''Daarom is het ook een schande waar Heerenveen staat en wat ze laten zien''

( 45 reacties)
Groenste stroom van Nederland
''Daarom is het ook een schande waar Heerenveen staat en wat ze laten zien''

Johan Derksen kan er met zijn hoofd nog altijd niet bij dat SC Heerenveen in eigen huis dit seizoen nog niet heeft weten te winnen. Niet geheel verrassend ziet hij in trainer Jan Olde Riekerink één van de redenen waarom de potentie van het team er niet uitkomt.

"Dat Emmen is een elftal van niks maar die knokken met z'n allen voor iedere meter en kregen veel meer kansen", stelt Derksen aan tafel bij Veronica Inside. "Heerenveen heeft veel meer kwaliteit, daarom is het ook een schande waar Heerenveen staat en wat ze laten zien."

"Emmen deed het met eenvoudige voetballers en dan kun je eigenlijk winnen in Heerenveen", vervolgt 'De Snor', die bijval krijgt van René van der Gijp. 'Gijp' begrijpt dat het Friese publiek mort: "Het is al lang zo dat het publiek daar geen waar voor haar geld krijgt. Buiten dat, Emmen-thuis..."

"Ik vind echt dat de trainer daarvoor verantwoordelijk is", stelt Derksen. "Die trainer van Emmen is niet te benijden, die jongens kunnen niet beter. De inzet is perfect en ze creëren meer kansen dan Heerenveen. De trainer van Heerenveen beschikt over drie à vier creatieve spelers die een wedstrijd kunnen beslissen, maar die bakken er niks van."

Foto: Veronica Inside

Reacties ›
Om een reactie te plaatsen dien je in te loggen of te registreren, dit duurt maar 1 minuut!

  • 7 Nov 2018 om 22:33
    • Quote van 7 Nov 2018 om 21:05
      Dat is gewoon een kwestie van tijd en dan wordt dat afgekocht..
    Ja het wordt afgekocht (of doorbetaald) maar vaak met aanvullende clausules. Net als transfersommen zitten ook aan afkoopsommen clausules. (Betalingstermijnen en ontbindende voorwaarden bijv) Het is heel normaal dat er gezegd wordt zolang het contract loopt (of betalingstermijnen) zodra je bij een andere club begint vervalt de verplichting. Waarom denk je dat een Stam / Bosz of de Boer zich nog aan het “oriënteren” zijn op hun toekomst? Dit is 1 vd redenen
  • 7 Nov 2018 om 21:05
    • Quote van 7 Nov 2018 om 19:06
      Cocu trainer bij SC H.... Tuurlijk. En hij is gekke henkie? Ik kan je nu al vertellen dat in de afwikkeling van zijn contract staat dat als hij binnen een bepaalde periode bij een ander club aan de slag gaat Fenerbahçe hem niet meer hoeft te betalen, zie jij onze club miljoenen ophoesten? Nee. Zie jij Cocu een paar miljoen door de plee spoelen? Nee. Dus realistisch? Nee.
    Dat is gewoon een kwestie van tijd en dan wordt dat afgekocht..
  • 7 Nov 2018 om 19:10
    • Quote van 7 Nov 2018 om 17:50
      We moeten een echte leider zien te vinden/kopen een verlengstuk van de trainer! Wellicht wil Schone nog een jaartje bij ons spelen? En kijk dan ook meteen of Klaasjan nog een jaartje bij ons wilt spelen. Dan heb je tenminste wat ervaring in de ploeg!Er is niemand die sturing geeft aan het team. Jor maakt ook niet echt indruk op de spelers heb ik het idee, ze lopen nou niet bepaald een stapje extra voor hem..
      Rutten TD, Cocu trainer.
