Kritiek op Bulthuis: ''Ik vind hem echt de slechtste speler van Heerenveen''

( 7 reacties)
Groenste stroom van Nederland
Kritiek op Bulthuis: ''Ik vind hem echt de slechtste speler van Heerenveen''

De manier waarop Dave Bulthuis na afloop van het thuisduel met FC Emmen reageerde, heeft het nodige stof doen opwaaien. Ook bij Veronica Inside werd het voorval besproken en krijgt de 28-jarige aanvoerder de nodige kritiek te verduren.

"Weet je van wie ik wel een beetje moe wordt? Van die Amsterdamse jongen met dat baardje, die bijgoochem", begint Derksen in het praatprogramma. "Bulthuis, ja. Die na iedere wedstrijd vertelt dat ze niet hard gewerkt hebben en dat het zo niet langer kan. Nou, ik vind het echt de slechtste speler van Heerenveen. Hij neemt iedereen de maat neemt en kan er he-le-maal niets van."

"Dat is wel goed hoor", lacht Van der Gijp. "Dat je iedere wedstrijd zegt: 'Weet je, zo kan je niet verder. Zo kan je niet verder.' En dat je zelf de allerslechtste was." Derksen kan er minder om lachen: "Het is geen jongen met een Ajax-verleden, toch? Het is echt een hele beperkte voetballer maar als je hem hoort lullen heeft hij het helemaal uitgevonden."

Reacties ›
Om een reactie te plaatsen dien je in te loggen of te registreren, dit duurt maar 1 minuut!

  • 7 Nov 2018 om 17:54
    Bulthuis op de back gaat ook niet werken, die wordt door elke vleugelspeler voorbij gelopen.. Die jongen is gewoon lomp traag en tactiek niet de slimst. Niks mis mee maar gewoon niet meer opstellen!
  • 7 Nov 2018 om 14:33
    • Quote van 7 Nov 2018 om 12:46
      Ben ik het volledig mee eens. Dave brengt teminste wat reuring in het elftal. Hij was alleen aanvoerder omdat Hoegh geblesseerd was, kan prima voor een keer vind ik. Maar moet niet veel vaker gebeuren.
    Ik vind hem niet zo'n goede voetballer..
  • 7 Nov 2018 om 12:46
    • Quote van 7 Nov 2018 om 10:21
      Het lijkt momenteel geen populaire mening te zijn maar ik zie Dave graag voetballen - maar dan liever als linksback. Het is wel fijn om zo'n gast in het team te hebben - maar niet als aanvoerder.
    Ben ik het volledig mee eens. Dave brengt teminste wat reuring in het elftal. Hij was alleen aanvoerder omdat Hoegh geblesseerd was, kan prima voor een keer vind ik. Maar moet niet veel vaker gebeuren.
  • 7 Nov 2018 om 10:21
    Het lijkt momenteel geen populaire mening te zijn maar ik zie Dave graag voetballen - maar dan liever als linksback. Het is wel fijn om zo'n gast in het team te hebben - maar niet als aanvoerder.
  • 7 Nov 2018 om 10:18
    • Quote van 7 Nov 2018 om 09:55
      reden Hamstra...geld
    Haha, heerlijk. Hamstra is de schuld van alles, hè? Mocht er een nieuwe holocaust of 9/11 komen, dan weet ik al wie daar de aanstichter van is volgens velen hier.
  • 7 Nov 2018 om 09:55
    reden Hamstra...geld