'Bruijn en Van Amersfoort in de basis tegen Ajax, Vlap reserve'

( 25 reacties)
'Bruijn en Van Amersfoort in de basis tegen Ajax, Vlap reserve'

SC Heerenveen neemt het zondagmiddag in de Johan Cruijff Arena op tegen Ajax en Jan Olde Riekerink moet door alle personele problemen flink puzzelen. De oefenmeester kan vanwege een schorsing geen beroep doen op Ben Rienstra en Yuki Kobayashi. 

Bovendien is Thorsby teruggezet naar de beloften. Jan Olde Riekerink tovert volgens Omrop Fryslân een verrassing uit de hoge hoed om het gemis van de drie middenvelders op te vangen, aangezien het er op lijkt dat zowel Jordy Bruijn als Pelle van Amersfoort zondag in de basis beginnen bij de Friezen. 

Mogelijk probeert de oefenmeester daardoor meer defensieve zekerheid in te bouwen tegen de ploeg van Erik ten Hag. De voorhoede bestaat uit Mitchell van Bergen, Sam Lammers en Arber Zeneli. Daardoor lijkt Michel Vlap - de revelatie van de eerste seizoenshelft - op de bank te beginnen in Amsterdam. 

Vermoedelijke opstelling SC Heerenveen: Hahn; Floranus, Hoegh, Pierie, Woudenberg; Schaars, Bruijn, Van Amersfoort; Van Bergen, Lammers en Zeneli.

Reacties ›
Om een reactie te plaatsen dien je in te loggen of te registreren, dit duurt maar 1 minuut!

  • 18 Jan 2019 om 15:33
    Vlap, Schaars en van Amersfoort staan zondag op het middenveld.
  • 18 Jan 2019 om 00:08
    • Quote van 17 Jan 2019 om 16:42
      Deze wedstrijd gaat helemaal nergens over, Vlap mooi rust geven en om vervolgens in de beker vol gas te geven. Die wedstrijd is immers vele malen belangerijker dan deze op voorhand verloren uitwedstrijd naar Ajax.
    Rust geven? Die man heeft net vakantie gehad waarom is hij rust nodig?
    Hij moet spelen, hij zit in een goede flow dus maak er gebruik van en onderbreek het niet door hem op de bank te zetten!

