Homepage » Hoofdnieuws » Zeneli verklapt: ''Fans van die club sturen me allemaal berichten''

Zeneli verklapt: ''Fans van die club sturen me allemaal berichten''

( 19 reacties)
Groenste stroom van Nederland
Zeneli verklapt: ''Fans van die club sturen me allemaal berichten''

Arber Zeneli heeft een uitstekende eerste seizoenshelft achter de rug. De vleugelaanvaller van SC Heerenveen, die drie keer wist te scoren en maar liefst acht assists gaf, werd in december in verband gebracht met een overgang naar Fenerbahce. 

"Veel fans van Fenerbahçe sturen me allemaal berichten om naar hun club te komen", verklapt hij in gesprek met FC Update. "Maar met alle respect voor de club en fans: ik wil naar de grotere competities. Mijn ambities liggen in Engeland, Spanje, Frankrijk, Duitsland of Italië", aldus Zeneli.

"Al weet je nooit wat er gebeurt", vervolgt de behendige dribbelaar, die al langere tijd op een vertrek uit Nederland aast. "Natuurlijk had ik de volgende stap al willen maken in mijn voetballoopbaan. Daarvoor had ik hard mijn best gedaan na mijn enkelblessure vorig seizoen", blikt Zeneli terug.

"Ik sprak met mijn zaakwaarnemer over een transfer. Ik had zoveel assists gegeven na mijn blessure, was belangrijk in de play-offs tegen FC Utrecht en had gehoopt op een nieuwe club. Alleen er gebeurde niks en ik hoorde maar niks. Toen moest ik me weer gaan focussen op Heerenveen."

Reacties ›
Om een reactie te plaatsen dien je in te loggen of te registreren, dit duurt maar 1 minuut!

