Overzicht: maar liefst dertien contracten lopen af bij SC Heerenveen

( 7 reacties)
Groenste stroom van Nederland
Overzicht: maar liefst dertien contracten lopen af bij SC Heerenveen

VoetbalPrimeur heeft uitgezocht hoeveel spelers een aflopend contract hebben in de Eredivisie en daaruit blijkt dat SC Heerenveen wat dat betreft de kroon spant. Bij de Friezen kunnen er na dit seizoen maar liefst 13 spelers (!) gratis de deur uitlopen.

Het gaat om: Stijn Schaars, Daniel Hoegh, Marco Rojas, Yuki Kobayashi, Jizz Hornkamp, Doke Schmidt, Lucas Woudenberg, Nicolai Naess, Arber Zeneli, Morten Thorsby, Jordy Bruijn, Pelle van Amersfoort en Jan Bekkema. "Zeneli is waarschijnlijk de speler met de hoogste transferwaarde", aldus VoetbalPrimeur.

"De Kosovaar werd afgelopen zomer nog gelinkt aan clubs uit de Serie A. Zijn club kan een eenzijdige optie voor één seizoen lichten. Dat is bij een aantal anderen ook het geval. Aanvoerder Schaars herstelt momenteel van een beenbreuk. Van Amersfoort heeft zijn aanstaande vertrek reeds aangekondigd." 

Reacties ›
Om een reactie te plaatsen dien je in te loggen of te registreren, dit duurt maar 1 minuut!

  • 9 Nov 2018 om 05:32
    • Quote van 7 Nov 2018 om 17:21
      Hoegh, Hornkamp, Thorsby en Bruijn zo snel mogelijk verlengen! Rojas, Bekkema en Naess mogen wat mij betreft ook blijven.. de rest mag voor een juiste prijs weg! Mannen als Yuki, van Amersfoort en Woudenberg mogen wat mij betreft in de winterstop de stap al maken.. dan hebben wij er nog wat aan! Zeneli komt vanzelf wel, zolang je het contract openbreekt
    Eens, alleen de namen Rojas, Neas en Bekkema niet. Die mogen wat mij betreft juist weg. Rojas, veel te duur. Neas, niks laten zien. Bekkema geen echte mening eigenlijk.
  • 8 Nov 2018 om 08:19
    • Quote van 8 Nov 2018 om 00:13
      Iedereen maar weg en een totaal nieuwe selectie samenstellen, inclusief technische staf. Nu al 2,5 jaar waardeloos voetbal te zien gekregen, het is hoog tijd voor verandering bij onze club. Gelijk Fred Rutten vastleggen en laat hem en z,n assistenten maar een goede selectie samenstellen. Misschien kunnen we dan eindelijk weer eens gaan genieten van het spelletje.
    Word zo droevig van dit soort reacties. Blijf dan lekker achter je spelcomputer FIFA spelen.
  • 8 Nov 2018 om 02:07
    • Quote van 8 Nov 2018 om 00:13
      Iedereen maar weg en een totaal nieuwe selectie samenstellen, inclusief technische staf. Nu al 2,5 jaar waardeloos voetbal te zien gekregen, het is hoog tijd voor verandering bij onze club. Gelijk Fred Rutten vastleggen en laat hem en z,n assistenten maar een goede selectie samenstellen. Misschien kunnen we dan eindelijk weer eens gaan genieten van het spelletje.
    Yes. Geen cent ontvangen. Halve basis weg. Prima keuzes. Waarom zit jij niet in het bestuur joh?
  • 8 Nov 2018 om 00:13
    Iedereen maar weg en een totaal nieuwe selectie samenstellen, inclusief technische staf. Nu al 2,5 jaar waardeloos voetbal te zien gekregen, het is hoog tijd voor verandering bij onze club. Gelijk Fred Rutten vastleggen en laat hem en z,n assistenten maar een goede selectie samenstellen. Misschien kunnen we dan eindelijk weer eens gaan genieten van het spelletje.
  • 7 Nov 2018 om 18:13
    Bruijn en Hornkamp verlengen. Thorsby wil waarschijnlijk niet verlengen en Hoegh dit seizoen ook echt heel erg matig. Vorig seizoen enorm geholpen door de snelheid van Dumfries.
  • 7 Nov 2018 om 17:21
    Hoegh, Hornkamp, Thorsby en Bruijn zo snel mogelijk verlengen! Rojas, Bekkema en Naess mogen wat mij betreft ook blijven.. de rest mag voor een juiste prijs weg! Mannen als Yuki, van Amersfoort en Woudenberg mogen wat mij betreft in de winterstop de stap al maken.. dan hebben wij er nog wat aan! Zeneli komt vanzelf wel, zolang je het contract openbreekt