Update: Streep door oefenduel tussen SC Heerenveen en FC Volendam

( 6 reacties)
Update: Streep door oefenduel tussen SC Heerenveen en FC Volendam

SC Heerenveen neemt het morgen in een vriendschappelijke wedstrijd op tegen FC Volendam, zo laten de Friezen maandag weten via de officiële kanalen. Het oefenduel op Sportpark SKoutterwâld begint om 13:00 uur. 

Trainer Jan Olde Riekerink zal ook met spelers van het beloftenteam aantreden tegen de nummer dertien van de Keuken Kampioen Divisie. Mogelijk maken ook Morten Thorsby en Dave Bulthuis hun opwachting. Zij misten de afgelopen duels vanwege blessures en schorsingen.

FC Volendam verloor vrijdagavond in eigen huis nog met 1-3 van FC Eindhoven. SC Heerenveen pakte zondag een punt (4-4) tegen Ajax. 

Update: De oefenwedstrijd tussen SC Heerenveen en FC Volendam gaat dinsdagmiddag niet door. Vanwege de verwachte weersomstandigheden is besloten een streep door het oefenduel te zetten.

Reacties ›
Om een reactie te plaatsen dien je in te loggen of te registreren, dit duurt maar 1 minuut!

  • 21 Jan 2019 om 18:05
    thorsby?
  • 21 Jan 2019 om 15:29
    • Quote van 21 Jan 2019 om 14:29
      mwah tis meer een wedstrijd voor de beloften neem ik aan , aangevuld met enkele bankzitters Fijne scheids ook tegen Ajax donderdag onze grote vriend Kevin Blom
    Ik denk dat dat wel meevalt nadat Serdar z'on fout heeft gemaakt en iedereen over zich heen krijgt al is ie wel een Ajaxfan.
  • 21 Jan 2019 om 14:29
    • Quote van 21 Jan 2019 om 13:54
      Is dat niet te veel van het goede om nog een wedstrijd in de benen te hebben? Of alle reverserves moeten gaan spelen.
    mwah tis meer een wedstrijd voor de beloften neem ik aan , aangevuld met enkele bankzitters Fijne scheids ook tegen Ajax donderdag onze grote vriend Kevin Blom
  • 21 Jan 2019 om 14:22
    is voor de spelers die gisteren op de bank zaten en de geschorsten, dat zijn er nogal wat.de rest kan het rust pakken en na genieten.
  • 21 Jan 2019 om 14:05
    • Quote van 21 Jan 2019 om 13:54
      Is dat niet te veel van het goede om nog een wedstrijd in de benen te hebben? Of alle reverserves moeten gaan spelen.
    Ik snap het ook niet echt. Volgende week zou ik logischer vinden. Maar deze week met 2x Ajax is druk genoeg toch?
  • 21 Jan 2019 om 13:54
    Is dat niet te veel van het goede om nog een wedstrijd in de benen te hebben? Of alle reverserves moeten gaan spelen.
zondag 12 mei 2019
14:30
Bekijk agenda › Voorspel wedstrijd ›