VIDEO | Janssen 'steunt' SC Heerenveen: ''Een aardig shirt''

( 5 reacties)
VIDEO | Janssen 'steunt' SC Heerenveen: ''Een aardig shirt''

Bij de uitzending van VTBL kwam zondagavond het shirt van SC Heerenveen ter sprake. De BBC noemde het bijna drie jaar geleden zelfs één van de meest lelijke shirts ter wereld, iets dat door presentator Humberto Tan werd opgerakeld.

Theo Janssen is het daar echter niet mee eens. "Ik snap het niet eerlijk gezegd", reageert de voormalig profvoetballer, die in het verleden onder meer uitkwam voor Vitesse, FC Twente en Ajax. "Ik vind het een aardig shirt", besluit Janssen.

Bij het artikel op de website van de BBC werd overigens gemeld dat er geen pompeblêden op het shirt van SC Heerenveen, maar hartjes... 

Reacties ›
Om een reactie te plaatsen dien je in te loggen of te registreren, dit duurt maar 1 minuut!

  • 11 Feb 2019 om 23:05
    • Quote van 11 Feb 2019 om 16:52
      Klopt, en dat was inderdaad niet de bedoeling. Heb er nu 'opgerakeld' van gemaakt in plaats van 'herhaald.' Ik begrijp trouwens nul komma nul van het feit dat dit nu genoemd moest worden door Tan. Misschien is hij ook niet de meest geschikte persoon om dit programma te leiden.
    Dit sluit compleet bij het onderwerp aan waar zij het over hadden. Daarnaast lijkt Tan mij ook prima geschikt voor zoiets.
    Overigens vind ik dat wij een prachtig shirt hebben, en dat als niet-Fries! ;-)
  • 11 Feb 2019 om 19:06
    • Quote van 11 Feb 2019 om 16:52
      Klopt, en dat was inderdaad niet de bedoeling. Heb er nu 'opgerakeld' van gemaakt in plaats van 'herhaald.' Ik begrijp trouwens nul komma nul van het feit dat dit nu genoemd moest worden door Tan. Misschien is hij ook niet de meest geschikte persoon om dit programma te leiden.
    ze hadden het over lelijke shirts volgens mij en de redactie daar had een oud onderzoek van de BBC gevonden.
  • 11 Feb 2019 om 16:52
    • Quote van 11 Feb 2019 om 16:12
      Lekker slecht naar Humberto geluisterd redacteur: Bij de uitzending van VTBL kwam zondagavond het shirt van SC Heerenveen ter sprake. De BBC noemde het bijna drie jaar geleden zelfs één van de meest lelijke shirts ter wereld, iets dat door presentator Humberto Tan werd herhaald. Dit is geschreven alsof Humberto het met de BBC eens is.
    Klopt, en dat was inderdaad niet de bedoeling. Heb er nu 'opgerakeld' van gemaakt in plaats van 'herhaald.' Ik begrijp trouwens nul komma nul van het feit dat dit nu genoemd moest worden door Tan. Misschien is hij ook niet de meest geschikte persoon om dit programma te leiden.
  • 11 Feb 2019 om 16:35
    • Quote van 11 Feb 2019 om 16:12
      Lekker slecht naar Humberto geluisterd redacteur: Bij de uitzending van VTBL kwam zondagavond het shirt van SC Heerenveen ter sprake. De BBC noemde het bijna drie jaar geleden zelfs één van de meest lelijke shirts ter wereld, iets dat door presentator Humberto Tan werd herhaald. Dit is geschreven alsof Humberto het met de BBC eens is.
    Zo las ik het ook inderdaad. Begon al boos op m te worden, haha.
  • 11 Feb 2019 om 16:12
    Lekker slecht naar Humberto geluisterd redacteur: Bij de uitzending van VTBL kwam zondagavond het shirt van SC Heerenveen ter sprake. De BBC noemde het bijna drie jaar geleden zelfs één van de meest lelijke shirts ter wereld, iets dat door presentator Humberto Tan werd herhaald. Dit is geschreven alsof Humberto het met de BBC eens is.
zaterdag 24 augustus 2019
20:45
Bekijk agenda › Voorspel wedstrijd ›