Homepage » Hoofdnieuws » VIDEO | Samenvatting: SC Heerenveen speelt gelijk tegen PSV

VIDEO | Samenvatting: SC Heerenveen speelt gelijk tegen PSV

( 70 reacties)
VIDEO | Samenvatting: SC Heerenveen speelt gelijk tegen PSV

SC Heerenveen leek zaterdagavond drie punten te gaan pakken tegen PSV. De Friezen waren voor rust op een 2-0 voorsprong gekomen via Van Bergen en Vlap. De bezoekers kwamen in de allerlaatste minuut van de extra tijd echter op 2-2. Extra tegenvaller was het uitvallen van aanvoerder Stijn Schaars.

Heerenveen ging goed van start in het Abe Lenstra Stadion en kwam al na drie minuten op voorsprong. Mitchel van Brengen kwam naar binnen en schoot de bal in de verre hoek achter Zoet. Ook na de snelle voorsprong bleef de thuisploeg de beter partij.

Na een half uur spelen wist Michel de score te verdubbelen. De Fries draaide tussen twee tegenstanders door en schoot zijn ploeg daarna met een bekeken schot op 2-0. De feestvreugde kwam echter plots tot een einde toen Stijn Schaars vlak voor rust met een ogenschijnlijk zware blessure het veld verliet. 

Met Yuki Kobayashi als vervanger had Heerenveen het na rust lastig tegen PSV. Denzel Dumfries leek al snel de aansluitingstreffer te maken maar stond buitenspel. In de 60ste minuut schoot Goston Pereiro vanuit een vrije trap de bal onhoudbaar in het doel. 

Heerenveen gaf zich echter niet gewonnen en leefde na de 2-1 weer op. Invaller Dennis Johnsen leek de wedstrijd vanuit een counter te gaan beslissen maar zijn schot ging op de lat. Dat kwam Heerenveen duur te staan. In de allerlaatste secondes van de extra tijd schoot Donyell Malen de gelijkmaker binnen. 

Reacties ›
Om een reactie te plaatsen dien je in te loggen of te registreren, dit duurt maar 1 minuut!

  • 18 Feb 2019 om 19:14
    • Quote van 17 Feb 2019 om 12:10
      Wie had volgens jou man of the match moeten zijn?
    Woudenberg ben ik ook erg over te spreken! Zeker in combinatie met Johnsen vond ik hem sterk.
  • 18 Feb 2019 om 12:54
    • Quote van 17 Feb 2019 om 12:12
      Ik zat precies in de lijn bij die vrije trap. De muur werd uit elkaar gedrukt. Hij zag hem pas erg laat. Vond het geen fout van Hahn.
    Woudenberg liep uit de muur met een PSV'er zodat er ruimte ontstond.
  • 18 Feb 2019 om 12:53
    Nog even over Lammers. Ik had het idee dat ie toch op twee gedachten hinkte, vond hem in de duels zo slap.Ik had hem gewisseld voor Pelle. Als je daarna die blessure van Hornkamp krijgt kun je altijd nog een Rienstra op de rechtsback zetten als je wissels op zijn. Achteraf vond ik hem in de intervieuws ook wat vaag overkomen.

  • 18 Feb 2019 om 12:36
    • Quote van 17 Feb 2019 om 15:09
      En jammer dat hij een vrijetrap weggaf waar een doelpunt uit kwam. Was niet nodig, was psv juist op uit.
    Ik snapte Pierie wel. Bergwijn liep er gewoon doorheen de enige manier om de weg naar de goal dicht te timmeren was door een overtreding te maken.
  • 17 Feb 2019 om 15:09
    • Quote van 17 Feb 2019 om 12:48
      Ik vond persoonlijk Pierie ook geweldig spelen. Jammer dat hij zich in blessuretijd zo makkelijk voorbij liet lopen.... Had het idee dat de mannen allemaal leeg waren de laatste 10 minuten
    En jammer dat hij een vrijetrap weggaf waar een doelpunt uit kwam. Was niet nodig, was psv juist op uit.
