Homepage » Hoofdnieuws » Vlap rekent af met Verbeek: ''Absoluut niet mee eens, belachelijk''

Vlap rekent af met Verbeek: ''Absoluut niet mee eens, belachelijk''

( 10 reacties)
Vlap rekent af met Verbeek: ''Absoluut niet mee eens, belachelijk''

Michel Vlap is het niet eens met de uitlatingen van Gertjan Verbeek. Volgens de analist is SC Heerenveen in een gevecht tegen degradatie beland met Jan Olde Riekerink.

"Ik ben het absoluut niet met hem eens. Ik vind het belachelijk", begint de Friese topschutter tegenover Veronica Inside. "Wij focussen ons nu op het voetbal. Wij weten wat voor rek er in deze groep zit. Natuurlijk staan we niet top op de ranglijst, dat klopt, maar ik denk dat mensen ook nu weer hebben gezien dat er veel rek in onze selectie zit."

Vlap maakte zaterdagavond één van de twee treffers tegen PSV. Uiteindelijk werd het 2-2, maar dit zijn niet de wedstrijden waarin Heerenveen de punten moet pakken. "We kunnen verschrikkelijk goed voetballen, maar we hebben gewoon een heel zwaar schema gehad. Nu is het lekker dat je een punt pakt, volgende week moeten we winnen." 

Reacties ›
Om een reactie te plaatsen dien je in te loggen of te registreren, dit duurt maar 1 minuut!

  • 18 Feb 2019 om 20:28
    Als ik naar Groningen kijk dan zie ik een groot verschil na de winterstop. Zo agressief en een echt team.Ben bang dat Heerenveen dit helaas niet elke wedstrijd kan laten zien.
  • 18 Feb 2019 om 19:49
    • Quote van 18 Feb 2019 om 10:46
      Het zal allemaal wel, maar de harde realiteit geeft aan hoe sc Heerenveen...er nu voorstaat daar kan (zelfs!) Jij niet omheen vries.
      Wat de snor betreft die heeft voor mij al jaren afgedaan de zelfbenoemde allesweter!

      En betreft Verbeek, Riemer, Foppe,.. jij zit duidelijk in het andere kamp.

      Ik geef je één ding mee, als je dit drietal de credits geeft gaat het echt wel goed komen. Zoniet dan zal mijn geliefde club afzakken naar de wrochten van de keuken kampioen divisie. Is het niét dit jaar dan wel een van de komende seizoenen.Deze prutsers /zakkenvullers hebben nu eindelijk lang genoeg onze club naar de gallemiesen gebracht..genoeg nu !
    Helemaal mee eens.
  • 18 Feb 2019 om 10:46
    • Quote van 18 Feb 2019 om 05:17
      resultaten uit het verleden bieden geen garantie in het heden , daarbij meneer over de balk kuiper waardoor we nu deels in deze situatie zitten zit ook bij het groepje Riemer of je daar nou op zit te wachten , ik vraag me dat af. Een best grote groep loopt ook om Verbeek te roepen alsof dat de messias is van Heerenveen. Voor het gemak even vergeten dat Verbeek bij Feyenoord, AZ en Twente ook deels door eigen gedrag mislukt is. Het is allemaal zo makkelijk je kraakt de huidige mensen af en roept dan maar snel een paar namen die je in de media heft gezien of over gelezen hebt alsof die het ineens wel even gaan oplossen. Hamstra heeft het echt niet zo verkeerd gedaan , kijkend naar de middelen die hij tot zijn beschikking heeft. Het valt wel op hoe volgzaam een bepaalde groep hier is , de snor roept wat over Eisinga en die groep loopt achter hem aan als makke lammeren, dan roept de Snor wat over JoR en weer lopen de lammetjes achter hem aan.
    Het zal allemaal wel, maar de harde realiteit geeft aan hoe sc Heerenveen...er nu voorstaat daar kan (zelfs!) Jij niet omheen vries.
    Wat de snor betreft die heeft voor mij al jaren afgedaan de zelfbenoemde allesweter!

    En betreft Verbeek, Riemer, Foppe,.. jij zit duidelijk in het andere kamp.