    Ja, maar alleen als Guardialo en van Gaal niet willen
  • 7 Nov 2018 om 19:06
    • Quote van 7 Nov 2018 om 17:50
      We moeten een echte leider zien te vinden/kopen een verlengstuk van de trainer! Wellicht wil Schone nog een jaartje bij ons spelen? En kijk dan ook meteen of Klaasjan nog een jaartje bij ons wilt spelen. Dan heb je tenminste wat ervaring in de ploeg!Er is niemand die sturing geeft aan het team. Jor maakt ook niet echt indruk op de spelers heb ik het idee, ze lopen nou niet bepaald een stapje extra voor hem..
      Rutten TD, Cocu trainer.
    Cocu trainer bij SC H.... Tuurlijk. En hij is gekke henkie? Ik kan je nu al vertellen dat in de afwikkeling van zijn contract staat dat als hij binnen een bepaalde periode bij een ander club aan de slag gaat Fenerbahçe hem niet meer hoeft te betalen, zie jij onze club miljoenen ophoesten? Nee. Zie jij Cocu een paar miljoen door de plee spoelen? Nee. Dus realistisch? Nee.
  • 7 Nov 2018 om 18:32
    • Quote van 7 Nov 2018 om 17:50
      We moeten een echte leider zien te vinden/kopen een verlengstuk van de trainer! Wellicht wil Schone nog een jaartje bij ons spelen? En kijk dan ook meteen of Klaasjan nog een jaartje bij ons wilt spelen. Dan heb je tenminste wat ervaring in de ploeg!Er is niemand die sturing geeft aan het team. Jor maakt ook niet echt indruk op de spelers heb ik het idee, ze lopen nou niet bepaald een stapje extra voor hem..
      Rutten TD, Cocu trainer.
    Waarom zouden Rutten en Cocu hier die functies willen? Waarom zou Cocu hier voor een minimaal Heerenveen salaris willen werken. Cocu stond voor een paar miljoen bij Fenerbahçe en PSV op de loonlijst. Waaruit blijkt dat Cocu überhaupt een goede trainer is? Juist bij PSV klaagden de supporters over het oersaaie voetbal van Cocu. Waarom een spits halen na Lammers die ook niks gaat opleveren en allen maar geld kost? En Schone? Die kan wel beter krijgen dan Heerenveen qua salaris. Die tekent eerder bij bij Ajax of gaat voor een buitenlands avontuur dan dat hij naar Heerenveen komt.
  • 7 Nov 2018 om 17:50
    We moeten een echte leider zien te vinden/kopen een verlengstuk van de trainer! Wellicht wil Schone nog een jaartje bij ons spelen? En kijk dan ook meteen of Klaasjan nog een jaartje bij ons wilt spelen. Dan heb je tenminste wat ervaring in de ploeg!Er is niemand die sturing geeft aan het team. Jor maakt ook niet echt indruk op de spelers heb ik het idee, ze lopen nou niet bepaald een stapje extra voor hem..
    Rutten TD, Cocu trainer.
  • 7 Nov 2018 om 14:48
    De kans is groot dat Throsby en Kobayashi deze winterstop verkocht worden. Ik zou Ramselaar een leuke vervanger vinden. Heeft creativiteit en is overbodig bij psv. een Middenveld met de keuzes Rienstra/Schaars/Kongolo - Ramselaar/Kongolo - Vlap/Bruijn/Pele zie ik wel zitten. Van Bergen zou voor Yuki kunnen. Als aan dit systeem wordt vastgehouden zou er een linksbenige aanvaller voor rechtsvoor gehaald moeten worden.
  • 7 Nov 2018 om 14:26
    • Quote van 7 Nov 2018 om 13:49
      Zodra Zeneli weg is komt Nemanje daar te staan. Zo simpel is dat.
    Of Van Bergen inderdaad. En wanneer Thorsby in de winter vertrekt zal Kongolo zijn positie hoogstwaarschijnlijk innemen. Bijzonder dat jonge gasten gelijk al weer afgeschreven worden door sommigen hier.
  • 7 Nov 2018 om 14:23
    • Quote van 7 Nov 2018 om 13:22
      Dat zijn losse flodders en komen gewoon uit de hoed van makelaars. Dat heeft niks te maken met een gedegen scouting in deze gebieden.