  • 17 Feb 2019 om 12:48
    Ik vond persoonlijk Pierie ook geweldig spelen. Jammer dat hij zich in blessuretijd zo makkelijk voorbij liet lopen.... Had het idee dat de mannen allemaal leeg waren de laatste 10 minuten
  • 17 Feb 2019 om 12:17
    • Quote van 17 Feb 2019 om 12:10
      Wie had volgens jou man of the match moeten zijn?
    Rienstra kon ook, Hoegh ook. Maar Hahn is ook prima te begrijpen!
  • 17 Feb 2019 om 12:16
    • Quote van 17 Feb 2019 om 11:06
      Bedoel je die bal over de zijlijn zodat we konden wisselen omdat we met 10 man stonden?
    Haha, +1. Hahn keepte inderdaad sterk gisteren. De vrije trap kon hij ook niets aan doen. Rienstra was ook eindelijk eens goed. Dit biedt hoop voor het vervolg!
  • 17 Feb 2019 om 12:12
    • Quote van 17 Feb 2019 om 12:09
      Hij heeft zeker nog geen wedstrijden voor ons gewonnen. Maar Warner hield ons gister zeker wel een paar keer in de wedstrijd met prima reddingen. De vrije trap waar hij overheen dook zag er weer niet echt overtuigend uit, maar wellicht was zijn zicht op de bal minimaal. Dat hij nu MOTM werd kan ik me wel voorstellen. Niet omdat hij de 3 punten voor ons pakte, maar dan alleen om hem een hart onder de riem te steken. Hij kwam in ieder geval niet zo halfzacht uit als we van hem gewend zijn. Er zat in deze wedstrijd een kleine progressie in zijn prestaties.
    Ik zat precies in de lijn bij die vrije trap. De muur werd uit elkaar gedrukt. Hij zag hem pas erg laat. Vond het geen fout van Hahn.
  • 17 Feb 2019 om 12:10
    • Quote van 17 Feb 2019 om 11:05
      Er zijn altijd mensen die tevreden zijn met een matige keeper. Dat hij een paar keer goede redding maakt is hij meteen man of the match blijkbaar. Dat hij de fout in gaat bij de vrije trap, ballen onnodig over de zijlijn trapt en weer eens de bal dom inlevert bij tegenstander maakt dan niet uit. Ik vond dat er anderen waren die het meer verdienden.
    Wie had volgens jou man of the match moeten zijn?
  • 17 Feb 2019 om 12:09
    Hij heeft zeker nog geen wedstrijden voor ons gewonnen. Maar Warner hield ons gister zeker wel een paar keer in de wedstrijd met prima reddingen. De vrije trap waar hij overheen dook zag er weer niet echt overtuigend uit, maar wellicht was zijn zicht op de bal minimaal. Dat hij nu MOTM werd kan ik me wel voorstellen. Niet omdat hij de 3 punten voor ons pakte, maar dan alleen om hem een hart onder de riem te steken. Hij kwam in ieder geval niet zo halfzacht uit als we van hem gewend zijn. Er zat in deze wedstrijd een kleine progressie in zijn prestaties.
  • 17 Feb 2019 om 11:26
    • Quote van 17 Feb 2019 om 11:06
      Bedoel je die bal over de zijlijn zodat we konden wisselen omdat we met 10 man stonden?
    Nee. Ik heb het over andere momenten.
  • 17 Feb 2019 om 11:06
    • Quote van 17 Feb 2019 om 11:05
      Er zijn altijd mensen die tevreden zijn met een matige keeper. Dat hij een paar keer goede redding maakt is hij meteen man of the match blijkbaar. Dat hij de fout in gaat bij de vrije trap, ballen onnodig over de zijlijn trapt en weer eens de bal dom inlevert bij tegenstander maakt dan niet uit. Ik vond dat er anderen waren die het meer verdienden.
