Homepage » Hoofdnieuws » EINDSTAND | Fortuna Sittard - SC Heerenveen (2-4)

EINDSTAND | Fortuna Sittard - SC Heerenveen (2-4)

( 232 reacties)
EINDSTAND | Fortuna Sittard - SC Heerenveen (2-4)

SC Heerenveen gaat vanavond tegen Fortuna Sittard in de 23e speelronde van de Eredivisie op zoek naar de eerste drie punten van 2019. De aftrap in Sittard is om 19:45 uur.

EINDSTAND: 2-4

7’    1-0  Lazaros Lamprou
32’  2-0  Mark Diemers
46’  2-1  Daniel Høegh

61’  2-2  Mitchell van Bergen
74’  2-3  Sam Lammers (penalty)
85’  2-4  Sam Lammers

Opstelling SC Heerenveen: Hahn; Hornkamp, Høegh, Pierie, Woudenberg; Rienstra (95' Thorsby), Kobayashi, Vlap; Van Bergen (71' Mihajlovic), Lammers, Johnsen (85' Van Amersfoort).

Opstelling Fortuna Sittard: Koselev; Heerings, Smeets, El Messaoudi, Novakovich, Diemers, Semedo, Mac-Intosh, Pinto, Rodriguez, Lamprou.

Bank HEE: Skovgaard, Mihajlovic, Thorsby, Dresevic, Kongolo, Van Amersfoort, Bednarek.

Reacties ›
Om een reactie te plaatsen dien je in te loggen of te registreren, dit duurt maar 1 minuut!

  • 24 Feb 2019 om 14:15
    • Quote van 24 Feb 2019 om 11:39
      Wat heeft die cultuurbewaarder de eerste helft van het seizoen gedaan dan?
    Johnny Jansen was ook onder Streppel de cultuurbewaker. Slaat een beetje door dit weer.
  • 24 Feb 2019 om 14:07
    • Quote van 23 Feb 2019 om 21:27
      Lassie?
    Gekke is dat Lassie nadat er gewonnen is niet meer heeft gereageerd. Nee ik zeg het verkeerd. Dat is niet gek want Lassie is er alleen maar wanneer hij gal kan spugen, kan klagen en kan bashen. Waardoor het onderhand wel duidelijk is dat hij een troll is die geen fan is. Maar hier enkel en alleen is om de boel op stoken.
  • 24 Feb 2019 om 14:03
    • Quote van 23 Feb 2019 om 20:19
      Leuke reacties hier. Jullie hebben weken gezegd dat allemaal wel goed komt. Jullie zijn net zo kansloos als het elftal! Hou lekker je oogkleppen op. Het komt allemaal wel goed volgens jullie. MrFrankLegs met zijn wijze woorden, zand al uit je ogen? Altijd alles goed te praten.
    Ach gos, het gekkie van het forum mocht ook weer eventjes op het internet. 2-4. Mondje maar weer even dicht. Veel praatjes maar als er inhoudelijke vragen worden gesteld geef je nooit thuis.
  • 24 Feb 2019 om 13:56
    • Quote van 24 Feb 2019 om 07:19
      Dat weet ik. Maar ik zie op dit geen reden waarom er daarna nog verlengd zou moeten worden.
    Eens, al deed Jans het ook beter in zijn tweede seizoen hier.
  • 24 Feb 2019 om 12:58
    • Quote van 24 Feb 2019 om 11:39
      Wat heeft die cultuurbewaarder de eerste helft van het seizoen gedaan dan?
    De hoofdcoach assisteren
  • 24 Feb 2019 om 11:39
    Wat heeft die cultuurbewaarder de eerste helft van het seizoen gedaan dan?
  • 24 Feb 2019 om 10:51
    • Quote van 24 Feb 2019 om 10:00
      Dan wel even "de wissel" Jansen hoofdcoach en jor tweede.... "Je ziet deze wedstrijd wel hoe de stem /invloed van Janssen is geweest in de rust , en geen jor zoals Hofland zegt "!
    Dit is lekker opportunistisch. Janssen is al jaren de “cultuurbewaarder” als assistent. Plus hij moet wel de ambitie hebben. Als hij dat niet wilt, dan is dit hem op het lijf geschreven. Voordeel is dat als het slecht gaat altijd de hoofdcoach de sjaak is en nooit de “cultuurbewaarder”
  • 24 Feb 2019 om 10:17
    • Quote van 23 Feb 2019 om 20:19
      Leuke reacties hier. Jullie hebben weken gezegd dat allemaal wel goed komt. Jullie zijn net zo kansloos als het elftal! Hou lekker je oogkleppen op. Het komt allemaal wel goed volgens jullie. MrFrankLegs met zijn wijze woorden, zand al uit je ogen? Altijd alles goed te praten.
    Hahahahahaha
  • 24 Feb 2019 om 10:00
    • Quote van 24 Feb 2019 om 07:19
      Dat weet ik. Maar ik zie op dit geen reden waarom er daarna nog verlengd zou moeten worden.
    Dan wel even "de wissel" Jansen hoofdcoach en jor tweede.... "Je ziet deze wedstrijd wel hoe de stem /invloed van Janssen is geweest in de rust , en geen jor zoals Hofland zegt "!
  • 24 Feb 2019 om 08:36
    • Quote van 24 Feb 2019 om 08:28
      ow eens, maar dat is hele grote voorwaarde. maar op dit moment, zie ik nog geen reden. En ook eerst maar eens afwachten waar het bestuurlijk heen gaat. Directie zal wel z'n stempel willen drukken op de positie van TD en die op zijn plaats wel weer op de positie van de trainer.
    Tja... wanneer ze de neuzen niet dezelfde richting in krijgen, kan het op bestuurlijk vlak nog wel eens een poosje blijven rommelen ! Ze moeten niet vergeten dat dit geen maanden kan of mag duren !
  • 24 Feb 2019 om 08:28
    • Quote van 24 Feb 2019 om 08:10
      Ik geef hem nog altijd het voordeel van de twijfel, ik denk dat wanneer het volgend seizoen beter gaat, dat je hem gewoon per jaar moet verlengen.
    ow eens, maar dat is hele grote voorwaarde. maar op dit moment, zie ik nog geen reden. En ook eerst maar eens afwachten waar het bestuurlijk heen gaat. Directie zal wel z'n stempel willen drukken op de positie van TD en die op zijn plaats wel weer op de positie van de trainer.
  • 24 Feb 2019 om 08:10
    • Quote van 24 Feb 2019 om 07:19
      Dat weet ik. Maar ik zie op dit geen reden waarom er daarna nog verlengd zou moeten worden.
    Ik geef hem nog altijd het voordeel van de twijfel, ik denk dat wanneer het volgend seizoen beter gaat, dat je hem gewoon per jaar moet verlengen.
  • 24 Feb 2019 om 08:05
    • Quote van 23 Feb 2019 om 22:50
      Blijf erbij wat een slechte achthoede. Als aanvaller wordt je hier toch niet goed van. Elke week kut goals tegen. Hulde aan onze aanval en Vlappis
    Onzin natuurlijk, je doet het met zijn allen. Voor meer druk op op bij bal verlies is het makkelijker om de tweede bal te pakken.
  • 24 Feb 2019 om 07:56
    Zouden ze Jizz al uitgelegd hebben dat instappen en afjagen van je tegenstander als RB ietsje anders werkt dan wanneer je aanvaller bent? Heb nu een aantal momenten van hem gezien dat hij dat vanuit intuïtie puur als aanvaller deed waardoor hij mis zat en zijn tegenstander hem bijzonder makkelijk uit kon spelen en voor gevaar kon zorgen of kon scoren. Wat zonde dat hij zo snel gebracht moest worden. Floranus voorlopig een miskoop en Doke geblesseerd..... Ik gun Jizz het beste, maar ik vraag me serieus af hoe lang het gaat duren totdat hij een stabiele betrouwbare RB is. Hij heeft nog een lange weg te gaan!
  • 24 Feb 2019 om 07:19
    • Quote van 24 Feb 2019 om 00:39
      Hij heeft ook volgend seizoen nog een contract.
    Dat weet ik. Maar ik zie op dit geen reden waarom er daarna nog verlengd zou moeten worden.
  • 24 Feb 2019 om 04:08
    • Quote van 23 Feb 2019 om 21:41
      Pluim voor de uitfans ook..!!
    Dat zijn de echte supporters, op 1 na, het scheen dat Lassie er ook zat ?
  • 24 Feb 2019 om 03:57
    • Quote van 23 Feb 2019 om 20:37
      Kun je wat meer details geven? Bezoek je de website via je mobiel, tablet of pc? Als het mobiel is, dan kan ik je onze app aanbevelen. Die werkt gewoon wat simpeler dan de mobiele site.
    Hier geen last van, waarschijnlijk is dat alleen bij de Android app ? Zelf gebruik ik de app op mijn iphone
  • 24 Feb 2019 om 00:39
    • Quote van 23 Feb 2019 om 21:44
      Van mij hoeft ie ook geen contract verlenging te krijgen.
    Hij heeft ook volgend seizoen nog een contract.
  • 24 Feb 2019 om 00:00
    • Quote van 23 Feb 2019 om 23:49
      Nogmaals, je moet kijken hoe die goals ontstaan. Dat begint al veel eerder dan bij de achterhoede.
    Dat zeg elke keer achterin geprutst
  • 23 Feb 2019 om 23:49
    Nogmaals, je moet kijken hoe die goals ontstaan. Dat begint al veel eerder dan bij de achterhoede.
  • 23 Feb 2019 om 23:42
    • Quote van 23 Feb 2019 om 22:50
      Blijf erbij wat een slechte achthoede. Als aanvaller wordt je hier toch niet goed van. Elke week kut goals tegen. Hulde aan onze aanval en Vlappis
    Op Woudenberg na , bleef als enige in de achterhoede vier overeind
  • 23 Feb 2019 om 22:50
    Blijf erbij wat een slechte achthoede. Als aanvaller wordt je hier toch niet goed van. Elke week kut goals tegen. Hulde aan onze aanval en Vlappis
  • 23 Feb 2019 om 22:38
    • Quote van 23 Feb 2019 om 22:03
      Neem een voorbeeld aan de uitfans.... ook de spelers die jij nu noemt heb ik zien knokken de tweede helft...
    Supporters van ons waren super, Maar die drie spelers waren in de eerste helft onzichtbaar, dat wordt bedoeld.. Als je professioneel voetbal speelt mag je toch wel verwachten dat je 95 minuten lang je best doet. Lammers deed de helft van de wedstrijd ook niet mee. Maar die scoort er wel weer 2.
  • 23 Feb 2019 om 22:25
    • Quote van 23 Feb 2019 om 22:06
      2e helft vond ik wel echt goed, jammer dat we de kansen niet af konden maken dan stap je met 2-5/6 van het veld af. 1e helft was volgens mij niemand op normaal niveau, alleen Woudenberg was vrij stabiel, echt blij dat die uit het diepe dal van vorig seizoen is gekomen.
    Flauwekul na de 2-0 zag je dat het beter begon te lopen.
  • 23 Feb 2019 om 22:06
    • Quote van 23 Feb 2019 om 22:05
      Ze winnen ook met 0-2 van Feyenoord
    Fortuna voor de winter en na de winter is echt een wereld van verschil.
  • 23 Feb 2019 om 22:06
    • Quote van 23 Feb 2019 om 22:03
      Neem een voorbeeld aan de uitfans.... ook de spelers die jij nu noemt heb ik zien knokken de tweede helft...
    2e helft vond ik wel echt goed, jammer dat we de kansen niet af konden maken dan stap je met 2-5/6 van het veld af. 1e helft was volgens mij niemand op normaal niveau, alleen Woudenberg was vrij stabiel, echt blij dat die uit het diepe dal van vorig seizoen is gekomen.
  • 23 Feb 2019 om 22:06
    Dan heb ik een andere wedstrijd gezien.
    Ik zie vlak voor de 2-4 wederom Nemanja en Rienstra gewoon blijven staan en hun man weer laten lopen. En even daarvoor Yuki die een duel in eigen 16 notabene weer half aangaat.
    Als je dit er niet uit kunt halen, dan blijven wij ieder duel veel goals slikken en dat is zeer problematisch.

