Homepage » Hoofdnieuws » MATCHDAY | Basisplek voor Dresevic en Thorsby tegen HHC Hardenberg

MATCHDAY | Basisplek voor Dresevic en Thorsby tegen HHC Hardenberg

( 24 reacties)
MATCHDAY | Basisplek voor Dresevic en Thorsby tegen HHC Hardenberg

SC Heerenveen neemt het dinsdagavond in een oefenduel op tegen de tweededivisionist HHC Hardenberg. Op de Boshoek in Hardenberg wordt erom 19.00 uur afgetrapt. 

Bij de Friezen verschijnt Morten Thorsby in de basisopstelling. De Noorse middenvelder werd in genade  aangenomen bij SC Heerenveen na een conflict met technisch directeur Gerry Hamstra. Hij speelt tegen HHC Hardenberg op het middenveld samen met Emil Frederiksen en Yuki Kobayashi.

Ook de winteraanwinsten Dennis Johnsen, Andreas Skovgaard en Ibrahim Dresevic kunnen dinsdagavond op een basisplek rekenen. Voor laatstgenoemde betekent het oefenduel zijn officieuze debuut voor SC Heerenveen. 

Opstelling SC Heerenveen: Bednarek, Dresevic, Drkusic, Skovgaard, Frederiksen, Kongolo, Kobayashi, Thorsby, Van der Heide, Van Amersfoort, Johnsen

Wissels: Doornbusch, Beuker, Seedorf, Heimisson, Akujobi

Reacties ›
Om een reactie te plaatsen dien je in te loggen of te registreren, dit duurt maar 1 minuut!

  • 13 Feb 2019 om 00:26
    • Quote van 12 Feb 2019 om 19:59
      Dennis Johnsen zet voor. Morten Thorsby kopt door en Pelle rondt af.... Het is natuurlijk 'maar' HHC, maar wat mij betreft krijgen alle 3 tegen PSV RUIM speeltijd. Dus niet het eeuwige k#t kwartiertje van JOR.
    O voor wie ?
  • 12 Feb 2019 om 23:07
    • Quote van 12 Feb 2019 om 22:17
      Ah kijk! Goed om te horen
    Nou maar hopen dat hij kenner is. Anders heeft het nog geen waarde
  • 12 Feb 2019 om 22:17
    • Quote van 12 Feb 2019 om 21:46
      Ik was erbij in Hardenberg. Vond zowel Skovgaard als Dresevic solide spelen in het hart van de defensie. Fel in de duels en prima passing. Al was dit maar HHC natuurlijk.
    Ah kijk! Goed om te horen
  • 12 Feb 2019 om 21:46
    • Quote van 12 Feb 2019 om 20:59
      Ik ben bang dat je gelijk hebt! Was je overigens bij in Hardenberg? Zo ja hoe deden onze aankopen het verder?
    Ik was erbij in Hardenberg. Vond zowel Skovgaard als Dresevic solide spelen in het hart van de defensie. Fel in de duels en prima passing. Al was dit maar HHC natuurlijk.
  • 12 Feb 2019 om 21:34
    • Quote van 12 Feb 2019 om 20:59
      Ik ben bang dat je gelijk hebt! Was je overigens bij in Hardenberg? Zo ja hoe deden onze aankopen het verder?
    Heb het ook gevolgd via livescore en twitter. We moeten even wachten tot donderdag. Dan komt er een samenvatting op HeerenveenTV.
  • 12 Feb 2019 om 20:59
    • Quote van 12 Feb 2019 om 20:50
      Dat mag op zich wel in de krant ;) JOR gaat Hahn van z'n lang zal hij leven niet passeren. Ook al laat hij er tegen PSV 6 in vliegen.
    Ik ben bang dat je gelijk hebt! Was je overigens bij in Hardenberg? Zo ja hoe deden onze aankopen het verder?
  • 12 Feb 2019 om 20:50
    • Quote van 12 Feb 2019 om 20:37
      Bednarek dan? Die houdt de nul tenminste een keer haha
    Dat mag op zich wel in de krant ;) JOR gaat Hahn van z'n lang zal hij leven niet passeren. Ook al laat hij er tegen PSV 6 in vliegen.
  • 12 Feb 2019 om 20:50
    • Quote van 12 Feb 2019 om 20:37
      Bednarek dan? Die houdt de nul tenminste een keer haha
    Lol
  • 12 Feb 2019 om 20:37
    • Quote van 12 Feb 2019 om 19:59
      Dennis Johnsen zet voor. Morten Thorsby kopt door en Pelle rondt af.... Het is natuurlijk 'maar' HHC, maar wat mij betreft krijgen alle 3 tegen PSV RUIM speeltijd. Dus niet het eeuwige k#t kwartiertje van JOR.
    Bednarek dan? Die houdt de nul tenminste een keer haha
  • 12 Feb 2019 om 20:35
    Allemaal bekend op Twitter!
  • 12 Feb 2019 om 20:26
    3-0, Yuki
  • 12 Feb 2019 om 20:25
    Yuki met een afstandsschot voor de 0-3.
  • 12 Feb 2019 om 20:08
    Frederiksen maakt er met een prachtgoal vanaf rechtsvoor 0-2 van.
  • 12 Feb 2019 om 20:06
    het is inmiddels 2-0 emil frederiksen
  • 12 Feb 2019 om 20:03
    Best een goede opstelling zo. Vraag me dan ook af waarom de bookmakers nu nog zon hoge quote (1.6) hebben voor volgende goal van heerenveen
  • 12 Feb 2019 om 19:59
    Dennis Johnsen zet voor. Morten Thorsby kopt door en Pelle rondt af.... Het is natuurlijk 'maar' HHC, maar wat mij betreft krijgen alle 3 tegen PSV RUIM speeltijd. Dus niet het eeuwige k#t kwartiertje van JOR.
  • 12 Feb 2019 om 19:52
    44' Pelle van Amersfoort 1-0


  • 12 Feb 2019 om 19:48
    Laatsgenoemden* voor zowel Skovgaard als Dresevic is het hun debuut
  • 12 Feb 2019 om 19:39
    • Quote van 12 Feb 2019 om 19:26
      Is er ook ergens een verslagje via twitter ofzo te volgen?
    https://www.livescore.com/ kun je in elkgeval de score volgen Het is inmiddels 1-0 voor Heerenveen
  • 12 Feb 2019 om 19:26
    Is er ook ergens een verslagje via twitter ofzo te volgen?
  • 12 Feb 2019 om 19:11
    • Quote van 12 Feb 2019 om 19:02
      Ik zie een heel aardige selectie voor jong heerenveen. Maar ook een Seedorf op de bank. Is dat familie van ?
    Ja, een neefje van Clarence als ik t goed heb..
  • 12 Feb 2019 om 19:10
    • Quote van 12 Feb 2019 om 19:02
      Ik zie een heel aardige selectie voor jong heerenveen. Maar ook een Seedorf op de bank. Is dat familie van ?
    Ja is een neefje van Clarence
  • 12 Feb 2019 om 19:06
    Erg bekend Boshoek én Hardenberg
  • 12 Feb 2019 om 19:02
    Ik zie een heel aardige selectie voor jong heerenveen. Maar ook een Seedorf op de bank. Is dat familie van ?
zaterdag 23 februari 2019
19:45
Bekijk agenda › Voorspel wedstrijd ›