Van Bergen hoopt op 'Messi-rol': ''Dat zou wel eens lekker zijn'' Van Bergen slaat Oranje onder 20 af: ''Nu wil ik dat even niet'' SC Heerenveen heeft vertrouwen in Van Hau: ''Heeft tijd nodig'' Kritiek op Odgaard: ''Anders wachten we tot die nieuwe spits komt'' ''Dat komt Odgaard soms in aanvallend opzicht wel eens te kort''

Bruijn: ''Ik ben er nog niet mee bezig dat mijn contract afloopt''

( 17 reacties)
Bruijn: ''Ik ben er nog niet mee bezig dat mijn contract afloopt''

Middenvelder Jordy Bruijn is 'alweer' 22 jaar maar maakte pas aan het begin van dit kalenderjaar zijn debuut voor SC Heerenveen in de Eredivisie. De geboren Amsterdammer miste een gedeelte van dit seizoen door een blessure maar maakte recent alweer zijn rentree tegen FC Groningen.

"Dingen gaan steeds makkelijker, al is het soms weleens lastig dat ik me niet kan focussen op één specifieke positie. De trainer kan me overal gebruiken, dat betekent dat ik me op alle punten moet verbeteren en een completere voetballer moet worden", vertelt Bruijn in het nieuwe FeanFan Magazine.

"Wat mijn favoriete positie is? Die heb ik niet en dat is ook sterk afhankelijk van de jongens met wie ik in het veld sta. Ik heb bijvoorbeeld een goede klik met Michel Vlap of Ben Rienstra, maar of dat er in een wedstrijd ook uitkomt, hangt ook af van de positie waar we spelen. Het complete plaatje moet kloppen."

Inmiddels staat Bruijn dit seizoen op vier duels, evenveel als het hele vorige seizoen. De middenvelder hoopt dat hij in elk geval de tien volmaakt dit seizoen. "Daarna kunnen we de lat een stukje hoger leggen. Dat mijn contract aan het eind van het seizoen afloopt, ben ik ook nog niet mee bezig. Wat er dan gebeurt, zien we dan wel. Ik doe alles stap voor stap. Tot nu toe werkt die aanpak prima."

Reacties ›
Om een reactie te plaatsen dien je in te loggen of te registreren, dit duurt maar 1 minuut!

  • 16 Nov 2018 om 19:03
    • Quote van 15 Nov 2018 om 20:22
      Eens. Mooie speler. Evenels Mihajlovic. Deze 2 zou ik graag vaker zien
    Mihajlovic, inderdaad mijn gelijk heb je ! Maar het is gewoon puur prutswerk wat er gebeurt door hem niét of bijna niet op te stellen.Die is (daarom bijna) weg !Dood en dood zonde.
  • 16 Nov 2018 om 12:26
    Leuke speler ook zeker wel fan van hem maar jongens het is absoluut geen nummer 6.. Daarvoor is hij te aanvallend en loopt ie te veel met de bal.
    Schaars was meer van het aannemen en het spel verplaatsen naar de andere kant, deze jongen loopt eerst 20m met de bal en geeft dan die pass.
    Eigenlijk een beetje een soort Rienstra, snap ook niet dat Rienstra gehaald is als je deze jongen in je selectie hebt..
  • 16 Nov 2018 om 09:27
    • Quote van 15 Nov 2018 om 23:51
      Jullie hebben gelijk, onbegrijpelijk dat hij niet of nauwelijks bij ons speelt. Deze jongen is de ideale vervanger voor Schaars. In alle facetten een kopie van hem. Dus, waarom speelt hij niet bij ons. Kan misschien iemand die dicht bij het vuur zit hierover uitleg geven. Zoveel onbegrijpelijke beslissingen worden genomen en de enige goede Beslissing komt er niet.
    Bruijn was een tijdje geblesseerd en kon dus niet spelen. Door de nieuwe privacy wetgeving niet altijd duidelijk hoelang een speler er uit ligt bij een blessure. Tegen Groningen heeft hij als invaller wel weer minuten gemaakt. Wellicht zien we hem nu weer wat vaker.
  • 16 Nov 2018 om 09:14
    zal straks wel weer gratis de deur uitlopen met dit bestuur.
  • 16 Nov 2018 om 08:26
    Hij zal niet worden gezien als controleur op het middenveld. En dat herken ik wel. Zo zoi ik hem ook niet genruiken. Hij is meer van vol gas vooruit dan de Schaars. Maar ook vol gas vooruit is regelmatig heel hard nodig. Dus hij concureert nu meer met Rienstra, Thorsby, Vlap, Zeneli
  • 15 Nov 2018 om 23:51
    Jullie hebben gelijk, onbegrijpelijk dat hij niet of nauwelijks bij ons speelt. Deze jongen is de ideale vervanger voor Schaars. In alle facetten een kopie van hem. Dus, waarom speelt hij niet bij ons. Kan misschien iemand die dicht bij het vuur zit hierover uitleg geven. Zoveel onbegrijpelijke beslissingen worden genomen en de enige goede Beslissing komt er niet.
  • 15 Nov 2018 om 23:44
    Meer nog een aanvallemde middenvelder met veel varaiatie in zijn spel: een op een sterk, loopvermogen, goede lange pass. Kun je alle kanten mee op. Ik denk dat hij te vaak trainingen mist of ziin contributie nog niet heeft betaald anders zou hij wel vaker spelen.
  • 15 Nov 2018 om 21:32
    • Quote van 15 Nov 2018 om 19:47
      Ik denk dat deze jongen een erg sterke 6 kan zijn. Een gifkikker die bijzonder goed kan voetballen, daarnaast heeft hij een goede dribbel door de as. Echt onbegrijpelijk waarom deze jongen nog niet meer speelminuten heeft gekregen.
    Eens. Goed schot in de benen ook, aanvalled ingesteld.
  • 15 Nov 2018 om 20:22
    • Quote van 15 Nov 2018 om 19:54
      Mee eens
    Eens. Mooie speler. Evenels Mihajlovic. Deze 2 zou ik graag vaker zien
  • 15 Nov 2018 om 20:21
    • Quote van 15 Nov 2018 om 19:46
      Fietspomp
    Krantenwijk
  • 15 Nov 2018 om 19:54
    • Quote van 15 Nov 2018 om 19:47
      Ik denk dat deze jongen een erg sterke 6 kan zijn. Een gifkikker die bijzonder goed kan voetballen, daarnaast heeft hij een goede dribbel door de as. Echt onbegrijpelijk waarom deze jongen nog niet meer speelminuten heeft gekregen.
    Mee eens
  • 15 Nov 2018 om 19:47
    Ik denk dat deze jongen een erg sterke 6 kan zijn. Een gifkikker die bijzonder goed kan voetballen, daarnaast heeft hij een goede dribbel door de as. Echt onbegrijpelijk waarom deze jongen nog niet meer speelminuten heeft gekregen.
  • 15 Nov 2018 om 19:46
    • Quote van 15 Nov 2018 om 19:37
      Plaatsen we nu lukraak woorden?
    Fietspomp
  • 15 Nov 2018 om 19:45
    Nee
  • 15 Nov 2018 om 19:37
    • Quote van 15 Nov 2018 om 19:12
      Bij Sparta.
    Plaatsen we nu lukraak woorden?
  • 15 Nov 2018 om 19:12
    Bij Sparta.