    Ik vind dat je dit gewoon mag en zelfs moet benoemen en niet moet weglachen omdat je er vier maakt.
  • 23 Feb 2019 om 22:05
    • Quote van 23 Feb 2019 om 21:43
      Al moest je dit ook wel winnen. We speelden tegen een ploeg die 6 - 0 en 5 - 1 op de broek krijgt van respectievelijk Heracles en de Graafschap. Als je deze had verloren was het niet best geweest, toch goede prestatie 2e helft.
    Ze winnen ook met 0-2 van Feyenoord
  • 23 Feb 2019 om 22:03
    • Quote van 23 Feb 2019 om 21:49
      Vooral dit. Die waren zelfs bij 2-0 achter nog top.

      Aan de bal is het leuk en soms frivool en goed, maar de teamdiscipline blijf ik echt dramatisch vinden. Wie confronteert Yuki, Rienstra, Lammers met hun lanterfanten zonder bal? Die Rienstra is een echt een enorme excuusvoetballer. JOR moet daar veel meer bovenop zitten.


      Daarnaast is dit er wel eentje om in te lijsten. Drie heel belangrijke punten op de ijsbaan in Sittard. Een heel goede chemie tussen spelers en fans en toch wilskracht getoond en heel veel kansen gecreëerd. En nu massaal achter de ploeg tegen Willem II en bij die gevarenzone vandaan.
    Neem een voorbeeld aan de uitfans.... ook de spelers die jij nu noemt heb ik zien knokken de tweede helft...
  • 23 Feb 2019 om 21:58
    • Quote van 23 Feb 2019 om 20:39
      Ik zit op de app.. ben ingelogd en als ik reacties wil lezen dan start je onderaan. Als je dan stap voor stap naar boven wil scrollen, schiet hij continu helemaal naar boven. Dan kun je weer naar onderen scrollen en rustig lezen en ineens schiet hij weer naar boven. Is op mobiel overigens.
    Dank voor je uitgebreide reactie, ik ga het even doorgeven aan de programmeur.
  • 23 Feb 2019 om 21:56
    • Quote van 23 Feb 2019 om 21:54
      Redactie, Dalmau moet Lamprou zijn.
    Thanks, passen we even aan! :)
  • 23 Feb 2019 om 21:54
    Redactie, Dalmau moet Lamprou zijn.
  • 23 Feb 2019 om 21:51
    • Quote van 23 Feb 2019 om 21:44
      Van mij hoeft ie ook geen contract verlenging te krijgen.
    Haha van mij ook niet. Het is wel opmerkelijk dat we zoveel kunnen scoren in een seizoen. Moet je je voorstellen dat JOR dit volgend seizoen verdedigend op de rit weet te krijgen met dezelfde aanvallende impulsen en aantal doelpunten. Kan je zomaar 3e worden..
  • 23 Feb 2019 om 21:50
    • Quote van 23 Feb 2019 om 21:49
      Vooral dit. Die waren zelfs bij 2-0 achter nog top.

      Aan de bal is het leuk en soms frivool en goed, maar de teamdiscipline blijf ik echt dramatisch vinden. Wie confronteert Yuki, Rienstra, Lammers met hun lanterfanten zonder bal? Die Rienstra is een echt een enorme excuusvoetballer. JOR moet daar veel meer bovenop zitten.