    Bedoel je die bal over de zijlijn zodat we konden wisselen omdat we met 10 man stonden?
  • 17 Feb 2019 om 11:05
    • Quote van 17 Feb 2019 om 09:41
      Gast.. Hahn heeft ons met wat geweldige/katachtige reddingen op voorsprong gehouden. Ik weet niet wat jij hebt gezien maar compleet terechte man of the match.
    Er zijn altijd mensen die tevreden zijn met een matige keeper. Dat hij een paar keer goede redding maakt is hij meteen man of the match blijkbaar. Dat hij de fout in gaat bij de vrije trap, ballen onnodig over de zijlijn trapt en weer eens de bal dom inlevert bij tegenstander maakt dan niet uit. Ik vond dat er anderen waren die het meer verdienden.
  • 17 Feb 2019 om 09:41
    • Quote van 17 Feb 2019 om 00:11
      Eindelijk weer eens een echt goed gevuld stadion en sfeervol. De jongens op het veld werkten erg hard. Alleen jammer dat we zo matige keeper hebben, waarom hij man of the match werd snap ik niet.
    Gast.. Hahn heeft ons met wat geweldige/katachtige reddingen op voorsprong gehouden. Ik weet niet wat jij hebt gezien maar compleet terechte man of the match.
  • 17 Feb 2019 om 08:59
    • Quote van 17 Feb 2019 om 00:37
      Allen jammer dat ze de kaarten vd hoofdtribune weer waren vergeten uit te delen aan.potentiële sponsoren...
    Zo’n topavond en dan weer iets negatiefs weten te benadrukken. Dat is jammer.
  • 17 Feb 2019 om 08:13
    Zo hoort het. Passie, strijd en beleving. Weer eens een leuk avondje ALS gehad. En nu ook tegen de 'kleintjes'.
  • 17 Feb 2019 om 04:44
    • Quote van 17 Feb 2019 om 00:16
      Ben ik met je eens. Als je als keeper meer fouten maakt dan reddingen verricht ben je per saldo niet belangerijk genoeg voor je team.
    Hahn keepte een uitstekende wedstrijd. De 2-2 kwam uit exact dezelfde hoek als de 2-0 van vlap. Is de verdediging meer aan te rekenen als de keeper. Ik heb een heerlijke pot voetbal gezien. Een scheids die lekker liet voetballen, maar helaas met pech toch 2 punten verloren.
  • 17 Feb 2019 om 00:37
    • Quote van 17 Feb 2019 om 00:11
      Eindelijk weer eens een echt goed gevuld stadion en sfeervol. De jongens op het veld werkten erg hard. Alleen jammer dat we zo matige keeper hebben, waarom hij man of the match werd snap ik niet.
    Allen jammer dat ze de kaarten vd hoofdtribune weer waren vergeten uit te delen aan.potentiële sponsoren...
  • 17 Feb 2019 om 00:16
    • Quote van 17 Feb 2019 om 00:11
      Eindelijk weer eens een echt goed gevuld stadion en sfeervol. De jongens op het veld werkten erg hard. Alleen jammer dat we zo matige keeper hebben, waarom hij man of the match werd snap ik niet.
    Ben ik met je eens. Als je als keeper meer fouten maakt dan reddingen verricht ben je per saldo niet belangerijk genoeg voor je team.
  • 17 Feb 2019 om 00:11
    Eindelijk weer eens een echt goed gevuld stadion en sfeervol. De jongens op het veld werkten erg hard. Alleen jammer dat we zo matige keeper hebben, waarom hij man of the match werd snap ik niet.
