Homepage » Hoofdnieuws » ''De lat moet hoger komen te liggen, ik wil de ploeg vooruit helpen''

''De lat moet hoger komen te liggen, ik wil de ploeg vooruit helpen''

( 15 reacties)
Groenste stroom van Nederland
''De lat moet hoger komen te liggen, ik wil de ploeg vooruit helpen''

Stijn Schaars heeft donderdag een uur meegespeeld in de oefenwedstrijd van SC Heerenveen tegen FC Ingolstadt en de kans is groot dat hij volgende week zondag ook in actie komt tegen Ajax. De middenvelder hoopt zelf ook op speeltijd. 

"Ik ben fit", reageert hij in gesprek met het Friesch Dagblad. "Ik ben in het verleden een ander niveau gewend geweest en dat scheelt natuurlijk. Dan haak je iets sneller aan. Maar nu ik aangehaakt ben, wil ik ook meer. De lat moet hoger komen te liggen. Ik wil de ploeg vooruit helpen", aldus Schaars.

De routinier, die vandaag zijn 35e verjaardag viert, heeft een aflopend contract bij de Friezen. "En het mag duidelijk zijn dat we gezien mijn situatie de afgelopen maanden daar niet naar gekeken hebben", reageert hij. "Eerst maar eens voetballen, dan zien later wel verder", besluit Schaars over zijn eigen toekomst. 

Reacties ›
Om een reactie te plaatsen dien je in te loggen of te registreren, dit duurt maar 1 minuut!

  • 14 Jan 2019 om 09:27
    • Quote van 14 Jan 2019 om 00:08
      Kevin Diks schijnt weer gehuurd te kunnen worden. Lijkt me een prima optie.
    Aangezien hornkamp omgetraint word tot back denk ik niet dat ze geïnteresseerd zijn. Maar zou wel een logische oplossing zijn.
  • 14 Jan 2019 om 08:33
    Ps, las net dat Keirrison vrij is sinds 1 januari. Centrumspits van 30 jaar. Braziliaan en ex Barcelona, benfica, Fiorentina, en nog div Braziliaanse clubs. Zou misschien soort Alves kunnen worden voor Heerenveen. Geen idee wat zo,'n speler nog aan salaris kost. Hij zou al wel binnen zijn toch. Voor die jongen ook een mooie uitdaging om topscorer te worden in Nederland.
  • 14 Jan 2019 om 00:08
    Kevin Diks schijnt weer gehuurd te kunnen worden. Lijkt me een prima optie.
  • 13 Jan 2019 om 13:53
    • Quote van 13 Jan 2019 om 12:40
      Klopt!...alleen de druk op deze jongen is veeels te hoog..daarom ""onze verlosser"".
    Als er een met druk om zou moeten kunnen gaan is dat wel van Schaars.
  • 13 Jan 2019 om 13:32
    • Quote van 13 Jan 2019 om 01:26
      Haha als we dan ook de lat achterin wat lager leggen, is het daar lastiger om te scoren.
    @ bosse...Precies!.
  • 13 Jan 2019 om 12:40
    • Quote van 13 Jan 2019 om 12:35
      Dat hij anderen beter laat renderen is een feit.
    Klopt!...alleen de druk op deze jongen is veeels te hoog..daarom ""onze verlosser"".
  • 13 Jan 2019 om 12:35
    • Quote van 13 Jan 2019 om 12:10
      Onze verlosser.......mijn god mensen toch.
    Dat hij anderen beter laat renderen is een feit.
  • 13 Jan 2019 om 12:10
    Onze verlosser.......mijn god mensen toch.
  • 13 Jan 2019 om 01:26
    • Quote van 12 Jan 2019 om 18:14
      Zou mooi zijn als de lat hoger ligt, hebben we meer kans om een doelpunt te maken.
    Haha als we dan ook de lat achterin wat lager leggen, is het daar lastiger om te scoren.
  • 12 Jan 2019 om 19:40
    Hopelijk kunnen we nog even van Stijn genieten. Mocht hij onverhoopt besluiten om te stoppen dan adviseer ik onze club om hem aub te behouden, in wat voor functie dan ook.
  • 12 Jan 2019 om 18:51
    Denk dat de spelers meer van Schaars opsteken dan JoR.
  • 12 Jan 2019 om 18:37
    Goedzo Stijn dat zijn woorden!
  • 12 Jan 2019 om 18:14
    Zou mooi zijn als de lat hoger ligt, hebben we meer kans om een doelpunt te maken.
  • 12 Jan 2019 om 17:58
    Hangt ervan af hoe fit hij nog is en kwalitatief. Of hij nog goed mee kan. Want anders lijkt het mij voor hem beter om misschien te stoppen. Anders blijf je geblesseerd raken en dat is niet goed voor je lichaam die nog wel wat langer mee moet
  • 12 Jan 2019 om 17:53
    Dat gaat je lukken Stijn.
zondag 27 januari 2019
16:45
Bekijk agenda › Voorspel wedstrijd ›