      Daarnaast is dit er wel eentje om in te lijsten. Drie heel belangrijke punten op de ijsbaan in Sittard. Een heel goede chemie tussen spelers en fans en toch wilskracht getoond en heel veel kansen gecreëerd. En nu massaal achter de ploeg tegen Willem II en bij die gevarenzone vandaan.
    De spelers waren het hier mee eens en betalen de tickets van de fans
  • 23 Feb 2019 om 21:49
    • Quote van 23 Feb 2019 om 21:41
      Pluim voor de uitfans ook..!!
    Vooral dit. Die waren zelfs bij 2-0 achter nog top.

    Aan de bal is het leuk en soms frivool en goed, maar de teamdiscipline blijf ik echt dramatisch vinden. Wie confronteert Yuki, Rienstra, Lammers met hun lanterfanten zonder bal? Die Rienstra is een echt een enorme excuusvoetballer. JOR moet daar veel meer bovenop zitten.


    Daarnaast is dit er wel eentje om in te lijsten. Drie heel belangrijke punten op de ijsbaan in Sittard. Een heel goede chemie tussen spelers en fans en toch wilskracht getoond en heel veel kansen gecreëerd. En nu massaal achter de ploeg tegen Willem II en bij die gevarenzone vandaan.
  • 23 Feb 2019 om 21:47
    Slechte eerste helft, goede tweede helft maar wel opvallend hoeveel kansen er voor nodig waren. Hier zou je normaal gewoon 6x scoren. Wel mooi dat lassie en drachten nu de hele week stil zullen zijn.
  • 23 Feb 2019 om 21:46
    Geweldige actie van de spelers hebben besloten de kaarten van de fans betalen
  • 23 Feb 2019 om 21:44
    • Quote van 23 Feb 2019 om 21:39
      Het was gewoon slecht in het begin, daarna werd het beter, uiteindelijk goed. Precies zoals de wedstrijd was. Van ontslag voor JOR tot een contractverlenging, het is maar voetbal.
    Print prestatie maar laten we als je blieft niet verlengen met deze professor
  • 23 Feb 2019 om 21:44
    • Quote van 23 Feb 2019 om 21:39
      Het was gewoon slecht in het begin, daarna werd het beter, uiteindelijk goed. Precies zoals de wedstrijd was. Van ontslag voor JOR tot een contractverlenging, het is maar voetbal.
    Van mij hoeft ie ook geen contract verlenging te krijgen.
  • 23 Feb 2019 om 21:44
    • Quote van 23 Feb 2019 om 21:38
      Nou ook weer lullig, om Morten in te brengen. 15 seconden precies. Knap gedaan ondanks een waardeloze eerste helft. 2e helft duidelijk voor ons. Chapeau Voor de ploeg. Volgende week gelijk maar bij de les zijn. Voetballend vond ik Fortuna beter dan ons.
    Morten speelde foutloos.
  • 23 Feb 2019 om 21:43
    • Quote van 23 Feb 2019 om 21:40
      Terechte winst ondanks harde werken van Fortuna. Onze kwaliteit geeft de doorslag.
    Al moest je dit ook wel winnen. We speelden tegen een ploeg die 6 - 0 en 5 - 1 op de broek krijgt van respectievelijk Heracles en de Graafschap. Als je deze had verloren was het niet best geweest, toch goede prestatie 2e helft.
  • 23 Feb 2019 om 21:42
    • Quote van 23 Feb 2019 om 21:40
      We staan 11e nu. Het kan verkeren.
    gedeeld 9de zelfs
  • 23 Feb 2019 om 21:41
    Pluim voor de uitfans ook..!!
  • 23 Feb 2019 om 21:40
    Terechte winst ondanks harde werken van Fortuna. Onze kwaliteit geeft de doorslag.
  • 23 Feb 2019 om 21:40
    We staan 11e nu. Het kan verkeren.
  • 23 Feb 2019 om 21:40
    Woudenberg, Hoegh, Vlap, Lammers, Johnson en van Bergen iig een hele dikke voldoende! Zij hebben vanavond uiteindelijk het verschil gemaakt..Gelukkig weer een beetje lucht op de ranglijst maar we zijn er nog lang niet!
  • 23 Feb 2019 om 21:39
    • Quote van 23 Feb 2019 om 21:37
      Besef hoe snel de sfeer kan over slaan op dit forum binnen 40 minuten ;)
    Het was gewoon slecht in het begin, daarna werd het beter, uiteindelijk goed. Precies zoals de wedstrijd was. Van ontslag voor JOR tot een contractverlenging, het is maar voetbal.
  • 23 Feb 2019 om 21:39
    • Quote van 23 Feb 2019 om 21:38
      Peter r is wéér kwaad als je een speler op zijn prestaties beoordeeld.
    daar gaat het niet om beste goran , moeten we nou echt elke keer weer spelers af kraken , ik vind dit gewoon jammer en totaal niet nodig , het helpt de spelers ook echt niet. Em waar jij Peter vandaan haalt en dat ik kwaad zou zijn weet ik ook niet. Ik vraag enkel aan brasilero waarom dit nodig is .
  • 23 Feb 2019 om 21:38
    • Quote van 23 Feb 2019 om 21:35
      hoef je niet terug te kijken..fortuna speler schopt tegen hoegh aan . apart is dat gisteren een scheids zei dat een gele kaart niet terug genomen kan worden en nu trekt hij m terug?? presentator emmert maar door dat het penalty is??
    dit is gebaseerd op een situatie waar de var naar kijkt dan mag een kaart terug gedraaid worden , had de scheids gisteren rood gegeven dan had ie door de var beoordeeld mogen worden om deze in te trekken.