  • 17 Feb 2019 om 00:09
    Wat een geweldige sfeer, al tijden niet meer gehad! Ik had bijna kunnen huilen toen het 2-2 werd, hele bittere nasmaak na een pracht avond
  • 16 Feb 2019 om 23:47
    • Quote van 16 Feb 2019 om 23:17
      Voor het eerst sinds tijden reed ik weer eens in een lange rij auto’s naar het stadion, net zoals vroeger. Misschien beloofde dat wat. De hoop werd niet beschaamd. Een mooi vol stadion, een prima sfeer en spelers die voor elke meter wilden vechten. Hiervoor kom je naar het stadion. Jammer van die laatste seconde. Kop op jongens. Jullie kunnen prima voetballen en als jullie zo doorgasn, loopt het stadion ook wel weer vol. Ik was pessimistisch, maar dat is nu omgeslagen in een voorzichtig optimisme. Jongens bedankt. En probeer zo door te gaan. Eens is de gifbeker leeg.
    Eens! Dit is precies zoals ik het heb beleefd. Hoe krijgen we al die mensen tegen Willem II weer in het stadion?! Het was geweldig vanavond! Met zn allen schouders eronder!!!!!
  • 16 Feb 2019 om 23:17
    Voor het eerst sinds tijden reed ik weer eens in een lange rij auto’s naar het stadion, net zoals vroeger. Misschien beloofde dat wat. De hoop werd niet beschaamd. Een mooi vol stadion, een prima sfeer en spelers die voor elke meter wilden vechten. Hiervoor kom je naar het stadion. Jammer van die laatste seconde. Kop op jongens. Jullie kunnen prima voetballen en als jullie zo doorgasn, loopt het stadion ook wel weer vol. Ik was pessimistisch, maar dat is nu omgeslagen in een voorzichtig optimisme. Jongens bedankt. En probeer zo door te gaan. Eens is de gifbeker leeg.
  • 16 Feb 2019 om 22:59
    Vooraf teken je voor een punt. Nu is het dood- en doodzonde. Ongelooflijke schijtPSV weer.

    Verder heb je vandaag wel gewoon laten zien dat we veel beter kunnen dan dat we nu laten zien. Fantastische sfeer. Echt wel genoten van de inzet.

    Alleen heel jammer dat Lammers blijkbaar te veel supporter van PSV is, want die deed helemaal niet mee. Daarnaast viel Dresevic echt dramatisch in.

    Van Bergen heel sterk weer en zo ongelooflijk triest dat Schaars waarschijnlijk weer zwaar geblesseerd is. Einde carrière denk ik.
  • 16 Feb 2019 om 22:57
    • Quote van 16 Feb 2019 om 22:14
      Als Hornkamp geen blessure had was er geen tijd voor die kans. Als er een polletje had gelegen had hij de bal over getrapt. Als de goal 3 meter kleiner was zat die bal niet. Als Schaars z'n knie meewerkte zat ie nog in Oranje. Zullen we door gaan?
    Pierie, zegt het nu zelf op studio sport
  • 16 Feb 2019 om 22:42
    We hebben in ieder geval laten zien dat we kunnen strijden en voetballen. De volgende wedstrijd gaan we zien of het terugkerende probleem tegen de kleintjes weg is.. Als het volgende week goed gaat, komt het wel goed. Het moment van de waarheid is nabij.
  • 16 Feb 2019 om 22:39
    • Quote van 16 Feb 2019 om 21:55
      Hele goede 1e helft gezien gevolgd door een matige 2e helft( gemis van onze kapitein natuurlijk) en ondanks diverse fraaie reddingen van Hahn, altijd weer dat foutje van hem. Hij stond in een rechte lijn met Malen en nog heeft hij hem niet. Dat is het verschil tussen een geweldige keeper en een matige keeper.
    een geweldige keeper staat ook niet bij Heerenveen onder de lat die keept bij een club als minimaal Ajax Psv of het buitenland.
  • 16 Feb 2019 om 22:38
    Stond op nieuwnoord, ongelooflijk wat heb ik genoten vandaag zeg... Geweldige sfeer, goed spel, passie bij de spelers alleen natuurlijk ontzettend zuur van die 2 2. Vond Rienstra verreweg de beste man van het veld, speelde meesterlijk! Met zulk spel gaan we de play offs gewoon nog halen!