    Eerst zeg je dat Heerenveen te veel blijft hangen in gebieden waar ze succesvol in waren. Dus skandinavie en dan geef ik aan dat er veel spelers juist uit andere landen komen en dan zijn het weer losse flodders.Is het nou zo moeilijk om te zeggen dat je er naast zit.
  • 7 Nov 2018 om 13:49
    Zodra Zeneli weg is komt Nemanje daar te staan. Zo simpel is dat.
  • 7 Nov 2018 om 13:22
    • Quote van 7 Nov 2018 om 12:04
      Gebieden die vroeger succesvol waren, was vooral Skandinavie. Er zijn spelers uit Japan, Nieuw Zeeland, Engeland, Azerbeidzjan en Servië gekomen de laatste jaren. Totaal andere gebieden juist.
    Dat zijn losse flodders en komen gewoon uit de hoed van makelaars. Dat heeft niks te maken met een gedegen scouting in deze gebieden.
  • 7 Nov 2018 om 13:12
    • Quote van 7 Nov 2018 om 11:40
      Het komt wel goed hoor met Van Bergen, Kongolo en Nemanje. Niet zo pessimistisch doen.
    Nemanja heb ik afgeschreven. Duidelijk een miskoop
  • 7 Nov 2018 om 12:04
    • Quote van 7 Nov 2018 om 11:48
      Dat is hartstikkene leuk, maar hier is de technische leiding verantwoordelijk voor. Ik heb sterk het idee dat Heerenveen teveel in de gebieden blijft hangen waar men vroeger succesvol was en waar op dit moment teveel concurrentie is.
    Gebieden die vroeger succesvol waren, was vooral Skandinavie. Er zijn spelers uit Japan, Nieuw Zeeland, Engeland, Azerbeidzjan en Servië gekomen de laatste jaren. Totaal andere gebieden juist.
  • 7 Nov 2018 om 11:48
    • Quote van 7 Nov 2018 om 10:38
      Het salarishuis is vol en volgens mij kan Hamstra geen miljoenen uitgeven aan spelers of wel? Ik denk dat men niet echt beseft dat Heerenveen voor spelers niet zo aantrekkelijk meer is als voorheen. Talenten worden al veel sneller opgepikt voor het derde elftal van een Chelsea, Manchester City etc. Ook qua salaris is Heerenveen niet meer zo interessant en wordt er hier geen Europees voetbal gespeeld. Ga er maar aan staan.
    Dat is hartstikkene leuk, maar hier is de technische leiding verantwoordelijk voor. Ik heb sterk het idee dat Heerenveen teveel in de gebieden blijft hangen waar men vroeger succesvol was en waar op dit moment teveel concurrentie is.
  • 7 Nov 2018 om 11:46
    • Quote van 7 Nov 2018 om 11:15
      Mihajlovic,bijna 23,Kongolo,bijna 21,deze jongens moeten iedere week op het hoogste niveau spelen anders worden ze niet beter,en met 23 jaar ben je geen talent meer maar had je er moeten staan,je kunt alles wel krom ie recht lullen maar dit is de realiteit.
    Je kan ook alles pessimistischer bekijken dan het daadwerkelijk is.
  • 7 Nov 2018 om 11:40
    Het komt wel goed hoor met Van Bergen, Kongolo en Nemanje. Niet zo pessimistisch doen.
  • 7 Nov 2018 om 11:15
    • Quote van 7 Nov 2018 om 10:31
      Realiteit Nemanja, Van Bergen Kongolo zijn jonge spelers voor de toekomst die nog lang niet afgeschreven zijn. Moeten alle spelers die je haalt basisspeler zijn? Of heb je ook jongens voor de breedte nodig?
    Mihajlovic,bijna 23,Kongolo,bijna 21,deze jongens moeten iedere week op het hoogste niveau spelen anders worden ze niet beter,en met 23 jaar ben je geen talent meer maar had je er moeten staan,je kunt alles wel krom ie recht lullen maar dit is de realiteit.