    Omdat het hier geen penalty werd mag ook de kaart ongedaan worden gemaakt
  • 23 Feb 2019 om 21:38
    • Quote van 23 Feb 2019 om 21:36
      hou toch eens op spelers individueel af te kraken , we winnen wees daar nou een s blij om
    Peter r is wéér kwaad als je een speler op zijn prestaties beoordeeld.
  • 23 Feb 2019 om 21:38
    Nou ook weer lullig, om Morten in te brengen. 15 seconden precies. Knap gedaan ondanks een waardeloze eerste helft. 2e helft duidelijk voor ons. Chapeau Voor de ploeg. Volgende week gelijk maar bij de les zijn. Voetballend vond ik Fortuna beter dan ons.
  • 23 Feb 2019 om 21:38
    Mooi hele week geen Lassie op dit forum!
  • 23 Feb 2019 om 21:37
    Dik verdiend!!!!!
  • 23 Feb 2019 om 21:37
    Besef hoe snel de sfeer kan over slaan op dit forum binnen 40 minuten ;)
  • 23 Feb 2019 om 21:36
    Ik denk dat hij hem uiteindelijk heeft afgekeurd omdat Novakovic probeerde te schieten en tegen Hoegh zijn been aan schopt
  • 23 Feb 2019 om 21:36
    • Quote van 23 Feb 2019 om 21:35
      Riestra weer zeer matig .....
    Oneens
  • 23 Feb 2019 om 21:36
    • Quote van 23 Feb 2019 om 21:35
      Riestra weer zeer matig .....
    hou toch eens op spelers individueel af te kraken , we winnen wees daar nou een s blij om
  • 23 Feb 2019 om 21:35
    hoef je niet terug te kijken..fortuna speler schopt tegen hoegh aan . apart is dat gisteren een scheids zei dat een gele kaart niet terug genomen kan worden en nu trekt hij m terug?? presentator emmert maar door dat het penalty is??
  • 23 Feb 2019 om 21:35
    Riestra weer zeer matig .....
  • 23 Feb 2019 om 21:34
    Haha, ik ben echt verbaasd. Waarom is de penalty ongedaan gemaakt? Niet dat in het erg vind.. In de vertraging lijkt het dat Hoegh de bal raakt.. Maar hij raakt hem toch niet. Lijkt mij een overtreding, zelfs met Heerenveen ogen. Dit maakt voetbal wel heel raar als je dit tegen je hebt, zoals wij ook wel eens gehad hebben.
  • 23 Feb 2019 om 21:34
    • Quote van 23 Feb 2019 om 21:32
      Ik snap niet waarom hij hem terugdraait, maar van Boekel zit ons eens mee!
    vanuit die herhalingen zie je hoegh zijn voet naar de bal gaan denk daarom geen penalty
  • 23 Feb 2019 om 21:33
    Sorry, geen penalty? Vreemd.
  • 23 Feb 2019 om 21:33
    • Quote van 23 Feb 2019 om 21:32
      Ik snap niet waarom hij hem terugdraait, maar van Boekel zit ons eens mee!
    Begrijp er niets van....
  • 23 Feb 2019 om 21:32
    Normaal kijk ik de wedstrijden live maar eerlijk elke keer mijn twitter refreshen heeft ook wel wat hoor haha
  • 23 Feb 2019 om 21:32
    • Quote van 23 Feb 2019 om 21:32
      hhahaha geen penalty je ziet hoegh duidelijk de bal weg tikken
    Echt???
  • 23 Feb 2019 om 21:32
    Ik snap niet waarom hij hem terugdraait, maar van Boekel zit ons eens mee!
  • 23 Feb 2019 om 21:32
    hhahaha geen penalty je ziet hoegh duidelijk de bal weg tikken
  • 23 Feb 2019 om 21:31
    • Quote van 23 Feb 2019 om 21:29
      Beetje gemakkelijk dit.
    Gelukkig roept ie dat ook niet over zichzelf af ;-)
  • 23 Feb 2019 om 21:30
    Hahn, onderscheid jezelf.
  • 23 Feb 2019 om 21:29
    • Quote van 23 Feb 2019 om 21:27
      Lassie?
    Beetje gemakkelijk dit.
  • 23 Feb 2019 om 21:28
    Toch weer spannend.
  • 23 Feb 2019 om 21:28
    Kansen handen vol, maar verprutsen
  • 23 Feb 2019 om 21:27
    Woudenberg is vanaf nu mijn favo speler bij Heerenveen. Wat een passie en wat speelt die toch goed!! Snel verlengen!!
  • 23 Feb 2019 om 21:27
    Lassie?
  • 23 Feb 2019 om 21:26
    • Quote van 23 Feb 2019 om 21:25
      Heerlijke pass van Woudenberg hoor, knap afgemaakt
    Woudenberg is betrouwbare back werkt hard en top pass
  • 23 Feb 2019 om 21:26
    Heerlijk dit! Wat een ontlading.
  • 23 Feb 2019 om 21:25
    Heerenveen scoort in uitduels meer dan Ajax en PSV zag ik net. Daar komt bij dat die nog moeten spelen maar goed.
  • 23 Feb 2019 om 21:25
    Heerlijke pass van Woudenberg hoor, knap afgemaakt
  • 23 Feb 2019 om 21:25
    Mooi gedaan.
  • 23 Feb 2019 om 21:24
    • Quote van 23 Feb 2019 om 21:20
      Qua doelpunten maken doen we het absurd goed. Met een goede verdediging die gemiddeld 1,5 doelpunten doorliet, stond je nu 5e.
    Daar heb je wel een goed punt, inderdaad absurd goed qua doelpunten maken. Top 3 waardig. Daar mogen we JOR wel complimenten voor geven. Misschien komt het toch wel goed.
  • 23 Feb 2019 om 21:22
    Pierie maar niet meer naar Ajax - Real Madrid, die speelt niet een hele beste pot.
  • 23 Feb 2019 om 21:20
    • Quote van 23 Feb 2019 om 21:18
      Ik geniet van dit voetbal. Helaas hebben we slechte verdedigers anders win je met dit spel heel veel wedstrijden in de eredivisie
    Qua doelpunten maken doen we het absurd goed. Met een goede verdediging die gemiddeld 1,5 doelpunten doorliet, stond je nu 5e.
  • 23 Feb 2019 om 21:18
    Ik geniet van dit voetbal. Helaas hebben we slechte verdedigers anders win je met dit spel heel veel wedstrijden in de eredivisie
  • 23 Feb 2019 om 21:18
    • Quote van 23 Feb 2019 om 21:05
      Wat is de humor van schelden? Ik zie het niet hoor
    De kern ontgaat je, het ging om: "Pas op wat je zegt. Mensen hier hebben Hamstra hoog zitten. Kneusjes". Ik zeg dat je je niet zosnel op je pik moet laten trappen, iemand roept iets in z'n algemeenheid richting Hamstra-supporters en er is weer iemand die op z'n pik is getrapt.. Sylvana effect. Stumperts.

