in z'n taakomschrijving voor VI :)
  • 14 Mar 2019 om 20:11
    Van der Gijp gaat teveel met Derksen om. 4 miljoen voor 2 grote talenten. Veel te weinig natuurlijk, zeker gezien hun potentie om door te groeien tot nationale toppers. Laat ze eerst nog maar een seizoen hetzelfde presteren als in dit seizoen, dan komen de topclubs ( nationaal) vanzelf voor serieuze bedragen terug.
  • 14 Mar 2019 om 20:04
    Vlap en Pierie zouden zelf niet instemmen met een deal van 4 miljoen voor hun beiden
  • 14 Mar 2019 om 19:51
    Haha. 4 miljoen. Ben je gek. Minstens 4 per stuk. En voor AZ nog meer dan dat. En eigenlijk zijn ze wel meer waard met al dat geld in omloop tegenwoordig.