Homepage » Hoofdnieuws » Geen 'druk' bij SC Heerenveen: ''Dan moet het gebeuren''

Geen 'druk' bij SC Heerenveen: ''Dan moet het gebeuren''

( 19 reacties)
Geen 'druk' bij SC Heerenveen: ''Dan moet het gebeuren''

SC Heerenveen staat na 21 competitiewedstrijden op een teleurstellende vijftiende plek in de Eredivisie. De ploeg van trainer Jan Olde Riekerink staat daardoor akelig dicht bij de gevarenzone, maar Stijn Schaars maakt zich nog geen grote zorgen. 

"We hebben een ploeg die echt wel wat kan, maar moeten er keihard voor werken", legt hij uit in het Friesch Dagblad. "We hebben geen ploeg die zomaar even van Zwolle wint. Maar er is geen sprake van druk. We zijn druk bezig met een proces waar we middenin zitten", aldus Schaars. 

"We krijgen straks een serie van twaalf clubs die naast of onder ons staan en dan moet het gebeuren", besluit de routinier SC Heerenveen speelt, na de wedstrijd tegen PSV, achtereenvolgens tegen Fortuna Sittard, Willem II, ADO Den Haag en De Graafschap en Excelsior. 

Reacties ›
Om een reactie te plaatsen dien je in te loggen of te registreren, dit duurt maar 1 minuut!