    Ik geef je één ding mee, als je dit drietal de credits geeft gaat het echt wel goed komen. Zoniet dan zal mijn geliefde club afzakken naar de wrochten van de keuken kampioen divisie. Is het niét dit jaar dan wel een van de komende seizoenen.Deze prutsers /zakkenvullers hebben nu eindelijk lang genoeg onze club naar de gallemiesen gebracht..genoeg nu !
  • 18 Feb 2019 om 07:50
    • Quote van 17 Feb 2019 om 22:10
      Het media offensief van de groep Riemer waaronder Gert Jan Verbeek kan mij niet bekoren. Des te sterker vind ik de reactie van huidig topspeler Vlap. Als youngster zo’n stelling nemen tegen een gelouterde naam getuigd van lef en durf. Vlap heeft alles om een clubheld te worden: is een jongen van de club, doet normaal, heeft aandacht voor supporters en met name de jonge supporters en kan bovendien heerlijk voetballen. Op zijn leeftijd al stelling nemen tegen een gerenommeerde Verbeek vind ik echt al knap van hem.
    Op zich mee eens echter, is de stelling niet zo heel gek toch? Wij staan waar wij staan na 22 wedstrijden....wat betekend dat wij ook al gespeeld hebben tegen de nodige kleinere clubs en toen ook de punten niet hebben gepakt.....waarom zou dat nu ineens wel gebeuren?.....en wat als wij komend weekend niet winnen uit bij Fortuna?, wat gaat hij dan zeggen?
    Ik vind dat niemand zichzelf de put in hoeft te praten maar om nu alles als onzin af te doen vind ik eveneens "onhandig" want feit is dat wij ons geen mindere fase meer kunnen veroorloven. We gaan het zien, maar het feit dat je nu moet winnen betekend wel degelijk dat je in een strijd bent beland waar je niet in wilt zitten dus het weg wuiven is net zo onzinnig als het te benoemen.
  • 18 Feb 2019 om 06:57
    Tja, hoe naief kun je zijn Vlap.. Na 22 wedstrijden op doelsaldo nog net boven de streep.. Dan kun je af en toe een leuke wedstrijd spelen en je potentieel laten zien, de ranglijst liegt niet!!
  • 18 Feb 2019 om 05:17
    • Quote van 17 Feb 2019 om 22:45
      Blijft het feit dat je op de 15e plek staat en idd moet vrezen... vlap is lekker bezig met voetballen, alleen moeten er eens 3 punten gehaald worden. Zware programma is onzin, iedereen speelt tegen deze zwaardere tegenstanders. Hopelijk geen degradatie, al word zaterdag al moeilijk zat in Sittard... Nogmaals exit JOR en Hamstra en welkom terug GJV en Riemer... clubhelden die wel iets hebben gebracht bij deze club.
    resultaten uit het verleden bieden geen garantie in het heden , daarbij meneer over de balk kuiper waardoor we nu deels in deze situatie zitten zit ook bij het groepje Riemer of je daar nou op zit te wachten , ik vraag me dat af. Een best grote groep loopt ook om Verbeek te roepen alsof dat de messias is van Heerenveen. Voor het gemak even vergeten dat Verbeek bij Feyenoord, AZ en Twente ook deels door eigen gedrag mislukt is. Het is allemaal zo makkelijk je kraakt de huidige mensen af en roept dan maar snel een paar namen die je in de media heft gezien of over gelezen hebt alsof die het ineens wel even gaan oplossen. Hamstra heeft het echt niet zo verkeerd gedaan , kijkend naar de middelen die hij tot zijn beschikking heeft. Het valt wel op hoe volgzaam een bepaalde groep hier is , de snor roept wat over Eisinga en die groep loopt achter hem aan als makke lammeren, dan roept de Snor wat over JoR en weer lopen de lammetjes achter hem aan.
  • 17 Feb 2019 om 23:36
    • Quote van 17 Feb 2019 om 22:45
      Blijft het feit dat je op de 15e plek staat en idd moet vrezen... vlap is lekker bezig met voetballen, alleen moeten er eens 3 punten gehaald worden. Zware programma is onzin, iedereen speelt tegen deze zwaardere tegenstanders. Hopelijk geen degradatie, al word zaterdag al moeilijk zat in Sittard... Nogmaals exit JOR en Hamstra en welkom terug GJV en Riemer... clubhelden die wel iets hebben gebracht bij deze club.
    Hamstra? Vind dat Hamstra behoorlijk heeft gehandeld als je hoort dat er bijna geen cent beschikbaar is. Elke TD heeft miskopen, maar over het algemeen haalde Hamstra wel vaak spelers die direct basis speelden, dus directe versterkingen bleken. Ik wil hem nog een seizoen de kans geven, op papier staat er een aardig elftal. Hem vroegtijdig ontslaan zou alleen maar meer geld kosten en nog meer negativiteit voor onze club zijn. Spelers zoals Johnson, en Van Bergen, en zelfs Lammers (hangt van De doorverkoopclausule af) Kunnen ons relatief veel geld gaan opleveren .
  • 17 Feb 2019 om 23:21
    Wat een onzin die kop. Er zijn al 22 potjes gespeeld. De cijfers liegen niet. Dit weekend had ik even het gevoel dat ik het oude Heerenveen weer terug had. Over een paar weken weten wij meer. Het is echt 5 voor 12.
  • 17 Feb 2019 om 22:45
    Blijft het feit dat je op de 15e plek staat en idd moet vrezen... vlap is lekker bezig met voetballen, alleen moeten er eens 3 punten gehaald worden. Zware programma is onzin, iedereen speelt tegen deze zwaardere tegenstanders. Hopelijk geen degradatie, al word zaterdag al moeilijk zat in Sittard... Nogmaals exit JOR en Hamstra en welkom terug GJV en Riemer... clubhelden die wel iets hebben gebracht bij deze club.
  • 17 Feb 2019 om 22:10
    Het media offensief van de groep Riemer waaronder Gert Jan Verbeek kan mij niet bekoren. Des te sterker vind ik de reactie van huidig topspeler Vlap. Als youngster zo’n stelling nemen tegen een gelouterde naam getuigd van lef en durf. Vlap heeft alles om een clubheld te worden: is een jongen van de club, doet normaal, heeft aandacht voor supporters en met name de jonge supporters en kan bovendien heerlijk voetballen. Op zijn leeftijd al stelling nemen tegen een gerenommeerde Verbeek vind ik echt al knap van hem.