  • 4 Jan 2019 om 11:18
    • Quote van 3 Jan 2019 om 17:59
      wat zou het toch fijn zijn als we weer 11 man in het veld hebben staan die wel graag voor Heerenveen spelen.
    Wel in de Eerste divisie of Tweede divisie ga ik dan vanuit. Tjibbe Walstra, Loek de Vries, Oebele Minnesma, Jouke Sytema. Illustere namen van hardwerkende spelers die wel willen maar ietsje minder kunnen. Maar dat geeft immers niet, als je maar je best doet toch en trots bent op je club! En Doke Schmidt voortaan maar in de basis en contract voor het leven!
  • 4 Jan 2019 om 08:47
    • Quote van 3 Jan 2019 om 17:59
      wat zou het toch fijn zijn als we weer 11 man in het veld hebben staan die wel graag voor Heerenveen spelen.
    Ik bied mijzelf aan!
  • 4 Jan 2019 om 07:39
    • Quote van 3 Jan 2019 om 22:22
      Misschien wel een stapje, maar niet naar een topcompetitie, of vind jij hem daarvoor wel stabiel genoeg?
    Is dat onze zorg?
  • 4 Jan 2019 om 01:03
    • Quote van 3 Jan 2019 om 22:22
      Misschien wel een stapje, maar niet naar een topcompetitie, of vind jij hem daarvoor wel stabiel genoeg?
    Maakt niet uit toch of hij het daar haalt of niet. Als het ons genoeg oplevert prima toch.
  • 3 Jan 2019 om 22:22
    • Quote van 3 Jan 2019 om 22:00
      Zeneli is bezig aan ze vierde seizoen bij ons. Waarom is het dan gek dat hij eens verder wil kijken? Snap bepaalde reacties niet helemaal. Net zoals wij in ons werk stappen willen maken en ons willen meten op een hoger niveau wil hij dat ook. Vind hem niks geks zeggen of negatief praten over Heerenveen. Heeft zich altijd prima ingezet, al was het niet altijd even steady. Denk ondanks dat, dat hij echt wel een stap(je) kan maken.
    Misschien wel een stapje, maar niet naar een topcompetitie, of vind jij hem daarvoor wel stabiel genoeg?
  • 3 Jan 2019 om 22:22
    Standaard wil xe club spelers na twee jaar vam de hand doen dus hij is aan de beurt!
  • 3 Jan 2019 om 22:00
    Zeneli is bezig aan ze vierde seizoen bij ons. Waarom is het dan gek dat hij eens verder wil kijken? Snap bepaalde reacties niet helemaal. Net zoals wij in ons werk stappen willen maken en ons willen meten op een hoger niveau wil hij dat ook. Vind hem niks geks zeggen of negatief praten over Heerenveen. Heeft zich altijd prima ingezet, al was het niet altijd even steady. Denk ondanks dat, dat hij echt wel een stap(je) kan maken.
  • 3 Jan 2019 om 20:29
    Denk dat die eerder naar Galatasaray zal gaan. Met het vertrek van Rodrigues hebben ze daar weer een linksbuiten nodig. En we hebben al eerder gelezen dat Galatasaray ook echt interesse in hem heeft. Denk dat die top competities niet gaan lukken.
  • 3 Jan 2019 om 19:41
    Bij onze club het niet voor elkaar krijgen om drie fatsoenlijke wedstrijden op een rij te spelen maar wel naar de grotere competities willen..... Tsja, waarom staan we toch zo laag hè? Mentaliteit van niks en alleen maar bezig met de BV Zenelli. Van dit soort eenlingen heb je maar een paar nodig om een heel elftal beroerd te laten draaien!!
  • 3 Jan 2019 om 18:23
    Snap wel waarom hij niet wilt Fenerbahçe staat 17de eena laatste ....
  • 3 Jan 2019 om 18:18
    • Quote van 3 Jan 2019 om 17:59
      wat zou het toch fijn zijn als we weer 11 man in het veld hebben staan die wel graag voor Heerenveen spelen.
    Hij doet het toch keurig? Na de zomer weer volledig gefocust op SCH.
  • 3 Jan 2019 om 18:18
    Je mag je handjes dicht knijpen met Femer, jongen! Die grote compettitiea zijn niet realistisch
  • 3 Jan 2019 om 18:00
    • Quote van 3 Jan 2019 om 17:59
      wat zou het toch fijn zijn als we weer 11 man in het veld hebben staan die wel graag voor Heerenveen spelen.
    !!!
  • 3 Jan 2019 om 17:59
    wat zou het toch fijn zijn als we weer 11 man in het veld hebben staan die wel graag voor Heerenveen spelen.
  • 3 Jan 2019 om 17:34
    • Quote van 3 Jan 2019 om 17:28
      Dat is leuk zeneli, maar soms moet je een tussenstap maken om hogerop te komen. Ik zou gewoon voor fener kiezen als ik jou was.
    Helemaal mee eens. Ik vind hem nog niet genoeg om in de premier league te spelen. Dat wordt bankzitten. En uit DE en FR is vgm geen belangstelling. In Italië lijkt de belangstelling ook gedoofd.
  • 3 Jan 2019 om 17:28
    Dat is leuk zeneli, maar soms moet je een tussenstap maken om hogerop te komen. Ik zou gewoon voor fener kiezen als ik jou was.
  • 3 Jan 2019 om 17:28
    Dat is leuk zeneli, maar soms moet je een tussenstap maken om hogerop te komen. Ik zou gewoon voor fener kiezen als ik jou was.
  • 3 Jan 2019 om 17:24
    Die is bij de eerste beste kans weg als ie kan. Dat is nu wel duidelijk. Op zich ook niet erg, hij heeft zijn waarde gehad al is het niet helemaal geworden wat ik er van had verwacht, daarvoor is het te wisselvallig en voetballend te vaak te matig.
  • 3 Jan 2019 om 17:10
    Erg he, focussen op Heerenveen :-)
zondag 27 januari 2019
16:45
Bekijk agenda › Voorspel wedstrijd ›