  • 12 Feb 2019 om 17:32
    • Quote van 12 Feb 2019 om 11:08
      Behaalde resultaten uit het verleden....... Elke wedstrijd wordt knokken om erin te blijven, doen ze dat niet heb ik er een hard hoofd in.
    Ze komen sowieso bij de eerste 8.
    De Graafschap Emmen NAC Breda Excelsior winnen ze wel de ploegen zijn heel slecht.
  • 12 Feb 2019 om 11:08
    • Quote van 12 Feb 2019 om 09:13
      De Graafschap NAC Emmen Excelsior wint Heerenveen makkelijk.
      Heerenveen heeft veel meer kwaliteit.
      Heerenveen pakt nog genoeg punten.
      En dan sta je weer 7e. Daar hoort Heerenveen ook te staan. Anders doe je het heel slecht als Heerenveen.
    Behaalde resultaten uit het verleden....... Elke wedstrijd wordt knokken om erin te blijven, doen ze dat niet heb ik er een hard hoofd in.
  • 12 Feb 2019 om 09:13
    • Quote van 12 Feb 2019 om 08:07
      gemakkelijk programma bestaat niet als andere ploegen er wel voor willen knokken
    De Graafschap NAC Emmen Excelsior wint Heerenveen makkelijk.
    Heerenveen heeft veel meer kwaliteit.
    Heerenveen pakt nog genoeg punten.
    En dan sta je weer 7e. Daar hoort Heerenveen ook te staan. Anders doe je het heel slecht als Heerenveen.
  • 12 Feb 2019 om 09:08
    Tegen de Graafschap NAC Emmen Excelsior.Win Heerenveen heus wel wel.En Fortuna Sittard VVV heeft Heerenveen ook een grote kans om te winnen.Tegen PSV is Heerenveen ook niet kansloos.We pakken nog genoeg punten.Het staat allemaal dicht bij elkaar.Je staat ook zo weer 7e
  • 12 Feb 2019 om 08:07
    • Quote van 11 Feb 2019 om 19:46
      Heerenveen wint ook nog genoeg wedstrijden. We hebben een makkelijk programma.
    gemakkelijk programma bestaat niet als andere ploegen er wel voor willen knokken
  • 11 Feb 2019 om 22:57
    Lekker blijven wijzen naar het programma, de volgende wedstrijd en de volgende en de volgende.... we halen nauwelijks punten en het spel is niet om aan te gluren. Ik ben benieuwd maar vrees het ergste... nacompetitie.
  • 11 Feb 2019 om 19:59
    Onbegrijpelijke uitspraken. Iedere keer wanneer het moet gebeurt het niet. Of niet maximaal. En zo loopt je concurrentie iedere ronde verder weg, ook al zijn het maar kleine stapjes. Maar hoe groter de achterstand wordt of de degradatiestreep dichterbij komt hoe meer druk er ontstaat. En we weten onderhand allemaal wel hoe goed onze jongens met druk om kunnen gaan. 45 Minuten gaat vaak nog wel, maar 90 minuten vol gas geven heb ik ze al een paar seizoenen niet meer zien doen.
  • 11 Feb 2019 om 19:46
    • Quote van 11 Feb 2019 om 18:58
      Zwolle 4 wedstrijden na de winterstop 10 punten, Groningen 4 wedstrijden 9 punten Fortuna 4 wedstrijden 6 punten, VVV 4 wedstrijden 6 punten.. Dus zo makkelijk als jij het zegt gaat het helaas niet!
    Heerenveen wint ook nog genoeg wedstrijden. We hebben een makkelijk programma.
  • 11 Feb 2019 om 19:45
    • Quote van 11 Feb 2019 om 19:29
      Je weet dat we gelijk speelden tegen emmen hier thuis? Uit wordt dus een heel ander verhaal. PSV kan keertje een offday hebben, bovendien zit er bij Utrecht veel meer gif in. Twee keer een incident van PSV achterelkaar zie ik niet gebeuren.
    Heerenveen is uit beter dan thuis.
    PSV was tegen Emmen en Groningen ook slecht.
  • 11 Feb 2019 om 19:29
    • Quote van 11 Feb 2019 om 18:18
      De Graafschap en NAC Emmen wint Heerenveen echt wel. De ploegen is Toto divisie niveau. VVV en Fortuna heb je ook een goede kans. Zelf tegen PSV heb je wel een kans. PSV was tegen Utrecht ook niet goed.
    Je weet dat we gelijk speelden tegen emmen hier thuis? Uit wordt dus een heel ander verhaal. PSV kan keertje een offday hebben, bovendien zit er bij Utrecht veel meer gif in. Twee keer een incident van PSV achterelkaar zie ik niet gebeuren.
  • 11 Feb 2019 om 18:58
    • Quote van 11 Feb 2019 om 18:22
      We komen nog wel in het linker rijtje.
      VVV Fortuna Sittard Zwolle HERCULES Groningen. Verliezen ook veel wedstrijden. We hebben genoeg kwaliteit om bij de eerste 8 te komen.
    Zwolle 4 wedstrijden na de winterstop 10 punten, Groningen 4 wedstrijden 9 punten Fortuna 4 wedstrijden 6 punten, VVV 4 wedstrijden 6 punten.. Dus zo makkelijk als jij het zegt gaat het helaas niet!
  • 11 Feb 2019 om 18:22
    • Quote van 11 Feb 2019 om 16:35
      Kwaliteit hebben we ja, maar ons middenveld is ben ik bang te sloom met rienstra en schaars. Dus het gaat spannend worden ben ik bang
    We komen nog wel in het linker rijtje.
    VVV Fortuna Sittard Zwolle HERCULES Groningen. Verliezen ook veel wedstrijden. We hebben genoeg kwaliteit om bij de eerste 8 te komen.
  • 11 Feb 2019 om 18:18
    • Quote van 11 Feb 2019 om 17:56
      Hahahaha jezusss. Makkelijke potjes, dit is echt om te jennen he? Kwaliteit hebben we, maar het komt er nauwelijks uit. Deze selectie had al.moeite tegen drachsterboys... wees nou even reëel en zie in dat er voor dit team, bij hoge uitzondering, geen makkelijke potjes zijn.
    De Graafschap en NAC Emmen wint Heerenveen echt wel. De ploegen is Toto divisie niveau. VVV en Fortuna heb je ook een goede kans. Zelf tegen PSV heb je wel een kans. PSV was tegen Utrecht ook niet goed.
  • 11 Feb 2019 om 17:56
    • Quote van 11 Feb 2019 om 15:54
      We staan zo weer 7e.We hebben een heel makkelijk programma.We hebben genoeg kwaliteit in de selectie.
    Hahahaha jezusss. Makkelijke potjes, dit is echt om te jennen he? Kwaliteit hebben we, maar het komt er nauwelijks uit. Deze selectie had al.moeite tegen drachsterboys... wees nou even reëel en zie in dat er voor dit team, bij hoge uitzondering, geen makkelijke potjes zijn.
  • 11 Feb 2019 om 17:21
    Eerst maar eens zien of de ploeg zichzelf net zo laat zien als Heracles en Utrecht tegen de topploegen. Alles begint met mentaliteit, heb je dat niet dan moet je 10 messie,'s in het veld hebben staan. Die hebben we niet. ons middenveld kan zichzelf totaal niet onder de druk van de tegenstander vandaan voetballen. Wie regisseert bij ons het spel? Ik zie het niet.
  • 11 Feb 2019 om 16:35
    • Quote van 11 Feb 2019 om 15:54
      We staan zo weer 7e.We hebben een heel makkelijk programma.We hebben genoeg kwaliteit in de selectie.
    Kwaliteit hebben we ja, maar ons middenveld is ben ik bang te sloom met rienstra en schaars. Dus het gaat spannend worden ben ik bang
  • 11 Feb 2019 om 15:54
    We staan zo weer 7e.We hebben een heel makkelijk programma.We hebben genoeg kwaliteit in de selectie.
  • 11 Feb 2019 om 15:48
    Tegen de grote teams laden die zich op. Als ze tegen kleine clubs als de onze moeten willen ze nog wel eens struikelen en niet scherp zijn. Daar moeten we van zien te profiteren.
  • 11 Feb 2019 om 15:05
    Fortuna won van Feijenoord. Excelsior won van Feijenoord. Heracles won van Ajax, Emmen gelijk tegen PSV, Utrecht gelijk tegen PSV, Feijenoord uit altijd lastig. Succes met je 12 potjes, maar ga er maar niet vanuit dat die teams er niets van kunnen.
zaterdag 23 februari 2019
19:45
Bekijk agenda › Voorspel wedstrijd ›