    Mooi trouwens dat we de rug hebben gerecht, we spelen nu goed. Fortuna zit er gelukkig doorheen.
  • 23 Feb 2019 om 21:17
    • Quote van 23 Feb 2019 om 21:16
      En nu uitbreiden ze staan desondanks met minder achterin!!!!
    Inderdaad nu door.. tweede helft een prima pot, nu doorzetten
  • 23 Feb 2019 om 21:16
    Komen we goed weg!
  • 23 Feb 2019 om 21:16
    Toch groot respect voor het team, zo een pot omdraaien. Hulde. Nou doorgaan hiermee.
  • 23 Feb 2019 om 21:16
    Heerlijk. Nu zien ze zelf ook dat als ze net even iets meer doen dan vrij weinig ze gewoon kunnen winnen.
  • 23 Feb 2019 om 21:16
    • Quote van 23 Feb 2019 om 21:15
      Lassie told ya!!
    Alle ballen op Lassie
  • 23 Feb 2019 om 21:16
    Nu wat positiefs mag ook hoor medesupporters ;-)
  • 23 Feb 2019 om 21:16
    En nu uitbreiden ze staan desondanks met minder achterin!!!!
  • 23 Feb 2019 om 21:15
    Nu niet inkakken maar 2-4 maken!
  • 23 Feb 2019 om 21:15
    Lassie told ya!!
  • 23 Feb 2019 om 21:15
    jammer voort je feaN2008 ZE LOPEN NIET MEER IN
  • 23 Feb 2019 om 21:15
    Jaaaaaaaaaaa!!!! Lekker.
  • 23 Feb 2019 om 21:15
    Huppekee, Sammie.
  • 23 Feb 2019 om 21:14
    BAMMMM!!!!!
  • 23 Feb 2019 om 21:14
    • Quote van 23 Feb 2019 om 21:13
      En dan haal je van Bergen er uit... Zucht.
    Last van zijn enkel
  • 23 Feb 2019 om 21:13
    Penalty, yeahhhhhhh
  • 23 Feb 2019 om 21:13
    En dan haal je van Bergen er uit... Zucht.
  • 23 Feb 2019 om 21:13
    Zet Morten er dan gelijk ook maar in. Dit gaat een strijd worden de laatste 20 minuten.
  • 23 Feb 2019 om 21:12
    Ik ben inmiddels wel aardig blij dat die Cerny in Amsterdam wilde blijven zeg..
  • 23 Feb 2019 om 21:10
    Beter doen we even een psv’tje haha
  • 23 Feb 2019 om 21:09
    AFSTRAFFEN DIE TERINGBENDE!!
  • 23 Feb 2019 om 21:09
    zelfde kans als vlap maxkt graafschap wel af .0 2 graafschap loopt ook in..
  • 23 Feb 2019 om 21:08
    Het zit ook niet mee he
  • 23 Feb 2019 om 21:07
    Wat een pech ook weer.
  • 23 Feb 2019 om 21:07
    • Quote van 23 Feb 2019 om 21:05
      Weet iemand trouwens waar ik die goal van van bergen zo kan zien? Ik ben namelijk in het buitenland dus kan de wedstrijd niet live kijken.
    Hij staat op fox inmiddels, kwestie van tijd dat je hem onder de hashtag #forhee op twitter gaat tegenkomen onder meest recente tweets.
  • 23 Feb 2019 om 21:05
    Weet iemand trouwens waar ik die goal van van bergen zo kan zien? Ik ben namelijk in het buitenland dus kan de wedstrijd niet live kijken.
  • 23 Feb 2019 om 21:05
    • Quote van 23 Feb 2019 om 21:01
      Mensen moeten zich niet zo snel op hun pik laten trappen. Zie er de humor van in, neem het vooral niet te persoonlijk. Lach het weg, knik gewoon ja of deel een por terug uit. Tegenwoordig voelt alles en iedereen zichzelf in zijn of haar eer aangetast, neem nou het hele Sylvana verhaal bij VI, of ander plat gedoe. Gisteren zat er een jongen bij VI die het prima beschreef, zie er de humor van in en neem het met een korrel zout.
    Wat is de humor van schelden? Ik zie het niet hoor
  • 23 Feb 2019 om 21:04
    Nou doordrukken, kom op jongens.
  • 23 Feb 2019 om 21:03
    Aardig goaltje. Nu d’r over!
  • 23 Feb 2019 om 21:03
    Een sprankje hoop heb ik nu. Maar je weet wat ze zeggen over hoop, uitgestelde teleurstelling....
  • 23 Feb 2019 om 21:02
    Prachtige goal..!!!!!
  • 23 Feb 2019 om 21:02
    Van Bergen was er klaar mee... BAM!!!
  • 23 Feb 2019 om 21:02
    Jaaaaaaaa,wat een doelpunt.
  • 23 Feb 2019 om 21:01
    Mensen moeten zich niet zo snel op hun pik laten trappen. Zie er de humor van in, neem het vooral niet te persoonlijk. Lach het weg, knik gewoon ja of deel een por terug uit. Tegenwoordig voelt alles en iedereen zichzelf in zijn of haar eer aangetast, neem nou het hele Sylvana verhaal bij VI, of ander plat gedoe. Gisteren zat er een jongen bij VI die het prima beschreef, zie er de humor van in en neem het met een korrel zout.
  • 23 Feb 2019 om 20:59
    Rienstra, yuki, lammers. Maakt mij niet uit wie, maar wissel er iig 1!
  • 23 Feb 2019 om 20:58
    • Quote van 23 Feb 2019 om 20:56
      Weet iemand het verschil te beschrijven? Waarom zijn we tegen toppers wel aardig tot goed en tegen de kleintjes bijna altijd slecht? Je zou eigenlijk zeggen dat je tegen de kleintjes veel meer ruimte krijgt om te voetballen. Of juist minder ruimte omdat een topploeg vaak volop aan voetballen rond de onze 16 meter. Moeten we in dat geval Fortuna dan niet gewoon de ruimte geven om tot onze 16 meter probleemloos te voetballen..
    Tja. Vraag het onze Rotterdamse vrienden.
  • 23 Feb 2019 om 20:58
    Absolute wil.om strijd aan te gaan is er niet. jammer. volgend jaar kk..en dan is er geen weg terug
  • 23 Feb 2019 om 20:58
    Waarom wordt Rienstra nog opgesteld? Wat kan hij?
  • 23 Feb 2019 om 20:56
    Ik zeg..Thorsby...
  • 23 Feb 2019 om 20:56
    Weet iemand het verschil te beschrijven? Waarom zijn we tegen toppers wel aardig tot goed en tegen de kleintjes bijna altijd slecht? Je zou eigenlijk zeggen dat je tegen de kleintjes veel meer ruimte krijgt om te voetballen. Of juist minder ruimte omdat een topploeg vaak volop aan voetballen rond de onze 16 meter. Moeten we in dat geval Fortuna dan niet gewoon de ruimte geven om tot onze 16 meter probleemloos te voetballen..
  • 23 Feb 2019 om 20:55
    • Quote van 23 Feb 2019 om 20:38
      Op te telefoon werkt de app ook niet na behoren.
    Kan ik je gelijk in geven. Ook dan moet ik vaak weer terug scrollen.
  • 23 Feb 2019 om 20:47
    • Quote van 23 Feb 2019 om 20:41
      Gelul, is gewoon aan het coachen. Wat wil je eigenlijk dat ie doet naast het coachen. In zijn blote reet gaan staan? Zou het helpen.... Spelers voeren het in dit geval niet uit. Een pass zonder druk over 10 meter gaat al fout. Dan kan het paard van de buren ook wel langs het veld staan. Maakt net zo min uit nl!!
    In z’n blote reet en zwaaien als een helicopter....
  • 23 Feb 2019 om 20:46
    En nog steeds eigenwijs Thorsby op de bank houden!! Wat een drama, oogkleppen af, Kobayashi eruit, Thorsby er in!En laat Hornkamp alsjeblieft weer in de spits voetballen, jullie verknallen zo de hele carrière van die jongen! Geef Dresevic maar een kans, slechter kan het toch niet worden!!!
  • 23 Feb 2019 om 20:44
    • Quote van 23 Feb 2019 om 20:41
      Gelul, is gewoon aan het coachen. Wat wil je eigenlijk dat ie doet naast het coachen. In zijn blote reet gaan staan? Zou het helpen.... Spelers voeren het in dit geval niet uit. Een pass zonder druk over 10 meter gaat al fout. Dan kan het paard van de buren ook wel langs het veld staan. Maakt net zo min uit nl!!
    Zie de passie van dik advocaat een man van +70.. deze man staat er maar wat en doet echt NIKS.. je zou toch verdomme gek worden als je ziet dat een pass over 10 meter niet lukt? Wordt jou nou warm van deze trainer? Vind het maar een slapjanus. Daarnaast zie ik 11 spelers op het veld staan van Heerenveen en Fortuna. Volgens mij hebben wij op elke positie een betere speler, wie laat ze dan beter spelen?
  • 23 Feb 2019 om 20:43
    • Quote van 23 Feb 2019 om 20:42
      Ik twijfel toch sterk aan de kunde van onze trainer, zoals ons elftal zichzelf laat zien aan het publiek, dan kun je jezelf als verantwoordelijke man toch niet meer serieus nemen. Werkelijk iedereen doet maar wat in het veld. Niemand bewaakt de balans. Zijn we dan zo afhankelijk van 1 zeer blessure gevoelige speler. Persoonlijk zou ik voorstander van zijn om JOR per direct te vervangen door Janssen.
    Eens..
  • 23 Feb 2019 om 20:43
    • Quote van 23 Feb 2019 om 20:34
      Vind ze ook nog wel passievol voetballen en strijdt leveren maar ze verdedigen zo verschrikkelijk dom.. dat heeft mi puur met kwaliteit te maken. Weten wanneer je de bal niet moet verliezen, weten wanneer je een overtreding moet maken, weten wanneer je een bal gewoon weg moet roeien en weten wanneer een duel echt gewonnen moet worden. Ze doen hun best, maar kunnen het gewoon niet krijg ik het idee. Sommige wedstrijden wel, andere weer niet. Zijn erg wisselvallig al verdedigen ze eigenlijk constant slecht
    Kijk die 2-0 nog eens terug. Dat heeft niets met willen te maken. Gewoon met verkeerde instelling. Yuki en Rienstra staan gewoon te kijken op rand 16, terwijl er twee van Fortuna helemaal vrij staan op 11m.

    Dit kan niet. Verdedigende discipline is er niet. Speeltuinvoetbal. Tijd voor een trainer die kan motiveren en de zweep erop kan leggen.