  • 7 Nov 2018 om 11:09
    • Quote van 7 Nov 2018 om 10:57
      Ik heb heel erg het gevoel dat iedere speler de opdracht krijgt om voetballend alles op te lossen.. als je naar studio sport kijkt, zie je dat de helft van alle goals worden gemaakt doordat iemand voor de 16 al een schot op goal doet! Die hoeft er niet gelijk in, maar daardoor krijg je kansen en kan Lammers als spits fungeren! Daarnaast kun je bij dode spel momenten tegen, heus iemand bij de 2e paal zetten.. en dat zijn dingen die JOR beter moet benadrukken!! Als Heerenveen er niet uitkomt gaat de bal weer naar de verdediging.. schiet hem gewoon maar op goal en zet die verdediging eens onder druk
    Ik ben het wel met je eens. Wat mij betreft mogen we vaker de lange bal op lammers spelen. Die hoeft het duel niet eens te winnen. Thorsby heeft de kwaliteit om de tweede bal te winnen, waardoor je alsnog in balbezit bent op de helft van de tegenstander. Nu proberen we het voetballend, maar dat lukt vaak niet, waardoor er risicoloze ballen gegeven worden. Iets opportunistischer mag wel in mijn ogen
  • 7 Nov 2018 om 10:57
    • Quote van 7 Nov 2018 om 08:26
      Er is op dit moment geen enkele lijn te ontdekken in het spel. Het is hopen dat Lammers iets doet maar anders kom je gewoon niet tot kansen. Onder bijvoorbeeld Lodeweges werd er bij vlagen wel erg leuk gespeeld en zat er echt een idee achter. Dat mis ik op dit moment wel een beetje bij JOR.
    Ik heb heel erg het gevoel dat iedere speler de opdracht krijgt om voetballend alles op te lossen.. als je naar studio sport kijkt, zie je dat de helft van alle goals worden gemaakt doordat iemand voor de 16 al een schot op goal doet! Die hoeft er niet gelijk in, maar daardoor krijg je kansen en kan Lammers als spits fungeren! Daarnaast kun je bij dode spel momenten tegen, heus iemand bij de 2e paal zetten.. en dat zijn dingen die JOR beter moet benadrukken!! Als Heerenveen er niet uitkomt gaat de bal weer naar de verdediging.. schiet hem gewoon maar op goal en zet die verdediging eens onder druk
  • 7 Nov 2018 om 10:48
    Tuurlijk zit Derksen te stoken. Daar leeft deze zogenaamde journalist van.
  • 7 Nov 2018 om 10:38
    • Quote van 7 Nov 2018 om 09:02
      Dat Hamstra geen geld heeft is onzin. Kobayashi is gehaald en verdient behoorlijk. Rojas verdient buiten EU salaris. Mihajlovic is voor 1.7 miljoen gehaald. Dave Bulthuis is transfervrij gehaald maar is zeker geen goedkope jongen en ook Ben Rienstra is een van de grootverdieners. En deze 5 dure spelers voegen toch erg weinig toe. Waar is de scouting gebleven? In de 2de divisie, Scandinavie en Balkan lopen nog genoeg pareltjes rond hoor.
    Het salarishuis is vol en volgens mij kan Hamstra geen miljoenen uitgeven aan spelers of wel? Ik denk dat men niet echt beseft dat Heerenveen voor spelers niet zo aantrekkelijk meer is als voorheen. Talenten worden al veel sneller opgepikt voor het derde elftal van een Chelsea, Manchester City etc. Ook qua salaris is Heerenveen niet meer zo interessant en wordt er hier geen Europees voetbal gespeeld. Ga er maar aan staan.
  • 7 Nov 2018 om 10:31
    • Quote van 7 Nov 2018 om 10:11
      Realiteit,Neass,woudenberg,Kongolo,Rojas,Mihajlovic,van Bergen,zitten allemaal op de bank,Heeft Hamstra,het dan goed gedaan?