  • 16 Feb 2019 om 22:38
    • Quote van 16 Feb 2019 om 22:33
      Je hebt vanavond in ieder geval de hoofdprijs van domste supporter 16-02 gewonnen. Fijn weekend man!
    Bedankt daar ben ik heel blij mee.
  • 16 Feb 2019 om 22:33
    • Quote van 16 Feb 2019 om 22:31
      Ik wordt eerst uitgescholden van sukkel.
      Dan zeg ik wat terug.
    Je hebt vanavond in ieder geval de hoofdprijs van domste supporter 16-02 gewonnen. Fijn weekend man!
  • 16 Feb 2019 om 22:33
    Vandaag echt genoten. Iedereen zat er fel op! Balen van het uitvallen van Schaars. Vond vandaag Rienstra ook erg goed spelen. Johnson viel wederom goed in. Balen van die late gelijkmaker. Volgende week 3 punten!
  • 16 Feb 2019 om 22:32
    • Quote van 16 Feb 2019 om 22:30
      toen zat je er ook al naast.
    Ja dat weet ik ook wel.
  • 16 Feb 2019 om 22:31
    • Quote van 16 Feb 2019 om 22:27
      echter fakkel je het af, toen was het gevoel, toen ging je schelden en nu baal je. Knap!
    Ik wordt eerst uitgescholden van sukkel.
    Dan zeg ik wat terug.
  • 16 Feb 2019 om 22:30
    • Quote van 16 Feb 2019 om 22:29
      Ik heb het vorige week vaak genoeg gezegd dat Heerenveen 3_1 van PSV zou winnen. Kijk het maar terug.
    toen zat je er ook al naast.
  • 16 Feb 2019 om 22:29
    • Quote van 16 Feb 2019 om 22:21
      `Petter, wat laat jij je kennen. Eerst schoffel je de geweldige prestatie onderuit, dan is het zogenaamd 'gevoel' en nu had je alles al voorspeld. Leuke avond heb jij!
    Ik heb het vorige week vaak genoeg gezegd dat Heerenveen 3_1 van PSV zou winnen. Kijk het maar terug.
  • 16 Feb 2019 om 22:27
    • Quote van 16 Feb 2019 om 22:23
      Ik baal gewoon je staat 2 nul voor.
      Ik heb altijd gezegd dat Heerenveen zo in het linker rijtje staat.
    echter fakkel je het af, toen was het gevoel, toen ging je schelden en nu baal je. Knap!
  • 16 Feb 2019 om 22:23
    • Quote van 16 Feb 2019 om 22:16
      We speelden tegen de koploper, niet tegen Fortuna Sittard. Natuurlijk is dit ontzettend zuur maar we mogen ook best een beetje trots zijn, toch? Op een halve minuut na win je gewoon... Heb begrepen dat de sfeer in het stadion fantastisch was, dus dat biedt zeker hoop - ook als je alleen maar het negatieve wilt belichten.
    Ik baal gewoon je staat 2 nul voor.
    Ik heb altijd gezegd dat Heerenveen zo in het linker rijtje staat.
  • 16 Feb 2019 om 22:22
    • Quote van 16 Feb 2019 om 22:20
      Dat was een vluggertje :)
    haha, briljant!
  • 16 Feb 2019 om 22:21
    • Quote van 16 Feb 2019 om 22:20
      Jij moet je bek houden.
      Ik heb vorige week gezegd dat Heerenveen zo weer in het linker rijtje staat. Nu spelen ze 1 keer goed. Dat mag toch ook wel een keer.
      Maar jullie wilden mij niet geloven.
      Jullie dachten dat Heerenveen zou degraderen.
    `Petter, wat laat jij je kennen. Eerst schoffel je de geweldige prestatie onderuit, dan is het zogenaamd 'gevoel' en nu had je alles al voorspeld. Leuke avond heb jij!