    Leuk voetballen is niet genoeg in onze positie.
  • 23 Feb 2019 om 20:42
    Ik twijfel toch sterk aan de kunde van onze trainer, zoals ons elftal zichzelf laat zien aan het publiek, dan kun je jezelf als verantwoordelijke man toch niet meer serieus nemen. Werkelijk iedereen doet maar wat in het veld. Niemand bewaakt de balans. Zijn we dan zo afhankelijk van 1 zeer blessure gevoelige speler. Persoonlijk zou ik voorstander van zijn om JOR per direct te vervangen door Janssen.
  • 23 Feb 2019 om 20:42
    • Quote van 23 Feb 2019 om 20:31
      Precies hier ben ik het met je eens. Maar kijk maar eens onder een willekeurige post op feanonline. Alles is negatief ALLES kom op man ik dacht dat dit forum voor verschillende mening was maar het lijkt nu meer op een zelfmoord lijn zo depressief is het hier.
    Ik denk dat dat temaken heeft met hoe je bent als persoon. Ik ben bijvoorbeeld vrij zwart wit. Een aantal anderen hier ook. Het is super goed, goed, matig, slecht of heel slecht. Vandaag is het tot nu toe slecht, daar is niets negatiefs aan, gewoon realistisch. Ik reageer hier op de wedstrijd, supporten op een website heeft weinig zin.
  • 23 Feb 2019 om 20:41
    • Quote van 23 Feb 2019 om 20:37
      Zit deze wedstrijd ook even op JOR te letten maat die man straalt echt NIKS uit! Hij zegt niks, doet niks echt drama!
    Gelul, is gewoon aan het coachen. Wat wil je eigenlijk dat ie doet naast het coachen. In zijn blote reet gaan staan? Zou het helpen.... Spelers voeren het in dit geval niet uit. Een pass zonder druk over 10 meter gaat al fout. Dan kan het paard van de buren ook wel langs het veld staan. Maakt net zo min uit nl!!
  • 23 Feb 2019 om 20:39
    • Quote van 23 Feb 2019 om 20:34
      Wat wordt dit een rot site! Ik probeer wat reacties te lezen en moet continu weer naar boven scrollen. Doe hier alsjeblieft wat aan wat dit is echt niet normaal irritant en zorgt ervoor dat de site een stuk minder interessant is
    Had ik ook, bij mij hielp het om even de cache te legen van je browser, daarna geen last meer van gehad.
  • 23 Feb 2019 om 20:39
    Ik hoop op Pelle voor Yuki en Thorby voor Hornkamp. Met zn allen er bovenop en pakken die drie punten!!! COYBIWAB
  • 23 Feb 2019 om 20:39
    • Quote van 23 Feb 2019 om 20:37
      Kun je wat meer details geven? Bezoek je de website via je mobiel, tablet of pc? Als het mobiel is, dan kan ik je onze app aanbevelen. Die werkt gewoon wat simpeler dan de mobiele site.
    Ik zit op de app.. ben ingelogd en als ik reacties wil lezen dan start je onderaan. Als je dan stap voor stap naar boven wil scrollen, schiet hij continu helemaal naar boven. Dan kun je weer naar onderen scrollen en rustig lezen en ineens schiet hij weer naar boven. Is op mobiel overigens.
  • 23 Feb 2019 om 20:38
    • Quote van 23 Feb 2019 om 20:37
      Kun je wat meer details geven? Bezoek je de website via je mobiel, tablet of pc? Als het mobiel is, dan kan ik je onze app aanbevelen. Die werkt gewoon wat simpeler dan de mobiele site.
    Op te telefoon werkt de app ook niet na behoren.
  • 23 Feb 2019 om 20:38
    Ik denk dat Vlap nu in de kleeedkamer het woord neemt: jongens, we kunnen van iedereen winnen!!
    Laat ze eens wakkker worden. Ze zijn 1 en al middelmaat. Vooral achterin is KK-divisie. Al is Woudenberg prima bezig.
  • 23 Feb 2019 om 20:37
    Zit deze wedstrijd ook even op JOR te letten maat die man straalt echt NIKS uit! Hij zegt niks, doet niks echt drama!
  • 23 Feb 2019 om 20:37
    • Quote van 23 Feb 2019 om 20:34
      Wat wordt dit een rot site! Ik probeer wat reacties te lezen en moet continu weer naar boven scrollen. Doe hier alsjeblieft wat aan wat dit is echt niet normaal irritant en zorgt ervoor dat de site een stuk minder interessant is
    Kun je wat meer details geven? Bezoek je de website via je mobiel, tablet of pc? Als het mobiel is, dan kan ik je onze app aanbevelen. Die werkt gewoon wat simpeler dan de mobiele site.
  • 23 Feb 2019 om 20:37
    Als ze nou de tweede helft nog niet door hebben ze zich het apezuur moeten lopen weet ik het ook niet meer. Met iets meer passie en inzet win je hem nog. Maar we lopen als een stel lamzakken over het veld. Die Yuki kan echt niet als controleur, het is gewoon een drama. En het is jammer maar helaas, Hornkamp op de rechtsback kan ook niet.
  • 23 Feb 2019 om 20:37
    • Quote van 23 Feb 2019 om 20:34
      Wat wordt dit een rot site! Ik probeer wat reacties te lezen en moet continu weer naar boven scrollen. Doe hier alsjeblieft wat aan wat dit is echt niet normaal irritant en zorgt ervoor dat de site een stuk minder interessant is
    Same
  • 23 Feb 2019 om 20:35
    2e helft voetballen, badslippers uit en kicks aan en laat zien dat je het pompeblêd - shirt verdient!!!!
  • 23 Feb 2019 om 20:35
    • Quote van 23 Feb 2019 om 20:31
      Als Roozemond een echte Rotterdam is toont ie nu daadkracht en bedankt JOR en Hamstra. Jansen als trainer haalt de playoffs
    +10 !!
  • 23 Feb 2019 om 20:35
    • Quote van 23 Feb 2019 om 20:32
      Geniet van het leven vertel eens hoe jij dat doet ben benieuwd????
    Begint met het besef dat niet alles om het voetbal draait? Al heb ik de pestpleuris erin dat deze mooie club op zo'n manier op het veld staat en ik net als iedereen baal zijn er gelukkig nog altijd meer dingen dan alleen voetbal.