    Realiteit Nemanja, Van Bergen Kongolo zijn jonge spelers voor de toekomst die nog lang niet afgeschreven zijn. Moeten alle spelers die je haalt basisspeler zijn? Of heb je ook jongens voor de breedte nodig?
  • 7 Nov 2018 om 10:11
    Realiteit,Neass,woudenberg,Kongolo,Rojas,Mihajlovic,van Bergen,zitten allemaal op de bank,Heeft Hamstra,het dan goed gedaan?
  • 7 Nov 2018 om 09:53
    • Quote van 7 Nov 2018 om 08:41
      Trap toch niet in dat gestookt van Derksen.
    Het is natuurlijk ook weer geen gestook. Ik begrijp ook geen ruk van de beslissingen van JOR. We hebben qua tactiek een 2e Streppel. Hopende op opvliegingen gecombineerd met 0 creativiteit. Ik sta er eerlijk gezegd wel van te kijken en ik hoopte op iets anders
  • 7 Nov 2018 om 09:02
    • Quote van 7 Nov 2018 om 08:42
      Altijd dat gezeik over Eisinga, Hamstra en JOR. Ik lees veel reacties op dit forum en reageer zeer sporadisch, maar toch ga ik me eens in deze discussie mengen. Waarom moet er telkens een zwarte piet worden aangewezen. Omdat de achterban thuis blijft? Omdat het voetbal kut is ? Omdat de sponsors weglopen? Mensen verliezen tegenwoordig veel te veel de realiteit uit het oog. Heerenveen is niet meer zo aantrekkelijk als Heracles en Zwolle. (Dit zijn clubs die boven hun stand spelen) En bovendien spelen zij in een veel kleiner stadion. (Waardoor het vaak vol lijkt). Mensen vergeten dat er bij de sc veel meer toeschouwers op de tribune zitten dan bij die clubs daar. Waar ik me wel enorm aan erger is dat de fanatieke achterban van Nieuw Noord zich minder laat gelden. Met nog 10 minuten op de klok thuis tegen emmen moet je vol achter de club gaan staan om die broodnodige overwinning uit het vuur te slepen. Wanneer dat niet gebeurd, kun je eveneens op de tribune schreeuwen, sleuren en bewegen wat je wilt maar het publiek komt niet in beweging. Gevolg is dat je in een cirkel blijft zitten. De boodschap slaat niet over naar de spelers, de ambience in het stadion is niet meer wat geweest is en mensen fluiten. Logisch dat er dan geen hond komt. Dan kan het voetbal zo slecht zijn, gezamenlijk breken we de club keihard af, omdat we er niet achterstaan. Eisinga straalt daarentegen juist rust uit, alleen moet die nog laten zien over daadkracht te beschikken door zo snel mogelijk die eerste paal te slaan van een nieuw sportcomplex. Wat hebben jullie liever? Een 2de Yme Kuiper of die luchtfietser van een Robert Veenstra? Deze lui hebben de club helemaal de vernieling in geholpen, waardoor het geld nu op is en Hamstra in alle bochten moet om maar creatief spelers binnen te halen. Natuurlijk is er wat te zeggen van het beleid en ben ik het ook niet eens met de beslissingen van deze 3 heren. Maar mensen moeten eerst eens bij zichzelf gaan kijken waarom ze eigenlijk naar Heerenveen gaan. Zelf ben ik ook opgegroeid in de ' glorie jaren'. We zijn veel te verwend met zijn allen, maar zodra het minder gaat zie je dat de mensen weglopen en mokken. Kijk eens in de spiegel en vraag je af wat je zelf kan doen om de club weer van de supporters te maken. Voor wie wil weten hoe dat moet lees je eens in op de zogenaamde cirkel van invloed van Stephen Covey.