    Zet Lammers maar op de bank en Van Amersfoort in de spits. van Amersfoort en Vlap vinden elkaar ook veel beter dan Lammers en vlap..
  • 17 Jan 2019 om 21:09
    • Quote van 17 Jan 2019 om 20:26
      Mooie opstelling, De beker winnen we wel van Ajax.
    Niet drinken door de week is beter voor je lever????
  • 17 Jan 2019 om 21:07
    • Quote van 17 Jan 2019 om 15:13
      Misschien kunnen we beter zonder spits spelen. Die heeft met dat reactie voetbal van ons toch geen kans tegen de Ajax verdedigers.
    Of helemaal niet spelen, dan gaan we met 3-0 te boek
  • 17 Jan 2019 om 21:04
    • Quote van 17 Jan 2019 om 16:00
      Ik denk dat v.amersfoort op vd beek moet spelen, bruin is in de duels beter dan vlap. Maar ik zou dan met 2 aanvallers gaan spelen vlap en lammers. Opstelling: hahn,florannus,hoegh,pierie,woudenberg/vbergen,vamersfoort,schaars,bruin/vlap,lammers. Dus zenelli op de bank. Kan dan nog invallen . Dit lijkt mij de beste manier öm ajax te bestrijden.
    Hey?... heb jij tegen mij gespeeld met OSM?
  • 17 Jan 2019 om 21:02
    Geef ook vast aan of je over de afsluitdijk gaat rijden of door de polder?!Ik zie dit als een media verhaaltje, of Jan is echt onnozel (je geeft toch van te voren je opstelling niet prijs?!)
  • 17 Jan 2019 om 20:26
    Mooie opstelling, De beker winnen we wel van Ajax.
  • 17 Jan 2019 om 19:31
    Eindelijk dan een kans voor Bruijn? Zou mooi zijn. Energieke voetballer mef diversiteit aan kwaliteiten. Kunnen we veel lol aan beleven.
  • 17 Jan 2019 om 16:42
    Deze wedstrijd gaat helemaal nergens over, Vlap mooi rust geven en om vervolgens in de beker vol gas te geven. Die wedstrijd is immers vele malen belangerijker dan deze op voorhand verloren uitwedstrijd naar Ajax.
  • 17 Jan 2019 om 16:00
    Ik denk dat v.amersfoort op vd beek moet spelen, bruin is in de duels beter dan vlap. Maar ik zou dan met 2 aanvallers gaan spelen vlap en lammers. Opstelling: hahn,florannus,hoegh,pierie,woudenberg/vbergen,vamersfoort,schaars,bruin/vlap,lammers. Dus zenelli op de bank. Kan dan nog invallen . Dit lijkt mij de beste manier öm ajax te bestrijden.
  • 17 Jan 2019 om 16:00
    Ik denk dat v.amersfoort op vd beek moet spelen, bruin is in de duels beter dan vlap. Maar ik zou dan met 2 aanvallers gaan spelen vlap en lammers. Opstelling: hahn,florannus,hoegh,pierie,woudenberg/vbergen,vamersfoort,schaars,bruin/vlap,lammers. Dus zenelli op de bank. Kan dan nog invallen . Dit lijkt mij de beste manier öm ajax te bestrijden.
  • 17 Jan 2019 om 16:00
    Mensen laat je niet opruien door „Omrop”
  • 17 Jan 2019 om 15:51
    • Quote van 17 Jan 2019 om 15:27
      Inderdaad, begrijp ook niet waarom de Omrop zonodig een 'vermoedelijke opstelling' wil doen...
    Nou idd.. Wat een geneuzel allemaal hier zeg, het is nog geen zondagmiddag, de wedstrijd is pas over iets meer dan 72u.. Het is gewoon giswerk en wellicht wat stemmingmakerij..
  • 17 Jan 2019 om 15:38
    Hoe zal Vlap zich voelen als hij moet banken? Je zou zo'n trainer vol in zijn gezicht uitlachen. Je beste speler op de bank zetten......Kan niet waar zijn.
  • 17 Jan 2019 om 15:31
    Waarom niet Bruijn, Schaars en Vlap. En dan kan van Amersfoort altijd nog invallen. Maar inderdaad het is nog maar donderdag, laten we eerst maar eens afwachten. Wel blij dat de eredivisie weer begint aankomend weekend.
  • 17 Jan 2019 om 15:27
    Wellicht goed om in de commentaren mee te wegen dat we 2 wedstrijden tegen Ajax spelen. Misschien is het slim om 2 x met iets ander strijdplan te komen .... en wellicht toch nét iets meer focus op donderdag...?? Én wij er allemaal heen...
  • 17 Jan 2019 om 15:27
    • Quote van 17 Jan 2019 om 15:07
      Ontspan. Het is donderdag. Vrijdag en zaterdag wordt er ook nog getraind. Dit is gewoon giswerk.
    Inderdaad, begrijp ook niet waarom de Omrop zonodig een 'vermoedelijke opstelling' wil doen...
  • 17 Jan 2019 om 15:22
    Valse spits op Mv beter, extraatje achterin... En Vlap op de bank??? ggz vol JOR....
  • 17 Jan 2019 om 15:13
    Misschien kunnen we beter zonder spits spelen. Die heeft met dat reactie voetbal van ons toch geen kans tegen de Ajax verdedigers.
  • 17 Jan 2019 om 15:13
    Als dat zo is kunnen ze JOR om mij ook wel een schop onder de kont geven stellen ze de beste speler niet op .als je wilt dat er geen publiek meer komt moet je zo doorgaan.dit is toch niet serieus
  • 17 Jan 2019 om 15:10
    Zal wel horen bij Jor zijn tactische plan om ajax op verkeerd been te zetten.
    Want ik neem aan dat een Vlap in deze vorm nooit maar dan ook noooooooooit!!!! op de bank moet zitten. Ras echte fries die in bloedvorm is en hij is voor mij persoonlijk het enige lichtpuntje van ons team samen met Kik.
  • 17 Jan 2019 om 15:07
    Ontspan. Het is donderdag. Vrijdag en zaterdag wordt er ook nog getraind. Dit is gewoon giswerk.
  • 17 Jan 2019 om 15:06
    Zou een schande zijn om Michel op de bank te zetten. Ik verbaas me nergens meer over met zo'n ( trainer) Je topscorer notabene! Gauw weer wisselen na het beginsignaal. JOR zit toch op de tribune.
  • 17 Jan 2019 om 15:04
    Moeten we JOR nog serieus nemen? Vlap is de man op dit moment en die op de bank zetten. Dat kan niet waar zijn. Klap met de hamer gehad?
  • 17 Jan 2019 om 15:02
    Ik mag hopen dat dit een grap is. Michel is topscorer en ging ook in Spanje door met het maken van doelpunten. Dit zou net zo'n bizarre keus zijn als dat we van Streppel gewend zijn. Resultaat pak je door het maken van goals. En het houden van de 0 is voor ons en utopie. Niet doen dus!! Als het hem wel lukt op deze manier een positief resultaat te halen in Amsterdam zal ik de eerste zijn hem daarmee te feliciteren.