Roozemond krijgt kritiek: ''Hij verkoopt mooi-weer-praatjes''

( 22 reacties)
Roozemond krijgt kritiek: ''Hij verkoopt mooi-weer-praatjes''

Tom Knipping heeft vandaag in Voetbal International uitgehaald naar Cees Roozemond. Hij werd vorige week aangesteld als algemeen directeur van SC Heerenveen, maar de verslaggever van VI heeft zich gestoord aan de hele gang van zaken. 

"Paardenman die zichzelf lanceerde bij Heerenveen", schrijft hij. "Als toezichthouder ruimde hij eerst uit de weg en ging daarna zelf op het pluche zitten. Ogenschijnlijk genietend van alle aandacht verkoopt Roozemond in de media mooi-weer-praatjes", constateert Knipping. 

"Maar hij heeft het paard achter de wagen gespannen, nu door zijn toedoen een grimmige stammenstrijd is ontstaan. Alweer", vervolgt hij. "Los van de hele guerrilla met Riemer en Foppe gaat zijn sluwe machtsgreep natuurlijk tegen alle principes in van good governance", besluit Knipping.

Reacties ›
Om een reactie te plaatsen dien je in te loggen of te registreren, dit duurt maar 1 minuut!

  • 13 Mar 2019 om 22:39
    • Quote van 13 Mar 2019 om 22:26
      Hahaha, het was inderdaad een poging tot humor. Gelukkig is er iig 1 die er om kon lachen.
    Moest er ook wel om gniffelen hoor, maar zonder de ";)" erachter wist ik niet of dat ook je intentie was :)
  • 13 Mar 2019 om 22:26
    • Quote van 13 Mar 2019 om 22:06
      Doe ik ook niet, maar omdat er geen smiley oid bij zat was het lastig oordelen. :p
      Als ie serieus was, was het een beetje een combo-breaker gezien de reacties daarvoor ;)
      Vandaar de oprechte vraag.
    Hahaha, het was inderdaad een poging tot humor. Gelukkig is er iig 1 die er om kon lachen.
  • 13 Mar 2019 om 22:06
    • Quote van 13 Mar 2019 om 21:49
      Laat je niet jennen, bij de OSSH hebben ze het alleen maar over de directie.
    Doe ik ook niet, maar omdat er geen smiley oid bij zat was het lastig oordelen. :p
    Als ie serieus was, was het een beetje een combo-breaker gezien de reacties daarvoor ;)
    Vandaar de oprechte vraag.
  • 13 Mar 2019 om 21:49
    • Quote van 13 Mar 2019 om 20:56
      Was dit een poging tot humor of?

    Laat je niet jennen, bij de OSSH hebben ze het alleen maar over de directie.
  • 13 Mar 2019 om 21:29
    • Quote van 13 Mar 2019 om 20:56
      Was dit een poging tot humor of?

    Ik moest er wel om lachen ;)
  • 13 Mar 2019 om 20:56
    • Quote van 13 Mar 2019 om 20:10
      Misschien zit je in het uitvak?
    Was dit een poging tot humor of?