    Dat Hamstra geen geld heeft is onzin. Kobayashi is gehaald en verdient behoorlijk. Rojas verdient buiten EU salaris. Mihajlovic is voor 1.7 miljoen gehaald. Dave Bulthuis is transfervrij gehaald maar is zeker geen goedkope jongen en ook Ben Rienstra is een van de grootverdieners. En deze 5 dure spelers voegen toch erg weinig toe. Waar is de scouting gebleven? In de 2de divisie, Scandinavie en Balkan lopen nog genoeg pareltjes rond hoor.
  • 7 Nov 2018 om 08:42
    Altijd dat gezeik over Eisinga, Hamstra en JOR. Ik lees veel reacties op dit forum en reageer zeer sporadisch, maar toch ga ik me eens in deze discussie mengen. Waarom moet er telkens een zwarte piet worden aangewezen. Omdat de achterban thuis blijft? Omdat het voetbal kut is ? Omdat de sponsors weglopen? Mensen verliezen tegenwoordig veel te veel de realiteit uit het oog. Heerenveen is niet meer zo aantrekkelijk als Heracles en Zwolle. (Dit zijn clubs die boven hun stand spelen) En bovendien spelen zij in een veel kleiner stadion. (Waardoor het vaak vol lijkt). Mensen vergeten dat er bij de sc veel meer toeschouwers op de tribune zitten dan bij die clubs daar. Waar ik me wel enorm aan erger is dat de fanatieke achterban van Nieuw Noord zich minder laat gelden. Met nog 10 minuten op de klok thuis tegen emmen moet je vol achter de club gaan staan om die broodnodige overwinning uit het vuur te slepen. Wanneer dat niet gebeurd, kun je eveneens op de tribune schreeuwen, sleuren en bewegen wat je wilt maar het publiek komt niet in beweging. Gevolg is dat je in een cirkel blijft zitten. De boodschap slaat niet over naar de spelers, de ambience in het stadion is niet meer wat geweest is en mensen fluiten. Logisch dat er dan geen hond komt. Dan kan het voetbal zo slecht zijn, gezamenlijk breken we de club keihard af, omdat we er niet achterstaan. Eisinga straalt daarentegen juist rust uit, alleen moet die nog laten zien over daadkracht te beschikken door zo snel mogelijk die eerste paal te slaan van een nieuw sportcomplex. Wat hebben jullie liever? Een 2de Yme Kuiper of die luchtfietser van een Robert Veenstra? Deze lui hebben de club helemaal de vernieling in geholpen, waardoor het geld nu op is en Hamstra in alle bochten moet om maar creatief spelers binnen te halen. Natuurlijk is er wat te zeggen van het beleid en ben ik het ook niet eens met de beslissingen van deze 3 heren. Maar mensen moeten eerst eens bij zichzelf gaan kijken waarom ze eigenlijk naar Heerenveen gaan. Zelf ben ik ook opgegroeid in de ' glorie jaren'. We zijn veel te verwend met zijn allen, maar zodra het minder gaat zie je dat de mensen weglopen en mokken. Kijk eens in de spiegel en vraag je af wat je zelf kan doen om de club weer van de supporters te maken. Voor wie wil weten hoe dat moet lees je eens in op de zogenaamde cirkel van invloed van Stephen Covey.
  • 7 Nov 2018 om 08:41
    Trap toch niet in dat gestookt van Derksen.
  • 7 Nov 2018 om 08:26
    Er is op dit moment geen enkele lijn te ontdekken in het spel. Het is hopen dat Lammers iets doet maar anders kom je gewoon niet tot kansen. Onder bijvoorbeeld Lodeweges werd er bij vlagen wel erg leuk gespeeld en zat er echt een idee achter. Dat mis ik op dit moment wel een beetje bij JOR.
  • 7 Nov 2018 om 08:13
    • Quote van 7 Nov 2018 om 07:33
      Volkomen mee eens Gelijk vastleggen als nieuwe trainer.
    Ja, want die is natuurlijk zat van al die miljoenen en wil nu graag voor een knaak en een bos wortels een club met zure supporters trainen....
  • 7 Nov 2018 om 07:33
    • Quote van 6 Nov 2018 om 23:50
      Zsm Fred Rutten vastleggen, transfervrij.
