Ook Koeman verbaast zich: ''Het is een penalty, honderd procent''

( 9 reacties)
Ook Koeman verbaast zich: ''Het is een penalty, honderd procent''

Scheidsrechter Serdar Gözübüyük lijkt zo langzamerhand nog de enige in Nederland te zijn die de botsing tussen doelman Kostas Lamprou en spits Sam Lammers geen penalty vond. Ook Oranje-bondscoach Ronald Koeman vond het overduidelijk een strafschop.

"Het is een penalty. Honderd procent? Ja", begint Koeman aan tafel bij VTBL, het nieuwe voetbalpraatprogramma van RTL. "Dan bekruipt je toch heel lichtelijk het gevoel van: 'Als het aan de andere kant gebeurt, in de zestien van Heerenveen, dan is het een penalty.'"

"Want het verbaast mij, de scheidsrechter gaat ook nog kijken. Je zag het aan het gezicht van Lamprou, hè? Op het moment dat de scheidsrechter naar de zijkant gaat, zag je in het gezicht van Lamprou al: 'Ohh, nu ben ik de klos.. Nu is het een penalty.' En dat was het ook gewoon."

Reacties ›
Om een reactie te plaatsen dien je in te loggen of te registreren, dit duurt maar 1 minuut!

  • 21 Jan 2019 om 17:06
    • Quote van 21 Jan 2019 om 16:14
      FrisianX-...........Boeiend!...de scheids is de laatste die dat beoordeeld. Ga genieten van de 4-4, en zuip wat minder azijn.
    Hahahah drachten, zeg jij dat nou?
  • 21 Jan 2019 om 16:37
    https://www.sc-heerenveen.nl/ticketing/verkoopinformatie

    Kopen die kaarten! Met z'n allen plat er voor!
  • 21 Jan 2019 om 16:14
    • Quote van 21 Jan 2019 om 15:58
      Of Sinkgraven die v Bergen tackelde in de 16, terwijl de bal niet eens in de buurt was? Hierdoor ging v Bergen wel onderuit; was dus een random tackle met -10% intentie om de bal te spelen.
    FrisianX-...........Boeiend!...de scheids is de laatste die dat beoordeeld. Ga genieten van de 4-4, en zuip wat minder azijn.
  • 21 Jan 2019 om 15:58
    • Quote van 21 Jan 2019 om 15:12
      Rode kaart van Daley blind is ook nooit gegeven. Geen eens geel. Rienstra kreeg voor het zelfde geintje wel rood tegen NAC! Schandalig wat hier gebeurt is!
    Of Sinkgraven die v Bergen tackelde in de 16, terwijl de bal niet eens in de buurt was? Hierdoor ging v Bergen wel onderuit; was dus een random tackle met -10% intentie om de bal te spelen.
  • 21 Jan 2019 om 15:51
    Donderdag massaal met z,n ALLEN naar de Arena.
  • 21 Jan 2019 om 15:42
    Hoeveel fans waren er zondag? Er zijn nu 324 kaarten verkocht voor donderdag. Ik denk dat het dan een heel ander verhaal wordt.
  • 21 Jan 2019 om 15:12
    Rode kaart van Daley blind is ook nooit gegeven. Geen eens geel. Rienstra kreeg voor het zelfde geintje wel rood tegen NAC! Schandalig wat hier gebeurt is!
  • 21 Jan 2019 om 15:00