    Maar goed, wat een vertoning weer achterin, niet te geloven.
  • 23 Feb 2019 om 20:34
    Wat wordt dit een rot site! Ik probeer wat reacties te lezen en moet continu weer naar boven scrollen. Doe hier alsjeblieft wat aan wat dit is echt niet normaal irritant en zorgt ervoor dat de site een stuk minder interessant is
  • 23 Feb 2019 om 20:34
    • Quote van 23 Feb 2019 om 20:27
      Precies het probleem. Ze komen hier om lekker te voetballen, maar vergeten dat je eerst strijd moet leveren en duels moet winnen. Zoals Rienstra en Yuki en Lammers voetballen, dat mag je gewoon niet accepteren als coach. Die gaan niet eens het duel aan. Laten tegenstanders gewoon lopen.
    Vind ze ook nog wel passievol voetballen en strijdt leveren maar ze verdedigen zo verschrikkelijk dom.. dat heeft mi puur met kwaliteit te maken. Weten wanneer je de bal niet moet verliezen, weten wanneer je een overtreding moet maken, weten wanneer je een bal gewoon weg moet roeien en weten wanneer een duel echt gewonnen moet worden. Ze doen hun best, maar kunnen het gewoon niet krijg ik het idee. Sommige wedstrijden wel, andere weer niet. Zijn erg wisselvallig al verdedigen ze eigenlijk constant slecht
  • 23 Feb 2019 om 20:34
    • Quote van 23 Feb 2019 om 20:32
      Geniet van het leven vertel eens hoe jij dat doet ben benieuwd????
    Nouja ten eerste niet alles afzeiken waar sc Heerenveen is in betrokken er zijn genoeg goede dingen binnen en buiten de club. En gwn van het leven genieten. Heerenveen speelt 1 keer per week dan heb je 6 dagen om te genieten toch?
  • 23 Feb 2019 om 20:34
    • Quote van 23 Feb 2019 om 20:29
      Kaasburger, gelukkig is er veel meer in het leven.. Mijn leven beperkt zich gelukkig niet tot sc Heerenveen. Wat ik probeer te zeggen is dat we door de positivo's, de zogenaamde "komt wel goed" roepers nog steeds niet in ander vaarwater zitten. Een blinde had door kunnen hebben dat dit verkeerd afloopt, de uitstraling, de teamspirit, de instelling en nog een groot aantal andere zaken. Het grootste deel van de achterban, is tot nu toe nogsteeds in de modus dat het allemaal wel goed zou komen. Stel dat 85 procent van de achterban, clubmensen en spelers wel eens realistisch kritisch zouden zijn, dan hadden we deze nachtmerrie niet gehad. Als je vandaag verliest van Fortuna, is degradatie playoffs super realistisch.
    Snijder pas op! Als je dat soort dingen hier zegt ben je een negatieve persoon of je snapt het niet. Ik heb er ervaring mee....
  • 23 Feb 2019 om 20:32
    Heerenveen creeert best veel maar als je verdedigend zo schuttert, valt er niet tegen te voetballen. Zo slecht achterin. Hornkamp nu ook wekelijks fouten maken. Dit kost Heerenveen echt veel wedstrijden.
  • 23 Feb 2019 om 20:32
    • Quote van 23 Feb 2019 om 20:19
      Leuke reacties hier. Jullie hebben weken gezegd dat allemaal wel goed komt. Jullie zijn net zo kansloos als het elftal! Hou lekker je oogkleppen op. Het komt allemaal wel goed volgens jullie. MrFrankLegs met zijn wijze woorden, zand al uit je ogen? Altijd alles goed te praten.
    T komt goed Lassie! Echt!
  • 23 Feb 2019 om 20:32
    • Quote van 23 Feb 2019 om 20:27
      Waarom hebben jullie allemaal negatieve reacties over mensen die de positieve sfeer op dit forum proberen te houden? Ook al zijn het slechte tijden hoef je niet alles en iedereen af te zeiken. Kom op man geniet eens van het leven!!
    Geniet van het leven vertel eens hoe jij dat doet ben benieuwd????
  • 23 Feb 2019 om 20:31
    Als Roozemond een echte Rotterdam is toont ie nu daadkracht en bedankt JOR en Hamstra. Jansen als trainer haalt de playoffs
  • 23 Feb 2019 om 20:31
    • Quote van 23 Feb 2019 om 20:29
      Kaasburger, gelukkig is er veel meer in het leven.. Mijn leven beperkt zich gelukkig niet tot sc Heerenveen. Wat ik probeer te zeggen is dat we door de positivo's, de zogenaamde "komt wel goed" roepers nog steeds niet in ander vaarwater zitten. Een blinde had door kunnen hebben dat dit verkeerd afloopt, de uitstraling, de teamspirit, de instelling en nog een groot aantal andere zaken. Het grootste deel van de achterban, is tot nu toe nogsteeds in de modus dat het allemaal wel goed zou komen. Stel dat 85 procent van de achterban, clubmensen en spelers wel eens realistisch kritisch zouden zijn, dan hadden we deze nachtmerrie niet gehad. Als je vandaag verliest van Fortuna, is degradatie playoffs super realistisch.
    Precies hier ben ik het met je eens. Maar kijk maar eens onder een willekeurige post op feanonline. Alles is negatief ALLES kom op man ik dacht dat dit forum voor verschillende mening was maar het lijkt nu meer op een zelfmoord lijn zo depressief is het hier.
  • 23 Feb 2019 om 20:31
    Thorsby voor yuki om te beginnen?
  • 23 Feb 2019 om 20:30
    Hoegh nu niet onder de bal door ;)
  • 23 Feb 2019 om 20:30
    Hé hé, eindelijk.
  • 23 Feb 2019 om 20:30
    • Quote van 23 Feb 2019 om 20:27
      Waarom hebben jullie allemaal negatieve reacties over mensen die de positieve sfeer op dit forum proberen te houden? Ook al zijn het slechte tijden hoef je niet alles en iedereen af te zeiken. Kom op man geniet eens van het leven!!
    Genieten ook wel van het leven, maar genieten op dit moment niet van onze grote liefde, en als je dan geen commentaar mag uiten, kunnen we betere meteen de stekker uit de club trekken. Jij begrijpt niet dat deze 11-spelers plus de trainer onze club op dit moment aan het afbreken zijn. Want als we nu 6e hadden gestaan, had onze club nog gewoon een voorzitter etc.
  • 23 Feb 2019 om 20:29
    • Quote van 23 Feb 2019 om 20:27
      Welke zwakkere teams? Wij zijn dat!
    Dat bedoelde ik inderdaad, al willen ze dat zelf nog niet geloven
  • 23 Feb 2019 om 20:29
    • Quote van 23 Feb 2019 om 20:22
      Nouja als je nu perse MOET zeggen dat die positivo’s verkeerd zitten vind ik vrijwel onnodig en een beetje opgekropte haat omdat hun wel een leuk leven hebben.
    Kaasburger, gelukkig is er veel meer in het leven.. Mijn leven beperkt zich gelukkig niet tot sc Heerenveen. Wat ik probeer te zeggen is dat we door de positivo's, de zogenaamde "komt wel goed" roepers nog steeds niet in ander vaarwater zitten. Een blinde had door kunnen hebben dat dit verkeerd afloopt, de uitstraling, de teamspirit, de instelling en nog een groot aantal andere zaken. Het grootste deel van de achterban, is tot nu toe nogsteeds in de modus dat het allemaal wel goed zou komen. Stel dat 85 procent van de achterban, clubmensen en spelers wel eens realistisch kritisch zouden zijn, dan hadden we deze nachtmerrie niet gehad. Als je vandaag verliest van Fortuna, is degradatie playoffs super realistisch.
  • 23 Feb 2019 om 20:28
    Power erin! Thorsby of van Amersfoort.
  • 23 Feb 2019 om 20:27
    • Quote van 23 Feb 2019 om 20:24
      Eens .zeg het al maanden
    Juist, er is een "groep" die bij iedere kritische noot meteen hier in de pen klimt om te vergoelijken cq het gelijk willen halen. Ik heb er langzamerhand tabak van.
  • 23 Feb 2019 om 20:27
    • Quote van 23 Feb 2019 om 20:23
      Ik vind ze aan de bal best heel aardig spelen maar jongens kom op zo verdedigen kan echt niet..
    Precies het probleem. Ze komen hier om lekker te voetballen, maar vergeten dat je eerst strijd moet leveren en duels moet winnen. Zoals Rienstra en Yuki en Lammers voetballen, dat mag je gewoon niet accepteren als coach. Die gaan niet eens het duel aan. Laten tegenstanders gewoon lopen.