    Volkomen mee eens Gelijk vastleggen als nieuwe trainer.
  • 7 Nov 2018 om 06:52
    Cavlan moest weg maar hij is nog beter dan die Woudenberg wat een miskoop is dat.En laat Bulthuis a.u.b. zijn mond dicht houden hij heeft overal kritiek op en is zelf een van de slechtste spelers uit de selectie. (op Yuki na )
  • 7 Nov 2018 om 00:17
    • Quote van 6 Nov 2018 om 23:28
      Wat voor vieze spelletjes speelt Eisinga dan?
    Dat vroeg ik me ook al af. Verder iemand nog realistische kritiek of idem oplossingen...?
  • 6 Nov 2018 om 23:50
    Zsm Fred Rutten vastleggen, transfervrij.
  • 6 Nov 2018 om 23:28
    • Quote van 6 Nov 2018 om 22:01
      Persoonlijk vind ik dat we JOR nog niet veel kunnen verwijten. Eisinga en Hamstra mogen wat mij betreft wel per direct vertrekken. Eisinga speelt vieze spelletjes en Hamstra is verantwoordelijk voor een waardeloos aankoopbeleid. Bulthuis, Woudenberg, Nemandja, Rojas, Kongolo, zijn allemaal spelers die het net niet zijn. Met een beetje creativiteit kun je betere spelers aantrekken, maar dat netwerk heeft Hamstra niet. Bestuur is ook verantwoordelijk van het aanstellen van deze trainer. Streppel wordt ontslagen, maar er wordt een zelfde type trainer aangetrokken zonder enige ervaring als hoofdtrainer. Vreemde beslissingen wordt er genomen, dit geldt ook voor de aankopen.
    Wat voor vieze spelletjes speelt Eisinga dan?
  • 6 Nov 2018 om 23:13
    • Quote van 6 Nov 2018 om 23:08
      Blijf het toch vreemd vinden dat Heerenveen geen contact heeft gezocht met Maurice Steijn van VVV. Goede trainer en uitstraling, laat z,n clubs altijd realistisch en leuk ballen. Niet dat alles momenteel aan JOR ligt hoor. Vorig seizoen onder Streppel was ook niet best. Maar het moet zsm wel es een keertje gaan lopen bij ons. Met deze manier van voetballen krijgen we het publiek nooit achter ons.
    VVV-Venlo speelt wel heel negatief voetbal hoor. Ze hangen achteruit en leunen op hun fysieke kracht. Denk niet dat het publiek daar erg vrolijk van wordt.
  • 6 Nov 2018 om 23:08
    Blijf het toch vreemd vinden dat Heerenveen geen contact heeft gezocht met Maurice Steijn van VVV. Goede trainer en uitstraling, laat z,n clubs altijd realistisch en leuk ballen. Niet dat alles momenteel aan JOR ligt hoor. Vorig seizoen onder Streppel was ook niet best. Maar het moet zsm wel es een keertje gaan lopen bij ons. Met deze manier van voetballen krijgen we het publiek nooit achter ons.
  • 6 Nov 2018 om 22:50
    Hoorde dat JOR ook zwaar gestrest is i.v.m. het programma en het aantal punten, dus ben zeer benieuwd naar zondag, of die ze dan wel eens een keer kan motiveren.
  • 6 Nov 2018 om 22:49
    • Quote van 6 Nov 2018 om 22:42
      Is gewoon een beste vent ju
    Jij bent ook vast een beste vent, maar daarom nog niet geschikt als TD. Probeer het nog eens?
  • 6 Nov 2018 om 22:42
    • Quote van 6 Nov 2018 om 22:38
      Waar baseer jij op dat hij een goed netwerk heeft? Bij de meeste oud werkgevers is hij met een conflict weggegaan. En met z’n ongezouten mening als analyst heeft hij ook niet veel vrienden gemaakt. Lijkt me verre van een ideaal netwerk voor een (onervaren en beginnend) TD. Waar baseer je op dat hij geschikt is voor die functie? Behalve z’n verleden bij de club? Welke kwaliteiten / karaktereigenschappen heeft hij die nodig zijn als TD?
