Homepage » Hoofdnieuws » Huntelaar teleurgesteld: ''Wij mogen geen vier tegendoelpunten krijgen''

Huntelaar teleurgesteld: ''Wij mogen geen vier tegendoelpunten krijgen''

( 17 reacties)
Huntelaar teleurgesteld: ''Wij mogen geen vier tegendoelpunten krijgen''

Acht minuten lang dacht Klaas-Jan Huntelaar dat hij (opnieuw) de matchwinner zou gaan worden bij Ajax. De oud-speler van SC Heerenveen zag echter tot zijn ontsteltenis dat Kik Pierie in de tweede minuut van de blessuretijd alsnog de 4-4 maakte.

"Er werd na afloop natuurlijk veel gescholden in de kleedkamer. Iedereen was emotioneel over wat er was gebeurd. Ikzelf ook. Ik had er de smoor in", begint Huntelaar bij de NOS. "We hebben het slecht gedaan. Dit was een mooie kans en die hebben we verprutst. Dat voelt niet lekker."

Als Ajax had gewonnen, had men de koppositie in de Eredivisie overgenomen van PSV. "Die 4-3 hadden we gewoon over de streep moeten trekken. Wij mogen geen vier tegendoelpunten krijgen. Ik had niet verwacht dat we het nog zo makkelijk zouden weggeven."

"We moeten deze wedstrijd goed analyseren en ervoor zorgen dat het niet nog een keer gebeurt. In de tweede helft lieten we Heerenveen tot twee keer toe op gelijke hoogte komen door domme dingen van ons. Dan verdien je het ook niet om te winnen", besluit Huntelaar teleurgesteld.

Reacties ›
Om een reactie te plaatsen dien je in te loggen of te registreren, dit duurt maar 1 minuut!

