Meerdere blunders bij Ajax: ''Tadic heeft meer schuld dan Lamprou''

( 7 reacties)
Meerdere blunders bij Ajax: ''Tadic heeft meer schuld dan Lamprou''

Als het aan columnist Hugo Borst ligt, is het gelijkspel van Ajax tegen SC Heerenveen maar aan één persoon te danken: aan Kostas Lamprou. Borst is totaal niet te spreken over de goalie van de Amsterdammers.

"Kostas Lamprou is een matige keeper zonder reikwijdte. Andre Onana had alle doelpunten (vier!) van Heerenveen tegengehouden. Maar ja, de uitstekende eerste keeper van Ajax was ziek. Kostas Lamprou stond op doel. Zijn positiespel was niet goed en hij miste cruciale lengte", zegt Borst in zijn column op het Algemeen Dagblad.

De woorden van de columnist werden niet door iedereen gewaardeerd. "Toen ik naar huis reed appte Ronald Waterreus me. Hij nam het op voor Lamprou en refereerde aan de redding bij een 4-4-stand. Ik appte terug dat ik zijn reactie lief vond." Toch spreekt Borst zichzelf een klein beetje tegen.

Hij wijst nog een schuldige Ajacied aan, namelijk Dusan Tadic, die een strafschop miste. "De grootste vanaf elf meter door Dusan Tadic. Had-ie zijn penalty verzilverd (van 3-1 naar 4-1), dan was het verzet van Heerenveen gebroken en was Ajax nu koploper van de Eredivisie geweest."

"Dat Ajax gisteren PSV niet inhaalde is meer Tadic' schuld dan die van Lamprou. Omdat Tadic een grote meneer is en Lamprou een kleine vis", besluit Borst 'lief'.

Reacties ›
Om een reactie te plaatsen dien je in te loggen of te registreren, dit duurt maar 1 minuut!

  • 22 Jan 2019 om 15:14
    Het scheelt 10cm. tussen Onana en Lamprou, waar hebben we het over
  • 22 Jan 2019 om 11:50
    • Quote van 22 Jan 2019 om 09:04
      Lamprou is een kleine keeper maar dat is Onana ook. Lijkt mij sterkt dat Onana de ballen gepakt had. Alle goals zijn perfect afgemaakt. Dikke bullshit om alles op Lamprou af te schuiven.
    Het is misschien wat makkelijk oordelen maar Ajax had tot de winterstop in eigen huis maar drie treffers tegen met Onana op goal. Nu in één duel vier, dus dan kun je de reacties wel wat voorstellen. Om diezelfde reden hoop ik dat Lamprou ook donderdag weer speelt, Onana kon gisteren in elk geval nog niet trainen.
  • 22 Jan 2019 om 10:47
    • Quote van 22 Jan 2019 om 01:10
      Allemaal grachtengordel volk, met omhooggevallen air. Enorme narcisten allemaal, waarvan borst er één is. 90 % van de tv/ schrijvende pers...'is ajaks adept vandaar.
    Volgens mij ken jij Hugo niet zo goed, zacht uitgedrukt.... Ik zou eens gaan googlen waar hij zich allemaal voor in zet.
  • 22 Jan 2019 om 09:04
    Lamprou is een kleine keeper maar dat is Onana ook. Lijkt mij sterkt dat Onana de ballen gepakt had. Alle goals zijn perfect afgemaakt. Dikke bullshit om alles op Lamprou af te schuiven.
  • 22 Jan 2019 om 07:32
    • Quote van 22 Jan 2019 om 01:10
      Allemaal grachtengordel volk, met omhooggevallen air. Enorme narcisten allemaal, waarvan borst er één is. 90 % van de tv/ schrijvende pers...'is ajaks adept vandaar.
    Allemaal!
  • 22 Jan 2019 om 01:10
    • Quote van 22 Jan 2019 om 00:35
      Allemaal gelul over de fouten van Ajax In alle media, nergens hoor ik dat ons Heerenveen het gewoon goed afgemaakt heeft de 2e helft.
    Allemaal grachtengordel volk, met omhooggevallen air. Enorme narcisten allemaal, waarvan borst er één is. 90 % van de tv/ schrijvende pers...'is ajaks adept vandaar.
  • 22 Jan 2019 om 00:35
    Allemaal gelul over de fouten van Ajax In alle media, nergens hoor ik dat ons Heerenveen het gewoon goed afgemaakt heeft de 2e helft.
zaterdag 24 augustus 2019
20:45
Bekijk agenda › Voorspel wedstrijd ›