    Is gewoon een beste vent ju
  • 6 Nov 2018 om 22:38
    • Quote van 6 Nov 2018 om 22:30
      Verbeek heeft een groot netwerk dus daar zal het niet aan liggen
    Waar baseer jij op dat hij een goed netwerk heeft? Bij de meeste oud werkgevers is hij met een conflict weggegaan. En met z’n ongezouten mening als analyst heeft hij ook niet veel vrienden gemaakt. Lijkt me verre van een ideaal netwerk voor een (onervaren en beginnend) TD. Waar baseer je op dat hij geschikt is voor die functie? Behalve z’n verleden bij de club? Welke kwaliteiten / karaktereigenschappen heeft hij die nodig zijn als TD?
  • 6 Nov 2018 om 22:30
    • Quote van 6 Nov 2018 om 22:21
      Gert Jan Verbeek als TD? Heb je überhaupt nagedacht voordat je dat typte? Zoek het woord conflict op in het woordenboek, en je ziet er een foto naast van Verbeek. Een goede TD moet deuren kunnen openen en niet in z’n gezicht dichtgesmeten krijgen. En hij is zo zwart-wit en rechtlijnig, lijkt me grappig om hem te zien onderhandelen met een louche zaakwaarnemer. Zo’n talent haal je dan nooit meer binnen.
    Verbeek heeft een groot netwerk dus daar zal het niet aan liggen
  • 6 Nov 2018 om 22:21
    • Quote van 6 Nov 2018 om 21:47
      Eens. Peter bosz als trainer en Gert jan Verbeek als technisch directeur!!!!
    Gert Jan Verbeek als TD? Heb je überhaupt nagedacht voordat je dat typte? Zoek het woord conflict op in het woordenboek, en je ziet er een foto naast van Verbeek. Een goede TD moet deuren kunnen openen en niet in z’n gezicht dichtgesmeten krijgen. En hij is zo zwart-wit en rechtlijnig, lijkt me grappig om hem te zien onderhandelen met een louche zaakwaarnemer. Zo’n talent haal je dan nooit meer binnen.
  • 6 Nov 2018 om 22:02
    • Quote van 6 Nov 2018 om 21:47
      Eens. Peter bosz als trainer en Gert jan Verbeek als technisch directeur!!!!
    Tactiek is precies het zelfde gebleven een nummer 10 op rechts buiten. Maar vinden jullie zeneli nou verrassend op links. Elke tegenstander weet dat je hem naar buiten moet drukken en dan komt er geen gevaar uit toch? Ik zou hem graag op recht willen puur voor de voorzetten
  • 6 Nov 2018 om 22:01
    • Quote van 6 Nov 2018 om 21:47
      Eens. Peter bosz als trainer en Gert jan Verbeek als technisch directeur!!!!
    Persoonlijk vind ik dat we JOR nog niet veel kunnen verwijten. Eisinga en Hamstra mogen wat mij betreft wel per direct vertrekken. Eisinga speelt vieze spelletjes en Hamstra is verantwoordelijk voor een waardeloos aankoopbeleid. Bulthuis, Woudenberg, Nemandja, Rojas, Kongolo, zijn allemaal spelers die het net niet zijn. Met een beetje creativiteit kun je betere spelers aantrekken, maar dat netwerk heeft Hamstra niet. Bestuur is ook verantwoordelijk van het aanstellen van deze trainer. Streppel wordt ontslagen, maar er wordt een zelfde type trainer aangetrokken zonder enige ervaring als hoofdtrainer. Vreemde beslissingen wordt er genomen, dit geldt ook voor de aankopen.
  • 6 Nov 2018 om 21:47
    Eens. Peter bosz als trainer en Gert jan Verbeek als technisch directeur!!!!
zaterdag 24 november 2018
20:45
Bekijk agenda › Voorspel wedstrijd ›