  • 13 Mar 2019 om 20:10
    • Quote van 13 Mar 2019 om 13:46
      Maar ik denk dat je de 1000 niet eens gaat halen.
      Ik geloof niet dat de beeldvorming van een mannetje of 15, 20(?) hier representatief is voor het gros van de supporters.. Ik kan het natuurlijk mis hebben, maar ik heb in de afgelopen jaaaaaaaren eigenlijk niemand op de tribune horen praten over de directie. Het gaat vooral over spelers en de trainer. Wat men ziet, dat leeft.
    Misschien zit je in het uitvak?
  • 13 Mar 2019 om 16:31
    • Quote van 13 Mar 2019 om 16:01
      Dan zit ik toch liever op mijn plek; daar waar het over het voetbal, de gemiste kansen, de onbegrijpelijke opstelling en wissels gaat ;)
    Bij ons gaat het dus ook over gemiste kansen ;)
  • 13 Mar 2019 om 16:01
    • Quote van 13 Mar 2019 om 15:21
      Ik hoor om mij heen niet anders dan over de directie op de tribune. Het is kennelijk maar net waar je zit dan..
    Dan zit ik toch liever op mijn plek; daar waar het over het voetbal, de gemiste kansen, de onbegrijpelijke opstelling en wissels gaat ;)
  • 13 Mar 2019 om 15:52
    • Quote van 13 Mar 2019 om 13:12
      Weten jullie zeker dat CR zo verkeerd is????
    Lijkt mij ook, gele hesjes protest kan altijd nog.
  • 13 Mar 2019 om 15:41
    • Quote van 13 Mar 2019 om 12:41
      Ik ben er wel een beetje klaar mee. CR zit er nu en daar kunnen we niets meer aan doen. Laat die man zich nu maar bewijzen en hou er alsjeblieft over op. In plaats daarvan heb ik het liever over het voetbal van Heerenveen inhoudelijk.
    Begrijp je standpunt maar wij zitten hier al een tijdje in....de media gaat de benoeming nu de komende tijd juist meer oppikken dus er zullen nog wel een aantal artikelen verschijnen en, of wij dat nou leuk vinden of niet, dat is natuurlijk ook best logisch. Ik probeer het dan ook maar positief te zien....kennelijk doen wij er nog toe dat bepaalde zaken omtrent de club zo breeduit worden gemeten....mochten dergelijke berichtgevingen uitblijven of slechts verwoord worden in een paar regels in een hoekje van de krant/blad/pagina dan moeten wij ons pas echt zorgen maken want dan zijn wij kennelijk geen nieuws meer, niet interessant :)
    Nu even uitzitten en kijken hoe het de komende tijd zal gaan......ik heb er een kater van, vind er heel wat van maar probeer nu inderdaad ook maar naar voren te kijken, CR mag laten zien wat zijn praatjes waard zijn
  • 13 Mar 2019 om 15:21
    • Quote van 13 Mar 2019 om 13:46
      Maar ik denk dat je de 1000 niet eens gaat halen.
      Ik geloof niet dat de beeldvorming van een mannetje of 15, 20(?) hier representatief is voor het gros van de supporters.. Ik kan het natuurlijk mis hebben, maar ik heb in de afgelopen jaaaaaaaren eigenlijk niemand op de tribune horen praten over de directie. Het gaat vooral over spelers en de trainer. Wat men ziet, dat leeft.
    Ik hoor om mij heen niet anders dan over de directie op de tribune. Het is kennelijk maar net waar je zit dan..
  • 13 Mar 2019 om 14:15
    Eens met N01tra. Vergeet niet dat hier de fanatiekere supporters zitten. Die elke dag met de club bezig zijn. Het grote gros interesseert het geen reet wie de scepter zwaait. Die denken: goh, dat is allemaal wat bij mijn clubje, doen een plas en gaan zaterdag weer rustig in het stadion zitten. Gniffelen nog wat op het moment dat een klein groepje ‘Roozemond rot op roept’ in de eerste helft tijdens De Graafschap, maar vertellen maandag op het werk vooral over de prachtige goals van Johnsen en Schaars welke De Graafschap zonder punten huiswaarts liet keren. En dat is best te begrijpen. Wel jammer. Dat wel.
  • 13 Mar 2019 om 13:46
    • Quote van 13 Mar 2019 om 13:32
      Eens. Maar als we er nog wat tegen zouden willen doen, dan zijn 1000 niet genoeg, dat bedoel ik.
    Maar ik denk dat je de 1000 niet eens gaat halen.
    Ik geloof niet dat de beeldvorming van een mannetje of 15, 20(?) hier representatief is voor het gros van de supporters.. Ik kan het natuurlijk mis hebben, maar ik heb in de afgelopen jaaaaaaaren eigenlijk niemand op de tribune horen praten over de directie. Het gaat vooral over spelers en de trainer. Wat men ziet, dat leeft.
  • 13 Mar 2019 om 13:32
    • Quote van 13 Mar 2019 om 13:21
      Grapjas, 20.000 :)
      Omdat ik het al een prestatie zou vinden als je 1000 man op de been krijgt, krijg je van mij een fles beerenburg als je dat haalt.
    Eens. Maar als we er nog wat tegen zouden willen doen, dan zijn 1000 niet genoeg, dat bedoel ik.
  • 13 Mar 2019 om 13:30
    • Quote van 13 Mar 2019 om 13:12
      Weten jullie zeker dat CR zo verkeerd is????
    Nee, maar de manier waarop hoort niet bij SC Heerenveen. Het lijkt verdomd veel op hoe bepaalde politieke leiders in het buitenland op het pluche zijn gekomen en zich daar niet erg netjes handhaven.
  • 13 Mar 2019 om 13:26
    Wat is er mis met Cees Roozemond? We kunnen hem nu nog niet beoordelen. Iedereen roept nu al weken hetzelfde. CR is gewoon een goede bestuurder, ik zal niet weten of er momenteel een betere algemeen directeur is voor onze club.
  • 13 Mar 2019 om 13:21
    • Quote van 13 Mar 2019 om 12:47
      Nou, we kunnen nog wel iets doen denk ik. Als er een protestmars gehouden wordt waar 20.000 supporters aan mee doen (rondjes om het stadion, verder hoeven we niet), dan gaat CR z’n conclusies wel trekken.
    Grapjas, 20.000 :)
    Omdat ik het al een prestatie zou vinden als je 1000 man op de been krijgt, krijg je van mij een fles beerenburg als je dat haalt.
  • 13 Mar 2019 om 13:12
    Weten jullie zeker dat CR zo verkeerd is????
  • 13 Mar 2019 om 12:57
    • Quote van 13 Mar 2019 om 12:47
      Nou, we kunnen nog wel iets doen denk ik. Als er een protestmars gehouden wordt waar 20.000 supporters aan mee doen (rondjes om het stadion, verder hoeven we niet), dan gaat CR z’n conclusies wel trekken.
    De man heeft iedereen in de maling genomen , hij zal linksom dan wel rechtsom verwijderd moeten worden van het pluche...."als die blijft plakken dan maar blijven trekken tot die loslaat" :-) hij móet weg hoe dan ook!
  • 13 Mar 2019 om 12:47
    • Quote van 13 Mar 2019 om 12:41
      Ik ben er wel een beetje klaar mee. CR zit er nu en daar kunnen we niets meer aan doen. Laat die man zich nu maar bewijzen en hou er alsjeblieft over op. In plaats daarvan heb ik het liever over het voetbal van Heerenveen inhoudelijk.
    Nou, we kunnen nog wel iets doen denk ik. Als er een protestmars gehouden wordt waar 20.000 supporters aan mee doen (rondjes om het stadion, verder hoeven we niet), dan gaat CR z’n conclusies wel trekken.
  • 13 Mar 2019 om 12:41
    Ik ben er wel een beetje klaar mee. CR zit er nu en daar kunnen we niets meer aan doen. Laat die man zich nu maar bewijzen en hou er alsjeblieft over op. In plaats daarvan heb ik het liever over het voetbal van Heerenveen inhoudelijk.
zondag 4 augustus 2019
12:15
Bekijk agenda › Voorspel wedstrijd ›