  • 16 Feb 2019 om 22:21
    We mogen trots zijn op dit elftal vanavond. Ze hebben zich echt leeg geknokt. Dit was klantenbinding. Prachtig hoe het publiek er achter stond vanavond! Tegen PSV zo knokken is prachtig en gaat redelijk vanzelf maar deze instelling moet nog 12 keer. Alleen dan komt het goed.
  • 16 Feb 2019 om 22:20
    • Quote van 16 Feb 2019 om 22:14
      Jammer dat ze het weg geven.
      Ze speelden wel een goede wedstrijd.
      Volgende week tegen Fortuna Sittard zie ik ze wel winnen.
    Dat was een vluggertje :)
  • 16 Feb 2019 om 22:20
    • Quote van 16 Feb 2019 om 22:03
      pettertje wil aandacht sukkel. ze hebben zich kapot gevochten vooraf getekend voor 1 punt. met overwinning had je op plek 10 gestaan.maar als je dit zo volhoudt komen de punten wel.
    Jij moet je bek houden.
    Ik heb vorige week gezegd dat Heerenveen zo weer in het linker rijtje staat. Nu spelen ze 1 keer goed. Dat mag toch ook wel een keer.
    Maar jullie wilden mij niet geloven.
    Jullie dachten dat Heerenveen zou degraderen.
  • 16 Feb 2019 om 22:18
    • Quote van 16 Feb 2019 om 22:16
      We speelden tegen de koploper, niet tegen Fortuna Sittard. Natuurlijk is dit ontzettend zuur maar we mogen ook best een beetje trots zijn, toch? Op een halve minuut na win je gewoon... Heb begrepen dat de sfeer in het stadion fantastisch was, dus dat biedt zeker hoop - ook als je alleen maar het negatieve wilt belichten.
    Petter is gewoon een Cambuur fan.
  • 16 Feb 2019 om 22:17
    • Quote van 16 Feb 2019 om 22:05
      Hoegh stond bijna te huilen voor de camera bij Kraay, zal dat alleen om de wedstrijd zijn? Of zal het iets met Schaars te maken kunnen hebben?
    Gewoon aangeslagen. Het is zo zuur als je denkt dat je de wedstrijd gaat winnen en het toch nog weg geeft. Vond hem erg sterk vandaag.
  • 16 Feb 2019 om 22:16
    • Quote van 16 Feb 2019 om 22:12
      We spelen 1 keer een goede wedstrijd.
      Jullie zijn dik te vreden.
      We staan 2 nul voor. Geven het nog weg.
      We staan 15 e niet 3e.
    We speelden tegen de koploper, niet tegen Fortuna Sittard. Natuurlijk is dit ontzettend zuur maar we mogen ook best een beetje trots zijn, toch? Op een halve minuut na win je gewoon... Heb begrepen dat de sfeer in het stadion fantastisch was, dus dat biedt zeker hoop - ook als je alleen maar het negatieve wilt belichten.
  • 16 Feb 2019 om 22:15
    • Quote van 16 Feb 2019 om 22:12
      We spelen 1 keer een goede wedstrijd.
      Jullie zijn dik te vreden.
      We staan 2 nul voor. Geven het nog weg.
      We staan 15 e niet 3e.
    Dat klopt Petter. Je speelt vandaag tegen de koploper. Wij kijken allemaal naar pagina 819. En ja tegen Zwolle misten we twee punten, en ja tegen Vitesse misten we twee punten. En ja, volgende week knallen we er in Limburg op. Ga in je groene container op zoek naar aardappelschillen en ga die eten. Doe je wat nuttigs in plaats van reeel een wedstrijd te lezen.
  • 16 Feb 2019 om 22:14
    • Quote van 16 Feb 2019 om 22:06
      Snap je gevoel, heb ik ook een beetje maar het gevoel van trots over heerst
    Jammer dat ze het weg geven.