  • 23 Feb 2019 om 20:27
    Waarom hebben jullie allemaal negatieve reacties over mensen die de positieve sfeer op dit forum proberen te houden? Ook al zijn het slechte tijden hoef je niet alles en iedereen af te zeiken. Kom op man geniet eens van het leven!!
  • 23 Feb 2019 om 20:27
    • Quote van 23 Feb 2019 om 20:22
      Hoevaak hebben we dit soort wedstrijden al gehad dit seizoen? En JOR dan toch maar heilig blijven geloven dat we wel punten kunnen pakken tegen de ‘zwakkere’ teams.
    Welke zwakkere teams? Wij zijn dat!
  • 23 Feb 2019 om 20:26
    Johnson kan ook wel enkeltje naar Amsterdam. Voegt weinig meer toe.
  • 23 Feb 2019 om 20:25
    • Quote van 23 Feb 2019 om 20:19
      Leuke reacties hier. Jullie hebben weken gezegd dat allemaal wel goed komt. Jullie zijn net zo kansloos als het elftal! Hou lekker je oogkleppen op. Het komt allemaal wel goed volgens jullie. MrFrankLegs met zijn wijze woorden, zand al uit je ogen? Altijd alles goed te praten.
    Helemaal mee eens!!!
  • 23 Feb 2019 om 20:24
    • Quote van 23 Feb 2019 om 20:21
      Eens !!!!!
    En vervolgens huilen op bed.
  • 23 Feb 2019 om 20:24
    jansen moet er voor ..
  • 23 Feb 2019 om 20:24
    • Quote van 23 Feb 2019 om 20:21
      Eens !!!!!
    Eens .zeg het al maanden
  • 23 Feb 2019 om 20:23
    Ik vind ze aan de bal best heel aardig spelen maar jongens kom op zo verdedigen kan echt niet..
  • 23 Feb 2019 om 20:23
    Met de week snap ik de verkoop van Naess beter. Verdediging staat als een huis, stoere ferme kerels. Helaas, die hebben we niet meer. Aanvallend zit het wel goed maar elke keer weer deksel op de neus. Zelfvertrouwen zakt snel weg zo. Tweede helft maar beter dan
  • 23 Feb 2019 om 20:22
    • Quote van 23 Feb 2019 om 20:21
      Heb ik haat?
    Nouja als je nu perse MOET zeggen dat die positivo’s verkeerd zitten vind ik vrijwel onnodig en een beetje opgekropte haat omdat hun wel een leuk leven hebben.
  • 23 Feb 2019 om 20:22
    Hoevaak hebben we dit soort wedstrijden al gehad dit seizoen? En JOR dan toch maar heilig blijven geloven dat we wel punten kunnen pakken tegen de ‘zwakkere’ teams.
  • 23 Feb 2019 om 20:21
    Zou iemand Rienstra en Yuki een verbod op duels aangaan en omschakelen hebben gegeven?Stelle primadonna's.Lammers idem. Slapjanus.Fortuna heeft echt alleen maar middelmaat, maar wij denken even lekker te gaan voetballen op die ijsbaan daar. Ongelooflijk gebrek aan instelling dit.
    En onze trainer laat het gebeuren. Totaal geen motivator. Opzouten!
  • 23 Feb 2019 om 20:21
    • Quote van 23 Feb 2019 om 20:19
      Leuke reacties hier. Jullie hebben weken gezegd dat allemaal wel goed komt. Jullie zijn net zo kansloos als het elftal! Hou lekker je oogkleppen op. Het komt allemaal wel goed volgens jullie. MrFrankLegs met zijn wijze woorden, zand al uit je ogen? Altijd alles goed te praten.
    Eens !!!!!
  • 23 Feb 2019 om 20:21
    • Quote van 23 Feb 2019 om 20:18
      Waarom heb je haat tegen mensen die Anders in het leven staan dan jij?
    Heb ik haat?
  • 23 Feb 2019 om 20:20
    • Quote van 23 Feb 2019 om 20:19
      Wat kunnen ze toch goed voetballen.. waarom je druk maken om degradatie. Komen 12 makkelijke wedstrijden aan.
    Ja welke idioot was dat ook alweer die dat steeds verkondigde?
  • 23 Feb 2019 om 20:20
    Zenuwachtig achterhoede
  • 23 Feb 2019 om 20:20
    Om je te schamen.. Met een stalen gezicht zeggen ze allemaal dat ze nu tegen de clubs spelen waar ze van moeten winnen.. Nou ik zie niks van dat moeten... slappen hap!
  • 23 Feb 2019 om 20:19
    Wat kunnen ze toch goed voetballen.. waarom je druk maken om degradatie. Komen 12 makkelijke wedstrijden aan.
  • 23 Feb 2019 om 20:19
    2 moeten er na vanavond 100% weg ! Dít kan en mag niet!!
  • 23 Feb 2019 om 20:19
    Leuke reacties hier. Jullie hebben weken gezegd dat allemaal wel goed komt. Jullie zijn net zo kansloos als het elftal! Hou lekker je oogkleppen op. Het komt allemaal wel goed volgens jullie. MrFrankLegs met zijn wijze woorden, zand al uit je ogen? Altijd alles goed te praten.
  • 23 Feb 2019 om 20:19
    Onmiddellijk weg met die trainer! Jonge jonge een hoop ellende waar je naar zit te kijken.
  • 23 Feb 2019 om 20:18
    Jongens bekijk het positief: volgend jaar spelen we weer de Friese derby!
  • 23 Feb 2019 om 20:18
    Wat een anti profs. En maar droeftoeteren dat ze te goed zijn voor degradatievoetbal. Ze kunnen er helemaal niets van! Vooral Pieri, Hoegh, Rienstra en Lammers zijn een groot drama!!!
    Leeuwarden here we come!!!
  • 23 Feb 2019 om 20:18
    • Quote van 23 Feb 2019 om 20:17
      Hahaha, zullen de positivos eindelijk overtuigd zijn, na maanden... Je mag tegen Fortuna als Heerenveen zijnde never nooit op 2 - 0 achterstand komen.. De hele instelling van het team in de trainer zijn verrot. En trouwens ook van een deel van het klapvee. We moeten tegenwoordig als supporters vooral niet te snel morren, we zien het al maanden verkeerd aflopen, maar we blijven rechtvooruit op de spookrijder inrijden.. De zogenaamde "komt wel goed" mentaliteit komt mij nu echt de strot uit.
    Waarom heb je haat tegen mensen die Anders in het leven staan dan jij?
  • 23 Feb 2019 om 20:17
    Onmiddellijk weg met die trainer! Jonge jonge een hoop ellende waar je naar zit te kijken.
  • 23 Feb 2019 om 20:17
    Tja, zullen we ons maar opmaken voor nacompetitie? Lekker billen knijpen en bidden en smeken dat we ons handhaven
  • 23 Feb 2019 om 20:17
    Hahahaha Leeuwarden, tot volgend jaar!
  • 23 Feb 2019 om 20:17
    Kobayashi lekker lucht dekken. Zet Thorsby er in ofzo. Wat is die verdediging een drama
  • 23 Feb 2019 om 20:17
    Heeft dit met een trainer te maken???!!! Dit heeft met Pierie te maken.. een bal zo inleveren met zoveel spelers voor de bal.
  • 23 Feb 2019 om 20:17
    Tjonge jonge, wat een foutenfestival. Punten halen tegen de zogenaamde kleintjes. POTVERDOMME die zijn er niet meer.!
  • 23 Feb 2019 om 20:17
    • Quote van 23 Feb 2019 om 20:15
      JOR NU EXIT
    Hahaha, zullen de positivos eindelijk overtuigd zijn, na maanden... Je mag tegen Fortuna als Heerenveen zijnde never nooit op 2 - 0 achterstand komen.. De hele instelling van het team in de trainer zijn verrot. En trouwens ook van een deel van het klapvee. We moeten tegenwoordig als supporters vooral niet te snel morren, we zien het al maanden verkeerd aflopen, maar we blijven rechtvooruit op de spookrijder inrijden.. De zogenaamde "komt wel goed" mentaliteit komt mij nu echt de strot uit.
  • 23 Feb 2019 om 20:16
    kinderlijk kinderlijk kinderlijk kinderlijk. Flikker toch op met die JOR.
  • 23 Feb 2019 om 20:15
    JOR NU EXIT
  • 23 Feb 2019 om 20:15
    RIP
  • 23 Feb 2019 om 20:15
    2-0 doei
  • 23 Feb 2019 om 20:09
    Achterin recht en centraal zo lek als een zeef..zie ons wel scoren....maar krijgen ook zeker nog goals tegen ..drama achterin..ook centraal
  • 23 Feb 2019 om 20:08
    Lammers, als je hem steekt of breed legt heb je twee keer iemand voor de keeper..
  • 23 Feb 2019 om 20:07
    • Quote van 23 Feb 2019 om 19:56
      dat doe ik al heel lang, ik bedoelde specifiek deze wedstrijd.
    Het gaat weer helemaal nergens over, vorige week werd Fortuna nog afgeslacht. Wanhopige vertoning begint het te worden.