  • 21 Jan 2019 om 21:13
    Huntelaar held!
  • 21 Jan 2019 om 19:35
    • Quote van 21 Jan 2019 om 16:39
      N14SCH,,@ Was jij in de Arena?, ik wel!! en vond het schandalig van Huntelaar om na zijn doelpunt nog ff provocerend bij de SC supporters langs te lopen!!
    Waar heb jij het over? Hij heeft niks provocerents gedaan. We zaten op de 2e ring en daar is hij niet geweest.
  • 21 Jan 2019 om 18:48
    • Quote van 21 Jan 2019 om 18:30
      Ik zocht meestal verderop een parkeerplek waarvoor ik ‘stiekem’ niet betaalde.
    Als je de metro/spoor lijn volgt vanaf of naar het cruyff stadion zijn er genoeg gratis plaatsen te vinden inderdaad.
  • 21 Jan 2019 om 18:30
    • Quote van 21 Jan 2019 om 18:03
      In Diemen ....gratis :-) stukkie lopen...
    Ik zocht meestal verderop een parkeerplek waarvoor ik ‘stiekem’ niet betaalde.
  • 21 Jan 2019 om 18:03
    • Quote van 21 Jan 2019 om 17:23
      Er is voorzover ik weet ( en vreemd genoeg..) niet een parkeervak voor uitsupporters. Ik heb vorig jaar onder Ziggo Dome geparkeerd.
    In Diemen ....gratis :-) stukkie lopen...
  • 21 Jan 2019 om 18:00
    • Quote van 21 Jan 2019 om 15:49
      Het had ook zomaar 4-5 kunnen zijn!!, uitgerekend deze speler die de 4-3 maakte en he-le-maal uit zijn dak ging, huntelaar beseft waarschijnlijk niet waar zijn succes is begonnen. Sorry maar ik vind het een misselijk mannetje net als Ziyech...o,ja waar komt die ook alweer weg?.Heerlijk deze 4-4.!!
    Zo is het !, de lama spuugt vergeefs van zich af !, wat een irritant mannetje inderdaad, precies zo als z'n misselijkmakende maatje en allebei ex H'veen, ongelofelijk.
  • 21 Jan 2019 om 17:23
    • Quote van 21 Jan 2019 om 16:45
      Waar kan je als uitsupporter (in het uitvak) het beste parkeren? Weet iemand dit?
    Er is voorzover ik weet ( en vreemd genoeg..) niet een parkeervak voor uitsupporters. Ik heb vorig jaar onder Ziggo Dome geparkeerd.
  • 21 Jan 2019 om 16:59
    Wat een onzin. Huntelaar heeft zich nooit negatief uitgelaten over Heerenveen en viert gewoon een ogenschijnlijk winnend doelpunt.
    Toen zijn transfer naar Ajax al rond was scoorde hij gewoon nog tegen datzelfde Ajax en vierde dat doelpunt ook gewoon. Het is een professional die blij is dat hij presteert. Prima.
  • 21 Jan 2019 om 16:45
    • Quote van 21 Jan 2019 om 16:38
      https://www.sc-heerenveen.nl/ticketing/verkoopinformatie
    Waar kan je als uitsupporter (in het uitvak) het beste parkeren? Weet iemand dit?
  • 21 Jan 2019 om 16:43
    • Quote van 21 Jan 2019 om 16:39
      N14SCH,,@ Was jij in de Arena?, ik wel!! en vond het schandalig van Huntelaar om na zijn doelpunt nog ff provocerend bij de SC supporters langs te lopen!!
    Nee, ik heb het niet gezien. Dus het zal wel
  • 21 Jan 2019 om 16:39
    • Quote van 21 Jan 2019 om 16:32
      Spelers mogen juichen. Hun verleden maakt me niet zoveel uit. Je bent professional, je speelt voor een club, en voor die club speel je op dat moment met alles wat je hebt. Hij heeft heus wel respect voor Heerenveen en weet ook echt wel dat hij hier de belangrijke stap voor zijn carrière heeft gemaakt. Maar juichen mag van mij gewoon. Zolang je de supporters van de tegenstander maar niet zo gaat uitdagen zoals Ziyech wel deed.
    N14SCH,,@ Was jij in de Arena?, ik wel!! en vond het schandalig van Huntelaar om na zijn doelpunt nog ff provocerend bij de SC supporters langs te lopen!!
  • 21 Jan 2019 om 16:38
    https://www.sc-heerenveen.nl/ticketing/verkoopinformatie
  • 21 Jan 2019 om 16:32
    • Quote van 21 Jan 2019 om 15:49
      Het had ook zomaar 4-5 kunnen zijn!!, uitgerekend deze speler die de 4-3 maakte en he-le-maal uit zijn dak ging, huntelaar beseft waarschijnlijk niet waar zijn succes is begonnen. Sorry maar ik vind het een misselijk mannetje net als Ziyech...o,ja waar komt die ook alweer weg?.Heerlijk deze 4-4.!!
    Spelers mogen juichen. Hun verleden maakt me niet zoveel uit. Je bent professional, je speelt voor een club, en voor die club speel je op dat moment met alles wat je hebt. Hij heeft heus wel respect voor Heerenveen en weet ook echt wel dat hij hier de belangrijke stap voor zijn carrière heeft gemaakt. Maar juichen mag van mij gewoon. Zolang je de supporters van de tegenstander maar niet zo gaat uitdagen zoals Ziyech wel deed.
  • 21 Jan 2019 om 16:11
    • Quote van 21 Jan 2019 om 16:04
      Hoelang is dat geleden... komop man lekker boeiend hoe hij reageerde; hij dacht de winnende te maken nadat die er 1-2 minuten instond, en daarbij de koppositie te pakken.. logisch.
    @ Frisianx-...........Boeiend dat Sinkgraven Berg( ""neerhaalde"" ) zo kunnen we wel doorgaan, daar is een scheids voor omdat te beoordelen.
  • 21 Jan 2019 om 16:04
    • Quote van 21 Jan 2019 om 15:49
      Het had ook zomaar 4-5 kunnen zijn!!, uitgerekend deze speler die de 4-3 maakte en he-le-maal uit zijn dak ging, huntelaar beseft waarschijnlijk niet waar zijn succes is begonnen. Sorry maar ik vind het een misselijk mannetje net als Ziyech...o,ja waar komt die ook alweer weg?.Heerlijk deze 4-4.!!
    Hoelang is dat geleden... komop man lekker boeiend hoe hij reageerde; hij dacht de winnende te maken nadat die er 1-2 minuten instond, en daarbij de koppositie te pakken.. logisch.
  • 21 Jan 2019 om 16:00
    Huntelaar misselijk? Natuurlijk niet.
  • 21 Jan 2019 om 15:49
    Het had ook zomaar 4-5 kunnen zijn!!, uitgerekend deze speler die de 4-3 maakte en he-le-maal uit zijn dak ging, huntelaar beseft waarschijnlijk niet waar zijn succes is begonnen. Sorry maar ik vind het een misselijk mannetje net als Ziyech...o,ja waar komt die ook alweer weg?.Heerlijk deze 4-4.!!
zaterdag 23 februari 2019
19:45
Bekijk agenda › Voorspel wedstrijd ›