    Ze speelden wel een goede wedstrijd.
    Volgende week tegen Fortuna Sittard zie ik ze wel winnen.
  • 16 Feb 2019 om 22:14
    • Quote van 16 Feb 2019 om 22:11
      Fout van kik Pierie als hij ervoor gaat liggen wordt het nooit geen 2-2 dan win je de pot! Kik dat heet VERDEDIGEN!
    Als Hornkamp geen blessure had was er geen tijd voor die kans. Als er een polletje had gelegen had hij de bal over getrapt. Als de goal 3 meter kleiner was zat die bal niet. Als Schaars z'n knie meewerkte zat ie nog in Oranje. Zullen we door gaan?
  • 16 Feb 2019 om 22:12
    • Quote van 16 Feb 2019 om 22:05
      Kruip ff op je vrouwtje, kan je daarna het leven weet met een lach begroeten
    denk niet dat vrouwtje heeft
  • 16 Feb 2019 om 22:12
    • Quote van 16 Feb 2019 om 22:05
      Kruip ff op je vrouwtje, kan je daarna het leven weet met een lach begroeten
    We spelen 1 keer een goede wedstrijd.
    Jullie zijn dik te vreden.
    We staan 2 nul voor. Geven het nog weg.
    We staan 15 e niet 3e.
  • 16 Feb 2019 om 22:11
    Fout van kik Pierie als hij ervoor gaat liggen wordt het nooit geen 2-2 dan win je de pot! Kik dat heet VERDEDIGEN!
  • 16 Feb 2019 om 22:10
    Iemand enig idee waarom PSV een vrije trap op eigen helft kreeg waar uiteindelijk ook de gelijkmaker uit voort kwam? Jonhson deed toch niets?....voor zover ik het vanaf de tribune zag gleed hij weg en kreeg daarna vrije bal tegen...Jammer dat het niet zo mocht zijn maar ze hebben alles gegeven en met n klein beetje meer geluk was het 3-1 geworden vlak voor tijd......omgekeerd.....getuigd van klasse dat PSV weer in het slot van een wedstrijd verlies voorkomt.Anyway, we blijven wel hun angstgegner
  • 16 Feb 2019 om 22:06
    • Quote van 16 Feb 2019 om 22:03
      Het voelt al verlies als je 2 nul voor staat.
    Snap je gevoel, heb ik ook een beetje maar het gevoel van trots over heerst
  • 16 Feb 2019 om 22:05
    • Quote van 16 Feb 2019 om 21:45
      Diep triest allemaal.Sta je 2 nul voor. Geef je het weer weg.
    Kruip ff op je vrouwtje, kan je daarna het leven weet met een lach begroeten
  • 16 Feb 2019 om 22:05
    Hoegh stond bijna te huilen voor de camera bij Kraay, zal dat alleen om de wedstrijd zijn? Of zal het iets met Schaars te maken kunnen hebben?
  • 16 Feb 2019 om 22:04
    Fantastische wedstrijd gezien! Jammer van de late tegen goal
  • 16 Feb 2019 om 22:03
    • Quote van 16 Feb 2019 om 22:02
      Het voelt als verlies als je 2 nul voor staat.
    Maar heb je de wedstrijd wel gezien?
  • 16 Feb 2019 om 22:03
    • Quote van 16 Feb 2019 om 22:00
      Petter je hebt de wedstrijd niet gezien, jij pas hier een grote mate van scorebord journalistiek toe.
    Het voelt al verlies als je 2 nul voor staat.
  • 16 Feb 2019 om 22:03
    • Quote van 16 Feb 2019 om 22:00
      Petter je hebt de wedstrijd niet gezien, jij pas hier een grote mate van scorebord journalistiek toe.
    pettertje wil aandacht sukkel. ze hebben zich kapot gevochten vooraf getekend voor 1 punt. met overwinning had je op plek 10 gestaan.maar als je dit zo volhoudt komen de punten wel.
  • 16 Feb 2019 om 22:02
    • Quote van 16 Feb 2019 om 21:55
      ga jij het hele weekend lekker jezelf aanhoren dat het heel slecht is. Het was prima tegen de KOPLOPER!
    Het voelt als verlies als je 2 nul voor staat.
  • 16 Feb 2019 om 22:01
    • Quote van 16 Feb 2019 om 22:00
      Petter je hebt de wedstrijd niet gezien, jij pas hier een grote mate van scorebord journalistiek toe.
    helemaal mee eens. gespeeld met het hart. Dit heb ik zo gemist. (maar het was er weer).
  • 16 Feb 2019 om 22:00
    • Quote van 16 Feb 2019 om 21:52
      Het is gewoon heel slecht.
      Als je 2 nul voor staat.
      Mag je het niet meer weg geven.
    Petter je hebt de wedstrijd niet gezien, jij pas hier een grote mate van scorebord journalistiek toe.
  • 16 Feb 2019 om 21:55
    • Quote van 16 Feb 2019 om 21:52
      Het is gewoon heel slecht.
      Als je 2 nul voor staat.
      Mag je het niet meer weg geven.
    ga jij het hele weekend lekker jezelf aanhoren dat het heel slecht is. Het was prima tegen de KOPLOPER!
  • 16 Feb 2019 om 21:55
    Hele goede 1e helft gezien gevolgd door een matige 2e helft( gemis van onze kapitein natuurlijk) en ondanks diverse fraaie reddingen van Hahn, altijd weer dat foutje van hem. Hij stond in een rechte lijn met Malen en nog heeft hij hem niet. Dat is het verschil tussen een geweldige keeper en een matige keeper.
  • 16 Feb 2019 om 21:53
    Erg jammer! Had wel een overwinning ingezeten maar helaas. Wel trots dat er eindelijk weer wat passie was. Strijden voor elkaar en dan ga je er helaas nog op ook, mannen zaten er wel erg doorheen op het einde. Jammer dat Johnsen niet die bal even de hoek mee in nam om wat tijd te winnen maar goed, dat is achteraf. Ook prima wissels, als had ik liever een Thorsby of Kongolo gezien ipv Schaars. In ieder geval een mooie pot! Zo moet je echt wel winnen van een Fortuna. Benieuwd of mensen als Drachten nu ook gaan reageren.
  • 16 Feb 2019 om 21:52
    • Quote van 16 Feb 2019 om 21:49
      negatieveling. Je speelt thuis tegen de koploper, hebt een geweldig publiek achter je. hebt kansen op de 3e (Vlap, Johnson). Ik klap mijn handen stuk voor de vechtlust van die gasten. Heb je Woudenberg gezien tackle 94e minuut? Dat wil je zien.
    Het is gewoon heel slecht.
    Als je 2 nul voor staat.
    Mag je het niet meer weg geven.
  • 16 Feb 2019 om 21:49
    • Quote van 16 Feb 2019 om 21:45
      Diep triest allemaal.Sta je 2 nul voor. Geef je het weer weg.
    negatieveling. Je speelt thuis tegen de koploper, hebt een geweldig publiek achter je. hebt kansen op de 3e (Vlap, Johnson). Ik klap mijn handen stuk voor de vechtlust van die gasten. Heb je Woudenberg gezien tackle 94e minuut? Dat wil je zien.
  • 16 Feb 2019 om 21:47
    Zuur dat het weer in die laatste minuut is, hard gewerkt en helaas geen driepunter. Ihattaren van PSV een geweldige voetballer. En invaller Dresevic was niet heel goed. Is geen rechtsback heb ik het idee. Denk dat je met gelijkspel tegen Ajax en PSV trots mag wezen. Daarnaast zit het moeilijke programma er nu op en moeten er nu punten worden gepakt. Grutsk!
  • 16 Feb 2019 om 21:45
    Diep triest allemaal.Sta je 2 nul voor. Geef je het weer weg.